abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport donderdag 14 juli 2016 @ 13:39:25 #76
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163731424
Even een vraagje he. Volgende week dinsdag moet ik beginnen. Maar krijg ik nog informatie over waar ik zijn moet en dat soort dingen? Ik kan al wel inloggen bij MijnPostnl en vanavond komen de roosters voor volgende week online. Moet ik daarop wachten?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163737079
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 13:39 schreef DeLuna het volgende:
Even een vraagje he. Volgende week dinsdag moet ik beginnen. Maar krijg ik nog informatie over waar ik zijn moet en dat soort dingen? Ik kan al wel inloggen bij MijnPostnl en vanavond komen de roosters voor volgende week online. Moet ik daarop wachten?
Het zou netjes zijn als ze je van tevoren even belden, maar nou ja... gaat niet altijd zoals het hoort. Straks het rooster maar afwachten en anders morgen zelf even bellen.
Op mijn eerste werkdag had ik ook nog niks gehoord. Toen ik belde (wanneer gaat je contract dan in? Vandaag!) werd nog snel even geregeld dat ik met een postbode mee kon lopen.
  Redactie Sport donderdag 14 juli 2016 @ 17:28:35 #78
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_163737632
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:11 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Het zou netjes zijn als ze je van tevoren even belden, maar nou ja... gaat niet altijd zoals het hoort. Straks het rooster maar afwachten en anders morgen zelf even bellen.
Op mijn eerste werkdag had ik ook nog niks gehoord. Toen ik belde (wanneer gaat je contract dan in? Vandaag!) werd nog snel even geregeld dat ik met een postbode mee kon lopen.
Ik krijg net een mailtje binnen met info. Ze gaan me morgen of zaterdag nog bellen. Dus het komt goed :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_163737869
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 21:57 schreef Pietertje71 het volgende:
Omdat het al langer niet botert tussen PostNL-beleid en mij, vandaag besloten om ontslag te nemen.
Heb al een andere baan, dus dat komt goed(fulltime metaalbewerker).
Het ga jullie allemaal goed :D
Jammer, we zullen je aanwezigheid missen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_163738096
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:28 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik krijg net een mailtje binnen met info. Ze gaan me morgen of zaterdag nog bellen. Dus het komt goed :P
Dat is mooi, succes alvast!
pi_163738340
Wij mochten ons inschrijven voor een smartphone van Postnl. Ik heb toch maar voor prepaid gekozen. Hou ik prive en werk gescheiden en het risico is voor Postnl als er problemen zijn. Ik heb ook een hoesje besteld. We zouden de Huawei Y5 krijgen. Is dual sim.
pi_163738367
We hadden trouwens super veel post vandaag. Hah van een woningstichting in allebei mijn wijken. 50 minuten meertijd bijgeboekt en gelukkig ook goedgekeurd. De overige lopen in mijn gebied zullen die hah ook wel hebben gehad.
pi_163738622
Nu er minder uren te verdelen zijn word ik gewoon niet of nauwelijks meer ingepland "want jij kan je MIVT-uren inzetten", aldus TC. Ja zeg, zo werkt dat niet, maar goed, ga er geen drama van maken, want ben toch binnenkort vertrokken. Heb nog aangegeven dat ik ook op andere depots kan werken, maar sta de hele volgende week op geen dienst. In dat geval ben ik ook niet meer bereikbaar om de drama's met mijn opvolger op te lossen.

Herstel: o nou staat er ineens wel wat, had nog niet bevestigd
pi_163738773
Ja soms staat er bij mij om 18:00 helemaal nog niets en als ik dan om 19:00 nog een keer kijk, staan de diensten wel ingepland. Heel gek. Soms staat het er op de site niet en via de app weer wel. Weird!
pi_163739116
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 18:23 schreef Globetrottertje het volgende:
Ja soms staat er bij mij om 18:00 helemaal nog niets en als ik dan om 19:00 nog een keer kijk, staan de diensten wel ingepland. Heel gek. Soms staat het er op de site niet en via de app weer wel. Weird!
We zien wel wat er van klopt, nu staat het oude standaardrooster er, met crisistijden. ;) Blij da'k mijn wijkjes nog een keer mag lopen (de mensen zeggen nu nog: zeker vakantie? de post wordt verkeerd bezorgd).
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:07:33 #86
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_163739605
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 18:00 schreef Globetrottertje het volgende:
Wij mochten ons inschrijven voor een smartphone van Postnl. Ik heb toch maar voor prepaid gekozen. Hou ik prive en werk gescheiden en het risico is voor Postnl als er problemen zijn. Ik heb ook een hoesje besteld. We zouden de Huawei Y5 krijgen. Is dual sim.
Ik vind het maar een wabbelige constructie. Postnl houd 3 euro in van de 8 euro voor een smartphone, maar zegt er niet bij hoelang ze dat doen. Ze houden 10 euro per dag in met max van 70 euro? Je dient mee te werken voor de verzekering, welke verzekering?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_163739769
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:07 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Ik vind het maar een wabbelige constructie. Postnl houd 3 euro in van de 8 euro voor een smartphone, maar zegt er niet bij hoelang ze dat doen. Ze houden 10 euro per dag in met max van 70 euro? Je dient mee te werken voor de verzekering, welke verzekering?
Je krijgt 5 euro die kostendekkend zou zijn voor het gebruikt van de telefoon. Mocht je meer data nodig hebben dan moet PostNL natuurlijk gewoon eerst met meer geld over de brug komen. Anders gebruik je de app gewoon niet meer. Dat de vergoeding lager is is vrij logisch. Je hoeft immers niet zelf voor een telefoon te zorgen.
pi_163739912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:41 schreef Thomas-sama het volgende:
Hier werd de TL een keer boos omdat ik 17:15 klaar was :') |:(
mag je best zeggen dat ie het volgende keer zelf mag gaan doen(ik zeg dat wel)
pi_163739936
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juli 2016 22:01 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

jammer. We zullen jouw scherpe opmerkingen gaan missen.

Veel plezier met jouw nieuwe baan
krijgen we gewoon een postnl/metaal topic :)
pi_163740116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:07 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Ik vind het maar een wabbelige constructie. Postnl houd 3 euro in van de 8 euro voor een smartphone, maar zegt er niet bij hoelang ze dat doen. Ze houden 10 euro per dag in met max van 70 euro? Je dient mee te werken voor de verzekering, welke verzekering?
Je hebt gewoon 5 euro beltegoed voor het verbruiken van data, dat zou genoeg moeten zijn op dit moment.
Die 10 euro per dag is de boete die je krijgt als je de telefoon niet op tijd inlevert. Het is immers bedrijfseigendom. Verzekering als je telefoon stuk gaat he, dat je dan mee moet werken zodat de schade eventueel vergoedt kan worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door gelestipjes op 14-07-2016 20:25:41 ]
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:52:19 #91
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_163740472
Thanks allen. Blessure geneest prima.
Deze baan is op zeker minder stressig dan bij PostNL, wel veel uren in ene keer. In een week verdienen waar ik normaliter bijna een maand over moet doen is ook wel prettig :)
Veel zal ik niet meer posten. Afentoe meelezen :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_163740588
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:24 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

krijgen we gewoon een postnl/metaal topic :)
We zoeken nog iemand die smartphones bewerkt ;)
(ergens tussen Start en Stop)
pi_163740642
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:57 schreef diesnelle het volgende:

[..]

We zoeken nog iemand die smartphones bewerkt ;)
mooi he :)
pi_163740648
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:52 schreef Pietertje71 het volgende:
Thanks allen. Blessure geneest prima.
Deze baan is op zeker minder stressig dan bij PostNL, wel veel uren in ene keer. In een week verdienen waar ik normaliter bijna een maand over moet doen is ook wel prettig :)
Veel zal ik niet meer posten. Afentoe meelezen :)
je kan alvast een eigen thread openen binnen fok :)
pi_163757581
Ik ben hard aan het denken om die nieuwe prepaid aanbieding te pakken van die smartphones.
Of toch maar via het abonnement nu die bij uit dienst gaan door PostNL wordt overgenomen.
Ik heb een eigen, echter weiger ik die voor het scannen te gebruiken.
Mocht er iets met mijn telefoon gebeuren krijg ik een minimale vergoeding, kan ik nog veel meer erop toeleggen.

Wij zouden vandaag de uitleg erover krijgen in het zomeroverleg, maar dat is gesplitst in 2x2 uur, smartphone komt volgende week aan de beurt (4 dagen voor ingaan scannen).

[ Bericht 9% gewijzigd door swimmie86 op 15-07-2016 14:05:49 ]
  vrijdag 15 juli 2016 @ 15:29:29 #96
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_163759932
Als je het je kan veroorloven om zelf en telefoon voor te schieten, is het op de lange termijn gunstiger (en voordeliger) om zelf een prepaid kaart aan te schaffen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_163761262
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 15:29 schreef V__L_N het volgende:
Als je het je kan veroorloven om zelf en telefoon voor te schieten, is het op de lange termijn gunstiger (en voordeliger) om zelf een prepaid kaart aan te schaffen.
Ik heb een telefoon die het prima doet, heb geen behoefte om er zelf nog een te kopen.
En ik werk er hard aan om zo snel mogelijk weg te zijn bij PostNL.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 16:51:33 #98
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_163761731
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 13:58 schreef swimmie86 het volgende:
Ik ben hard aan het denken om die nieuwe prepaid aanbieding te pakken van die smartphones.
Of toch maar via het abonnement nu die bij uit dienst gaan door PostNL wordt overgenomen.
Ik heb een eigen, echter weiger ik die voor het scannen te gebruiken.
Mocht er iets met mijn telefoon gebeuren krijg ik een minimale vergoeding, kan ik nog veel meer erop toeleggen.

Wij zouden vandaag de uitleg erover krijgen in het zomeroverleg, maar dat is gesplitst in 2x2 uur, smartphone komt volgende week aan de beurt (4 dagen voor ingaan scannen).
Ik wilde eerst ook de prepaid, tot ik de voorwaarden las. Je moet dan namelijk een bruikleenovereenkomst afsluiten en de looptijd daarvan is, zo staat op de site te lezen, 2 jaar. Dus in feite ga je ook in dit geval een contract cq abonnement aan. Elke maand wordt er als compensatie 3 euro ingehouden op je smartphonevergoeding. Bij Hollands Nieuwe betaal je natuurlijk ook voor het zogenaamde "gratis" toestel, maar dat is dan na 2 jaar jouw eigendom. Bij de bruikleenovereenkomst wordt het toestel nooit van jou, terwijl de kosten hetzelfde zijn. Bovendien mag je het bruikleentoestel (begrijpelijkerwijs) alleen voor je werk gebruiken en niet prive. Je mag hier ook geen andere apps dan de Mijn Werk-app op zetten, PostNL zal hier ook op controleren, en hierbij moet je alle medewerking verlenen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_163763457
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 16:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik wilde eerst ook de prepaid, tot ik de voorwaarden las. Je moet dan namelijk een bruikleenovereenkomst afsluiten en de looptijd daarvan is, zo staat op de site te lezen, 2 jaar. Dus in feite ga je ook in dit geval een contract cq abonnement aan. Elke maand wordt er als compensatie 3 euro ingehouden op je smartphonevergoeding. Bij Hollands Nieuwe betaal je natuurlijk ook voor het zogenaamde "gratis" toestel, maar dat is dan na 2 jaar jouw eigendom. Bij de bruikleenovereenkomst wordt het toestel nooit van jou, terwijl de kosten hetzelfde zijn. Bovendien mag je het bruikleentoestel (begrijpelijkerwijs) alleen voor je werk gebruiken en niet prive. Je mag hier ook geen andere apps dan de Mijn Werk-app op zetten, PostNL zal hier ook op controleren, en hierbij moet je alle medewerking verlenen.
Dan ga ik toch maar voor het abonnement. :P
pi_163764564
Artikel 2: duur van de Overeenkomst
Deze Overeenkomst vangt aan op de dag van aflevering van het Terbeschikkinggestelde en geldt zolang de werkzaamheden het gebruik van het Terbeschikkinggestelde noodzakelijk maken.

Voor de rest moet je meewerken met het erop zetten van apps wanneer postnl dat wil, en mag je alleen door postnl goedgekeurde apps erop zetten. Dus niet per se alleen mijn werk denk ik dan.. wij melden nu bijvoorbeeld af via whatsapp en als die optie niet in mijn werk komt blijft dat waarschijnlijk zo. Dan moet je het er wel op kunnen zetten :P
Maar als postnl dus bijvoorbeeld een soort afluister app erop wil zetten om op afstand precies in te kunnen zien waar je naar toe belt, wat je typt, welke sites je bezoekt etc etc dan moet je meewerken....

Dacht al wel dat er niet zulke mooie voorwaarden aan zouden hangen.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')