abonnement Unibet Coolblue
pi_164738978
quote:
6s.gif Op zondag 21 augustus 2016 15:33 schreef Elvi het volgende:
Ik ben Alpha. En Omega.
Goedzo, je hebt de bijbel gelezen :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164739747
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:56 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ze vindt je gewoon niet leuk genoeg. Dat weet je wel na twee dates, dus zo vaag is het toch niet? Het is kut, maar gewoon doorgaan want je bent vast wel leuk.
Oh, net als ik al zeg; prima dat het niks wordt hoor. Ik snap ook wel dat het niet altijd raak is. Maar al die dingen zeggen? Zeg dan gewoon waarom, ik ben echt niet beledigd dan. Want het maar gooien op 'het' gevoel vind ik echt een beetje crap na 2 dates. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die na 2 dates al wist dat het toekomst had.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_164739812
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 18:47 schreef Buffell het volgende:

[..]

Oh, net als ik al zeg; prima dat het niks wordt hoor. Ik snap ook wel dat het niet altijd raak is. Maar al die dingen zeggen? Zeg dan gewoon waarom, ik ben echt niet beledigd dan. Want het maar gooien op 'het' gevoel vind ik echt een beetje crap na 2 dates. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die na 2 dates al wist dat het toekomst had.
sommige mensen weten dat wel. Vind het een beetje suf dat je automatisch aan haar woorden twijfelt omdat het niet is wat je zelf kent
pi_164739838
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 18:50 schreef Allures het volgende:

[..]

sommige mensen weten dat wel. Vind het een beetje suf dat je automatisch aan haar woorden twijfelt omdat het niet is wat je zelf kent
Nee, ik ken het inderdaad niet; dan is het logisch dat je je daar toch niet meteen in kan verplaatsen?
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_164739886
'Hmm ik ken het niet en begrijp het niet helemaal maar als hij het zou voelt tja'
Is wat anders dan
'Wtf, ik ken dit niet, waarom draai je er om heen en zeg je niet gewoon wat er echt is, dit is crap'
  zondag 21 augustus 2016 @ 20:23:09 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164742503
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 18:47 schreef Buffell het volgende:

[..]

Oh, net als ik al zeg; prima dat het niks wordt hoor. Ik snap ook wel dat het niet altijd raak is. Maar al die dingen zeggen? Zeg dan gewoon waarom, ik ben echt niet beledigd dan. Want het maar gooien op 'het' gevoel vind ik echt een beetje crap na 2 dates. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die na 2 dates al wist dat het toekomst had.
Na 2 dates weten dat het toekomst heeft is moeilijker dan binnen 1 a. Dates weten dat iets geen toekomst heeft.
Jij bent miss niet beledigt als je de specifieke reden hoor (als die er al is). Maar genoeg wel en het is moeilijk te ruiken bij iemand wat ie verlangt. Daarbij hoeft er geen specifieke reden te zijn, maar zijn teerdere kleine dingen. Dat wordt dan vaak omschreven als "het missen".

Maar maakt de reden dan zoveel uit? De conclusie voor haar blijft hetzelfde.
pi_164742997
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:40 schreef Buffell het volgende:

[..]

Nouja oké, zoals ik het hier beschrijf blaas ik het nogal op en als puntje bij paaltje komt blijft de conclusie toch wel hetzelfde. Ik vind het gewoon apart om te horen dat ik voor haar persoonlijk wel aantrekkelijk was, humor had, een goed gesprekspartner was, attent; waarbij ze zelfs zei 'nog eigenlijk heel graag te willen afspreken'. Niet gewend, omdat ik sowieso niet heel happig ben op daten, dus ik ben/was daarover verbaasd en ventileerde dat hier even. Nothing more to it.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_164743018
Bovenste bericht van de 2 kan weg, ik ben een beetje aan het falen met editen. :')
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  zondag 21 augustus 2016 @ 20:44:17 #159
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164743108
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:40 schreef Buffell het volgende:

[..]

Nouja oké, zoals ik het hier beschrijf blaas ik het nogal op en als puntje bij paaltje komt blijft de conclusie toch wel hetzelfde. Ik vind het gewoon apart om te horen dat ik voor haar persoonlijk wel aantrekkelijk was, humor had, een goed gesprekspartner was, attent; waarbij ze zelfs zei 'nog eigenlijk heel graag te willen afspreken'. Niet gewend, dus ik ben daarover verbaasd en ventileerde dat hier even. Nothing more to it.
Oftewel, wel knap en interessant, maar je mist dus kleine zaken die ze zoekt in een man. En dat is vaak gevoelsmatig en lastig te omschrijven.
pi_164743226
Hoi, ik ben nieuw. Was dit topic aan het lezen en vond dat het tijd werd voor nog meer dateverhalen ;)

M'n laatste date was vorige week. Hebben gegeten in Utrecht, ondanks dat ik me had voorgenomen nooit meer als eerste date uit eten te willen gaan. Maar oké het was gezellig, maar ik herinner me de avond vooral als "oeh...lekker eten" dus vind het prima om het hierbij te laten. Hij wss ook, niks meer gehoord. Bij het afscheid gaf ie me een hand. that was a first...

Nu een date aan t plannen met iemand die nog een paar jaar in het buitenland studeert. Niet heel handige timing aangezien hij bijna terug moet voor z'n studie maar we zien wel of het nog lukt voor die tijd.
pi_164743532
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oftewel, wel knap en interessant, maar je mist dus kleine zaken die ze zoekt in een man. En dat is vaak gevoelsmatig en lastig te omschrijven.
Dit inderdaad, dat wat buffell in eerste instantie als slecht excuus(toch?) zag, heb ik ook vaak gezegd tegen een date. Voelde er dan echt niks bij, en dan wordt het zo enthousiasme forceren in mijn geval. Dat werkt niet.
Alleen het nog wel willen afspreken 'als vrienden' zou ik dan niet zien zitten.
pi_164744523
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:55 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

Dit inderdaad, dat wat buffell in eerste instantie als slecht excuus(toch?) zag, heb ik ook vaak gezegd tegen een date. Voelde er dan echt niks bij, en dan wordt het zo enthousiasme forceren in mijn geval. Dat werkt niet.
Alleen het nog wel willen afspreken 'als vrienden' zou ik dan niet zien zitten.
Nou nee, ik heb het nooit een slecht excuus genoemd. Ik begreep het gewoon niet, omdat het verhaal bij de conclusie niet echt strookte in mijn ogen. Maar ja, zoals hier ook gezegd werd, en ik er wat over nagedacht heb, niet alles wat mij logisch lijkt, geldt voor anderen ook zo. Ik ga er vanuit dat zij zichzelf goed aanvoelt en dus eerlijk is, en that's it.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  zondag 21 augustus 2016 @ 21:25:10 #163
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164744561
quote:
17s.gif Op zondag 21 augustus 2016 20:47 schreef RiceCooker het volgende:
Hoi, ik ben nieuw. Was dit topic aan het lezen en vond dat het tijd werd voor nog meer dateverhalen ;)

M'n laatste date was vorige week. Hebben gegeten in Utrecht, ondanks dat ik me had voorgenomen nooit meer als eerste date uit eten te willen gaan. Maar oké het was gezellig, maar ik herinner me de avond vooral als "oeh...lekker eten" dus vind het prima om het hierbij te laten. Hij wss ook, niks meer gehoord. Bij het afscheid gaf ie me een hand. that was a first...

Nu een date aan t plannen met iemand die nog een paar jaar in het buitenland studeert. Niet heel handige timing aangezien hij bijna terug moet voor z'n studie maar we zien wel of het nog lukt voor die tijd.
Jij date dan echt om het daten, ofniet?
pi_164744664
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 14:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

haha als ik haar om wat voor reden dan ook niet meer hoef te zien ( gewicht enzo ) dan hoef ik haar niet meer weer te zien. Is ook eerlijk. Alleen ben ik dan weer zo eerlijk om niet eerlijk te zeggen dat ze te dik is. Voor haar ook fijner.
Ze weet ook wel dat ze dik is haha trouwens super grappig joh
pi_164744768
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:25 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Jij date dan echt om het daten, ofniet?
Nee, beide mannen leken/lijken me interessant. De 1e had ik al een tijdje contact mee via de app, sporadisch, het kwam er gewoon steeds niet van ivm vakanties van hem of mij. En 2e man lijkt me leuk zo via de app in ieder geval. Onze date ging niet door deze week en toen vertelde ie dat ie as. week weer vertrekt voor z'n studie, dus heel handig is dat niet.
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:00:56 #166
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_164745779
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:31 schreef RiceCooker het volgende:

[..]

Nee, beide mannen leken/lijken me interessant. De 1e had ik al een tijdje contact mee via de app, sporadisch, het kwam er gewoon steeds niet van ivm vakanties van hem of mij. En 2e man lijkt me leuk zo via de app in ieder geval. Onze date ging niet door deze week en toen vertelde ie dat ie as. week weer vertrekt voor z'n studie, dus heel handig is dat niet.
Ah das jammer dan.

Helaas heb ik zelf geen avonturen te melden: niet bepaald over mijn ex heen zijn maakt het lastig gemotiveerd te worden om uit d'n comfort zone te gaan of om lekker fanatiek leuk te gaan doen op datingsites :P
  zondag 21 augustus 2016 @ 22:23:03 #167
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164746506
Ik krijg de smaak te pakken :P

Woensdag een eerste date met iemand via een site. Voor het eerst via een site daten dus....

Sinds gisteravond contact en na wat berichten heen en weer op WA overgestapt. Vanavond even kort gebeld en afgesproken dat ik haar thuis ophaal en dan ergens wat gaan drinken. Zin in :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164755446
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 22:23 schreef sanger het volgende:
Ik krijg de smaak te pakken :P

Woensdag een eerste date met iemand via een site. Voor het eerst via een site daten dus....

Sinds gisteravond contact en na wat berichten heen en weer op WA overgestapt. Vanavond even kort gebeld en afgesproken dat ik haar thuis ophaal en dan ergens wat gaan drinken. Zin in :)
Spannend, hou ons op de hoogte :)
  maandag 22 augustus 2016 @ 07:47:51 #169
416020 K44S
The bearded man
pi_164755691
Dus, ik denk een update waardig van mijn kant:

Ik had met pokemondame eigenlijk voor gisteren (zondagmiddag) afgesproken.
Maar door dat de plaatselijke kermis (lees= zuipfestijn) een stuk minder gezellig was (je zou bijna denken dat ik volwassen begin te worden voor dit soort festijnen :') ) heb ik met haar wat zitten appen en best laat op de zaterdagavond nog naar haar toe gegaan.

Al met al zou je denken: dat is raak!

Maar toen ik bij d'r was voelde ik mij niet echt op m'n gemak. Ik ben er nog niet helemaal achter waarom niet.

Maar aan haar lag het allemaal niet

Ik zit daarom te twijfelen of ik dit moet doorzetten.
Onze hobby's lopen vrij uit één en ons sociale leven is wat anders.

Goed, andere kant zal de volgende volgende meid ook wel dingen of hobby's hebben waar ik mezelf totaal niet in kan vinden.

Ik zit dus in dubio of ik het beter eerlijk tegen haar kan zeggen of dit weer mijn gevoel voor wispelturigheid is (na 2/3 dates kan je het nog niet echt weten).

Dus wat zouden jullie doen?

Ohja, het is niet zo dat ik haar aan het lijntje houd omdat ik "o zo graag een vriendin wil".
Want dan zou ik haar kwetsen en tegen mezelf liegen.

(Onder het motto: de antwoord stellen is 'm beantwoorden. Ben ik benieuwd of jullie er een ander idee bij hebben)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 22 augustus 2016 @ 07:51:29 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164755711
Nu komt het over dat je haar niet ziet zitten enkel omdat ze andere hobbies heeft. Maar zoals je zelf al zegt, dat zal wss iedereen hebben en waarom zou dat belemmerend zijn?

Ja als ze in haar vrije tijd meedoet aan de KKK, dan is t wat anders, maar wat doet ze dan dat het jou zo in de weg staat?
Als ze andere hobbies had gehad, zag je het dan wel zitten of zou er dan alsnog een knagend gevoel zijn? Want dan zie je haar gewoon niet genoeg zitten en kan je of ermee doorgaan en kijken of t komt of kappen.
  maandag 22 augustus 2016 @ 09:35:32 #171
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164756494
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 21:28 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ze weet ook wel dat ze dik is haha trouwens super grappig joh
Blijft toch altijd weer moeilijk voor sommigen hier, dat gewichtsprobleem. Mja niet mijn probleem; doe er zelf gewoon wat aan. Tis niet heel moeilijk verder ofzo.

Hoe is het afgelopen (?) met je BN-er flirt?
pi_164757116
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 07:47 schreef K44S het volgende:
Dus, ik denk een update waardig van mijn kant:

Ik had met pokemondame eigenlijk voor gisteren (zondagmiddag) afgesproken.
Maar door dat de plaatselijke kermis (lees= zuipfestijn) een stuk minder gezellig was (je zou bijna denken dat ik volwassen begin te worden voor dit soort festijnen :') ) heb ik met haar wat zitten appen en best laat op de zaterdagavond nog naar haar toe gegaan.

Al met al zou je denken: dat is raak!

Maar toen ik bij d'r was voelde ik mij niet echt op m'n gemak. Ik ben er nog niet helemaal achter waarom niet.

Maar aan haar lag het allemaal niet

Ik zit daarom te twijfelen of ik dit moet doorzetten.
Onze hobby's lopen vrij uit één en ons sociale leven is wat anders.

Goed, andere kant zal de volgende volgende meid ook wel dingen of hobby's hebben waar ik mezelf totaal niet in kan vinden.

Ik zit dus in dubio of ik het beter eerlijk tegen haar kan zeggen of dit weer mijn gevoel voor wispelturigheid is (na 2/3 dates kan je het nog niet echt weten).

Dus wat zouden jullie doen?

Ohja, het is niet zo dat ik haar aan het lijntje houd omdat ik "o zo graag een vriendin wil".
Want dan zou ik haar kwetsen en tegen mezelf liegen.

(Onder het motto: de antwoord stellen is 'm beantwoorden. Ben ik benieuwd of jullie er een ander idee bij hebben)
Geen klik?
pi_164757173
Een klik kun je natuurlijk niet forceren.
pi_164757291
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 09:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Blijft toch altijd weer moeilijk voor sommigen hier, dat gewichtsprobleem. Mja niet mijn probleem; doe er zelf gewoon wat aan. Tis niet heel moeilijk verder ofzo.

Hoe is het afgelopen (?) met je BN-er flirt?
Dat ik overgewicht heb? Nooit gehad eigenlijk.

Oooh ja, ik vind hem eng dus niks :P
pi_164757359
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 07:47 schreef K44S het volgende:
Dus, ik denk een update waardig van mijn kant:

Ik had met pokemondame eigenlijk voor gisteren (zondagmiddag) afgesproken.
Maar door dat de plaatselijke kermis (lees= zuipfestijn) een stuk minder gezellig was (je zou bijna denken dat ik volwassen begin te worden voor dit soort festijnen :') ) heb ik met haar wat zitten appen en best laat op de zaterdagavond nog naar haar toe gegaan.

Al met al zou je denken: dat is raak!
Nou nee, want je zegt letterlijk dat door de tegenvallende gezelligheid elders maar met haar bent gaan zitten appen..

quote:
Maar toen ik bij d'r was voelde ik mij niet echt op m'n gemak. Ik ben er nog niet helemaal achter waarom niet.

Maar aan haar lag het allemaal niet

Ik zit daarom te twijfelen of ik dit moet doorzetten.
Onze hobby's lopen vrij uit één en ons sociale leven is wat anders.
Het kan dus niet gewoon gezellig zijn? Voel je je onder druk staan om iets romantisch er van te maken om het voor jezelf te bewijzen of wil zij meer dan jij ofzo?

quote:
Goed, andere kant zal de volgende volgende meid ook wel dingen of hobby's hebben waar ik mezelf totaal niet in kan vinden.

Ik zit dus in dubio of ik het beter eerlijk tegen haar kan zeggen of dit weer mijn gevoel voor wispelturigheid is (na 2/3 dates kan je het nog niet echt weten).

Dus wat zouden jullie doen?

Ohja, het is niet zo dat ik haar aan het lijntje houd omdat ik "o zo graag een vriendin wil".
Want dan zou ik haar kwetsen en tegen mezelf liegen.

(Onder het motto: de antwoord stellen is 'm beantwoorden. Ben ik benieuwd of jullie er een ander idee bij hebben)
Weet je zeker dat je niet tegen jezelf liegt? Je denkt haar en jezelf een kans te geven, maar waar wacht je nou eigenlijk op? Ze wordt niet inene aantrekkelijker als jullie bij wijze van samen postzegels zouden kunnen verzamelen, toch?
Kennelijk is gewoon gezelligheid ook niet afdoende, want je hebt geen rust in je kont om je er van te genieten. En dat na een tegenvallende kermis, dus misschien even naar je prioriteiten kijken..?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')