abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 september 2016 @ 23:13:37 #176
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165117804
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 23:10 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Diezelfde leiders importen omdat ze conflicten veroorzaken daar... Wie de fuck heeft de opstand in Syrie met geld en wapens gesteund? Amerika en co.... Wie de fuck heeft Libie verneukt? Frankrijk en co.... Wie de fuck heeft Irak vernietigd? Amerika en co.... Wie de fuck heeft Afghanistan aangevallen? Amerika en co.... (overal waar Amerika de ridder uithangt was Nederland ook actief). Dan is het idd niet raar dat deze landen vluchtelingen opnemen uit diezelfde landen, ik bedoel het is het minste wat ze kunnen doen voor die landen.
Ik vind het verschrikkelijk. Alles wat met name Amerika doet kweekt alleen maar haat richting het Midden. Ik vind het niet gek dat die lui ons haten. De grootste twee psycho's aller tijden (Bush en Blair) komen weg met een massaslachting en worden uitgenodigd om lezingen te geven, Khadafi die jarenlang werd gebruikt eindigt met een stok in zijn reet.
  maandag 5 september 2016 @ 23:14:26 #177
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165117826
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 23:13 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Die mocro is waarschijnlijk nog nooit naar Egypte geweest. Arabische christenen zweren bij Allah en niet bij 'God' of Jahweh.... Dus ook Arabische christenen zeggen vanuit huis uit: wollah
Exact. Ik wilde hem bijna hierin onderwijzen maar dacht laat maar :')
pi_165118120
#BREAKING
Massive explosion occurred in #Karada, #Baghdad, more than 15 killed.
-
  maandag 5 september 2016 @ 23:27:34 #179
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165118211
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 23:24 schreef SteelDogg het volgende:
#BREAKING
Massive explosion occurred in #Karada, #Baghdad, more than 15 killed.
Dit gaat er veel meer gebeuren nu IS aan het sterven is. Asymmetrische oorlogsvoering.
pi_165119057
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 22:37 schreef JubaUrbicus het volgende:

Dat begrijp ik ook en daar ben ik het ook met je mee eens, maar toch zie ik Yilmaz eerder als een slachtoffer op de een of andere manier. Ik heb deze gast sinds zijn begin in Syrie gevolgd, hij kwam Syrie binnen als een gematigde Turks Nederlandse jongen die bezorgd was om de Syriers. Hij kwam met een onschuldige goede intentie, maar ik zag hem radicaliseren (op o.a. zijn twitter account destijds), hij werd harder door de oorlog en uiteindelijk koos hij voor IS. Ik vind het eerlijk gezegd een zielig verhaal en ik heb eerder medelijden met die gast. Daarnaast was hij geen takfiri zoals veel ISISers waren, het was niet zo'n schreeuwlelijk (misschien dat hij dat later wel geworden was).
ik heb diepe respect voor iedereen die naar een conflict gebied gaat om ideële redenen zoals yilmaz, maar ook bv voor gasten die in isis het ultieme kwaad zien en zich vervolgens aansluiten bij de ypg om dat kwaad te bestrijden. de intenties zijn immers nobel.
en wat yilmaz als persoon betreft was hij zeker een sympathieke gast die heel duidelijk kon vertellen waarom hij daar zat en zijn handelen waren imo ook volledig nobel, er zat geen enkel extremistische ideologie achter, maar eerder een simpele universele drive als rechtvaardigheid.
echter heeft hij zich om de een of andere reden aangesloten bij isis, in zijn eigen woorden, "omdat isis de islam volledig uitvoert". wat de neuk dat ook moge betekenen. imo verspeel je dan al credit. hoewel het natuurlijk makkelijk praten is van achter mijn pc.

quote:
Oorlog is fucked up, sommige mensen kunnen het niet aan en worden andere personen en radicaliseren als de pest. ISIS en deze radicale shit is gecreerd door Amerika (ze hebben voedingsbodem voor haat in Irak gecreëerd middels het afzetten van Sadam Husein) en dit is de grootste fout geweest en dit is ook de reden waarom ISIS aantrekkingskracht heeft bij Irakezen. Fuck Amerika, fuck de navo, fuck de VN en fuck alle westerse imperialisten en daarbij ook hun Arabische honden. Fuck hun allemaal, dat ze allemaal de kanker krijgen.
_O_ George W. _O_
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165119239
quote:
Around 50 US soldiers arrive in Turkey to use newly-deployed HIMARS system

Around 50 U.S. soldiers have arrived in Turkey to use the newly-deployed High Mobility Artillery Rocket System (HIMARS) in the fight against the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL) jihadist group.


Deployed near the Turkish Armed Forces' (TSK) defense missile system in the Almal?tepe region of the southeastern province of Gaziantep, HIMARS batteries have a 92-kilometer range and quick mobility capabilities.

On Sept. 3, the U.S. Embassy in Ankara said U.S. forces hit ISIL targets overnight near Turkey's border with Syria using HIMARS.

"Last night: U.S. HIMARS in place and in action. The latest step in U.S.-Turkey cooperation in the fight against #ISIL," the embassy tweeted.

It was not immediately clear when the system was deployed at Turkey's border but a deal with Washington, which would have seen HIMARS deployed along Turkey's border with Syria to combat ISIL at the end of May, was previously delayed until it was deployed around mid-August.

September/05/2016
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165119338
Ik begrijp Turkije niet hoor. Iedere dag sneuvelen er Turken door pkk.
Ik zou eerst ypg/pkk aanpakken, en daarna pas isis.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_165119371
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 00:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik begrijp Turkije niet hoor. Iedere dag sneuvelen er Turken door pkk.
Ik zou eerst ypg/pkk aanpakken, en daarna pas isis.
ja maar politiek je weetz
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165119867
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 22:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik ga best mee in deze denkwijze maar waar ligt dat dan aan denk je? Is het het klimaat wat die mannetjes zo opgefokt maakt? Genen? Cultuur? Zeg het maar.
Het MO heeft een andere ontwikkeling meegemaakt dan West-Europa. Heeft helemaal niks met genen te maken. Heeft alles te maken met historische context.
pi_165120166
sinds wanneer doet ahrar aan zelfmoord bombings?

HaraldDoornbos twitterde op maandag 05-09-2016 om 21:19:21 AhrarSham claims bomb was detonaded remotely but jihadi accounts now saying Ahrar militant Abu Samir blew himself up https://t.co/nxj02U42uo reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165120187
obama is echt toe aan een vakantie... (de man rechts van obama is kaal overigens :P )

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165120265
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 00:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik begrijp Turkije niet hoor. Iedere dag sneuvelen er Turken door pkk.
Ik zou eerst ypg/pkk aanpakken, en daarna pas isis.
Ben je de aanslagen van Daesh vergeten?
Incelfrikandel
pi_165120300
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 september 2016 01:21 schreef Slayage het volgende:
obama is echt toe aan een vakantie... (de man rechts van obama is kaal overigens :P )

[ afbeelding ]
Hij zei in een interview ook dat hij als eerste een lange vakantie ging nemen :P
pi_165120339
Flinke explosie in Bagdad weer trouwens. In de buurt waar de vorige grote aanslag was.

https://twitter.com/AlFayth/status/772908039053672448
pi_165120369
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 00:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik begrijp Turkije niet hoor. Iedere dag sneuvelen er Turken door pkk.
Ik zou eerst ypg/pkk aanpakken, en daarna pas isis.
Iedere dag sterven er toch ook koerden? :P
  dinsdag 6 september 2016 @ 06:31:46 #191
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165120554
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 00:42 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het MO heeft een andere ontwikkeling meegemaakt dan West-Europa. Heeft helemaal niks met genen te maken. Heeft alles te maken met historische context.
Ik vroeg ook waar hij dacht dat het aan lag. Waar denk jij dan dat het aan ligt?
pi_165120582
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 00:09 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik begrijp Turkije niet hoor. Iedere dag sneuvelen er Turken door pkk.
Ik zou eerst ypg/pkk aanpakken, en daarna pas isis.
Turkije heeft niets te zoeken over de grens. Laten ze eerst hun grenzen maar eens goed bewaken, in twee richtingen. Het is door de Turkse laksheid dat ISIS zo groot geworden is door de instroom van buitenlandse strijders.
Racist
  dinsdag 6 september 2016 @ 07:17:44 #193
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165120636
https://www.almasdarnews.(...)hters-northern-hama/

Gaan we hier foto's van krijgen in de kranten :r?
  dinsdag 6 september 2016 @ 07:57:18 #194
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_165120875
Resuming Siege:

"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 6 september 2016 @ 07:58:17 #195
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_165120888
Rusland heeft een andere kijk op de PYD:
quote:
Russia: PYD not Terrorists

ERBIL -- The Russian Ambassador to Turkey, said on Sunday that the Syrian Kurdish Democratic Union Party (PYD) is not a terrorist organization and they will not close its representative office in Russia.

Karlov Andrey Gennadyevich, the Russian Ambassador to Turkey, said on September 4th, in an interview with Haber Turk, that the bilateral ties between Russia and Turkey are improving, stating that there is a growing rapprochement between the two countries.

Regarding the request of the Turkish President Recep Tayip Erdogan to shut the PYD office in Moscow, the Russian official said that PYD is not a terrorist group and it has opened offices in many European countries.

PYD has not been enlisted as a terrorist group by the United Nations, and the Russian Courts didn't decide to deal with it as a terrorist group, Russia therefore cannot close its office in the country.

The Turkish army, equipped with tanks and jets and backed by the US-led coalition warplanes, launched the 'Euphrates Shield' operation into the Syrian territories on August 24, aiming to drive the IS militants out of the border town of Jarablus and prevent further gains by the Kurdish forces.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 6 september 2016 @ 08:32:55 #196
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_165121238


FYI
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 6 september 2016 @ 10:33:19 #197
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165122850
Ramousah en Khan Touman onder vuur

@TheArabSource
Syrian Army attacks important district in southern #Aleppo aml.ink/RzgwD #Hezbollah #Syria

@TheArabSource
#Hezbollah, Syrian Army attack Khan Touman in southern #Aleppo aml.ink/hFAIu #Syria
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165123165
freudian slip?

quote:
PYD has not been enlisted as a terrorist group by the United Nations
Listed denk ik dat ze bedoelen
Being involved is not the same as being commited. It's like bacon and eggs; the chicken is involved, the pig is commited.
pi_165126497
http://www.hurriyet.com.tr/kritik-diyalog-40217031

Volgens Hurriyet zou Obama tegen Erdogan hebben gezegd dat PYD ten oosten van de Eufraat was getrokken en niet meer in Manbij zou zijn waarop Erdogan heeft gezegd "Dat betekent dat FSA zonder gevechten naar Manbij kan gaan"

_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')