abonnement Unibet Coolblue
pi_164696905
quote:
Trump oorlogszuchtig ?

Ik verwacht veel oorlogsconflicten als D Trump aan de macht komt.
Ik denk ook dat de oorlogsindustrie dit nodig heeft voor het instant houden van de wapen verkoop.

Hoe staan jullie hier in ?
Antwoord in de eerste 20 minuten is duidelijk dat Trump juist tegenover de Gevaarlijke Gek staat.
pi_164697160
POL / Donald Trump Gevaarlijke Gek ?
Topic is vanmiddag gesloten hoor.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 08:45:06 #3
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_164702262
Gereekst
pi_164810731
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 23:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Antwoord in de eerste 20 minuten is duidelijk dat Trump juist tegenover de Gevaarlijke Gek staat.
Clinton is inderdaad een stuk gevaarlijker dan Trump. Trump is in feite gewoon een loose cannon, maar Clinton weet precies hoe het systeem in elkaar zit en dat maakt haar zo gevaarlijk.
  zondag 28 augustus 2016 @ 12:18:04 #5
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_164908613
Trump tweet over doodgeschoten nichtje van NBA basketbal speler Dwyane Wade
realDonaldTrump twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 18:26:08 Dwyane Wade's cousin was just shot and killed walking her baby in Chicago. Just what I have been saying. African-Americans will VOTE TRUMP! reageer retweet
:{ in eerste instantie had hij "Dwyane" ook verkeerd gespeld btw. Tja.. dit soort uitspraken en tweets worden misschien iets begrijpelijker als je hoort wat Tony Schwartz, de ghostwriter van "The Art of the Deal", nu zegt over Trump. Volgens Schwartz ziet Trump mensen niet als individuen maar min of meer als gebruiksvoorwerpen.
quote:
"Donald pisses ice water." Schwartz says of Trump, "He’d like people when they were helpful, and turn on them when they weren’t. It wasn’t personal. He’s a transactional man—it was all about what you could do for him."
stuartpstevens twitterde op zaterdag 27-08-2016 om 19:50:43 As ever, @realDonaldTrump experiences human tragedy through one prism: what's in it for me? Disgusting & psychotic. https://t.co/VT3DsjQMxB reageer retweet
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 00:39:53 #6
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_164955679
Trump's arts die afgelopen december een gezondheidsverklaring had afgegeven, gaf een korte toelichting bij MSNBC:

The strange tale of Donald Trump's doctor letter just got stranger


De arts, een soort Big Lebowski-achtige dude met een eigen website die doorverwijst naar zingende teddyberen, schreef de verklaring in 5 minuten terwijl de limo buiten wachtte?! :{ que? Je verzint het niet... :')
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_165042374
sarahcwestwood twitterde op vrijdag 02-09-2016 om 19:46:13 Clinton told the FBI she thought the (C) classified marking on emails was a way to put paragraphs in alphabetical order. reageer retweet
Domme gek of gevaarlijke gek, take your pick :') _O-
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 september 2016 @ 21:07:39 #8
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165043892
De vrouw van Trump lust er wel pap van. Seks, geld. Nu wil ze weer centjes van wat bloggers.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-37253025
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 september 2016 @ 21:10:42 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165043983
Mevrouw Trump heeft geen kans om te winnen in de VS, nou ja, als Daddy president wordt vast wel, maar dat is hij nog niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165071578
Waarom bestaat dit topic?
pi_165080363
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 00:20 schreef cb2013 het volgende:
Waarom bestaat dit topic?
Moet je aan deze gast vragen:
quote:
13s.gif Op zondag 17 juli 2016 04:10 schreef MMXMMX het volgende:
Trump oorlogszuchtig ?

Ik verwacht veel oorlogsconflicten als D Trump aan de macht komt.
Ik denk ook dat de oorlogsindustrie dit nodig heeft voor het instant houden van de wapen verkoop.

Hoe staan jullie hier in ?
Hij noemt Trump een Gevaarlijke Gek.
Ik zeg:
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 23:47 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Antwoord in de eerste 20 minuten is duidelijk dat Trump juist tegenover de Gevaarlijke Gek staat.
pi_165085193
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 00:20 schreef cb2013 het volgende:
Waarom bestaat dit topic?
Omdat het over de amerikaanse verkiezingen gaat misschien ?
Als je nog meer vragen hebt :) Stel ze gerust of stuur ff een PM dat is denk ik beter :)
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  maandag 5 september 2016 @ 15:44:02 #14
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_165104873
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:07 schreef Ulx het volgende:
De vrouw van Trump lust er wel pap van. Seks, geld. Nu wil ze weer centjes van wat bloggers.

http://www.bbc.com/news/world-us-canada-37253025
Doet het altijd goed als je met andere staatshoofden gaat kletsen, behalve bij Merkel dan. LOL
pi_165119847
Ik vind Rudy echt sterk.
Waarom heeft hij Mike Pence gekozen.
  woensdag 7 september 2016 @ 11:53:30 #16
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_165148170
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 7 september 2016 @ 21:29:38 #17
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_165160366
Topic opgeschoond. Het kan nu weer over Trump gaan.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_165163975
DJ Trump wordt door letterlijk iedereen belachelijk gemaakt,want er wordt alles eraan gedaan om hem in een negatieve licht te zetten(het maakt niet uit hoe klein het is). :') |:(
pi_165194183
Lol @ tt. Clinton is gevaarlijk. Met Trump wordt het juist veiliger. Trump wil vriendschap sluiten met Poetin. Als dat gebeurt wordt de westerse wereld weer stabiel en kunnen we ons richten op de echte problemen: de achterlijkheid in de derdewereld en de illegale immigratie.
pi_165194245
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Lol @ tt. Clinton is gevaarlijk. Met Trump wordt het juist veiliger. Trump wil vriendschap sluiten met Poetin. Als dat gebeurt wordt de westerse wereld weer stabiel en kunnen we ons richten op de echte problemen: de achterlijkheid in de derdewereld en de illegale immigratie.
Het is nog maar de vraag of de wereld veiliger wordt als het westen Poetin geen strobreed in de weg legt. Onder zijn leiding heeft Rusland laten zien de soevereiniteit van zijn buren niet te respecteren. Ik weet niet of dat Baltische Staten heel gelukkig moeten zijn met een VS die de Russen op geen enkele manier tot de orde roepen.

Verder is het wel verontrustend hoezeer jij geobsedeerd bent door Afrika. Maar dat terzijde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165194289
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is nog maar de vraag of de wereld veiliger wordt als het westen Poetin geen strobreed in de weg legt. Onder zijn leiding heeft Rusland laten zien de soevereiniteit van zijn buren niet te respecteren. Ik weet niet of dat Baltische Staten heel gelukkig moeten zijn met een VS die de Russen op geen enkele manier tot de orde roepen.

Verder is het wel verontrustend hoezeer jij geobsedeerd bent door Afrika. Maar dat terzijde.
Poetin doet niets anders dan toenadering zoeken. Ik maak mij totaal geen zorgen over Poetin. De Baltische staten daar zal hij niets mee doen, hij kijkt wel uit.

Als je de feiten en cijfers op een rij hebt, dan is er maar een conclusie mogelijk en dat is dat de bevolkingexplosie vanuit de derdewereld en de brutale illegalen immigratie dé grootste bedreigingen zijn voor de wereld.
pi_165194383
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Poetin doet niets anders dan toenadering zoeken. Ik maak mij totaal geen zorgen over Poetin. De Baltische staten daar zal hij niets mee doen, hij kijkt wel uit.
Toenadering zoeken? Zoals hij deed in Georgië en Oekraïne? Vergis je vooral niet in Poetin. Hij is van mening dat zijn buurlanden tot de Russische invloedssfeer behoren en schroomt niet om soldaten de grens over te sturen, zoals de afgelopen jaren vaker heeft gedaan.

En het klopt dat de kans klein is dat hij de Baltische Staten binnenvalt. Maar dat komt vooral doordat de VS hem nu waarschuwen. Als Trump besluit hem geen strobreed in de weg te leggen, dan kan dat ingrijpende gevolgen hebben voor die regio.

quote:
Als je de feiten en cijfers op een rij hebt, dan is er maar een conclusie mogelijk en dat is dat de bevolkingexplosie vanuit de derdewereld en de brutale illegalen immigratie dé grootste bedreigingen zijn voor de wereld.
Zoek op YT eens naar video's van Hans Rosling.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165195003
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:15 schreef KoosVogels het volgende:
Hans Rosling
Een totale linkse gek.

Kijk naar de voormalige Sovjet-staten.
Allemaal bezet geweest door Rusland, allemaal met dezelfde uitdagingen vanwege het Sovjet-verleden maar met verschillende culturen vanwege de uitgestrektheid van de Sovjet Unie.

Islamitische voormalige Sovjet-staten vertonen grote bevolkingsgroei, de niet-islamitische Sovjet-staten vertonen krimp. Het maakt daarbij niet uit of ze arm of relatief welvarend (Baltische staten) zijn.
pi_165211861
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:15 schreef KoosVogels het volgende:

Zoek op YT eens naar video's van Hans Rosling.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Een totale linkse gek.

Wie? Hij? https://nl.wikipedia.org/wiki/Hans_Rosling
pi_165211946
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 21:29 schreef Euribob het volgende:
Topic opgeschoond. Het kan nu weer over Trump gaan.
quote:
Ben je misschien iets te fanatiek bezig geweest? :)
Nu weet ik niet meer wie in dit topic begon over Rudy. It wasn't me, maar nu lijkt het van wel. Ik zou graag die eer willen, maar die eer is voor iemand anders. :)
pi_165217814
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toenadering zoeken? Zoals hij deed in Georgië en Oekraïne? Vergis je vooral niet in Poetin. Hij is van mening dat zijn buurlanden tot de Russische invloedssfeer behoren en schroomt niet om soldaten de grens over te sturen, zoals de afgelopen jaren vaker heeft gedaan.

En het klopt dat de kans klein is dat hij de Baltische Staten binnenvalt. Maar dat komt vooral doordat de VS hem nu waarschuwen. Als Trump besluit hem geen strobreed in de weg te leggen, dan kan dat ingrijpende gevolgen hebben voor die regio.

[..]

Zoek op YT eens naar video's van Hans Rosling.
Wat een baarlijke nonsens.
Als Putin dat zou wensen dan had hij dit al gedaan.
Putin heeft een probleem met het uitbreiden van de US invloedsfeer en het kapot maken van de Russische economie.
Dat hebben de Amerikanen al zo vaak geflikt bij andere landen,dat het betreffende geboycotte land niets meer anders restte dan de wapens op te pakken.
Iedereen die noch denkt dat de Amerikanen een land omarmen om vrede en democratie te brengen moet wel een enorme domme mongool zijn.
Het enige wat de US (en ook rusland en china) wil is de grondstoffen, geldstoom/handelstroom of strategische ligging van een land gebruiken om hun "tegenstander" de loef af te steken.
En dat leidt dus tot situaties zoals de Oekraine, Irak, Lybie en Syrie.

Tot nu toe ontsprong de EU de dans en was het een ver van mijn bed show maar nu is het spelletje al gaande in de EU dmv. de Oekraine.
En als je zo blind bent om niet in te zien wat er werkelijk gaande is dan heb je geen zak geleerd van de Geschiedenis of gebruik je het internet alleen voor domme spelletjes ipv. kennis te verzamelen.
pi_165218614
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 09:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Toenadering zoeken? Zoals hij deed in Georgië en Oekraïne? Vergis je vooral niet in Poetin. Hij is van mening dat zijn buurlanden tot de Russische invloedssfeer behoren en schroomt niet om soldaten de grens over te sturen, zoals de afgelopen jaren vaker heeft gedaan.

En het klopt dat de kans klein is dat hij de Baltische Staten binnenvalt. Maar dat komt vooral doordat de VS hem nu waarschuwen. Als Trump besluit hem geen strobreed in de weg te leggen, dan kan dat ingrijpende gevolgen hebben voor die regio.

Je begint een beetje te zweven. Teveel als'en. Als Trump president wordt, als hij Poetin dan geen strobreed in de weg legt, als in een tijd van toenadering Poetin andere landen binnen gaat vallen/onrust blijft stoken, als Trump dat dan geen enkel probleem vindt.

Tegenover al die als'en staan een heleboel nare hebben's en zijn's en doen's en deden's van de heer Erdogan die jij (?) en de EU heel anders behandelen. Erdogan is zijn land aan het zuiveren, Erdogan is zijn macht aan het uitbreiden buiten de grenzen, Erdogan is een corrupte islamist die zijn macht gebruikt om Turkse instanties in Nederland te zuiveren van Gullen-aanhangers, Erdogan, Erdogan gebruikt zijn macht binnen onze grenzen om zijn aanhangers te hersenspoelen (via Turkse moskeeën), Erdogan is onbetrouwbaar, Erdogan speelt vuile spelletjes.

En toch is de een de grote vijand en de ander onze grote vriend, toekomstig EU-broederstaat zelfs. De wegen van eurofielen zijn ondoorgrondelijk. :?
pi_165219048
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 09:42 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Je begint een beetje te zweven. Teveel als'en. Als Trump president wordt, als hij Poetin dan geen strobreed in de weg legt, als in een tijd van toenadering Poetin andere landen binnen gaat vallen/onrust blijft stoken, als Trump dat dan geen enkel probleem vindt.

Tegenover al die als'en staan een heleboel nare hebben's en zijn's en doen's en deden's van de heer Erdogan die jij (?) en de EU heel anders behandelen. Erdogan is zijn land aan het zuiveren, Erdogan is zijn macht aan het uitbreiden buiten de grenzen, Erdogan is een corrupte islamist die zijn macht gebruikt om Turkse instanties in Nederland te zuiveren van Gullen-aanhangers, Erdogan, Erdogan gebruikt zijn macht binnen onze grenzen om zijn aanhangers te hersenspoelen (via Turkse moskeeën), Erdogan is onbetrouwbaar, Erdogan speelt vuile spelletjes.

En toch is de een de grote vijand en de ander onze grote vriend, toekomstig EU-broederstaat zelfs. De wegen van eurofielen zijn ondoorgrondelijk. :?
Wie wil dan dat Turkije zich aansluit bij de EU?

Wist je trouwens dat de door jou zo gehate Erdogan goede vrienden aan het worden is met Poetin?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_165266908
Het meest typerende bericht dat ik de laatste tijd ben tegen gekomen over Trump:

http://uproxx.com/news/trump-charity-money-buy-painting/

Hoe narcistisch kan je zijn?
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 oktober 2016 @ 16:32:23 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_165833260
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_165833840
quote:
Ik ben nieuwsgierig naar de leeftijd van mevrouw de nieuwslezeres.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')