Hebben ze geen regeling daarvoor? Voorschotje betalen met het hoogste tarief desnoods, en dat dan de volgende maand weer gladstrijken? Is bij mij nooit een probleem, zou voor bedrijven die regelmatig buitenlanders in dienst nemen ook een bekend probleem (met al gevonden oplossing) moeten zijn.. Mijn NI nummer kwam idd ook pas binnen na mijn eerste salaris geloof ik.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Shit, dat zou serieus echt kut zijn.
Net even gevraagd bij HR en het zou niet echt een probleem hoeven te zijn. Gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 september 2016 22:31 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hebben ze geen regeling daarvoor? Voorschotje betalen met het hoogste tarief desnoods, en dat dan de volgende maand weer gladstrijken? Is bij mij nooit een probleem, zou voor bedrijven die regelmatig buitenlanders in dienst nemen ook een bekend probleem (met al gevonden oplossing) moeten zijn.. Mijn NI nummer kwam idd ook pas binnen na mijn eerste salaris geloof ik.
Volgens mij geven mensen ook nog wel eens een provisional/tijdelijk NI nummer op, afgeleid van hun geboortedatum. Kan zo niet vinden hoe dat werkt en hoe verstandig het is.
Damn, dat zou m'n faillisement zijn. Heb niet zo heel veel reserves (ik weet het, het is domquote:Op woensdag 7 september 2016 01:39 schreef MartijnUK het volgende:
Toen ik in Engeland begon met werken heb ik 5 maanden geen salaris uitgekeerd gehad.. en daarna kwam het in 1 klap. Werkgever kon niet uitbetalen eerst vanwege gebrek aan NI daarna omdat ik geen bankrekening had, kon ook geen bankrekening krijgen omdat ik nog in Nederland woonde en ieder weekend heen en weer vloog. Daarna wilde de lettings agent mij geen huis verhuren omdat ik geen bankrekening had om de deposit te betalen maar ik had het huis nodig om de bankrekening te krijgen.. lol. Catch 22 noemen ze dat. Salaris kon ook niet uitbetaald worden als cheque, en zelfs al zou dat kunnen je kunt die alleen bij een bank incasseren en op je rekening laten storten als je een rekening hebt. Anders moet je naar zo'n cash kantoor waar ze exortionate rates vragen voor het omwisselen. Ja.. Engelse bureaucratie
Hoax! Volgens mij zit je gewoon ergens in Yorkshire als ik dat zo lees!quote:
London is mooi omdat ik er woon.quote:Op dinsdag 13 september 2016 10:30 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hoax! Volgens mij zit je gewoon ergens in Yorkshire als ik dat zo lees!
ik heb een deel hier van gelopen ooit: http://www.timeout.com/lo(...)ing-the-capital-ringquote:Op dinsdag 13 september 2016 21:50 schreef LintuxCx het volgende:
Over mooi en Londen gesproken, het mooie bleek op zich dichter bij te zijn dan ik dacht afgelopen weekend, dankzij dit boekhttps://www.amazon.co.uk/Time-Out-Country-Walks-1/dp/1846702216
Je kan alles op npo gewoon zien met Hola (ook live tv). Ook RTL werkt daarmee. Alleen SBS niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:35 schreef Juicyhil het volgende:
Vraagje trouwens, hoe kijken jullie Heel Holland Bakt? Zit een regio lock op Uitzending Gemist
Niet.quote:Op woensdag 14 september 2016 11:35 schreef Juicyhil het volgende:
Vraagje trouwens, hoe kijken jullie Heel Holland Bakt? Zit een regio lock op Uitzending Gemist
Ah das een goeie. Maar eens proberen vanavondquote:Op woensdag 14 september 2016 11:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je kan alles op npo gewoon zien met Hola (ook live tv). Ook RTL werkt daarmee. Alleen SBS niet.
Of een magic iptv boxje nemen. Dan kan je alle Nederlandse tv altijd kijken (plus paar honderd andere- België/USA/uk/spa enzo).
Ja het is nu jammer dat Martine Bijl er niet bij is. Maar Andre van Duin zal toch niet tegenvallen?quote:
Ik was er op tijd, was binnen 10 minuten weer buiten met m'n NI nummerquote:Op dinsdag 6 september 2016 19:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet
[..]
Van die vreselijk saaie kantoormutsen rechtstreeks uit The Office, werkelozen die niet willen werken en belachelijke procedures.
Iemand was 5 minuten te laten gekomen, moest wegwezen en naar het callcenter bellen voor een nieuwe afspraak.
Naja. Ik weet niet hoelang het normaal gesproken duurt voordat een ni nummer met de post komt. Hopelijk niet al te lang, want mn werk had het erover dat ze op de 15e al met salarissen gingen beginnen en het dan in orde zou moeten zijn.
Wanneer was dat dan? Vreemd dat het bij mij dan zo lang duurt. Misschien hebben ze de procedure veranderd ofzo.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:28 schreef 314 het volgende:
[..]
Ik was er op tijd, was binnen 10 minuten weer buiten met m'n NI nummerwel veel werkschuw volk daar inderdaad haha
Ik krijg gelukkig sowieso salaris. Heb nu een bank account. Maar mn werkgever zei ook dat het in het ergste geval nog naar mn bank in NL zou kunnen worden overgemaakt. Zouden dan wel extra kosten bijkomenquote:Over salarissen zou ik me niet te druk maken, hoogstens krijg de eerste "maand" geen salaris en de maand erop salaris voor 6 weken, niet iedereen begint op de 1e van de maand natuurlijk
was afgelopen oktober of november, het nummer sturen ze je nog met de post, maar als ik het me goed herinner hadden ze het al wel op de computer en kreeg ik het op een briefje meequote:Op donderdag 15 september 2016 08:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wanneer was dat dan? Vreemd dat het bij mij dan zo lang duurt. Misschien hebben ze de procedure veranderd ofzo.
[..]
Ik krijg gelukkig sowieso salaris. Heb nu een bank account. Maar mn werkgever zei ook dat het in het ergste geval nog naar mn bank in NL zou kunnen worden overgemaakt. Zouden dan wel extra kosten bijkomen
quote:Op zondag 25 september 2016 19:24 schreef Juicyhil het volgende:
omg omg omg omg omg omg omg
Ik zag Princes Charles![]()
![]()
Erg Canadees. Exact zelfde materiaal.quote:Op zaterdag 17 september 2016 13:45 schreef Operc het volgende:
De nieuwe 5-pond biljetten lijken wel Monopoly-geld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |