abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 21:17:51 #251
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_164898332
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 20:39 schreef Faxie het volgende:
Maar das allemaal airbrush dus?
Nee,de MiG niet,Saab is een eerste poging.
Graag verwijderen.
pi_164898658
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 21:17 schreef Charged het volgende:

[..]

Nee,de MiG niet,Saab is een eerste poging.
Strak geschilderd dan :Y
pi_164902130
De decals moet ik nog wel Microsol bewerken, en na bekijken met de loep tot de conclusie gekomen dat ik de volgende keer een fijner penseel ga gebruiken.

Wat wel jammer is, is dat het model wat scherpte mist om duidelijk te kunnen zien waar je moet schilderen...


pi_164904281
Hm, 2 opties... cockpit open of gesloten.... hmm...
pi_164906105
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 01:36 schreef Faxie het volgende:
Hm, 2 opties... cockpit open of gesloten.... hmm...
Iig met glaasje, lijkt mij het mooist.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_164907527
Hopelijk het juiste hout gekozen.

Ik weet alleen niet of ik die randjes ook moet opvullen, dan zou ik een latje in de lengte moeten zien te snijden.

De inkepingen moet ik nog op een of andere manier zien te maken.
Ik heb overigens alles lijm genomen, daar staat ook hout op. Hopelijk genoeg gebruikt dat niet alles verrot gaat met inkepingen maken.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_164940597
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 11:25 schreef dedodo het volgende:
Hopelijk het juiste hout gekozen.
[ afbeelding ]
Ik weet alleen niet of ik die randjes ook moet opvullen, dan zou ik een latje in de lengte moeten zien te snijden.
[ afbeelding ]
De inkepingen moet ik nog op een of andere manier zien te maken.
Ik heb overigens alles lijm genomen, daar staat ook hout op. Hopelijk genoeg gebruikt dat niet alles verrot gaat met inkepingen maken.
Blijf vooral komen met updates :Y Ik wil ook nog wel eens zo'n set halen :9

(wilde die ene van 160,- toch nog halen, maar die was opeens uitverkocht ;( )

Heb bij modelbouw Krikke nog de laatste potjes verf besteld en een rekje, maar na een week nog steeds niet verstuurd... mag hopen dat het niet te lang meer gaat duren. Is in ieder geval de laatste keer geweest daar, want bijna overal heb je het de volgende dag binnen tegenwoordig. Ook geen melding van vakantie oid op de site... en na wat googlen lijkt het altijd wat langer te duren bij hun...
pi_164942799
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:04 schreef Faxie het volgende:

[..]

Blijf vooral komen met updates :Y Ik wil ook nog wel eens zo'n set halen :9

(wilde die ene van 160,- toch nog halen, maar die was opeens uitverkocht ;( )

Heb bij modelbouw Krikke nog de laatste potjes verf besteld en een rekje, maar na een week nog steeds niet verstuurd... mag hopen dat het niet te lang meer gaat duren. Is in ieder geval de laatste keer geweest daar, want bijna overal heb je het de volgende dag binnen tegenwoordig. Ook geen melding van vakantie oid op de site... en na wat googlen lijkt het altijd wat langer te duren bij hun...
Ik zal m'n best doen. Iets is nu wel niet zo mooi gegaan, hopelijk valt dat niet op.
Dit was bij kombuis. Had beter bij dordrecht kunnen bestellen, verzending in 1-2 dagen. Heb hier nu ook nog niets van gehoord na m'n email. Iig de laatste keer.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_164943126
Van Kombuis lees ik verschillende verhalen... soms 0,0 service, soms alle service van de wereld...

Heel vreemd vind ik zoiets altijd... komt altijd over als selectieve service, waar de pet van de winkelier op dat moment maar naar staat...

Die verhalen hebben er wel voor gezorgd dat ik daar sowieso niet ga bestellen...
pi_164943154
*Meldt!

Vroeger veel vliegtuigjes, auto's en vrachtwagens gebouwd, tegenwoordig meestal 1:35 pantsers en een enkel vliegtuig. Door andere hobbies kom ik er eigenlijk niet meer aan toe, maar hoop het in het najaar of winter weer wat op te pikken. Ben er niet heel erg goed in, maar het is voor mij dan ook meer een vorm van ontspanning.

Italeri T-55, Revell PZH-2000 en (Oeroude) Tamiya M1A1 Abrams:



Tamiya Flakpanzer Gepard, mijn eerste model met airbrush:



Revell Boxer:



:)
pi_164943548
Niet heel goed? :o

Nouja oke, als je het vergelijkt met de echte pro's niet _O-

Maar ziet er toch behoorlijk goed uit als je 't mij vraagt hoor :Y

En weatheren kan je eventueel nog doen he :P
pi_164944293
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 17:50 schreef Faxie het volgende:
Niet heel goed? :o

Nouja oke, als je het vergelijkt met de echte pro's niet _O-

Maar ziet er toch behoorlijk goed uit als je 't mij vraagt hoor :Y

En weatheren kan je eventueel nog doen he :P
Dank je.
Heb pas een setje met weathering spul van Tamiya gekocht met drie soorten zandkleur, en die ben ik nu met het volgende projectje (Revell Dingo) aan het gebruiken. Misschien dat ik oudere modellen ook nog eens onder handen neem.
pi_164945260
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:22 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Dank je.
Heb pas een setje met weathering spul van Tamiya gekocht met drie soorten zandkleur, en die ben ik nu met het volgende projectje (Revell Dingo) aan het gebruiken. Misschien dat ik oudere modellen ook nog eens onder handen neem.
Ben benieuwd wat je ervaring daarmee is :)

Nadeel van Tamiya vind ik dat je 6 verschillende setjes hebt, en goedkoop zijn ze niet...

Ik heb zelf gewoon poeder van Revell, maar weather amper. Wellicht maak ik nog eens een tank :Y
pi_164947025
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 17:30 schreef Faxie het volgende:
Van Kombuis lees ik verschillende verhalen... soms 0,0 service, soms alle service van de wereld...

Heel vreemd vind ik zoiets altijd... komt altijd over als selectieve service, waar de pet van de winkelier op dat moment maar naar staat...

Die verhalen hebben er wel voor gezorgd dat ik daar sowieso niet ga bestellen...
Ik blijkbaar de negatieve verhalen niet gehoord helaas. Kan nu niet verder omdat ik hout moet buigen :(
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_164948972
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:02 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ben benieuwd wat je ervaring daarmee is :)

Nadeel van Tamiya vind ik dat je 6 verschillende setjes hebt, en goedkoop zijn ze niet...
Eerste ervaring is prima. Denk erover om nog een setje met roest kleur en eventueel roet er in te kopen. Tamiya is natuurlijk sowieso niet goedkoop, maar wel topkwaliteit.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:41:08 #266
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_164974258




Meh...

Not happy.
@ Faxie betreffende de MiG,is gespoten met veel lagen afplakwerk,geen kwastwerk..
Graag verwijderen.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:47:27 #267
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_164974553
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 17:31 schreef Ferry_76 het volgende:
*Meldt!

Vroeger veel vliegtuigjes, auto's en vrachtwagens gebouwd, tegenwoordig meestal 1:35 pantsers en een enkel vliegtuig. Door andere hobbies kom ik er eigenlijk niet meer aan toe, maar hoop het in het najaar of winter weer wat op te pikken. Ben er niet heel erg goed in, maar het is voor mij dan ook meer een vorm van ontspanning.

Italeri T-55, Revell PZH-2000 en (Oeroude) Tamiya M1A1 Abrams:

[ link | afbeelding ]

Tamiya Flakpanzer Gepard, mijn eerste model met airbrush:

[ link | afbeelding ]

Revell Boxer:

[ link | afbeelding ]

:)
Flakpanzer,heel mooi!
Boxer ook tof maar heeft een extra touch nodig...panel lining,weathering..maakt em echt af.
Graag verwijderen.
pi_164980153
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 17:31 schreef Ferry_76 het volgende:
*Meldt!

Vroeger veel vliegtuigjes, auto's en vrachtwagens gebouwd, tegenwoordig meestal 1:35 pantsers en een enkel vliegtuig. Door andere hobbies kom ik er eigenlijk niet meer aan toe, maar hoop het in het najaar of winter weer wat op te pikken. Ben er niet heel erg goed in, maar het is voor mij dan ook meer een vorm van ontspanning.

Italeri T-55, Revell PZH-2000 en (Oeroude) Tamiya M1A1 Abrams:

[ link | afbeelding ]

Tamiya Flakpanzer Gepard, mijn eerste model met airbrush:

[ link | afbeelding ]

Revell Boxer:

[ link | afbeelding ]

:)
Die Flakpanzer is echt onwijs gaaf.
pi_164984414
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:41 schreef Charged het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Meh...

Not happy.
@ Faxie betreffende de MiG,is gespoten met veel lagen afplakwerk,geen kwastwerk..
Ik vind hem wel mooi, wat vind je er niet mooi aan dan?
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_164985687
Ik vind 'm er ook goed uitzien hoor :Y
pi_164986583
M'n pakje wordt eindelijk verzonden. Een week vind ik toch iets te lang duren, maar ze krijgen nog het voordeel van de twijfel vanwege vakantieperiode...
pi_164991686
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 14:47 schreef Faxie het volgende:
M'n pakje wordt eindelijk verzonden. Een week vind ik toch iets te lang duren, maar ze krijgen nog het voordeel van de twijfel vanwege vakantieperiode...
Ik geef mijne niet het voordeel van de twijfel, nog niets van gehoord. Antwoorden op email zou wel fijn zijn. Zit zelfs te denken aan annuleren, al geeft dat ook weer gedoe. Plus ze hebben een ding dat een ander niet heeft, een handig lijmflesje.
Begin er wel aardig pissig van te worden.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_164991887
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:49 schreef dedodo het volgende:

[..]

Ik geef mijne niet het voordeel van de twijfel, nog niets van gehoord. Antwoorden op email zou wel fijn zijn. Zit zelfs te denken aan annuleren, al geeft dat ook weer gedoe. Plus ze hebben een ding dat een ander niet heeft, een handig lijmflesje.
Begin er wel aardig pissig van te worden.
Wat heb je dan precies besteld bij Kombuis? De boten had je toch van Wildervank?
pi_164992664
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wat heb je dan precies besteld bij Kombuis? De boten had je toch van Wildervank?
Gereedschap: oa een plankenbuiger en een spijkerduwer. En verder verfjes voor mn plasticen model. En nog wat gereedschap.
Sing me to sleep
And then leave me alone
Don't try to wake me in the morning
'Cause I will be gone
pi_164993014
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:33 schreef dedodo het volgende:

[..]

Gereedschap: oa een plankenbuiger en een spijkerduwer. En verder verfjes voor mn plasticen model. En nog wat gereedschap.
Ah ok. Nou hopelijk reageren ze nog... zo'n gedoe om iets te annuleren en de bank erbij te moeten halen enzo....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')