abonnement Unibet Coolblue
pi_166260957
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:13 schreef Allures het volgende:
Volgens mij zijn de meeste dames hier wel gewoon voorzien hoor
Volgens mij zijn de meeste vrouwen die hier posten gewoon vrijgezel hoor. Uitzonderingen daargelaten.
pi_166260998
Nou ja er posten hier ook gewoon 12x zoveel mannen
en een deel van de postende vrouwen is voorzien
Dus ik bedoelde meer dat er relatief gezien nou niet echt veel verstokte vrijgezellen vrouwen rondlopen hier.

De meeste was wat overdreven inderdaad
pi_166261052
Ik neem mn date vanavond mee naar een hotel om even ontopic te doen. O+


correctie, zij neemt mij mee :)
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:20:51 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_166261073
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:19 schreef rival het volgende:
Ik neem mn date vanavond mee naar een hotel om even ontopic te doen. O+

correctie, zij neemt mij mee :)
Dus zij betaald? :o :P
pi_166261141
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:19 schreef rival het volgende:
Ik neem mn date vanavond mee naar een hotel om even ontopic te doen. O+

correctie, zij neemt mij mee :)
Een date naar een hotel? :D
Wat ga je daar doen dan? :P
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:25:07 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166261169
Is wel leuk hoor, samen naar een hotel O+. Beetje samen badderen, beetje flikflooien, eten op de kamer laten komen :P.

Ik snap de keuze wel.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166261181
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus zij betaald? :o :P
Ja was een verrassing, er even tussenuit O+
pi_166261187
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:24 schreef Leonos het volgende:

[..]

Een date naar een hotel? :D
Wat ga je daar doen dan? :P
"van de omgeving genieten" :7
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:26:27 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166261204
Maar rival, jij hebt toch gewoon een relatie met haar?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166261320
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:26 schreef Samzz het volgende:
Maar rival, jij hebt toch gewoon een relatie met haar?
Mogen we dan niet meer op date? ;(
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:34:19 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166261375
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:31 schreef rival het volgende:

[..]

Mogen we dan niet meer op date? ;(
Ja hoor.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166261381
Datenight. ;(
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:35:10 #138
45833 crew  Fogel
pi_166261389
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:25 schreef Samzz het volgende:
Is wel leuk hoor, samen naar een hotel O+. Beetje samen badderen, beetje flikflooien, eten op de kamer laten komen :P.

Ik snap de keuze wel.
Kan op zich ook allemaal thuis :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_166261402
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:35 schreef Fogel het volgende:

[..]

Kan op zich ook allemaal thuis :P
Maar daar moet je ook opruimen en schoonmaken enzo. ;)
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:36:47 #140
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166261426
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:35 schreef Fogel het volgende:

[..]

Kan op zich ook allemaal thuis :P
Jij snapt er niks van ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_166261442
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Maar je moet die gewoon keihard in hun gezicht uitlachen.

Zoals hier ook; er zijn een aantal vrouwen hier, en ik noem 0 namen, die een miljoenmiljard redenen en argumenten hebben om een man direct af te wijzen. Want dat recht hebben ze. Prima, maakt mij nog minder dan niks uit. En ga vooral verder met je gezellige vrijgezelle leven. Beetje dildo erbij, fuckbuddy die niks om vetkop geeft alleen je kut en tot over drie jaar hier. Dat recht heb je.
Want iedere vrouw is zo wanhopig voor jouw pik dat ze iedere vorm van standaarden laat verwateren en haar zelfrespect zo het raam uit slingert.
Het lijkt je een hoop meer te doen dan je zelf wilt toegeven. Er is niets mis met afgewezen worden hè? Niets om je zuur over te voelen, soms is iemand gewoon naar wat anders op zoek dan wat jij op dat moment te bieden hebt. Soms zijn mensen op dat moment gewoon helemaal niet op zoek.

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:25 schreef Samzz het volgende:
Is wel leuk hoor, samen naar een hotel O+. Beetje samen badderen, beetje flikflooien, eten op de kamer laten komen :P.

Ik snap de keuze wel.
Fantastische herinneringen aan. :9~ :@
Ik doe mijn best.
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:38:27 #142
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166261466
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:37 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Want iedere vrouw is zo wanhopig voor jouw pik dat ze iedere vorm van standaarden laat verwateren en haar zelfrespect zo het raam uit slingert.
Het lijkt je een hoop meer te doen dan je zelf wilt toegeven. Er is niets mis met afgewezen worden hè? Niets om je zuur over te voelen, soms is iemand gewoon naar wat anders op zoek dan wat jij op dat moment te bieden hebt. Soms zijn mensen op dat moment gewoon helemaal niet op zoek.
plank.misslaan.
  Moderator vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:38:51 #143
45833 crew  Fogel
pi_166261475
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij snapt er niks van ;(.
Ik associeer hotelverblijven voornamelijk met werk, zal vast daar aan liggen.
De komende 12 dagen heb ik 9 hotelnachten. Zonder date. -O-
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_166261585
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:38 schreef Fogel het volgende:

[..]

Ik associeer hotelverblijven voornamelijk met werk, zal vast daar aan liggen.
De komende 12 dagen heb ik 9 hotelnachten. Zonder date. -O-
ff zonder dollen...
Gaat meer om samen even enkele dagen in een andere omgeving te zitten toch :)
pi_166261738
Ik ga in december en januari O+
Ben er gek op. Lekker luxe en alles wat Samzz zei
  vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:51:11 #146
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166261789
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:37 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Want iedere vrouw is zo wanhopig voor jouw pik dat ze iedere vorm van standaarden laat verwateren en haar zelfrespect zo het raam uit slingert.
Het lijkt je een hoop meer te doen dan je zelf wilt toegeven. Er is niets mis met afgewezen worden hè? Niets om je zuur over te voelen, soms is iemand gewoon naar wat anders op zoek dan wat jij op dat moment te bieden hebt. Soms zijn mensen op dat moment gewoon helemaal niet op zoek.

[..]

Fantastische herinneringen aan. :9~ :@
Wacht, heb toch geen kut te doen nu:

uit mijn eigen vrouwelijke vriendenkring 2 verschillende voorbeelden:

jaar geleden gingen we met zijn allen op vakantie en uiteraard komt daar dan alles aan bod na wat wijnen. Ze zaten allemaal op minder maar oh wat een eikels en saaie pieten kwamen ze toch allemaal tegen. Ik effe meekijken en dacht echt van: "nou je legt de lat wel hoog, daar is weinig mis mee....ik zie jullie dagelijks in bikini en dat is ook geen instant swipe-rechts mja"

Dus na paar weken, vrijdags op stap, komt dat tinder gedoe weer ter sprake, maar nog steeds geen enkele geschikte knaap gevonden die 2.

Zie ik later op Facebook een bericht: HELP, wie heeft mijn auto gezien, vannacht gestolen!
Ik denk wtf, die auto ken ik (en poster uiteraard). Blijkt dat ze die avond een Antiliaan mee naar huis heeft genomen en hij heeft haar ter plekke genomen evenals paar laptops, ipads en een BMW-tje....

Andere vriendin: Flink aan t palen geslagen met een echte eikel van Tinder (ken hem, heb hem ontmoet, is niks). Iedereen incl vriendin was t erover eens dat t een sukkel is. Blijkt die gast al een tijd lang te neuken met de moeder van het beste vriendinnetje van haar dochter. Tja hij was toch in de buurt he. Echt een heleboel heibel heeft dat opgeleverd, maar goed alles was natuurlijk wel klaar met die knaap.
Kom ik haar vorige week tegen zegt ze; heb weinig tijd vanavond. X komt langs...(die vent dus).

Echt omg, hoe focking dom ben je dan??

Ik snap best dat je af en toe doelloos wilt neuken, maar kom dan niet steeds aan dat er niks is, omdat hij opent met hey/amper glimlacht, zonnebril op foto3 heeft. Sta gewoon beetje standaard "open" ipv "dicht"
pi_166261875
Maar waarom doen alsof iedereen dat doet? Dit overkomt de gemiddelde vrouw allemaal niet hoor
pi_166262041
Over t algemeen is t volgens mij wel zo dat vrouwen verwachten dat de man de eerste stap zet.
compact en kleverig.
pi_166262102
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2016 13:51 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wacht, heb toch geen kut te doen nu:

uit mijn eigen vrouwelijke vriendenkring 2 verschillende voorbeelden:

jaar geleden gingen we met zijn allen op vakantie en uiteraard komt daar dan alles aan bod na wat wijnen. Ze zaten allemaal op minder maar oh wat een eikels en saaie pieten kwamen ze toch allemaal tegen. Ik effe meekijken en dacht echt van: "nou je legt de lat wel hoog, daar is weinig mis mee....ik zie jullie dagelijks in bikini en dat is ook geen instant swipe-rechts mja"

Dus na paar weken, vrijdags op stap, komt dat tinder gedoe weer ter sprake, maar nog steeds geen enkele geschikte knaap gevonden die 2.

Zie ik later op Facebook een bericht: HELP, wie heeft mijn auto gezien, vannacht gestolen!
Ik denk wtf, die auto ken ik (en poster uiteraard). Blijkt dat ze die avond een Antiliaan mee naar huis heeft genomen en hij heeft haar ter plekke genomen evenals paar laptops, ipads en een BMW-tje....

Andere vriendin: Flink aan t palen geslagen met een echte eikel van Tinder (ken hem, heb hem ontmoet, is niks). Iedereen incl vriendin was t erover eens dat t een sukkel is. Blijkt die gast al een tijd lang te neuken met de moeder van het beste vriendinnetje van haar dochter. Tja hij was toch in de buurt he. Echt een heleboel heibel heeft dat opgeleverd, maar goed alles was natuurlijk wel klaar met die knaap.
Kom ik haar vorige week tegen zegt ze; heb weinig tijd vanavond. X komt langs...(die vent dus).

Echt omg, hoe focking dom ben je dan??

Ik snap best dat je af en toe doelloos wilt neuken, maar kom dan niet steeds aan dat er niks is, omdat hij opent met hey/amper glimlacht, zonnebril op foto3 heeft. Sta gewoon beetje standaard "open" ipv "dicht"
Volgens mij ga je dan ook met bepaalde mensen om. :{
compact en kleverig.
pi_166262223
Had een Tindermatch :')
Bug of ze vond mij bij nader inzien niet interessant. Gek eigenlijk 8)7
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')