Ja maar voor die prijs heb je hier een landelijke kaart.quote:Op maandag 12 september 2016 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat ik dat ook wel haal. Maar who cares? Reiskostenvergoeding yolo
Voor 11 % van je netto loon? Ik niet hoor.quote:Op maandag 12 september 2016 14:55 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja maar voor die prijs heb je hier een landelijke kaart.
Wat is het precies, 3600 per jaar ofzo?quote:Op maandag 12 september 2016 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor 11 % van je netto loon? Ik niet hoor.
Altijd Vrij kost ¤ 332 per maand, als je ook met de ICd wilt reizen komt er nog eens ¤ 51 per maand bij voor de toeslagen.quote:Op maandag 12 september 2016 14:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wat is het precies, 3600 per jaar ofzo?
BahnCard 100 bestaat toch ook?quote:Op maandag 12 september 2016 15:08 schreef James1988 het volgende:
[..]
Altijd Vrij kost ¤ 332 per maand, als je ook met de ICd wilt reizen komt er nog eens ¤ 51 per maand bij voor de toeslagen.
In het VK heb je geen soortgelijke abonnementen, maar die zou ook niemand gebruiken. Dat land is friggin' groot
Alstom heeft al jaren geen locs meer verkocht in West-Europa. Terwijl Siemens en Bombardier de markt veroverden met de Traxx en Vectron hebben die Fransozen echt ontzettend de boot gemist.quote:Alstom expects the workload at its French sites to fall by 30 percent by 2018 due to weak orders, with Belfort the most affected because it is specialized in making freight locomotives.
Is het niet een beetje een algeheel Frans probleem? Dat bedrijven uit dat land er veelal niet in slagen om zich aan te passen aan de huidige tijd? Zie ook Air France-KLM, waar bij de Franse tak al vijftien jaar belabberd presteert ...quote:Op maandag 12 september 2016 17:49 schreef bork het volgende:
Alstom wil haar fabriek in Belfort sluiten, dan komt Hollande natuurlijk in actie
http://www.reuters.com/article/us-alstom-plant-idUSKCN11H0C1
de bedrijven willen wel maar de werknemers nietquote:Op maandag 12 september 2016 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het niet een beetje een algeheel Frans probleem? Dat bedrijven uit dat land er veelal niet in slagen om zich aan te passen aan de huidige tijd? Zie ook Air France-KLM, waar bij de Franse tak al vijftien jaar belabberd presteert ...
Waren al die nieuwe tramlijnen in verscheidene steden die destijds werden ontwikkeld ook niet onderdeel van een reddingsplan van de Franse overheid om Alstom te redden?quote:Op maandag 12 september 2016 18:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het niet een beetje een algeheel Frans probleem? Dat bedrijven uit dat land er veelal niet in slagen om zich aan te passen aan de huidige tijd? Zie ook Air France-KLM, waar bij de Franse tak al vijftien jaar belabberd presteert ...
Ik wil "Amersfoort Vathorst" wel aan mijn muur hangen.quote:Op maandag 12 september 2016 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed, niemand meer zo'n ding? PTA / Het grote treinentopic #1012 Uw OP wordt gewijzigd, een ogenblik gelul Anders donder ik ze gewoon in de kliko zodra de nieuwe wandversierselen binnen zijn
De huidge Combino van Siemens was een ramp. Verkeerde draaistellen met scheuren en gekraak als gevolg. Zijn geloof ik allemaal voorzien van nieuwe draaistellen.quote:Op maandag 12 september 2016 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
In Amsterdam stromen vanaf medio 2019 63 trams van CAF in. Verder ligt er een optie voor nog eens 60 stuks
http://over.gvb.nl/nieuws/gvb-selecteert-fabrikant-nieuwe-trams
Dat begint heel langzaam een dingetje te worden he, jij en ik en Amersfoort Vathorstquote:Op maandag 12 september 2016 20:02 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ik wil "Amersfoort Vathorst" wel aan mijn muur hangen.
En het slijt allemaal alsnog 2 keer sneller dan bij blokkendozen.quote:Op maandag 12 september 2016 20:03 schreef Woods het volgende:
[..]
De huidge Combino van Siemens was een ramp. Verkeerde draaistellen met scheuren en gekraak als gevolg. Zijn geloof ik allemaal voorzien van nieuwe draaistellen.
Ja, mijn keus was snel gemaaktquote:Op maandag 12 september 2016 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat begint heel langzaam een dingetje te worden he, jij en ik en Amersfoort Vathorst
Is prima joh, halen of opsturen?
Uitstekendquote:Op maandag 12 september 2016 21:07 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ja, mijn keus was snel gemaakt
Ik kom 'm wel een keertje halen.
Ja, zo te zien groot nieuws.quote:Op maandag 12 september 2016 17:49 schreef bork het volgende:
Alstom wil haar fabriek in Belfort sluiten, dan komt Hollande natuurlijk in actie
http://www.reuters.com/article/us-alstom-plant-idUSKCN11H0C1
Ja logisch. Als "slapend geld vangen" vervangen wordt door "slapend geen geld vangen" an wordt het misschien eens tijd om wat te gaan doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |