abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 08:10:41 #76
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165743692
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 07:59 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Alle spanning en sensatie zit bij de baby's nu ;)
Inclusief rellen en alles? :9.

Edit: ik lees het nu; hippies versus nerds, zo te zien :P. Een echt OUD-waardig topic, ik zou er haast voor willen doorschuiven.

[ Bericht 6% gewijzigd door Burdie op 04-10-2016 08:33:39 ]
KuikenGuppy
pi_165743827
't Is hier inderdaad rustig. Zelfs geen avondploeg!
Hier wel nachtploeg, maar uit zelfbescherming houd ik mijn telefoon onder mijn kussen :P

Verder beleef ik weinig zo vanaf de bank, dus erg veel spannends heb ik niet mee te delen. Ja, dat ik weer voor 100E aan kleding heb gekocht en dat ik op jacht ben naar tweedehands wolletjes. Maar of dat hier nou leven in de brouwerij brengt :N

Maar de dag begon goed vandaag. Wakker worden met vorst op de auto's en daken, blauwe lucht, mooie oranje en rode blaadjes en een zonnetje. O weggebracht in die heerlijke oktoberkou, met haar klikklak-laarsjes, mijn eigen rode laarzen en dat er dan wolkjes uit je mond komen met ademen. Soms kan ik zo genieten van dat soort kleine dingen O+
/liefdagboek,
pi_165743977
Frustratie puntje. En firstworld problem. Mijn schoonouders gingen gisteren met mijn grootje naar de Efteling maar zijn op de parkeerplaats (de aller aller aller achterste) omgedraaid omdat hysterisch druk. (alle Duitsers vrij ivm feestdag ofzo) Nu verzekerde een Limlandse vriendin mij dat deze Duitsers vandaag weer braaf in Duitsland zijn. Maar de Efteling site gaf wel 'gezellige bedrijvigheid' geel aan... En nu durf ik het risico niet te nemen :(

En over zwangerschapskleding. Ik zoek nog simpele goedkope witte shirts zonder opdruk (want Silhouette Cameo :D)
pi_165744079
Hilz , ik zou gewoon gaan. Over 2 weken is het weer vakantie dan is het ook weer druk.

Iemamd die ook vanaf week 13 een erg pijnlijke buik had? Echt halverwege en zijkanten. Het lijken niet de banden volgens mij zitten die met 13 weken nog niet zo hoog.

Kan niet wachten baby te gaan voelen. Heel soms denk ik sinds deze week wat te voelen maar het zit nog niet op de goede plek. Vlak onder mijn navel. Dus ik denk darmen :(
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_165744087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 08:46 schreef Hilzillah het volgende:
Frustratie puntje. En firstworld problem. Mijn schoonouders gingen gisteren met mijn grootje naar de Efteling maar zijn op de parkeerplaats (de aller aller aller achterste) omgedraaid omdat hysterisch druk. (alle Duitsers vrij ivm feestdag ofzo) Nu verzekerde een Limlandse vriendin mij dat deze Duitsers vandaag weer braaf in Duitsland zijn. Maar de Efteling site gaf wel 'gezellige bedrijvigheid' geel aan... En nu durf ik het risico niet te nemen :(

En over zwangerschapskleding. Ik zoek nog simpele goedkope witte shirts zonder opdruk (want Silhouette Cameo :D)
http://www.lindex.com/no/(...)pp/?styleId=90430573

http://www.lindex.com/no/(...)rt/?styleId=59296188


En gezellige bedrijvigheid, daar zou ik het niet voor laten :)
pi_165744169
Ik zou ook gewoon gaan Hilz. Als je gaat, veel plezier!

Hier gaat het niet echt denderend, het lijkt wel of de vermoeidheid alleen maar toeneemt (13 weken nu). De combinatie van 3,5 dag werken en een dag studie is ook een beetje veel. Skip op mijn studie nu ook de vakken die me makkelijk afgaan, anders trek ik het echt niet. Vanaf de herfstvakantie ga ik wat minder werken, kijk ik eigenlijk heel erg naar uit (ik vervang iemand die reïntegreerd).
pi_165744405
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 08:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Inclusief rellen en alles? :9.

Edit: ik lees het nu; hippies versus nerds, zo te zien :P. Een echt OUD-waardig topic, ik zou er haast voor willen doorschuiven.
Burdie weet als geen ander hoe ze een discussie van 2,5 pagina samen moet vatten in 1 zin _O-
pi_165744452
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 08:10 schreef Burdie het volgende:

[..]

Inclusief rellen en alles? :9.

Edit: ik lees het nu; hippies versus nerds, zo te zien :P. Een echt OUD-waardig topic, ik zou er haast voor willen doorschuiven.
En in welk kamp gaan we jou vinden dan :D
pi_165744812
:W
♥ J & S
pi_165744836
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:01 schreef klaprooss het volgende:
:W
Hou je het spannend ;)
pi_165744913
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:02 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Hou je het spannend ;)
De baby vooral :+
♥ J & S
pi_165744923
Haha ik ben 's nachts ook wel vaak wakker maar pak ook mijn telefoon maar niet, dan kom ik helemaal niet meer in slaap!

Klap babynieuws? Spannend!

Edit: oh geen babynieuws dus 😜
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:29:11 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165745197
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 09:35 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

En in welk kamp gaan we jou vinden dan :D
Kamp popcorn en olie-op-het-vuur. Je kent me toch? :7.

Klap en Justme nog geen actie? Little Acorn ook nog niet? Ik had vannacht een heel pijnlijke voorwee en toen wilde ik niet meer ;(.

(Maar mnoh, wat heb ik zin in een verse baby O+).
KuikenGuppy
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:46:38 #89
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165745395
Hillz ik zou ook gewoon gaan, indd gisteren hier (dorp bij venlo dus direct bij grensovergang) indd hysterische drukte overal. Vandaag zijn alle gekke duitsers weer terug in eigen land :P

Hier ook 3/4x per nacht nachtploeg maar ook uit zelfbescherming mn telefoon onder mn kussen anders kom ik helemaal niet meer in slaap haha.
Oh en nu echt aftellen dus krijg ik mijn man eindelijk zo ver naar dragen en zo binnenkort te rijden om draagdoeken en tula's uit te proberen O+
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:51:13 #90
149959 SQ
snelle trees
pi_165745438
Ik laat mijn telefoon sinds een paar weken beneden liggen als ik naar bed ga. Ik heb in tijden niet zo goed geslapen. _O-
(waarmee het grote verschil vooral is is dat ik niet tot ik mijn ogen dicht doe in een beeldscherm zit te kijken, ik lees een boek en da's veel rustgevender voor mijn hersenen blijkbaar?)
disclaimer
pi_165745464
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat mijn telefoon sinds een paar weken beneden liggen als ik naar bed ga. Ik heb in tijden niet zo goed geslapen. _O-
(waarmee het grote verschil vooral is is dat ik niet tot ik mijn ogen dicht doe in een beeldscherm zit te kijken, ik lees een boek en da's veel rustgevender voor mijn hersenen blijkbaar?)
Oh dat zou wel een goede zijn voor mij ook ja :')
Maar dan moet ik wel een wekker kopen :+

Las laatst een stukje over beeldscherm-invloed op je hersenen voor het slapen gaan, ff zoeken :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:56:02 #92
149959 SQ
snelle trees
pi_165745485
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh dat zou wel een goede zijn voor mij ook ja :')
Maar dan moet ik wel een wekker kopen :+

Las laatst een stukje over beeldscherm-invloed op je hersenen voor het slapen gaan, ff zoeken :Y
Ik heb bij de mediamarkt voor een tientje een wekker gekocht. Ik zag dat ook als een enorm struikelblok maar ik vind mijn wekker nu echt de shit O+
disclaimer
pi_165745512
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik heb bij de mediamarkt voor een tientje een wekker gekocht. Ik zag dat ook als een enorm struikelblok maar ik vind mijn wekker nu echt de shit O+
https://www.oersterk.nu/b(...)ok-rimpels-scheelt-/

Oh, volgens dit artikel moet je óók geen wekker gebruiken _O- _O-
Maar goed, na 20.00 helemáál geen schermen ga ik niet redden maar er zit wel iets in :D

Ik ga idd maar eens een wekker uitzoeken 8-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:00:23 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_165745541
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:58 schreef tombolafan het volgende:

[..]

https://www.oersterk.nu/b(...)ok-rimpels-scheelt-/

Oh, volgens dit artikel moet je óók geen wekker gebruiken _O- _O-
Maar goed, na 20.00 helemáál geen schermen ga ik niet redden maar er zit wel iets in :D

Ik ga idd maar eens een wekker uitzoeken 8-)
Ik mis totaal de link tussen de wekker en de rest van het artikel overigens.
Maar er zijn ook analoge wekkers zonder lampjes :P
disclaimer
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:09:26 #95
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165745694
*ontlurkt*

je hebt vaak ook een nachtstand op je telefoon. Minder blauw licht = beter slapen

*lurkt weer verder, ik heb nog helemaal geen baby in de maak...*
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:11:18 #96
149959 SQ
snelle trees
pi_165745721
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:09 schreef Tink89 het volgende:
*ontlurkt*

je hebt vaak ook een nachtstand op je telefoon. Minder blauw licht = beter slapen

*lurkt weer verder, ik heb nog helemaal geen baby in de maak...*
Ah maar daar gaat het niet alleen om, het gaat ook om de activering van je hersenen door de constante prikkel van informatie. Daar word ik heel onrustig van.

Bonuspunten: ik ben 's morgens minstens tien minuten sneller klaar omdat ik niet zodra ik wakker word weer allemaal whatsapps zie staan en geen verleiding heb het forum meteen te openen :')
disclaimer
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:12:46 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165745743
Je krijgt een baby. Ik zou me niet druk maken over je verslapen :7.

(Laat je man anders z'n wekker zetten? Of gaan jullie er niet tegelijk uit?)
KuikenGuppy
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:16:15 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_165745788
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:12 schreef Burdie het volgende:
Je krijgt een baby. Ik zou me niet druk maken over je verslapen :7.

(Laat je man anders z'n wekker zetten? Of gaan jullie er niet tegelijk uit?)
ik hoor zijn wekker niet met mijn oordoppen in en hij is wel eens vrij als ik moet werken ;)
Daarbij slaapt mijn dochter met gemak tot 8:30 dus een wekker is echt wel een noodzakelijk item hier :P
disclaimer
pi_165745824
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Ik laat mijn telefoon sinds een paar weken beneden liggen als ik naar bed ga. Ik heb in tijden niet zo goed geslapen. _O-
(waarmee het grote verschil vooral is is dat ik niet tot ik mijn ogen dicht doe in een beeldscherm zit te kijken, ik lees een boek en da's veel rustgevender voor mijn hersenen blijkbaar?)
Heb k ook wel ns gedaan, mn telefoon beneden laten liggen. Maar ik kreeg er toch een gierende hartverlamming van de volgende ochtend. :+
gelukkig niet gebeld toen ;)
:)
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 11:19:12 #100
149959 SQ
snelle trees
pi_165745829
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 11:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

Heb k ook wel ns gedaan, mn telefoon beneden laten liggen. Maar ik kreeg er toch een gierende hartverlamming van de volgende ochtend. :+
gelukkig niet gebeld toen ;)
Da's appels met peren vergelijken :P
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')