abonnement Unibet Coolblue
pi_163335236


Officiële landstaal: Engels
Hoofdstad: Londen
Regeringsvorm: Constitutionele monarchie
Religie: Anglicaans 47%, katholiek 16%, islam 2,5%, hindoeïsme en andere
Oppervlakte: 242.900 km² (1,3% water)
Inwoners: 60.776.238 (2007)
Staatshoofd: Queen Elizabeth II


bron: wikipedia
Cheers! c_/

Veel dingen regelen om hier te wonen zijn hetzelfde als in Nederland. G/w/l, council tax, dat soort zaken. Enige direct unieke is dat je hier (nog) Kijk- en Luistergeld betalen moet (TV License) als je TV en radio luistert thuis, óók als je via Sky of Virgin TV regelt. Meer info daarover hier: https://www.gov.uk/tv-licence

Verder ben je hier via de NHS verzekerd, standaard. Daarvoor moet je een NI-nummer hebben wat je werkgever etc. ook graag zal willen weten. Deze aanvragen is een kleine moeite, en kan hier: https://www.gov.uk/apply-national-insurance-number
Voor overige vragen, stel ze gerust in het topic.
pi_163335275
Laatste posts uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 10:44 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ik ben niet echt geïnteresseerd in hun uitzonderingen. Of je krijgt EU-immiganten of je krijgt ze niet. Iedereen zou wel "alleen de hoogopgeleiden" willen hebben maar zo werkt het niet. En dat hoeft ook niet, want de balans lag al zo dat de immigranten meer geld inbrachten dan dat ze kosten.
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 10:47 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik zou me er niet zo druk over kunnen maken als je ergens met plezier woont, daarbij betwijfel ik zeer ernstig of het afgelopen is met vrije EU-migrantie.

En daarbij weet ik oprecht niet naar welk land je zou moeten gaan waar minder "populisme" is.
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik woon in een stad waar 70% Leave heeft gestemd. Ik heb genoeg mensen zien zeggen dat ze Leave stemmen vanwege die kutmigranten. De mensen met wie ik omga behoren niet tot die groep, zowel niet waar ik woon als waar ik werk, en dat is in academia, waar het overgrote deel voor Remain stemde. Natuurlijk vind ik het ergens wel ergerlijk dat zoveel mensen roepen dat ze Leave stemmen om deze redenen, en ik denk tijdens het groeten van mensen op straat hier wel eens ' nou, als ze eens zouden weten...', maar verder woon ik hier met plezier, ik doe mijn ding, en geniet van wat het land te bieden heeft buiten de mensen om, en dat is prachtige natuur, bijvoorbeeld, en een mooie cultuur en geschiedenis. Fuck hen die zo kortzichtig zijn, ik laat me er niet door wegjagen.
--------------------------------------------
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 10:44 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Ik ben niet echt geïnteresseerd in hun uitzonderingen. Of je krijgt EU-immiganten of je krijgt ze niet. Iedereen zou wel "alleen de hoogopgeleiden" willen hebben maar zo werkt het niet. En dat hoeft ook niet, want de balans lag al zo dat de immigranten meer geld inbrachten dan dat ze kosten.
Tsja, voor de rest van de wereld werkt het natuurlijk wel zo, zowel als je de UK in wilt, als wanneer je in een ander land wil wonen. Ik pak het hele gebeuren niet zo persoonlijk op, aangezien hoe lullig het ook klinkt, de lease-stemmers die wegens buitenlanders die keuze hebben gemaakt daarmee niet op Nederlanders doelen.

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik woon in een stad waar 70% Leave heeft gestemd. Ik heb genoeg mensen zien zeggen dat ze Leave stemmen vanwege die kutmigranten. De mensen met wie ik omga behoren niet tot die groep, zowel niet waar ik woon als waar ik werk, en dat is in academia, waar het overgrote deel voor Remain stemde. Natuurlijk vind ik het ergens wel ergerlijk dat zoveel mensen roepen dat ze Leave stemmen om deze redenen, en ik denk tijdens het groeten van mensen op straat hier wel eens ' nou, als ze eens zouden weten...', maar verder woon ik hier met plezier, ik doe mijn ding, en geniet van wat het land te bieden heeft buiten de mensen om, en dat is prachtige natuur, bijvoorbeeld, en een mooie cultuur en geschiedenis. Fuck hen die zo kortzichtig zijn, ik laat me er niet door wegjagen.
En dit. (Al heeft mijn stad niet tegen gestemd.)
pi_163335442
Ghehehe:
trewloy twitterde op maandag 27-06-2016 om 10:51:52 Corbyn unveils new shadow minister for agriculture. https://t.co/CDQwaPdfMw reageer retweet
Ja doei.
pi_163335505
Hier in de stad uiteraard ook een remain vote. Maar in mijn omgeving zal het denk ik wel 50/50 zijn met remain/leave stemmers. Ik kan me daar als Pool niet zo heel erg aan storen, ik zie dat niet als stem tegen mij ofzo. En zolang ze hun kritiek op de Poolse community op een normale manier uiten kan ik veel problemen ook wel ondertekenen. Al zijn de mensen die zulke kaartjes laten printen en in plastic doen wel een beetje jammer:



Maar met zulke leave stemmers ga ik zover ik weet niet om.

Verder vind ik het fantastisch hier, zou nooit weggaan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 27 juni 2016 @ 12:26:34 #5
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_163337036
Ik maak me ook geen zorgen. De eerste 3 tot 4 jaar zal er helemaal niks veranderen en ook daarna zal het grotendeels hetzelfde blijven.

Alleen wel irritant dat de pound gekelderd is. Ga volgende maand naar berlijn dus hoop dat het weer een beetje opveerd :(
pi_163337056
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Alleen wel irritant dat de pound gekelderd is. Ga volgende maand naar berlin dus hoop dat het weer een beetje opveerd :(
Ja wat ben ik blij dat wij een groot deel in $ hebben staan met een flink aantal reizen voor de boeg :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 27 juni 2016 @ 16:16:34 #7
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_163341938
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:27 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ja wat ben ik blij dat wij een groot deel in $ hebben staan met een flink aantal reizen voor de boeg :')
Naar de VS hoef ik voorlopig niet te gaan, maar als het echt moet gebruik ik mijn nederlandse rekening wel en het hotel is gelukkig al betaald.
  maandag 27 juni 2016 @ 23:23:29 #8
277627 Seven.
We are Borg.
pi_163357630
Laat ik vooropstellen dat ik hier sowieso nooit echt kon aarden. Prachtig land, mooie natuur en geschiedenis maar ik heb hier ook twee mislukte relaties aan overgehouden en geen echte vrienden. De brexit is voor mij domweg het laatste zetje. Ik kan me er domweg niet mee vereenzelvigen nu ik er in mijn eentje voor sta. Als ik het hier helemaal super zou vinden of buiten mijn werk en een leuk huis nog een belangrijke reden had om hier te blijven, dan zou ik wel een manier vinden om er vrede mee te hebben. Dus voor mij tijd om mijn vertrek voor te bereiden.
Resistance is futile.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 06:43:57 #9
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163361062
Ik had vorige week (voor de brexit) een sollicitatiegesprek gehad in Londen voor een baan als developer. Gisteren aanbieding gekregen en ga deze vrijwel zeker accepteren.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163362733
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 06:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had vorige week (voor de brexit) een sollicitatiegesprek gehad in Londen voor een baan als developer. Gisteren aanbieding gekregen en ga deze vrijwel zeker accepteren.
Gefeliciteerd!
En welkom ;)
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 28 juni 2016 @ 11:17:35 #11
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163364017
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 10:09 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!
En welkom ;)
Dankje! Het is wel even spannend, maar gaat vast goedkomen denk ik. Ik zal hier vast nog wel regelmatig wat vragen stellen. _O-
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163364255
Feli :)
Ja doei.
pi_163364586
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 06:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had vorige week (voor de brexit) een sollicitatiegesprek gehad in Londen voor een baan als developer. Gisteren aanbieding gekregen en ga deze vrijwel zeker accepteren.
Gefeliciteerd. :)
  dinsdag 28 juni 2016 @ 15:47:51 #14
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163369431
Dankjewel!

Meteen even een vraagje. Ik zit even rond te kijken om een appartement te huren. Het kantoor zit echt centraal in Londen (Victoria). Mijn budget is op dit moment rond de 1000-1300 pond (ik moet ook nog mijn appartement in Amsterdam zien te verkopen, dus helaas dubbele kosten voorlopig).
Iemand een idee waar te kijken? Ik vind het niet zo erg om buiten Londen te wonen. Zolang het met de motor maar te doen is. Ik kon in Ruislip en Brentford wel wat aardige appartementen vinden, maar wellicht hebben jullie nog tips!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163370334
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:47 schreef Juicyhil het volgende:
Dankjewel!

Meteen even een vraagje. Ik zit even rond te kijken om een appartement te huren. Het kantoor zit echt centraal in Londen (Victoria). Mijn budget is op dit moment rond de 1000-1300 pond (ik moet ook nog mijn appartement in Amsterdam zien te verkopen, dus helaas dubbele kosten voorlopig).
Iemand een idee waar te kijken? Ik vind het niet zo erg om buiten Londen te wonen. Zolang het met de motor maar te doen is. Ik kon in Ruislip en Brentford wel wat aardige appartementen vinden, maar wellicht hebben jullie nog tips!
gelijk al verkopen? Kan je niet verhuren onder leegstandswet eerst eventjes?
  dinsdag 28 juni 2016 @ 16:51:41 #16
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163370784
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 16:31 schreef computergirl het volgende:

[..]

gelijk al verkopen? Kan je niet verhuren onder leegstandswet eerst eventjes?
Daar zat ik ook over te denken. Ik zag dat de maximale huurprijs van Amsterdam in mijn geval wel ver onder het bedrag lag dat ik maandelijks betaal. Dus ik denk in dat geval dat ik het liever verkoop dan eerst nog een tijd lang verhuur. (ook een stukje uit gemak)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163371883
Voor 1,000-1,300 (inclusief?) en een kantoor in Victoria zou ik kijken naar Croydon bijvoorbeeld omwille van de hele goede connecties en relatief lage huur/hypotheek.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 23:24:04 #18
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_163381278
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 06:43 schreef Juicyhil het volgende:
Ik had vorige week (voor de brexit) een sollicitatiegesprek gehad in Londen voor een baan als developer. Gisteren aanbieding gekregen en ga deze vrijwel zeker accepteren.
nog een buitenlander erbij die onze baan inpikt en komt leven van de bijstand :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_163381400
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:47 schreef Juicyhil het volgende:
Dankjewel!

Meteen even een vraagje. Ik zit even rond te kijken om een appartement te huren. Het kantoor zit echt centraal in Londen (Victoria). [...] Ik vind het niet zo erg om buiten Londen te wonen. Zolang het met de motor maar te doen is. Ik kon in Ruislip en Brentford wel wat aardige appartementen vinden, maar wellicht hebben jullie nog tips!
Grappig, mijn werkgever zit ook pal naast Victoria Station. :)

Met de motor naar werk gaan, heb je gezien of er parkeergelegenheid is daarvoor? Bij mij in 't gebouw zou dat bv. niet lukken, en op straat ook niet zomaar.

Maar je hebt wel 't geluk dat Victoria niet alleen een tube station is, je kunt ook langs de spoorlijnen van/naar Victoria/Waterloo/Clapham Junction gaan wonen. Minder druk dan de tube en ook veel meer afstand in minder tijd. En op sommige routes toch haast net zo'n hoge treinfrequentie.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_163382467
Van 1300 betalen wij 5 maanden hypotheek ;( :D
Ja doei.
  woensdag 29 juni 2016 @ 00:28:13 #21
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_163382540
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juni 2016 00:24 schreef motorbloempje het volgende:
Van 1300 betalen wij 5 maanden hypotheek ;( :D
Mk broer in nederland heeft net een huis gekocht en wat ik hier voor mijn kamer betaal kan ik in nederland ook bijna 2 huizen kopen. Al hoe wel het nu 1.5 is nu de pond gedaald is :') :(
pi_163383674
Ik ben ook op zoek naar nieuwe woning. Heb 't wel beetje gehad met mijn wijk en het godsvermogen wat ik elke maand kwijt ben. Maar je kan dagen/weken op rightmove surfen en dan is het nog lastig kiezen. Soms denk ik zelfs aan even buiten de stad te gaan wonen (St. Albans/Epsom etc) maar dan ga ik 'de grote stad' toch missen denk ik ondanks dat het maar een kort trein/auto ritje is. Binnenkort maar eens een beslissing maken. Soms is teveel keus ook niet goed :P Je lacht je wel kapot de hele dag als je alle ads doorneemt. Qua indeling/inrichting en vooral qua onderhoud is het huilen met de pet op.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 29 juni 2016 @ 08:24:26 #23
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163384593
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 17:41 schreef Monopoly_Man het volgende:
Voor 1,000-1,300 (inclusief?) en een kantoor in Victoria zou ik kijken naar Croydon bijvoorbeeld omwille van de hele goede connecties en relatief lage huur/hypotheek.
Daar zitten inderdaad wel achter wat leuke appartementen tussen in mijn prijsrange. Dank!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 29 juni 2016 @ 08:32:32 #24
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163384645
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 02:27 schreef RipCity het volgende:
Ik ben ook op zoek naar nieuwe woning. Heb 't wel beetje gehad met mijn wijk en het godsvermogen wat ik elke maand kwijt ben. Maar je kan dagen/weken op rightmove surfen en dan is het nog lastig kiezen. Soms denk ik zelfs aan even buiten de stad te gaan wonen (St. Albans/Epsom etc) maar dan ga ik 'de grote stad' toch missen denk ik ondanks dat het maar een kort trein/auto ritje is. Binnenkort maar eens een beslissing maken. Soms is teveel keus ook niet goed :P Je lacht je wel kapot de hele dag als je alle ads doorneemt. Qua indeling/inrichting en vooral qua onderhoud is het huilen met de pet op.
Ja ik kijk inderdaad ook rond op rightmove en er zitten inderdaad wat bagger appartementen tussen. Waarbij het lijkt alsof de vorige huurders daar allemaal zijn overleden en het in dezelfde staat wordt doorverhuurd.

Maar ik heb ook wel hele mooie en luxe appartementen, bereikbaar met de underground, voor een goede prijs gezien. Alleen ik ga op 1 september beginnen en ik denk dat het nu nog wat vroeg is misschien.
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:29 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Grappig, mijn werkgever zit ook pal naast Victoria Station. :)

Met de motor naar werk gaan, heb je gezien of er parkeergelegenheid is daarvoor? Bij mij in 't gebouw zou dat bv. niet lukken, en op straat ook niet zomaar.

Maar je hebt wel 't geluk dat Victoria niet alleen een tube station is, je kunt ook langs de spoorlijnen van/naar Victoria/Waterloo/Clapham Junction gaan wonen. Minder druk dan de tube en ook veel meer afstand in minder tijd. En op sommige routes toch haast net zo'n hoge treinfrequentie.
Ik was er vorige week en het is nog wel een 5 minuten lopen (zit in Francis Street), maar alsnog erg fijn dat het zo centraal ligt.

Ik zag dat er voor de deur een motorparking was. Deze stond op dat moment echter wel al vol. Misschien dat ik dan wel vroeg al moet zijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

nog een buitenlander erbij die onze baan inpikt en komt leven van de bijstand :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willen we meer of minder Nederlanders? Minder minder minder minder

Dankjewel! ;)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163385396
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 08:32 schreef Juicyhil het volgende:
Willen we meer of minder Nederlanders? Minder minder minder minder
70'000 in Londen is mij ooit verteld. Dat klinkt wel als heel veel, maar op zich wil ik het geloven - kom er ook regelmatig één of een paar tegen, ook in mijn buurt.

Dus eentje meer of minder daarop, ach.. :)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_163385437
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 09:58 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

70'000 in Londen is mij ooit verteld. Dat klinkt wel als heel veel, maar op zich wil ik het geloven - kom er ook regelmatig één of een paar tegen, ook in mijn buurt.

Dus eentje meer of minder daarop, ach.. :)
nog geen 'go home, not wantend' briefjes in de bus zoals bij sommige oostblokkers?
pi_163385471
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

nog geen 'go home, not wantend' briefjes in de bus zoals bij sommige oostblokkers?
Ze houden meer van Stroopwafels dan van Goulash.
Ja doei.
pi_163385698
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

nog geen 'go home, not wantend' briefjes in de bus zoals bij sommige oostblokkers?
Ik vertrek sowieso met liefde als ik elders werk kan vinden. ^O^

Heb eigenlijk niet genoeg gelegenheid tot Nederlands spreken in het openbaar om die reacties uit te lokken. Geen idee of accent alleen genoeg is om de fascistjes te provoceren. :')
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  woensdag 29 juni 2016 @ 11:46:40 #29
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_163387221
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

nog geen 'go home, not wantend' briefjes in de bus zoals bij sommige oostblokkers?
Nee want wij zijn 'goede' buitenlanders :')
pi_163387398
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:46 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Nee want wij zijn 'goede' buitenlanders :')
Dat is toch wel heel erg. Waar Polen keihard werken in banen waar Engelsen zelf geen zin in hebben (16 uur p/dag in de bouw, 6 dagen per week..)

Ik ben heel erg aan het hopen op een nieuw 'indy ref' voor Schotland. Als Schotland onafhankelijk en EU-lid wordt (en NL Wilders en een Nexit krijgt), is er een zeer grote kans dat we voorgoed terug naar Schotland gaan. Ergens vind ik dat niet zo heel vervelend. ;)
Mon 'en!
pi_163387421
Want dan heb je er ineens wel werk? Je ging toch weg/terug ivm werk?
Ja doei.
  woensdag 29 juni 2016 @ 12:08:28 #32
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_163387588
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:56 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Dat is toch wel heel erg. Waar Polen keihard werken in banen waar Engelsen zelf geen zin in hebben (16 uur p/dag in de bouw, 6 dagen per week..)

Ik denk dat er genoeg Engelsen staan te popelen om hier voor een hongerloon de kamers schoon te maken. :')
pi_163387662
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 10:21 schreef LintuxCx het volgende:
Heb eigenlijk niet genoeg gelegenheid tot Nederlands spreken in het openbaar om die reacties uit te lokken. Geen idee of accent alleen genoeg is om de fascistjes te provoceren. :')
Mijn Polen shirtje dragen en met mn broertje Pools praten in ieder geval wel voor een baar boze blikken.
Maar dat was altijd al.

Ik moet er wel om lachen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163388115
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
Want dan heb je er ineens wel werk? Je ging toch weg/terug ivm werk?
We kwamen vooral terug voor familieredenen. En ik kan in Schotland niets met mijn diploma's, maar dat kan/wil ik in NL net zo goed niet. Ik heb hier wel een veel beter huis dan ik ooit in Schotland had.
Mon 'en!
pi_163388358
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:08 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Ik denk dat er genoeg Engelsen staan te popelen om hier voor een hongerloon de kamers schoon te maken. :')
Mijn promotieonderzoeksdeelnemers zouden dat maar al te graag doen in elk geval.
Ja doei.
  woensdag 29 juni 2016 @ 13:53:42 #36
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163389728
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:08 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Ik denk dat er genoeg Engelsen staan te popelen om hier voor een hongerloon de kamers schoon te maken. :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163404529
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 12:08 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Ik denk dat er genoeg Engelsen staan te popelen om hier voor een hongerloon de kamers schoon te maken. :')
Waar ik naar uitkijk is Engelsen die klagen dat ze loodgieters enzo niet meer kunnen betalen omdat ze opeens een volwaardig salaris moeten betalen. :')

Wat kan economie/het leven simpel zijn als je het alleen maar vanaf je eigen kant bekijkt...
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_163410555
Ik zat te kijken en het is dus gewoon onmogelijk om Indefinite Leave to Remain aan te vragen zolang het VK nog bij de EU hoort. Op dit moment kunnen 'wij' dus niks doen om ons voor te bereiden op het eigenlijke verlaten van de EU. Klopt dat?
pi_163410643
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 13:29 schreef Monopoly_Man het volgende:
Ik zat te kijken en het is dus gewoon onmogelijk om Indefinite Leave to Remain aan te vragen zolang het VK nog bij de EU hoort. Op dit moment kunnen 'wij' dus niks doen om ons voor te bereiden op het eigenlijke verlaten van de EU. Klopt dat?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Wat is "Indefinite Leave to Remain"?

EDIT: ah Wikipedia heeft wat verduidelijkt. Maar je kunt toch wat aanvragen als je er 10 jaar woont ofzo? Daarnaast zullen ze als er een Brexit komt wel iets regelen voor iedereen die er nu woont. Dat je afhankelijk van het land van herkomst het meteen aan kunt vragen ofzo.
pi_163413442
Indefinite Leave to Remain is een permanente verblijfsvergunning. Maar zolang de UK nog bij de EU hoort kan je het per definitie niet aanvragen aangezien je het niet nodig hebt.
pi_163413865
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 16:09 schreef Monopoly_Man het volgende:
Indefinite Leave to Remain is een permanente verblijfsvergunning. Maar zolang de UK nog bij de EU hoort kan je het per definitie niet aanvragen aangezien je het niet nodig hebt.
Je hebt hem in principe al. :) De vraag is dus of ze dat gaan terugdraaien na de Brexit of niet.
pi_163414227
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 13:33 schreef Operc het volgende:

[..]
Dat je afhankelijk van het land van herkomst het meteen aan kunt vragen ofzo.
gaan ze dan geen enorm geheibel krijgen mbt discriminatie? Waarom is een Hollander die beetje interessant loopt te doen in City wel ok en Pool die elke dag in bouw werkt niet OK
pi_163414249
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

gaan ze dan geen enorm geheibel krijgen mbt discriminatie? Waarom is een Hollander die beetje interessant loopt te doen in City wel ok en Pool die elke dag in bouw werkt niet OK
Als ze tijdens de onderhandelingen met elk land afspraken moeten maken, kan ik me voorstellen dat die afspraken sneller gemaakt worden met Nederland/België/Duitsland etc. dan met Polen/Roemenië etc.

Misschien ga ik hard op mijn bek (kan natuurlijk), maar ik maak me als Nederlander in Engeland geen enkele zorgen over of ik hier mag blijven na de Brexit.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 02:26:33 #44
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_163427289
Je kunt een EEA residence permit aanvragen, als je 5 jaar in de UK woont krijg je dat automatisch, is gelijk aan ILR en zal zonder twijfel kunnen worden overgezet.
pi_163431701
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juni 2016 17:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

gaan ze dan geen enorm geheibel krijgen mbt discriminatie? Waarom is een Hollander die beetje interessant loopt te doen in City wel ok en Pool die elke dag in bouw werkt niet OK
Vervangbaarheid van baan?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163432019
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 12:03 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Vervangbaarheid van baan?
een goede ervaren loodgieter is denk ik helemaal niet zo vervangbaar als een econoom in strak pak
  woensdag 6 juli 2016 @ 21:32:42 #47
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163568377
Damn... Ik zit nu toch sterk te twijfelen. Met die hele Brexit, is het nog wel zo slim daar naartoe te gaan? :'( M'n maandsalaris van pond naar euro is nu 350 euro minder t.o.v. voor de Brexit. :X Alhoewel programmeurs nu wel misschien meer waard worden, nu anderen weggaan.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163568554
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:32 schreef Juicyhil het volgende:
Damn... Ik zit nu toch sterk te twijfelen. Met die hele Brexit, is het nog wel zo slim daar naartoe te gaan? :'( M'n maandsalaris van pond naar euro is nu 350 euro minder t.o.v. voor de Brexit. :X Alhoewel programmeurs nu wel misschien meer waard worden, nu anderen weggaan.
We betalen hier in ponden, dus als dat je zorg is, wees gerust. Als je het iets uitstelt heb je miss nog geluk met wat lagere huur, die markt lijkt op de korte termijn een klapje te krijgen.
  woensdag 6 juli 2016 @ 21:39:20 #49
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163568662
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:36 schreef JopJuh het volgende:

[..]

We betalen hier in ponden, dus als dat je zorg is, wees gerust. Als je het iets uitstelt heb je miss nog geluk met wat lagere huur, die markt lijkt op de korte termijn een klapje te krijgen.
Ja, het lijkt me op zich niet dat er nu een jarenlange recessie aankomt. En ik gok niet dat alles meteen duurder gaat worden. Maar ik heb gezegd (nog niet getekend) dat ik 1 september ga beginnen, dus moet wel ergens volgende maand een huis gaan huren.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163572293
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:36 schreef JopJuh het volgende:

[..]

We betalen hier in ponden, dus als dat je zorg is, wees gerust. Als je het iets uitstelt heb je miss nog geluk met wat lagere huur, die markt lijkt op de korte termijn een klapje te krijgen.
Maar import uit niet-£ landen zou best met de valutakoers mee kunnen groeien natuurlijk.

Mijn koopkracht in £ is momenteel boeiend, maar zodra ik weer in Nederland woon betekent het voor mijn spaargeld wel verlies.

Wel jammer dat ik niet in Euro's betaald kan worden ipv in Britse Roebel
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_163572459
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Maar import uit niet-£ landen zou best met de valutakoers mee kunnen groeien natuurlijk.

Mijn koopkracht in £ is momenteel boeiend, maar zodra ik weer in Nederland woon betekent het voor mijn spaargeld wel verlies.

Wel jammer dat ik niet in Euro's betaald kan worden ipv in Britse Roebel
Eens, maar je meeste vaste lasten zijn voornamelijk pond (waarvan huur 1 vd grotere is). Heb me spaargeld 50/50 gesplitst toen ik hierheen kwam, nu wel blij mee.
pi_163597920
Zondag shoppen in London. :D O+
pi_163597970
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 23:32 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Maar import uit niet-£ landen zou best met de valutakoers mee kunnen groeien natuurlijk.

Mijn koopkracht in £ is momenteel boeiend, maar zodra ik weer in Nederland woon betekent het voor mijn spaargeld wel verlies.

Wel jammer dat ik niet in Euro's betaald kan worden ipv in Britse Roebel
Ik heb over de laatste twee maanden 2000 pond per jaar loonsverhoging gehad en als ik nu mijn nieuwe loon omreken naar euro ben ik er weinig op vooruit gegaan. :')
pi_163598025
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:39 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja, het lijkt me op zich niet dat er nu een jarenlange recessie aankomt. En ik gok niet dat alles meteen duurder gaat worden. Maar ik heb gezegd (nog niet getekend) dat ik 1 september ga beginnen, dus moet wel ergens volgende maand een huis gaan huren.
Gewoon sparen en als de pond weer omhoog gaat dan omzetten in euro.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:34:04 #55
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163598052
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:32 schreef laforest het volgende:

[..]

Gewoon sparen en als de pond weer omhoog gaat dan omzetten in euro.
Ik gok dat er na september wel weer wat meer zekerheid komt en de koers weer omhoog gaat. Ik ga het gewoon doen oO<
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163598063
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:34 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik gok dat er na september wel weer wat meer zekerheid komt en de koers weer omhoog gaat. Ik ga het gewoon doen oO<
Ander voordeel: je Nederlandse spaargeld omzetten in ponden is nu wat goedkoper. :)
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:34:50 #57
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163598068
Hoe zat het bij jullie eigenlijk? Moesten jullie ook referenties opgeven? Ik moest er twee opgeven :{
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:35:41 #58
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163598083
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:34 schreef Operc het volgende:

[..]

Ander voordeel: je Nederlandse spaargeld omzetten in ponden is nu wat goedkoper. :)
Ja dat zat ik ook te denken. Moet nu natuurlijk appartement gaan scoren en dan scheelt het wel om met euros te betalen
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163598120
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:34 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik gok dat er na september wel weer wat meer zekerheid komt en de koers weer omhoog gaat. Ik ga het gewoon doen oO<
Ik spaar op dit moment van mijn loon 800 pond per maand, soms 1300 als ik minder uitgaven heb. Er komt vast wel weer een moment dat de pond omhoog schiet en dan zet ik het om in euro.Tja het is dit of uitgeven. :P
pi_163598126
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:34 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe zat het bij jullie eigenlijk? Moesten jullie ook referenties opgeven? Ik moest er twee opgeven :{
Bij je sollicitatie? Ik moest er twee opgeven, maar bij PhD-plekken (of andere banen in de wetenschap) is dat sowieso wel gebruikelijk volgens mij.
pi_163598140
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:34 schreef Operc het volgende:

[..]

Ander voordeel: je Nederlandse spaargeld omzetten in ponden is nu wat goedkoper. :)
Waarom dat doen? Ja als je nu naar het VK verhuist dan is het wel een goed idee. :Y
pi_163598149
Spaargeld ook in USD/EUR/GBP gesplitst.

Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163598160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:34 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe zat het bij jullie eigenlijk? Moesten jullie ook referenties opgeven? Ik moest er twee opgeven :{
Voor wat? Werk? Uni? Huis?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:40:30 #64
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163598166
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:38 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik spaar op dit moment van mijn loon 800 pond per maand, soms 1300 als ik minder uitgaven heb. Er komt vast wel weer een moment dat de pond omhoog schiet en dan zet ik het om in euro.Tja het is dit of uitgeven. :P
Het salaris dat ik ga krijgen heeft ook voldoende ruimte om te sparen. _O_ Alhoewel ik nog wel m'n huis moet zien te verkopen en een tijdje dus dubbele kosten zal hebben. Maar ik kan sowieso voldoende gaan sparen totdat de koers wat hoger is. Moet sowieso een nieuwe motor nog gaan kopen :@
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:41:34 #65
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163598188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:38 schreef Operc het volgende:

[..]

Bij je sollicitatie? Ik moest er twee opgeven, maar bij PhD-plekken (of andere banen in de wetenschap) is dat sowieso wel gebruikelijk volgens mij.
Jup. Ik moest er ook twee opgeven, voor een job als developer. Niet zo heel gebruikelijk hier (vooralsnog alleen bij Ministerie van Defensie gevraagd bij mij).
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:40 schreef laforest het volgende:

[..]

Voor wat? Werk? Uni? Huis?
Oh ja, werk inderdaad 8)7
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163598214
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:40 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Het salaris dat ik ga krijgen heeft ook voldoende ruimte om te sparen. _O_ Alhoewel ik nog wel m'n huis moet zien te verkopen en een tijdje dus dubbele kosten zal hebben. Maar ik kan sowieso voldoende gaan sparen totdat de koers wat hoger is. Moet sowieso een nieuwe motor nog gaan kopen :@
Ja mijn loon ook. :D die 800 a 1300 is na het betalen van alle lasten, huur, eten, kleding, etc. Moet zeggen dat ik hier enorm tevreden ben. O+
pi_163598263
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:41 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Jup. Ik moest er ook twee opgeven, voor een job als developer. Niet zo heel gebruikelijk hier (vooralsnog alleen bij Ministerie van Defensie gevraagd bij mij).

[..]

Oh ja, werk inderdaad 8)7
Ik niet aangezien ik een interne promotie heb gekregen.Ga in September weer studeren en heb twee referenties want dat is wel de norm, ja. Voor mij woning had ik maar 1 referentie nodig en mijn arbeidsovereenkomst.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:48:11 #68
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163598302
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:43 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja mijn loon ook. :D die 800 a 1300 is na het betalen van alle lasten, huur, eten, kleding, etc. Moet zeggen dat ik hier enorm tevreden ben. O+
Ja het aanbod zelf was 60k. Daar zit ook verzekering en alles bij in, dus dat scheelt wel met hier :')

Ik zit zelf overigens nog even te twijfelen of ik, als single, een appartement ga huren of een flat share neem. Ik heb namelijk niet al teveel startkapitaal (2000 euro) en ben bang dat ik daarmee niet ontzettend ver kom voor een fatsoenlijk appartement. En met een flat share is op zich ook nog wel leuker misschien.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:49:46 #69
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163598335
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:46 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik niet aangezien ik een interne promotie heb gekregen.Ga in September weer studeren en heb twee referenties want dat is wel de norm, ja. Voor mij woning had ik maar 1 referentie nodig en mijn arbeidsovereenkomst.
Ah ok, die recruiter zei al dat het verplicht was in Engeland. Vond het al een klein beetje overdreven, voor een developer positie. Maar ze zeiden dat het geen invloed heeft verder op het aanbod.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163598403
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:49 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ah ok, die recruiter zei al dat het verplicht was in Engeland. Vond het al een klein beetje overdreven, voor een developer positie. Maar ze zeiden dat het geen invloed heeft verder op het aanbod.
Ik vind het vrij normaal om claims op een cv te checken. Dat doet HR ook voor mij tijdens de pre-employment check voordat ik iemand een aanbod doe.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:55:25 #71
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163598448
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:53 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik vind het vrij normaal om claims op een cv te checken. Dat doet HR ook voor mij tijdens de pre-employment check voordat ik iemand een aanbod doe.
Is het natuurlijk ook wel. Maar 1 van de vragen aan de referentie die werd gesteld was wat het huidige salaris is, wat mij niet echt heel relevant lijkt.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163598478
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:48 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja het aanbod zelf was 60k. Daar zit ook verzekering en alles bij in, dus dat scheelt wel met hier :')

Ik zit zelf overigens nog even te twijfelen of ik, als single, een appartement ga huren of een flat share neem. Ik heb namelijk niet al teveel startkapitaal (2000 euro) en ben bang dat ik daarmee niet ontzettend ver kom voor een fatsoenlijk appartement. En met een flat share is op zich ook nog wel leuker misschien.
60k is veel in Sunderland, net genoeg in London. Ik heb wel mijn eigen flat en dat vind ik heerlijk. Ben zelf met 5000 pond gekomen en werk betaalde 2000 pond voor de eerste maand huur en kosten. Tja veel geld heb je in het begin wel nodig hier, vind ik. Wellicht hebben andere mensen dat goedkoper gedaan.
pi_163598504
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:55 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Is het natuurlijk ook wel. Maar 1 van de vragen aan de referentie die werd gesteld was wat het huidige salaris is, wat mij niet echt heel relevant lijkt.
Waarom niet? Je wilt mens niet onnodig veel bieden. :7
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:02:29 #74
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163598595
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:56 schreef laforest het volgende:

[..]

60k is veel in Sunderland, net genoeg in London. Ik heb wel mijn eigen flat en dat vind ik heerlijk. Ben zelf met 5000 pond gekomen en werk betaalde 2000 pond voor de eerste maand huur en kosten. Tja veel geld heb je in het begin wel nodig hier, vind ik. Wellicht hebben andere mensen dat goedkoper gedaan.
Ja een beetje fatsoenlijk appartement is toch 1300-1500 pond. Met deposit, agency fees en alles zit je al gauw over de 2000 pond. Dus dat wordt wel krap. Daarom misschien eerst een half jaartje in een flat share, settelen en dan wellicht een eigen flat zoeken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:02:58 #75
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163598608
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:58 schreef laforest het volgende:

[..]

Waarom niet? Je wilt mens niet onnodig veel bieden. :7
Gelukkig kwam die vraag pas na de aanbieding :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163598654
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:02 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ja een beetje fatsoenlijk appartement is toch 1300-1500 pond. Met deposit, agency fees en alles zit je al gauw over de 2000 pond. Dus dat wordt wel krap. Daarom misschien eerst een half jaartje in een flat share, settelen en dan wellicht een eigen flat zoeken.
Uh als de huur 1300 pond is dan is de deposit alleen al 1950 plus de 1300 voor de eerste maand huur dat je meteen moet betalen exclusief kosten.
pi_163598903
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:39 schreef laforest het volgende:

[..]

Waarom dat doen? Ja als je nu naar het VK verhuist dan is het wel een goed idee. :Y
Ik had het ook vooral over Juicyhil inderdaad. Als je er al woont is het niet perse een voordeel. :)
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:26:36 #78
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163599013
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:04 schreef laforest het volgende:

[..]

Uh als de huur 1300 pond is dan is de deposit alleen al 1950 plus de 1300 voor de eerste maand huur dat je meteen moet betalen exclusief kosten.
Ik had het aan een agency gevraagd en ze zeiden dat het wel moest lukken. Maja, ze hadden niks meer laten horen. :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163599119
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:26 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik had het aan een agency gevraagd en ze zeiden dat het wel moest lukken. Maja, ze hadden niks meer laten horen. :')
:P
  vrijdag 8 juli 2016 @ 12:34:21 #80
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163599166
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:32 schreef laforest het volgende:

[..]

:P
Maar het zal waarschijnlijk een flat share worden. Totdat ik m'n huis heb verkocht iig. Geeft me ook wat meer ruimte en scheelt spullen verhuizen. Zie een hoop ads met gewoon werkende huisgenoten staan, dus geen studentikoos gedoe.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163599291
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:34 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Maar het zal waarschijnlijk een flat share worden. Totdat ik m'n huis heb verkocht iig. Geeft me ook wat meer ruimte en scheelt spullen verhuizen. Zie een hoop ads met gewoon werkende huisgenoten staan, dus geen studentikoos gedoe.
Ik kan dat niet, mijn keuken en badkamer met vreemden delen. Bah! Nou succes!
pi_163603337
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 12:40 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik kan dat niet, mijn keuken en badkamer met vreemden delen. Bah! Nou succes!
Tijdens je studie ook niet gedaan?

Houseshares zijn hier in Londen veel meer gebruikelijk dan in NL...ook als je een prima baan hebt. Voor mij als vrijgezel hier is het ook wel ideaal. Heb een prachtig huis van een standaard die ik zelf niet zou kunnen betalen en heb leuke huisgenoten die me al een hoop nieuwe vrienden en connecties hebben opgeleverd, wat wel zo fijn is als je compleet op 0 begint in een nieuw land.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_163603605
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:46 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Tijdens je studie ook niet gedaan?

Houseshares zijn hier in Londen veel meer gebruikelijk dan in NL...ook als je een prima baan hebt. Voor mij als vrijgezel hier is het ook wel ideaal. Heb een prachtig huis van een standaard die ik zelf niet zou kunnen betalen en heb leuke huisgenoten die me al een hoop nieuwe vrienden en connecties hebben opgeleverd, wat wel zo fijn is als je compleet op 0 begint in een nieuw land.
Nee, ik ben vanaf het ouderlijke huis meteen in een appartement gegaan en nooit meer met anderen geleefd behalve mij vriendin (niet altijd dezelfde zo door de jaren :P).
Dit geldt voor alle landen waar ik gewoond heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door laforest op 09-07-2016 18:48:44 ]
pi_163604449
Het is in Londen een grote luxe om alleen te wonen, en velen doen het gewoon nooit. Die gaan van houseshare naar delen met een partner.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 01:11:53 #85
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_163615283
Ugh ja, Londense huren.

Wij woonden op 45 minuten van Waterloo in een 2-onder-1-kap huis voor £850 pcm. Liever meer reisafstand dan een huis delen met anderen
pi_163737983
Boris Johnson Foreign Secretary. :|W
pi_163739166
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:43 schreef laforest het volgende:
Boris Johnson Foreign Secretary. :|W
tja, bij nastreven van Splendid Isolation heb je ook geen diplomatieke eigenschappen nodig
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:28:08 #88
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163740003
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 01:11 schreef MartijnUK het volgende:
Ugh ja, Londense huren.

Wij woonden op 45 minuten van Waterloo in een 2-onder-1-kap huis voor £850 pcm. Liever meer reisafstand dan een huis delen met anderen
Waar? :o 45 minuten reizen is niet echt een issue voor me.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:32:44 #89
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163740079
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:43 schreef laforest het volgende:
Boris Johnson Foreign Secretary. :|W
"It means the man who called black people “flag-waving piccaninnies” with "watermelon smiles", picked on Barack Obama's "part-Kenyan" heritage and floored a schoolboy in Japan is now charge of Britain’s diplomatic relations."
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163741250
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:32 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

"It means the man who called black people “flag-waving piccaninnies” with "watermelon smiles", picked on Barack Obama's "part-Kenyan" heritage and floored a schoolboy in Japan is now charge of Britain’s diplomatic relations."
Lees jij toevallig ook The Guardian? :@
Volgens mij las ik dit vandaag in die krant.
pi_163741279
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:28 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Waar? :o 45 minuten reizen is niet echt een issue voor me.
Ik reis 20 minuten. :Y
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:20:23 #92
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163742497
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:27 schreef laforest het volgende:

[..]

Lees jij toevallig ook The Guardian? :@
Volgens mij las ik dit vandaag in die krant.
Iemand op reddit had dit overgenomen van de Daily Mirror. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:27 schreef laforest het volgende:

[..]

Ik reis 20 minuten. :Y
Maar ik gok dat een soortgelijke baan als deze nogal schaars is buiten London. (alhoewel easyJet nog een developer vroeg, in Luton) :o
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163742552
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:20 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Iemand op reddit had dit overgenomen van de Daily Mirror. :P

[..]

Maar ik gok dat een soortgelijke baan als deze nogal schaars is buiten London. (alhoewel easyJet nog een developer vroeg, in Luton) :o
In Luton wil ik nog niet dood gevonden worden. :')
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:46:47 #94
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163743114
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:22 schreef laforest het volgende:

[..]

In Luton wil ik nog niet dood gevonden worden. :')
Daarom ook niet op ingegaan ;)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163743157
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:46 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Daarom ook niet op ingegaan ;)
je hoeft er toch niet te wonen om er te werken?
pi_163743395
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:48 schreef computergirl het volgende:

[..]

je hoeft er toch niet te wonen om er te werken?
Ik zou er nog niet heen willen om te werken. :X
pi_163743403
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:46 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Daarom ook niet op ingegaan ;)
:D
pi_163743975
Ja, dan zit je in Victoria wel beter. ^O^

Maar goed, mijn werk verhuist later dit jaar naar :N Kings Cross :N Pleures-end fietsen....
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 03:26:51 #99
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_163750769
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:28 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Waar? :o 45 minuten reizen is niet echt een issue voor me.
Hangt er vanaf waar je in Londen werkt, bijna al de satellietsteden rond Londen zijn vergelijkbaar qua prijs en afstand.. Woking, Sevenoaks, St. Albans, of iets verder daarvandaan.
Wat de reistijd omhoog gooit is hoe ver je moet van je terminal (Waterloo, Victoria, Kings Cross, etc.)
  vrijdag 15 juli 2016 @ 10:07:27 #100
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163753066
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 03:26 schreef MartijnUK het volgende:

[..]

Hangt er vanaf waar je in Londen werkt, bijna al de satellietsteden rond Londen zijn vergelijkbaar qua prijs en afstand.. Woking, Sevenoaks, St. Albans, of iets verder daarvandaan.
Wat de reistijd omhoog gooit is hoe ver je moet van je terminal (Waterloo, Victoria, Kings Cross, etc.)
5 min. van Victoria Station :Y Ik heb nu overigens dit, voor iig tijdelijk, op het oog: https://www.thecollective.co.uk/coliving/old-oak
Wel een beetje kleine kamers, maar tenminste wel een eigen badkamer en het is goed bereikbaar. Kost wel 1000 pond per maand, maar daar kom ik iig de eerste maanden mee door totdat ik wellicht iets anders heb gevonden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163753507
1000 per maand, mijn hemel... ;( maar ziet er verder OK uit. Als dat ook inclusief je gym enzo is...
Ja doei.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 10:40:46 #102
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163753584
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
1000 per maand, mijn hemel... ;( maar ziet er verder OK uit. Als dat ook inclusief je gym enzo is...
Ik gok dat ze niet zoveel free weights enzo hebben, dus ik zal sowieso toch naar een andere gym gaan. Maar op zich wel netjes. Overigens had het bedrijf ook een corporate gym membership bij eentje tegenover het kantoor.

Naja, als ik rondkijk voor een shared flat betaal je ongeveer 7-800 per maand voor een double room, maar moet je nog wel utilities en council tax betalen. 1000 pond is natuurlijk wel erg veel, maar het past binnen m'n budget en geeft weer wat gemak en ruimte voor iig de eerste paar maanden. Liever heb ik natuurlijk meteen een mooie flat, maar heb er nog geen kunnen vinden binnen mijn budget en compleet furnished.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163753621
Ga in Leeds werken. Betaal je 1/3 van dat bedrag voor een privéflat. 8-)
Ja doei.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 10:51:01 #104
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163753767
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ga in Leeds werken. Betaal je 1/3 van dat bedrag voor een privéflat. 8-)
Heb ik wel over nagedacht! Maar vond toch de ervaring van het werken in Londen belangrijker dan het comfortabel/goedkoper wonen. Zal ongetwijfeld ook niet de rest van m'n leven er blijven wonen. Maar zien hoe het allemaal loopt :+
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163760161
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:07 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

5 min. van Victoria Station :Y Ik heb nu overigens dit, voor iig tijdelijk, op het oog: https://www.thecollective.co.uk/coliving/old-oak
Wel een beetje kleine kamers, maar tenminste wel een eigen badkamer en het is goed bereikbaar. Kost wel 1000 pond per maand, maar daar kom ik iig de eerste maanden mee door totdat ik wellicht iets anders heb gevonden.
Wel vrij ver van wat ik in Londen leuk vind in avonden/weekenden.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 22:15:59 #106
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163768472
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 15:38 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Wel vrij ver van wat ik in Londen leuk vind in avonden/weekenden.
Het ligt aan de Bakerloo line en er gaat een nachtbus vanaf Shepherds Bush. Ik heb ook nog niet echt een idee waar wat is overigens :o Ik had vandaag even gebeld met die gasten van daar en ze hadden me een inschrijfformulier opgestuurd om te reserveren. Hij zei ook dat er wat andere Nederlanders zaten enzo.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163776749
Haha nee joh, die piepkleine kamers kunnen echt niet voor dat geld.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_163779691
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:07 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

5 min. van Victoria Station :Y Ik heb nu overigens dit, voor iig tijdelijk, op het oog: https://www.thecollective.co.uk/coliving/old-oak
Wel een beetje kleine kamers, maar tenminste wel een eigen badkamer en het is goed bereikbaar. Kost wel 1000 pond per maand, maar daar kom ik iig de eerste maanden mee door totdat ik wellicht iets anders heb gevonden.
Én je kunt thee zetten vanuit je bed. ;)

12m2 voor £1000 p/m. Mijn hemel.
Mon 'en!
  zaterdag 16 juli 2016 @ 11:08:48 #109
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163780468
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 10:10 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Én je kunt thee zetten vanuit je bed. ;)

12m2 voor £1000 p/m. Mijn hemel.
Naja, ik kan geen goedkopere kamer op spareroom of gumtree vinden waarbij je niet iedere nacht verkracht wordt door een huisbaas. Meeste zien er nogal crappy uit of is het huis gewoon een puinhoop.
Moet daarbij wel vertellen dat mijn budget 1200 pond is met deposit, fees en alles erin.

Ik vind van dit fijn dat het centraal ligt, alle faciliteiten eromheen heeft en dat er nog een sociaal aspect is. Als je een houseshare neemt, weet je dat van tevoren niet. Het is niet ideaal ofzo, maar wel de beste optie imo. Iig tot ik een eigen flat kan gaan nemen.

Edit: oh en ik moet ook furnished hebben, want ik kan op de korte termijn niet zo snel al mn spullen verhuizen. Dat scheen ook lastiger te zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Juicyhil op 16-07-2016 11:54:25 ]
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163782345
Op zich best handig om even een thuisbasis te hebben vanwaar je meer op je gemak wat kunt opzoeken voor de lange termijn.

Plus mocht Londen tegenvallen of de Brexit flink uit te hand lopen, dan kun je ook nog vrij makkelijk weer weg.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_163787401
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 15:38 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Wel vrij ver van wat ik in Londen leuk vind in avonden/weekenden.
:?
pi_163787446
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
1000 per maand, mijn hemel... ;( maar ziet er verder OK uit. Als dat ook inclusief je gym enzo is...
Nou ja, is toch niks voor London. Zat laast even te kijken voor Chelsea, Nothing Hill, en Knightsbridge en dan betaal je toch heel wat meer. :Y
pi_163787460
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ga in Leeds werken. Betaal je 1/3 van dat bedrag voor een privéflat. 8-)
Tja, het loon is ook 1/3e in Leeds. :X

Al staat Leeds voor mij wel bovenaan op dit moment voor studeren. :D
pi_163787595
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:21 schreef laforest het volgende:

[..]

:?
Fan van Oost en dat is vrij ver dan.
pi_163787602
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:30 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Fan van Oost en dat is vrij ver dan.
Underground?
pi_163787612
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:30 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Fan van Oost en dat is vrij ver dan.
Waarom ben je eigenlijk een fan van Oost? :o
pi_163787653
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:24 schreef laforest het volgende:

[..]

Nou ja, is toch niks voor London. Zat laast even te kijken voor Chelsea, Nothing Hill, en Knightsbridge en dan betaal je toch heel wat meer. :Y
6 weken in Knightsbridge gezeten in een tijdelijk appartement, verschrikkelijke dooie omgeving in de avonduren, zou daar never never nooit willen wonen.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 16:36:58 #118
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163787695
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 12:46 schreef LintuxCx het volgende:
Op zich best handig om even een thuisbasis te hebben vanwaar je meer op je gemak wat kunt opzoeken voor de lange termijn.

Plus mocht Londen tegenvallen of de Brexit flink uit te hand lopen, dan kun je ook nog vrij makkelijk weer weg.
Dat was inderdaad ook een beetje mijn gedachtengang. :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:24 schreef laforest het volgende:

[..]

Nou ja, is toch niks voor London. Zat laast even te kijken voor Chelsea, Nothing Hill, en Knightsbridge en dan betaal je toch heel wat meer. :Y
De maandelijkse kosten zit bijna allemaal wel in mijn budget (tegen wat ik ga verdienen daar). Maar heb ook dit moment niet zoveel geld om die deposits, fees e.d. te betalen en ook moet ik wel een furnished appartement hebben. Ik heb helaas niet zoveel tijd tussen m'n baan hier en daar (ik moet 29 augustus afstuderen en 31 augustus aan de slag in London). :'(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163787712
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:34 schreef JopJuh het volgende:

[..]

6 weken in Knightsbridge gezeten in een tijdelijk appartement, verschrikkelijke dooie omgeving in de avonduren, zou daar never never nooit willen wonen.
Nou ik vind het juist wel lekker dat het rustig is waar ik woon en ik er voor kiezen kan om het uitgaansleven in te gaan. Ik vind die omgeving juist wel erg mooi. Echter, ik vind East London echt ver beneden pijl en zou er nooit willen wonen.
pi_163787735
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:32 schreef laforest het volgende:

[..]

Waarom ben je eigenlijk een fan van Oost? :o
Woon in Shoreditch, alle avonden en hele weekend is er hier volop veel te beleven/doen. Van pub tot club en bloemenmarkt tot hipster kleding winkel. Gewoon beetje mijn scene. Ga ook nog weleens echt uit, Oval Space, Studio Spaces, Dance Tunnel, Village Underground. Allemaal op loopafstand.
pi_163787738
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:36 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat was inderdaad ook een beetje mijn gedachtengang. :Y

[..]

De maandelijkse kosten zit bijna allemaal wel in mijn budget (tegen wat ik ga verdienen daar). Maar heb ook dit moment niet zoveel geld om die deposits, fees e.d. te betalen en ook moet ik wel een furnished appartement hebben. Ik heb helaas niet zoveel tijd tussen m'n baan hier en daar (ik moet 29 augustus afstuderen en 31 augustus aan de slag in London). :'(
Kunnen je ouders misshien tijdelijk bijspringen? Of een kortlopende lening die je meteen met je loon afbetalen?
  zaterdag 16 juli 2016 @ 16:44:47 #122
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163787843
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:39 schreef laforest het volgende:

[..]

Kunnen je ouders misshien tijdelijk bijspringen? Of een kortlopende lening die je meteen met je loon afbetaald?
Nah, dat niet echt. Maar het maakt me niet zo heel veel uit, als het maar voor de eerste paar maanden is. Het is ook wel makkelijker, zodat me eerst goed kan focussen op m'n werk i.p.v. dat ik nog alles moet regelen voor een huis.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 16 juli 2016 @ 16:48:23 #123
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163787900
Hoe krijg ik trouwens een NI-nummer? :o
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163787901
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:44 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nah, dat niet echt. Maar het maakt me niet zo heel veel uit, als het maar voor de eerste paar maanden is. Het is ook wel makkelijker, zodat me eerst goed kan focussen op m'n werk i.p.v. dat ik nog alles moet regelen voor een huis.
Werken als gigolo voordat je gaat? Snel geld verdienen?
Ik prober mee te denken. :P
  zaterdag 16 juli 2016 @ 16:50:14 #125
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163787940
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:48 schreef laforest het volgende:

[..]

Werken als gigolo voordat je gaat? Snel geld verdienen?
Ik prober mee te denken. :P
Lol, doe ik al. Zoveel verdient het niet ;(

Maar ik ga daar het dubbele verdienen van m'n huidige salaris, dus het is niet zo gek dat het nogal lastig is. :P Komt wel goed, heb ik begin van 2017 gewoon een luxe penthouse en shit in zone 1 _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163788110
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:50 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Lol, doe ik al. Zoveel verdient het niet ;(

Maar ik ga daar het dubbele verdienen van m'n huidige salaris, dus het is niet zo gek dat het nogal lastig is. :P Komt wel goed, heb ik begin van 2017 gewoon een luxe penthouse en shit in zone 1 _O_
Moet je mannelijke klanten nemen. :X

Ik staar me niet zo blind op dubbel verdienen. Ik kan me nog herinneren toen ik naar Ierland ging en daar het dubbele ging verdienen van wat ik toen in NL had. Tjonge, jonge, het was wel even drie keer zo duur. :o

Feli. :D
Ik woon in een kakkersbuurt. :7
pi_163788321
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:50 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Lol, doe ik al. Zoveel verdient het niet ;(

Maar ik ga daar het dubbele verdienen van m'n huidige salaris, dus het is niet zo gek dat het nogal lastig is. :P Komt wel goed, heb ik begin van 2017 gewoon een luxe penthouse en shit in zone 1 _O_
ik nodig mezelf alvast uit :+
pi_163788348
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe krijg ik trouwens een NI-nummer? :o
Zie de OP.
Ja doei.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 17:40:56 #129
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163789064
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:57 schreef laforest het volgende:

[..]

Moet je mannelijke klanten nemen. :X

Ik staar me niet zo blind op dubbel verdienen. Ik kan me nog herinneren toen ik naar Ierland ging en daar het dubbele ging verdienen van wat ik toen in NL had. Tjonge, jonge, het was wel even drie keer zo duur. :o

Feli. :D
Ik woon in een kakkersbuurt. :7
Lol, daar had ik me inderdaad ook wel al een beetje op ingesteld. Maar denk ik niet dat ik me zorgen moet maken daarom :P
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 16 juli 2016 @ 17:44:16 #130
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163789152
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:06 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik nodig mezelf alvast uit :+
Had je over dat als ik als gigolo werk? :7
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 16 juli 2016 @ 17:44:27 #131
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163789156
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zie de OP.
Oops, thanks! :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163789202
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:44 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Had je over dat als ik als gigolo werk? :7
haha _O- nee sorry, ben alleen geinteresseerd in je toekomstige penthouse O~) als huissitter als je met je jacht op de Riviera bent *)
  zaterdag 16 juli 2016 @ 17:48:02 #133
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163789250
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

haha _O- nee sorry, ben alleen geinteresseerd in je toekomstige penthouse O~) als huissitter als je met je jacht op de Riviera bent *)
Ik ben ook al blij met een golddigger _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163790019
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 16:48 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe krijg ik trouwens een NI-nummer? :o
Gewoon even een JobCentre Plus bellen. :Y
Ging vrij makkelijk.
pi_163790044
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 17:48 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik ben ook al blij met een golddigger _O_
:D
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:15:27 #136
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163794265
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:30 schreef laforest het volgende:

[..]

Gewoon even een JobCentre Plus bellen. :Y
Ging vrij makkelijk.
Top, doe ik dat direct zodra ik een adres heb. Hopelijk dat dat soepel overloopt met de verzekering hier in NL.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163794404
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:15 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Top, doe ik dat direct zodra ik een adres heb. Hopelijk dat dat soepel overloopt met de verzekering hier in NL.
Ja, je hebt een proof of address nodig en je krijgt de uitnodiging ook op dat adres en die moet je dan meenemen. Ik heb gewoon mijn contract voor mijn apartment meegenomen, brief van mijn bank, paspoort, en mijn arbeidsovereenkomst.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:21:11 #138
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_163794410
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 18:30 schreef laforest het volgende:

[..]

Gewoon even een JobCentre Plus bellen. :Y
Ging vrij makkelijk.
Precies, ik stond na 10 minuten weer buiten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_163794477
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:21 schreef static het volgende:

[..]

Precies, ik stond na 10 minuten weer buiten.
Ja, ik ook. Ik kwam binnen met voor mij een hele groep Roemenen en Polen, maar ik werd als eerste gevraagd te gaan zitten voor de aanvraag. :X
Was er werkelijk snel weer uit. Had natuurlijk ook wel alle documenten, etc.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 21:27:43 #140
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163794538
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:20 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja, je hebt een proof of address nodig en je krijgt de uitnodiging ook op dat adres en die moet je dan meenemen. Ik heb gewoon mijn contract voor mijn apartment meegenomen, brief van mijn bank, paspoort, en mijn arbeidsovereenkomst.
Thanks. Ik heb daar een dagje voordat ik moet werken, dus dan ga ik maar even een bankrekening afsluiten en dat direct doen. :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163794938
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 21:27 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Thanks. Ik heb daar een dagje voordat ik moet werken, dus dan ga ik maar even een bankrekening afsluiten en dat direct doen. :)
Ja, want anders kom je op emergency tax. :X
  zondag 17 juli 2016 @ 10:29:30 #143
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163802628
quote:
Damn. Daar wil ik eigenlijk wel eerst zekerheid over hebben. Denk dat ik morgen het consulaat maar even bel hier in Amsterdam :X Ik heb geen zin dat ze ineens volgende mensen weigeren.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 17 juli 2016 @ 15:22:03 #144
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163808170
Iemand trouwens een beetje bekend met de sportscholen in Londen? Deze zit tegenover het kantoor daar: http://gymbox.com/gyms/victoria Iemand ervaringen mee? Ik doe voornamelijk weightlifiting en kickboxing, dat lijken ze daar beiden te hebben.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163808279
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 10:29 schreef Juicyhil het volgende:
Denk dat ik morgen het consulaat maar even bel hier in Amsterdam
En wat verwacht je als antwoord precies?
Op het moment zitten ze gewoon nog in de EU.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163808409
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
Iemand trouwens een beetje bekend met de sportscholen in Londen? Deze zit tegenover het kantoor daar: http://gymbox.com/gyms/victoria Iemand ervaringen mee? Ik doe voornamelijk weightlifiting en kickboxing, dat lijken ze daar beiden te hebben.
Als je tussen de yuppen wil fitnessen.
Nee, in London kom ik niet graag bij die grotere "commerciele" gyms.

Reviews zijn ook niet best op google.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 17 juli 2016 @ 15:38:40 #147
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163808524
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

En wat verwacht je als antwoord precies?
Op het moment zitten ze gewoon nog in de EU.
Geen idee. Maar dat nieuwsbericht zegt dat ze bezig zijn om al mensen tegen te gaan houden. Ik kan het allicht checken wat het voor consequenties gaat hebben, want het zou een beetje triest zijn als ik straks toch niet mag werken daar.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163808539
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:38 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Geen idee. Maar dat nieuwsbericht zegt dat ze bezig zijn om al mensen tegen te gaan houden. Ik kan het allicht checken wat het voor consequenties gaat hebben, want het zou een beetje triest zijn als ik straks toch niet mag werken daar.
Dan mogen ze dus eerst de EU uitgaan.
Want zolang dat niet het geval is hebben ze weinig om op te staan.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 17 juli 2016 @ 15:40:57 #149
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163808575
quote:
9s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Als je tussen de yuppen wil fitnessen.
Nee, in London kom ik niet graag bij die grotere "commerciele" gyms.

Reviews zijn ook niet best op google.
Ik zag wel wat bodybuilding gyms enzo, maar die zitten buiten het centrum. Voor zover ik weet heeft het bedrijf waar ik ga werken ook kortingen voor die gym, dus vandaar dat ik het overweeg. Ik zoek wel wat dichtbij Victoria zodat ik voor het werk kan gaan vroeg in de ochtend. Misschien maar even verder kijken dan.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 17 juli 2016 @ 15:41:21 #150
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163808585
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:39 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dan mogen ze dus eerst de EU uitgaan.
Want zolang dat niet het geval is hebben ze weinig om op te staan.
Daar zit wat in. Dan ga ik me maar geen zorgen maken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163808626
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:40 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Ik zag wel wat bodybuilding gyms enzo, maar die zitten buiten het centrum. Voor zover ik weet heeft het bedrijf waar ik ga werken ook kortingen voor die gym, dus vandaar dat ik het overweeg. Ik zoek wel wat dichtbij Victoria zodat ik voor het werk kan gaan vroeg in de ochtend. Misschien maar even verder kijken dan.
Ja, er zijn genoeg fijne boxing/bodybuilding gyms in London.
Maar de meeste liggen buiten het centrum.

Zou ter plekke gewoon even rondkijken.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_163816467
Ja precies, dat. En dat gaat vast ngo wel een paar jaar duren.

En als je £60k pj gaat verdienen dan word je er ws niet zomaar uit getrapt, zo achterlijk zijn zelfs de tories niet.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zondag 17 juli 2016 @ 22:35:07 #153
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_163817149
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:12 schreef LintuxCx het volgende:
Ja precies, dat. En dat gaat vast ngo wel een paar jaar duren.

En als je £60k pj gaat verdienen dan word je er ws niet zomaar uit getrapt, zo achterlijk zijn zelfs de tories niet.
lol, dat is zo. Staat ook wel specifiek over Polen en Roemenen. Naja, niets om zenuwachtig over te worden dus.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_163856345
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 15:22 schreef Juicyhil het volgende:
Iemand trouwens een beetje bekend met de sportscholen in Londen? Deze zit tegenover het kantoor daar: http://gymbox.com/gyms/victoria Iemand ervaringen mee? Ik doe voornamelijk weightlifiting en kickboxing, dat lijken ze daar beiden te hebben.
Ga gewoon even kijken hoe druk het is op de tijden waarop jij naar de gym wil gaan en of ze de apparatuur hebben die jij wil. Ik zit bij mijn Virgin Active en het heeft een grote weights area die niet al te druk is rond 7 uur 's ochtends, en dat is voor mij het belangrijkste.

Al die budgetgyms rond de £20/maand zijn vaak ontzettend druk in de piekuren, maar als jij flexibel bent dan kan dat ook een goede optie zijn.
pi_163869909
quote:
1s.gif Op zondag 17 juli 2016 22:35 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

lol, dat is zo. Staat ook wel specifiek over Polen en Roemenen. Naja, niets om zenuwachtig over te worden dus.
Ik ben zelf ook niet zo bang. Mijn baas zei al dat ik met mijn baan waarschijnlijk echt niets te vrezen heb en dat ze desnoods een visa sponseren als dat echt nodig zou zijn.
pi_164161686
Vorige week heb ik een aanbod gekregen om in Londen te gaan werken, heel veel zin in! Ik ga dit aanbod waarschijnlijk accepteren, maar ik ben mij nu aan het verdiepen in wat mij allemaal te wachten staat.

Ik ben dus op zoek naar woonruimte voor samen met mijn vriendin. Ik ga waarschijnlijk werken vlakbij Wimbledon Station, dus zou ik wel graag in die regio willen gaan wonen. Heeft er iemand tips wat betreft regio's? En wellicht een goede site om appartementen te gaan checken?

Ik moet waarschijnlijk in oktober beginnen, maar doordat ik in september op vakantie ga heb ik dan een maand geen tijd om dingen te regelen. Is de woningmarkt in Londen zo dat als ik deze maand die kant op ga om wat te bezichtigen, ik deze bijvoorbeeld kan vasthouden tot oktober? Of werkt de markt zo snel dat je er meteen in moet en anders te laat bent?

Wat moet ik nog meer regelen behalve een National Insurance Number, bankrekening en health care?

Alle andere tips zijn uiteraard hartstikke welkom! Alvast bedankt!
pi_164162959
Kan er geen apart Londontopic komen ofzo ;(

Tevens, Happy Yorkshire Day!

Ja doei.
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:06:04 #158
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164163819
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:55 schreef paulafca het volgende:
Vorige week heb ik een aanbod gekregen om in Londen te gaan werken, heel veel zin in! Ik ga dit aanbod waarschijnlijk accepteren, maar ik ben mij nu aan het verdiepen in wat mij allemaal te wachten staat.

Ik ben dus op zoek naar woonruimte voor samen met mijn vriendin. Ik ga waarschijnlijk werken vlakbij Wimbledon Station, dus zou ik wel graag in die regio willen gaan wonen. Heeft er iemand tips wat betreft regio's? En wellicht een goede site om appartementen te gaan checken?

Ik moet waarschijnlijk in oktober beginnen, maar doordat ik in september op vakantie ga heb ik dan een maand geen tijd om dingen te regelen. Is de woningmarkt in Londen zo dat als ik deze maand die kant op ga om wat te bezichtigen, ik deze bijvoorbeeld kan vasthouden tot oktober? Of werkt de markt zo snel dat je er meteen in moet en anders te laat bent?

Wat moet ik nog meer regelen behalve een National Insurance Number, bankrekening en health care?

Alle andere tips zijn uiteraard hartstikke welkom! Alvast bedankt!
Leuk! Ik ga 1 september in London beginnen *O*

Ik merkte bij de meeste appartementen, vooral zone 1-2, dat ze 2-3 weken van tevoren werken. Dus als je in oktober gaat verhuizen, half september gaat reageren. Ik reageerde op een paar appartmenten in de eerste helft van juli en zeiden ze dat ik half augustus nog eens moest bellen of dat ze helemaal niet reageren. Veel vragen ook een holding fee, om het huis vast te houden als je er niet direct in gaat. Hopelijk vind je een leuk appartement!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:07:51 #159
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164163884
quote:
9s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kan er geen apart Londontopic komen ofzo ;(
Is er buiten London dan nog meer in het Verenigd Koninkrijk?
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164169028
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:07 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Is er buiten London dan nog meer in het Verenigd Koninkrijk?
Yup! Da's het stuk waar we Brexit aan te danken hebben. :'(
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 10:07:46 #161
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_164170919
Zoals gewoonlijk worden vanuit Londen de Schotten en de Noord-Ieren weer eens vergeten. ;)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_164174862
quote:
9s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:38 schreef motorbloempje het volgende:
Kan er geen apart Londontopic komen ofzo ;(

Tevens, Happy Yorkshire Day!

[ afbeelding ]
_O_
pi_164179725
Ik mis Schotland zó erg! Heb echt last van heimwee vandaag.. ;(
Mon 'en!
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 17:01:32 #164
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164180414
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 10:07 schreef Wolve000 het volgende:
Zoals gewoonlijk worden vanuit Londen de Schotten en de Noord-Ieren weer eens vergeten. ;)
En jij blijkbaar Wales :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164180470
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 17:01 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

En jij blijkbaar Wales :D
Nee?
Ja doei.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 17:31:44 #166
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_164180960
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 17:01 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

En jij blijkbaar Wales :D
Wales stemde Leave, dat je het even weet...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:18:04 #167
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164778929
Hoe zit het met de tandartsen daar? Heb afgelopen maanden wat behandelingen gehad hier in Nederland, totaal kostte dat iets van 1200 euro. (heb geen aanvullende verzekering)
Nu zag ik wel dat er de NHS tandartsen zijn. Maar mijn tandarts zei dat die niet echt ontzettend goed zijn. Zeker aangezien ik voor sommige behandelingen een speciale verdoving (Quicksleeper) nodig heb. Moet ik dan naar een privé tandarts en zijn die veel duurder?
Ik krijg nog wel van het werk private healthcare, maar weet niet echt wat dat gaan inhouden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164782183
Dit weekend ga ik naar Jamie Oliver's restaurant at Covent Garden. :9
pi_164782209
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 08:18 schreef Juicyhil het volgende:
Hoe zit het met de tandartsen daar? Heb afgelopen maanden wat behandelingen gehad hier in Nederland, totaal kostte dat iets van 1200 euro. (heb geen aanvullende verzekering)
Nu zag ik wel dat er de NHS tandartsen zijn. Maar mijn tandarts zei dat die niet echt ontzettend goed zijn. Zeker aangezien ik voor sommige behandelingen een speciale verdoving (Quicksleeper) nodig heb. Moet ik dan naar een privé tandarts en zijn die veel duurder?
Ik krijg nog wel van het werk private healthcare, maar weet niet echt wat dat gaan inhouden.
Geen idee. Mijn werkgever geeft mij private health care en dental care for free. :)
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:16:20 #170
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164860635
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 11:36 schreef laforest het volgende:

[..]

Geen idee. Mijn werkgever geeft mij private health care en dental care for free. :)
Naja, moet ik maar woensdag vragen als ik bij m'n nieuwe job ga beginnen of ze dat dekken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164860720
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 08:16 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Naja, moet ik maar woensdag vragen als ik bij m'n nieuwe job ga beginnen of ze dat dekken.
zit je nu al in London? Snel geregeld allemaal
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:29:36 #172
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164860743
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 08:26 schreef computergirl het volgende:

[..]

zit je nu al in London? Snel geregeld allemaal
Nee, komende dinsdag rij ik die kant op :+ Moet maandagavond nog afstuderen -O-
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164864447
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 08:29 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nee, komende dinsdag rij ik die kant op :+ Moet maandagavond nog afstuderen -O-
Rijden? :{
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:48:32 #174
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164865111
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:14 schreef laforest het volgende:

[..]

Rijden? :{
Yes, ga op de motor :Y
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164865160
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:48 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Yes, ga op de motor :Y
oh :+ dan zit stuur altijd aan goede kant he? :D
Ga je met boot?
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:51:37 #176
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164865177
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:50 schreef computergirl het volgende:

[..]

oh :+ dan zit stuur altijd aan goede kant he? :D
Ga je met boot?
Haha dat sowieso :D
Yup, vanaf Calais. Heb ik al eens eerder gedaan, best goed te doen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164865204
Wou net zeggen. Peuleschilletje. Met paar uur ben je in London. Of je nou met stuur rechts of links hier rijdt het is zo gemakkelijk.

Lekker om de vluchtelingen slalommen savonds bij de Eurotunnel op de snelweg :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:53:53 #178
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164865214
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:53 schreef RipCity het volgende:
Wou net zeggen. Peuleschilletje. Met paar uur ben je in London.
Ja, 3 of 4 uurtjes naar Calais en dan nog een uurtje vanaf Dover.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164865226
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:51 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Haha dat sowieso :D
Yup, vanaf Calais. Heb ik al eens eerder gedaan, best goed te doen.
Veel plezier met het rijden in London. :X

:P
pi_164865267
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:54 schreef laforest het volgende:

[..]

Veel plezier met het rijden in London. :X

:P
Wat vind je daar dan zo moeilijk aan? 10x chiller dan in Amsterdam of een Zuid-Europese hoofdstad.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:03:54 #181
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164865407
Ja ik vond het vorige keer wel meevalen het rijden in London. Tenminste wat bredere wegen dan hier in Amsterdam.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164865566
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 12:56 schreef RipCity het volgende:

[..]

Wat vind je daar dan zo moeilijk aan? 10x chiller dan in Amsterdam of een Zuid-Europese hoofdstad.
Heeft niks met moeilijk te maken.
pi_164865729
NOU POE HÈ!
Ja doei.
pi_164865764
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 13:09 schreef laforest het volgende:

[..]

Heeft niks met moeilijk te maken.
Wat loop je dan te piepen :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:40:27 #185
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164866435
Alleen het is kut dat je moet betalen om te parkeren (pond per dag, maar toch) en alleen maar in de vakken mag :'(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164869374
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 13:17 schreef RipCity het volgende:

[..]

Wat loop je dan te piepen :')
Het is gewoon irritant.
pi_164869391
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 13:40 schreef Juicyhil het volgende:
Alleen het is kut dat je moet betalen om te parkeren (pond per dag, maar toch) en alleen maar in de vakken mag :'(
Hmm dat is vrij goedkoop. :P
Ik betaal niets bij het werk, maar zodra je zelfs bij het station hier op een Zondag parkeert betaal je al 4 pond per uur. :{
pi_164883206
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 15:50 schreef laforest het volgende:

[..]

Hmm dat is vrij goedkoop. :P
Ik betaal niets bij het werk, maar zodra je zelfs bij het station hier op een Zondag parkeert betaal je al 4 pond per uur. :{
Gaat over een motor hè :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:28:11 #189
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164887569
Oh ja, met een auto werk je eigenlijk alleen maar om je parkeerplaats te betalen _O-
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164887683
3 eigen parkeerplekken hier O+

Nou ja, alles is gratis, maar de zijkant van ons huis hoort bij onze grond plus onze garage maakt dat we effectief gezien 3 'prive' parkeerplekken hebben. 8-)
Ja doei.
pi_164888103
100pond per jaar voor parkeervergunning in London, valt reuze mee.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_164888284
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:55 schreef RipCity het volgende:
100pond per jaar voor parkeervergunning in London, valt reuze mee.
Ja leuk hè, gesubsidieerd parkeren. Mogen ze ook wel eens voor de kostprijs gaan verkopen, stelletje vervuilers. :P
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_164889583
Morgen Covent Garden: Jamie Oliver's Italian. :9
pi_164889636
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
3 eigen parkeerplekken hier O+

Nou ja, alles is gratis, maar de zijkant van ons huis hoort bij onze grond plus onze garage maakt dat we effectief gezien 3 'prive' parkeerplekken hebben. 8-)
Thuis heb ik een garage en parkeerplek. Werk is bewaakt, groot, en gratis. :7
pi_164893484
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:05 schreef laforest het volgende:
Morgen Covent Garden: Jamie Oliver's Italian. :9
Zou er niet teveel van verwachten. Erg matige chain.Die op covent garden is nog een van de betere. Veel andere zijn echt ten onder gegaan aan zeer matige kwaliteit.

Moet je voor de grap een keer naar z'n 'American Diner' gaan vlak bij Picadilly Circus. Helemaal om te janken. Pure tourist traps.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_164893743
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:17 schreef RipCity het volgende:

[..]

Zou er niet teveel van verwachten. Erg matige chain.Die op covent garden is nog een van de betere. Veel andere zijn echt ten onder gegaan aan zeer matige kwaliteit.

Moet je voor de grap een keer naar z'n 'American Diner' gaan vlak bij Picadilly Circus. Helemaal om te janken. Pure tourist traps.
Die weet ik te vinden en loop ik altijd met een boog omheen richting de Hems. :7
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:57:14 #197
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164894282
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 14:05 schreef laforest het volgende:
Morgen Covent Garden: Jamie Oliver's Italian. :9
Klinkt goed :o
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 17:58:50 #198
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164894302
Ik ga trouwens wel de Roti hier uit de Bijlmer missen :'(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164894324
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga trouwens wel de Roti hier uit de Bijlmer missen :'(
maar in de UK hebben ze Indiaas :Y)
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:02:25 #200
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164894359
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 18:00 schreef computergirl het volgende:

[..]

maar in de UK hebben ze Indiaas :Y)
Die is hier dan weer matig. :9
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164894866
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 17:58 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ga trouwens wel de Roti hier uit de Bijlmer missen :'(
Jij eet iets uit de Bijlmer? :{ :o
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 18:56:25 #202
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164895264
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 18:34 schreef laforest het volgende:

[..]

Jij eet iets uit de Bijlmer? :{ :o
Voor de afgelopen 7 jaar idd :Y
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164908699
Frans Bauer gaat op reis door de UK deze zomer met z'n broer. Links leren rijden en dat soort ongein. Eerste aflevering is Brighton. Wel geinig dat die Nederlander ontmoet en loopt af te geven op 'travellers' en dan Frans komt met: Ja wij zijn ook travellers :D

http://www.npo.nl/vive-la-frans/27-08-2016/AT_2061260
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_164908976
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 18:56 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Voor de afgelopen 7 jaar idd :Y
Sowieso mist London een goede Surinamer.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 06:57:54 #205
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164957241
Moving day 8-)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164957262
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 06:57 schreef Juicyhil het volgende:
Moving day 8-)
succes ^O^
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:13:31 #207
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164962063
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 07:02 schreef computergirl het volgende:

[..]

succes ^O^
Dank! Zit nu op de ferry naar Dover. Eindelijk weg uit dat bagger Frankrijk :r
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_164976855
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:13 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dank! Zit nu op de ferry naar Dover. Eindelijk weg uit dat bagger Frankrijk :r
Waarom trouwens niet vanuit Hoek van Holland? Is in .nl dichtbij en op zich is Harwich vanuit (of nou ja, naar :P) Londen ook best te doen.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_164978014
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 22:56 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Waarom trouwens niet vanuit Hoek van Holland? Is in .nl dichtbij en op zich is Harwich vanuit (of nou ja, naar :P) Londen ook best te doen.
Is ook stuk chiller dan helemaal naar ff-ing Dover rijden. Lekker beetje chillen in de hut op de dagboot O+
Ja doei.
pi_164978168
10x liever wat langer rijden
dan langer op zo'n :r boot :r zitten.

Maar ieder zn voorkeur natuurlijk.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_164979220
Zolang je een hut hebt vind ik 't heerlijk. Tussen het plebs zitten is kut.
Ja doei.
pi_164981211
Ja, ik vind die nachtboot best leuk ook. :) Kort nachtje, dat wel, maar best top om 's avonds na werk naar die boot te gaan, aan boord wat te eten, en dan op een nog best comfortabel bed slapen.

Zou helemaal mooi zijn als ik die ellendige intercom uit kon zetten, want die maakt je wel heel vroeg wakker. :{
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_164981297
Wij nemen nu vaak de dagboot vanaf Harwich, want is flink wat goedkoper. Rijden dan 's ochtends in de vroegte weg, en slapen dan nog lekker even ee paar uur op de boot. Beetje TV kijken en chillen en dan zijn we rond 5 uur in NL. Meestal bij m'n ouders, want die wonen op 15 minuten rijden van de haven :+
Ja doei.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 17:41:46 #214
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_164990393
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 22:56 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Waarom trouwens niet vanuit Hoek van Holland? Is in .nl dichtbij en op zich is Harwich vanuit (of nou ja, naar :P) Londen ook best te doen.
Geld en tijd. Moest ik anders op maandag al om 22 uur vertrekken om op dinsdag aan te komen. Maar ik moest maandagavond afstuderen, dus ging niet lukken.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 5 september 2016 @ 22:56:28 #215
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165117319
Waar ik me gewoon echt serieus aan stoor is dat in de supermarkt de kassieres altijd wachten totdat je weg bent. Dus ik heb afgerond en ga mn spullen in tassen doen, dan blijven ze je aankijken en wachten totdat je weg bent voordat ze de volgende helpen. Waardoor ik me weer opgejaagd voel omdat mensen op mij aan het wachten zijn. Waarom doen ze dat? Vertrouwen ze hun bloedeigen klanten niet dat misschien iets van de ander stiekem meejatten? Supperirritant... Schiet gewoon op en doe waar je het minimumloon voor betaald krijgt, ipv mij lastig te vallen!
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_165117581
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 22:56 schreef Juicyhil het volgende:
Waar ik me gewoon echt serieus aan stoor is dat in de supermarkt de kassieres altijd wachten totdat je weg bent. Dus ik heb afgerond en ga mn spullen in tassen doen, dan blijven ze je aankijken en wachten totdat je weg bent voordat ze de volgende helpen. Waardoor ik me weer opgejaagd voel omdat mensen op mij aan het wachten zijn. Waarom doen ze dat? Vertrouwen ze hun bloedeigen klanten niet dat misschien iets van de ander stiekem meejatten? Supperirritant... Schiet gewoon op en doe waar je het minimumloon voor betaald krijgt, ipv mij lastig te vallen!
Zelf scannen, ff wennen, maar op die slome units bij sainsbury na dikke prima.
pi_165117733
Ga naar de Lidl, daar doen ze wel 'europees'
Ja doei.
  maandag 5 september 2016 @ 23:31:50 #218
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165118345
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 23:06 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Zelf scannen, ff wennen, maar op die slome units bij sainsbury na dikke prima.
Ja die zijn op zich ook wel fatsoenlijk. Net hier bij de Asda geweest en was ook prima boodschappen doen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 6 september 2016 @ 00:02:20 #219
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_165119151
Grappige observatie, ik voel het juist omgekeerd. In Nederland word je opgejaagd omdat men gewoon doorgaat met scannen ookal ben je nog niet klaar met inpakken.

Hier in NZ heb ik het probleem niet meer omdat de kassière alles voor je inpakt. :P
pi_165119257
Ik moest er ook wel aan wennen. Het hoeft niet gejaagd, maar alles gaat op zijn elfendertigst... Wat dan wel weer ideaal is voor de inpaksnelheid.. Als je dat niet bij kunt houden... Maargoed, ga voor het meeste toch naar de Lidl, en het weinige dat ik nodig heb elders gaat of via de zelfscan, of meteen de tas in.

Tesco heeft sowieso scan while you shop tegenwoordig bij de Extra's.
Ja doei.
  dinsdag 6 september 2016 @ 17:10:26 #221
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165129551
Zit bij het jobcentre. Wat een tuig :')
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_165129702
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 22:56 schreef Juicyhil het volgende:
Waar ik me gewoon echt serieus aan stoor is dat in de supermarkt de kassieres altijd wachten totdat je weg bent. Dus ik heb afgerond en ga mn spullen in tassen doen, dan blijven ze je aankijken en wachten totdat je weg bent voordat ze de volgende helpen. Waardoor ik me weer opgejaagd voel omdat mensen op mij aan het wachten zijn. Waarom doen ze dat? Vertrouwen ze hun bloedeigen klanten niet dat misschien iets van de ander stiekem meejatten? Supperirritant... Schiet gewoon op en doe waar je het minimumloon voor betaald krijgt, ipv mij lastig te vallen!
Ocado.com

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:10 schreef Juicyhil het volgende:
Zit bij het jobcentre. Wat een tuig :')
Ja ze moeten daar hele dag filmen. Mooi docu material.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 6 september 2016 @ 19:11:29 #223
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165131853
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:18 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ocado.com
Zo erg is het ook weer niet
quote:
[..]

Ja ze moeten daar hele dag filmen. Mooi docu material.
Van die vreselijk saaie kantoormutsen rechtstreeks uit The Office, werkelozen die niet willen werken en belachelijke procedures.
Iemand was 5 minuten te laten gekomen, moest wegwezen en naar het callcenter bellen voor een nieuwe afspraak.

Naja. Ik weet niet hoelang het normaal gesproken duurt voordat een ni nummer met de post komt. Hopelijk niet al te lang, want mn werk had het erover dat ze op de 15e al met salarissen gingen beginnen en het dan in orde zou moeten zijn. :(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_165133131
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:11 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Zo erg is het ook weer niet

[..]

Van die vreselijk saaie kantoormutsen rechtstreeks uit The Office, werkelozen die niet willen werken en belachelijke procedures.
Iemand was 5 minuten te laten gekomen, moest wegwezen en naar het callcenter bellen voor een nieuwe afspraak.

Naja. Ik weet niet hoelang het normaal gesproken duurt voordat een ni nummer met de post komt. Hopelijk niet al te lang, want mn werk had het erover dat ze op de 15e al met salarissen gingen beginnen en het dan in orde zou moeten zijn. :(
3 weken duurde het hier. Vaak wel vrij lang, dus dat gaat er om hangen. Ik moest het hierdoor de eerste maand zonder salaris doen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 6 september 2016 @ 20:34:17 #225
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165134008
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 20:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

3 weken duurde het hier. Vaak wel vrij lang, dus dat gaat er om hangen. Ik moest het hierdoor de eerste maand zonder salaris doen.
Shit, dat zou serieus echt kut zijn. :{
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_165140169
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 20:34 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Shit, dat zou serieus echt kut zijn. :{
Hebben ze geen regeling daarvoor? Voorschotje betalen met het hoogste tarief desnoods, en dat dan de volgende maand weer gladstrijken? Is bij mij nooit een probleem, zou voor bedrijven die regelmatig buitenlanders in dienst nemen ook een bekend probleem (met al gevonden oplossing) moeten zijn.. Mijn NI nummer kwam idd ook pas binnen na mijn eerste salaris geloof ik.

Volgens mij geven mensen ook nog wel eens een provisional/tijdelijk NI nummer op, afgeleid van hun geboortedatum. Kan zo niet vinden hoe dat werkt en hoe verstandig het is.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  woensdag 7 september 2016 @ 01:39:44 #227
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_165143677
Toen ik in Engeland begon met werken heb ik 5 maanden geen salaris uitgekeerd gehad.. en daarna kwam het in 1 klap. Werkgever kon niet uitbetalen eerst vanwege gebrek aan NI daarna omdat ik geen bankrekening had, kon ook geen bankrekening krijgen omdat ik nog in Nederland woonde en ieder weekend heen en weer vloog. Daarna wilde de lettings agent mij geen huis verhuren omdat ik geen bankrekening had om de deposit te betalen maar ik had het huis nodig om de bankrekening te krijgen.. lol. Catch 22 noemen ze dat. Salaris kon ook niet uitbetaald worden als cheque, en zelfs al zou dat kunnen je kunt die alleen bij een bank incasseren en op je rekening laten storten als je een rekening hebt. Anders moet je naar zo'n cash kantoor waar ze exortionate rates vragen voor het omwisselen. Ja.. Engelse bureaucratie :P
  woensdag 7 september 2016 @ 13:59:05 #228
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165150269
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:31 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Hebben ze geen regeling daarvoor? Voorschotje betalen met het hoogste tarief desnoods, en dat dan de volgende maand weer gladstrijken? Is bij mij nooit een probleem, zou voor bedrijven die regelmatig buitenlanders in dienst nemen ook een bekend probleem (met al gevonden oplossing) moeten zijn.. Mijn NI nummer kwam idd ook pas binnen na mijn eerste salaris geloof ik.

Volgens mij geven mensen ook nog wel eens een provisional/tijdelijk NI nummer op, afgeleid van hun geboortedatum. Kan zo niet vinden hoe dat werkt en hoe verstandig het is.
Net even gevraagd bij HR en het zou niet echt een probleem hoeven te zijn. Gelukkig maar :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 7 september 2016 @ 13:59:55 #229
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165150287
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 01:39 schreef MartijnUK het volgende:
Toen ik in Engeland begon met werken heb ik 5 maanden geen salaris uitgekeerd gehad.. en daarna kwam het in 1 klap. Werkgever kon niet uitbetalen eerst vanwege gebrek aan NI daarna omdat ik geen bankrekening had, kon ook geen bankrekening krijgen omdat ik nog in Nederland woonde en ieder weekend heen en weer vloog. Daarna wilde de lettings agent mij geen huis verhuren omdat ik geen bankrekening had om de deposit te betalen maar ik had het huis nodig om de bankrekening te krijgen.. lol. Catch 22 noemen ze dat. Salaris kon ook niet uitbetaald worden als cheque, en zelfs al zou dat kunnen je kunt die alleen bij een bank incasseren en op je rekening laten storten als je een rekening hebt. Anders moet je naar zo'n cash kantoor waar ze exortionate rates vragen voor het omwisselen. Ja.. Engelse bureaucratie :P
Damn, dat zou m'n faillisement zijn. Heb niet zo heel veel reserves (ik weet het, het is dom :z )
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 12 september 2016 @ 22:51:25 #230
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165282590
Ik heb een bankrekening kunnen openen vandaag *O*

En ik reed net in het donker over de Waterloo Bridge en zag hoe mooi London eigenlijk is _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  dinsdag 13 september 2016 @ 10:30:13 #231
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_165288166
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 22:51 schreef Juicyhil het volgende:
hoe mooi London eigenlijk is
Hoax! Volgens mij zit je gewoon ergens in Yorkshire als ik dat zo lees! :P
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 13 september 2016 @ 11:25:40 #232
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165289225
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:30 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Hoax! Volgens mij zit je gewoon ergens in Yorkshire als ik dat zo lees! :P
London is mooi omdat ik er woon. 8-)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_165289607
:')
Ja doei.
pi_165304433
Over mooi en Londen gesproken, het mooie bleek op zich dichter bij te zijn dan ik dacht afgelopen weekend, dankzij dit boek *O* https://www.amazon.co.uk/Time-Out-Country-Walks-1/dp/1846702216
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_165304539
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 21:50 schreef LintuxCx het volgende:
Over mooi en Londen gesproken, het mooie bleek op zich dichter bij te zijn dan ik dacht afgelopen weekend, dankzij dit boek *O* https://www.amazon.co.uk/Time-Out-Country-Walks-1/dp/1846702216
ik heb een deel hier van gelopen ooit: http://www.timeout.com/lo(...)ing-the-capital-ring
  woensdag 14 september 2016 @ 11:35:36 #236
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165314566
Vraagje trouwens, hoe kijken jullie Heel Holland Bakt? Zit een regio lock op Uitzending Gemist :(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_165314808
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:35 schreef Juicyhil het volgende:
Vraagje trouwens, hoe kijken jullie Heel Holland Bakt? Zit een regio lock op Uitzending Gemist :(
Je kan alles op npo gewoon zien met Hola (ook live tv). Ook RTL werkt daarmee. Alleen SBS niet.

Of een magic iptv boxje nemen. Dan kan je alle Nederlandse tv altijd kijken (plus paar honderd andere- België/USA/uk/spa enzo).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_165315114
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:35 schreef Juicyhil het volgende:
Vraagje trouwens, hoe kijken jullie Heel Holland Bakt? Zit een regio lock op Uitzending Gemist :(
Niet.
Ja doei.
  woensdag 14 september 2016 @ 12:15:05 #239
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165315243
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:47 schreef RipCity het volgende:

[..]

Je kan alles op npo gewoon zien met Hola (ook live tv). Ook RTL werkt daarmee. Alleen SBS niet.

Of een magic iptv boxje nemen. Dan kan je alle Nederlandse tv altijd kijken (plus paar honderd andere- België/USA/uk/spa enzo).
Ah das een goeie. Maar eens proberen vanavond _O_ Ik kijk toch geen SBS, los van Wegmisbruikers en Undercover in Nederland.

quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 12:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niet.
Ja het is nu jammer dat Martine Bijl er niet bij is. Maar Andre van Duin zal toch niet tegenvallen? :{
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_165315419
Nooit gekeken.
Ja doei.
  woensdag 14 september 2016 @ 21:28:56 #241
112251 314
gimme pie!
pi_165327024
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 19:11 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Zo erg is het ook weer niet

[..]

Van die vreselijk saaie kantoormutsen rechtstreeks uit The Office, werkelozen die niet willen werken en belachelijke procedures.
Iemand was 5 minuten te laten gekomen, moest wegwezen en naar het callcenter bellen voor een nieuwe afspraak.

Naja. Ik weet niet hoelang het normaal gesproken duurt voordat een ni nummer met de post komt. Hopelijk niet al te lang, want mn werk had het erover dat ze op de 15e al met salarissen gingen beginnen en het dan in orde zou moeten zijn. :(
Ik was er op tijd, was binnen 10 minuten weer buiten met m'n NI nummer ^O^ wel veel werkschuw volk daar inderdaad haha

Over salarissen zou ik me niet te druk maken, hoogstens krijg de eerste "maand" geen salaris en de maand erop salaris voor 6 weken, niet iedereen begint op de 1e van de maand natuurlijk
  donderdag 15 september 2016 @ 08:59:56 #242
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165334261
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:28 schreef 314 het volgende:

[..]

Ik was er op tijd, was binnen 10 minuten weer buiten met m'n NI nummer ^O^ wel veel werkschuw volk daar inderdaad haha
Wanneer was dat dan? Vreemd dat het bij mij dan zo lang duurt. Misschien hebben ze de procedure veranderd ofzo.
quote:
Over salarissen zou ik me niet te druk maken, hoogstens krijg de eerste "maand" geen salaris en de maand erop salaris voor 6 weken, niet iedereen begint op de 1e van de maand natuurlijk
Ik krijg gelukkig sowieso salaris. Heb nu een bank account. Maar mn werkgever zei ook dat het in het ergste geval nog naar mn bank in NL zou kunnen worden overgemaakt. Zouden dan wel extra kosten bijkomen
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_165382296
De nieuwe 5-pond biljetten lijken wel Monopoly-geld. :D _O-
  zondag 18 september 2016 @ 19:20:37 #244
112251 314
gimme pie!
pi_165411536
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 08:59 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Wanneer was dat dan? Vreemd dat het bij mij dan zo lang duurt. Misschien hebben ze de procedure veranderd ofzo.

[..]

Ik krijg gelukkig sowieso salaris. Heb nu een bank account. Maar mn werkgever zei ook dat het in het ergste geval nog naar mn bank in NL zou kunnen worden overgemaakt. Zouden dan wel extra kosten bijkomen
was afgelopen oktober of november, het nummer sturen ze je nog met de post, maar als ik het me goed herinner hadden ze het al wel op de computer en kreeg ik het op een briefje mee
pi_165453758
Ik heb vorig jaar oktober mijn NI nummer aangevraagd, maar ik kreeg geen nummer mee hoor.

Wel een formulier dat ik aan werkgevers kon tonen dat het in aanvraag was, maar het daadwerkelijke NI nummer kreeg ik pas een maand later per post.
pi_165453775
Ik kreeg 'm 5 jaar geleden ook niet meteen mee geloof ik. Lag wel na een week ofzo op de deurmat :)
Ja doei.
  dinsdag 20 september 2016 @ 19:48:08 #247
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165457053
Misschien is hij in de war met zn bonuskaart, gebruikt hij die al een jaar om te laten zijn dat hij verzekerd is.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 25 september 2016 @ 19:24:17 #248
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165559404
omg omg omg omg omg omg omg


Ik zag Princes Charles :D :D :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_165559591
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:24 schreef Juicyhil het volgende:
omg omg omg omg omg omg omg

Ik zag Princes Charles :D :D :D


?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_165560258
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:45 schreef Operc het volgende:
De nieuwe 5-pond biljetten lijken wel Monopoly-geld. :D _O-
Erg Canadees. Exact zelfde materiaal.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 25 september 2016 @ 20:08:47 #251
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165560475
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2016 19:31 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

?
oepsss.

Ziet er best eng uit overigens
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_165766208
GalleyBeggars twitterde op woensdag 05-10-2016 om 08:46:05 There is no way that we would contribute to this list. I'd rather go to jail. It's Brexit that shames us. Not our f… https://t.co/TYnVxxeWht reageer retweet

Ik weet niet wat ik erger vind, dat dit gebeurt, of dat de kranten het als iets positiefs op de voorpagina zetten..
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  donderdag 6 oktober 2016 @ 19:42:21 #253
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_165795090
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 11:01 schreef LintuxCx het volgende:
GalleyBeggars twitterde op woensdag 05-10-2016 om 08:46:05 There is no way that we would contribute to this list. I'd rather go to jail. It's Brexit that shames us. Not our f… https://t.co/TYnVxxeWht reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik erger vind, dat dit gebeurt, of dat de kranten het als iets positiefs op de voorpagina zetten..
Volgens mij wil je de mensen die waarde hechten aan een dergelijke lijst niet eens in dienst hebben. Dus het is inderdaad wel positief, houdt tenminste dat soort tuig buiten de deur.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_165864827
Gisteren section 9 van de Capital Ring gelopen. Verrassend mooi!

https://tfl.gov.uk/modes/walking/capital-ring
pi_165867319
Ok
Ja doei.
pi_165869165
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 11:01 schreef LintuxCx het volgende:
GalleyBeggars twitterde op woensdag 05-10-2016 om 08:46:05 There is no way that we would contribute to this list. I'd rather go to jail. It's Brexit that shames us. Not our f… https://t.co/TYnVxxeWht reageer retweet
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik erger vind, dat dit gebeurt, of dat de kranten het als iets positiefs op de voorpagina zetten..
Men lijkt al weer flink terug te krabbelen.....onder het motto zo hadden we het niet bedoeld als je de berichtgeving op de BBC moet geloven..
pi_165887723
quote:
5s.gif Op maandag 10 oktober 2016 08:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ok
Ik probeerde slechts een tip te geven. Sorry als dat ongepast is.
pi_165889840
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:54 schreef Enrica het volgende:

[..]

Ik probeerde slechts een tip te geven. Sorry als dat ongepast is.
Niks mis mee hoor. :)

Ben ook wel benieuwd naar de Capital Ring..
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_165890133
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:12 schreef chambler het volgende:

[..]

Men lijkt al weer flink terug te krabbelen.....onder het motto zo hadden we het niet bedoeld als je de berichtgeving op de BBC moet geloven..
Iig nog een klein lichtpuntje ja. Maar als je dan die knurft van een Davis weer met een strak gezicht hoort zeggen dat GB ijzersterk zal staan in de onderhandelingen, en "no downsides to Brexit", dan vraag je je toch af wat hij snuift. FFS.


Altijd wel interessant leesvoer, de Brexit Briefing
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_165890150
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 00:54 schreef Enrica het volgende:

[..]

Ik probeerde slechts een tip te geven. Sorry als dat ongepast is.
Niet ongepast, wel out of the blue.
Ja doei.
pi_165890243
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 10:02 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Niks mis mee hoor. :)

Ben ook wel benieuwd naar de Capital Ring..
ik heb paar jaar geleden twee stukken gelopen, deel langs een kanaal en deel door Richmond park. Was echt leuk om heel ander deel van London te zien
pi_165905981
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 10:23 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Iig nog een klein lichtpuntje ja. Maar als je dan die knurft van een Davis weer met een strak gezicht hoort zeggen dat GB ijzersterk zal staan in de onderhandelingen, en "no downsides to Brexit", dan vraag je je toch af wat hij snuift. FFS.


Altijd wel interessant leesvoer, de Brexit Briefing
lijkt inderdaad goed spul te zijn wat hij snuift.

Het lijkt bijna wel of ze er op uit zijn dat de SNP op de rem gaat trappen. Zo dat ze kunnen zeggen we hebben ons best gedaan maar om het koningrijk hier voor op te breken is een brug te ver.
  woensdag 19 oktober 2016 @ 14:39:08 #263
112251 314
gimme pie!
pi_166057530
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 11:12 schreef chambler het volgende:

[..]

Men lijkt al weer flink terug te krabbelen.....onder het motto zo hadden we het niet bedoeld als je de berichtgeving op de BBC moet geloven..
https://www.ft.com/content/5761ef24-8e12-11e6-8df8-d3778b55a923

quote:
UK retreats on plans to make companies list foreign workers
Barrage of pressure from around the world prompts U-turn
:|W die pro-Brexit voormannen denken nog steeds dat ze campagne aan het voeren zijn ofzo? en met de UKIP gaat het ook al zo lekker haha, Farage weg, z'n opvolgster houdt het maar twee weken vol, nieuwe 'talent' ruziet in Brussel en stapt ook weer op.. niemand wil die Brexit rommel begeleiden, grote mond in de campagne maar de troep opruimen ho maar

edit: moet je voor de grap het percentages 'buitenlanders' in de bouw eens opzoeken, zonder alle Europeanen krijgen ze hier niks voor elkaar lijkt het wel :D
pi_166061638
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 14:39 schreef 314 het volgende:
edit: moet je voor de grap het percentages 'buitenlanders' in de bouw eens opzoeken, zonder alle Europeanen krijgen ze hier niks voor elkaar lijkt het wel :D
Yup! Niet alleen in de bouw, ook in de landbouw. Als de landbouwers geen goedkope Oost-Europese arbeid meer kunnen kopen, is het gebeurd met de "local produce".

Goed systeem man, die referenda. ^O^
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_166062747
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 17:32 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Yup! Niet alleen in de bouw, ook in de landbouw. Als de landbouwers geen goedkope Oost-Europese arbeid meer kunnen kopen, is het gebeurd met de "local produce".

Goed systeem man, die referenda. ^O^
dan gaan al die werklozen die nu denken dat ze geen baan krijgen door de buitenlanders toch in de landbouw werken?
  woensdag 19 oktober 2016 @ 19:24:51 #266
112251 314
gimme pie!
pi_166064204


Natuurlijk spreken de Hollanders wel fatsoenlijk Engels en komen we niet voor de shitty baantjes, maar mooie kern van waarheid zit er wel in :D
  woensdag 19 oktober 2016 @ 19:25:23 #267
112251 314
gimme pie!
pi_166064224
--dubbel--
pi_166074946
quote:
6s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 18:28 schreef computergirl het volgende:

[..]

dan gaan al die werklozen die nu denken dat ze geen baan krijgen door de buitenlanders toch in de landbouw werken?
Ja maar dan krijgen ze last van hun rug!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  woensdag 9 november 2016 @ 22:33:44 #269
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_166549962
Morgen wat Belgische biertjes drinken in de Lowlander :9
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_166550091
Hoe bevalt het juicy?
  woensdag 9 november 2016 @ 22:40:09 #271
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_166550192
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:37 schreef computergirl het volgende:
Hoe bevalt het juicy?
Ja wel aardig hoor. Begin er een beetje aan te wennen. Alleen de tijd gaat wel echt veel te snel hier :'( Meer omdat ik telkens zoveel te doen heb. Ga einde van de maand ook een weekje op vakantie, waar ik wel aan toe was _O_ Maar verder bevalt het zeker hier. Waar ik woon is ook wel prettig, wonen ook drie andere Nederlanders in het gebouw en ligt op 5 min van de Bakerloo en 10 min van de Central Line (Night Tube O+ O+ O+ ).
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 9 november 2016 @ 22:40:42 #272
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_166550205
Night Tube is trouwens echt zo geniaal. Echt iedere rit is gewoon echt leuk door die sfeer die er hangt *O*
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_166595904
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2016 22:40 schreef Juicyhil het volgende:
Night Tube is trouwens echt zo geniaal. Echt iedere rit is gewoon echt leuk door die sfeer die er hangt *O*
Veel beter dan de nachtbussen inderdaad :D
pi_166598507
Wij deden gewoon een taxi share zonet. Werkte prima!
Ja doei.
  zaterdag 12 november 2016 @ 13:35:03 #275
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_166604357
Ja gisteren was ik in Wembley voor Engeland tegen Schotland en had ik de laatste Overground trein terug naar huis gemist. Ook met een collega een Uber gedeeld. Met de tube moest ik anders helemaal omrijden via Westminster, voor wat normaal een rit van 10 minuten is
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_166604393
Wij met wildvreemden. Die riepen of er nog meer mensen naar <insert dorp> gingen. Scheelde mooi weer 6 pond 8-)
Ja doei.
  maandag 14 november 2016 @ 14:10:20 #277
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_166648616
Shit... Ik moet nu m'n motor hier registreren. Volgens mij echt een rotwerk als ik zo de formulieren zie. :(
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_166648716
Nee joh, zo gebeurd.
Ja doei.
  dinsdag 15 november 2016 @ 17:10:47 #279
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_166673955
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 14:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nee joh, zo gebeurd.
Ik heb hem nu iig aangemeld bij HMRC. Ik was bang omdat ik ergens las dat je hem binnen 14 dagen aan moet melden en voor iedere dag te laat 5 pond moet betalen. Ik heb gewoon twee weken geleden als aankomstdatum aangegeven en ze hebben het al geaccepteerd _O_
Nu nog 2 weken op een 'form package' wachten van DVLA :') en ik moet nog een certificaat bij Honda opvragen.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  woensdag 16 november 2016 @ 12:54:23 #280
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_166690818
Wij waren ook niet binnen de 14 dagen, maar daar hebben ze verder niks van gezegd. Ze zijn hier gelukkig bij de meeste instanties niet zo precies op de regeltjes als in Nederland.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  zaterdag 19 november 2016 @ 11:20:46 #281
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_166753475
Ben trouwens officieel door m'n proefperiode heen op het werk _O_
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_166754239
Feli!
Ja doei.
pi_166754366
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ben trouwens officieel door m'n proefperiode heen op het werk _O_
^O^
  zaterdag 19 november 2016 @ 18:40:39 #284
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_166760022
Dank! *O*
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 20 november 2016 @ 11:48:42 #285
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166773689
Nog een maandje in Northampton en dan terug naar de Achterhoek.
Resistance is futile.
pi_166792376
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ben trouwens officieel door m'n proefperiode heen op het werk _O_
Fijn!!!!
pi_167031405
Wat een drama met de underground hier in Londen de afgelopen paar dagen :')
pi_167179435
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 20:52 schreef Enrica het volgende:
Wat een drama met de underground hier in Londen de afgelopen paar dagen :')
Ja, vooral Picadilly. :{ Echter, ook wat problem met de Northern Line aan het begin van de week.
pi_167179459
quote:
6s.gif Op zondag 20 november 2016 11:48 schreef Seven. het volgende:
Nog een maandje in Northampton en dan terug naar de Achterhoek.
:')
Achtehoek. Dan nog liever in Luton. :X
pi_167179478
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ben trouwens officieel door m'n proefperiode heen op het werk _O_
Feli!

Ben hier nu sinds Mei en vind het geweldig. Echter, ik maak me wel zorgen over de hele Brexit-zooi. :{
  woensdag 7 december 2016 @ 23:49:03 #291
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_167180696
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:04 schreef laforest het volgende:

[..]

Feli!

Ben hier nu sinds Mei en vind het geweldig. Echter, ik maak me wel zorgen over de hele Brexit-zooi. :{
Meh, beter gaat het niet worden. Ik zie het wel, ik verwacht hier toch geen 10 jaar te blijven. Wil nog naar zoveel andere plekken :z

Trouwens net in het publiek gezeten bij de Graham Norton show *O*
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_167180763
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:04 schreef laforest het volgende:

[..]

Feli!

Ben hier nu sinds Mei en vind het geweldig. Echter, ik maak me wel zorgen over de hele Brexit-zooi. :{
Ah joh, dat loopt wel los! :)
Ja doei.
pi_167180923
Mijn GNR presale code geeft mijn geen ticket op ticketmaster. :(
pi_167180939
Great North Run? Da's sowieso overpricede meuk :+
Ja doei.
pi_167180983
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 00:03 schreef motorbloempje het volgende:
Great North Run? Da's sowieso overpricede meuk :+
:( nu moet ik morgenvroeg op Livenation gaan proberen. :(
pi_167189787
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2016 19:24 schreef 314 het volgende:
[ afbeelding ]

Natuurlijk spreken de Hollanders wel fatsoenlijk Engels en komen we niet voor de shitty baantjes, maar mooie kern van waarheid zit er wel in :D
Nee hoor. Dit gaat uit van geschoolde arbeid, als het gaat om 100% manual labour waarvoor je de taal niet hoeft te beheersen en waarbij het er enkel om gaat dat je voor zo'n slecht mogelijke arbeidsvoorwaarden werkt...
Bovendien is deze uitspraak allicht in de USA-context gedaan. Daar huren ze een hoop immigranten in voor het huishouden, het schoonmaken van zwembaden en dergelijke. Niet vergelijkbaar met hier.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_167191098
:')
Ja doei.
pi_167193160
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 00:06 schreef laforest het volgende:

[..]

:( nu moet ik morgenvroeg op Livenation gaan proberen. :(
Heb mooi mijn Golden Circle ticket. 171 pond. O+
pi_167193257
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 23:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ah joh, dat loopt wel los! :)
Dat hoop ik. Ik heb wel een zeer goede baan en opleiding en zou wel voor een visum in aanmerking komen, maar toch. Zal me wel minder thuisvoelen. Misschien moet ik weer naar Ierland...
pi_167193374
Ik heb een zeer goede opleiding, nog geen baan :P

Maar het is ook maar net met wie je omgaat. Ik zit in een Brexit stronghold, en toch heb ik het sociaal gezien prima naar de zin.
Ja doei.
pi_167193380
Vol 'alweer'...
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')