abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 augustus 2016 @ 11:54:52 #251
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_164838163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:02 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Chemische wapens zouden ze nooit openbaar en op grote schaal inzetten tegen Israel. Dat is letterlijk vragen om genuked te worden.
Klopt, maar de dreiging alleen al is vervelend voor Israël. Plus dat ze bij escalatie Hezbollah wat laag kwaliteit spul zouden kunnen geven en dat is ook al vervelend. Die hele Iran-Syrië-Hezbollah connectie met ook Hamas er nog bij is Israël een doorn in het oog.
pi_164838276
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:41 schreef Domingesto het volgende:

[..]

Ja, dat zien we in Idlib ja :W
Daar komen btw de mankrachten van deze operatie vandaan. Het zijn geen locals die de boel komen bevrijden.
Ik kwam dit tegen toen ik Idlib op youtube zocht.

Zijn dit echt de FSA troepen? :{

  donderdag 25 augustus 2016 @ 11:59:35 #253
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_164838279
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:00 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Grootste cadeau van het westen + Saudi + Qatar aan Israël was het steunen van de revolutie. Israël heeft nog nooit zo'n mooie cadeau gekregen. Israël lacht zich nu al 6 jaar lang de pletter.
Klopt, de enige echte winnaar in dit conflict tot nu toe. Alleen na afloop kunnen er wel ongewenste backfires komen: Het Iran blok heeft via Irak en de deal met Obama een nog steviger machtspositie. Daarnaast gaat de Syrische regering naar alle waarschijnlijkheid niet weg. Zelfs als Assad aftreedt zullen Rusland en Iran wel voor een pro-Iraanse en Russsische regering zorgen.

Tel daarbij op dat Hezbollah steeds geavanceerdere wapens heeft verkregen en ervaring in stedelijke oorlogsvoering. Israël gaat veel slachtoffers oplopen bij een invasie van Libanon. Hezbollah heeft nu al helemaal een uitstekende ervaring opgedaan.
pi_164838351
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Klopt, de enige echte winnaar in dit conflict tot nu toe. Alleen na afloop kunnen er wel ongewenste backfires komen: Het Iran blok heeft via Irak en de deal met Obama een nog steviger machtspositie. Daarnaast gaat de Syrische regering naar alle waarschijnlijkheid niet weg. Zelfs als Assad aftreedt zullen Rusland en Iran wel voor een pro-Iraanse en Russsische regering zorgen.

Tel daarbij op dat Hezbollah steeds geavanceerdere wapens heeft verkregen en ervaring in stedelijke oorlogsvoering. Israël gaat veel slachtoffers oplopen bij een invasie van Libanon. Hezbollah heeft nu al helemaal een uitstekende ervaring opgedaan.
Zo ver komt het nooit denk ik, Israël heeft Amerika achter zicht staan.
pi_164838417
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef Richestorags het volgende:
Israël gaat veel slachtoffers oplopen bij een invasie van Libanon. Hezbollah heeft nu al helemaal een uitstekende ervaring opgedaan.
De oorlog in Syrië is nog lang niet over (jaren). Hizbullah kan nooit twee fronten aan en gaat zeker nog gepakt worden door Israël als het moment daar is.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_164838521
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:58 schreef JubaUrbicus het volgende:
Uiteindelijk moet Assad onderhandelen met FSA. Turkije kan dit niet maken behalve met toestemming van de Russen, anders hadden we nu Russische straaljagers boven Jarablus.
Dit is de perfecte stap voor de rebellen: een basis in Noord Syrië onder protectie van Turkije. Noord Syrië gaat daarmee stabiliseren en definitief weg uit Assads handen.

De Russen en Turken gaan verder uit onderhandelen waar de nieuwe grenzen komen. Ergens rondom Aleppo. Nu is het van belang dat de rebellen in Aleppo hun mannetje staan en dat is genoeg om te zorgen dat Aleppo niet geheel wordt toebedeeld aan Assad.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_164838696
Ik heb net de nieuwe foto's bekeken van Jarabulus. Er zijn bijna geen Arabische vechters. De meeste vechters hebben een blauw lintje dat betekent dat de turkmeens zijn. Wat een stelletje onnozele debielen zijn die Arabieren. Laat je je eigen land overnemen door IS en Koerden en enige wat je kunt doen in wegrennen en bagage zijn voor andere landen. Ik wed dat als Syrië weer normaal geworden is dat ze wel weer alles gaan claimen maar vechten ervoor Ho maar. In sommige aspecten zijn Arabieren net zoals de Koerden niet te vertrouwen.
pi_164838878
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 10:44 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

De inwoners van voor de oorlog zijn/komen weer terug en hebben weer de controle, dat is waar het om ging en dat is ook wat de Turken bedoelen.
het schijnt dat er toen assad verdreven was, maar voor het overgenomen was de stad jarablus lokale verkiezingen had gehouden en deze mensen schijnen terug naar jarablus te willen omdat zij dus verkozen waren door de plaatselijke bevolking. ik weet niet of de turken hierop doelen? iig heeft het sdf hele andere plannen met het gebied.
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:00 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Grootste cadeau van het westen + Saudi + Qatar aan Israël was het steunen van de revolutie. Israël heeft nog nooit zo'n mooie cadeau gekregen. Israël lacht zich nu al 6 jaar lang de pletter.
sad but true
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164838911
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:02 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Zo ver komt het nooit denk ik, Israël heeft Amerika in de pocket.
;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164838948
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:09 schreef Aloulu het volgende:

Nu is het van belang dat de rebellen in Aleppo hun mannetje staan en dat is genoeg om te zorgen dat Aleppo niet geheel wordt toebedeeld aan Assad.
aleppo mag iig niet vallen idd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164838974
wat is nu de stand van zaken dan? want mijn twitterfeed is opgedroogd :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 augustus 2016 @ 12:31:12 #262
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_164839014
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:16 schreef Atak het volgende:

[..]

Onder FSA mogen ze gewoon zelf kiezen. Ik zou DustPuppy de Koerd niet al te serieus nemen.
Sweet! Ben ik een Koerd nu? Nice! 8-)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_164839039
GaulVerc twitterde op woensdag 24-08-2016 om 23:49:44 Map from pro-#IS telegram channel depicting situation around #Jarabulus - #Manbij https://t.co/CQFKJHhE0O reageer retweet


_O-
pi_164839123
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:31 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Sweet! Ben ik een Koerd nu? Nice! 8-)
Je bent iig bruin.
pi_164839135
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:32 schreef JubaUrbicus het volgende:
GaulVerc twitterde op woensdag 24-08-2016 om 23:49:44 Map from pro-#IS telegram channel depicting situation around #Jarabulus - #Manbij https://t.co/CQFKJHhE0O reageer retweet
[ afbeelding ]

_O-
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 25 augustus 2016 @ 12:35:32 #266
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_164839144
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:34 schreef Atak het volgende:

[..]

Je bent iig bruin.
Mocht ik willen. Schiet nog niet echt op iig.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_164839219
PR je weetz :P

yasseralhaji1 twitterde op donderdag 25-08-2016 om 11:25:01 The FSA slept on the street in jarabulus.. so one excusing them of steeling the houses .. https://t.co/JGJLttEzJ6 reageer retweet


AhmadAlkhtiib twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:36:00 The second artillery shell fall in #Karkamish the #Turkish border city with #Jarablus #Cerablus https://t.co/ds5OserwJo reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164839282
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:16 schreef Atak het volgende:

[..]

Onder FSA mogen ze gewoon zelf kiezen. Ik zou DustPuppy de Koerd niet al te serieus nemen.
Grootste deel van FSA bestaat uit extremisten... Ik zou dus niet zonder hoofddoek rond gaan huppelen in door hen gecontroleerd gebied.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_164839303
100 zal wel overdreven zijn, maar dat front neemt heel veel zielen aan beide kanten iig.

markito0171 twitterde op donderdag 25-08-2016 om 10:58:40 #Syria Rebels declare the killing of nearly 100 #Assad-forces in south west #Aleppo today (HalabTodayTV) reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164839346
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:40 schreef Jihawti het volgende:

[..]

Grootste deel van FSA bestaat uit extremisten... Ik zou dus niet zonder hoofddoek rond gaan huppelen in door hen gecontroleerd gebied.
Daarom gebruikte/gebruikt Turkije voornamelijk Turkmenen. Arabieren en Koerden die moslim zijn zijn meestal extreem en zijn niet te vertrouwen. Als je kijkt naar de foto's hebben ze voornamelijk een blauw lintje.
pi_164839416
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Klopt, de enige echte winnaar in dit conflict tot nu toe. Alleen na afloop kunnen er wel ongewenste backfires komen: Het Iran blok heeft via Irak en de deal met Obama een nog steviger machtspositie. Daarnaast gaat de Syrische regering naar alle waarschijnlijkheid niet weg. Zelfs als Assad aftreedt zullen Rusland en Iran wel voor een pro-Iraanse en Russsische regering zorgen.

Tel daarbij op dat Hezbollah steeds geavanceerdere wapens heeft verkregen en ervaring in stedelijke oorlogsvoering. Israël gaat veel slachtoffers oplopen bij een invasie van Libanon. Hezbollah heeft nu al helemaal een uitstekende ervaring opgedaan.
En dit is precies waarom Israël zich niet "al zes jaar lang te pletter lacht". Ze staan onder hoogspanning en zijn zeer chagrijnig door deze nieuwe influx van bloeddorstige debielen met een Eindtijd-profetie-waan in hun achtertuin. Dit is waarschijnlijk ook waarom ze waanzinnig hard terugslaan nu elke keer dat Hamas een raket stuurt: spierballen laten zien.
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_164839513
quote:
1s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:42 schreef Atak het volgende:

[..]

Daarom gebruikte/gebruikt Turkije voornamelijk Turkmenen. Arabieren en Koerden die moslim zijn zijn meestal extreem en zijn niet te vertrouwen. Als je kijkt naar de foto's hebben ze voornamelijk een blauw lintje.
Misschien al gepost, maar waar zijn die foto's van Jarabulus? En kun je uitleggen hoe Turkije Turkmenen gebruikt? Hebben ze huursoldaten aangetrokken of zijn het echt Turkse burgers?
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
  donderdag 25 augustus 2016 @ 12:50:51 #273
390954 Domingesto
Wereldverbeteraar
pi_164839596
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 11:59 schreef Zalmplaat010 het volgende:

[..]

Ik kwam dit tegen toen ik Idlib op youtube zocht.

Zijn dit echt de FSA troepen? :{

Dat is idd FSA Idlib.
Everyone thinks of changing the world, but no one thinks of changing himself.
pi_164839708
QalaatAlMudiq twitterde op donderdag 25-08-2016 om 12:31:06 NE #Aleppo: #ISIS erected 25 km+ barriers to protect Al-Bab. Tadef & M4 highway included in huge defensive system. https://t.co/5IB3mCxPiC reageer retweet
pi_164839807
quote:
99s.gif Op donderdag 25 augustus 2016 12:28 schreef Slayage het volgende:
aleppo mag iig niet vallen idd.
Zolang Aleppo niet valt verliest Assad-Russisch-Iraanse alliantie moreel gezien. Zij pompen en zijn de machtige partij, en kunnen het niet winnen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')