Idem, vooral qua class Had voor mezelf echt vast staan dat het ret zou worden maar dat speel zo ontiegelijk beroerd dat het niet meer leuk is.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:36 schreef Denni5 het volgende:
Ik heb nu voor het eerst dat ik echt nog geen flauw idee heb welke class en spec ik ga mainen, welke faction en welke server...
Vooral daar loop ik nu een beetje tegenaan.quote:Op donderdag 21 juli 2016 18:40 schreef Blistering het volgende:
Voor de rest hebben ze echt HARD lopen snoeien in veel specs, dus het is echt een lastige keus nu
Dat laatste weet ik niet. Ik heb wel beta access maar maak daar altijd zo min mogelijk gebruik van om mijzelf niet te veel te spoilen.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:03 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Vooral daar loop ik nu een beetje tegenaan.
Ik hoop nu dat Demon Hunter tank een beetje oke is, dan is de keuze snel gemaakt.
Omdat ze misschien willen dat meer mensen dat gaan doen ?quote:Op donderdag 21 juli 2016 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Iemand een idee waarom standaard mijn dungeonfinder op "Random Timewalking dungeons" staat?
Denkdat veel spells en abilities zijn afgestemd op artifact weapons, en dat de echte spell rotatie ect dan pas tot zijn recht komt.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb vandaag een beetje halfhartig op m'n nelf druid en low lvl dwarf shaman zitten aankloten, maar vind er geen zak aan. Denk dat ik maar even een sabbatical neem.
De artifacts voegen geen spells toe toch? Alleen maar extra damage?quote:Op vrijdag 22 juli 2016 03:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Denkdat veel spells en abilities zijn afgestemd op artifact weapons, en dat de echte spell rotatie ect dan pas tot zijn recht komt.
Er komen wel degelijk spells bij d.m.v. de artifact wapens Die kies je zelf door die hele artifact talent tree in te vullen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 07:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
De artifacts voegen geen spells toe toch? Alleen maar extra damage?
Geen guard meerquote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:47 schreef Boris_Karloff het volgende:
Mijn brewmaster main is apart, om het aardig te zeggen
nope, raidteam is al een tijdje on break. alleen wat dungeons gedaan.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Geen guard meer
Heb je er al mee geraid?
Vanavond maar eens een pug zoeken, ben wel benieuwd hoe hij zich in raids houdt. Er is vrij weinig meer hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:42 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
nope, raidteam is al een tijdje on break. alleen wat dungeons gedaan.
Zo te zien komt er per spec inderdaad 1 ability bij. In geval van m'n brewmaster komt gelukkig de oude keg throw weer in een nieuwe versie terug, baalde al dat ik die kwijt was.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 08:34 schreef Blistering het volgende:
[..]
Er komen wel degelijk spells bij d.m.v. de artifact wapens Die kies je zelf door die hele artifact talent tree in te vullen.
Keg trow was een beetje wat de brew in brewmaster stopte. lekker een beetje biervaten rondgooien. verder had ik gisteren wat moeite om adds te verzamelen. Ik ben zo gewend om bij veel adds de ruimte in te rollen, te besproeien met kegs, een statue in het midden, hele zaakje in het midden verzamelen. kegsmash, rushing jade wind, blademaster trinket, legsweep, kegsmash, chi explosion. en dan torende ik altijd hoog boven de dps uit in dpsquote:Op vrijdag 22 juli 2016 09:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Zo te zien komt er per spec inderdaad 1 ability bij. In geval van m'n brewmaster komt gelukkig de oude keg throw weer in een nieuwe versie terug, baalde al dat ik die kwijt was.
Ik had en dacht hetzelfde maar ze hebben survival compleet gereworked..komt geen schieten meer bij om de hoek kijken..voor schieten moet je nu MM of BM. Ben er nog niet achter waarom ze survival zo "onhunter like" hebben gemaakt maar die polearm ga je echt nodig hebben in die spec als je de spells zo bekijkt.quote:Op donderdag 21 juli 2016 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens kreeg mijn hunter een polearm. Heb ik nogal veel aan ja
Polearm is gewoon ook hunternostalgiequote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had en dacht hetzelfde maar ze hebben survival compleet gereworked..komt geen schieten meer bij om de hoek kijken..voor schieten moet je nu MM of BM. Ben er nog niet achter waarom ze survival zo "onhunter like" hebben gemaakt maar die polearm ga je echt nodig hebben in die spec als je de spells zo bekijkt.
Dafuqquote:Op vrijdag 22 juli 2016 15:56 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had en dacht hetzelfde maar ze hebben survival compleet gereworked..komt geen schieten meer bij om de hoek kijken..voor schieten moet je nu MM of BM. Ben er nog niet achter waarom ze survival zo "onhunter like" hebben gemaakt maar die polearm ga je echt nodig hebben in die spec als je de spells zo bekijkt.
Yup. Volgens mij kon je ook dualwielden, al weet ik dat niet zeker. Is al zo lang geledenquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:09 schreef Fluppert het volgende:
Ik maar denken waarom doet mijn pally nou zo weinig damage..
Heb ik Shadows Edge voor die questline van ICC ge-equipped en mijn ilvl 705 weapon verkocht aan een vendor
KAK!
Wanneer heb je dat gedaan? Je kan binnen een bepaalde periode namelijk zelf via de website items weer "terugkopen" van de vendor.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 16:09 schreef Fluppert het volgende:
Ik maar denken waarom doet mijn pally nou zo weinig damage..
Heb ik Shadows Edge voor die questline van ICC ge-equipped en mijn ilvl 705 weapon verkocht aan een vendor
KAK!
IK kan het me niet goed meer herinneren maar had je als hunter toen gewoon niet allebei ? dus en een ranged weap en een melee ?quote:
Ja, in de tijd dat je ook sigils etc. had. En warriors en rogues ook ranged wapens konden equippen.quote:Op vrijdag 22 juli 2016 17:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
IK kan het me niet goed meer herinneren maar had je als hunter toen gewoon niet allebei ? dus en een ranged weap en een melee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |