abonnement Unibet Coolblue
pi_165090003
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 19:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Voorlopig wel. Maar op de langere termijn moet hij wel weg.
Assad is op dit moment het beste alternatief en daarna moeten de Syriërs samen met Assad het onder elkaar uitzoeken met een bepaalde toezicht die ervoor zorgt dat alles goed en eerlijk verloopt.
pi_165090073
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:07 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Nee, alleen het Syrische volk mag dat bepalen. Niet buitenlandse krachten
Ja zonder buitenlandse krachten en dat geldt aan allebei de kanten. Asad moet zijn banden met de safawieten verbreken en de rebellen moeten hun banden met Amerika en het westen verbreken.
pi_165090187
In Sinjar klagen Yezidis nu dat hun vrouwen ontvoerd worden door YPG-Koerden.
  zondag 4 september 2016 @ 20:40:41 #279
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_165090198
DrPartizan_ twitterde op zondag 04-09-2016 om 19:48:17 Rojava representative office will open in The Hague on 8th September and will represent Rojava for Netherlands, Belgium and Luxembourg. reageer retweet
Say what?
pi_165090278
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef UpsideDown het volgende:
DrPartizan_ twitterde op zondag 04-09-2016 om 19:48:17 Rojava representative office will open in The Hague on 8th September and will represent Rojava for Netherlands, Belgium and Luxembourg. reageer retweet
Are you fking kidding me? Daar moeten we een aantal grijze wolfen op afsturen :9
  zondag 4 september 2016 @ 20:43:00 #281
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_165090308
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef polderturk het volgende:
In Sinjar klagen Yezidis nu dat hun vrouwen ontvoerd worden door YPG-Koerden.
Eerst klaagden ze ook al dat hun vrouwen ontvoerd werden door ISIS, straks klagen ze over marsmannetjes, let maar op
Say what?
pi_165090438
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:07 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Nee, alleen het Syrische volk mag dat bepalen. Niet buitenlandse krachten
het syrische volk kan er onderling niet uitkomen en de staat is niet bij machte om haar wil op te leggen in het land. dus wat dat betreft ligt de realiteit toch anders.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165090472
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef polderturk het volgende:
In Sinjar klagen Yezidis nu dat hun vrouwen ontvoerd worden door YPG-Koerden.
das ook niks nieuws voor de pkk. standaard praktijk door de jaren heen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 4 september 2016 @ 20:46:53 #284
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_165090482
quote:
99s.gif Op zondag 4 september 2016 20:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

het syrische volk kan er onderling niet uitkomen en de staat is niet bij machte om haar wil op te leggen in het land. dus wat dat betreft ligt de realiteit toch anders.
Dus het syrische volk mag zich er niet over uitspreken en dus moeten mensen die niks met dat land te maken hebben beslissen over zijn lot? LOL
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_165090486
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Ja zonder buitenlandse krachten en dat geldt aan allebei de kanten. Asad moet zijn banden met de safawieten verbreken en de rebellen moeten hun banden met Amerika en het westen verbreken.
assad kan zijn banden met iran niet verbreken zonder om te vallen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165090532
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2016 20:40 schreef UpsideDown het volgende:
DrPartizan_ twitterde op zondag 04-09-2016 om 19:48:17 Rojava representative office will open in The Hague on 8th September and will represent Rojava for Netherlands, Belgium and Luxembourg. reageer retweet
de rojava droom leeft voort
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165090605
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Dus het syrische volk mag zich er niet over uitspreken en dus moeten mensen die niks met dat land te maken hebben beslissen over zijn lot? LOL
in theorie zeg ik je hebt 100% gelijk het is een binnenlandse aangelegenheid bla, maar dat is niet de realiteit, maar kennelijk besef jij dat niet.
een staat dat niet in staat is om zijn eigen broek omhoog te houden, moet dansen naar de pijpen van de geldschieters ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 4 september 2016 @ 20:50:33 #288
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165090652
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:07 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Nee, alleen het Syrische volk mag dat bepalen. Niet buitenlandse krachten
Daar ben ik het mee eens. Ik bedoel ook niet dat Amerika het moet bepalen o.i.d. Moreel gezien vind ik het echter wel dat hij zou moeten opstappen na een tijd. Ik denk dat het volk dat ook wel wil als er alternatieven zijn. Hij staat wel voor een autoritair, mensenrechten schendend systeem natuurlijk.

Eerst moet er echter gewoon een aantal hervormingen komen in Syrië en dat begint met meer vrijheid voor de mensen. Geen willekeurige verdwijningen meer, geen martelingen meer, meer rechten.

Daarnaast geldt wel wat Slayage zegt. In feite is de Syrische staat gegijzeld door Rusland en Iran. Als die bepalen dat hij na een tijd gaat en er hervormingen komen, gebeurt dat gewoon.
pi_165090710
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 19:45 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Voorlopig wel. Maar op de langere termijn moet hij wel weg.
Waarom? voorheen (voor dit hele conflict) was het onder Assad goed leven.
pi_165090773
ik ging zojuist voor de gein ff RTL 4 journaal en NOS journaal checken om te kijken of ze iets te melden hadden over de toch belangrijke ontwikkelingen in syrie, de belegering van aleppo en het afsnijden van isis van de turkse grens.

RTL 4 had helemaal niks over syrie en het NOS journaal begon hun stuk van 45 seconde over een muur dat turken aan het bouwen zijn aan de grens (alsof dat nieuws is) en dat er misschien een deal komt tussen de russen en de amerikanen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 4 september 2016 @ 20:54:18 #291
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_165090818
quote:
99s.gif Op zondag 4 september 2016 20:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

das ook niks nieuws voor de pkk. standaard praktijk door de jaren heen.
Voor pro-Turken blijft het natuurlijk moeilijk te verkroppen dat niet de KRG maar YBS deels de baas is in Sinjar, de Peshmerga zelf lijkt er echter een stuk minder moeite mee te hebben
Say what?
  zondag 4 september 2016 @ 20:54:41 #292
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165090839
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:51 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Waarom? voorheen (voor dit hele conflict) was het onder Assad goed leven.
Mwaaah. Er vonden nog steeds mensenrechtenschendingen plaats. De vraag is in hoeverre je daar Assad verantwoordelijk voor kunt houden. Ik hou meer de Baath partij als geheel, de geheime diensten en het systeem daarvoor verantwoordelijk. Assad erfde dat gewoon en kan daar waarschijnlijk zelf niet al te radicale wijzigingen in aanbrengen.
pi_165090914
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Voor pro-Turken blijft het natuurlijk moeilijk te verkroppen dat niet de KRG maar YBS deels de baas is in Sinjar, de Peshmerga zelf lijkt er echter een stuk minder moeite mee te hebben
dat weet ik niet. ik ken de casus niet goed genoeg om daar een mening over te hebben.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 4 september 2016 @ 20:56:53 #294
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_165090916
MhmtSlmz twitterde op zondag 04-09-2016 om 19:44:52 Turkish deputy @samiltayyar27 claims "the next journey is now towards Manbij-Al-Bab", meaning confronting both Daesh and YPG/SDF at N.Syria reageer retweet
pi_165090941
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 20:54 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Mwaaah. Er vonden nog steeds mensenrechtenschendingen plaats. De vraag is in hoeverre je daar Assad verantwoordelijk voor kunt houden. Ik hou meer de Baath partij als geheel, de geheime diensten en het systeem daarvoor verantwoordelijk. Assad erfde dat gewoon en kan daar waarschijnlijk zelf niet al te radicale wijzigingen in aanbrengen.
Wat een naïef geneuzel. Mensenrechtenschending zullen altijd plaats vinden in het Midden-Oosten. Beter dan Assad krijgt Syrie niet.
pi_165090985
:P

hadeelOueiss twitterde op zondag 04-09-2016 om 20:55:35 السياسة بين ال2015 و ال2016 أوباما يغادر البيت الأبيض بتاريخ هزيل وفاشل على مستوى العلاقات الخارجية. https://t.co/frHSk5z9gt reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165090986
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:57 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Wat een naïef geneuzel. Mensenrechtenschending zullen altijd plaats vinden in het Midden-Oosten. Beter dan Assad krijgt Syrie niet.
Net zoals de Irakezen niet beter dan Saddam kunnen krijgen, en zie het resultaat.... Liever een dictator aan de macht dat WERKT, dan een westerse liberale democratie dat NIET werkt.
pi_165091000
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:57 schreef SupportIceland het volgende:

[..]

Wat een naïef geneuzel. Mensenrechtenschending zullen altijd plaats vinden in het Midden-Oosten. Beter dan Assad krijgt Syrie niet.
wat maakt assad zon goed alternatief?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165091002
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:59 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Net zoals de Irakezen niet beter dan Saddam kunnen krijgen, en zie het resultaat.... Liever een dictator aan de macht dat WERKT, dan een westerse liberale democratie dat NIET werkt.
Absoluut.
pi_165091026
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:59 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Net zoals de Irakezen niet beter dan Saddam kunnen krijgen, en zie het resultaat.... Liever een dictator aan de macht dat WERKT, dan een westerse liberale democratie dat NIET werkt.
ik denk dat op zijn minst de sjia meerderheid en de koerden daar een ander mening over heeft :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')