abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 oktober 2016 @ 15:05:27 #176
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166219153
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 15:03 schreef HSG het volgende:

[..]

Wat is dat dan en hoe bedoel je dat stukje "en hoe dat in hun gezicht ontploft"?
OES = Operation Euphrates Shield.

Hoe het op dit moment in hun gezicht ontploft (lokaal zelfs letterlijk) zijn we nu aan het zien.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_166219173
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 14:48 schreef DustPuppy het volgende:

Hoe Enver Pascha de Ottomanen de oorlog in gerommeld heeft is helemaal achterlijk.

ottomaanse egos/ideologen die de ondergang van het rijk hebben ingeluid :r
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166219177
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 15:05 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

OES = Operation Euphrates Shield.

Hoe het op dit moment in hun gezicht ontploft (lokaal zelfs letterlijk) zijn we nu aan het zien.
Je bedoelt dat het niet lekker verloopt momenteel.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_166219181
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 15:04 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat er gebeurd als de Turken daadwerkelijk SAA-troepen direct aanvallen.

That shit isn't going to end well.
Tja, als SAA sdf gaat steunen mogen de Turken SAA gaan aanvallen en dit geldt ook voor Rusland!
Ik begrijp niet waarom sdf zich gewoon niet SAA noemt. Dan zullen ze waarschijnlijk wel met rust gelaten worden.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  woensdag 26 oktober 2016 @ 15:10:58 #180
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166219293
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 15:06 schreef HSG het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het niet lekker verloopt momenteel.
Niet bepaald, ze krijgen (vreemd genoeg) nogal veel weerstand van de legitieme regering van het land wat ze binnenvallen.

Degene die hier nog een Poe van kan maken krijgt een koekje :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_166219364
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 15:10 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Niet bepaald, ze krijgen (vreemd genoeg) nogal veel weerstand van de legitieme regering van het land wat ze binnenvallen.

Degene die hier nog een Poe van kan maken krijgt een koekje :P
Ik denk dat het straks nog meer uit de hand gaat lopen. Ook de Irakezen hebben enorm de schurft aan Turkije. Voor je weet is het SAA-ISF-SDF tegen Turkije of zo. Rusland kan ook zijn grote vriend Syrië niet in de steek laten.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_166219413
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 14:51 schreef HSG het volgende:

Beetje hopeloze zaak want het rijk stond toch al op punt in te storen alleen dat gebeurde nog niet want de grootmachten waren aan het ruziën wie de genadeklap mocht uitdelen.
de ottomaanse dynastie had eerder intern al moeten vallen echter wilden de europeanen niet af van hun zieke oosterbuur dus hebben ze hen maar gesteund tegen de opkomende macht van mehmet ali pasha uit egypte.

https://en.wikipedia.org/wiki/Muhammad_Ali_of_Egypt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166219424
nevermind :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166221756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 15:04 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat er gebeurd als de Turken daadwerkelijk SAA-troepen direct aanvallen.

That shit isn't going to end well.
Gewoon steun aan rebellen rond Aleppo opvoeren. SAA blijft dan wel bezig.
pi_166223365
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 15:04 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat er gebeurd als de Turken daadwerkelijk SAA-troepen direct aanvallen.

That shit isn't going to end well.
Dat zie ik niet gebeuren want dan is het voor Turkije over en uit met het vrijelijk jagen op Koerden in Syrië.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_166223391
quote:
goed bewapende eenheden.

ik sluit me aan bij de laatste zin van het verslag. ik hoop dat isis snel verdampt in mosul en de irakis eindelijk een fatsoenlijke inclusieve staat kunnen vormen, dat op een gelijke afstand stand van alle irakis en dat de staat zich niet weer laat verleiden om onder de vleugels van iran te functioneren.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166223414
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 18:28 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dat zie ik niet gebeuren want dan is het voor Turkije over en uit met het vrijelijk jagen op Koerden in Syrië.
het is niet aannemelijk, maar het was ook niet aannemelijk dat de turken een russische vliegtuig uit de lucht zouden schieten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166223685
Iedereen overdrijft hier weer. Putin zal Assad aanspreken om het niet meer te doen. Dan is het gewoon klaar. Assad probeert gewoon een ruzie tussen Turkije en Rusland uit te lokken.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166224364
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 18:32 schreef Slayage het volgende:

[..]

het is niet aannemelijk, maar het was ook niet aannemelijk dat de turken een russische vliegtuig uit de lucht zouden schieten.
laten we het hopen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166224368
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 18:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

goed bewapende eenheden.

ik sluit me aan bij de laatste zin van het verslag. ik hoop dat isis snel verdampt in mosul en de irakis eindelijk een fatsoenlijke inclusieve staat kunnen vormen, dat op een gelijke afstand stand van alle irakis en dat de staat zich niet weer laat verleiden om onder de vleugels van iran te functioneren.
Dat is dromen, Irak moet gesplitst worden.
pi_166224457
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:17 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Dat is dromen, Irak moet gesplitst worden.
zolang de internationale gemeenschap niet wil beginnen aan een opsplitsing moeten we maar dromen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166224521


Amaq: Minimaal 360 Peshmerga zijn afgemaakt in de Kirkuk aanvallen.
pi_166224609
AbdussamadDagul twitterde op woensdag 26-10-2016 om 09:43:48 Shia Hashdi Shabi members are showing their hatred against the Companions of prophet Muhammad in #Mosul's Mosques https://t.co/7y5QEW1a0S reageer retweet


"Dit is een oorlog van Irak en voor alle Irakezen." :') :')
pi_166224739
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:26 schreef JubaUrbicus het volgende:
AbdussamadDagul twitterde op woensdag 26-10-2016 om 09:43:48 Shia Hashdi Shabi members are showing their hatred against the Companions of prophet Muhammad in #Mosul's Mosques https://t.co/7y5QEW1a0S reageer retweet
[ afbeelding ]

"Dit is een oorlog van Irak en voor alle Irakezen." :') :')
oude foto uit fallujah. daarnaast shia tuig blijft shia tuig uiteraard, daarom zouden dit soort gasten zo min mogelijk aan de mosul op mee moeten doen

maar wat staat er op de tekst?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166224771
quote:
10s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

oude foto uit fallujah. daarnaast shia tuig blijft shia tuig uiteraard, daarom zouden dit soort gasten zo min mogelijk aan de mosul op mee moeten doen

maar wat staat er op de tekst?
AsSayida Aaicha (De vrouw van de profeet Mohammed)
pi_166224908
Als Mosul gewoon overgenomen wordt door Turkije en dat Erdogan de veiligheid van de Arabische sunnieten kan garanderen dan is dat uiterlijk duizend keer beter dan door Abadi en zijn maffia bende geregeerd te worden. Maar dat is natuurlijk ver weg van de werkelijkheid. Als Abadi en de Mullahs in Bagdad om soevereiniteit van de staat roepen en zeuren, dan moet ik altijd lachen, hun zijn de laatste die daar om mogen zeuren. Zij zitten in Bagdad dankzij Amerika die dikke schijt hadden aan de soevereiniteit van Irak tijdens Saddam. Nu zitten de verraders in Bagdad....
pi_166225300
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:35 schreef JubaUrbicus het volgende:
Als Mosul gewoon overgenomen wordt door Turkije en dat Erdogan de veiligheid van de Arabische sunnieten kan garanderen dan is dat uiterlijk duizend keer beter dan door Abadi en zijn maffia bende geregeerd te worden. Maar dat is natuurlijk ver weg van de werkelijkheid. Als Abadi en de Mullahs in Bagdad om soevereiniteit van de staat roepen en zeuren, dan moet ik altijd lachen, hun zijn de laatste die daar om mogen zeuren. Zij zitten in Bagdad dankzij Amerika die dikke schijt hadden aan de soevereiniteit van Irak tijdens Saddam. Nu zitten de verraders in Bagdad....
MashAllah broeder inshallah neemt Erdogan het over
pi_166225306
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:35 schreef JubaUrbicus het volgende:
Als Mosul gewoon overgenomen wordt door Turkije en dat Erdogan de veiligheid van de Arabische sunnieten kan garanderen dan is dat uiterlijk duizend keer beter dan door Abadi en zijn maffia bende geregeerd te worden. Maar dat is natuurlijk ver weg van de werkelijkheid. Als Abadi en de Mullahs in Bagdad om soevereiniteit van de staat roepen en zeuren, dan moet ik altijd lachen, hun zijn de laatste die daar om mogen zeuren. Zij zitten in Bagdad dankzij Amerika die dikke schijt hadden aan de soevereiniteit van Irak tijdens Saddam. Nu zitten de verraders in Bagdad....
mosul wordt niet door turkije overgenomen en irak wordt niet opgesplitst, de enige meest voor de hand liggende enigszins "realistische" optie is, zoals ik aangaf een fatsoenlijk regering opbouwen, dat niet sektarisch van aard is net als dat het in syrie het geval is waar de alawieten de scepter zwaaien ten koste van de sunnis of waar de shias de scepter zwaaien ten koste van de sunnis in irak of in het saddam tijdperk het andersom was. als een staat de enige groep boven de andere stelt zal dat altijd tot conflict leiden en hoe dat in het ergste geval eruit ziet zien we nu in syrie en irak.
misschien is dat "polderen" in het M-O te veel gevraagd van de politiek, maar dat is wel de enige optie voor irak
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_166225347
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2016 19:47 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

MashAllah broeder inshallah neemt Erdogan het over
gaat niet gebeuren, de meeste turken zitten er echt niet op te wachten ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')