Het zou netjes zijn als ze je van tevoren even belden, maar nou ja... gaat niet altijd zoals het hoort. Straks het rooster maar afwachten en anders morgen zelf even bellen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:39 schreef DeLuna het volgende:
Even een vraagje he. Volgende week dinsdag moet ik beginnen. Maar krijg ik nog informatie over waar ik zijn moet en dat soort dingen? Ik kan al wel inloggen bij MijnPostnl en vanavond komen de roosters voor volgende week online. Moet ik daarop wachten?
Ik krijg net een mailtje binnen met info. Ze gaan me morgen of zaterdag nog bellen. Dus het komt goedquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:11 schreef diesnelle het volgende:
[..]
Het zou netjes zijn als ze je van tevoren even belden, maar nou ja... gaat niet altijd zoals het hoort. Straks het rooster maar afwachten en anders morgen zelf even bellen.
Op mijn eerste werkdag had ik ook nog niks gehoord. Toen ik belde (wanneer gaat je contract dan in? Vandaag!) werd nog snel even geregeld dat ik met een postbode mee kon lopen.
Jammer, we zullen je aanwezigheid missenquote:Op woensdag 13 juli 2016 21:57 schreef Pietertje71 het volgende:
Omdat het al langer niet botert tussen PostNL-beleid en mij, vandaag besloten om ontslag te nemen.
Heb al een andere baan, dus dat komt goed(fulltime metaalbewerker).
Het ga jullie allemaal goed
Dat is mooi, succes alvast!quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik krijg net een mailtje binnen met info. Ze gaan me morgen of zaterdag nog bellen. Dus het komt goed
We zien wel wat er van klopt, nu staat het oude standaardrooster er, met crisistijden. Blij da'k mijn wijkjes nog een keer mag lopen (de mensen zeggen nu nog: zeker vakantie? de post wordt verkeerd bezorgd).quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:23 schreef Globetrottertje het volgende:
Ja soms staat er bij mij om 18:00 helemaal nog niets en als ik dan om 19:00 nog een keer kijk, staan de diensten wel ingepland. Heel gek. Soms staat het er op de site niet en via de app weer wel. Weird!
Ik vind het maar een wabbelige constructie. Postnl houd 3 euro in van de 8 euro voor een smartphone, maar zegt er niet bij hoelang ze dat doen. Ze houden 10 euro per dag in met max van 70 euro? Je dient mee te werken voor de verzekering, welke verzekering?quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:00 schreef Globetrottertje het volgende:
Wij mochten ons inschrijven voor een smartphone van Postnl. Ik heb toch maar voor prepaid gekozen. Hou ik prive en werk gescheiden en het risico is voor Postnl als er problemen zijn. Ik heb ook een hoesje besteld. We zouden de Huawei Y5 krijgen. Is dual sim.
Je krijgt 5 euro die kostendekkend zou zijn voor het gebruikt van de telefoon. Mocht je meer data nodig hebben dan moet PostNL natuurlijk gewoon eerst met meer geld over de brug komen. Anders gebruik je de app gewoon niet meer. Dat de vergoeding lager is is vrij logisch. Je hoeft immers niet zelf voor een telefoon te zorgen.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:07 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik vind het maar een wabbelige constructie. Postnl houd 3 euro in van de 8 euro voor een smartphone, maar zegt er niet bij hoelang ze dat doen. Ze houden 10 euro per dag in met max van 70 euro? Je dient mee te werken voor de verzekering, welke verzekering?
mag je best zeggen dat ie het volgende keer zelf mag gaan doen(ik zeg dat wel)quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:41 schreef Thomas-sama het volgende:
Hier werd de TL een keer boos omdat ik 17:15 klaar was
krijgen we gewoon een postnl/metaal topicquote:Op woensdag 13 juli 2016 22:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jammer. We zullen jouw scherpe opmerkingen gaan missen.
Veel plezier met jouw nieuwe baan
Je hebt gewoon 5 euro beltegoed voor het verbruiken van data, dat zou genoeg moeten zijn op dit moment.quote:Op donderdag 14 juli 2016 19:07 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik vind het maar een wabbelige constructie. Postnl houd 3 euro in van de 8 euro voor een smartphone, maar zegt er niet bij hoelang ze dat doen. Ze houden 10 euro per dag in met max van 70 euro? Je dient mee te werken voor de verzekering, welke verzekering?
We zoeken nog iemand die smartphones bewerktquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:24 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
krijgen we gewoon een postnl/metaal topic
mooi hequote:Op donderdag 14 juli 2016 19:57 schreef diesnelle het volgende:
[..]
We zoeken nog iemand die smartphones bewerkt
je kan alvast een eigen thread openen binnen fokquote:Op donderdag 14 juli 2016 19:52 schreef Pietertje71 het volgende:
Thanks allen. Blessure geneest prima.
Deze baan is op zeker minder stressig dan bij PostNL, wel veel uren in ene keer. In een week verdienen waar ik normaliter bijna een maand over moet doen is ook wel prettig
Veel zal ik niet meer posten. Afentoe meelezen
Ik heb een telefoon die het prima doet, heb geen behoefte om er zelf nog een te kopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 15:29 schreef V__L_N het volgende:
Als je het je kan veroorloven om zelf en telefoon voor te schieten, is het op de lange termijn gunstiger (en voordeliger) om zelf een prepaid kaart aan te schaffen.
Ik wilde eerst ook de prepaid, tot ik de voorwaarden las. Je moet dan namelijk een bruikleenovereenkomst afsluiten en de looptijd daarvan is, zo staat op de site te lezen, 2 jaar. Dus in feite ga je ook in dit geval een contract cq abonnement aan. Elke maand wordt er als compensatie 3 euro ingehouden op je smartphonevergoeding. Bij Hollands Nieuwe betaal je natuurlijk ook voor het zogenaamde "gratis" toestel, maar dat is dan na 2 jaar jouw eigendom. Bij de bruikleenovereenkomst wordt het toestel nooit van jou, terwijl de kosten hetzelfde zijn. Bovendien mag je het bruikleentoestel (begrijpelijkerwijs) alleen voor je werk gebruiken en niet prive. Je mag hier ook geen andere apps dan de Mijn Werk-app op zetten, PostNL zal hier ook op controleren, en hierbij moet je alle medewerking verlenen.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 13:58 schreef swimmie86 het volgende:
Ik ben hard aan het denken om die nieuwe prepaid aanbieding te pakken van die smartphones.
Of toch maar via het abonnement nu die bij uit dienst gaan door PostNL wordt overgenomen.
Ik heb een eigen, echter weiger ik die voor het scannen te gebruiken.
Mocht er iets met mijn telefoon gebeuren krijg ik een minimale vergoeding, kan ik nog veel meer erop toeleggen.
Wij zouden vandaag de uitleg erover krijgen in het zomeroverleg, maar dat is gesplitst in 2x2 uur, smartphone komt volgende week aan de beurt (4 dagen voor ingaan scannen).
Dan ga ik toch maar voor het abonnement.quote:Op vrijdag 15 juli 2016 16:51 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ook de prepaid, tot ik de voorwaarden las. Je moet dan namelijk een bruikleenovereenkomst afsluiten en de looptijd daarvan is, zo staat op de site te lezen, 2 jaar. Dus in feite ga je ook in dit geval een contract cq abonnement aan. Elke maand wordt er als compensatie 3 euro ingehouden op je smartphonevergoeding. Bij Hollands Nieuwe betaal je natuurlijk ook voor het zogenaamde "gratis" toestel, maar dat is dan na 2 jaar jouw eigendom. Bij de bruikleenovereenkomst wordt het toestel nooit van jou, terwijl de kosten hetzelfde zijn. Bovendien mag je het bruikleentoestel (begrijpelijkerwijs) alleen voor je werk gebruiken en niet prive. Je mag hier ook geen andere apps dan de Mijn Werk-app op zetten, PostNL zal hier ook op controleren, en hierbij moet je alle medewerking verlenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |