abonnement Unibet Coolblue
pi_166171451
Op vakantie heb je toch ook gewoon zelf in de hand wat je in je mond doet? Toegegeven, ik was vorige week 1 dag op-en-neer naar Lissabon en het eerste wat ik deed in m'n lunchpauze was met een taxi naar een bepaalde wijk om van die goddelijke eggtarts te halen :9 Maar verder kun je op vakantie toch ook gezonde keuzes maken?
pi_166171765
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:36 schreef Negentiendertig het volgende:
Op vakantie heb je toch ook gewoon zelf in de hand wat je in je mond doet? Toegegeven, ik was vorige week 1 dag op-en-neer naar Lissabon en het eerste wat ik deed in m'n lunchpauze was met een taxi naar een bepaalde wijk om van die goddelijke eggtarts te halen :9 Maar verder kun je op vakantie toch ook gezonde keuzes maken?
Maar sommige dingen helpen je wel om gezondere keuzes te maken en dat is in het buitenland niet altijd handig/praktisch. Ik probeer thuis veel volume te creëren in mijn eten door geraspte wortel door mijn ontbijt te doen en de hele dag cherry tomaatjes en komkommer etc. bij de hand te hebben om te snacken. Als je op vakantie niet zwaarder terug wilt komen betekent het vaak dat je ontbijt met 1 sneetje stokbrood met jam ipv 5 en dus best wel honger moet lijden, dat is toch moeilijker.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 24 oktober 2016 @ 14:54:14 #153
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_166171766
Als ik op vakantie ben wil ik me in eerste instantie niet druk gaan lopen maken over waar ik gezond eten kan vinden. Dan ga ik vooral voor lekker eten. Daarbij maak ik na een dag gin-tonic en vodka-fanta niet echt de meest verantwoorde keuzes.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_166171824
En ik ben trouwens ook wel op een conferentie in Engeland geweest waar de enige groente die ik de hele dag zag de garnering op de kaasplank en de witte bonen bij het ontbijt waren :'( Wat was ik toen blij toen ik op Schiphol een bakje snackgroente te pakken had..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166171876
Gezond en lekker liggen voor mij gelukkig heel dicht bij elkaar. Vroegah ging ik voor de full slab spareribs met de hele reutemeteut, nu kies ik een salade.

Maar ik begrijp dat als je ongezond eten lekkerder vindt, het lastig kan zijn om op vakantie juiste keuzes te maken.
  maandag 24 oktober 2016 @ 15:07:50 #156
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_166172045
Nouja. Ik pak er meestal ook gezonde dingen bij.. Maar vooral als ik op vakantievakantie ben (dus zon, strand en verder helemaal niks) en ik voor een eindeloos buffet sta omdat we hotels uitkiezen op de reviews voor t eten heb ik nogal de neiging *alles* te eten wat ik lekker vind.

Zeker de eeste 3 dagen. Daarna ga ik vanzelf betere keuzes maken vanwege een overdosis eten.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_166172126
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:00 schreef Negentiendertig het volgende:
Gezond en lekker liggen voor mij gelukkig heel dicht bij elkaar. Vroegah ging ik voor de full slab spareribs met de hele reutemeteut, nu kies ik een salade.

Maar ik begrijp dat als je ongezond eten lekkerder vindt, het lastig kan zijn om op vakantie juiste keuzes te maken.
Neuh ik ga ook honderd keer liever voor de salade. Maar dat is niet altijd makkelijk verkrijgbaar. En daarnaast raak je ook gewoon erg makkelijk de controle kwijt over hoeveel kcal je nou eigenlijk binnenkrijgt, en dat is dan bijna altijd teveel.. Ik heb echt structuur nodig om goed binnen mijn kcal te eten.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 24 oktober 2016 @ 15:48:18 #158
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166172939
Ik heb juist helemaal niet veel structuur nodig om niet te veel te eten. Ik heb structuur nodig om niet te weinig te eten.. in het weekend skip ik nogal eens de tussendoortjes enzo en ben ik dan 's avonds zo misselijk van de honger dat ik maar een beetje eet.

Lijstje:
O: 3 maïsbth met kalkoenfilet.
T: suikerwafel
T2: Punt zelfgebakken appeltaart, gedeeld met mijn baas, dus toen nog een klein half puntje.
L: 4 maïsbth met kalkoenfilet, 2 winterwortels
T: cup-a-soup tomaat
T2: En toen waren de tussendoortjes op... of nog een suikerwafel liever niet natuurlijk of een banaan en ik kan al twee dagen niet poepen of een appel daar word ik misselijk van
D: gebakken aardappeltjes, vissticks of iets anders uit de diepvries, worteltjes.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166174157
Jullie hebben gelijk, mijn leven is in extreme, en het drinken was voor mij een oplossing om even geen pijn te voelen. Daar moet ik wel echt aan gaan werken.

Vriendin is idd niet helemaal stabiel en onze relatie is vaak niet gezond, maar ik ben er nog niet klaar voor om haar te verlaten.

Verder meting gehad vandaag:

Totaalgewicht - 0,4
Spiermassa + 1,9
Lichaamsvet - 3,6 !!!
Lichaamsvocht + 2,3

Al met al dus vet kwijt, maar je ziet het in mijn totaal gewicht niet terug door de spiermassa en het vocht. Al met al dus op de goede weg weer. Morgen sporten met maatje, woensdag groepsles, en zaterdag ook nog een training.
pi_166174397
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:57 schreef La_Tramposa het volgende:
En ik ben trouwens ook wel op een conferentie in Engeland geweest waar de enige groente die ik de hele dag zag de garnering op de kaasplank en de witte bonen bij het ontbijt waren :'( Wat was ik toen blij toen ik op Schiphol een bakje snackgroente te pakken had..
Ik was deze maand nog op een Engels congres. Chips bij je lunch :r

O magere yoghurt met muesli
T1 banaan
L 3 volkoren boterhammen. 2 kipfilet 1 kaas. Een groene paprika
T2 bites
T3 kleine wrap met roomkaas, zalm en rucola
D wokgroenten, rijst.

Een T3 ivm nu in trein maar huis en 18:15 rijles tot half 19:45. Daarna pas tijd voor avondeten.
  maandag 24 oktober 2016 @ 18:43:05 #161
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_166175863
Normaal gesproken eet ik niet iedere dag een salade.. dus als ik op vakantie ben heb ik daar ook niet altind zijn in.. plus.. pain au chocolat en croissants en uberhaupt het franse brood... :Y)
En de hoeveelheid groenten is hier vaak ook niet om over naar huis te schrijven.. hoe de fransen het doen, slank blijven, met de wijn en weinige hoeveelheid groenten die je hier voorgeschoteld krijgt.. het is me nog een raadsel..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_166176298
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:36 schreef Negentiendertig het volgende:
Op vakantie heb je toch ook gewoon zelf in de hand wat je in je mond doet? Toegegeven, ik was vorige week 1 dag op-en-neer naar Lissabon en het eerste wat ik deed in m'n lunchpauze was met een taxi naar een bepaalde wijk om van die goddelijke eggtarts te halen :9 Maar verder kun je op vakantie toch ook gezonde keuzes maken?
Ik was niet op vakantie en alle maaltijden werden door iemand anders gekozen. Heb in restaurant wel om extra salade on the side gevraagd en dat was meer dressing dan sla.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166176326
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:57 schreef La_Tramposa het volgende:
En ik ben trouwens ook wel op een conferentie in Engeland geweest waar de enige groente die ik de hele dag zag de garnering op de kaasplank en de witte bonen bij het ontbijt waren :'( Wat was ik toen blij toen ik op Schiphol een bakje snackgroente te pakken had..
Ja dat! :D ik was dus ook in Engeland, Wat een on gezonde zooi allemaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar maandag 24 oktober 2016 @ 19:12:15 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_166176477
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2016 18:43 schreef Barreltje het volgende:
Normaal gesproken eet ik niet iedere dag een salade.. dus als ik op vakantie ben heb ik daar ook niet altind zijn in.. plus.. pain au chocolat en croissants en uberhaupt het franse brood... :Y)
En de hoeveelheid groenten is hier vaak ook niet om over naar huis te schrijven.. hoe de fransen het doen, slank blijven, met de wijn en weinige hoeveelheid groenten die je hier voorgeschoteld krijgt.. het is me nog een raadsel..
op vakantie ik Frankrijk val ik eigenlijk altijd af :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 24 oktober 2016 @ 19:41:10 #165
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_166177133
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 19:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

op vakantie ik Frankrijk val ik eigenlijk altijd af :P
Als ik ga kamperen ik ook..
Helaas nu in hotels en ook wat verplichte etentjes..
Maarrr ook 1000 miljoen stappen gedaan in Parijs.. dus toch een beetje compensatie.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_166177440
Wij werden de hele tijd in taxi's en auto's rondgereden. Echt ook stom. Was liever gaan fietsen of zo maar beetje link op die wegen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166179797
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 19:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik was niet op vakantie en alle maaltijden werden door iemand anders gekozen. Heb in restaurant wel om extra salade on the side gevraagd en dat was meer dressing dan sla.
Vakantie kun je natuurlijk vervangen he. Het ging om buitenshuis eten.
pi_166185171
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Wij werden de hele tijd in taxi's en auto's rondgereden. Echt ook stom. Was liever gaan fietsen of zo maar beetje link op die wegen.
Dat is vooral het probleem, dat ik in het buitenland vaak niet durf te fietsen en dat ik niet naar de sportschool ga. Dat laatste scheelt dan toch al gauw 1600 kcal, dus zelfs als ik hetzelfde als thuis zou eten, eet ik al te veel. En dat doe ik niet want ik kom altijd dingen tegen die ik thuis niet heb en graag wil proberen.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_166186837
Mijn weegschaal moet wel stuk zijn, weeg al ruim een week precies hetzelfde. :o :7
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:40:29 #170
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_166187027
1600 kcal in de sportschool verbranden? Wat doe je dan?

Wel fijn Lonaa!
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:03:04 #171
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166189061
Ik kreeg vanochtend de diagnose veeltesnelwerkende schildklier. Zou dat dan betekenen dat ik mijn vijftig kilo niet zelf ben kwijtgeraakt? -O- Ik ben in de war...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:05:50 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_166189112
Val je daar dan zo van af tink? En natuurlijk ben je ze wel zelf kwijtgeraakt! Daar niet aan twijfelen hoor!
Wat is nu het plan de campagne?
disclaimer
  Moderator dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:09:40 #173
382129 crew  Donna
pi_166189178
Natuurlijk ben je die kilo's zelf kwijtgeraakt!
pi_166189298
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 11:09 schreef DonnaRush het volgende:
Natuurlijk ben je die kilo's zelf kwijtgeraakt!
Dat dus!
  dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:25:54 #175
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166189449
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 oktober 2016 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Val je daar dan zo van af tink? En natuurlijk ben je ze wel zelf kwijtgeraakt! Daar niet aan twijfelen hoor!
Wat is nu het plan de campagne?
Doorverwijzing naar endocrinoloog. En dan met medicatie, radioactief jodium of een operatie aan de slag. In alle gevallen in ieder geval voorlopig niet aan kindjes beginnen. Het levert veel te veel risico's op.

En ja, van een te snel werkende schildklier val je af. Je stofwisseling is namelijk veel te snel. Aan de andere kant voel ik me pas een jaar kut en ben ik al drie jaar op gewicht.

Het is gewoon allemaal even stom. Ik zit op m'n werk, maar wil eigenlijk thuis in een hoekje gaan zitten janken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')