abonnement Unibet Coolblue
pi_164935217
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:59 schreef zarGon het volgende:
Als ik YPG/SDF was, zou ik Manbij lekker geven aan IS. Enige probleem is dat de lokale bevolking dan wel mee moet oversteken naar de andere kant van de Eufraat.

- Op deze manier verliest YPG/SDF niet onnodig zijn strijders.
- Kun je toekijken hoe IS en T-FSA tegen elkaar vechten.

Want laten we eerlijk wezen, YPG/SDF (zonder luchtmacht) heeft weinig kans om Manbij te behouden tegenover T-FSA (met luchtmacht).

Maar dat zullen ze waarschijnlijk niet doen...
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:59 schreef zarGon het volgende:
Als ik YPG/SDF was, zou ik Manbij lekker geven aan IS. Enige probleem is dat de lokale bevolking dan wel mee moet oversteken naar de andere kant van de Eufraat.

- Op deze manier verliest YPG/SDF niet onnodig zijn strijders.
- Kun je toekijken hoe IS en T-FSA tegen elkaar vechten.

Want laten we eerlijk wezen, YPG/SDF (zonder luchtmacht) heeft weinig kans om Manbij te behouden tegenover T-FSA (met luchtmacht), vooral nu IS succesvolle aanvallen uitvoert in het zuiden van Manbij.

Maar dat zullen ze waarschijnlijk niet doen...
Nog gisteren zeiden die klapdebielen dat ze Jarablus gingen innemen. Terugtrekken gaan ze niet doen wat goed nieuws is omdat dat de YPG alleen verzwakt.
pi_164935229
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:03 schreef IPA35 het volgende:
EjmAlrai twitterde op maandag 29-08-2016 om 12:02:10 #BreakingNews:#Turkey pushed forces through the borders from #Kobani Ayn al-Arab #Syria #Kurds. reageer retweet
Dit keer echt met tanks en al dat spul of is het net als vorige keer met graafmachines?
NEE!
pi_164935249
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:04 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Dit keer echt met tanks en al dat spul of is het net als vorige keer met graafmachines?
Graafmachines natuurlijk. Er komt daar een flinke muur te staan, dit zijn puur voorbereidingen daarvoor.
pi_164935275
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Graafmachines natuurlijk. Er komt daar een flinke muur te staan, dit zijn puur voorbereidingen daarvoor.
Build the wall and let them pay for it.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
pi_164935302
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:06 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Graafmachines natuurlijk. Er komt daar een flinke muur te staan, dit zijn puur voorbereidingen daarvoor.
Wat is het nut van een muur daar? :?
Of willen ze soms een muur bouwen over de gehele grens met Syrie ten oosten van de Eufraat? Lijkt me nogal een uitdaging.
NEE!
pi_164935316
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:08 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Wat is het nut van een muur daar? :?
Of willen ze soms een muur bouwen over de gehele grens met Syrie ten oosten van de Eufraat? Lijkt me nogal een uitdaging.
Om wapensmokkel tegen te gaan.
pi_164935317
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:08 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Wat is het nut van een muur daar? :?
Of willen ze soms een muur bouwen over de gehele grens met Syrie ten oosten van de Eufraat? Lijkt me nogal een uitdaging.
Okay, Hillary :')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_164935324
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:08 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Wat is het nut van een muur daar? :?
Of willen ze soms een muur bouwen over de gehele grens met Syrie ten oosten van de Eufraat? Lijkt me nogal een uitdaging.
Ja er komt een muur langs de gehele grens, incl controle posts en 24/7 drone controle. Ik zag laatst een plaatje van hoe de grens er uit zou komen te zien. Je moet eerst langs een muur, gracht, prikkeldraad en nog meer spul en daar achter weer een speciaal groot politiebureau. Kijken of ik het nog kan vinden.

e:
  maandag 29 augustus 2016 @ 12:11:46 #209
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_164935354
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja er komt een muur langs de gehele grens, incl controle posts en 24/7 drone controle. Ik zag laatst een plaatje van hoe de grens er uit zou komen te zien. Je moet eerst langs een muur, gracht, prikkeldraad en nog meer spul en daar achter weer een speciaal groot politiebureau. Kijken of ik het nog kan vinden.

e:
[ afbeelding ]
Oost Duitsland :9~ :9~
pi_164935362
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja er komt een muur langs de gehele grens, incl controle posts en 24/7 drone controle. Ik zag laatst een plaatje van hoe de grens er uit zou komen te zien. Je moet eerst langs een muur, gracht, prikkeldraad en nog meer spul en daar achter weer een speciaal groot politiebureau. Kijken of ik het nog kan vinden.
Wat zijn de verwachtte kosten ervoor? Lijkt me nogal prijzig met 24/7 bewaking ook. Ben best benieuwd naar het prijskaartje dat eraan hangt
NEE!
pi_164935367
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Oost Duitsland :9~ :9~
Oost Duitsland maar dan met gekke terroristen aan de andere kant.
pi_164935372
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja er komt een muur langs de gehele grens, incl controle posts en 24/7 drone controle. Ik zag laatst een plaatje van hoe de grens er uit zou komen te zien. Je moet eerst langs een muur, gracht, prikkeldraad en nog meer spul en daar achter weer een speciaal groot politiebureau. Kijken of ik het nog kan vinden.

e:
[ afbeelding ]
Turkije zat eerst te zeiken over Israel en de muur en nu doet Turkije hetzelfde. Laat weer zien dat het nooit goed is om een grote bek te hebben.
pi_164935376
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:12 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Wat zijn de verwachtte kosten ervoor? Lijkt me nogal prijzig met 24/7 bewaking ook. Ben best benieuwd naar het prijskaartje dat eraan hangt
Er is nu al 24/7 bewaking maar het landschap is vlak. Je kan er met gemak spullen over de grens smokkelen omdat je gewoon heen en weer kan lopen.
pi_164935413
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Er is nu al 24/7 bewaking maar het landschap is vlak. Je kan er met gemak spullen over de grens smokkelen omdat je gewoon heen en weer kan lopen.
Ah bedankt voor de info, toch best interessant. Enig idee of er ten westen van de Eufraat ook iets soortgelijks komt? Bijvoorbeeld langs de grenzen bij Afrin?
NEE!
pi_164935428
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:14 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Ah bedankt voor de info, toch best interessant. Enig idee of er ten westen van de Eufraat ook iets soortgelijks komt? Bijvoorbeeld langs de grenzen bij Afrin?
Het komt langs de gehele Turks-Syrische grens als het goed is.

Plaatje in het Engels :s)

pi_164935448
IB4 linkse liberalen die denken dat zoiets niet mogelijk is. :')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  maandag 29 augustus 2016 @ 12:18:45 #217
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_164935489
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:16 schreef IPA35 het volgende:
IB4 linkse liberalen die denken dat zoiets niet mogelijk is. :')
Maakten we zoiets maar in Griekenland, Albanië, Bulgarije en Macedonië.
pi_164935493
Kut-EU weigert gewoon zo'n soort ding meer te gooien langs de Griekse oostgrens...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_164935502
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:16 schreef IPA35 het volgende:
IB4 linkse liberalen die denken dat zoiets niet mogelijk is. :')
Muren bouwen is altijd wel mogelijk maar opmerkelijk dat ze er nu pas mee komen. En bovendien, als Turkije met in all out war tussen de YPG eindigt worden de bouwwerkzaamheden ook geen eitje volgens mij.

Nogal een verschil met Trump die een muur wil tussen Mexico. :P De VS is tenminste niet in oorlog met ze.
NEE!
pi_164935527
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:19 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Muren bouwen is altijd wel mogelijk maar opmerkelijk dat ze er nu pas mee komen. En bovendien, als Turkije met in all out war tussen de YPG eindigt worden de bouwwerkzaamheden ook geen eitje volgens mij.

Nogal een verschil met Trump die een muur wil tussen Mexico. :P De VS is tenminste niet in oorlog met ze.
Het gebied ten oosten van de Eufraat heeft prioriteit nu volgens mij. Ten westen van de Eufraat is er weinig tot geen dreiging nu. IS is bijna helemaal weg, dan blijven FSA en een deel YPG in Afrin over. Het gebied ten oosten van de Eufraat is lekker rustig momenteel :s)
pi_164935539
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:18 schreef IPA35 het volgende:
Kut-EU weigert gewoon zo'n soort ding meer te gooien langs de Griekse oostgrens...
Dan wordt Griekenland een soort apenhul. Je moet dan sowieso Griekenland uit de EU gooien en toestemming krijgen van hun noordelijke buren. Het is niet zo makkelijk als je denkt.
pi_164935576
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:21 schreef Atak het volgende:

[..]

Dan wordt Griekenland een soort apenhul. Je moet dan sowieso Griekenland uit de EU gooien en toestemming krijgen van hun noordelijke buren. Het is niet zo makkelijk als je denkt.
Ik bedoel dus langs de grens met Turkije.
Als de Bulgaren dan hetzelfde doen en we van Lampedusa een soort fort maken dan is alles chill.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_164935591
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:23 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik bedoel dus langs de grens met Turkije.
Als de Bulgaren dan hetzelfde doen en we van Lampedusa een soort fort maken dan is alles chill.
De vluchtelingen komen niet over de landgrens dus die muur zal voor niks zijn.
pi_164935603
brett_mcgurk twitterde op maandag 29-08-2016 om 11:07:03 DOD: Accordingly, we call on all armed actors to stand down and take appropriate measures to deconflict & open channels of communication. reageer retweet
sayed_ridha twitterde op maandag 29-08-2016 om 12:23:23 Kurdish official tells al-Mayadeen: Kurdish forces refused request by US to go towards Raqqa https://t.co/bBixmqwwnt reageer retweet
De VS :'(
NEE!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')