abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:37:31 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_165890305
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 09:53 schreef Aether het volgende:

[..]

Dat is nu toch 49 euro, inclusief hun eigen Spotify en fotodienst?
In Nederland zal het wel een ander soort pakket/aanbod worden.
Wij hebben Amazon prime abo inclusief gratis verzendkosten en retour Amazon.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_165890407
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 10:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wij hebben Amazon prime abo inclusief gratis verzendkosten en retour Amazon.
Ik dacht dat er één pakket was, inclusief ‘Prime Music’?

Voor ¤ 49 per jaar zou ik het ook overwegen (en er een Apple TV app komt ;))
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 10:55:53 #153
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_165890578
Heb Netflix / Apple Music / Ziggo Prime dat tikt wel aan al die content.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:03:41 #154
211083 Angelof9
I must go first
pi_165890697
Ik heb ook Ziggo Prime, maar die app van hen werkt voor geen ene meter, dus zit ik die series/films alsnog te downloaden :')

Ik heb ook een maandje Amazon Prime geprobeerd, maar vond het aanbod totaal niet interessant.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_165890820
Bij mij wilde Prime prima. Maar gebruik het alleen voor Grey's Anatomy.
Tap tap tap
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:30:48 #156
211083 Angelof9
I must go first
pi_165891133
Op de PC kreeg ik het helemaal niet aan de praat en op m'n tablet blijft die stream steeds hangen. Of skipt spontaan hele minuten. Of knipt het einde van de aflevering af door te vroeg naar de volgende te springen. Niet te doen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:41:18 #157
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_165896047
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2016 23:09 schreef DKUp het volgende:

[..]

Toch maar even kijken deze week :+
Ik vond het een vrij flauwe remake..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:06:11 #158
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_165897347
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 22:44 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb zojuist de Amanda Knox-documentaire gezien en dat is echt een aanrader. Ik kende de zaak eigenlijk niet goed en ik vermoed dat ik de komende drie dagen met terugwerkende kracht aan het googelen sla :X

Ik heb me echt verbaasd over héél veel dingen, onder meer de arrogantie/bewijsdrang/ik weet het juiste woord niet van allerlei mannen die er zijdeling bij betrokken waren. Een journalist die zich een halve popartiest waant, een politieman met bewijsdrang ... het is niet eens waar het om draait in de docu, maar het viel me op.
Zojuist ook gekeken wat een documentaire. Ben altijd gek op dit docu's over misdrijven / rechtszaken.

Ik geloof wel in haar onschuld en van die vriend.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_165897557
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 16:41 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik vond het een vrij flauwe remake..
Dat zal best :D
SOONY
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:25:24 #160
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_165898436
Te zien tot en met 17 oktober

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006, 3,64)
Superdad (1973, 1,89)
pi_165900579
stoort mij wel dat netflix niet iets als chapters heeft in afleveringen..

ik zit nu een anime te kijken en normaal (met een gedownloade fansub) kan ik op 1 toets rammen om intro's en outtro's te skippen, hier (netflix) moet ik moeilijk doen met een paar minuten vooruit spoelen }:|
pi_165902353
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:00 schreef mschol het volgende:
stoort mij wel dat netflix niet iets als chapters heeft in afleveringen..

ik zit nu een anime te kijken en normaal (met een gedownloade fansub) kan ik op 1 toets rammen om intro's en outtro's te skippen, hier (netflix) moet ik moeilijk doen met een paar minuten vooruit spoelen }:|
ik had laatst dat toen ik de nieuwe aflevering van luke cage opstarte hij de intro skipte en meteen verder ging
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_165902401
Begonnen aan Stranger Things. Good stuff. _O_
pi_165903996
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 21:00 schreef mschol het volgende:
stoort mij wel dat netflix niet iets als chapters heeft in afleveringen..

ik zit nu een anime te kijken en normaal (met een gedownloade fansub) kan ik op 1 toets rammen om intro's en outtro's te skippen, hier (netflix) moet ik moeilijk doen met een paar minuten vooruit spoelen }:|
Of dat je met je telefoon naar je TV streamt en dan je telefoon gaat en het streamen dan niet even automatisch stopt.
Die feature heb ik wel aangevraagd aan Netflix dus hoop dat het goedkomen zal.
pi_165904205
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 22:10 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

ik had laatst dat toen ik de nieuwe aflevering van luke cage opstarte hij de intro skipte en meteen verder ging
probleem van anime is dat ze vaak als volgt zijn opgebouwd:
prologue - intro - hoofdaflevering - outtro - epilogue

en met een fan sub kan je dan dus heel snel en makkelijk de intro's en outro's skippen..

quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 23:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Of dat je met je telefoon naar je TV streamt en dan je telefoon gaat en het streamen dan niet even automatisch stopt.
Die feature heb ik wel aangevraagd aan Netflix dus hoop dat het goedkomen zal.
dat kan wel handig zijn, gelukkig steam ik niet zo vaak naar tv met telefoon
pi_165906039
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
America Unearthed (seizoen 1) – 2013
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Reality
Forensisch geoloog Scott Wolter onderzoekt mysteries, artefacten en relikwieën om een geheel onbekende historie van het Noord-Amerikaanse continent te onthullen.

Furious 7 – 2015 12 2:17 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Een bende illegale straatracers heeft voor een normaler leven gekozen, maar hun rust wordt verstoord door iemand die wraak zoekt.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 09:04:07 #167
211083 Angelof9
I must go first
pi_165906551
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 23:12 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Of dat je met je telefoon naar je TV streamt en dan je telefoon gaat en het streamen dan niet even automatisch stopt.
Die feature heb ik wel aangevraagd aan Netflix dus hoop dat het goedkomen zal.
Ohhh, dat zou echt heel handig zijn. Want ik gebruik altijd mijn telefoon.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_165906688
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 07:36 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
America Unearthed (seizoen 1) – 2013
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Reality
Forensisch geoloog Scott Wolter onderzoekt mysteries, artefacten en relikwieën om een geheel onbekende historie van het Noord-Amerikaanse continent te onthullen.

Furious 7 – 2015 12 2:17 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Misdaad, Thriller
Een bende illegale straatracers heeft voor een normaler leven gekozen, maar hun rust wordt verstoord door iemand die wraak zoekt.
Even een x Furious 7 kijken.
pi_165907693
quote:
Netflix Confirms A New Mexican Original Series Created And Directed By Manolo Caro

Beverly Hills, Calif.- Netflix, the world’s leading Internet television network, confirmed that filming of a new original series created and directed by acclaimed filmmaker, Manolo Caro (Tales of an inmoral couple, Elvira I’ll Give You My Life But I’m Using It, Love of My Loves, I Don't Know Whether to Slit My Veins or Leave Them Long) will begin in Mexico early 2017. The untitled Manolo Caro project will be available across all 190 Netflix territories.

The half-hour dark comedy, which will be filmed in 4K, revolves around a seemingly successful and idyllic family-run flower business full of dysfunctional secrets. One day, the patriarch finds out his longtime mistress has suddenly passed away and he decides to bring their children into the household alongside his current wife and family who didn’t know they existed. The series explores the need to protect and forgive loved ones, no matter how uncomfortable.

“I really wanted to work with Netflix which comes along with great responsibility as it represents international exposure for the entire team. I am happy to take on this challenge as I will have the opportunity to enjoy the unconditional support and creative freedom needed to tell this great story,” said filmmaker Manolo Caro.

“Manolo is the only filmmaker in Mexico to have been a part of the top ten highest grossing movies over the last three consecutive years. His exceptional talent will be reflected on the screen and we are sure he will delight thousands of Netflix members around the world,” said Erik Barmack, Netflix vice president of international originals. “The success of Club de Cuervos in Mexico and in other countries reaffirms our bet on Mexican talent and productions like the upcoming Ingobernable, and this new project with Manolo,” he concluded.

With 13 episodes, the original series from Netflix will be produced by Rafa Ley and Stacy Perskie from Noc Noc Cinema.

This project will be part of the Netflix Original productions slate filmed in Latin America including Narcos, Club de Cuervos, Ingobernable, 3%, Edha, O Matador and the untitled project from Jose Padilha based on current events in Brazil.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 11:19:46 #170
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_165908478
Te zien tot en met 18 oktober

McFarland, USA (2015, 3,48)
Words and Pictures (2013, 2,86)
pi_165913574
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 17:09:20 #172
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_165914993
Heb het idee dat ze drie jaar te laat zijn met Skylanders, maar ik kan het mis hebben.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_165915716
beste mede fokkers, een tijd geleden was ik me weer eens het irriteren aan de netflix site toen ik een volgende serie uit wilde zoeken.

Toen had ik het idee om een site te maken, puur en alleen voor series op Netflix maar dan met meer info en niet zo een standaard tekstjes zoals je die bij netflix of andere sites ziet. Bovendien leek het me handig om series in veel verschillende categorieën te kunnen kijken én te kunnen sorteren op imdb cijfer. De site heb ik in mijn loze uurtjes gemaakt en is nu na ruim een jaar tussendoor werken klaar.

de url is www.welkeserie.nl

tips zijn welkom, net als personen die wat info van series die ze gezien hebben aan te vullen :P
Bij series die ik zelf gezien heb heb ik zelf zoveel mogelijk (spoilervrije) info gezet. Mijn doel is eigenlijk om dat bij elke serie te doen, dus dat er info staat die klopt en waar je iets aan hebt als je de serie nog niet gezien hebt.

eerste berichtje dat ik tegenkwam en een artikel over geschreven heb, en dat ik hier nog niet zag is dat Netflix de rechten van The Expanse gekocht heeft en dat deze misschien al snel erop gaat verschijnen:
Netflix verwerft rechten van sci-fi The Expanse
pi_165916004
quote:
4s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:44 schreef planethugo het volgende:
beste mede fokkers, een tijd geleden was ik me weer eens het irriteren aan de netflix site toen ik een volgende serie uit wilde zoeken.

Toen had ik het idee om een site te maken, puur en alleen voor series op Netflix maar dan met meer info en niet zo een standaard tekstjes zoals je die bij netflix of andere sites ziet. Bovendien leek het me handig om series in veel verschillende categorieën te kunnen kijken én te kunnen sorteren op imdb cijfer. De site heb ik in mijn loze uurtjes gemaakt en is nu na ruim een jaar tussendoor werken klaar.

de url is www.welkeserie.nl

tips zijn welkom, net als personen die wat info van series die ze gezien hebben aan te vullen :P
Bij series die ik zelf gezien heb heb ik zelf zoveel mogelijk (spoilervrije) info gezet. Mijn doel is eigenlijk om dat bij elke serie te doen, dus dat er info staat die klopt en waar je iets aan hebt als je de serie nog niet gezien hebt.

:D ^O^
  roze woensdag 12 oktober 2016 @ 19:00:39 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165917162
quote:
4s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 17:44 schreef planethugo het volgende:
beste mede fokkers, een tijd geleden was ik me weer eens het irriteren aan de netflix site toen ik een volgende serie uit wilde zoeken.

Toen had ik het idee om een site te maken, puur en alleen voor series op Netflix maar dan met meer info en niet zo een standaard tekstjes zoals je die bij netflix of andere sites ziet. Bovendien leek het me handig om series in veel verschillende categorieën te kunnen kijken én te kunnen sorteren op imdb cijfer. De site heb ik in mijn loze uurtjes gemaakt en is nu na ruim een jaar tussendoor werken klaar.

de url is www.welkeserie.nl

tips zijn welkom, net als personen die wat info van series die ze gezien hebben aan te vullen :P
Bij series die ik zelf gezien heb heb ik zelf zoveel mogelijk (spoilervrije) info gezet. Mijn doel is eigenlijk om dat bij elke serie te doen, dus dat er info staat die klopt en waar je iets aan hebt als je de serie nog niet gezien hebt.

eerste berichtje dat ik tegenkwam en een artikel over geschreven heb, en dat ik hier nog niet zag is dat Netflix de rechten van The Expanse gekocht heeft en dat deze misschien al snel erop gaat verschijnen:
Netflix verwerft rechten van sci-fi The Expanse
^O^ ^O^
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')