abonnement Unibet Coolblue
pi_165645509
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:35 schreef Ciora het volgende:

[..]

Dat zijn toch helemaal niet zulke beste spelers? :?
Jawel hoor.
Oh.
pi_165646031
Deze versie is eigenlijk net iets te simpel waardoor ik sneller afgehaakt ben dan normaal. Ik heb het nu weer opgepakt met Hamburg, maar na 7 potjes zonder puntverlies bovenaan. Vorige pot tegen Leverkusen 0-0 en in de 55e minuut een rode kaart. Team een beetje gehusseld en uiteindelijk met 0-1 gewonnen.
pi_165646055
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 13:35 schreef Ciora het volgende:

[..]

Dat zijn toch helemaal niet zulke beste spelers? :?
Puur naar de stats gekeken zijn ze (veel) minder dan de 3 bazen die ik verkocht heb, maar om de een of andere reden speelt Telvanni nu veel beter :D

Vooral de spits, Akcay, maakt de ene na de andere hattrick, of het nou in de competitie, beker of groepsfase CL is, hij ramt ze er van links en rechts in _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165646144
In een ander geval had ik met Real Oviedo in 2022 alle behaald wat er maar te winnen valt en heb ik de Nederlandse competitie ingeladen. Daar kwam de positie van trainer van PSV beschikbaar. Een enorm baggerteam met als lichtpuntje Locadia in de spits. Dan weet je het wel. Geen geld en extreem slechte huurlingen. Ongeslagen kampioen. :')

Alle balans was voor mijn gevoel zoek. Dus ik kijk hoopvol uit naar de nieuwe versie.
pi_165646276
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:07 schreef Lange_Lans het volgende:
In een ander geval had ik met Real Oviedo in 2022 alle behaald wat er maar te winnen valt en heb ik de Nederlandse competitie ingeladen. Daar kwam de positie van trainer van PSV beschikbaar. Een enorm baggerteam met als lichtpuntje Locadia in de spits. Dan weet je het wel. Geen geld en extreem slechte huurlingen. Ongeslagen kampioen. :')

Alle balans was voor mijn gevoel zoek. Dus ik kijk hoopvol uit naar de nieuwe versie.
Dat is eigenlijk ook waarom ik al een tijd niet meer speel.

Ik werd met het huidige nec in 1 seizoen kampioen :')
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_165646332
Linkshalf Nick van der Zee staat in het wereldelftal van het jaar _O_ Da's de eerste keer in mijn huidige game dat een speler van me zo'n titel haalt.

[ Bericht 17% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 29-09-2016 14:23:19 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165646642
Hier nu ook 11 keer in 12 jaar kampioen met Reggiana. Wordt eentonig, maar ik blijf er rondhangen omdat ik het ontwikkelen van de (jeugd) spelers nog altijd erg tof vind en bovendien meestal afhaak zodra ik naar een ander team ga.

Merk trouwens ook dat los van het feit dat ik een goed elftal heb, de AI op de een of andere manier na een seizoen of 5-6 alleen nog maar kutspelers koopt en amper jeugd laat ontwikkelen (in Italië in ieder geval). Het zal ook wel een gelddingetje zijn, want de Engelse en Duitse teams hebben wel prima selecties.
pi_165650010
Het tweede van Telvanni staat in de halve finale van de beker en ik vraag me af of het wel eens bij een van jullie voorgekomen is dat je/een tweede team de beker won en aldus vEL of vCL speelde :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165659791


Joepie.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165660791
Haha, Jong Telvanni verslaat PSV met 1-0 in de bekerfinale, eens zien of ze in Europa terechtkomen :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165664318
Heb FM13 weer geinstallerd (nieuwe pc), en ben als Hendrik Hooiveld werkeloos begonnen, op zondag-amateurmeoilijkheidsgraad.

'ns kijken of ik een club kan vinden.
Children of the night. What music they make.
pi_165664655
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 09:11 schreef DeHovenier het volgende:
Heb FM13 weer geinstallerd (nieuwe pc), en ben als Hendrik Hooiveld werkeloos begonnen, op zondag-amateurmeoilijkheidsgraad.

'ns kijken of ik een club kan vinden.
Denk het wel.
pi_165664749
quote:
4s.gif Op vrijdag 30 september 2016 09:39 schreef Leonos het volgende:

[..]

Denk het wel.
't lukt nog niet erg :P
Children of the night. What music they make.
pi_165664957
Lekker in Siberië ballen *O*

Children of the night. What music they make.
pi_165665081
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 14:29 schreef Ciora het volgende:
Hier nu ook 11 keer in 12 jaar kampioen met Reggiana. Wordt eentonig, maar ik blijf er rondhangen omdat ik het ontwikkelen van de (jeugd) spelers nog altijd erg tof vind en bovendien meestal afhaak zodra ik naar een ander team ga.

Merk trouwens ook dat los van het feit dat ik een goed elftal heb, de AI op de een of andere manier na een seizoen of 5-6 alleen nog maar kutspelers koopt en amper jeugd laat ontwikkelen (in Italië in ieder geval). Het zal ook wel een gelddingetje zijn, want de Engelse en Duitse teams hebben wel prima selecties.
Bij Oviedo kwam geen jeugdspeler door. Alles op 1, maximaal 2 sterren potentie. Dus dat wordt snel afscheid nemen, waarna je met je home-grown regel in de knoop komt.
pi_165665713
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 10:05 schreef DeHovenier het volgende:
Lekker in Siberië ballen *O*

[ afbeelding ]
Verwarmd veld?
pi_165667087
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 10:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Bij Oviedo kwam geen jeugdspeler door. Alles op 1, maximaal 2 sterren potentie. Dus dat wordt snel afscheid nemen, waarna je met je home-grown regel in de knoop komt.
Ik hou soms de twee sterren potentie (met een derde zwart sterretje) er wel bij, want dat kunnen soms best nuttige reserves zijn.

Anders heb je zo alleen maar Zuid-Amerikanen in je Europese team, en dat is ook saai.
Oh.
  Moderator vrijdag 30 september 2016 @ 12:21:08 #218
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165667180
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hou soms de twee sterren potentie (met een derde zwart sterretje) er wel bij, want dat kunnen soms best nuttige reserves zijn.

Anders heb je zo alleen maar Zuid-Amerikanen in je Europese team, en dat is ook saai.
Klopt. Ik zit in 2030 en bij Feyenoord, Heracles, PSV en VVV (!) is 75% van het eerste elftal Argentijn of Braziliaan. De rest van de teams heeft een mix van oostblokkers en een handjevol Nederlanders.

Even kijken wat ik zelf heb.

[ Bericht 8% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 30-09-2016 12:29:39 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator vrijdag 30 september 2016 @ 12:28:06 #219
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_165667288
Eerste selectie Telvanni seizoen 2030-31:

1 Amerikaan
2 Argentijnen (waarvan eentje ook Nederlander is)
1 Belg
4 Denen (waarvan eentje ook Nederlander is)
1 Fin
2 Fransozen (waarvan eentje ook Nederlander is)
8 Nederlanders
1 Salvadoraan
2 Schotten
1 Serviër
1 Zweed

33% Nederlander (46% als je de tweede nationaliteit meetelt)
16,7% Niet-Europeaan

Niet slecht :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165667418
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Klopt. Ik zit in 2030 en bij Feyenoord, Heracles, PSV en VVV (!) is 75% van het eerste elftal Argentijn of Braziliaan. De rest van de teams heeft een mix van oostblokkers en een handjevol Nederlanders.

Even kijken wat ik zelf heb.
Bij mijn FM-versie kopen de Nederlandse clubs juist best veel Nederlanders :o Alleen wel rare transfers dat een Hendrix van PSV naar Ajax ging maar toch.

Ik heb zelf ook wel een vreemdelingenlegioen met veel Brazilianen maar voor een matige Engelse middenvelder betaal je alweer 30 miljoen :'). Of voor een spitsje daar 50 miljoen. Gelukkig heb ik een paar prima eigen jeugd spitsjes nu.
Oh.
pi_165667720
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik hou soms de twee sterren potentie (met een derde zwart sterretje) er wel bij, want dat kunnen soms best nuttige reserves zijn.

Anders heb je zo alleen maar Zuid-Amerikanen in je Europese team, en dat is ook saai.
Ik koop bijna nooit Zuid-Amerikanen. Maar regens met max 2 sterren potentie gaan bij mij standaard in de ban.
pi_165667778
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:36 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Bij mijn FM-versie kopen de Nederlandse clubs juist best veel Nederlanders :o Alleen wel rare transfers dat een Hendrix van PSV naar Ajax ging maar toch.

Ik heb zelf ook wel een vreemdelingenlegioen met veel Brazilianen maar voor een matige Engelse middenvelder betaal je alweer 30 miljoen :'). Of voor een spitsje daar 50 miljoen. Gelukkig heb ik een paar prima eigen jeugd spitsjes nu.
Blijft vreemd. Ajax koopt Luuk de Jong, Hendrix en Pröpper en PSV koopt Duarte en Schöne terug. Het is algemeen bekend dat het hoofd van de Nederlandse scouting voor FM een grote Ajax fan is. Daarom liggen daar de potentials ook wat hoger en zijn die daadkrachtiger bij het aantrekken van spelers.
pi_165667911
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 12:58 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik koop bijna nooit Zuid-Amerikanen. Maar regens met max 2 sterren potentie gaan bij mij standaard in de ban.
Ik kan een goede Braziliaanse regen zelden laten liggen. Die 3,5 miljoen kost en dan gewoon een wereldklasse spits wordt.

En backjes met twee sterren kunnen vaak nog wel prima. Je moet ze alleen niet in de as zetten nee, dat is te kwetsbaar.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 13:01 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Blijft vreemd. Ajax koopt Luuk de Jong, Hendrix en Pröpper en PSV koopt Duarte en Schöne terug. Het is algemeen bekend dat het hoofd van de Nederlandse scouting voor FM een grote Ajax fan is. Daarom liggen daar de potentials ook wat hoger en zijn die daadkrachtiger bij het aantrekken van spelers.
Ajax won hier wel de Europa League, maar als ik zag met welke selectie ze dat deden vond ik het best vreemd. Met Virgil Misidjan als de sterspeler. Overigens werd Feyenoord er 4x op rij kampioen, dat is ook best apart te noemen.
Oh.
pi_165668298
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik kan een goede Braziliaanse regen zelden laten liggen. Die 3,5 miljoen kost en dan gewoon een wereldklasse spits wordt.

En backjes met twee sterren kunnen vaak nog wel prima. Je moet ze alleen niet in de as zetten nee, dat is te kwetsbaar.

[..]

Ajax won hier wel de Europa League, maar als ik zag met welke selectie ze dat deden vond ik het best vreemd. Met Virgil Misidjan als de sterspeler. Overigens werd Feyenoord er 4x op rij kampioen, dat is ook best apart te noemen.
Misidjan was hier een decennium lang de sterspeler van Olympique Marseille :'( :')
pi_165669185
Leuk spelletje is dit wel :+

Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')