Hi, volgens mijn collega zijn de bovenstaande 4 orders met Echeck betaald. Dit is een optie binnen PayPal waarbij het aanzienlijk langer duurt voor de transactie voldaan is. Kan het zijn dat je deze optie per ongeluk hebt geselecteerd? Mocht het je echt een raadsel zijn, dan kan het een optie zijn om PayPal even te contacten, omdat het ergens daar is gebeurd.quote:Op zondag 17 juli 2016 22:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
16292712, 16292743, 16292744, 16292802 zijn ordernummers van mijn bestelling van 08-07. Heb die dag vele bestellingen gedaan en betaald via PayPal. Bijna alles werd direct betaald alleen bovenstaande orders werden uitgestelde betalingen (weet niet hoe dat kan).
Op 12-08 zie ik eindelijk dat paypal het heeft geïncasseerd van mijn rekening maar bij banggood staat nog steeds "payment preparing".
Enig idee wanneer het verzonden wordt en hoe het komt dat 8 bestellingen direct afgerekend worden met paypal en 4 onverklaarbaar uitgestelde betalingen worden?
Alvast bedankt
Hai Banggood,quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:56 schreef Miniem het volgende:
Deze drone van Banggood binnen gekregen, was laatst in de aanbieding.
http://www.banggood.com/G(...)copter-p-996074.html
Nieuwe batterijen in de controller en de lipo batterij opgeladen.
Knop van de afstandsbediening en drone aangezet.
Echter doet hij helemaal niks.
Lijkt ook of de linker stick lam is en de knop naar links en naar onder niet registreert.
Het lampje van de controller brand dan ook niet.
Zie ik iets over het hoofd?
order 15365119
Hij doet het weer!quote:Op maandag 18 juli 2016 18:14 schreef Musta het volgende:
Is die code vam de 10000mah powerbank weer opgebruikt?
Hij deed t eindelijk, maar nu zegt die weer 500 times used. Kan je t misschien weer aanpassen?
Balen dat ie het nog steeds niet doet.. Ik ga m'n collega raadplegen en dan hoor je z.s.m. van me!quote:Op maandag 18 juli 2016 09:24 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hai Banggood,
Ik heb van jullie een nieuwe afstandsbediening gehad en nu maakt hij goed contact.
Echter werkt de drone voor geen meter Een propeller draait vaak niet en hij duikelt als je op wil stijgen naar voren. Nu heb ik de handleiding gelezen en met de knopjes op de afstandsbediening de drone getrimt. Echter helpt dat ook niet en kan ik geen eens met de drone vliegen. Best balen
Ik ga het voor je proberen!quote:Op maandag 18 juli 2016 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hee Thomas, toevallig nog 'n leuke code voor de RoidMi 2s ?
Hoi, de nieuwe QC 3.0 charger beschikt inderdaad over overcurrent protection chips, dus in geval van overladen schakelt de betreffende poort uit, waarna deze vervolgens gewoon weer bruikbaar is. Het bijzondere is dat de eerdere modellen dit ook zouden moeten doen, omdat fysieke zekeringen naar mijn weten al een tijdje niet meer gangbaar zijn, en de BlitzWolf-chargers zodoende geen fysieke zekering bevatten. Voor Anker kan ik dat niet zeggen. Het is natuurlijk wel vreemd dat de twee poorten van jouw charger helemaal niet meer werken.. Ik ga er een klein beetje vanuit dat je deze bij ons hebt aangeschaft; als je voor mij het ordernummer en een linkje naar een korte video hebt waarop het probleem te zien is, dan ga ik m'n best doen voor een oplossing!quote:Op woensdag 20 juli 2016 15:25 schreef Lupinix het volgende:
Vraagje over de Blitzwofl 5 port charger met QC3.0 http://www.banggood.com/Q(...)-Tech-p-1060300.html
Heeft deze net zoals de originele 5 poort oplader zonder QC3.0 ook niet-resetbare zekeringen? of heeft deze een overcurrent protection chip?
De reden dat ik deze vraag stel is omdat ik de originele oplader heb, alleen zijn er al 2 zekeringen gesprongen (door een slechte usb kabel) waardoor 2 usb aansluitingen ervan het nu al neit meer doen.
Nu is deze oplader bijna een exacte kopie van de Anker 5 poort oplader, en hebben ze bij Anker ondertussen de zekeringen vervangen door overcurrent protection chipjes die niet kapot gaan door bijv. kortsluiting. Dus was ik benieuwd of Blitzwolf deze wijziging ook al geeft gemaakt in deze nieuwe oplader.
Bedankt voor de reactie!quote:Op donderdag 21 juli 2016 09:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, de nieuwe QC 3.0 charger beschikt inderdaad over overcurrent protection chips, dus in geval van overladen schakelt de betreffende poort uit, waarna deze vervolgens gewoon weer bruikbaar is. Het bijzondere is dat de eerdere modellen dit ook zouden moeten doen, omdat fysieke zekeringen naar mijn weten al een tijdje niet meer gangbaar zijn, en de BlitzWolf-chargers zodoende geen fysieke zekering bevatten. Voor Anker kan ik dat niet zeggen. Het is natuurlijk wel vreemd dat de twee poorten van jouw charger helemaal niet meer werken.. Ik ga er een klein beetje vanuit dat je deze bij ons hebt aangeschaft; als je voor mij het ordernummer en een linkje naar een korte video hebt waarop het probleem te zien is, dan ga ik m'n best doen voor een oplossing!
Hi, das heel wat info bij elkaar. Ik ga alles even doornemen en dan kom ik er morgen (het is hier alweer tijd om naar huis te gaan) op terug!quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:53 schreef Lupinix het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie!
Mijn ordernummer is: 6406939
Het betreft hier wel een order van al zo'n anderhalf jaar oud.
Een filmpje zou kunnen, alleen moet ik zeggen dat ik de oplader zelf uit elkaar gehaald heb (uit nieuwschierigheid ) en hierbij een smd chipje beschadigd heb waardoor de oplader helemaal niet meer werkt... Dus alles wat ik dan nog zou kunnen laten zien is dat er twee zekeringen zijn die niks meer doorlaten als ik ze met een multimeter check.
Overigens is hier te zien dat er wel degelijk zekeringen in iniedergeval de oudere opladers zitten: http://lygte-info.dk/pic/(...)harger/DSC_0422a.jpg
Aan de linkerkant zit bij de elke poort een witte smd met T1 erop. Dit is een simpele zekering, waarvan er 2 bij mij zijn gesprongen.
Mocht een filmpje alsnog van waarde zijn, dan kan ik die nog altijd maken!
Hi, heb je een ordernummer voor me? Dan gaan we ernaar kijken!quote:Op zaterdag 23 juli 2016 11:09 schreef Musta het volgende:
Hey, ik heb ff hulp nodig.
ik had een order van de Original Xiaomi Aluminium Alloy Portable Mini Bluetooth Speaker For Cellphone Table op 17 mei maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen. Ligt ook niet op de postkantoor. Ik heb net een resend aangevraagd, maar heb per ongeluk confirm delivery gedrukt
Die was bedoeld voor de powerbank order erboven in de lijst. kan ik dit veranderen?
Hi, ik heb van BlitzWolf een antwoord ontvangen. Zij geven aan dat in de normale versie (die jij hebt) in het begin gebruik werd gemaakt van zekeringen. In upgrades van deze normale versie zijn de zekeringen (op basis van nieuwe inzichten, net als Anker dus) op een gegeven moment vervangen, zodat ook de nieuwere versies van de normale desk charger hier niet meer over beschikken. En de nieuwe QC 3.0 charger heeft ze dus sowieso niet.quote:Op donderdag 21 juli 2016 11:53 schreef Lupinix het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie!
Mijn ordernummer is: 6406939
Het betreft hier wel een order van al zo'n anderhalf jaar oud.
Een filmpje zou kunnen, alleen moet ik zeggen dat ik de oplader zelf uit elkaar gehaald heb (uit nieuwschierigheid ) en hierbij een smd chipje beschadigd heb waardoor de oplader helemaal niet meer werkt... Dus alles wat ik dan nog zou kunnen laten zien is dat er twee zekeringen zijn die niks meer doorlaten als ik ze met een multimeter check.
Overigens is hier te zien dat er wel degelijk zekeringen in iniedergeval de oudere opladers zitten: http://lygte-info.dk/pic/(...)harger/DSC_0422a.jpg
Aan de linkerkant zit bij de elke poort een witte smd met T1 erop. Dit is een simpele zekering, waarvan er 2 bij mij zijn gesprongen.
Mocht een filmpje alsnog van waarde zijn, dan kan ik die nog altijd maken!
Het is order 14816031. Ik had ook al een mail gekregen op mijn vraag via de site. Ik weet niet of dat wat uitmaakt? Heb die net beantwoord (ze vroegen of mn adres correct is)quote:Op maandag 25 juli 2016 04:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, heb je een ordernummer voor me? Dan gaan we ernaar kijken!
P.S. Mocht het ordernummer deze morgen niet lukken, dan komt het antwoord donderdag, omdat we er dinsdag en woensdag even niet zijn!
Hi, ik heb voor je gekeken en zie inderdaad dat ie nooit in NL is aangekomen.. Wil je een refund of een resend?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:03 schreef Musta het volgende:
[..]
Het is order 14816031. Ik had ook al een mail gekregen op mijn vraag via de site. Ik weet niet of dat wat uitmaakt? Heb die net beantwoord (ze vroegen of mn adres correct is)
Hi, het ziet er inderdaad redelijk anders uit dan het origineel. Mijn collega heeft net de leverancier gecontact voor meer informatie, dus daar moeten we even op wachten. Zodra we meer weten (morgen of anders maandag, ga ik vanuit) hoor je het meteen van me!quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:23 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb onlangs mijn order 16125940 mogen ontvangen.
Een Receiver Board voor mijn drone omdat die oude spontaan in de brand vloog, waarvoor ik geen refund kon krijgen.
Dus zelf maar een vervangende besteld: http://www.banggood.com/K(...)Board-p-1064729.html
Dit zou de goede moeten zijn, ik heb hem vergeleken en het blijkt helemaal niet de juiste te zijn.
Heb hem aangesloten en hij wil niet binden met mijn originele K70C afstandsbediening.
Zie foto's
Graag zou ik de juiste ontvangen of een refund.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha okay, dan reageer ik niet op die mail van ze :pquote:Op donderdag 28 juli 2016 08:47 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb voor je gekeken en zie inderdaad dat ie nooit in NL is aangekomen.. Wil je een refund of een resend?
En om het overzichtelijk te houden stel ik voor om alleen via hier te communiceren (dus niet ook met mijn Chinese collega's per mail) zodat er niet alsnog iets mis gaat.
Top, resend is gedaan!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 00:23 schreef Musta het volgende:
[..]
Haha okay, dan reageer ik niet op die mail van ze :p
Ik zou graag een resend willen dan
Met een order nummertje kan Banggood sneller het één en ander nakijken, als er uiteraard een order nummer in het mailtje staat.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 19:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Krijg net een mailtje met enkel de tekst: order with clearance center items was deleted for not paying over 12 hours
Wat houdt dit in want al mijn bestellingen zijn betaald en staan op de status: shipped
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 21:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Met een order nummertje kan Banggood sneller het één en ander nakijken, als er uiteraard een order nummer in het mailtje staat.
Hi, er was gisteren (net als in het weekend) even geen NL-ondersteuning, maar ik zorg dat je vandaag antwoord hebt!quote:
gedaanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 06:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, er was gisteren (net als in het weekend) even geen NL-ondersteuning, maar ik zorg dat je vandaag antwoord hebt!
- EDIT: Mijn collega's kunnen helemaal niets terugvinden in het systeem.. zou je het mailtje kunnen forwarden naar forumservice@banggood.com?
Deze over hoofd ge zien..😉quote:Op dinsdag 26 juli 2016 14:13 schreef Dennislub het volgende:
Blitz wolf double side usb kabel stuk.. geeft geen verbinding meer.. lijkt dat Micro usb "los" in de kabel zit
Valt dit nog onder garantie.of is het de moeite niet waard. Net zo goed een nieuwe bestellen
Besteld 26 april
Order 14261902
Hi, het spijt me, ik heb je berichtje inderdaad helemaal over het hoofd gezien..quote:
Maar de PostNL ziet verder nog niks naar mijn adres. kan het zo lang blijven liggen op het vliegveld?quote:2016-07-20 08:30 Local courier sorting centre,Netherlands, Item being handed over to the local courier, tracking ended, estimated delivery : 6-10 days
NEe maakt niet uit kan gebeuren toch.. daarom ook een kleine herinneringquote:Op woensdag 3 augustus 2016 03:24 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, het spijt me, ik heb je berichtje inderdaad helemaal over het hoofd gezien..
Wat betreft je probleem: dat valt inderdaad onder de garantie. Kun je even een foto sturen waarop te zien is dat de kabel ingeplugd is (aan beide kanten) maar hij je apparaat niet oplaadt? We gaan het dan gelijk in orde maken!
Komt omdat het poststuk is, die gaat postnl ook niet kunnen traceren. Die tracking is van een postzak (bulkpost) en verwerken in Nederland kan dus best 10 dagen duren.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:46 schreef Fipotje het volgende:
Hey,
Volgens de tracking via 17track is het pakketje de 20ste al aangekomen in NL.
[..]
Maar de PostNL ziet verder nog niks naar mijn adres. kan het zo lang blijven liggen op het vliegveld?
Ordernummer is: 16479043
Thanks!
Aa vandaar! Thanks Dan zal ik me maar niks van de tracking aantrekken en lekker afwachten!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Komt omdat het poststuk is, die gaat postnl ook niet kunnen traceren. Die tracking is van een postzak (bulkpost) en verwerken in Nederland kan dus best 10 dagen duren.
Dat soort tracking heb je dan überhaupt ook weinig aan. Er heeft bij mij tussen de aangegeven aankomst in Nederland en aflevering wel eens 15 dagen gezeten. Tracking klopt dus regelmatig niet (betwijfel of het toen al in Nederland was).
Ik zie dat Robert je met zijn rijke bestelhistorie en -ervaring al een uitgebreid antwoord heeft gegevenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:01 schreef Fipotje het volgende:
[..]
Aa vandaar! Thanks Dan zal ik me maar niks van de tracking aantrekken en lekker afwachten!
Hi, dat ziet er duidelijk uit inderdaad; wil je een resend of refund?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:01 schreef Dennislub het volgende:
[..]
NEe maakt niet uit kan gebeuren toch.. daarom ook een kleine herinnering
Omdat ik bijna niets op FOK zet, ken ik (nog) niet PBen, Dus zet ze hier ff neer
Hopelijk heb je hier voldoende aan..
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hi, ik heb je order bekeken en zie dat je de Pistons bijna 11 maanden geleden (9-9-2015) hebt besteld. Wij geven als shop zelf de eerste 90 dagen na verzending volledige garantie, en na 90 tot 180 dagen assisteren we met het afhandelen van de garantie door de fabrikant. Omdat jouw product over deze 180 dagen termijn heen is, kunnen we wat betreft garantie helaas niets meer voor je betekenen: dit is ook duidelijk terug te vinden in onze garantievoorwaarden.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef kekkied het volgende:
Ik heb ongeveer 10 maanden geleden de Piston 3 besteld. Na niet al teveel gebruik is nu één oortje defect. Eerder heb ik al betreffende een defecte Earson bluetooth speaker contact gezocht met de support desk van BG. Toen was het antwoord niet bevredigend "Sorry for that it is not in warrenty now.Hope you understand." en nu dreigt het weer mis te gaan "We are not able to help you now.".
Ik vroeg me af of het mogelijk is mijn garantie claim op te pakken.
Het gaat om order 8494750
Hi, mijn collega heeft een antwoord ontvangen van de leverancier. Het blijkt inderdaad een verkeerd board te zijn dat niet geschikt is voor jouw versie. Deze info hebben zij verkeerd doorgegeven aan ons en is zodoende foutief op onze site terecht gekomen. We gaan dat uiteraard aanpassen en we gaan je aankoopbedrag meteen refunden. We hebben gekeken of we alsnog het juiste board voor je konden vinden, maar de leverancier kan deze helaas niet meer leveren, dus dat ging em niet worden. Je ontvangt je aankoopbedrag spoedig terug op je rekening!quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:23 schreef Haasbeuntje het volgende:
Ik heb onlangs mijn order 16125940 mogen ontvangen.
Een Receiver Board voor mijn drone omdat die oude spontaan in de brand vloog, waarvoor ik geen refund kon krijgen.
Dus zelf maar een vervangende besteld: http://www.banggood.com/K(...)Board-p-1064729.html
Dit zou de goede moeten zijn, ik heb hem vergeleken en het blijkt helemaal niet de juiste te zijn.
Heb hem aangesloten en hij wil niet binden met mijn originele K70C afstandsbediening.
Zie foto's
Graag zou ik de juiste ontvangen of een refund.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
graag resend...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 04:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat ziet er duidelijk uit inderdaad; wil je een resend of refund?
Een duidelijk en compleet verhaal, bedankt daar was ik naar op zoek. Vind het nog steeds een drempel met bestellingen (toch teveel aan het Nederlandse garantie-stelsel gewend) maar ik kan niet veel service verwachten voor een bodemprijs.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 05:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb je order bekeken en zie dat je de Pistons bijna 11 maanden geleden (9-9-2015) hebt besteld. Wij geven als shop zelf de eerste 90 dagen na verzending volledige garantie, en na 90 tot 180 dagen assisteren we met het afhandelen van de garantie door de fabrikant. Omdat jouw product over deze 180 dagen termijn heen is, kunnen we wat betreft garantie helaas niets meer voor je betekenen: dit is ook duidelijk terug te vinden in onze garantievoorwaarden.
Omdat je regelmatig bij ons besteld hebt willen we je wel graag 300 Banggoodpunten aanbieden t.w.v. $3, die je kunt gebruiken bij toekomstige aankopen.
Ik hoor graag van je of je die aanneemt. Zo ja, dan laat ik ze z.s.m. overschrijven op je account.
Gedaan en geen dank!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:49 schreef Dennislub het volgende:
[..]
graag resend...
en alvast bedankt voor de service
Onze customer service-afdeling kan inderdaad nog wat verbetering gebruiken, maar daar wordt gelukkig hard aan gewerkt momenteel! We kunnen in China door de lage prijzen wat betreft garantie helaas (nog) niet tippen aan de Nederlandse standaarden, maar dank voor je begrip. Ik laat mijn collega meteen de punten overmaken!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:23 schreef kekkied het volgende:
[..]
Een duidelijk en compleet verhaal, bedankt daar was ik naar op zoek. Vind het nog steeds een drempel met bestellingen (toch teveel aan het Nederlandse garantie-stelsel gewend) maar ik kan niet veel service verwachten voor een bodemprijs.
Nogmaals bedankt, ik ontvang graag de punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |