abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:10:56 #101
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_163442327
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 16:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Beste speler van vorig seizoen _O_ Mede door de blessures van Guardadogod.
Die rode band onderin, alsof het shirt te kort geworden is voor Davy'tje en zijn oma er een stuk aangenaaid heeft wat er toch een beetje bij past, zodat het nog een ronde meekan. :|W

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Zoals verwacht.
Dit vind ik dan wel weer mooi. OP-waardig *O*
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:39:50 #103
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_163442989
Staatssteun? ik dacht het niet hč _O_ _O_
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_163451358
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:39 schreef RubenSosa het volgende:
Staatssteun? ik dacht het niet hč _O_ _O_
De gronddeal zou sowieso nooit staatssteun kunnen zijn aangezien het een gemeentelijk gebeuren was hč :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 2 juli 2016 @ 06:55:26 #105
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163452699
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 01:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De gronddeal zou sowieso nooit staatssteun kunnen zijn aangezien het een gemeentelijk gebeuren was hč :P
pi_163454498
Het is nog wat stil. Het is te hopen dat Narsingh en Maher op korte termijn vertrekken zodat daar fatsoenlijke spelers voor kunnen terugkomen. Hij is eigenlijk niet nodig maar ik zie Ramselaar van Utrecht wel graag komen. Jozefzoon is niets minder dan Narsingh dus wat mij betreft hoeft daar geen vervanger voor te komen. Met Pereiro, Jozefzoon, Bergwijn en eventueel Locadia is dat sterk genoeg bezet. Lundqvist en Laursen kunnen daar ook uit de voeten. Natuurlijk zijn namen als Bruma, Lozano, Dszudszak en Zivkovic top, maar ik geloof niet dat die nog naar PSV komen. Om verschillende redenen overigens. Maar misschien komt Brands wederom met een tropische verrassing.

Van Ginkel zou geweldig zijn, maar ik begreep dat ze hem niet kunnen kopen alleen kunnen huren. Daar ben ik geen fan van.

Willems geloof ik op de een of andere manier niet dat die weggaat. Maar ik denk ook niet dat die zijn contract gaat verlengen. Die moet ook bij een topclub gaan spelen waar de nadruk ligt op aanvallen. opendeur.jpg

Van De Jong geloof ik ook niet dat die weg gaat. Als die gaat is dat naar Rusland of zo. Maar ik geloof niet dat zijn ambitie daar ligt. Ik weet niet of hij nog in Engeland of Duitsland terecht kan.

Blijkbaar hebben ze bij PSV echt vertrouwen in Isimat als opvolger van Bruma. Vind ik wel goed, dat die jongen beloond wordt voor zijn geduld. Haal dan St. Juste gewoon als back-up.

Dus even hypothetisch gezien begin je met een nagenoeg ongewijzigd elftal hopelijk.
Zoet
Arias-Isimat-Moreno-Willems
Pröpper-Guardado-Hendrix
Pereiro-De Jong-Bergwijn

Niets mis mee toch?
  zaterdag 2 juli 2016 @ 11:25:30 #107
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_163454552
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Het is nog wat stil. Het is te hopen dat Narsingh en Maher op korte termijn vertrekken zodat daar fatsoenlijke spelers voor kunnen terugkomen. Hij is eigenlijk niet nodig maar ik zie Ramselaar van Utrecht wel graag komen. Jozefzoon is niets minder dan Narsingh dus wat mij betreft hoeft daar geen vervanger voor te komen. Met Pereiro, Jozefzoon, Bergwijn en eventueel Locadia is dat sterk genoeg bezet. Lundqvist en Laursen kunnen daar ook uit de voeten. Natuurlijk zijn namen als Bruma, Lozano, Dszudszak en Zivkovic top, maar ik geloof niet dat die nog naar PSV komen. Om verschillende redenen overigens. Maar misschien komt Brands wederom met een tropische verrassing.

Van Ginkel zou geweldig zijn, maar ik begreep dat ze hem niet kunnen kopen alleen kunnen huren. Daar ben ik geen fan van.

Willems geloof ik op de een of andere manier niet dat die weggaat. Maar ik denk ook niet dat die zijn contract gaat verlengen. Die moet ook bij een topclub gaan spelen waar de nadruk ligt op aanvallen. opendeur.jpg

Van De Jong geloof ik ook niet dat die weg gaat. Als die gaat is dat naar Rusland of zo. Maar ik geloof niet dat zijn ambitie daar ligt. Ik weet niet of hij nog in Engeland of Duitsland terecht kan.

Blijkbaar hebben ze bij PSV echt vertrouwen in Isimat als opvolger van Bruma. Vind ik wel goed, dat die jongen beloond wordt voor zijn geduld. Haal dan St. Juste gewoon als back-up.

Dus even hypothetisch gezien begin je met een nagenoeg ongewijzigd elftal hopelijk.
Zoet
Arias-Isimat-Moreno-Willems
Pröpper-Guardado-Hendrix
Pereiro-De Jong-Bergwijn

Niets mis mee toch?
Je gaat er zo niet heel veel op achteruit, in elk geval. Toch hoop ik ergens dat het ambitieniveau bij PSV iets hoger ligt.
pi_163454621
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je gaat er zo niet heel veel op achteruit, in elk geval. Toch hoop ik ergens dat het ambitieniveau bij PSV iets hoger ligt.
Dat hoop ik ook. Maar ik denk niet dat PSV zich de luxe kan veroorloven om een sloot contractspelers te nemen en anderen af te schrijven. Ik denk dan aan een Maher bijvoorbeeld. Die zal weg moeten willen ze een vervanger halen. Ik zie het overigens best zonnig in met de door mij beschreven 11. Niets mis mee.
pi_163454887
Vanmiddag vv Dongen - PSV. Zijn jullie al gespannen jongens?
pi_163455018
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:

Zoet
Arias-Isimat-Moreno-Willems
Pröpper-Guardado-Hendrix
Pereiro-De Jong-Bergwijn

De vraag is of Willems 'mag' spelen als hij niet vertrekt of verlengt. Isimat kan best een succes worden vermoed ik. Pereiro en Bergwijn, heb er grote vraagtekens bij.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_163455227
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De vraag is of Willems 'mag' spelen als hij niet vertrekt of verlengt. Isimat kan best een succes worden vermoed ik. Pereiro en Bergwijn, heb er grote vraagtekens bij.
Als het eerder ingezette beleid wordt gevolgd zou hij niet mogen spelen. Al had Cocu daar in geval van Labyad destijds lak aan en weet ik niet of ze er bij PSV nog hetzelfde in staan. Sowieso een domme regel.

Waarom heb je grote vraagtekens bij Pereiro en Bergwijn?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 02-07-2016 12:33:41 ]
  zaterdag 2 juli 2016 @ 12:38:31 #112
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_163455641
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Met Pereiro, Jozefzoon, Bergwijn en eventueel Locadia
Vorig jaar zaten daar narsingh en lestienne (half dan) nog bij. Die zijn nu weg en er komt niks voor terug?

Buiten de Jong vond ik vorig jaar niemand in de aanval echt overtuigend. Er moet er gewoon eentje bij die er echt gelijk staat.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_163456666
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als het eerder ingezette beleid wordt gevolgd zou hij niet mogen spelen. Al had Cocu daar in geval van Labyad destijds lak aan en weet ik niet of ze er bij PSV nog hetzelfde in staan. Sowieso een domme regel.
Las net in het BD dat Willems 'al met diverse clubs gesproken heeft', 'hij de beslissing over zijn toekomst nog even uitstelt' (heeft Monaco dus niet afgewezen maar ze staan in de wacht) en dat hij zelfs een langer verblijf met opengebroken contract bij PSV niet uitsluit. Kans op de situatie dat hij zijn contract uit wil dienen om transfervrij te gaan lijkt dus klein. Of hij moet bewust de boel aan het besodemieteren zijn en hopen het tekenen van een nieuw contract steeds uit te kunnen stellen en zich ondertussen toch in de picture te kunnen spelen :')

quote:
Waarom heb je grote vraagtekens bij Pereiro en Bergwijn?
Pereiro erg wisselvallig, draken van wedstrijden gespeeld waarin je zo goed als met 10 man stond te spelen (een beetje gechargeerd :+ ) en eigenlijk niet echt geschikt om voor vleugelspeler te spelen.

Bergwijn: die moet eigenlijk alles nog bewijzen. Lijkt me niet van de categorie "Depay".
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_163456682
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 12:38 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Vorig jaar zaten daar narsingh en lestienne (half dan) nog bij. Die zijn nu weg en er komt niks voor terug?

Narsingh is er vooralsnog gewoon nog. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_163456815
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

[..]

Pereiro erg wisselvallig, draken van wedstrijden gespeeld waarin je zo goed als met 10 man stond te spelen (een beetje gechargeerd :+ ) en eigenlijk niet echt geschikt om voor vleugelspeler te spelen.

Bergwijn: die moet eigenlijk alles nog bewijzen. Lijkt me niet van de categorie "Depay".
Depay heeft ook draken van wedstrijden gespeeld en mocht altijd blijven staan. Narsingh doet niet anders dan draken van wedstrijden spelen. :P

Ik vind dat Pereiro iets meer credits verdient. De klasse druipt er vanaf. Geweldig mooie speler om naar te kijken. Altijd rust (misschien iets te veel soms) en overzicht. Fluwelen techniek. Maar het is idd geen flankspeler.

Bergwijn moet inderdaad nog alles bewijzen. Maar is wel degelijk van de categorie Depay. Enige wat hij nog niet echt mee heeft is zijn fysiek.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 16:14:11 #116
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_163460293
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 11:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je gaat er zo niet heel veel op achteruit, in elk geval. Toch hoop ik ergens dat het ambitieniveau bij PSV iets hoger ligt.
Isimat voor Bruma scheelt een slok op een borrel. Spelers als Pereiro en Bergwijn kunnen stappen zetten zodat het niveau toch omhoog gaat. Pröpper speelde vorig seizoen al goed in zijn eerste seizoen voor PSV, maar ook die kan nog groeien.
  zaterdag 2 juli 2016 @ 16:53:49 #117
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_163461262
Zolang de as van het elftal (Zoet,Moreno,Guardado,Propper en De Jong ) intakt blijft heb ik wel vertrouwen in dat Brands/Cocu de rest van de poppetjes juist invult.

Als je maar 1 basisspeler per linie (buiten keeper) inlevert dan is het nog wel op te vangen hoop ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door RubenSosa op 02-07-2016 17:04:53 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_163462645
Pereirogod _O_
  zaterdag 2 juli 2016 @ 20:17:10 #119
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_163466053
Goed vermaakt vandaag bij vv Dongen, toevallig omdat het hier niet zo ver vandaan was gaan kijken. Was wel kolderiek dat een goal van PSV eigenlijk op de lijn weggehaald werd (no goal!) en dat Dongen daarna blijkbaar scoorde, maar dat die niet goedgekeurd werd. En wat maakte Pasveer daar een blunder trouwens :')
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_163490100
Volgens Rikkert heeft PSV geboden op Bruma van Galatasaray. Bod is nog te laag.

En.. #PSV krijgt van 2016 t/m 2020 op 1 juli steeds 1 miljoen euro extra geld, als de Europese Commissie de staatssteun-vrijspraak bekrachtigt.
pi_163490380
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Rikkert heeft PSV geboden op Bruma van Galatasaray. Bod is nog te laag.

Die kunnen we vrijdag dus op de Herdgang verwachten
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 3 juli 2016 @ 19:58:39 #122
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_163492573
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Die kunnen we vrijdag dus op de Herdgang verwachten
Ik las dat Bruma zelf wel naar Eindhoven wilde komen. Geen idee van de bron, maar dat is wel stap 1 van Brands zijn tactiek: een betere onderhandelingspositie creëren door spelers warm te maken voor PSV, zodat ze niet naar andere clubs willen.
  zondag 3 juli 2016 @ 22:59:24 #123
306371 zerokil
psvunited
pi_163499429
quote:
14s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Die kunnen we vrijdag dus op de Herdgang verwachten
Ik denk dat we dan heel blij mogen zijn. Typische speler die helemaal kan opbloeien in de Eredivisie.
  maandag 4 juli 2016 @ 01:15:58 #124
436302 Brammess
Fina jou3
pi_163502418
Lijkt mij dat Willems gewoon een contract tot 2018 krijgt met een afkoopsom van weetikveel als hij niet vertrekt. Voor bijde partijen het beste.
  maandag 4 juli 2016 @ 10:25:54 #125
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_163504943
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 01:15 schreef Brammess het volgende:
Lijkt mij dat Willems gewoon een contract tot 2018 krijgt met een afkoopsom van weetikveel als hij niet vertrekt. Voor bijde partijen het beste.
Voor Willems zou een topseizoen draaien om daarna transfervrij te kunnen kiezen uit een rits van clubs toch beter zijn denk ik :P

Maar zo zal het waarschijnlijk niet gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')