abonnement Unibet Coolblue
pi_163932497
quote:
"Namen als Souad, Osama, Saddam dienen 50 procent vooruit te betalen." De Amsterdamse Souad was verbijsterd toen ze deze reactie kreeg van een bedrijf dat ze in wilde huren om een website te laten maken. "Dit doet pijn. Het is 2016, moet dat echt zo?"

"Ik had vijf bedrijven om een offerte gevraagd", vertelt Souad aan RTL Nieuws. "Van de eerste kreeg ik een hele nette, leuke reactie. Twee anderen belden omdat ze nog wat extra informatie wilden. En toen kwam de reactie van Martijn van Webstick. Ik dacht eerst: dit zal toch niet kloppen? Ik heb het mailadres gecontroleerd om te kijken of het wel echt was. Maar dat is het dus."
Meer bij RTL Nieuws.

pi_163932535
Wauw, wat bizar.

Enigszins begrijpelijk maar je kunt natuurlijk niet aan iemand's naam afleiden of het een slecht persoon is of niet, ook al heb je slechte ervaringen met naamgenoten.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:19:05 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_163932565
_O-.

Dit is toch niet serieus?

Goeie website trouwens, www.webstick.nl

Hier een kopie van vorige week:
http://web.archive.org/web/20160717210033/http://webstick.nl/
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 22 juli 2016 @ 17:21:48 #4
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163932657
Dit is natuurlijk oliedom en instant zelfmoord voor je bedrijf maar het is wel tekenend dat mensen met zulke namen vaak hun betalingsverplichtingen niet nakomen :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163932677
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is natuurlijk oliedom en instant zelfmoord voor je bedrijf maar het is wel tekenend dat mensen met zulke namen vaak hun betalingsverplichtingen niet nakomen :D
Bron?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2016 17:22:57 ]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 22 juli 2016 @ 17:23:08 #6
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163932693
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Bron?
Gast godverdomme man :') niet vaak nakomen bij de man van dit bericht.

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 22-07-2016 18:54:45 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163932707
Misschien dat interview ook even in de OP zetten? :)
pi_163932718
Ben benieuwd of Obama wel achteraf had mogen betalen.
pi_163932735
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Gast godverdomme man :')
Je beweert nogal iets. Namelijk dat er een verband is tussen iemands naam en zijn betalingsmoraal. Ik vraag naar een bron die dit kan onderbouwen. Dat lijkt me geen gekke vraag.
pi_163932746
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is natuurlijk oliedom en instant zelfmoord voor je bedrijf maar het is wel tekenend dat mensen met zulke namen vaak hun betalingsverplichtingen niet nakomen :D
Hoeveel buitenlanders verwacht je die een website willen laten bouwen,zonder bedoeling om te betalen? Ali met z'n groentewinkel zal die mail niet opgesteld hebben. De reactie duidt simpelweg op een boerenlul die met z'n racisme z'n bedrijf om zeep heeft geholpen.
pi_163932752
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Gast godverdomme man :') speciaal voor je autisten brein, niet vaak nakomen bij de man van dit bericht.
TR
pi_163932757
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:24 schreef Chai het volgende:
Ben benieuwd of Obama wel achteraf had mogen betalen.
Liever 50% vooraf. Dan hoeft hij er niet eens voor te werken en mag Obama die andere 50% ook wel zelf houden. :P
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:27:32 #13
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_163932809
quote:
Martijn had sowieso nee gezegd, zei hij. "Want ik ben op dit moment toch te druk."
Zeg dat dan gewoon, domme lul.
Maar goed, waarschijnlijk voor het laatst dat hij druk was.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_163932828
Zal ik eens bellen en vragen of ze een offerte willen opstellen voor me? Kijken of ze twee keer dezelfde fout maken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 22 juli 2016 @ 17:28:44 #15
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163932850
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoeveel buitenlanders verwacht je die een website willen laten bouwen,zonder bedoeling om te betalen? Ali met z'n groentewinkel zal die mail niet opgesteld hebben. De reactie duidt simpelweg op een boerenlul die met z'n racisme z'n bedrijf om zeep heeft geholpen.
.

Blijkbaar genoeg. Lekker selectief shoppen weer dit, het racistische gedeelte is absoluut waar maar de reden ervoor is natuurlijk weer Bullshit. Deze vent lijkt me zo dom om daadwerkelijk zulke zaken meegemaakt te hebben en er vervolgens over te janken zoals hij nu doet.

Niemand hier ontkent dat dit racisme is. En die staatsmongool die me dat in mijn schoenen wilde schuiven kan zijn tr in z'n steunzool stoppen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163932857
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Zal ik eens bellen en vragen of ze een offerte willen opstellen voor me? Kijken of ze twee keer dezelfde fout maken.
Je bent echt niet de eerste die vandaag gaat bellen.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 22 juli 2016 @ 17:29:37 #17
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163932884
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je beweert nogal iets. Namelijk dat er een verband is tussen iemands naam en zijn betalingsmoraal. Ik vraag naar een bron die dit kan onderbouwen. Dat lijkt me geen gekke vraag.
Ik ga uit van dit nieuwsbericht en deze kwestie. Ik stel niet dat alle mensen met die naam dat soort zaken flikken.

Nee deze man heeft nog nooit een nare ervaring gehad met betalingen met meneren die zulke naam dragen, nee hij doet uit het complete niks ineens een volbloed racistische poging om zijn eigen bedrijf om zeep te helpen. Toe dan.

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 22-07-2016 19:01:56 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163932901
Ik snap hem volkomen. Al had hij het anders moeten verpakken zonder racistisch over te komen.
Noot noot.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:30:11 #19
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_163932905
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Zal ik eens bellen en vragen of ze een offerte willen opstellen voor me? Kijken of ze twee keer dezelfde fout maken.
Ze? Het is een zolderkamerhobbyistje, als hij een zolder zou hebben, ipv een bedrijf aan huis in z'n sociale huurflatje.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_163932981
quote:
5s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:30 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Ze? Het is een zolderkamerhobbyistje, als hij een zolder zou hebben, ipv een bedrijf aan huis in z'n sociale huurflatje.
En hij kan het zich blijkbaar veroorloven om opdrachten van mensen met een bepaalde naam af te wijzen. :P
pi_163933001
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

.

Blijkbaar genoeg. Lekker selectief shoppen weer dit, het racistische gedeelte is absoluut waar maar de reden ervoor is natuurlijk weer Bullshit. Deze vent lijkt me zo dom om daadwerkelijk zulke zaken meegemaakt te hebben en er vervolgens over te janken zoals hij nu doet.

Niemand hier ontkent dat dit racisme is. En die staatsmongool die me dat in mijn schoenen wilde schuiven kan zijn tr in z'n steunzool stoppen.
het is bijzonder naïef om op grond van naam te bedenken dat iemand niet zal betalen, alleen al gelet op de duizenden Nederlanders in diepe schulden. En zelfs als je dat wel doet, getuigt het van zodanige stupiditeit om dat op deze manier te uiten, dat je het ondernemerschap niet waard bent.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 22 juli 2016 @ 17:36:31 #22
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163933095
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

het is bijzonder naïef om op grond van naam te bedenken dat iemand niet zal betalen, alleen al gelet op de duizenden Nederlanders in diepe schulden. En zelfs als je dat wel doet, getuigt het van zodanige stupiditeit om dat op deze manier te uiten, dat je het ondernemerschap niet waard bent.
Joh, echt? Dat zeg ik toch ook. Daarom gaat deze onderneming over de kop en dat is geheel terecht.

Alleen vind ik het niet gek dat sommige mensen zo denken. Maar dat kan blijkbaar niet, er is nooit een aanleiding het is gewoon puur racisme! Witte man voorop!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:36:39 #23
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_163933100
Eigen schuld dikke bult, je ouders hadden bij de gemeentehuis geen Souad als naam moeten invullen.



Ik denk net als makelaar over de naam. ^)
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:40:33 #24
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_163933207
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Joh, echt? Dat zeg ik toch ook. Daarom gaat deze onderneming over de kop en dat is geheel terecht.

Alleen vind ik het niet gek dat sommige mensen zo denken. Maar dat kan blijkbaar niet, er is nooit een aanleiding het is gewoon puur racisme! Witte man voorop!
Ik vind het ook vrij normaal dat bepaalde groepen mensen met elkaar botsen en dat ze vervolgens een hekel krijgen aan die andere groep. Soms willen ze zelfs dat de andere groep het land verlaat, of dat ze terug gaan naar het land van hun voorouders, omdat ze teveel afwijken van de norm.
wooblabalurg
pi_163933273
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

het is bijzonder naïef om op grond van naam te bedenken dat iemand niet zal betalen, alleen al gelet op de duizenden Nederlanders in diepe schulden. En zelfs als je dat wel doet, getuigt het van zodanige stupiditeit om dat op deze manier te uiten, dat je het ondernemerschap niet waard bent.
Ik denk dat naïef niet het juiste woord is in deze kwestie. Deze msn was gewoon te dom. Hij runt een bedrijfje vanuit zijn flatje (voor een webdesigner is dat niet onlogisch) zonder zich in te schrijven bij KvK. Iets zegt me dat Martijn gewoon wat zwart bij wilde verdienen.Hij zal best persoonlijke ervaringen hebben met wanbetalers. Zonder officieel bedrijf wordt het dan lastig om een contract op te stellen laat staan iemand aanklagen.
Dat hij met een dergelijke reactie zijn bedrijf om zeep helpt is natuurlijk oliedom.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 22 juli 2016 @ 17:43:30 #26
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163933292
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik vind het ook vrij normaal dat bepaalde groepen mensen met elkaar botsen en dat ze vervolgens een hekel krijgen aan die andere groep. Soms willen ze zelfs dat de andere groep het land verlaat, of dat ze terug gaan naar het land van hun voorouders, omdat ze teveel afwijken van de norm.
Dat zegt nogal wat over jouw gedachtegoed. Echt heel normaal dit.

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 22-07-2016 19:00:37 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163933300
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:40 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik vind het ook vrij normaal dat bepaalde groepen mensen met elkaar botsen en dat ze vervolgens een hekel krijgen aan die andere groep. Soms willen ze zelfs dat de andere groep het land verlaat, of dat ze terug gaan naar het land van hun voorouders, omdat ze teveel afwijken van de norm.
PEGIDA fan gespot
pi_163933316
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Jij beweert iets en de lezer moet kennelijk maar raden dat je het niet als feit presenteert maar het over de vermeende ervaringen van die websitebouwer hebt, voorzover die al waar zijn.

[ Bericht 18% gewijzigd door paddy op 22-07-2016 19:03:13 ]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:45:48 #29
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_163933375
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat zegt nogal wat over jouw gedachtegoed. Echt heel normaal dit.
Is een constatering, zelf kijk ik naar het individu. Desondanks doet helaas lang niet iedereen dat. Die mensen weten niet beter, omdat het makkelijker is om een bepaalde groep weg te zetten. Zoals ook velen hier op Fok!. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 22-07-2016 19:03:47 ]
wooblabalurg
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 22 juli 2016 @ 17:47:39 #30
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163933426
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:44 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Leer eens begrijpelijk schrijven. Jij beweert iets en de lezer moet kennelijk maar raden dat je het niet als feit presenteert maar het over de vermeende ervaringen van die websitebouwer hebt, voorzover die al waar zijn.

En dan flikker je er nog een ad hominem van jewelste tegenaan met je opmerking over "autistenbrein". Het is erg onprettig discussieren als je er iedere keer zo frontaal in vliegt.
Ik reageer op dit topic, dus waar zou het over gaan? Juist! De websitebouwer!

Waarom zou je anders om een bron vragen terwijl het gewoon in de OP staat? Dan wil je toch dat ik onderbouw dat ALLE mensen met zulke namen dat doen? Er is maar een iemand die dat indirect claimt en dat is tattarataaa die website bouwern

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 22-07-2016 19:04:11 ]
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163933438
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat zegt nogal wat over jouw gedachtegoed. Echt heel normaal dit.
verklaar je nader? Het is gewoon een simpel feit. Zo zitten dieren nou eenmaal in elkaar. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 22-07-2016 19:04:32 ]
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:48:21 #32
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_163933447
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:43 schreef computergirl het volgende:

[..]

PEGIDA fan gespot
Je blaft bij de verkeerde boom, leg enkel uit dat sommige mensen te simpel zijn of te weinig ervaring hebben om onderscheid te maken. Voor die mensen is het normaal om racist te zijn en te discrimineren.
wooblabalurg
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 22 juli 2016 @ 17:51:14 #33
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163933535
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

verklaar je nader? Het is gewoon een simpel feit. Zo zitten dieren nou eenmaal in elkaar. :)
Denken en doen zijn twee verschillende dingen en zou ons juist van dieren moeten onderscheiden, maar dat zit er blijkbaar niet meer in.

Maar ik had weinig anders verwacht van een land waar de PVV virtueel de grootste is en het huidige beleid een kansloze mengelmoes van neoliberalisme en what not is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163933551
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

het is bijzonder naïef om op grond van naam te bedenken dat iemand niet zal betalen, alleen al gelet op de duizenden Nederlanders in diepe schulden. En zelfs als je dat wel doet, getuigt het van zodanige stupiditeit om dat op deze manier te uiten, dat je het ondernemerschap niet waard bent.
In het gesprek dat hij had met een journalist (vorige topic) heeft hij het over erg negatieve ervaringen die hij heeft gehad met mensen met 'niet normale namen'. Die reactie van hem komt ongetwijfeld niet uit de lucht vallen.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet een ontzettend debiele reactie is en dat het niet ontzettend dom is om op basis van een naam er al meteen van uit te gaan dat dit ook zo'n geval is.

Maargoed, er zijn wel meer bedrijven die op basis van negatieve ervaringen zo'n keuze maken (bij sollicitanten vooral, dus dat is anders dan in dit geval). Dat is zeker fout, en daar zijn eerder ook al mensen voor veroordeeld. Toch beslist iemand niet 'zomaar' om in het vervolg bijv. liever geen Marokkanen in dienst te nemen. Ook al is dat fout, dat komt meestal niet omdat iemand gewoon een racist is.

Ik wil nog even benadrukken dat ik die mail niet probeer goed te praten. Op veel punten vind ik zo'n reactie echt fout, en ik zou me ook echt vervelend voelen als ik zelf zo'n reactie terug zou krijgen.
Maar die man moet gewoon lekker zelf kiezen met wie hij zaken wil doen. Minder klanten = minder geld (als heeft hij het nu naar eigen zeggen heel druk). Gelukkig heeft het meisje van 4 andere bedrijven wel een normale reactie ontvangen.
pi_163933579
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Denken en doen zijn twee verschillende dingen en zou ons juist van dieren moeten onderscheiden, maar dat zit er blijkbaar niet meer in.
ons van dieren onderscheiden :') in gruweldaden misschien, en bouwen zijn we goed in. Maar qua gevoel en wantrouwen?
pi_163933739
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

In het gesprek dat hij had met een journalist (vorige topic) heeft hij het over erg negatieve ervaringen die hij heeft gehad met mensen met 'niet normale namen'. Die reactie van hem komt ongetwijfeld niet uit de lucht vallen.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het niet een ontzettend debiele reactie is en dat het niet ontzettend dom is om op basis van een naam er al meteen van uit te gaan dat dit ook zo'n geval is.

Maargoed, er zijn wel meer bedrijven die op basis van negatieve ervaringen zo'n keuze maken (bij sollicitanten vooral, dus dat is anders dan in dit geval). Dat is zeker fout, en daar zijn eerder ook al mensen voor veroordeeld. Toch beslist iemand niet 'zomaar' om in het vervolg bijv. liever geen Marokkanen in dienst te nemen. Ook al is dat fout, dat komt meestal niet omdat iemand gewoon een racist is.

Ik wil nog even benadrukken dat ik die mail niet probeer goed te praten. Op veel punten vind ik zo'n reactie echt fout, en ik zou me ook echt vervelend voelen als ik zelf zo'n reactie terug zou krijgen.
Maar die man moet gewoon lekker zelf kiezen met wie hij zaken wil doen. Minder klanten = minder geld (als heeft hij het nu naar eigen zeggen heel druk). Gelukkig heeft het meisje van 4 andere bedrijven wel een normale reactie ontvangen.
Het is zijn goed recht om dit te doen, en het is haar goed recht om dit openbaar te maken. Maar gezien hoe dom de reactie is, letterlijk dom, verwacht ik niet dat Martijn een goudeerlijke slimme zakenman is, die een keer te vaak door een Mohammed niet is uitbetaald.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 17:59:22 #37
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_163933745
Ah er wordt weer eens iemand met een Arabische naam gediscrimineerd door een roomwitte knuppel op een zolderkamertje. Snel, laten we het in het nieuws gooien want dit kan echt niet door de beugel!

Wat een onzin.
pi_163933778
http://www.telegraaf.nl/b(...)_rel_om_tweet__.html

quote:
Niet bekend bij KvK

Onze redactie probeerde Webstick-eigenaar Martijn Assie te laten reageren, maar er is geen spoor van hem te bekennen. Na een korte zoektocht werd verder duidelijk dat Webstick een onderneming is die de wenkbrauwen laat fronsen. Zo laat de foto via Google Maps zien dat de zaken vanuit een flat zouden worden gedaan. Daar komt bij dat het bedrijf ook niet staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Bij de ondernemersinstantie zei een medewerker tegen onze redactie dat Webstick „op dit gebied al niet betrouwbaar is”. Ook de eigenaar zelf is niet bekend bij de KvK.
Wat zal er allemaal aan de hand zijn?
  vrijdag 22 juli 2016 @ 18:02:22 #39
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_163933814
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:00 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_rel_om_tweet__.html

[..]

Wat zal er allemaal aan de hand zijn?
Zwart bijverdienen op de uitkering
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_163933820
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Omdat ik strontziek wordt van mannetjes als jij die spijkers op laag water zoeken om mensen wat in de schoenen te schuiven. Ik reageer op dit topic, dus waar zou het over gaan? Juist! De websitebouwer!

Waarom zou je anders om een bron vragen terwijl het gewoon in de OP staat? Dan wil je toch dat ik onderbouw dat ALLE mensen met zulke namen dat doen? Er is maar een iemand die dat indirect claimt en dat is tattarataaa die website bouwern
Ik zal je eigen tekst er nog even bijpakken. Het is echt volstrekt onduidelijk dat jouw woorden eigenlijk niet jouw woorden zijn:
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit is natuurlijk oliedom en instant zelfmoord voor je bedrijf maar het is wel tekenend dat mensen met zulke namen vaak hun betalingsverplichtingen niet nakomen :D
De TR was trouwens vanwege je opmerking dat ik "autistenbrein" heb. Het gaat me namelijk niet zozeer over wat je schrijft, maar wel de manier waarop je dat schrijft. Als je vindt dat ik je niet goed heb begrepen dan kun je dat op een normale manier vertellen.
pi_163933828
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:02 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Zwart bijverdienen op de uitkering
Nee, hij heeft een redelijk betrouwbare naam....
pi_163933849
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:00 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_rel_om_tweet__.html

[..]

Wat zal er allemaal aan de hand zijn?
Zwartwerkertje werkt zichzelf de problemen in. Het verhaal wordt compleet als blijkt dat hij in de bijstand zit.

Tokkies gonna tokkie.
pi_163933877
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 17:59 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Ah er wordt weer eens iemand met een Arabische naam gediscrimineerd door een roomwitte knuppel op een zolderkamertje. Snel, laten we het in het nieuws gooien want dit kan echt niet door de beugel!

Wat een onzin.
Het is maar met welke nadruk je dit item leest. Wil je lezen dat:

1) meneer liever zaken doet met oer-Hollandse namen
2) meneer 50% aanbetaling vraagt omdat mevrouw souad geen Nederlandse naam is

Beide is erg fout en dom om dat zo naar potentiële klanten te ventileren.
  vrijdag 22 juli 2016 @ 18:07:01 #44
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_163933917
Of je je moet inschrijven bij de KvK hangt af van het aantal uren dat je besteed aan hetgeen je doet. Deze Martijn kan prima belasting betalen over zijn inkomsten en helemaal niet zwart werken.

Dus het is nogal lariekoek om zonder enige weet van zijn situatie hem een zwartwerker en uitkeringstrekker te noemen.

Een racist is het wel.
pi_163933924
Zijn reactie komt ook een beetje gefrustreerd over. Alsof hij 5min eerder nog te horen heeft gekregen dat iemand wéér niet wil betalen.

Ik vraag me af of dat voorstel om 50% vooraf te betalen serieus bedoeld was. Dacht hij echt dat iemand na zo'n opmerking nog zaken met hem wil doen?
pi_163933925
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:00 schreef Wespensteek het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_rel_om_tweet__.html

[..]

Wat zal er allemaal aan de hand zijn?
Toch een hoax?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  vrijdag 22 juli 2016 @ 18:08:21 #47
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_163933944
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:05 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Het is maar met welke nadruk je dit item leest. Wil je lezen dat:

1) meneer liever zaken doet met oer-Hollandse namen
2) meneer 50% aanbetaling vraagt omdat mevrouw souad geen Nederlandse naam is

Beide is erg fout en dom om dat zo naar potentiële klanten te ventileren.
Ik lees het zoals wij mistanden van mensen met Arabische namen dienen te lezen, incidentje!

Ook heeft deze persoon kennelijk helemaal geen bedrijf en betreffen het dus gewoon 2 burgers onder elkaar waarvan er 1 racistisch is. Wat een wereldnieuws!
pi_163933971
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:07 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Toch een hoax?
Neuh, het bedrijf, als je het een bedrijf wil noemen, bestaat en de reactie zal ook wel echt zijn. Hij heeft z'n linkedin en site offline gehaald maar de coaches zijn nog te vinden.
pi_163933974
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2016 18:07 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Of je je moet inschrijven bij de KvK hangt af van het aantal uren dat je besteed aan hetgeen je doet. Deze Martijn kan prima belasting betalen over zijn inkomsten en helemaal niet zwart werken.

Dus het is nogal lariekoek om zonder enige weet van zijn situatie hem een zwartwerker en uitkeringstrekker te noemen.

Een racist is het wel.
Nee hoor.
https://www.kvk.nl/inschr(...)van-een-onderneming/
  vrijdag 22 juli 2016 @ 18:11:20 #50
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_163934020
quote:
Ik heb een onderneming en ben op de hoogte van het uren criterium. Jij kennelijk niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')