ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Geilt stiekem op blonde S&V meisjes Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Speelt wel eens met echte treintjes
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
[ Bericht 0% gewijzigd door dcm360 op 03-10-2016 16:48:58 ]
Op maandag 3 oktober 2016 12:05 schreef dcm360 het volgende: Een leuk plaatje komt nog wel, eigenlijk was het niet het plan om in college een nieuw topic te gaan starten
Mja, ik ga aanstaand weekend (weer) naar Essen (Ruhr). Komt wellicht daardoor
Naar een kroeg die Die Drehscheibe heet
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
[ Bericht 9% gewijzigd door bork op 03-10-2016 16:05:23 ]
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Op maandag 3 oktober 2016 16:58 schreef b2py het volgende: Op welk transport spel lijkt het? Meer soort Cities in Motion of Train Simulator?
Ik zou het zelf in de hoek TTD of Railroad Tycoon plaatsen, dus Cities in Motion dan. Je kan de treinen niet zelf rijden, maar legt zelf een transportnetwerk aan.
Vervoerder Southern, die al maanden met de vakbonden in de clinch ligt over het invoeren van éénmansbediening ("driver-only operation"), heeft een advertentie gepubliceerd in de ochtendkranten waarin ze de reizigers oproepen om aan vakbond RMT (die de conducteurs vertegenwoordigd) te vertellen dat ze klaar zijn met de stakingen en verstoringen:
Southern had zelfs een kekke hesjtek bedacht voor op Twitter: #SouthernBackOnTrack.
De Franse staat wil 16 TGVs bestellen bij Alstom om zo te voorkomen dat de vestiging in Belfort flink wordt afgeslankt.
De Staat bestelt deze treinen rechtstreeks bij Alstom, om ze daarna ter beschikking te stellen aan exploitant SNCF. De treinen zouden moeten gaan rijden op de wat langzamere Intercity-lijnen, waar maximaal 250 km/u wordt gereden.
De Staat bestelt deze treinen rechtstreeks bij Alstom, om ze daarna ter beschikking te stellen aan exploitant SNCF. De treinen zouden moeten gaan rijden op de wat langzamere Intercity-lijnen, waar maximaal 250 km/u wordt gereden.
Er gaan per direct minder treinen met gevaarlijke stoffen langs Amersfoort, Apeldoorn,Tilburg en Eindhoven rijden. Staatssecretaris Dijksma heeft besloten dat zo'n 3200 wagons een andere route naar Duitsland moeten nemen.
Nu worden de wettelijke normen voor het transport van brandbaar gas (lpg) fors overschreden op het traject Amersfoort- Apeldoorn en Tilburg-Eindhoven.Dat komt door werkzaamheden aan de Betuwelijn.
Het transport van chloor over het spoor is binnenkort verleden tijd.AkzoNobel gaat die zeer giftige en vluchtige stof nog maar in één fabriek produceren en gebruiken.
Een andere route? Welke had je in gedachten? Coevorden-karrespoor? Groesbeek-Kranenburg? Binnenvaart?