abonnement Unibet Coolblue
pi_165049281
Hoe oud ben je eigenljik Pizzapuntje?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165051345
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Haha? Waarom neuken als het toch niet bestendig is? Je bent verdorie 18 ofzo, zoek iemand waar je wat mee kan. Op je 45e mag je een fwb nemen, dan is er niets meer te verliezen. Nu is het een beetje zielig. Je bent een heerlijk mens met heel veel te bieden. NEE van scharen komen geen babies. Niet dat die persoon se leuk zijn. ..
Even voor LT, ik ben 23.
Dankje, maar ik hou echt van haar, ik zou dan ook een relatie geen probleem vinden. Het klinkt idd een beetje zielig ja
pi_165051425
Straks een lijstje voor vandaag. Nu even proberen verder te slapen.
  zaterdag 3 september 2016 @ 07:06:44 #254
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165051919
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:23 schreef mrspoeZ het volgende:
Haha? Waarom neuken als het toch niet bestendig is? Je bent verdorie 18 ofzo, zoek iemand waar je wat mee kan. Op je 45e mag je een fwb nemen, dan is er niets meer te verliezen. Nu is het een beetje zielig. Je bent een heerlijk mens met heel veel te bieden. NEE van scharen komen geen babies. Niet dat die persoon se leuk zijn. ..
Je 23e is juist een prima leeftijd voor fwb's en sex met mensen waar je van houdt, ondanks dat er misschien geen toekomst in zit. Het leven is nog lang zat. Yolo.

Ik vind er niks zieligs aan. Je bent allebei eerlijk naar elkaar, dat doe je al beter dan heel veel anderen. Zolang je ook eerlijk naar jezelf blijft en jezelf niet wijs gaat maken dat je de verschillen er wel uit kunt scharen zou ik zeggen geniet ervan.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165051985
Ik vind het ook gek dat een mogelijke relatie nu moet afketsen op of je wel of geen kinderen wilt, terwijl je daar waarschijnlijk nu nog sowieso niet aan toe bent? Dat kan altijd nog veranderen toch, hoe je daar in staat.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 3 september 2016 @ 08:55:49 #256
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165052315
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 07:06 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Je 23e is juist een prima leeftijd voor fwb's en sex met mensen waar je van houdt, ondanks dat er misschien geen toekomst in zit. Het leven is nog lang zat. Yolo.

Ik vind er niks zieligs aan. Je bent allebei eerlijk naar elkaar, dat doe je al beter dan heel veel anderen. Zolang je ook eerlijk naar jezelf blijft en jezelf niet wijs gaat maken dat je de verschillen er wel uit kunt scharen zou ik zeggen geniet ervan.
We bedoelen hetzelfde. Een fwb klinkt zo niksig. Je kan toch gewoon verkering hebben?
Prrrrr
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 08:59:32 #257
382129 crew  Donna
pi_165052346
63.3. Jaaa -18 vandaag! :7
  Moderator zaterdag 3 september 2016 @ 09:00:19 #258
382129 crew  Donna
pi_165052353
Gisteren trouwens meer dan 8000 stappen gehaald zonder wandeltocht oid. Een vrije dag heeft toch voordelen. :D
pi_165052437
Ik weet niet hoeveel stappen ik gezet heb gisteren maar ik zette ze in ieder geval wel sneller dan ik verwachtte! Een 5000m wedstrijdje gedaan, met nog moeie benen van vorig weekend en na een week waarin ik heel veel gedoe had en gemiddeld denk ik 5 uur per nacht geslapen heb, liep ik best een goede tijd!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165052442
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 08:59 schreef DonnaRush het volgende:
63.3. Jaaa -18 vandaag! :7
Goed hoor!

Ik 59,6. Onder de 60 *O*
pi_165052451
Vanochtend weer 2 ons eraf. O+

Lijstje voor vandaag:
O: Magere kwark met cacao
L: Twee geroosterde boterhammen met Hüttenkäse en tomaten met basilicum.
T: Galiameloen
D: Broodje met zelfgemaakte filet americain + courgettesoep

Nu nog bedenken wat we vandaag gaan doen. We gaan sowieso even naar de Sligro, maar als het droog is ook vanavond een extra rondje lopen.
pi_165052468
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 08:59 schreef DonnaRush het volgende:
63.3. Jaaa -18 vandaag! :7
Je hebt me ingehaald! 63.5 hier vanochtend :@
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 3 september 2016 @ 09:51:55 #263
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165052851
Ik had echt een hele rare eetdag gisteren. En nog geen idee hoe vandaag eruit gaat zien.

Heb die protein dingen toch niet meegenomen. Bij de framboos zit rozenbottel en bij de aardbei citroenmelisse... Dat leek me echt niet lekker.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165053215
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:51 schreef Tink89 het volgende:
Ik had echt een hele rare eetdag gisteren. En nog geen idee hoe vandaag eruit gaat zien.

Heb die protein dingen toch niet meegenomen. Bij de framboos zit rozenbottel en bij de aardbei citroenmelisse... Dat leek me echt niet lekker.
En deze? Niet inde aanbieding volgens mij, maar denk wel heel lekker:

http://www.melkunie.nl/producten/protein-mango-pineapple/
pi_165053228
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 07:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het ook gek dat een mogelijke relatie nu moet afketsen op of je wel of geen kinderen wilt, terwijl je daar waarschijnlijk nu nog sowieso niet aan toe bent? Dat kan altijd nog veranderen toch, hoe je daar in staat.
Bij mij veranderd dat niet, bij haar ook niet. Dus ja, beetje lastig.

Maar goed, we houden van elkaar, daten en zoenen niet met andere en dergelijke, zijn ook niet op zoek naar anderen, dus prima zo :)

Ik ga morgen wel weer op de weegschaal, durf het vandaag niet aan.
pi_165053496
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:21 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Bij mij veranderd dat niet, bij haar ook niet. Dus ja, beetje lastig.

Maar goed, we houden van elkaar, daten en zoenen niet met andere en dergelijke, zijn ook niet op zoek naar anderen, dus prima zo :)

Ik ga morgen wel weer op de weegschaal, durf het vandaag niet aan.
Ik denk gewoon niet dat je dat nu zo stellig kunt zeggen. Life happens weet je ;)
Maar goed als je allebei tevreden bent met deze situatie, vooral lekker zo laten.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165053893
Ik ken genoeg mensen die toen ze 23 waren geen kinderen wilden en nu dik in de 40 nog steeds niet. Vind het altijd wat badinerend om te zeggen 'dat verandert nog wel'. Sommige mensen willen gewoon geen kinderen.

Maar goed, de fitbit surge heeft inderdaad wel gps, maar is ook weer 200 euro. En hij lijkt me zo breed? Ik heb maar heel smalle polsjes, en wil geen enorm ding om mijn pols. Het moet er ook nog een beetje acceptabel uitzien als ik een jurkje aan heb, zeg maar.
pi_165054677
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik denk gewoon niet dat je dat nu zo stellig kunt zeggen. Life happens weet je ;)
Maar goed als je allebei tevreden bent met deze situatie, vooral lekker zo laten.
True, maar ik ben er toch wel van overtuigd. Gezien mijn situatie en verleden, en vind een kind gewoon teveel verantwoordelijkheid. Maar, we laten hem lekker zo idd :)

En de lamp hangt!



Nu even L.
  zaterdag 3 september 2016 @ 13:40:09 #269
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165055809
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:17 schreef Bleie het volgende:
Ik ken genoeg mensen die toen ze 23 waren geen kinderen wilden en nu dik in de 40 nog steeds niet. Vind het altijd wat badinerend om te zeggen 'dat verandert nog wel'. Sommige mensen willen gewoon geen kinderen.

Maar goed, de fitbit surge heeft inderdaad wel gps, maar is ook weer 200 euro. En hij lijkt me zo breed? Ik heb maar heel smalle polsjes, en wil geen enorm ding om mijn pols. Het moet er ook nog een beetje acceptabel uitzien als ik een jurkje aan heb, zeg maar.
Breedte valt wel mee. Ik heb ook geen enorme polsen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165056182
O: kwark
S: 1 uur en 40 min wandelen door de bossen, iets meer dan 8 km
L: 2 harde broodjes met oude kaas
D: ??? op een verjaardag
T: 2 wijntjes

Helaas geen tijd gehad voor Jillian vandaag :( misschien morgen 2x
pi_165056984
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 11:17 schreef Bleie het volgende:
Ik ken genoeg mensen die toen ze 23 waren geen kinderen wilden en nu dik in de 40 nog steeds niet. Vind het altijd wat badinerend om te zeggen 'dat verandert nog wel'. Sommige mensen willen gewoon geen kinderen.

Echt zo vervelend als mensen dingen als 'dat komt nog wel' zeggen. Of 'kinderen zijn het mooiste dat je kan overkomen'. Nou, ik kan je genoeg voorbeelden geven waarom dat vaak niet zo is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_165057021
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Echt zo vervelend als mensen dingen als 'dat komt nog wel' zeggen. Of 'kinderen zijn het mooiste dat je kan overkomen'. Nou, ik kan je genoeg voorbeelden geven waarom dat vaak niet zo is.
Ik hoor het zo vaak, maar ik heb gewoon een heel moeilijk verleden en lastig karakter. Kan niet eens de verantwoordelijkheid over mezelf hebben, dus laat staan een kind. Bovendien wil ik die verantwoordelijkheid ook niet.
pi_165059888
Vond de mango pineapple protein van Melkunie niet echt bijzonder...
  zaterdag 3 september 2016 @ 21:59:09 #274
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_165066776
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vond de mango pineapple protein van Melkunie niet echt bijzonder...
Nee echt lekker is het niet. Maar wel handig op dagen dat het eiwit eten niet goed uitkomt.
pi_165074353
Weer twee ons minder. O+ Nog twee ons dan zit ik weer op m'n laagste gewicht van voor de vakantie. Ik heb de flow in ieder geval weer te pakken, dus dat is superfijn. O+

Ik heb gisteren ook even twee dozen SoPure repen gekocht. Ze waren in de aanbieding bij de Sligro. Dus nu heb ik 48 repen staan. :D Kon alleen de ingrediënten niet op de doos zien, zie nu bij één smaak nog wel ahornsiroop staan. Maar ach, ik zocht iets makkelijks en snels als ontbijtje op vroege ochtenden en denk dat dit dan nog wel goed is. Soort Nakd, maar dan niet zo achterlijk duur.

Lijstje vandaag:
O: Magere kwark met cacao
L: Twee geroosterde boterhammen met Hüttenkäse en tomaat
T: Stukje van m'n zelfgemaakte rookworst proeven. O+
T: Halve meloen
D: Gegrilde tonijn met basilicumboter met veel gesmoorde courgette

Verder voel ik me een beetje flauw en meh, denk dat m'n lichaam weer even moet wennen aan de omslag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')