abonnement Unibet Coolblue
pi_164865540
Ziet er heerlijk uit!

Net sinds tijden weer eens een Big Mac op. Smaakte zeer goed :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_164884067
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:08 schreef Killerjas het volgende:
Wil graag weer iets pittigs. Jalapenos, tabasco, pepertjes etc. etc. Mc Donald's innoveert niet op dit gebied. Blijkbaar wil het volk kleffen, droge broodjes zonder pittigheid.
Nu naar Duitsland dan. Hot Salsa Big Tasty. Salsasaus met veel Jalapenoringetjes.
pi_164918239
Ik heb sinds lange tijd bij de mac friet met frietsaus gegeten en vind het eigenlijk best lekker die saus. Doet me ook denken aan vroeger, maar is de Amerikaanse frietsaus van AH merk goed alternatief of beter Mad Sauce?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  zondag 28 augustus 2016 @ 18:36:31 #229
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_164918777
De "original" Mad Sauce is voor mijn smaak gewoon hetzelfde als die van de Mac, heb die van de Appie nooit gehad maar die dubbeltjes doen er bij mij ook weinig toe :7
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_164919180
Ik blijf er bij dat het allemaal net anders smaakt dan bij de Mac zelf.

De supermarkt variant hoef ik niet ;)
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
  zondag 28 augustus 2016 @ 19:27:16 #231
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164919774
Zowel de mad sauce als de AH versie ervan zijn t echt net niet.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164919901
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:36 schreef Platina het volgende:

[..]

Dit valt echt niet serieus te nemen. Sowieso wordt de helft al twee keer genoemd.
Omdat het twee keer wordt gebruikt. ;)
Het is McDonalds zelf die dit openbaarde, in alle openheid omdat de geruchten erger waren dan de waarheid.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_164920000
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 23:22 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Er zitten 2 conserveermiddelen in.
In de burgersauzen zit glucose-fructosestroop (high fructose corn syrup/HFCS)
En transvet is helemaal niet nodig, als je gewoon in palmolie en/of ossewit frituurt.
Allergenen my ass, bepaalde ingrediënten zijn gewoon niet nodig.
Van mij mogen ze het eten maar mij niet gezien en ik vind het wel prettig als mensen in ieder geval weten wat ze eten. Als ze er dan nog voor kiezen om dat in te nemen dan is dat uiteraard hun recht.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft die mais: daar zijn ze in de USA nogal gek op omdat de overheid daar decennia geleden een forse subsidie voor invoerde om de export van de landbouw te stimuleren. Wat ze daar nu doen met de maisproductie is gestoord, zie Food, Inc..

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:31 schreef djkoelkast het volgende:
Hydrogenated ofwel gehard vet heeft niet voor niets Heart Attack Fat als bijnaam. Dat is de grootste bron van transvet. Het zijn kunstmatig hard gemaakte vloeibare vetten.

Sta me toe om nog wat nadere uitleg te geven. Het hydrogeneren van vetten is een andere benaming voor het verzadigen van vetten. Zoals je weet hebben verzadigde vetten een slechte reputatie (waarbij opgemerkt moet worden dat het ene verzadigde vet niet het andere is). Aangezien bedrijven dat weten zijn ze gaan spreken over gehydrogeneerde vetten in plaats van verzadigde vetten. Etiketteringgedrag en spinning.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 10:14 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Verzadigd vet is juist goed, de theorie dat verzadigd slecht is is zo achterhaald. En er is ook verantwoorde palmolie.
Half correct, het gaat niet zo zeer om het al dan niet verzadigd zijn, het gaat erom om welk (on)verzadigd vet het gaat. Er bestaan prima verzadigde vetten maar er bestaan ook (zeer) schadelijke verzadigde vetten en er bestaan natuurlijk hele slechte onverzadigde vetten (transvetten).

[ Bericht 8% gewijzigd door Bram_van_Loon op 28-08-2016 19:43:15 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 19:52:12 #234
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164920489
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Sta me toe om nog wat nadere uitleg te geven. Het hydrogeneren van vetten is een andere benaming voor het verzadigen van vetten. Zoals je weet hebben verzadigde vetten een slechte reputatie (waarbij opgemerkt moet worden dat het ene verzadigde vet niet het andere is). Aangezien bedrijven dat weten zijn ze gaan spreken over gehydrogeneerde vetten in plaats van verzadigde vetten. Etiketteringgedrag en spinning.

Het is het hard maken van vloeibare vetten en daar komen veel transvetten bij vrij.
Heet in het VK niet voor niets Heart Attack Fat.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_164920886
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:52 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het is het hard maken van vloeibare vetten en daar komen veel transvetten bij vrij.
Heet in het VK niet voor niets Heart Attack Fat.
Daarvoor moet ik eens in de artikelen duiken (een deel van mijn kennis dateert van een te groot aantal jaren geleden). Hoe dan ook ga ik er in het algemeen van uit - een vuistregel, geen absolute wet - dat datgene wat wij al (tien)duizenden jaren lang of langer eten beter werkt voor ons lichaam dan iets wat we de laatste tientallen jaren hebben gefabriceerd, simpelweg omdat ons lichaam hierop is aangepast dankzij natuurlijke selectie. Wellicht verklaart dat ook waarom het niet zo gezond is voor ons om veel vlees te eten, dat is een luxe die we nog maar sinds heel erg kort hebben.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zondag 28 augustus 2016 @ 20:21:46 #236
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_164921186
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daarvoor moet ik eens in de artikelen duiken (een deel van mijn kennis dateert van een te groot aantal jaren geleden). Hoe dan ook ga ik er in het algemeen van uit - een vuistregel, geen absolute wet - dat datgene wat wij al (tien)duizenden jaren lang of langer eten beter werkt voor ons lichaam dan iets wat we de laatste tientallen jaren hebben gefabriceerd, simpelweg omdat ons lichaam hierop is aangepast dankzij natuurlijke selectie. Wellicht verklaart dat ook waarom het niet zo gezond is voor ons om veel vlees te eten, dat is een luxe die we nog maar sinds heel erg kort hebben.
McDonald's is hoe dan ook fabrieksvoer vol met rommel om het "lekkerder", langer houdbaar en zoeter te maken, dus ik pas in z'n algeheel.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_164921202
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 19:27 schreef MutedFaith het volgende:
Zowel de mad sauce als de AH versie ervan zijn t echt net niet.
Een medestander :) +1
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_164921503
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:21 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

McDonald's is hoe dan ook fabrieksvoer vol met rommel om het "lekkerder", langer houdbaar en zoeter te maken, dus ik pas in z'n algeheel.
Verstandig. ^O^
Ik ben er wel eens met een groep geweest (niet enkel de McDonalds, ook een soortgelijke junkfoodtent), ik at er niets, in plaats daarvan at ik iets wat ik zelf had meegenomen. Je hebt altijd een keuze, zelfs als je met een groep ernaar toe gaat. Goed, voor kinderen die onverstandige ouders hebben is het lastig, zij kunnen hooguit niets eten maar die kinderen kunnen waarschijnlijk niet autonoom kiezen aangezien hun ouders hen weinig over voeding zullen hebben geleerd. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_164921925
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 10:08 schreef Killerjas het volgende:
Wil graag weer iets pittigs. Jalapenos, tabasco, pepertjes etc. etc. Mc Donald's innoveert niet op dit gebied. Blijkbaar wil het volk kleffen, droge broodjes zonder pittigheid.
Mwah, ik heb zat tenten gezien die gezond voedsel verkopen voor een redelijk lage prijs die het prima deden, bijvoorbeeld in België. Het probleem is dat het aanbod te gering is, de mensen denken dat dit is wat het volk wil dus is dit wat ze aanbieden. Ik ben er heilig van overtuigd dat er een gat in de markt zit voor gezond, gemakkelijk en betaalbaar voedsel. Mensen die zo'n tent starten in een middelgrote of grote plaats boeren goed. Wie durft? :)
Tip: kijk naar de Aziatische keuken. Met die basis kan je heel erg goed zulke gerechten aanbieden. Ik weet trouwens niet in hoeverre een bepaalde wokketen die veel tenten heeft hieraan voldoet maar dat principe maar dan wat gevariëerder en met de nadruk op gezond, veel groenten en veel vegetarische mogelijkheden. Het zou een doorslaand succes zijn.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 28 augustus 2016 @ 20:59:49 #240
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164922585
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Verstandig. ^O^
Ik ben er wel eens met een groep geweest (niet enkel de McDonalds, ook een soortgelijke junkfoodtent), ik at er niets, in plaats daarvan at ik iets wat ik zelf had meegenomen. Je hebt altijd een keuze, zelfs als je met een groep ernaar toe gaat. Goed, voor kinderen die onverstandige ouders hebben is het lastig, zij kunnen hooguit niets eten maar die kinderen kunnen waarschijnlijk niet autonoom kiezen aangezien hun ouders hen weinig over voeding zullen hebben geleerd. ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof er iets mis is met 1x per week friet of iets soortgelijks en af en toe mcdonalds. :')
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164922800
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:59 schreef MutedFaith het volgende:

[..]

Alsof er iets mis is met 1x per week friet of iets soortgelijks en af en toe mcdonalds. :')
Eh, ja, 1 keer per week is best wel veel. Als jij nu 1 keer per maand zou stellen, misschien, maar 1 keer per week zou ik toch wel afraden. ;)
Ieder zijn keuze maar je kan enkel autonoom kiezen als je weet waarvoor je kiest.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zondag 28 augustus 2016 @ 21:08:28 #242
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_164923007
Bullshit.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_164934850
Bram van Loon, je monoloog heeft niks te maken met mijn citaat, dat er weinig pittigheid te vinden is bij de Mac...
pi_164935663
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 11:45 schreef Killerjas het volgende:
Bram van Loon, je monoloog heeft niks te maken met mijn citaat, dat er weinig pittigheid te vinden is bij de Mac...
Is weer "zo'n figuur" die met een klein beetje relevantie zich geroepen voelt van alles neer te plempen.
  maandag 29 augustus 2016 @ 17:24:59 #245
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_164942944
Mmm, zal ik dan maar eens iets leuks melden vanavond? ~:)
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
pi_164942985
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 17:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Mmm, zal ik dan maar eens iets leuks melden vanavond? ~:)
:Y
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_164943190
Altijd welkom Zelfscanner! Dat weet je zelf 😁
pi_164945287
Waarom bestaat er eigenlijk geen mcrib in Nederland? Is letterlijk de beste burger ooit. Waarom NIET?

Edit: oh ik lees al dat de officiële verklaring is dat er te weinig vraag naar was, maar dat er ook mc medewerkers zijn die zeggen dat het weg is gehaald omdat het niet halal is..

[ Bericht 24% gewijzigd door DX11 op 29-08-2016 19:09:26 ]
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 29 augustus 2016 @ 19:26:48 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_164946012
De officiële reden geloof ik wel. Toen ik er nog werkte, vorig millennium, werd er enkele per dag verkocht. Daar moest dan een hele grill voor apart gehouden worden ivm het feit dat het varkensvlees is. Dat wil je niet combineren met rund, niet alleen vanwege geloof maar ook vanwege smaak.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_164946063
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 17:24 schreef Zelfscanner het volgende:
Mmm, zal ik dan maar eens iets leuks melden vanavond? ~:)
Ik ben trouwens vergeten te zeggen; vrijdag uitgetest met de app die je stuurde. Lukte niet om te scannen. Weet niet of t aan mijn skills lag maar de paal reageerde niet -O-

En leuke dingen melden mag altijd :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')