abonnement Unibet Coolblue
  zondag 18 september 2016 @ 19:15:25 #26
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_165411393
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 18:54 schreef Caland het volgende:
Baddertje is een beetje mad volgens mij.
Het duurt even, maar de kakkerlakjes komen onder de stenen vandaan... ben benieuwd hoe lang dit gaat duren...
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_165411479
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 19:15 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Het duurt even, maar de kakkerlakjes komen onder de stenen vandaan... ben benieuwd hoe lang dit gaat duren...
Hoe is jouw zondag?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165411584
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 19:15 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Het duurt even, maar de kakkerlakjes komen onder de stenen vandaan... ben benieuwd hoe lang dit gaat duren...
Komt wel goed meid. Veeg je traantjes weg.
  zondag 18 september 2016 @ 19:22:43 #29
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165411587
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 19:15 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Het duurt even, maar de kakkerlakjes komen onder de stenen vandaan... ben benieuwd hoe lang dit gaat duren...
Ach, who cares. PSV heeft het gewoon aan zichzelf te wijten. Terecht dat Feyenoord-supporters nu trots zijn en het ons in komen wrijven, gebeurt andersom ook.

De enige die ik iets verwijt vandaag zijn de spelers van PSV. Die hadden veel scherper moeten zijn en hun krachten beter moeten doseren. PSV heeft gewoon precies gedaan wat Feyenoord wilde en dat heeft ze genekt.
pi_165411621
http://www.voetbalinside.nl/item/29419/ik_zou_het_echt_niet_weten

Goed verhaal van Willems. Gewoon pech, vergeten en doorgaan :)
pi_165411622
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 19:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ach, who cares. PSV heeft het gewoon aan zichzelf te wijten. Terecht dat Feyenoord-supporters nu trots zijn en het ons in komen wrijven, gebeurt andersom ook.

De enige die ik iets verwijt vandaag zijn de spelers van PSV. Die hadden veel scherper moeten zijn en hun krachten beter moeten doseren. PSV heeft gewoon precies gedaan wat Feyenoord wilde en dat heeft ze genekt.
Feyenoord speelde gewoon goed hoor, met maar 2 rustdagen in de benen, dat is PSV nooit gelukt.
  zondag 18 september 2016 @ 19:27:13 #32
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165411700
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 19:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Feyenoord speelde gewoon goed hoor, met maar 2 rustdagen in de benen, dat is PSV nooit gelukt.
Feyenoord speelde slim. Liet PSV krachten verspillen in het eerste half uur.

Daarna was PSV net zo moe als Feyenoord + gefrustreerd dat ze er niet doorheen kwamen.
pi_165411930
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 19:27 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Feyenoord speelde slim. Liet PSV krachten verspillen in het eerste half uur.

Daarna was PSV net zo moe als Feyenoord + gefrustreerd dat ze er niet doorheen kwamen.
Nee, hoor. PSV heeft vandaag verloren omdat het scorend vermogen te wensen over laat. Heeft niets met vermoeidheid of frustratie te maken.
Dit, dus.
pi_165412176
Feyenoord terecht gewonnen
Ze hebben gewoon zakelijk gespeeld en de wedstrijd dood gemaakt

Hebben ze netjes gedaan.
PSV weer drama voorin, vooral die Luuk de Jong die alleen maar kan koppen
  zondag 18 september 2016 @ 19:45:12 #35
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165412198
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 19:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, hoor. PSV heeft vandaag verloren omdat het scorend vermogen te wensen over laat. Heeft niets met vermoeidheid of frustratie te maken.
Dat natuurlijk ook. Zoals ik in een eerdere post ook al aangaf. Te veel spelers halen hun niveau niet. Doen ze dat wel, dan staat het na een half uur gewoon 2-0.
  zondag 18 september 2016 @ 19:46:56 #36
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165412257
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 19:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, hoor. PSV heeft vandaag verloren omdat het scorend vermogen te wensen over laat. Heeft niets met vermoeidheid of frustratie te maken.
iets wat ik begin dit seizoen als voorspelde, maar de huisdokus was t er niet mee eens want vorig jaar dit dat
  zondag 18 september 2016 @ 19:48:50 #37
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165412302
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 19:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, hoor. PSV heeft vandaag verloren omdat het scorend vermogen te wensen over laat. Heeft niets met vermoeidheid of frustratie te maken.
Onze verdediging was gewoon beter dan jullie aanval. Zoals Badder over Kuyt denkt, denk ik over Narsingh. Die is wel zó slecht. Dat en de continue aanstroom van slechte passes van Willems, daarom hebben jullie verloren. Als je iemand had gehad die assists kan geven of iemand had gehad die in de aanval iets kan, kom je al een heel end.

Het is ook niet dat Feyenoord zo geweldig is, integendeel, maar als de ruimtes klein gemaakt worden, staat de verdediging goed. Met een Narsingh of voorzetten die steeds maar weer verkeerd zijn kom je er niet door.

De 0-1 was dan ook weer volkomen onverdiend, maar meer dan 0-0 heeft PSV ook weer niet verdiend
Laffe huichelaar
pi_165412467
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Onze verdediging was gewoon beter dan jullie aanval. Zoals Badder over Kuyt denkt, denk ik over Narsingh. Die is wel zó slecht. Dat en de continue aanstroom van slechte passes van Willems, daarom hebben jullie verloren. Als je iemand had gehad die assists kan geven of iemand had gehad die in de aanval iets kan, kom je al een heel end.

Het is ook niet dat Feyenoord zo geweldig is, integendeel, maar als de ruimtes klein gemaakt worden, staat de verdediging goed. Met een Narsingh of voorzetten die steeds maar weer verkeerd zijn kom je er niet door.

De 0-1 was dan ook weer volkomen onverdiend, maar meer dan 0-0 heeft PSV ook weer niet verdiend
Ik denk niet dat de verdediging van Feyenoord beter is dan de aanval van PSV. Pereiro, Narsingh en Arias hebben alle 3 een 100% kans niet verzilverd. Dat heeft meer te maken met eigen onkunde dan de kwaliteiten van de Rotterdamse verdediging.
Dit, dus.
  zondag 18 september 2016 @ 19:58:05 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_165412582
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 19:53 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de verdediging van Feyenoord beter is dan de aanval van PSV. Pereiro, Narsingh en Arias hebben alle 3 een 100% kans niet verzilverd. Dat heeft meer te maken met eigen onkunde dan de kwaliteiten van de Rotterdamse verdediging.
Als je aanval onkundig is, kan je toch zeggen dat de Rotterdamse verdediging beter is? :? Ik vind onze verdediging niet ontzettend goed. Botteghin en van der Heijden zijn trager dan dikke stront in een trechter, die verdedigen alleen goed in de kleine ruimte. Zo'n Narsingh is gewoon écht heel slecht als je het mij vraagt. Kan me niet voorstellen dat een goede club als PSV niks beters heeft dan dit. Net als ik me niet voor kan stellen dat PSV geen betere back heeft dan die dikke pad.

PSV onwaardig.

Want PSV was even goed als Feyenoord, had zelfs het initiatief. Maar als je back geen pass kan geven en je buitenspeler geen goede actie kan maken als zijn leven ervan afhangt, houdt het al snel op. Maar wees gerust, ik ben er nog steeds van overtuigd dat PSV makkelijk kampioen wordt
Laffe huichelaar
pi_165412713
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 18:48 schreef BadderHaring het volgende:
Wedstrijd leek wel een kopie van de pot tegen Groningen, met als verschil dat je nu tegen een tegenstander speelde die wel echt gevaarlijk werd wanneer ze er uit kwamen. En natuurlijk met een betere verdediging, waardoor er veel minder echte kansen ontstonden.

Toch geen moment het idee gehad dat PSV zou gaan verliezen. Je merkt gewoon dat de een aantal spelers al een paar wedstrijden gewoon niet in vorm zijn. Alsof, wat ik voor de wedstrijd ook al aangaf, de gretigheid er een beetje van af is. Misschien is de echte wil om te winnen bij jongens als de Jong, Guardado en Arias wel weg na twee titels. Willems zit met zijn hoofd al in het buitenland en doet nauwelijks iets goed (op die geniale sliding na).

Ook Pröpper viel mij tegen, trouwens. Werkt veel, loopt veel, maar creëert helemaal niets. Hendrix sleurt als een dolle en eist veel ballen op, maar mist creativiteit. Pereiro blijft een raspaardje, maar wel een verwend nest. Verricht nauwelijks werk en dat kan niet tegen een ploeg als Feyenoord.

PSV mist killers en spelers die een man opzij kunnen zetten. Zo'n de Jong zou gewoon NOOIT aangespeeld mogen worden met zijn rug naar de goal. Ja, leuk, een bal vasthouden. Maar tegen de tijd dat hij hem onder controle heeft zijn al zijn afspeel mogelijkheden alweer voorzien van dekking en rugdekking. Zet Pereiro maar in die rol, dan dwing je hem ook om te werken voor zijn centen.

Maar goed, je verliest in eigen huis van een ploeg waar Dirk Kuyt basisspeler is en waar ze in de derde minuut al beginnen met tijdrekken. Dat is gewoon genant. Feyenoord was het eerste half uur gewoon doodsbang voor PSV, dan moet je het ook afmaken.
Beetje frusti? _O-
Overigens liet Feyenoord PSV in het eerste halfuur gewoon uitrazen. Werkte prima, want PSV heeft geen fatsoenlijke kans gecreëerd in het eerste halfuur.
pi_165412743
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2016 20:01 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Beetje frusti? _O-
Overigens liet Feyenoord PSV in het eerste halfuur gewoon uitrazen. Werkte prima, want PSV heeft geen fatsoenlijke kans gecreëerd in het eerste halfuur.
Wie zal er gaan happen? Place your bets.
pi_165412813
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 20:02 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Wie zal er gaan happen? Place your bets.
Vind jij dat PSV zo enorm veel creëerde in het eerste halfuur, buiten wat afstandsschoten en wat ballen in de kluts?
  Moderator zondag 18 september 2016 @ 20:13:46 #43
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165413073
Feyenoord heeft gemazzeld met deze overwinning. Ik vond het eigenlijk een wedstrijd die geen winnaar verdiende. Soit, ik ben blij dat wij aan het langste eind trokken, maar erg best was het niet. Je merkte duidelijk dat Feyenoord nog de wedstrijd van donderdag in de benen had. Kuyt :') Dat kan echt niet meer. Anderzijds had je aan PSV zijde een de Jong waar je ook echt je vraagtekens bij mag zetten.

Het was een boeiende topper die kwalitatief behoorlijk te wensen over liet. Een zure week voor PSV met 2 keer onnodig verlies. Een mooie week voor Feyenoord dat 2 keer als underdog als winnaar uit de strijd wist te komen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165414045
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2016 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord heeft gemazzeld met deze overwinning. Ik vond het eigenlijk een wedstrijd die geen winnaar verdiende. Soit, ik ben blij dat wij aan het langste eind trokken, maar erg best was het niet. Je merkte duidelijk dat Feyenoord nog de wedstrijd van donderdag in de benen had. Kuyt :') Dat kan echt niet meer. Anderzijds had je aan PSV zijde een de Jong waar je ook echt je vraagtekens bij mag zetten.

Het was een boeiende topper die kwalitatief behoorlijk te wensen over liet. Een zure week voor PSV met 2 keer onnodig verlies. Een mooie week voor Feyenoord dat 2 keer als underdog als winnaar uit de strijd wist te komen :)
Hier ben ik het mee eens. Een gelijkspel was gewoon terecht geweest maar Feyenoord heeft gemazzeld dat PSV gewoon niet weet te scoren thuis.

300 minuten thuis niet scoren is niet des PSV's :{
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 18 september 2016 @ 20:48:36 #45
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165414079
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2016 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord heeft gemazzeld met deze overwinning. Ik vond het eigenlijk een wedstrijd die geen winnaar verdiende. Soit, ik ben blij dat wij aan het langste eind trokken, maar erg best was het niet. Je merkte duidelijk dat Feyenoord nog de wedstrijd van donderdag in de benen had. Kuyt :') Dat kan echt niet meer. Anderzijds had je aan PSV zijde een de Jong waar je ook echt je vraagtekens bij mag zetten.

Het was een boeiende topper die kwalitatief behoorlijk te wensen over liet. Een zure week voor PSV met 2 keer onnodig verlies. Een mooie week voor Feyenoord dat 2 keer als underdog als winnaar uit de strijd wist te komen :)
Volledig eens met je verhaal. Als Cocu vast blijft houden aan de Jong, worden we geen kampioen. Gast is hopeloos uit vorm en wordt veel te belangrijk gemaakt in het spel.
pi_165415179
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2016 20:13 schreef onlogisch het volgende:
Feyenoord heeft gemazzeld met deze overwinning. Ik vond het eigenlijk een wedstrijd die geen winnaar verdiende. Soit, ik ben blij dat wij aan het langste eind trokken, maar erg best was het niet. Je merkte duidelijk dat Feyenoord nog de wedstrijd van donderdag in de benen had. Kuyt :') Dat kan echt niet meer. Anderzijds had je aan PSV zijde een de Jong waar je ook echt je vraagtekens bij mag zetten.

Het was een boeiende topper die kwalitatief behoorlijk te wensen over liet. Een zure week voor PSV met 2 keer onnodig verlies. Een mooie week voor Feyenoord dat 2 keer als underdog als winnaar uit de strijd wist te komen :)
^O^
pi_165415391
Niet alleen De Jong natuurlijk.

Ik zag pas later bij studio sport dat Guardado ook daadwerkelijk mee had gedaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 18 september 2016 @ 22:14:19 #48
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_165417000
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 19:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

iets wat ik begin dit seizoen als voorspelde, maar de huisdokus was t er niet mee eens want vorig jaar dit dat
Huisdokus ook gewoon :')
  zondag 18 september 2016 @ 22:19:22 #49
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165417220
Denk dat je beter Siem in de spits kan zetten
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 18 september 2016 @ 22:22:13 #50
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_165417360
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 21:28 schreef Caland het volgende:
Niet alleen De Jong natuurlijk.

Ik zag pas later bij studio sport dat Guardado ook daadwerkelijk mee had gedaan.
Die kan er niks meer van he die Guardado. Die teert nog steeds op dat ene halve seizoen dat hij in vorm was
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')