abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:52:05 #101
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_164807711
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:50 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit had jaren terug moeten gebeuren nog voordat miljoenen syriers in europa stroomden
Misschien, maar nu is het te laat.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_164807725
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:49 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Iedereen hier haat op de Koerden, omdat ze een keer wat lijken hebben laten zien? Maar er wordt gezwegen over de martelingen van levende mensen door ISIS. Leg het dan eens uit. Waarom is een Koerd zoveel erger dan ISIS?
:|W :|W :|W :|W :|W

ik stop gewoon met reageren op jou. je hebt duidelijk geen idee waar je het over hebt. zit continu je oordelen te projecteren op anderen. lees ff alle topics van deze reeks tot nu toe ff door en misschien zal je dan enige idee hebben waar je het over hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164807729
quote:
Dit zijn trouwens allemaal Turkmenen.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:53:43 #104
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_164807757
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Exact wat ik net heb gezegd dus.

Jongens, als we vanaf nu slecht willen praten of FSA, SDF, YPG, SAA, Iran, Turkije, Rusland of whatever, moeten we eerst aangeven hoe erg IS is, okay?!
Leg gewoon eens uit waarom de Koerden in hetzelfde rijtje staan als de Russen met een bombardementen die alles en iedereen raken, Assad met zijn barrel bombs die alles en iedereen raken, ISIS met hun martelingen?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_164807783
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:52 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Misschien, maar nu is het te laat.
voor die vluchtelingen helaas wel idd, maar de turken hebben dit nodig.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164807804
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:53 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Leg gewoon eens uit waarom de Koerden in hetzelfde rijtje staan als de Russen met een bombardementen die alles en iedereen raken, Assad met zijn barrel bombs die alles en iedereen raken, ISIS met hun martelingen?
Ik snap het al, jij keurt die lijkenparade van de Koerden gewoon goed. Lekker hè, die oogkleppen?!
pi_164807809
quote:
1s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:52 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Dit zijn trouwens allemaal Turkmenen.
er zullen ongetwijfeld turkmenen tussen zitten, maar allemaal?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_164807833
SillyWalks keurt geweld goed zo te lezen. Volgens mij staat hij stiekem ook achter de gruweldaden van IS.
pi_164807840
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

er zullen ongetwijfeld turkmenen tussen zitten, maar allemaal?
Het gaat om die foto. Niet alle 1500
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_164807859
Stream:

http://www.conflict-news.(...)-safe-zone-operation

Voor degene die huilen omdat we kritisch zijn tegenover de YPG, als je er niet tegen kan donderstraal dan gewoon op. De YPG is wat mij betreft nog een grotere bedreiging voor de Syrische soevereiniteit dan bijv. ISIS!
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:57:26 #111
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164807861
Misschien kun je beter je naam veranderen in SillinessWalks.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_164807884
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:57 schreef Szura het volgende:
Misschien kun je beter je naam veranderen in SillinessWalks.
we hebben weer een pispaal zo te lezen!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 24 augustus 2016 @ 10:58:40 #113
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_164807896
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap het al, jij keurt die lijkenparade van de Koerden gewoon goed. Lekker hè, die oogkleppen?!
"probeer je interpretatie van mijn woorden bij jezelf te houden"

Waarom is een keer lijken van gedode strijders laten zien even erg als constant onschuldige mensen martelen en doodmaken?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_164807936
sayed_ridha twitterde op woensdag 24-08-2016 om 10:53:46 Incursion is reportedly at several points along the Syria-Turkey border between Jarablus and al-Ra'i reageer retweet
sayed_ridha twitterde op woensdag 24-08-2016 om 10:58:33 According to preliminary reports some of groups involved: al-Zinki, Sultan Murad Division, Jaish al-Tahrir & Turkmen Martyrs Battalion reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:00:08 #115
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164807937
quote:
10s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

we hebben weer een pispaal zo te lezen!
Je moet wat, nu firefly weg is en Atak en JA ineens in een parallel universum leven.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_164807949
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:58 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

"probeer je interpretatie van mijn woorden bij jezelf te houden"
En dat zeg jij. :D.
quote:
Waarom is een keer lijken van gedode strijders laten zien even erg als constant onschuldige mensen martelen en doodmaken?
Jezus man, je keurt die lijkenparade echt goed of niet. Nou, dan vind jij het gemartel en gedoodmaak helemaal niet erg.

Goedprater, pfff. Jou zoden ze preventief naar Syrië moeten sturen voordat je gekke dingen gaat doen in Nederland.
pi_164807970
Best leuk, lezen wat er niet staat en vervolgens conclusies trekken.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:01:48 #118
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_164807976
quote:
15s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

En dat zeg jij. :D.

[..]

Jezus man, je keurt die lijkenparade echt goed of niet. Nou, dan vind jij het gemartel en gedoodmaak helemaal niet erg.

Goedprater, pfff. Jou zoden ze preventief naar Syrië moeten sturen voordat je gekke dingen gaat doen in Nederland.
Ik praat niks goed, jij kan gewoon niet lezen. Beantwoord de vraag nou eens: waarom is een keer lijken van gedode strijders laten zien even erg als constant onschuldige mensen martelen en doodmaken?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_164808010
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:01 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Ik praat niks goed, jij kan gewoon niet lezen. Beantwoord de vraag nou eens: waarom is een keer lijken van gedode strijders laten zien even erg als constant onschuldige mensen martelen en doodmaken?
Want de PKK maken geen onschuldige mensen dood? Allemaal zijn het terroristen, de een misschien wat extremer dan de ander maar dat maakt niet veel uit. Allemaal zijn het ratten en allemaal zullen ze vernietigd worden.
pi_164808011
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:01 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Ik praat niks goed
Jawel. Je keurt het niet af, dus keur je het goed.

Dat is wat jij doet, dus ik pas dat ook even toe op jou.
pi_164808035
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 10:49 schreef SillyWalks het volgende:

[..]

Iedereen hier haat op de Koerden, omdat ze een keer wat lijken hebben laten zien? Maar er wordt gezwegen over de martelingen van levende mensen door ISIS. Leg het dan eens uit. Waarom is een Koerd zoveel erger dan ISIS?
Zal wel iets met het Turks Koerdische conflict te maken hebben.
pi_164808043
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:03 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Want de PKK maken geen onschuldige mensen dood?
Hoho, jij maakt onderscheid. Dat doet SillyWalks niet.

"Koerden". Iedereen hier haat ze.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:04:46 #123
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164808065
quote:
99s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:00 schreef Slayage het volgende:
sayed_ridha twitterde op woensdag 24-08-2016 om 10:53:46 Incursion is reportedly at several points along the Syria-Turkey border between Jarablus and al-Ra'i reageer retweet
sayed_ridha twitterde op woensdag 24-08-2016 om 10:58:33 According to preliminary reports some of groups involved: al-Zinki, Sultan Murad Division, Jaish al-Tahrir & Turkmen Martyrs Battalion reageer retweet
Is het al bevestigd dat Amerikanen ook luchtsteun geven? Want dat zou betekenen dat ze niet alleen die kindonthoofders van Zinki niet droogleggen, maar de weg voor ze gaan plaveien. Dat worden weer leuke persconferenties met stotterende Toner en Kirby.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:04:46 #124
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_164808066
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:03 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Want de PKK maken geen onschuldige mensen dood? Allemaal zijn het terroristen, de een misschien wat extremer dan de ander maar dat maakt niet veel uit. Allemaal zijn het ratten en allemaal zullen ze vernietigd worden.
Het gaat nu niet over de PKK, het gaat over de haat jegens de Koerden hier.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 11:05:05 #125
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_164808076
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 11:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jawel. Je keurt het niet af, dus keur je het goed.

Dat is wat jij doet, dus ik pas dat ook even toe op jou.
Nope, ik keur het wel af. Beantwoord nu mijn vraag: waarom is een keer lijken van gedode strijders laten zien even erg als constant onschuldige mensen martelen en doodmaken?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')