abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 september 2016 @ 10:18:19 #26
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165313154
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 00:03 schreef Aloulu het volgende:
Israël goed bezig voor een keertje.
Moeten ze vaker laten zien deze kant van ze.
Eng mannetje. Jij juicht het toe dat een terroristische organisatie als Al Qaeda wordt gesteund.
pi_165313175
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Eng mannetje. Jij juicht het toe dat een terroristische organisatie als Al Qaeda wordt gesteund.
all is fair in love and war.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 14 september 2016 @ 10:20:21 #28
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165313200
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

all is fair in love and war.
Onzin.
pi_165313253
quote:
All's fair in love and war means there is no act that is too terrible or too great when you are going after the person you love or making war on your enemies. Usually the quote is uttered when someone is trying to justify bad behavior. While a case can be made that true love is worth any price, or whatever you have to do to win your war is necessary if your cause is just, a case can also be made to the contrary.
http://classroom.synonym.com/origin-all-fair-love-war-9976.html
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165313526
http://abcnews.go.com/Pol(...)e-fire-deal-42076288

quote:
Officials Outline New Details of Syria Cease-Fire Deal

The new Syria cease-fire is rich in detail on the mechanics of ending violence in Aleppo. It says little about how the United States and Russia will establish a new military partnership that is seen as key to the long-term sustainability of the deal.

Officials familiar with the document outline a highly technical series of requirements for both Syrian President Bashar Assad's government and opposition forces. These include precise calculations, in meters, on how the sides would pull back from a key artery into Aleppo and where they would have to redeploy weaponry.

The agreement was reached last Friday after a marathon day of negotiations between U.S. Secretary of State John Kerry and Russian Foreign Minister Sergey Lavrov. Underscoring the complexity of the new arrangement, even Kerry stumbled over some of the particulars while speaking shortly after the cease-fire came into effect Monday.

Here are some details of the agreement, according to the U.S. officials. They weren't authorized to speak publicly about the still-confidential agreement and demanded anonymity.

—As of Monday, Assad's government and opposition forces should have ceased all attacks with any weapons, including aerial bombardments, rockets, mortars and anti-tank guided missiles.

—Sides cannot seek to acquire territory.

—They should allow rapid, safe, unhindered and sustained humanitarian access to all people in need.

—In cases when self-defense is required, proportionate force should be used.

—Two checkpoints will be established on the key Aleppo artery of Castello Road. The Syrian Red Crescent will initially operate the checkpoints, with security of no more than 20 armed personnel. Security will be determined by mutual consent of government and opposition forces. The U.N. will monitor the personnel, physically or remotely.

—Government forces must withdraw personnel, heavy weapons and other arms to different points away from Castello Road. In some places, tanks, artillery and mortars must be pulled back at least 3.5 kilometers, or just more than 2 miles. Elsewhere, soldiers with lighter weapons have to retreat at least 500 yards from the road. Other requirements concern crew-served machine guns and observation posts.

—Opposition forces also must withdraw from the road, in many places equidistant or similar to the level of pullback by government forces. East of Castello Road, their withdrawal will depend on the action of Kurdish forces. If the Kurds retreat 500 yards, the opposition forces should do likewise. Other requirements concern heavy weapons, including infantry-fighting vehicles and tanks, and crew-served machine guns.

—Opposition must make every effort to prevent al-Qaida-linked militants from advancing into demilitarized areas.

—All Syrians should be able to leave Aleppo on Castello Road, including opposition forces with their weapons. Fighters must coordinate with U.N. officials ahead of time.

—The U.S. and Russia will address violations of cease-fire.

—The U.S. and Russia will announce the establishment of their Joint Implementation Center after at least seven straight days of adherence to the cease-fire.

—Preparatory work for the center should have started Monday, including information-sharing to delineate territories controlled by al-Qaida-linked militants and those controlled by opposition groups. More comprehensive delineation occurs after the center is established.

—Starting Monday, the U.S. and Russia should have started developing actionable targets against the Islamic State and al-Qaida-linked militants, so that strikes can start immediately after the center is established. Once the first strikes occur, all Syrian military air activities must be halted in agreed areas.

—The U.S. and Russia can each withdraw from the arrangement.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165313617
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:18 schreef Richestorags het volgende:
Eng mannetje. Jij juicht het toe dat een terroristische organisatie als Al Qaeda wordt gesteund.
Al Qaida zit in Irak. En Israël heeft Assad gebombardeerd.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  woensdag 14 september 2016 @ 10:46:30 #32
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165313644
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:44 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Al Qaida zit in Irak. En Israël heeft Assad gebombardeerd.
Onzin. Iedereen met meer dan één hersencel weet dat Jabhat Fateh al-Sham nog steeds een terroristische organisatie gebaseerd op Al Qaida ideologie is. Syrië gaat er op geen enkele wijze op vooruit als Israël dat soort groepen probeert te ondersteunen middels bombardementen, verzorgen van gewonden en het leveren van wapens. Groepen als deze zouden zonder problemen een heel dorpje met Druzen afslachten.
pi_165313701
Waarom kwam Israel eigenlijk in actie? Doordat er bommen op hun (bezet) gebied vielen of omdat ze er gewoon ineens zin in hadden?
pi_165313844
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:46 schreef Richestorags het volgende:
Onzin. Iedereen met meer dan één hersencel weet dat Jabhat Fateh al-Sham nog steeds een terroristische organisatie gebaseerd op Al Qaida ideologie is.
Jij zei dat al Qaida in Syrië ervan profiteert. Die zit er alleen niet meer. Dat maakt Jabhat alFatah geen rolmodellen maar al Qaida is het niet. Dat is verleden tijd. Gelukkig.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_165314085
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:50 schreef TheJanitor het volgende:
Waarom kwam Israel eigenlijk in actie? Doordat er bommen op hun (bezet) gebied vielen of omdat ze er gewoon ineens zin in hadden?
hun vliegtuig zou uit de lucht geschoten zijn
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165314153
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

hun vliegtuig zou uit de lucht geschoten zijn
Volgens Syrische staatstelevisie. Toch?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_165314317
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:16 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Volgens Syrische staatstelevisie. Toch?
een syrische claim wat de israelisch ontkennen.

vind het wel opmerkelijk dat israel syrische stellingen bombardeert, omdat de syriers een claim doen, daarom ogen deze acties van de israelisch meer op een impliciete erkenning van het neerhalen van dat vliegtuig.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165314409
goed stuk van de iraanse min v buza, maar jammer dat hij het nodig vond om het stuk te beginnen door eerst uitgebreid nusra aan te vallen, daarom komt de tweede helft van het artikel waar hij een sterk punt maakt tegen het door petro dollars gesteunde wahabisme imo niet oprecht over, maar eerder als ondersteuning voor zijn eerste punt, namelijk het onderuithalen van het "rebranding van nusra".

Mohammad Javad Zarif: Let Us Rid the World of Wahhabism
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165314564
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:23 schreef Slayage het volgende:
een syrische claim wat de israelisch ontkennen.

vind het wel opmerkelijk dat israel syrische stellingen bombardeert, omdat de syriers een claim doen, daarom ogen deze acties van de israelisch meer op een impliciete erkenning van het neerhalen van dat vliegtuig.
In verleden heeft Israël ook Syrische stellingen gebombardeerd. Met de claim dat er infiltratie in de Golan was van Hizbullah en Iraanse officieren (wat klopte), wapenleveranties of geschoten vanuit dat gebied. En natuurlijk wil Israël Assad verzwakken. Zodat de balans even blijft
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  woensdag 14 september 2016 @ 11:37:33 #40
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165314614
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:00 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Jij zei dat al Qaida in Syrië ervan profiteert. Die zit er alleen niet meer. Dat maakt Jabhat alFatah geen rolmodellen maar al Qaida is het niet. Dat is verleden tijd. Gelukkig.
Ander labeltje, zelfde tuig.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165314631
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:35 schreef Aloulu het volgende:

[..]

In verleden heeft Israël ook Syrische stellingen gebombardeerd. Met de claim dat er infiltratie in de Golan was van Hizbullah en Iraanse officieren (wat klopte), wapenleveranties of geschoten vanuit dat gebied. En natuurlijk wil Israël Assad verzwakken. Zodat de balans even blijft
van mij mogen ze dat hele zuid front van de assadistische stellingen naar de gallemiezen bombarderen, maar er zou dus een aanleiding moeten zijn en die is er volgens de israelisch niet. tenzij ik iets gemist heb.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165314763
markito0171 twitterde op woensdag 14-09-2016 om 11:44:12 #Syria #UN food convoys for besieged #Aleppo rotting in the sun bc no access by #Assad-regime till now https://t.co/a1bwlNGdIn reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165314928
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:38 schreef Slayage het volgende:

[..]

van mij mogen ze dat hele zuid front van de assadistische stellingen naar de gallemiezen bombarderen, maar er zou dus een aanleiding moeten zijn en die is er volgens de israelisch niet. tenzij ik iets gemist heb.
Ik meen gelezen te hebben dat Israel claimt dat geschoten wastafel vanuit de Golan of en raket afgevuurd. Maar kan het mis hebben.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_165314954
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:28 schreef Slayage het volgende:
goed stuk van de iraanse min v buza, maar jammer dat hij het nodig vond om het stuk te beginnen door eerst uitgebreid nusra aan te vallen, daarom komt de tweede helft van het artikel waar hij een sterk punt maakt tegen het door petro dollars gesteunde wahabisme imo niet oprecht over, maar eerder als ondersteuning voor zijn eerste punt, namelijk het onderuithalen van het "rebranding van nusra".

Mohammad Javad Zarif: Let Us Rid the World of Wahhabism

In het licht hiervan is de meeting in Tsjetsjenie wel belangrijk te vermelden. Soennieten met afgevaardigden van Azhar die uitspraken dat wahabisme buiten soennisme valt. Feit dat de Groot moefti van Egypte en Azhar eraan deelnam brengt problemen voor Sisi met Saudie Arabië nu.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_165315068
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:57 schreef Aloulu het volgende:

[..]

In het licht hiervan is de meeting in Tsjetsjenie wel belangrijk te vermelden. Soennieten met afgevaardigden van Azhar die uitspraken dat wahabisme buiten soennisme valt. Feit dat de Groot moefti van Egypte en Azhar eraan deelnam brengt problemen voor Sisi met Saudie Arabië nu.
een meeting in chechenie over het wahabisme :')

kadirov heeft ongetwijfeld aardig lopen fappen dat hij een grootse moslim leider is geworden terwijl hij feitelijk niets meer is dan een marionet van putin.

wie namen er allemaal deel aan deze meeting dan? heb er niks van meegekregen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165318129
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:04 schreef Slayage het volgende:
een meeting in chechenie over het wahabisme :')

kadirov heeft ongetwijfeld aardig lopen fappen dat hij een grootse moslim leider is geworden terwijl hij feitelijk niets meer is dan een marionet van putin.

wie namen er allemaal deel aan deze meeting dan? heb er niks van meegekregen
Behalve paar Egyptenaren die buiten hun grenzen bekend zijn voor mij geen noemenswaardige imams/geleerden. Wel ook uit Turkije, maar namen weet ik niet.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_165321186
sayed_ridha twitterde op woensdag 14-09-2016 om 16:25:37 Qatari+Turkish aid convoy is still on the Syrian border since Gov has not given approval to enter Aleppo https://t.co/iwYVYxWqab reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165323320
Redelijk rustig in Syrië tot nu toe op gezeik met Israël na, ben benieuwd hoe het morgen gaat.
pi_165323321
EjmAlrai twitterde op woensdag 14-09-2016 om 18:27:37 The two surface-to-Air missiles fired by #Syria against #Israel AF and drone over the south v @C_Military1 https://t.co/l8YnKQsHJH reageer retweet
pi_165323885
Conflicts twitterde op woensdag 14-09-2016 om 16:32:08 BREAKING: Russia calls for 48-hour extension of Syrian ceasefire – General Staff - @RT_com reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')