abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_163080870
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 00:13 schreef Tingo het volgende:
Over fakery.....

The dogfight images that are too good to be true
http://www.telegraph.co.u(...)good-to-be-true.html

“They are iconic photographs of First World War aerial dogfights that have been used in books, magazines and newspapers all over the world to capture the daring exploits of the pilots.”

“The photographs are stunning in their clarity, even as the biplanes carry out daring acrobatics – which is perhaps not surprising, given that all of them are carefully manufactured fakes.”
-----------------------
Hopelijk 't zo lang niet duurt voordat 't in de Telegraaf of zo is dat andere 'iconic' beelden gefaked zijn.
Tis ook goed bekend dat er veel fotos van andere oorlogs situaties gefaked zijn.

….................

Hier is 'n interessante voorbeeldje van CGI 1974 style.

Voor 't vinden van 't info met dank aan:
http://www.aamorris.net/p(...)entertainmentcomplex

Ik heb niet alles gekeken/gelezen maar tot nu toe is 't zeer informatief.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163092273
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 08:15 schreef Fixers het volgende:

[..]

Complotten zijn een soort verdedigingsmechanisme, om maar vooral niet de realiteit onder ogen te hoeven zien. Zolang een aanslag of schietpartij in scène is gezet lopen de complotdenkers geen gevaar. In tegenstelling tot de echte wereld, waar je nu het risico loopt slachtoffer te worden van een dergelijk voorval. (Al schat ik de kans onder een bus te komen groter in)
Realiteit is niet wat je op TV ziet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163092316
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Realiteit is niet wat je op TV ziet.
Zit net voetbal te kijken. Ziet er toch vrij realistisch uit.

Maar, waar vind jij jouw realiteit? YouTube?
pi_163092454
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 18:09 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zit net voetbal te kijken. Ziet er toch vrij realistisch uit.

Maar, waar vind jij jouw realiteit? YouTube?
Het gaat niet over voetbal - maar dat weet je.

Vrienden,familie,collegas,buren, m'n algemeen omgeving enz....net als de meeste mensen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 18-06-2016 04:21:51 (Spelling correctie alweer!) ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163097689
http://absoluterights.com(...)17-16-content-mail-a

Leesvoer van iemand uit mijn FB vriendenlijst. Thoughts?
pi_163100417
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 21:20 schreef MotherFoker het volgende:
http://absoluterights.com(...)17-16-content-mail-a

Leesvoer van iemand uit mijn FB vriendenlijst. Thoughts?
Interssant om te lezen. Toch is het vreemd, in dit artikel wordt wederom gesproken over betrokkenheid van ISIS tijdens de aanslag in Orlando. Terwijl er aan de andere kant wordt geroepen dat het een eenling was.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  vrijdag 17 juni 2016 @ 22:49:37 #7
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163100611
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:42 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Interssant om te lezen. Toch is het vreemd, in dit artikel wordt wederom gesproken over betrokkenheid van ISIS tijdens de aanslag in Orlando. Terwijl er aan de andere kant wordt geroepen dat het een eenling was.
eerst was het Al quida en nu ISIS als vijand, anders kunnen ze de burgers niet meer fearmongeren en krijgen ze geen geld meer als er geen vijand is, vermoedelijk zelf gecreëerd.
pi_163101920

Vandaag ( 17 juni ) 131 jaar geleden door de grootste zionist Emma Lazarus

http://blog.constitutionc(...)130-years-ago-today/
pi_163104031
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

eerst was het Al quida en nu ISIS als vijand, anders kunnen ze de burgers niet meer fearmongeren en krijgen ze geen geld meer als er geen vijand is, vermoedelijk zelf gecreëerd.
en nu in het Nederlands?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 18 juni 2016 @ 02:21:43 #10
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163104037
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 02:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

en nu in het Nederlands?
je kan maar beter je beledigen voor je houden, jongen!
pi_163104041
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:42 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Interssant om te lezen. Toch is het vreemd, in dit artikel wordt wederom gesproken over betrokkenheid van ISIS tijdens de aanslag in Orlando. Terwijl er aan de andere kant wordt geroepen dat het een eenling was.
Nee, ze hebben het er over dat de aanslag door IS is geinspireerd

They believe that ISIS is continuously trying to inspire attacks like the one in Orlando.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163104047
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 02:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je kan maar beter je beledigen voor je houden, jongen!
ik stel gewoon een vraag, Je zinsopbouw is volledig onsamenhangend. Ik kan er geen touw aan vastknopen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 18 juni 2016 @ 03:03:08 #13
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163104280
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 02:23 schreef Wantie het volgende:

[..]

ik stel gewoon een vraag, Je zinsopbouw is volledig onsamenhangend. Ik kan er geen touw aan vastknopen.
echt BNW-ers snappen het goed en hou je beledigingen en negatieve uitspraken maar voor je!
pi_163104451
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 21:20 schreef MotherFoker het volgende:
http://absoluterights.com(...)17-16-content-mail-a

Leesvoer van iemand uit mijn FB vriendenlijst. Thoughts?
Heeft de iemandje van je FB vriendenlijst de nep IS/ISL/ISIS onthoofdings vids gezien?

[ Bericht % gewijzigd door Dance99Vv op 18-06-2016 15:41:15 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163105630
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 02:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, ze hebben het er over dat de aanslag door IS is geinspireerd

They believe that ISIS is continuously trying to inspire attacks like the one in Orlando.
Sorry, totaal overheen gelezen, excuus.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_163108855
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 04:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heeft de iemandje van je FB vriendenlijst de nep IS/ISL/ISIS onthoofdings vids gezien?
Het is een Trump supporter en sinds de aanslagen in Parijs heeft hij het er al over dat IS de wereld gaat overnemen. :') Desbetreffende persoon is wel de bedenker van Showbiz Pizza Place (De voorganger van Chuck E Cheese)
pi_163108888
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 02:22 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee, ze hebben het er over dat de aanslag door IS is geinspireerd

They believe that ISIS is continuously trying to inspire attacks like the one in Orlando.
Maar daar schiet je toch niks mee op? Kijk naar al die shootings die geïnspireerd zijn op Columbine High School
pi_163114657
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 13:43 schreef MotherFoker het volgende:

[..]

Het is een Trump supporter en sinds de aanslagen in Parijs heeft hij het er al over dat IS de wereld gaat overnemen. :') Desbetreffende persoon is wel de bedenker van Showbiz Pizza Place (De voorganger van Chuck E Cheese)
Sommige mensen willen graag dat je dat zou denken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163116775
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 03:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

echt BNW-ers snappen het goed en hou je beledigingen en negatieve uitspraken maar voor je!
ah je gaat voor anderen spreken :)

Verder mag jij dan eerst het goede voorbeeld geve.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 18 juni 2016 @ 19:23:18 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163118108
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 18:39 schreef Wantie het volgende:

[..]

ah je gaat voor anderen spreken :)

Verder mag jij dan eerst het goede voorbeeld geve.
Ik zit hier al meer dan 10 jaar en ik kan er ook geen touw aan vast knopen.
Ik vermoed dat sommige hier.


Gebruiken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

eerst was het Al quida en nu ISIS als vijand, anders kunnen ze de burgers niet meer fearmongeren en krijgen ze geen geld meer als er geen vijand is, vermoedelijk zelf gecreëerd.
Dat Al qaida/Queda/Quida en IS/ISIS/ISIL( ja er zijn meerdere mogelijkheden.)
Een creatie zijn door het westen, ja daar zullen er niet zoveel aantwijfelen.
Het westen is nogal een bemoeial in de regio, en Dit gaat nog vele jaren duren voor de situatie in de regio is opgelost.
Bij bombardementen vallen nu eenmaal slachtoffers en Door middel van propaganda in moskeeen etc ga maar even door.
Andersom word het hier ook weer aangewakkerd door dat westerse bevolking word aangevallen en wij de gruwel daden horen vanuit de regio.

Dus tja wat te doen, de situatie is gewoon knap lastig.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:43:07 #21
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163182684
Ik vond dit ook wel een interessant verhaal om eens te delen:

Kennen jullie het verhaal van Charlie Veitch?

http://www.telegraph.co.u(...)hanged-his-mind.html
https://www.vice.com/en_uk/tag/charlie%20veitch
http://www.cracked.com/pe(...)nd-i-gave-it-up.html
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_163182779
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vond dit ook wel een interessant verhaal om eens te delen:

Kennen jullie het verhaal van Charlie Veitch?


http://www.telegraph.co.u(...)hanged-his-mind.html
https://www.vice.com/en_uk/tag/charlie%20veitch
http://www.cracked.com/pe(...)nd-i-gave-it-up.html
Disinfo agent.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:49:30 #23
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163182801
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:48 schreef Tingo het volgende:
Disinfo agent.
Maar heb je ook met een open mind zijn verhaal gelezen? Kritisch gekeken naar de reacties uit de community?

Of was je er al meteen van overtuigd?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_163182855
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar heb je ook met een open mind zijn verhaal gelezen? Kritisch gekeken naar de reacties uit de community?

Of was je er al meteen van overtuigd?
Het laat zien dat de complotbeweging een cult is, zodra iemand afvalllig is wordt die met oek en veren besmeurd door de straten gesleept
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 juni 2016 @ 10:58:27 #25
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163182962
Wel 'mooi' dat zo'n groep dan van dezelfde psychologische tactieken gebruikt maakt als waar ze de bevochten 'regimes' van beschuldigen. Eerste klas staaltje ontmenselijking.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_163183036
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vond dit ook wel een interessant verhaal om eens te delen:

Kennen jullie het verhaal van Charlie Veitch?

http://www.telegraph.co.u(...)hanged-his-mind.html
https://www.vice.com/en_uk/tag/charlie%20veitch
http://www.cracked.com/pe(...)nd-i-gave-it-up.html
1 artikel beetje snel doorheen gelezen, maar wel interessant :). Laat prima zien welke kant 'men' hier ook op wil met BNW (meelullen, anders pakken we je aan via DM! :') ), wat we niet laten gebeuren natuurlijk :).
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:07:34 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163183125
quote:
Charlie was branded a deserter. Google "Charlie Veitch traitor" today and you get around 38,000 results. Depending on which link you click, he's either totally insane, an establishment shill, brainwashed, a government agent, a Satanist, a sex criminal, corrupt or a blackmailed putz. Videos were mocked up super-imposing dollar signs in his eyes, horns on his head and his face onto Gary Glitter's body. One of Charlie's oldest heroes, Alex Jones – that guy who freaked out at Piers Morgan and exists in a space somewhere between Glenn Beck and Charlie Sheen – declared that Veitch had "psychopath eyes". To thousands it seemed that Charlie Veitch himself had become evidence of a very real and very evil New World Order.
Best herkenbaar ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 21 juni 2016 @ 11:18:49 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163183350
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 11:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Best herkenbaar ...
Oud filmpje maar best boeiend :)
Ex complotter vs complotter bij RT
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_163185314
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 10:49 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar heb je ook met een open mind zijn verhaal gelezen? Kritisch gekeken naar de reacties uit de community?

Of was je er al meteen van overtuigd?
Ik hoeft niet over de gast te lezen.Commentaar over de vent interesseert me ook niet veel.
Als je weet dat íe disinfo is, tis toch 'n beetje zonder van de tijd om meer over de gast te lezen? Je zou ook nooit z'n echte verhaal weten....waarschijnlijk 't 'n leugen binnen 'n leugen binnen 'n leugen is.

911 (Half) Truth Movement ook 'n poppenkast is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:02:50 #30
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163185346
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:01 schreef Tingo het volgende:
Ik hoeft niet over de gast te lezen.Commentaar over de vent interesseert me ook niet veel.
Als je weet dat íe disinfo is, tis toch 'n beetje zonder van de tijd om meer over de gast te lezen? Je zou ook nooit z'n echte verhaal weten....waarschijnlijk 't 'n leugen binnen 'n leugen binnen 'n leugen is.
Wat vind je dan van zijn behandeling door de community waar hij vandaan komt?

En vertrouw jij je spiegel nog wel thuis? :) Waarmee ik eigenlijk wil vragen: Hoe diep is jouw rabbit hole?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:28:02 #31
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163185822
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik hoeft niet over de gast te lezen.Commentaar over de vent interesseert me ook niet veel.
Als je weet dat íe disinfo is, tis toch 'n beetje zonder van de tijd om meer over de gast te lezen? Je zou ook nooit z'n echte verhaal weten....waarschijnlijk 't 'n leugen binnen 'n leugen binnen 'n leugen is.

911 (Half) Truth Movement ook 'n poppenkast is.
Verdedigingsmechanisme is het blijven geloven van de nieuwsbeelden van (in scene gezette) aanslagen zodat je nog wat hoop kunt hebben op de overheid dat ze niet in staat zijn in zulke evil zaken. Face it, als je scrollt door de geschiedenis van BNW zie je keer op keer, jaar in jaar uit dezelfde users elke hoax en false flag blijven verdedigen als geen hoax, false flag, hoe durf je en denk aan de slachtoffers. Van 9.11 tot Columbine, van SH tot Bataclan en Brussels noem ze maar op en dan nu weer Orlando. De volgende zullen we vast binnen een maand wel voor onze kiezen hebben.

Summers plaatste deze nog, dikke waarheid als een bus maar natuurlijk wordt het in de wind geslagen en genegeerd. Doh 8)7


oh so true.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 21 juni 2016 @ 13:38:54 #32
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163186046
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:
oh so true.
Wel grappig om te zien dat cognitieve dissonantie ook altijd maar één kant op gaat?.. :)

Mensen kunnen prima psychologisch verklaren waarom andere mensen vast willen houden aan hun wereldbeeld, maar willen niet zien wanneer ze exact hetzelfde doen.

Projectie is dat geloof ik?

Welk 'hard evidence' heeft ze het over trouwens? Ze is niet heel duidelijk wat ze daarmee bedoelt. Ik ga er vanuit dat ze bewijs wat haar overtuigd heeft bedoelt.

Uiteindelijk zegt ze ook: We need the truth, in order to heal. Bekt lekker natuurlijk, maar als je dat, als psycholoog (dweepend met je Ph.D.) met droge ogen roept dan ben je wat mij betreft meteen af. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door SicSicSics op 21-06-2016 13:49:15 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_163186197
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Face it, als je scrollt door de geschiedenis van BNW zie je keer op keer, jaar in jaar uit dezelfde users elke hoax en false flag blijven verdedigen als geen hoax, false flag, hoe durf je en denk aan de slachtoffers.
En dat vind jij gek, he? :).
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:26:45 #34
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163188331
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]

En dat vind jij gek, he? :).
Dat vinden ze ja. Daarom inhoudelijk nul discussie. En als je wel inhoudelijk post, ben je een leugenaar.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 15:47:28 #35
249559 crew  Lavenderr
pi_163188823
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:26 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Dat vinden ze ja. Daarom inhoudelijk nul discussie. En als je wel inhoudelijk post, ben je een leugenaar.
Het is gewoon schofferend richting jou. Nu ís er iemand die daadwerkelijk aanwezig was op de plek van de moordpartij ipv het nieuws via het beeldscherm te vernemen en is het weer niet goed en word je zelfs voor leugenaar uitgemaakt.
pi_163188879
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is gewoon schofferend richting jou. Nu ís er iemand die daadwerkelijk aanwezig was op de plek van de moordpartij ipv het nieuws via het beeldscherm te vernemen en is het weer niet goed en word je zelfs voor leugenaar uitgemaakt.
Eerste hand ervaringen van 'n hotelkamertje ja.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 21 juni 2016 @ 15:51:00 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163188904
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:50 schreef Tingo het volgende:

Eerste hand ervaringen van 'n hotelkamertje ja.
Juist! Beter geloof je pixelneukertjes vanaf een zolderkamertje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163188934
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Juist! Beter geloof je pixelneukertjes vanaf een zolderkamertje.
uiteraard, youtube heeft altijd gelijk _O-
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163188955
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:26 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Dat vinden ze ja. Daarom inhoudelijk nul discussie. En als je wel inhoudelijk post, ben je een leugenaar.
Nee in real life kan je het niet goed zien, dus moet je achteraf op youtube terugkijken of het wel klopt wat je zag.

Dat is de uitleg
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163189691
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:13 schreef Tingo het volgende:

[..]

Sommige mensen willen graag dat je dat zou denken.
Snap je wel wat er staat want je reactie slaat als een lul op een drumstel
  dinsdag 21 juni 2016 @ 16:56:01 #41
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163190515
Er is niemand die fg voor leugenaar heeft uitgemaakt, ik al helemaal niet. Dat boetekleed wordt te graag aangetrokken zodat je mond moet houden en moet mee dramatiseren met CNN & co.



:{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163190553
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is niemand die fg voor leugenaar heeft uitgemaakt, ik al helemaal niet. Dat boetekleed wordt te graag aangetrokken zodat je mond moet houden en moet mee dramatiseren met CNN & co.

[ afbeelding ]

:{w
Wat heeft het serieus nemen van FG in GODSNAAM te maken met CNN & co?! Kan je het uitleggen?

En je weet wat "Comforting LIES" betekent toch? "Ik maak niemand uit voor leugenaar" :'). "Ik ben niet conservatief, stinkhomo's". Echt, dat brein van jou, domweg briljant.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2016 16:58:24 ]
pi_163190694
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:57 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat heeft het serieus nemen van FG in GODSNAAM te maken met CNN & co?!
FG haar verhaal is in lijn met CNN, dus dat moet bestreden worden. Dat ze een Fok-er is maakt het lastig
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163190717
Comforting lies slaat overigens ook op de hoaxers, die geloven liever de hoax dan dat ze de waarheid onder ogen moeten zien.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 juni 2016 @ 17:03:49 #45
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163190720
Dan anderen beschuldigen van zolderkamertjes, ik zou zeggen kom er zelf eens af binnen 1 minuut de eerste reactie van de 24/7 crowd, zoals de waard is... _O-
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163190780
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Dan anderen beschuldigen van zolderkamertjes,
Dat is reeds al bevestigd. Al bij de brussel hoax is toegegeven dat het veel te eng is om je huis te verlaten en zelf op onderzoek te gaan naar de toedracht.
Dat ongemak was er niet bij Orlando omdat die afstand daarvoor te groot is, maar helaas kwam er toch een spelbederver langs die met eigen ogen het een en ander gezien heeft, wat niet in lijn was met de hoax...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator dinsdag 21 juni 2016 @ 17:07:16 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_163190794
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Dan anderen beschuldigen van zolderkamertjes, ik zou zeggen kom er zelf eens af binnen 1 minuut de eerste reactie van de 24/7 crowd, zoals de waard is... _O-
Dus je komt alleen maar om reacties uit te lokken en je er daarna rot om te lachen? Weet je hoe dat ook wel genoemd wordt?
pi_163191371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 16:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is niemand die fg voor leugenaar heeft uitgemaakt, ik al helemaal niet. Dat boetekleed wordt te graag aangetrokken zodat je mond moet houden en moet mee dramatiseren met CNN & co.

[ afbeelding ]

:{w
Ik ook niet.
Tis onduidelijk wat precies FG heeft gezien.

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 21-06-2016 18:00:54 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163191513
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Dan anderen beschuldigen van zolderkamertjes, ik zou zeggen kom er zelf eens af binnen 1 minuut de eerste reactie van de 24/7 crowd, zoals de waard is... _O-
1: ik werk. Maak websites, misschien verklaart dat het snelle antwoorden?
2: ik heb geen zolder :').
pi_163191602
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:52 schreef Wantie het volgende:

[..]

uiteraard, youtube heeft altijd gelijk _O-
Youtube filmpjes van de MSM nieuws berichten zegt genoeg.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_163191995
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

Youtube filmpjes van de MSM nieuws berichten zegt genoeg.
het zijn verwarrende tijden voor je ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_163192040
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Tis onduidelijk wat precies star witness FG heeft gezien.
En dat wil je zo houden...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:00:12 #53
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163192044
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 15:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is gewoon schofferend richting jou. Nu ís er iemand die daadwerkelijk aanwezig was op de plek van de moordpartij ipv het nieuws via het beeldscherm te vernemen en is het weer niet goed en word je zelfs voor leugenaar uitgemaakt.
We blijven gewoon kritisch nadenken en 1 tegenstrijdige ervaring van horen zeggen is geen bewijs voor het officiele verhaal . Niet om iemand te pesten maar om bij waarheidsvinding te blijven .

Ik neem aan dat niemand alvast aandelen heeft in het officiele verhaal en een soort van verlies lijd mocht het verhaal van de dader veranderen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163192074
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Summers het volgende:

[..]

We blijven gewoon kritisch nadenken
Als je dat nou eens wérkelijk deed...

En bedankt Copycat, de spaties voor een leesteken waren me wel opgevallen, maar nog niet gaan irriteren. Nu bij elke post ... :')

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2016 18:01:43 ]
pi_163192117
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 18:00 schreef Summers het volgende:

[..]

We blijven gewoon kritisch nadenken
_O-

quote:
en 1 tegenstrijdige ervaring van horen zeggen is geen bewijs voor het officiele verhaal .
op wie doel je nu?

quote:
Ik neem aan dat niemand alvast aandelen heeft in het officiele verhaal en een soort van verlies lijd mocht het verhaal van de dader veranderen .
gezien de kwaliteit van de argumenten van het neenkamp zijn allleen die aandelen een verstandige keuze.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:04:06 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163192187
Laat de Orlando Hoax drek maar gewoon beperkt tot het aanslagen topic. Dank.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 21 juni 2016 @ 18:06:39 #57
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163192268
sorry verkeerd topic
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_163192318
Reactie op verwijderd bericht.

[ Bericht 93% gewijzigd door jogy op 21-06-2016 18:27:25 ]
  dinsdag 21 juni 2016 @ 20:58:54 #59
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163198316
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:35 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Tis onduidelijk wat precies FG heeft gezien.

Volgens mij heb ik in mijn eerste paar Posts over dit onderwerp al neergezet wat ik precies heb gezien hoor. Misschien moet je terug lezen.
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_163204552
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 20:58 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik in mijn eerste paar Posts over dit onderwerp al neergezet wat ik precies heb gezien hoor. Misschien moet je terug lezen.
let maar op, over een tijdje wordt dit argument opnieuw gebruikt
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 22 juni 2016 @ 00:02:44 #61
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_163205457
hahhahahhahahahhahah........maar ja welk board beloop je 8)7
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:20:10 #62
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163260221
Europe's robots to become 'electronic persons' under draft plan.

http://mobile.reuters.com/article/idUSKCN0Z72AY


Hoe bespottelijk is dit.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:27:17 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163260388
We zijn in dit land nu op een gevaarlijk punt aangekomen, waarbij de rechtspraak en vooral het Openbaar Ministerie corrupter zijn dan in de grootst denkbare bananenrepubliek

http://www.niburu.co/inde(...)binnenland&Itemid=22


Dat is wel duidelijk. Nederland is een fout corrupt kloteland met doortrapt fout criminele wetenschappers en medici. Ondertussen horen daar ook rechters bij.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 09:35:58 #64
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163260589
-edit- post verplaatst BNW / Centraal: Verdachte aanslagen en rampen over de hele wereld #6

[ Bericht 84% gewijzigd door Dance99Vv op 24-06-2016 11:58:14 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_163263200
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 09:27 schreef Lambiekje het volgende:
Dat is wel duidelijk. Nederland is een fout corrupt kloteland met doortrapt fout criminele wetenschappers en medici. Ondertussen horen daar ook rechters bij.
Prachtige conclusie. Prima bodem om eens even lekker met jou in discussie te gaan :').
  Moderator vrijdag 24 juni 2016 @ 13:58:35 #66
249559 crew  Lavenderr
pi_163266731
Deze journalist heeft er genoeg van. Hij doet niet meer mee met de gekleurde berichtgeving.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:20:41 #67
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163267386
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
Deze journalist heeft er genoeg van. Hij doet niet meer mee met de gekleurde berichtgeving.
Is dat Udo!?! Die is nog steeds beroepsleugenaar ;) tevens op een zender die van liegen hun werk hebben gemaakt :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator vrijdag 24 juni 2016 @ 14:35:10 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_163267765
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:20 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Is dat Udo!?! Die is nog steeds beroepsleugenaar ;) tevens op een zender die van liegen hun werk hebben gemaakt :D
Dat is dan weer minder. Hou je dan aan je woord en stop er mee.
  vrijdag 24 juni 2016 @ 14:43:06 #69
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163267973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2016 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
Dat is dan weer minder. Hou je dan aan je woord en stop er mee.
Hij moet boekjes verkopen. Hij is van het boek "Gekochte Journalisten". Hij riep onlangs ook dat een uitbraak van e-coli een Jihadistische aanslag was, uitgevoerd door de vele moslims die op lage lonen banen in de agribusiness zitten.

Dat niveau...

Op zich wel vermakelijk, want hij beschuldigt, met droge ogen, op een Russische propaganda zender, de CIA van het kleuren van nieuwsberichten. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 28 juni 2016 @ 23:06:35 #70
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163380784
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_163384707
quote:
Bewijs dat de familie Blokker lid is van de Bilderberg-groep?
  woensdag 29 juni 2016 @ 21:35:41 #72
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163400060
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 08:41 schreef Fixers het volgende:

[..]

Bewijs dat de familie Blokker lid is van de Bilderberg-groep?
nee dat consumentenmarkt eigenlijk terminaal is
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_163400876
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 21:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dat consumentenmarkt eigenlijk terminaal is
Niet 'eigenlijk' dat is gewoon een product life cycle. Bedrijfseconomie 101, op een gegeven moment is er geen vraag meer naar widgets.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 18:16:34 #74
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163440201
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2016 21:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee dat consumentenmarkt eigenlijk terminaal is
Want je gaat weer terug naar ruilen met schelpjes en kraaltjes? ;)
  zondag 3 juli 2016 @ 19:11:14 #75
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_163491309
"Ook de slachtoffers van MH17 krijgen een monument om hen te herdenken en ook daar is het Alziend Oog weer prominent aanwezig. "............

http://niburu.co/index.ph(...)=69:occult&Itemid=81

Tot in strekking van buitenaardse wezen die in de tuin van Mien dagelijks landen, heeft men hier een duidelijk punt bij niburu.

Worden deze monumenten gemaakt als "mind fuck" om complotdenkers nog verwarder te laten denken dat ze al doen, of is het misschien een duidelijk teken/verwijzing dat men net zoals de god Ra de lucht heeft gecontroleerd bij deze twee gebeurtenissen.

Ik vind het te vreemd voor een zogenaamde toevalligheid, het zou kunnen dat beide ontwerpbureaus/aannemers tot de monumenten of ontwerpers er van tot dezelfde kringen verkeren.

Maar het lijkt mij toch meestal dat je iets apart wil voor de nabestaanden als monument en niet meer van de zelfde vorm.

[ Bericht 2% gewijzigd door Konijntjuh op 03-07-2016 20:17:34 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_163578275
edit- geen BNW waardig onderwerp, meer iets voor NWS of een ander subforum van Fok

[ Bericht 90% gewijzigd door Dance99Vv op 07-07-2016 14:48:35 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 7 juli 2016 @ 14:50:12 #77
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163580521
Reactie's op verwijderde post verwijderd
There is only one religion
  vrijdag 8 juli 2016 @ 08:01:21 #78
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163595151
Schippers scherpt wetsvoorstel verplichte ggz aan: Observatiemaatregel voor verwarde personen

Vaag, wanneer is iemand verward, wanneer is iemand een gevaar? Lees net ergens dat opgemerkt wordt dat dance schade heeft aan zijn brein? Is hij nu een verwarde man en zelfs een gevaar? Ik zou graag de definitie/omschrijving willen horen van mw Schippers wanneer iemand als verward en gevaarlijk wordt beschouwd.

Martin Vrijland heeft ook vraagtekens.

Minister Schippers wetsvoorstel voor opsluiting van iedereen die het niet eens is met de staat

Bang voor de waarheid.. Truth is the new hate speech (Orwell).
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 15:35:56 #79
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163603115
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 08:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Schippers scherpt wetsvoorstel verplichte ggz aan: Observatiemaatregel voor verwarde personen

Vaag, wanneer is iemand verward, wanneer is iemand een gevaar? Lees net ergens dat opgemerkt wordt dat dance schade heeft aan zijn brein? Is hij nu een verwarde man en zelfs een gevaar? Ik zou graag de definitie/omschrijving willen horen van mw Schippers wanneer iemand als verward en gevaarlijk wordt beschouwd.

Martin Vrijland heeft ook vraagtekens.

Minister Schippers wetsvoorstel voor opsluiting van iedereen die het niet eens is met de staat

Bang voor de waarheid.. Truth is the new hate speech (Orwell).
prozac ,waar is mijn prozac, ik doe een moord voor of met prozac :(


:+
There is only one religion
pi_163603268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 08:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Schippers scherpt wetsvoorstel verplichte ggz aan: Observatiemaatregel voor verwarde personen

Vaag, wanneer is iemand verward, wanneer is iemand een gevaar? Lees net ergens dat opgemerkt wordt dat dance schade heeft aan zijn brein? Is hij nu een verwarde man en zelfs een gevaar? Ik zou graag de definitie/omschrijving willen horen van mw Schippers wanneer iemand als verward en gevaarlijk wordt beschouwd.

Martin Vrijland heeft ook vraagtekens.

Minister Schippers wetsvoorstel voor opsluiting van iedereen die het niet eens is met de staat

Bang voor de waarheid.. Truth is the new hate speech (Orwell).
Ach als je een beetje normaal nieuws zou volgen en niet zo'n mafklapper als Vrijland dan had je het uit haar eigen mond kunnen horen. Maar dat zal wel niet spannend genoeg voor jou en die idiote Vrijland zijn geweest.

Deze procedure was enkele jaren geleden nog vrij standaard.
  vrijdag 8 juli 2016 @ 16:53:25 #81
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163604755
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 15:43 schreef Chewie het volgende:

[..]

Deze procedure was enkele jaren geleden nog vrij standaard.
Procedures kunnen heel snel aangepast worden in het voordeel van de staat, zoals bij gijzeling.
There is only one religion
  vrijdag 8 juli 2016 @ 16:54:11 #82
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163604785
Ik lag in een deukje haakte af na 'normaal nieuws' :')

LPGGz verbijsterd over voorstel Schippers aanscherping Wet verplichte ggz

Het Landelijk Platform GGz vindt dit onacceptabel. De Minister zoekt hiermee de grenzen van de rechtsstaat op om lastige burgers te kunnen opsluiten. Omwille van het beschermen van de openbare orde gaat zij hiermee voorbij aan de rechtspositie van mensen die zorg nodig hebben. Daarmee is de Wvggz in strijd met internationale verdragen, zoals het onlangs geratificeerd VN-verdrag inzake de rechten van mensen met een beperking.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator vrijdag 8 juli 2016 @ 18:56:38 #83
249559 crew  Lavenderr
pi_163607121
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 16:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik lag in een deukje haakte af na 'normaal nieuws' :')

LPGGz verbijsterd over voorstel Schippers aanscherping Wet verplichte ggz

Het Landelijk Platform GGz vindt dit onacceptabel. De Minister zoekt hiermee de grenzen van de rechtsstaat op om lastige burgers te kunnen opsluiten. Omwille van het beschermen van de openbare orde gaat zij hiermee voorbij aan de rechtspositie van mensen die zorg nodig hebben. Daarmee is de Wvggz in strijd met internationale verdragen, zoals het onlangs geratificeerd VN-verdrag inzake de rechten van mensen met een beperking.

'Daarnaast maakt deze wet het mogelijk dat er voorafgaand aan een crisismaatregel 18 uur verplichte zorg kan worden verleend. Het gaat hier om gevallen waarin redelijkerwijs vaststaat dat er een crisismaatregel zal worden getroffen, maar waar het nemen van de maatregel zelf nog tijd in beslag neemt. In afwachting van de komst van die maatregel kan het al nodig zijn betrokkene in zijn vrijheid te beperken of medicatie toe te dienen om hem te kalmeren en de situatie weer beheersbaar te maken''.

Dat is toch alleen maar goed en veiliger voor iedereen?
  vrijdag 8 juli 2016 @ 23:06:59 #84
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163612836
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 18:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

'Daarnaast maakt deze wet het mogelijk dat er voorafgaand aan een crisismaatregel 18 uur verplichte zorg kan worden verleend. Het gaat hier om gevallen waarin redelijkerwijs vaststaat dat er een crisismaatregel zal worden getroffen, maar waar het nemen van de maatregel zelf nog tijd in beslag neemt. In afwachting van de komst van die maatregel kan het al nodig zijn betrokkene in zijn vrijheid te beperken of medicatie toe te dienen om hem te kalmeren en de situatie weer beheersbaar te maken''.

Dat is toch alleen maar goed en veiliger voor iedereen?
Je bent wel erg makkelijk om de tuin te leiden.
Hier wat achtergrond informatie, m.b.t. defenitie verwarde personen. :7

http://www.ggztotaal.nl/p(...)ie_verwarde_man.html

En dat het heel vaak voorkomt, want de politie rukt wel 60.000 keer per jaar voor ze uit, melden diezelfde krantenkoppen.
Dan moet de conclusie haast wel zijn: ‘Iedereen die verward is, is gevaarlijk, of bezorgd op z’n minst overlast.

De realiteit is anders.

Om te beginnen rukt de politie inderdaad heel vaak uit, maar soms wel heel erg vaak voor één en dezelfde persoon. In Friesland gebeurde dat in 2014 voor één vrouw zelfs 275 keer.
Daarnaast is het belangrijk om te beseffen dat de politie ook uitrukt voor mensen die gevaarlijk zijn voor zichzelf, of waar de buren zich ernstig zorgen over maken. Of, en dat valt ook onder de code voor ‘verwarden’, waar de buren alleen maar báng zijn voor overlast of gevaar, want ‘hij doet zo raar.’
Het vooroordeel dat psychiatrische patiënten - verwarden - gewelddadig zijn, is diepgeworteld en wordt aangewakkerd door het cirkeltje: politie meldt dat zij 60.000 keer per jaar uitrukken voor een verward iemand, de pers meldt alleen die gevallen waarin het nieuwswaardig is (dus gewelddadig of forse overlast), publiek concludeert dat er 60.000 gevaarlijke of ernstige orde verstorende situaties hebben plaatsgevonden.

‘Verwarden’ en gewelddadigheid

Uit onderzoek blijkt dat dat gevaar er nauwelijks is. Zelfs psychiatrisch patiënten die door de aard van hun stoornis het meest geneigd zijn tot geweld – mensen met schizofrenie of een bipolaire stoornis – zijn in werkelijkheid nauwelijks gewelddadiger dan de doorsnee man of vrouw. Als ze geen drugs of alcohol gebruiken en hun medicijnen nemen, dan verdwijnt zelfs dat laatste beetje bovengemiddelde gewelddadigheid. Meer dan 90 procent van de mensen met een zware mentale stoornis plegen nooit een gewelddadig delict. En van alle geweldsmisdrijven wordt maar 3 tot 5 procent door psychiatrische patiënten gepleegd. Sterker nog: schizofrenen lopen een groter risico slachtoffer te worden van geweld dan dader. Maar de krantenkop ‘Verwarde man in elkaar geslagen door gewelddadige buurman’ zullen we niet snel tegenkomen. Te weinig nieuwswaarde.
There is only one religion
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:32:16 #85
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163621653
Even een ander onderwerp aansnijden.

De zogenaamde #hype dat de politie in de VS hoofdzakelijk alleen maar negers neerknalt.

https://www.washingtonpos(...)al/police-shootings/

De cijfers laten toch echt iets anders zien.

Wat mij betreft scharen we die extremistische groepen als #blacklivesmatter en #kickoutzwartepiet onder de terroristische organisaties.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 14:33:53 #86
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163621682
Het interessante daarnaast is dat je kunt filteren of iemand gewapend of ongewapend was. Dan zijn het nog vrij veel doden, dat wel.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 19:25:33 #87
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163627051
quote:
4s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 14:32 schreef ChrisCarter het volgende:
Even een ander onderwerp aansnijden.

De zogenaamde #hype dat de politie in de VS hoofdzakelijk alleen maar negers neerknalt.

https://www.washingtonpos(...)al/police-shootings/

De cijfers laten toch echt iets anders zien.

Wat mij betreft scharen we die extremistische groepen als #blacklivesmatter en #kickoutzwartepiet onder de terroristische organisaties.
Amerikaanse Cops zijn weldegelijk niggerkillers.

Het is dan ook zeer te prijzen dat de zwarte bevolking het recht in eigen hand neemt.

Dergelijke blanke corrupte kutagenten heeft volledig over zichzelf afgeroepen.

Heel erg fout is dat de niggerkillercops bomrobots gebruiken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:17:30 #88
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163627943
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Amerikaanse Cops zijn weldegelijk niggerkillers.

Het is dan ook zeer te prijzen dat de zwarte bevolking het recht in eigen hand neemt.

Dergelijke blanke corrupte kutagenten heeft volledig over zichzelf afgeroepen.

Heel erg fout is dat de niggerkillercops bomrobots gebruiken.
Generaliseren? Check.
Overdreven emotiele reactie? Check.
Wars van feiten? Check.

Ik durf te wedden dat je niet eens naar mijn link hebt gekeken.
Tot zover bedankt voor je bijdrage aan mijn post. :D
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:34:33 #89
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163628242
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Generaliseren? Check.
Overdreven emotiele reactie? Check.
Wars van feiten? Check.

Ik durf te wedden dat je niet eens naar mijn link hebt gekeken.
Tot zover bedankt voor je bijdrage aan mijn post. :D
http://www.activistpost.c(...)o-kill-suspects.html
The Orwellian nightmare continues, and this time, even casual low-level Black Lives Matter members are saying this event was staged. When it comes to false flags, never forget to ask… “Cui Bono?” Who will benefit? And what is the ultimate gain?

Flipping the script on public outcry against police shooting innocent civilians? Check.
Stoking a race war to further divide and conquer? Check.
Giving the government another reason to push for gun control? Check.
Granting the police state the unprecedented power to blow up crime suspects with robots rigged with explosives?
--------


Staged. Vast en zeker. Het ultrafascisme moet snel doorgang vinden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 9 juli 2016 @ 20:39:31 #90
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163628326
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.activistpost.c(...)o-kill-suspects.html
The Orwellian nightmare continues, and this time, even casual low-level Black Lives Matter members are saying this event was staged. When it comes to false flags, never forget to ask… “Cui Bono?” Who will benefit? And what is the ultimate gain?

Flipping the script on public outcry against police shooting innocent civilians? Check.
Stoking a race war to further divide and conquer? Check.
Giving the government another reason to push for gun control? Check.
Granting the police state the unprecedented power to blow up crime suspects with robots rigged with explosives?
--------

Staged. Vast en zeker. Het ultrafascisme moet snel doorgang vinden.
Als je dit maar vaak genoeg blijft roepen over een periode van 1000 jaar is het vast wel eens de waarheid.

Bizar dat jij blind dat soort broddelwerksites gelooft. Duik er zelf eens actief in, kijk naar wat ik gepost heb en doorzie de activistische leugens.
  maandag 11 juli 2016 @ 11:01:13 #91
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163661998
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 20:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Als je dit maar vaak genoeg blijft roepen over een periode van 1000 jaar is het vast wel eens de waarheid.

Bizar dat jij blind dat soort broddelwerksites gelooft. Duik er zelf eens actief in, kijk naar wat ik gepost heb en doorzie de activistische leugens.
Hoe wereldvreemd ben ?!

Denk dat het zeer binnenkort is.

Men accepteert het gedrag van onze overheden niet meer. Behalve in het meest trieste corrupte kloteland Nederland.

America is in fase 4 van opstand. Hopelijk gaat het hier ook snel gebeuren. Zwerende terminale kankergezwel Europa moet kapot.

http://theantimedia.org/police-start-getting-shot/

We gaan nog heel veel zien van agenten die overhoop geknald worden. Of zoals het artikel stelt familieleden van, als politie militaire ultraviolence uitvoert over de bevolking.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 11-07-2016 13:53:29 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_163664080
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

We gaan nog heel veel zien van agenten die overhoop geknald worden.
Ja, dat helpt de situatie echt :') En tot die tijd lekker blijven klagen op internet en het gevoel hebben dat je bijdraagt aan een betere maatschappij natuurlijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dance99Vv op 11-07-2016 13:56:52 ]
Conscience do cost.
pi_163665141
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2016 19:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Amerikaanse Cops zijn weldegelijk niggerkillers.

Het is dan ook zeer te prijzen dat de zwarte bevolking het recht in eigen hand neemt.

Dergelijke blanke corrupte kutagenten heeft volledig over zichzelf afgeroepen.

Heel erg fout is dat de niggerkillercops bomrobots gebruiken.
Wat ben je ook weer een (zeer slechte) grap :')

Ben je er trouwens van op de hoogte dat de complete politietop van Dallas zwart is?
  Moderator maandag 11 juli 2016 @ 13:39:28 #94
249559 crew  Lavenderr
pi_163665159
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe fucking wereldvreemd ben ?!

Denk dat het zeer binnenkort is.

Men accepteert het gedrag van onze overheden niet meer. Behalve in het meest trieste corrupte kloteland Nederland.

America is in fase 4 van opstand. Hopelijk gaat het hier ook snel gebeuren. Zwerende terminale kankergezwel Europa moet kapot.

http://theantimedia.org/police-start-getting-shot/

We gaan nog heel veel zien van agenten die overhoop geknald worden. Of zoals het artikel stelt familieleden van, als politie militaire ultraviolence uitvoert over de bevolking.


Als je dat mooi vindt spoor je toch echt niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dance99Vv op 11-07-2016 13:57:27 ]
pi_163665193
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 11:01 schreef Lambiekje het volgende:

America is in fase 4 van opstand. Hopelijk gaat het hier ook snel gebeuren. Zwerende terminale kankergezwel Europa moet kapot.


Deze onzin, zonder enige onderbouwing uiteraard want dat snapt overheidsmedewerker lambiekje niet, roeptoeter je nu al zeker 10 jaar. Je succesrate qua voorspellingen ligt rond de 0% overigens.
  maandag 11 juli 2016 @ 18:05:00 #96
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163670647
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als je dat mooi vindt spoor je toch echt niet.
.. Het is een major system failure en het is goed dat bevolking het heft in eigen hand neemt.

Huidige militaire politiegeweld is gewoon een stap te ver.

De Europeaan heeft de luxe niet van wapens afgezien van de Zwitsers.

Als we niet als de sodemieter wakker worden zijn we slaaf, nee beter is useless eaters, in ondemocratisch ultrafascistisch regime
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 11 juli 2016 @ 18:06:55 #97
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163670679
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 13:38 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat ben je ook weer een (zeer slechte) grap :')

Ben je er trouwens van op de hoogte dat de complete politietop van Dallas zwart is?
dat zijn dubbelfoute hypocriete personen
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 11 juli 2016 @ 18:07:49 #98
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163670691
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2016 18:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. Het is een major system failure en het is goed dat bevolking het heft in eigen hand neemt.
Het goedvinden van geweld past wel binnen het door jou zo gehate fascisme. Dat snap je hopelijk wel he. :)
quote:
Huidige militaire politiegeweld is gewoon een stap te ver.

De Europeaan heeft de luxe niet van wapens afgezien van de Zwitsers.

Als we niet als de sodemieter wakker worden zijn we slaaf, nee beter is useless eaters, in ondemocratisch ultrafascistisch regime
Welke misstanden vinden hier vergelijkbaar plaats dan? Liggen de straten hier ook vol met neergepompte zwarte mannen?
pi_163672623
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 18:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het goedvinden van geweld past wel binnen het door jou zo gehate fascisme. Dat snap je hopelijk wel he. :)
Heb je nog niet door dat Lambiekje, zeker gezien zijn uitspraken, een groot voorstander van fascisme is?
  woensdag 13 juli 2016 @ 07:10:31 #100
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163706292
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 juli 2016 @ 07:11:20 #101
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163706295
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 19:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb je nog niet door dat Lambiekje, zeker gezien zijn uitspraken, een groot voorstander van fascisme is?
Dan zijn jullie nog stommer dan stom.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 juli 2016 @ 07:14:36 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163706311
http://langleveeuropa.nl/(...)-ek2016-de-politici/

Zo, het waren weer mooie mooie EK weken geweest.

Volk dom naar sport kijken politiek dat versneld ultrafascistisme invoert.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_163706362
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 07:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan zijn jullie nog stommer dan stom.
Nee wij kunnen lezen en jouw maatregelen tegen wat jij als fascisme ziet zijn ronduit fascistisch te noemen
  woensdag 13 juli 2016 @ 07:57:42 #104
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163706536
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 07:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan zijn jullie nog stommer dan stom.
Mensen laten afschieten, afmaken en wegstoppen zoals jij met medici en wetenschappers wil (en goedkeuren van geweld tegen politie bijvoorbeeld) neigt gewoon naar wat men ook in het fascisme doet. Beetje splinter-balk verhaal dit.
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:03:11 #105
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163710737
quote:
Confirmed! NATO And EU Will Meld Into One Super Organization
http://www.globalresearch(...)organization/5535508
Zeer ernstige ontwikkelingen. Equilibrium komt naar je toe!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 juli 2016 @ 13:09:42 #106
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163710825
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zeer ernstige ontwikkelingen. Equilibrium komt naar je toe!
Letterlijk een van de eerste regels uit het artikel.

quote:
OK so it was not exactly stated in such a fashion, but we all got the hint.
Dus of je hebt die zin gemist, het artikel niet goed gelezen of je Engels heeft wat bijschaven nodig ;)
  woensdag 13 juli 2016 @ 15:35:41 #107
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163713701
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 17:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

1: ik werk. Maak websites, misschien verklaart dat het snelle antwoorden?
2: ik heb geen zolder :').
3: dol op smiley's :')
  Moderator woensdag 13 juli 2016 @ 15:40:04 #108
249559 crew  Lavenderr
pi_163713788
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Letterlijk een van de eerste regels uit het artikel.

[..]

Dus of je hebt die zin gemist, het artikel niet goed gelezen of je Engels heeft wat bijschaven nodig ;)
Of de derde mogelijkheid: gewoon genegeerd.
pi_163714538
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

3: dol op smiley's :')
Zeker :).

Als je nog een weekje had gewacht was die post bijna een maand oud :').
  woensdag 13 juli 2016 @ 18:37:20 #110
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163717298
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 13:09 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Letterlijk een van de eerste regels uit het artikel.

[..]

Dus of je hebt die zin gemist, het artikel niet goed gelezen of je Engels heeft wat bijschaven nodig ;)
Doe toch niet zo naief.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 13 juli 2016 @ 18:42:22 #111
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163717364
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 18:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Doe toch niet zo naief.
Doe toch eens inhoudelijk reageren. :)
Ik zeg letterlijk wat er in het door jou gepostte artikel staat.
  donderdag 14 juli 2016 @ 11:17:53 #112
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163728658
quote:
It’s Official: Robots Are Now Injuring And Killing Humans
Even as robotics experts, universities and tech luminaries sound the alarm about the potential for a future filled with killer robots, this technology evidently already has arrived … minus the stringent ethics.

There can be no debate about the use of killer robots in the military. We are in the middle of an admitted global drone arms race in which there are mass civilian casualties occurring under a specious U.S. legal framework that has thus far not even excluded its own citizens from being targeted for assassination. There is also a host of ground- and sea-based systems that are equally lethal and continue to be tested in massive joint military exercises.
http://www.activistpost.c(...)-killing-humans.html
Het was natuurlijk wachten op dat de 3 robotregels van Asimov met voet overtreden zou worden. Wat wil je ook met het huidige hyperfascistische klimaat.

Om deze shit te kunnen activeren was die Dallas shooting hoax nodig. Rascisme-kaart. En killerrobots is common voor afknallen van de bevolking.

Zo nu NATO en EU samengaan in combi met Killer Robots.
The uselesseater middleclass kan afgeslacht worden.

SkyNet is the future

-Nee-

[ Bericht 3% gewijzigd door jogy op 14-07-2016 11:27:40 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 14 juli 2016 @ 12:08:31 #113
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163729639
Nou ik ben behoorlijk anti AI maar dat klopt natuurlijk niet helemaal.

Het is niet alsof die bomrobot zelf besloten heeft een explosief te pakken en zich naar die dader te begeven :)

Drones worden ook door mensen aangestuurd of geprogrammeerd. Pas als dat wegvalt, dan wordt het eng.
  donderdag 14 juli 2016 @ 17:06:25 #114
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163736908
China zet 25 miljoen opzij om regen of zon te maken

China heeft ruim 25 miljoen euro vrijgemaakt om het weer te beïnvloeden en natuurrampen in de toekomst zo veel mogelijk te voorkomen.

China maakt ook nu al gebruik van technologie om het weer te beïnvloeden. Zo worden er chemicaliën in de lucht verspreid om meer regen te laten vallen, en om hagelbuien, mist en vorst af te zwakken.


Zijn het dan toch chemtrails wat we zien? Want China zal vast niet de enige zijn die zich met weerbeïnvloeding bezig houdt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 14 juli 2016 @ 17:19:36 #115
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163737353
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:
China zet 25 miljoen opzij om regen of zon te maken

China heeft ruim 25 miljoen euro vrijgemaakt om het weer te beïnvloeden en natuurrampen in de toekomst zo veel mogelijk te voorkomen.

China maakt ook nu al gebruik van technologie om het weer te beïnvloeden. Zo worden er chemicaliën in de lucht verspreid om meer regen te laten vallen, en om hagelbuien, mist en vorst af te zwakken.


Zijn het dan toch chemtrails wat we zien? Want China zal vast niet de enige zijn die zich met weerbeïnvloeding bezig houdt.
Wat ze nu gebruiken zijn o.a. luchtkannonen en vliegtuigen om het weer lokaal te beinvloeden. Zijn veel fotos en filmpjes van te vinden meen ik. Tijdens de OS in China is dat gebruikt bijvoorbeeld.

Dat is wel wat anders dan de dampstrepen van vliegtuigen.
  donderdag 14 juli 2016 @ 18:49:02 #116
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163739218
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:
China zet 25 miljoen opzij om regen of zon te maken

China heeft ruim 25 miljoen euro vrijgemaakt om het weer te beïnvloeden en natuurrampen in de toekomst zo veel mogelijk te voorkomen.

China maakt ook nu al gebruik van technologie om het weer te beïnvloeden. Zo worden er chemicaliën in de lucht verspreid om meer regen te laten vallen, en om hagelbuien, mist en vorst af te zwakken.


Zijn het dan toch chemtrails wat we zien? Want China zal vast niet de enige zijn die zich met weerbeïnvloeding bezig houdt.
dat bedrag klinkt vrij laag.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 14 juli 2016 @ 19:52:29 #117
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_163740476
BREAKING: FIRST TEXAS NOW VIRGINIA – UN TROOPS SEEN MOBILIZING ACROSS AMERICA …

http://viralliberty.com/b(...)s-america-happening/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:21:58 #118
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163741106
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 19:52 schreef Summers het volgende:
BREAKING: FIRST TEXAS NOW VIRGINIA – UN TROOPS SEEN MOBILIZING ACROSS AMERICA …

http://viralliberty.com/b(...)s-america-happening/
Ik kom op mijn mobiel niet door de ads en andere adware heen. Wat is er precies te lezen? En concrete zaken?
pi_163741241
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik kom op mijn mobiel niet door de ads en andere adware heen. Wat is er precies te lezen? En concrete zaken?
quote:
ELDER PATRIOT – Last September Joe Biden and Loretta Lynch announced that the Obama administration would be “working” with the United Nations to form a global law enforcement agency that would have policing authority inside of the United States.

Two years earlier the Obama administration signed the United Nations Small Arms Treaty in an attempt to “backdoor” the nullification of the Second Amendment.

The mainstream media ignored the unconstitutional aspect of these Obama actions choosing to ignore almost all of both stories while providing only a highly biased limited slice of coverage to the small arms treaty. When others in the alternative media covered Obama’s illegal overreach of American law they were labeled as conspiracy theorists and their reports were dismissed as untruthful or unnecessary scaremonering.

But nowhere does the Constitution give the president authority to quarter foreign troops on U.S. soil. If anything, the presence of foreign military personnel within our borders qualifies as an act of war requiring the president to be responsible for their immediate removal.

Still, with the aid of a compliant Republican legislature, Obama went ahead with plans for a pact with the U.N. calling it the Strong Cities Network.

Fast-forward nine months and this was the scene on US Interstate 81 in Virginia last Friday:

UN-vehicle-1

“Can’t begin to tell you how many of these I passed today on 81 near Lexington, VA. Interesting times ahead!” – Jeff Stern Facebook poster

The materiel movement comes less than a year after the president’s highly controversial Jade Helm exercises that saw him welcome massive amounts of U.N. materiel and personnel onto our shores:

fhntc

There is no allowance in the enumerated powers of the U.S. Constitution that gives the president or any other branch of the federal government any authority to police American citizens. This has been left to the states and to their municipalities.

If anything, our Constitution’s Framers believed that this relationship should work in the reverse and that it was incumbent on the citizens to police the government:

“What country can preserve its liberties if their rulers are not warned from time to time that their people preserve the spirit of resistance. Let them take arms.”

Thomas Jefferson, letter to James Madison, December 20, 1787
So what is the president up to? Local police forces and each state’s National Guard units have proven more than capable of quelling civil unrest within their communities when they’ve called upon to do so and there is nothing to suggest that might no longer be the case.

For an answer to this question we can turn to this United Nations Careers job posting:

UN-job-listing

Two years ago the Activist Post had come across this listing and followed with this analysis:

“The U.N. is hiring a “Disarmament, Demobilization, and Re-integration (DDR) officer” for the apparent purpose of disarming American citizens as the “duty station” is New York City, USA.

“The U.N. defines “disarmament” as “the collection, documentation, control and disposal of small arms, ammunition, explosives and light and heavy weapons from combatants and often from the civilian population.”

“The U.N.’s help wanted ad reads:

These positions are located in field missions of Peace Operations. The DDR Officer typically reports to the head of a work unit or to a senior official responsible for DDR operations in a field location, though this may vary depending on the mission structure. The focus of these jobs is to lead the planning, implementation, monitoring and evaluation of DDR programmes, operations and other related activities in the country or region concerned.

“The definitions giving by the U.N. for the other activities appear to be nefarious in their own right:

Demobilization is the formal and controlled discharge of active combatants from armed forces and groups, including a phase of “reinsertion” which provides short-term assistance to ex-combatants.

Reintegration is the process by which ex-combatants acquire civilian status and gain sustainable employment and income. It is a political, social and economic process with an open time-frame, primarily taking place in communities at the local level.

“The want ad makes no other reference to a “country or region concerned” other than the “duty station” in New York which is also the location of U.N. headquarters.

“But if this position is indeed for field work in the U.S., it raises a whole series of

sovereignty issues especially as it pertains to “the collection, documentation, control and disposal of small arms, ammunition” from the civilian population.

This job description sounds eerily similar to the work that U.S. troops were called upon to do in Kabul where they went door-to-door disarming Iraqis.

Today a number of independent reports claim that multiple C-130’s and C-136’s with U.N. markings have been landing at Barksdale AFB carrying U.N. troops. Several U.S. military personnel are reporting that upon arrival, “the UN troops are given US military clothing and name tags.” To read more go to govtslaves.info. This is a measured and balanced must read that points out these troops “have no loyalty to our Constitution, they have no loyalty to the inherent rights that have always been ours as American citizens, and they have no basis for restraint in any action they might perceive as necessary, regardless of our laws.”

It is highly unusual for presidents to overstep their Constitutional powers. It would be even more unusual for a president to do so with no purpose in mind. Coupled with the refusal of Republicans to challenge the president on this, or any other of his globalist initiatives, we are left asking what do they have planned?
Ze zien UN voertuigen rijden, oa. Nog niet het hele artikel gelezen..
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:34:38 #120
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163741477
Het is echt een clickbait titel. Iemand heeft een konvooi met opgelaadde vn jeeps gezien. Die kunnen echt om heel veel redenen daar zijn.

Verder lijkt de auteur vooral bewust verwarring te zaaien en zo toch slim over te komen door allemaal irrelevante stukjes geschiedenis erbij te pakken...

Weinig breaking aan. Net zo breaking als: amerikaans leger gestationeerd in Duitsland!
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:47:06 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163741761
Het is een aardig onderbouwd artikel met wat historie en andere zaken als overeenkomsten en sollicitaties voor VN 'disarmamend and reintegration' officers met het kantoor in de VS. Wel in New York en volgens mij is dat gewoon omdat het hoofdkantoor van de VN daar zit eventueel (noem me maar naïef :@ ). Maar het is meer dan een random foto en klaar is klara.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:54:40 #122
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163741931
Hier het artikel van govtslaves.info

Home › US NEWS › Pentagon Approves U.N. Use Of Force Against Civilians
Pentagon Approves U.N. Use Of Force Against Civilians

(Sean Adl-Tabatabai) The Pentagon have approved a scheme allowing U.N. peacekeeping troops to “police” US citizens.

The federal government have announced their support for a set of principles that allow U.N. troops to police and use force in order to “protect citizens” in the event of an armed conflict.

Militarytimes.com reports:

The United States has announced its support for a set of principles that give a green light for U.N. peacekeeping troops and police to use force to protect civilians in armed conflicts.

U.S. Ambassador Samantha Power told a high-level U.N. meeting Wednesday focusing on the responsibility to protect civilians that the United States was “proud” and “humbled” to join 28 other countries that have pledged to abide by the 18 pledges.

U.N. peacekeepers from these 29 countries are now required to act in cases where civilians are in danger.

“The Kigali Principles are designed to make sure that civilians are not abandoned by the international community again,” she said, recalling how U.N. peacekeepers left Rwanda before the 1994 genocide and Srebrenica before the 1995 massacre.

http://www.govtslaves.inf(...)e-against-civilians/
There is only one religion
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:56:24 #123
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163741968
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:47 schreef jogy het volgende:
Het is een aardig onderbouwd artikel met wat historie en andere zaken als overeenkomsten en sollicitaties voor VN 'disarmamend and reintegration' officers met het kantoor in de VS. Wel in New York en volgens mij is dat gewoon omdat het hoofdkantoor van de VN daar zit eventueel (noem me maar naïef :@ ). Maar het is meer dan een random foto en klaar is klara.
Vorig jaar met JADEHELM zag je al UN verhicles, weet niet of er meer beeldmateriaal is van recentere datum.
There is only one religion
  donderdag 14 juli 2016 @ 20:57:40 #124
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163741989
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:21 schreef ChrisCarter het volgende:
VIRGINIA – UN TROOPS
is deze beter?

https://ourgreaterdestiny(...)ops-seen-mobilizing/
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:09:23 #125
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163742249
I.c.m. bovenstaande posts

http://strongcitiesnetwor(...)ecome-a-strong-city/

Facilitate systematic sharing of knowledge, expertise and lessons learned on building social cohesion and community resilience to prevent violent extremism across cities on an international basis, through both regional workshops and international conferences.


Uit het artikel van THEFXR

Still, with the aid of a compliant Republican legislature, Obama went ahead with plans for a pact with the U.N. calling it the Strong Cities Network.
There is only one religion
pi_163742278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:54 schreef Dance99Vv het volgende:
Hier het artikel van govtslaves.info

Home › US NEWS › Pentagon Approves U.N. Use Of Force Against Civilians
Pentagon Approves U.N. Use Of Force Against Civilians

(Sean Adl-Tabatabai) The Pentagon have approved a scheme allowing U.N. peacekeeping troops to “police” US citizens.

The federal government have announced their support for a set of principles that allow U.N. troops to police and use force in order to “protect citizens” in the event of an armed conflict.

Militarytimes.com reports:

The United States has announced its support for a set of principles that give a green light for U.N. peacekeeping troops and police to use force to protect civilians in armed conflicts.

U.S. Ambassador Samantha Power told a high-level U.N. meeting Wednesday focusing on the responsibility to protect civilians that the United States was “proud” and “humbled” to join 28 other countries that have pledged to abide by the 18 pledges.

U.N. peacekeepers from these 29 countries are now required to act in cases where civilians are in danger.

“The Kigali Principles are designed to make sure that civilians are not abandoned by the international community again,” she said, recalling how U.N. peacekeepers left Rwanda before the 1994 genocide and Srebrenica before the 1995 massacre.

http://www.govtslaves.inf(...)e-against-civilians/
Bijzonder.

Ze gebruiken dit als bron: http://yournewswire.com/p(...)e-against-civilians/ waar hetzelfde artikel nog eens staat, maar nu als bron deze:

http://www.militarytimes.(...)s-conflict/84253768/

Het grootste verschil tussen de artikelen van de twee 'conspiracy sites', is de eerste linea, welke bij de laatste ontbreekt:

quote:
The Pentagon have approved a scheme allowing U.N. peacekeeping troops to “police” US citizens.

The federal government have announced their support for a set of principles that allow U.N. troops to police and use force in order to “protect citizens” in the event of an armed conflict.
Dus, dat het tegen de eigen burgers is, verzinnen die 2 sites erbij (of 1, en de ander neemt het weer over). In het echte artikel (wat geen bron gebruikt) staat daar niets over, behalve dat de USA zich aansluit bij 28 andere landen die bij gewapende conflicten in conflict gebieden dat ze zich aan voorwaarden moeten houden.

Ik vind tot nu toe nergens verder iets over dat UN troepen iets in de USA zelf gaan doen, of dat ze dat nu mogen na een akkoord over een verdrag ofzo, wat het zou moeten zijn volgens de conspiracy sites.
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 21:14:19 #127
249559 crew  Lavenderr
pi_163742348
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:34 schreef ChrisCarter het volgende:
Het is echt een clickbait titel. Iemand heeft een konvooi met opgelaadde vn jeeps gezien. Die kunnen echt om heel veel redenen daar zijn.

Verder lijkt de auteur vooral bewust verwarring te zaaien en zo toch slim over te komen door allemaal irrelevante stukjes geschiedenis erbij te pakken...

Weinig breaking aan. Net zo breaking als: amerikaans leger gestationeerd in Duitsland!
Precies dit.
pi_163742379
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:09 schreef Dance99Vv het volgende:
I.c.m. bovenstaande posts

http://strongcitiesnetwor(...)ecome-a-strong-city/

Facilitate systematic sharing of knowledge, expertise and lessons learned on building social cohesion and community resilience to prevent violent extremism across cities on an international basis, through both regional workshops and international conferences.

Uit het artikel van THEFXR

Still, with the aid of a compliant Republican legislature, Obama went ahead with plans for a pact with the U.N. calling it the Strong Cities Network.
Ja mooi, maar wat is er nou precies mis met het "Strong Cities Network"? Kan je me uitleggen wat voor boosdoenerij ik uit die site moet halen bijvoorbeeld? Heb 'm nu een beetje doorgelezen, maar het is niet anders dan weer een project waarbij je de buurt in gaat om bepaalde problemen te voorkomen, thee drinken maar dan op z'n Amerikaans een beetje.
pi_163742407
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Vorig jaar met JADEHELM zag je al UN verhicles, weet niet of er meer beeldmateriaal is van recentere datum.
Oja, Jadehelm, die operatie die pas is afgelopen las ik ergens. Dat was de opmars naar de politiestaat en Martial Law. Nou, we hebben het gezien.
pi_163742563
quote:
17s.gif Op donderdag 14 juli 2016 20:47 schreef jogy het volgende:
Het is een aardig onderbouwd artikel met wat historie en andere zaken als overeenkomsten en sollicitaties voor VN 'disarmamend and reintegration' officers met het kantoor in de VS. Wel in New York en volgens mij is dat gewoon omdat het hoofdkantoor van de VN daar zit eventueel (noem me maar naïef :@ ). Maar het is meer dan een random foto en klaar is klara.
Ik heb het even goed gelezen maar als je alles een beetje naloopt is er werkelijk niets vreemds te vinden. De foto laat die vrachtwagens zien, maar die kan ik hier ook maken van Amerikaanse leger voertuigen (al geloof ik dat de basis inmiddels verlaten is, weet niet zeker). Maar wij worden ook niet overgenomen door de Amerikanen, net zo min de UN Amerikaanse burgers gaat pakken.

Wat je zegt klopt overigens, UN hoofdkantoor zit in New York. Dus logisch dat dat als plaats word aangeduid in die vacature. Dat Strong Cities gebeuren is ook niets mis mee wat ik zo van de website lees, dus al met al is het hele artikel vrij waardeloos en blijft de foto over.
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:28:29 #131
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_163742685
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik heb het even goed gelezen maar als je alles een beetje naloopt is er werkelijk niets vreemds te vinden. De foto laat die vrachtwagens zien, maar die kan ik hier ook maken van Amerikaanse leger voertuigen (al geloof ik dat de basis inmiddels verlaten is, weet niet zeker). Maar wij worden ook niet overgenomen door de Amerikanen, net zo min de UN Amerikaanse burgers gaat pakken.

Wat je zegt klopt overigens, UN hoofdkantoor zit in New York. Dus logisch dat dat als plaats word aangeduid in die vacature. Dat Strong Cities gebeuren is ook niets mis mee wat ik zo van de website lees, dus al met al is het hele artikel vrij waardeloos en blijft de foto over.
Alles bij elkaar lijkt het er op dat amerika zich op aan het maken is voor een oorlog , zowel intern als een externe oorlog.
There is only one religion
pi_163742751
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:28 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Alles bij elkaar lijkt het er op dat amerika zich op aan het maken is voor een oorlog , zowel intern als een externe oorlog.
Waaruit blijkt dat dan? Zou best kunnen hoor, maar in elk geval niet uit dit artikel.
  Moderator donderdag 14 juli 2016 @ 21:34:42 #133
249559 crew  Lavenderr
pi_163742818
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:28 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Alles bij elkaar lijkt het er op dat amerika zich op aan het maken is voor een oorlog , zowel intern als een externe oorlog.
Dat zie ik helemaal niet. En uit dit artikel is het al helemaal niet op te maken.
  donderdag 14 juli 2016 @ 21:38:15 #134
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163742894
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 21:28 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Alles bij elkaar lijkt het er op dat amerika zich op aan het maken is voor een oorlog , zowel intern als een externe oorlog.
Huh nee. Hier is niks buitengewoons aan. Zie ook de overige posts.

Klinkt meer als holle frasen angstrethoriek.
  donderdag 14 juli 2016 @ 23:02:38 #135
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163745365
Amerikaanse antiterreurwet is een gevaar voor de rest van de wereld

http://www.pvda.nl/berich(...)+rest+van+de+wereld#

Apart dat pvda dat meldt.

Dus eigenlijk heeft Nederland geen soevereiniteit meer.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_163745431
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:02 schreef Lambiekje het volgende:
Amerikaanse antiterreurwet is een gevaar voor de rest van de wereld

http://www.pvda.nl/berich(...)+rest+van+de+wereld#

Apart dat pvda dat meldt.
Zal wel een leugentje zijn. Negeren dus.
Conscience do cost.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 07:09:23 #137
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163751016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 23:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Zal wel een leugentje zijn. Negeren dus.
die JASTA wet?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 07:13:50 #138
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163751029
Frankrijk op rand van burgeroorlog.

Patrick Calvar, het hoofd van de Franse politie, waarschuwde onlangs dat het land op de rand van een burgeroorlog staat die zou kunnen losbarsten door massale verkrachtingen en aanrandingen zoals die afgelopen oudejaarsavond in Keulen en andere Duitse steden plaatsvonden.

http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23


Uiteraard is Nederland niet op de hoogte wat voor verkrachtterrein Europa is geworden met de moslimvluchtelingen. Smeerpijperij van de vluchtelingen.

Maar nee niks laten zien van stakingen en andere rellen.

Nederland moet vooral pokemon go spelen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 16 juli 2016 @ 14:10:30 #139
74056 crew  ToT
pi_163784170
Nog geen topic hier over Turkije? In [NWS] wordt alles keihard weggemodereerd wat betreft suggesties dat Erdogan het zelf heeft opgezet om meer macht naar zich toe te trekken, en we worden hier naar toe verwezen.
pi_163784182
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:10 schreef ToT het volgende:
Nog geen topic hier over Turkije? In [NWS] wordt alles keihard weggemodereerd wat betreft suggesties dat Erdogan het zelf heeft opgezet om meer macht naar zich toe te trekken, en we worden hier naar toe verwezen.
Wees welkom, open een topic :). Zeker wel topic waardig denk ik.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:19:36 #141
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163784392
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:10 schreef ToT het volgende:
Nog geen topic hier over Turkije? In [NWS] wordt alles keihard weggemodereerd wat betreft suggesties dat Erdogan het zelf heeft opgezet om meer macht naar zich toe te trekken, en we worden hier naar toe verwezen.
terwijl NOS het zelfs meldt.

Hoe stupide is men in NWS

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 16-07-2016 14:26:54 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 16 juli 2016 @ 14:20:32 #142
74056 crew  ToT
pi_163784418
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

terwijl NOS het zelfs meldt
Zelfs een post naar met link is zojuist verwijderd: http://www.ad.nl/dossier-(...)p-in-scene~abd22077/
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:27:38 #143
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163784568
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:20 schreef ToT het volgende:

[..]

Zelfs een post naar met link is zojuist verwijderd: http://www.ad.nl/dossier-(...)p-in-scene~abd22077/
Wereldvreemd is men...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:29:52 #144
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163784622
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 16 juli 2016 @ 14:29:52 #145
74056 crew  ToT
pi_163784623
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wereldvreemd is men...
Dit soort nieuwsberichten worden als "onderbuikgevoelens" gezien, ook al zijn er talloze aanwijzingen.

En aangezien we voor dat soort "onderbuikgevoelens" hier naar toe verwezen worden, is het al weer duidelijk hoe men over [BNW] denkt.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:35:20 #146
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163784750
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:29 schreef ToT het volgende:

[..]

Dit soort nieuwsberichten worden als "onderbuikgevoelens" gezien, ook al zijn er talloze aanwijzingen.

En aangezien we voor dat soort "onderbuikgevoelens" hier naar toe verwezen worden, is het al weer duidelijk hoe men over [BNW] denkt.
men zou eens moeten hoeveel corrupter de wereld werkt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_163784762
quote:
Is die onderste steen van Rutte nou al boven?
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 16 juli 2016 @ 14:37:22 #148
74056 crew  ToT
pi_163784811
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

men zou eens moeten hoeveel corrupter de wereld werkt
Zelfs discussiëren in het FB topic heeft geen zin. Je zou haast HIER een complot gaan verdenken! :X :X :X
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:38:52 #149
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163784854
Europa staat aan de vooravond van een 9/11 door IS-terroristen. De toenemende dreiging is volgens anti-terreurdeskundige Peter Knoope een rechtstreeks gevolg van de recente militaire overwinningen op IS in Irak en Syrië.

http://m.telegraaf.nl/art(...)aan-zich-verspreiden

Zo een 911 in Europa. Slotakte van klucht.

Eiffeltorem wordt vast gemold
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:41:17 #150
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163784939
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Is die onderste steen van Rutte nou al boven?
die steen is dieper in gegraven
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 16 juli 2016 @ 14:44:55 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163785045
Sportbroekje
Uit het rapport van Interne Zaken blijkt onder meer dat er is gerommeld met twee belangrijke bewijzen tegen De Vries: een rood sportbroekje en een gsm. Op het sportbroekje zaten veel kruitsporen, maar in 2004 was niet eens meer vast te stellen of dat broekje wel van De Vries was. Ook nam een agent het kledingstuk in een boodschappentas mee naar een bespreking, waar er 'ongepaste gekheid' mee werd uitgehaald.

http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)p-onzorgvuldig.dhtml

Zo doen we dat in Nederland.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 17 juli 2016 @ 23:58:09 #152
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163819614
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 14:37 schreef ToT het volgende:

[..]

Zelfs discussiëren in het FB topic heeft geen zin. Je zou haast HIER een complot gaan verdenken! :X :X :X
Veel turksgezinden en turks nationalisten op fok inderdaad...
  woensdag 20 juli 2016 @ 06:49:55 #153
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163873013
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33

Zo Erdogan voor een derde wereld oorlog
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 21 juli 2016 @ 18:59:32 #154
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163911366
Terwijl de pokemongekte de wereld in zijn greep heeft laat ISIS weer van zich horen

ISIS eert slachtpartij Nice in nieuwe onthoofdingsvideo

De video, afkomstig van ‘ISIS Ninawa’, is deels Franstalig en gaat direct in op de situatie in Frankrijk. “Hollande.. het zal temidden van jouw burgers herhaald worden, op de straten van Parijs, Marseille, en Nice..”, zo dreigt een van de twee mannen op de beelden die ook via Youtube verspreid werden.


Hopelijk wordt er niet teveel pokemon gespeeld in La France stel je voor dat er nou net een speciale zit op de plek des onheils :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 21 juli 2016 @ 19:01:53 #155
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163911413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Terwijl de pokemongekte de wereld in zijn greep heeft laat ISIS weer van zich horen

ISIS eert slachtpartij Nice in nieuwe onthoofdingsvideo

De video, afkomstig van ‘ISIS Ninawa’, is deels Franstalig en gaat direct in op de situatie in Frankrijk. “Hollande.. het zal temidden van jouw burgers herhaald worden, op de straten van Parijs, Marseille, en Nice..”, zo dreigt een van de twee mannen op de beelden die ook via Youtube verspreid werden.


Hopelijk wordt er niet teveel pokemon gespeeld in La France stel je voor dat er nou net een speciale zit op de plek des onheils :{
ISIS honden. Net zoals die rebellen in syrie die een 12 jarige onthoofden. Ranzig volk. Allemaal opzouten van deze planeet.

Maar wat is de relatie met pokemon go?
pi_163911460
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:01 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]
Maar wat is de relatie met pokemon go?
Ik durf het niet meer te vragen, maar wat is überhaupt het complot in deze?
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 20:51:03 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_163913996
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 19:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik durf het niet meer te vragen, maar wat is überhaupt het complot in deze?
Dat complot zie ik ook niet eerlijk gezegd.
pi_163917387
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 20:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat complot zie ik ook niet eerlijk gezegd.
Bijzonder fenomeen.
pi_163919516
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 18:59 schreef controlaltdelete het volgende:
Terwijl de pokemongekte de wereld in zijn greep heeft laat ISIS weer van zich horen

ISIS eert slachtpartij Nice in nieuwe onthoofdingsvideo

De video, afkomstig van ‘ISIS Ninawa’, is deels Franstalig en gaat direct in op de situatie in Frankrijk. “Hollande.. het zal temidden van jouw burgers herhaald worden, op de straten van Parijs, Marseille, en Nice..”, zo dreigt een van de twee mannen op de beelden die ook via Youtube verspreid werden.


Hopelijk wordt er niet teveel pokemon gespeeld in La France stel je voor dat er nou net een speciale zit op de plek des onheils :{
OMG ! Wat ben ik geschokt! De beesten!
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zaterdag 23 juli 2016 @ 14:52:34 #160
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163954215
Juichverbod op Australische basisschool

Leerlingen van een Australische bassisschool mogen niet meer juichen als hun klasgenootjes iets goeds hebben gedaan. De kinderen moeten hun enthousiasme voortaan in stilte kenbaar maken.
http://m.telegraaf.nl/bui(...)-australische-school
-----------

Scholen zijn misdadige indoctrinatie gevangenissen. Maar nu wordt er dus een stap verder gezet. Emotie onderdrukking.

Zet dat af tegen het inlijven van Turkije met de doodstraf.

Nu is emotie tonen nog afgestraft met stompen. Opsluiten of boetes voor ouders.

Maar echt doel is Equilibrium. Emotie tonen is zonder enkel respect nekschot.

Och wat is de wereld toch vuige slinkse manier het ultrafascisme aan het invoeren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 15:37:20 #161
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163955083
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 14:52 schreef Lambiekje het volgende:
Juichverbod op Australische basisschool

Leerlingen van een Australische bassisschool mogen niet meer juichen als hun klasgenootjes iets goeds hebben gedaan. De kinderen moeten hun enthousiasme voortaan in stilte kenbaar maken.
http://m.telegraaf.nl/bui(...)-australische-school
-----------

Scholen zijn misdadige indoctrinatie gevangenissen. Maar nu wordt er dus een stap verder gezet. Emotie onderdrukking.

Zet dat af tegen het inlijven van Turkije met de doodstraf.

Nu is emotie tonen nog afgestraft met stompen. Opsluiten of boetes voor ouders.

Maar echt doel is Equilibrium. Emotie tonen is zonder enkel respect nekschot.

Och wat is de wereld toch vuige slinkse manier het ultrafascisme aan het invoeren.
1 school met een debiele hoofdmeester maakt nog geen onderwijssysteem he.

Bovendien staat er niet de functie "Cipier" op mijn overeenkomst, dus wat je zegt klopt niet.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 15:57:41 #162
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163955480
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 15:37 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

1 school met een debiele hoofdmeester maakt nog geen onderwijssysteem he.

Bovendien staat er niet de functie "Cipier" op mijn overeenkomst, dus wat je zegt klopt niet.
.. Nu snap ik waarom je zo wars bent met conspiracies.

En de rede van niet juichen. Tssk.
Ook maar niet meer bewegen dat geeft aanstoot voor diegene met geamputeerde ledematen. Abn praten ook maar niet meer vanwege stotteraars.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 16:11:20 #163
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163955744
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 15:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. Nu snap ik waarom je zo wars bent met conspiracies.
Duidelijk dat jij mij totaal niet kent :)

quote:
En de rede van niet juichen. Tssk.
Ook maar niet meer bewegen dat geeft aanstoot voor diegene met geamputeerde ledematen. Abn praten ook maar niet meer vanwege stotteraars.
Is toch zo? Omdat er 1 school is met een debiel aan het hoofd? Jij generaliseert dat wereldwijd door. We hebben het over fucking australie man _O-
  zaterdag 23 juli 2016 @ 16:35:11 #164
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163956286
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 15:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. Nu snap ik waarom je zo wars bent met conspiracies.

En de rede van niet juichen. Tssk.
Ook maar niet meer bewegen dat geeft aanstoot voor diegene met geamputeerde ledematen. Abn praten ook maar niet meer vanwege stotteraars.
Je ziet het goed, emotie afleren en obey. Dat is het einddoel. De school zou aangeklaagd moeten worden, wie weet is het een experiment ingevoerd straks op grotere schaal.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 17:00:41 #165
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163956920
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 16:11 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Duidelijk dat jij mij totaal niet kent :)

[..]

Is toch zo? Omdat er 1 school is met een debiel aan het hoofd? Jij generaliseert dat wereldwijd door. We hebben het over fucking australie man _O-
EU. African Union.

Als dat instelling is. One world government.

Overal en nergens worden kleine stapjes ingevoerd.

Point of no return is bijna
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 17:02:25 #166
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163956977
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je ziet het goed, emotie afleren en obey. Dat is het einddoel. De school zou aangeklaagd moeten worden, wie weet is het een experiment ingevoerd straks op grotere schaal.
het transgender toiletgelul is ook overgeslagen naar Nederland.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_163957274
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 17:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het transgender toiletgelul is ook overgeslagen naar Nederland.
Samen met de christelijk conservatieve complotten. Wat een tijd om te leven.
Conscience do cost.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 17:50:19 #168
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163958097
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 16:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je ziet het goed, emotie afleren en obey. Dat is het einddoel. De school zou aangeklaagd moeten worden, wie weet is het een experiment ingevoerd straks op grotere schaal.
Dat staat wel weer haaks op de LGBT agenda. Dat gaat vooral om emotie.

Bovendien: waar wil je die school voor aanklagen? Strafrechtelijk gezien dan?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:17:33 #169
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163959556
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 17:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het transgender toiletgelul is ook overgeslagen naar Nederland.
Joh je meent het? Dat weet ik al langer dan vandaag. Zal niet lang meer duren dan komen ze met regenboogpostzegeltjes en andere zooi :Z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:18:47 #170
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163959575
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh je meent het? Dat weet ik al langer dan vandaag. Zal niet lang meer duren dan komen ze met regenboogpostzegeltjes en andere zooi :Z
Devalueert jouw leven als er andere postzegels zijn?

Wat is er uberhaupt erg aan meer solidariteit?
  zaterdag 23 juli 2016 @ 19:56:56 #171
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163960365
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh je meent het? Dat weet ik al langer dan vandaag. Zal niet lang meer duren dan komen ze met regenboogpostzegeltjes en andere zooi :Z
http://www.nltimes.nl/201(...)der-neutral-toilets/


Ik snap werkelijk waar niet waarom men problemen heeft met toiletkeuze.

Als ik moet en mannen is vol, ga ik gewoon vrouwen of gehandicapten pakken.

Parkeerplekken is ook zo iets bespottelijks.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_163961495
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als ik moet en mannen is vol, ga ik gewoon vrouwen of gehandicapten pakken.
que
Conscience do cost.
pi_163961671
_O-
pi_163961965
Wheheh _O-
  zaterdag 23 juli 2016 @ 22:35:18 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163964408
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.nltimes.nl/201(...)der-neutral-toilets/

Ik snap werkelijk waar niet waarom men problemen heeft met toiletkeuze.

Als ik moet en mannen is vol, ga ik gewoon vrouwen of gehandicapten pakken.

Parkeerplekken is ook zo iets bespottelijks.
:D nog nooit een handtasje om je oren gekregen?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_163964894
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juli 2016 19:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.nltimes.nl/201(...)der-neutral-toilets/


Ik snap werkelijk waar niet waarom men problemen heeft met toiletkeuze.

Als ik moet en mannen is vol, ga ik gewoon vrouwen of gehandicapten pakken.

En als die ook bezet zijn? :o
pi_163969010
Vraagje: hoe definieer je main stream media? Het lijkt heel simpel, maar ik had het er pas met iemand over en toen kwamen we erachter dat het toch best lastig is.

Om een paar voorbeelden te noemen: GeenStijl is heel onorthodox als je die site ziet als nieuwsmedium. Beslist geen main stream zou je zeggen. Maar GS is eigendom van de Telegraaf en dat is zo'n beetje de kern van de mainstream. Bovendien is GeenStijl zo ongeveer het grootste blog van Nederland, dus als blog is het zo'n beetje de main stream.

Dan De Correspondent. Onafhankelijke achtergrondensite, best wel een andere invalshoek dan andere media, relatief klein. Toch schrijven er nogal wat journalisten die ook voor andere media schrijven. Is het nu dan toch weer main stream?

Waar liggen de kaders?
  zondag 24 juli 2016 @ 08:32:45 #178
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_163969116
Binnenkort Martial law in heel Europa.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33

Frankrijk is al genoeg gepushed voor even. Nu is Duitsland aan de beurt

Noodtoestand moet in heel Europa.

Burgeroorlog.
http://niburu.co/index.ph(...)binnenland&Itemid=22
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_163969172
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 08:32 schreef Lambiekje het volgende:
Binnenkort Martial law in heel Europa.
http://www.niburu.co/inde(...)et-complot&Itemid=33

Frankrijk is al genoeg gepushed voor even. Nu is Duitsland aan de beurt

Noodtoestand moet in heel Europa.

Burgeroorlog.
http://niburu.co/index.ph(...)binnenland&Itemid=22
Ehm...

"In zijn boek “Praktisch Idealisme” legt Kalergi uit dat de bewoners van het toekomstige Europese Rijk niet langer de mensen zijn die er historisch altijd hebben gewoond, maar dat in plaats daarvan er een soort sub-menselijke soort zal ontstaan door het vermengen van rassen. Hij stelt dat de oorspronkelijke bewoners vermengd moeten worden met andere rassen en culturen zoals donkere of Aziatische mensen, waarbij uiteindelijk een “kudde” zal ontstaan zonder enige identiteit en vooral één die gemakkelijk door de elite onder controle te houden is."

'Sub-mens' zoals in 'ondermens'? En wordt er nou echt gepleit voor het 'raszuiver' houden van de Europese bevolking?
  maandag 25 juli 2016 @ 11:25:05 #180
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163994970
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 08:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ehm...

"In zijn boek “Praktisch Idealisme” legt Kalergi uit dat de bewoners van het toekomstige Europese Rijk niet langer de mensen zijn die er historisch altijd hebben gewoond, maar dat in plaats daarvan er een soort sub-menselijke soort zal ontstaan door het vermengen van rassen. Hij stelt dat de oorspronkelijke bewoners vermengd moeten worden met andere rassen en culturen zoals donkere of Aziatische mensen, waarbij uiteindelijk een “kudde” zal ontstaan zonder enige identiteit en vooral één die gemakkelijk door de elite onder controle te houden is."

'Sub-mens' zoals in 'ondermens'? En wordt er nou echt gepleit voor het 'raszuiver' houden van de Europese bevolking?
Dat stukje tekst gaat over mij. Wat cool 8-)

Maar inderdaad. Nooit verwacht dat Lambiekje ook nog eens nazistisch zou zijn.
Conscience do cost.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:01:19 #182
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_163995662
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 08:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ehm...

"In zijn boek “Praktisch Idealisme” legt Kalergi uit dat de bewoners van het toekomstige Europese Rijk niet langer de mensen zijn die er historisch altijd hebben gewoond, maar dat in plaats daarvan er een soort sub-menselijke soort zal ontstaan door het vermengen van rassen. Hij stelt dat de oorspronkelijke bewoners vermengd moeten worden met andere rassen en culturen zoals donkere of Aziatische mensen, waarbij uiteindelijk een “kudde” zal ontstaan zonder enige identiteit en vooral één die gemakkelijk door de elite onder controle te houden is."

'Sub-mens' zoals in 'ondermens'? En wordt er nou echt gepleit voor het 'raszuiver' houden van de Europese bevolking?
Dat klinkt akelig bekend ja :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 25 juli 2016 @ 12:26:00 #183
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163996122
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2016 08:51 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ehm...

"In zijn boek “Praktisch Idealisme” legt Kalergi uit dat de bewoners van het toekomstige Europese Rijk niet langer de mensen zijn die er historisch altijd hebben gewoond, maar dat in plaats daarvan er een soort sub-menselijke soort zal ontstaan door het vermengen van rassen. Hij stelt dat de oorspronkelijke bewoners vermengd moeten worden met andere rassen en culturen zoals donkere of Aziatische mensen, waarbij uiteindelijk een “kudde” zal ontstaan zonder enige identiteit en vooral één die gemakkelijk door de elite onder controle te houden is."

'Sub-mens' zoals in 'ondermens'? En wordt er nou echt gepleit voor het 'raszuiver' houden van de Europese bevolking?
Dat denkt niet alleen hij, dat noemen ze tegenwoordig 'white genocide'
www.whitegenocideproject.com
pi_163996456
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:26 schreef Manke het volgende:

[..]

Dat denkt niet alleen hij, dat noemen ze tegenwoordig 'white genocide'
www.whitegenocideproject.com
O, wauw. Een complottheorie bedoeld om rassenscheiding te bewerkstelligen.

Er wordt weleens gezegd dat we niks geleerd hebben van WOII, maar dat hebben deze figuren zeker wél gedaan. Beetje de verkeerde lessen, maar toch.
  maandag 25 juli 2016 @ 12:58:43 #185
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163996698
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, wauw. Een complottheorie bedoeld om rassenscheiding te bewerkstelligen.

Er wordt weleens gezegd dat we niks geleerd hebben van WOII, maar dat hebben deze figuren zeker wél gedaan. Beetje de verkeerde lessen, maar toch.
niet om rassenscheiding te bewerkstelligen, maar om rassenvermening te promoten, zelfde idee, maar dan in het nadeel van de witman, ipv in het voordeel zoals 70 jaar geleden.

En als het ertegen zijn racistisch is, is dit dan ook racistisch?



Het maakt niet uit wie met wie gaat natuurlijk, maar wel als het aangemoedigd wordt vanuit de politiek of onderwijs om vooral met andere volken te gaan.
pi_163996862
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 12:58 schreef Manke het volgende:

[..]

niet om rassenscheiding te bewerkstelligen, maar om rassenvermening te promoten, zelfde idee, maar dan in het nadeel van de witman, ipv in het voordeel zoals 70 jaar geleden.
Ik heb een iets ander perspectief. Ik denk niet dat deze praktijken echt bestaan, maar dat complottheoretici dit met racistische intenties hebben bedacht. Zo wordt het dus "Een complottheorie bedoeld om rassenscheiding te bewerkstelligen."
quote:
En als het ertegen zijn racistisch is, is dit dan ook racistisch?


Het maakt niet uit wie met wie gaat natuurlijk, maar wel als het aangemoedigd wordt vanuit de politiek of onderwijs om vooral met andere volken te gaan.
Wat is daar dan slecht aan?
  maandag 25 juli 2016 @ 13:10:59 #187
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163996961
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb een iets ander perspectief. Ik denk niet dat deze praktijken echt bestaan, maar dat complottheoretici dit met racistische intenties hebben bedacht. Zo wordt het dus "Een complottheorie bedoeld om rassenscheiding te bewerkstelligen."

[..]

Wat is daar dan slecht aan?
als dit hieronder het doel is, dan is het slecht, hoewel ik ook niet overtuigd ben dat dat complot bestaat. Er was een keer een bericht dat ze op Zweedse scholen interraciale seks promoten, maar kan het niet terugvinden.

quote:
"In zijn boek “Praktisch Idealisme” legt Kalergi uit dat de bewoners van het toekomstige Europese Rijk niet langer de mensen zijn die er historisch altijd hebben gewoond, maar dat in plaats daarvan er een soort sub-menselijke soort zal ontstaan door het vermengen van rassen. Hij stelt dat de oorspronkelijke bewoners vermengd moeten worden met andere rassen en culturen zoals donkere of Aziatische mensen, waarbij uiteindelijk een “kudde” zal ontstaan zonder enige identiteit en vooral één die gemakkelijk door de elite onder controle te houden is."
  maandag 25 juli 2016 @ 13:13:25 #188
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163997021
Ik kan sowieso iedereen een portie interraciale seks aanbevelen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163997042
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:10 schreef Manke het volgende:

[..]

als dit hieronder het doel is, dan is het slecht, hoewel ik ook niet overtuigd ben dat dat complot bestaat. Er was een keer een bericht dat ze op Zweedse scholen interraciale seks promoten, maar kan het niet terugvinden.

[..]

Wat er in ieder geval wél bestaat is een complottheorie die stelt dat rassenvermenging leidt tot 'sub-mensen' en dat dat dus voorkomen moet worden. Lijkt me toch op zich ook best wel slecht op nazi-niveau.

Ik wil trouwens ooit eens seks hebben met een zwarte vrouw. Lijkt me tof.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:19:55 #190
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163997192
George Sorros en H. kissinger hebben soortgelijke dingen gezegd. Europa moet vermengd en blank moet vernietigd. Niet omdat zij zulke vredelievende multikulti-aanhangers zouden zijn. Maar om souvereine identiteit van landen kapot te maken. Zodat eenwording tot een superstaat makkelijker zal zijn. En het IQ lager. Ondertussen zal terreur de bevolking laten roepen om bescherming door de overheid. Dan is het cirkeltje rond.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:21:14 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163997225
Waarom wordt het IQ lager bij interracialiteit?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 juli 2016 @ 13:25:03 #192
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163997308
EU Brussel heeft destijds Noord-Europese landen opelegd om vluchtelingen, die zouden zijn gecontrolleerd in Turkije notabene, vriendjes van Islamitische staat (bekend om massamoord Koerden ed), zonder vragen optenemen. Als dit nogsteeds geen feitelijk bewijs voor manipulatie van elite komaf is. Dan is de gangbare burger gewoon verloren.
pi_163997335
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:19 schreef Tamabralski het volgende:
George Sorros en H. kissinger hebben soortgelijke dingen gezegd. Europa moet vermengd en blank moet vernietigd.
Heb je daar een bron bij?
  maandag 25 juli 2016 @ 13:26:36 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163997348
Wie is de gangbare burger? En wordt zijn IQ ook verlaagd door interracialiteit?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 juli 2016 @ 13:28:46 #195
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_163997404
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:21 schreef Copycat het volgende:
Waarom wordt het IQ lager bij interracialiteit?
Negers zijn over het algemeen dommer wist je dat niet?

Niet alleen het IQ. Ook Westerse Sociaal-maatschappelijke standaarden gaan hieronder lijden. Witte vrouwen die Burkas gaan dragen en zich aanpassen aan de culturele verschillen van mening met de partner enzovoort.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:29:18 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163997420
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:28 schreef Tamabralski het volgende:

Negers zijn over het algemeen dommer wist je dat niet?

Oké.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_163997438
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:13 schreef Copycat het volgende:
Ik kan sowieso iedereen een portie interraciale seks aanbevelen!
Anouk, ben jij het?
  maandag 25 juli 2016 @ 13:30:30 #198
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163997452
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:14 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat er in ieder geval wél bestaat is een complottheorie die stelt dat rassenvermenging leidt tot 'sub-mensen' en dat dat dus voorkomen moet worden. Lijkt me toch op zich ook best wel slecht op nazi-niveau.

Ik wil trouwens ooit eens seks hebben met een zwarte vrouw. Lijkt me tof.
er was een artist impression van hoe de mensheid er in de toekomst uit gaat zien,en dat zag er idd als sub-mensen uit vergeleken met hoe we nu zijn (gekrompen en gebogen dacht ik). Kan die ook niet terugvinden.
pi_163997470
quote:
14s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:13 schreef Copycat het volgende:
Ik kan sowieso iedereen een portie interraciale seks aanbevelen!
O! Vuile slet!!
  maandag 25 juli 2016 @ 13:32:00 #200
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163997487
quote:
5s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:21 schreef Copycat het volgende:
Waarom wordt het IQ lager bij interracialiteit?
totale onzin
pi_163997521
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:30 schreef Manke het volgende:

[..]

er was een artist impression van hoe de mensheid er in de toekomst uit gaat zien,en dat zag er idd als sub-mensen uit vergeleken met hoe we nu zijn (gekrompen en gebogen dacht ik). Kan die ook niet terugvinden.
Er is er ook vast eentje waarbij mengmensen vleugels hebben en superkrachten.
  maandag 25 juli 2016 @ 13:35:29 #202
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163997569
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er is er ook vast eentje waarbij mengmensen vleugels hebben en superkrachten.
ja ongetwijfeld. Het kwam op het nieuws lang geleden, gemaakt door wetenschappers.
pi_163997624
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:35 schreef Manke het volgende:

[..]

ja ongetwijfeld. Het kwam op het nieuws lang geleden, gemaakt door wetenschappers.
Wetenschappers geloven dat we later door rasvermenging kleine, kromme wezentjes worden?
  maandag 25 juli 2016 @ 13:38:48 #204
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163997652
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:37 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wetenschappers geloven dat we later door rasvermenging kleine, kromme wezentjes worden?
en evolutie.
pi_163997682
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:38 schreef Manke het volgende:

[..]

en evolutie.
Wat is het evolutionaire voordeel van klein en krom worden?
  maandag 25 juli 2016 @ 13:41:30 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163997714
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:37 schreef Jigzoz het volgende:

Wetenschappers geloven dat we later door rasvermenging kleine, kromme wezentjes worden?
Is dat niet die tekening van caveman to computerman?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 25 juli 2016 @ 13:42:17 #207
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_163997732
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:39 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat is het evolutionaire voordeel van klein en krom worden?
geen, het is meer adaptatie aan de leefwijze en leefomgeving :P
pi_163997734
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is dat niet die tekening van caveman to computerman?
O, fuck...

_O-
  maandag 25 juli 2016 @ 13:53:24 #209
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_163998001
Of we worden allemaal zoals in Wall-E omdat bijna alles geautomatiseerd gaat :o
  maandag 25 juli 2016 @ 14:15:54 #210
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_163998504
Grappig is dan weer wel dat mensen die heel hard roepen dat IQ zo belangrijk en veelzeggend is niet vooraan hebben gestaan bij het uitgifteloket.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_163998588
quote:
10s.gif Op maandag 25 juli 2016 14:15 schreef SicSicSics het volgende:
Grappig is dan weer wel dat mensen die heel hard roepen dat IQ zo belangrijk en veelzeggend is niet vooraan hebben gestaan bij het uitgifteloket.
Weinig intelligentsia bij het kamp van de racisten en ander extreemrechts tuig inderdaad.
  maandag 25 juli 2016 @ 15:55:29 #212
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_164000733
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Heb je daar een bron bij?
dat zei soros niet, maar hij heeft wel z'n mening over de migratiecrisis:
https://www.project-syndi(...)george-soros-2016-04
pi_164000887
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 15:55 schreef Manke het volgende:

[..]

dat zei soros niet, maar hij heeft wel z'n mening over de migratiecrisis:
https://www.project-syndi(...)george-soros-2016-04
Dus eerst stel je dat Soros iets vindt, maar dan zei hij het niet, maar hij zei wel iets anders?

En wat hij uiteindelijk wél gezegd heeft is op geen enkele manier vreemd of onredelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2016 16:03:21 ]
  maandag 25 juli 2016 @ 16:10:41 #214
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_164001072
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:01 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus eerst stel je dat Soros iets vindt, maar dan zei hij het niet, maar hij zei wel iets anders?

En wat hij uiteindelijk wél gezegd heeft is op geen enkele manier vreemd of onredelijk.
ik zei niks over soros, maar wat over hem beweerd werd heb ik vaker voorbij zien komen.
pi_164001170
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 16:10 schreef Manke het volgende:

[..]

ik zei niks over soros,
O, wacht. Ik ben in de war met iemand anders. Excuses.
pi_164001749
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2016 13:30 schreef Manke het volgende:

[..]

er was een artist impression van hoe de mensheid er in de toekomst uit gaat zien,en dat zag er idd als sub-mensen uit vergeleken met hoe we nu zijn (gekrompen en gebogen dacht ik). Kan die ook niet terugvinden.
Bedoel je niet deze?
  dinsdag 26 juli 2016 @ 16:56:24 #217
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_164024595
Nee, het was een tekening, maar het was iets van 10 jaar geleden op tv.

Die speelkaart, 8-8-2016?

160726_178193_30XNwlStP6aFTBg2weNu7VqkAbRT83YNmvgtn48uarGQ23SNxHcD0CL7lRgwouKgGuGd9QGYM7QBgsIEn4dns1024_800_534.jpeg
Vast niet, maar we zullen zien.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 21:58:27 #218
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164032856
http://www.niburu.co/inde(...)=37:wereld&Itemid=50

De bevolking van dit land is de laatste die erachter zal komen dat de Derde Wereldoorlog is uitgebroken.

----------------

Dat lijkt me evident. Ons land zijn er teveel mongolen die nog in de onschuld van VS met 911 geloven. Of de echtheid van de **gniffel** maanlandingen. Of nog erger in de 'kunde' van een arts

En wéér Duitsland.

[ Bericht 18% gewijzigd door Lambiekje op 26-07-2016 22:14:52 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 22:59:40 #219
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164034983
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 21:58 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.niburu.co/inde(...)=37:wereld&Itemid=50

De bevolking van dit land is de laatste die erachter zal komen dat de Derde Wereldoorlog is uitgebroken.

----------------

Dat lijkt me evident. Ons land zijn er teveel mongolen die nog in de onschuld van VS met 911 geloven. Of de echtheid van de **gniffel** maanlandingen. Of nog erger in de 'kunde' van een arts

En wéér Duitsland.
Potverdikkie, ik moet niburu vaker gaan lezen voor comedy relief. Het begon en ging allemaal redelijk normaal voor een conspiracy site maar die video van Hilary _O-.

Nu even de zerohedge bron lezen ,die zijn meestal iets minder van de pot gerukt.

http://www.zerohedge.com/(...)es-after-german-leak

Ah oké, zerohedge zegt hetzelfde minus het Hillary hybrid gedeelte. Duidelijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 27 juli 2016 @ 07:16:17 #220
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164038669
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:59 schreef jogy het volgende:

[..]

Potverdikkie, ik moet niburu vaker gaan lezen voor comedy relief. Het begon en ging allemaal redelijk normaal voor een conspiracy site maar die video van Hilary _O-.

Nu even de zerohedge bron lezen ,die zijn meestal iets minder van de pot gerukt.

http://www.zerohedge.com/(...)es-after-german-leak

Ah oké, zerohedge zegt hetzelfde minus het Hillary hybrid gedeelte. Duidelijk.
verdiep in Hill en Bill.

Niburu is gewoon een platform. Met wat vaker UFO nieuws.

Xandernieuws of whatdoesitmean.com
Dat is vreemd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 27 juli 2016 @ 10:02:55 #221
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164039996
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 07:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

verdiep in Hill en Bill.
Dat het een koppel is die nog tig keer rotter is dan House of Cards ooit had kunnen verzinnen is helemaal waar, dat dan weer wel. Maar alien hybrid reptillan spul dat is me een brug te ver. Wel leuk leeswerk verder en soms hebben ze ook gewoon interessante artikelen.

quote:
Niburu is gewoon een platform. Met wat vaker UFO nieuws.

Xandernieuws of whatdoesitmean.com
Dat is vreemd.
Overtreffende trap, dat zeker.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:41:36 #222
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164041414
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2016 10:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat het een koppel is die nog tig keer rotter is dan House of Cards ooit had kunnen verzinnen is helemaal waar, dat dan weer wel. Maar alien hybrid reptillan spul dat is me een brug te ver. Wel leuk leeswerk verder en soms hebben ze ook gewoon interessante artikelen.

[..]

Overtreffende trap, dat zeker.
maar ik vind het wonderlijk dat NL en de westerling niet doorheeft dat een nucleaire oorlog eigenlijk al getriggerd is. Ik ben van mening dat het al gestart is sinds 12 september 2001

We zijn meer bezig met Pokemon Go en of je vakantiehuisje wel knap is ingericht.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_164041480
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
We zijn meer bezig met Pokemon Go en of je vakantiehuisje wel knap is ingericht.
-edit: neen-

[ Bericht 9% gewijzigd door jogy op 27-07-2016 12:10:41 ]
Conscience do cost.
  woensdag 27 juli 2016 @ 12:15:14 #224
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164042069
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

maar ik vind het wonderlijk dat NL en de westerling niet doorheeft dat een nucleaire oorlog eigenlijk al getriggerd is. Ik ben van mening dat het al gestart is sinds 12 september 2001

We zijn meer bezig met Pokemon Go en of je vakantiehuisje wel knap is ingericht.
Ik zou het echt héél verwonderlijk en absurd vinden als er een nucleaire uitwisseling komt in de wereld. Niet omdat mensen nou zo lief zijn uiteindelijk, eerder omdat het schade zou toebrengen aan hele wereld delen die het onbruikbaar zouden maken voor exploitatie. Dat soort berichten beschouw ik als een bangmakerij maar dan ben ik nog niet over uit of het een bewuste misleiding is van eventuele geheime diensten om de mensen die geïnteresseerd zijn in complotten bang te houden en in de stress te laten schieten of iets anders. Vaak lijken de berichten redelijk legitiem als er bronvermelding bij komt kijken maar soms is het ook op lucht of hearsay gebouwd.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 27 juli 2016 @ 12:16:52 #225
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164042096
quote:
14s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik zou het echt héél verwonderlijk en absurd vinden als er een nucleaire uitwisseling komt in de wereld. Niet omdat mensen nou zo lief zijn uiteindelijk, eerder omdat het schade zou toebrengen aan hele wereld delen die het onbruikbaar zouden maken voor exploitatie. Dat soort berichten beschouw ik als een bangmakerij maar dan ben ik nog niet over uit of het een bewuste misleiding is van eventuele geheime diensten om de mensen die geïnteresseerd zijn in complotten bang te houden en in de stress te laten schieten of iets anders. Vaak lijken de berichten redelijk legitiem als er bronvermelding bij komt kijken maar soms is het ook op lucht of hearsay gebouwd.
Vorige maand hebben de russen een basis van de vs en uk gebombardeerd. 16 juni. Dat is ook niet geescaleerd. Als je namelijk de fearmonger artikelen zoals ook hierboven moet geloven had dat ook allang de trigger moeten zijnntoch?
  woensdag 27 juli 2016 @ 12:18:35 #226
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164042134
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:16 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Vorige maand hebben de russen een basis van de vs en uk gebombardeerd. 16 juni. Dat is ook niet geescaleerd. Als je namelijk de fearmonger artikelen zoals ook hierboven moet geloven had dat ook allang de trigger moeten zijnntoch?
Het was toch een rebellen basis met een aantal 'adviseurs' ( _O- :') ) van de VS/UK erin? Maar inderdaad, niet geëscaleerd en de Russen hebben die basis dan ook gebombardeerd toen er 'toevallig' weinig mensen aanwezig waren. Wat een geluk ( :') )

sidenote: Dit soort acties maken mij bij tijd en wijlen wel fan van Rusland hoor. Ik kan er echt niets aan doen :@.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  vrijdag 29 juli 2016 @ 11:24:57 #227
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164085741
quote:
Het invoeren van de euro was een enorme blunder

Wanneer wij zeggen dat we nooit hadden moeten beginnen aan de euro, dan is dat één ding. Wanneer een wereldbekende econoom en Nobelprijswinnaar dat zegt, dan wordt het een heel ander verhaal.

Joseph Eugene Stiglitz (9 februari 1943) is een Amerikaans econoom, auteur en in 2001 winnaar van de Prijs van de Zweedse Rijksbank voor economie. Hij is een van de bekendste economen in de wereld en heeft naast zijn wetenschappelijke werk ook een aantal boeken voor een algemeen publiek geschreven.

Stiglitz heeft een boek geschreven met de titel: “The Euro and its threat to the future of Europe”. Eigenlijk geeft de titel al de clou weg, want hij praat over de euro als een bedreiging voor Europa.
De eindconclusie van Stiglitz is dan ook meer dan duidelijk en dat is weg met die eenheidsmunt.

Hij ziet dat als de enige manier waarop een Europese Unie zichzelf nog zou kunnen redden.
De invoering van de euro heeft, afgezien van het gemak dat je geen geld meer hoeft om te wisselen als je naar een ander EU land gaat, eigenlijk alleen maar voor nadelen gezorgd. Het heeft de crisis dan ook niet geholpen volgens Stiglitz, alleen maar verergerd.

Toen de munt werd ingevoerd, moest het in één klap een overkoepelende munt worden voor allerlei verschillende landen die allemaal een eigen economisch en politiek systeem hadden. Door dan ook nog eens alle landen volkomen gelijk te behandelen en ze na de crisis eenzelfde streng bezuinigingsbeleid op te leggen, heeft er alleen maar voor gezorgd dat de kloof tussen de landen die goed uit de crisis zijn gekomen en de landen waarbij dat niet het geval is, alleen maar vele malen groter is geworden.

Dat heeft er dan vervolgens ook weer voor gezorgd dat de armere EU landen bij de rijke landen in het krijt staan, waardoor de onderlinge verhoudingen alleen maar verslechteren.
Zo zegt Stiglitz in zijn boek: “Zodra de ene EU-lidstaat bij de andere in de schuld komt te staan, verandert de eurozone van karakter”, zo schrijft hij in zijn boek. “Wie de schulden controleert, controleert ook de politieke soevereiniteit van de schuldenaars.”

Stiglitz stelt kort en goed, dat indien de situatie zo blijft, het faliekant fout zal gaan met de Europese Unie. Volgens hem zou een oplossing kunnen zijn om bijvoorbeeld twee soorten euro’s te maken, de ene een Duitse euro en de ander een soort Griekse/Zuid Europese. Deze laatste zou dan indien nodig gedevalueerd kunnen worden om zo hun concurrentiepositie te verstevigen.
Mocht dit echter ook niet werken, dan ziet Stiglitz nog als enige oplossing om de euro te laten vallen in wat hij noemt een vriendelijke vechtscheiding. Hij denkt dat wanneer we op dat punt zijn aangekomen, men zal moeten kiezen tussen het redden van de euro of het redden van de EU omdat beiden hem onmogelijk lijkt.

Stap voor stap vallen alle mogelijk voordelen van een Europese Unie weg. De euro is ten dode opgeschreven, net zoals de hele Europese Unie overigens. Het is een mislukt project waar op macht beluste technocraten uit alle macht aan zullen blijven vasthouden, maar wat aan alle kanten gedoemd is.

http://guldentijd.nl/index.php/2016/07/29/invoeren-euro-was-enorme-blunder/
Het is absoluut geen blunder. Het is een doelbewust op gezet plan. Net zoals dat pensioenen zijn verpatst. En dat we negetieve rentes hebben.

De Hitleriaanse wijze werkte niet, men werd wakkerder. Dan maar in kleine stapjes. Zodat de kikker in de pan blijft bij het koken. Politieke afspraakjes op afspraakjes.

De verdomde Euro was al in 1954 bedacht. Maar daarvoor moesten er eerst 'samenwerkingen' zijn. En daarop uitbreiden en uitbreiden en uitbreiden. Het domme volk klaarstomen voor een eenheidsmunt met het gemak van niet hoeven te wisselen. Hoe FUCKING stupide is dat.

We zijn op zijn minst 4 keer armer geworden sinds 1970 door de klote munt.

Nee de setup is voor ultrafascisme wat onder Hitler had gefaald. Oorlog en interne haat naar elkaar.

En wen er maar aan dat militairen over straat gaan. Afknallen als je emoties hebt.

Leuk spel speelt de elite.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 29-07-2016 11:40:07 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_164086465
Marina Joyce complot hier nog niet gezien.
Een Youtube'er die volgens haar kijkers onder dwang haar filmpjes maakt door haar ex vriend.
Sommigen halen zelfs IS erbij, een weer anderen denken dat ze geestelijke problemen heeft of aan de drugs zit.
Youtube haar maar eens.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator vrijdag 29 juli 2016 @ 12:14:24 #229
249559 crew  Lavenderr
pi_164086715
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:01 schreef schommelstoel het volgende:
Marina Joyce complot hier nog niet gezien.
Een Youtube'er die volgens haar kijkers onder dwang haar filmpjes maakt door haar ex vriend.
Sommigen halen zelfs IS erbij, een weer anderen denken dat ze geestelijke problemen heeft of aan de drugs zit.
Youtube haar maar eens.
Het is op zijn minst scary. Kan ook publiciteitsstunt zijn.
http://www.telegraph.co.u(...)shes-been-kidnapped/
pi_164086983
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het is op zijn minst scary. Kan ook publiciteitsstunt zijn.
http://www.telegraph.co.u(...)shes-been-kidnapped/
Precies, kan nog alle kanten op gaan.
Moet wel zeggen dat ze dan goed is in rollenspel :P

Als je een ouder filmpje van haar kijkt zie je een totaal andere dame qua praten en bewegen.

Ik zelf denk aan drugs of een 'inzinking'
Er komen geen vloeiende zinnen uit haar mond in vergelijking met filmpjes van een paar week geleden
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:56:49 #231
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164156365
quote:
Belgische advocaat wil doodstraf voor terroristen
De Belgische advocaat Pol Vandemeulebroucke wil dat de doodstraf wordt ingevoerd voor terroristen.

"Wie de samenleving definitief kapot wil maken, verdient de doodstraf. Ik vind daar weinig barbaars aan”, zegt hij in tegen de Belgische krant De Standaard.
http://www.telegraaf.nl/b(...)r_terroristen__.html
Gaan we dan toch nog meemaken dat Rutte ,Timmerfrans en zo gestraft worden.
Oh nee toch niet.

Er wordt natuurlijk bedoelt ons, jij en ik. We zijn de terroristen remember.

Heerlijk toch die proefballonnetjes.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 augustus 2016 @ 15:59:19 #232
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164156433
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gaan we dan toch nog meemaken dat Rutte ,Timmerfrans en zo gestraft worden.
Oh nee toch niet.

Er wordt natuurlijk bedoelt ons, jij en ik. We zijn de terroristen remember.

Heerlijk toch die proefballonnetjes.
Een of andere advocaat /=/ De overheid..

Iets met nuance.

En nee, dit is een dom idee. De doodstraf is sowieso alleen voor barbaren ingesteld. Moderne samenleving moet dat niet willen.
  maandag 1 augustus 2016 @ 16:07:05 #233
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164156604
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 15:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Een of andere advocaat /=/ De overheid..

Iets met nuance.

En nee, dit is een dom idee. De doodstraf is sowieso alleen voor barbaren ingesteld. Moderne samenleving moet dat niet willen.
ah dus agenten zijn barbaren
http://www.wanttoknow.nl/(...)getraind-te-moorden/

En ja ook Nederland wil het VS-model overnemen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 augustus 2016 @ 16:09:17 #234
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164156660
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 16:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ah dus agenten zijn barbaren
http://www.wanttoknow.nl/(...)getraind-te-moorden/

En ja ook Nederland wil het VS-model overnemen.
Nee want agenten voeren geen rechtspraak maar handhaven de wet.
Buitensporig gedrag moet altijd aangepakt worden uiteraard.

Die site die jij als bron gebruikt zit zo vol onzin en ongenuanceerde rotzooi, het grijpt alles aan wat niet relevant is om zijn punt te maken.

En waarop baseer je de nonsens dat Nederland het VS-model wil. Nederlandse politie mag wel wat harder worden juist.
pi_164156790
Dinsdag lanceert EenVandaag het multimediale project ‘Complot or Not?’ Met behulp van experts analyseert het programma bewezen en onbewezen complotten. Zit de Amerikaanse geheime dienst achter de 9/11-aanslagen? Is aids een uitvinding van de overheid? En zit de JSF-lobby achter de moord op Pim Fortuyn?

Introductie

Op dinsdag 2 augustus wordt de kijker geïntroduceerd in de wereld van complotten. De populariteit van complottheorieën neemt toe en waarom? Hoeveel invloed hebben ze en wat zegt dat over onze samenleving? Aan het woord komen onder meer socioloog Jelle van Buuren en psycholoog Jan Willem van Prooijen.

http://www.ninefornews.nl(...)de-complottheorieen/
  maandag 1 augustus 2016 @ 16:16:44 #236
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164156807
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 16:15 schreef bert888 het volgende:
Dinsdag lanceert EenVandaag het multimediale project ‘Complot or Not?’ Met behulp van experts analyseert het programma bewezen en onbewezen complotten. Zit de Amerikaanse geheime dienst achter de 9/11-aanslagen? Is aids een uitvinding van de overheid? En zit de JSF-lobby achter de moord op Pim Fortuyn?

Introductie

Op dinsdag 2 augustus wordt de kijker geïntroduceerd in de wereld van complotten. De populariteit van complottheorieën neemt toe en waarom? Hoeveel invloed hebben ze en wat zegt dat over onze samenleving? Aan het woord komen onder meer socioloog Jelle van Buuren en psycholoog Jan Willem van Prooijen.

http://www.ninefornews.nl(...)de-complottheorieen/
Ok leuke linkdump over heel fok heen inmiddels, maar wat is jouw mening? Wat vind je ervan? Wat wil je ermee?

MSM he dus waarom zou je die vertrouwen bijvoorbeeld?
  maandag 1 augustus 2016 @ 16:47:46 #237
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164157413
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 16:15 schreef bert888 het volgende:
Dinsdag lanceert EenVandaag het multimediale project ‘Complot or Not?’ Met behulp van experts analyseert het programma bewezen en onbewezen complotten. Zit de Amerikaanse geheime dienst achter de 9/11-aanslagen? Is aids een uitvinding van de overheid? En zit de JSF-lobby achter de moord op Pim Fortuyn?

Introductie

Op dinsdag 2 augustus wordt de kijker geïntroduceerd in de wereld van complotten. De populariteit van complottheorieën neemt toe en waarom? Hoeveel invloed hebben ze en wat zegt dat over onze samenleving? Aan het woord komen onder meer socioloog Jelle van Buuren en psycholoog Jan Willem van Prooijen.

http://www.ninefornews.nl(...)de-complottheorieen/
Die Jelle van Buuren heb ik al eens eerder zijn zegje horen doen dus ik heb wel een idee welke richting het uit gaat. Bedankt voor de tip trouwens.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 1 augustus 2016 @ 16:51:13 #238
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164157480
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 16:47 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Die Jelle van Buuren heb ik al eens eerder zijn zegje horen doen dus ik heb wel een idee welke richting het uit gaat. Bedankt voor de tip trouwens.
Diezelfde als van dit artikel?

https://www.groene.nl/art(...)ouwen-tegen-de-macht

Toch zie ik wel raakvlakken met sommige "hard core" complotdenkers op complotsites hoor. Niet per se en niet zozeer hier op BNW maar op de alternatieve sites zie ik veel paralellen met wat hij in dit artikel omschrijft.
  maandag 1 augustus 2016 @ 17:06:13 #239
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164157807
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 16:51 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Diezelfde als van dit artikel?

https://www.groene.nl/art(...)ouwen-tegen-de-macht

Toch zie ik wel raakvlakken met sommige "hard core" complotdenkers op complotsites hoor. Niet per se en niet zozeer hier op BNW maar op de alternatieve sites zie ik veel paralellen met wat hij in dit artikel omschrijft.
Jup, ik vind hem een flapdrol. Hij lult maar wat in de rondte met als enige doel complotters wegzetten als fantasten. Opmerkelijk dat de media aandacht begint te besteden hieraan. Komt doordat de olievlek zich verspreidt. Steeds meer mensen beginnen al de leugens te doorzien daar zijn ze zich terdege van bewust.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 1 augustus 2016 @ 17:37:39 #240
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164158488
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup, ik vind hem een flapdrol. Hij lult maar wat in de rondte met als enige doel complotters wegzetten als fantasten. Opmerkelijk dat de media aandacht begint te besteden hieraan. Komt doordat de olievlek zich verspreidt. Steeds meer mensen beginnen al de leugens te doorzien daar zijn ze zich terdege van bewust.
Dezelfde als 1vandaag ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_164158759
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hij lult maar wat in de rondte met als enige doel complotters wegzetten als fantasten.
Nouja, wie kaatst kan de bal verwachten.
Conscience do cost.
  maandag 1 augustus 2016 @ 18:07:43 #242
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164159058
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:52 schreef ems. het volgende:

[..]

Nouja, wie kaatst kan de bal verwachten.
Wie kaatst kan idd staatspropaganda verwachten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 18:19:32 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_164159324
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup, ik vind hem een flapdrol. Hij lult maar wat in de rondte met als enige doel complotters wegzetten als fantasten. Opmerkelijk dat de media aandacht begint te besteden hieraan. Komt doordat de olievlek zich verspreidt. Steeds meer mensen beginnen al de leugens te doorzien daar zijn ze zich terdege van bewust.
Wat klopt daar niet aan dan?
pi_164159542
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat klopt daar niet aan dan?
Ga jij effe lekker ergens anders stoken.
TV land is fantasy land.....en jij blijft de BS geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164159555
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup, ik vind hem een flapdrol. Hij lult maar wat in de rondte met als enige doel complotters wegzetten als fantasten. Opmerkelijk dat de media aandacht begint te besteden hieraan. Komt doordat de olievlek zich verspreidt. Steeds meer mensen beginnen al de leugens te doorzien daar zijn ze zich terdege van bewust.
Die Prooijen is ook 'n lul.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_164159675
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Wie kaatst kan idd staatspropaganda verwachten .
Dat is inderdaad het makkelijkst. Alles is propaganda zolang je het er maar niet mee eens bent 8-)
Conscience do cost.
  maandag 1 augustus 2016 @ 19:30:18 #247
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164160974
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 17:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup, ik vind hem een flapdrol. Hij lult maar wat in de rondte met als enige doel complotters wegzetten als fantasten. Opmerkelijk dat de media aandacht begint te besteden hieraan. Komt doordat de olievlek zich verspreidt. Steeds meer mensen beginnen al de leugens te doorzien daar zijn ze zich terdege van bewust.
Nou hij zet meer de "extreme complotdenkers" die achter alles iets zoeken weg als fantast. Ik zie hem juist wel de nuance opzoeken eerlijk gezegd.

Dat laatste vind ik altijd zo;n holle fraas. Steeds meer mensen beginnen. .. bla bla. Steeds meer mensen geloven in het Vliegend Spaghetti Monster. Net zo veelzeggend ;)

Maar zo'n Alex Jones past perfect in zijn omschrijving toch? Over dat soort figuren heeft hij het, niet over de gemiddelde BNW-er hier he.
  maandag 1 augustus 2016 @ 19:39:19 #248
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164161252
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat klopt daar niet aan dan?
dat het programma bij voorbaat al quatsch is.

Status quo bewaken en voornamelijk complotters wegzetten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:13:29 #249
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164162161
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat het programma bij voorbaat al quatsch is.

Status quo bewaken en voornamelijk complotters wegzetten.
Of.. kritisch blijven en eerst kijken voor je oordeelt? ;)

Voor kritische denkers hebben mensen vaak al hun kostje klaar zeg.
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:19:32 #250
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164162317
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat het programma bij voorbaat al quatsch is.

Status quo bewaken en voornamelijk complotters wegzetten.
Nou wat een waarheidszoeker ben je. Vooraf al als onzin bestempelen zonder de inhoud af te wachten. Niet echt een teken van een open mind ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:42:45 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164163094
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat het programma bij voorbaat al quatsch is.

Status quo bewaken en voornamelijk complotters wegzetten.
Precies, er zal niets vernieuwend naar boven komen. Vorige keer had die gast met name de mond vol over waarom men in complotten gelooft, hoe hiermee om te gaan, men complotdenkers serieus moet nemen en niet moet ontkrachten, met zulke voorlichting op scholen al over beginnen. Echt iets zinnigs had ie niet te melden. Lijkt me niet dat er openheid in zaken wordt gegeven en al helemaal niet door deze meneer. Eigenlijk niet eens de moeite waard om te kijken maar ja je weet nooit.. de wonderen zijn misschien nog niet de wereld uit :z
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 1 augustus 2016 @ 20:49:08 #252
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164163261
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:42 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Precies, er zal niets vernieuwend naar boven komen. Vorige keer had die gast met name de mond vol over waarom men in complotten gelooft, hoe hiermee om te gaan, men complotdenkers serieus moet nemen en niet moet ontkrachten, met zulke voorlichting op scholen al over beginnen. Echt iets zinnigs had ie niet te melden. Lijkt me niet dat er openheid in zaken wordt gegeven en al helemaal niet door deze meneer. Eigenlijk niet eens de moeite waard om te kijken maar ja je weet nooit.. de wonderen zijn misschien nog niet de wereld uit :z
Wauw...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:40:22 #253
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164164972
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 19:30 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou hij zet meer de "extreme complotdenkers" die achter alles iets zoeken weg als fantast. Ik zie hem juist wel de nuance opzoeken eerlijk gezegd.

Dat laatste vind ik altijd zo;n holle fraas. Steeds meer mensen beginnen. .. bla bla. Steeds meer mensen geloven in het Vliegend Spaghetti Monster. Net zo veelzeggend ;)

Maar zo'n Alex Jones past perfect in zijn omschrijving toch? Over dat soort figuren heeft hij het, niet over de gemiddelde BNW-er hier he.
De complotten die ze als voorbeeld nemen komen hier ook altijd voorbij zoals 9/11 of JFK , mh17 en dat is echt niet alleen Alex Jones .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 1 augustus 2016 @ 21:40:50 #254
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164164986
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:40 schreef Summers het volgende:

[..]

De complotten die ze als voorbeeld nemen komen hier ook altijd voorbij zoals 9/11 of JFK , mh17 en dat is echt niet alleen Alex Jones .
Complotters niet de complotten. Lezen wat ik zeg dus ;)
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 11:48:23 #255
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164172931
quote:
14s.gif Op maandag 1 augustus 2016 21:40 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Complotters niet de complotten. Lezen wat ik zeg dus ;)
Jij maakt een scheiding maar ik zie overheden die scheiding niet maken en de msm tot nu toe ook niet terwijl ze vanaf 1967 wel het platform verschaffen om cia propaganda te verspreiden om mensen te stigmatiseren die kritische vragen stellen .
In 2016 word daar nog steeds op voortgeborduurd .

.



Hier nog meer voorbeelden waarop de msm de afgelopen jaren complotters stigmatiseerd door staats ongunstige denkbeelden in de msm berichtgeving te linken aan terroristen en patsys .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 15:45:15 #256
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164178715
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 11:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij maakt een scheiding maar ik zie overheden die scheiding niet maken en de msm tot nu toe ook niet terwijl ze vanaf 1967 wel het platform verschaffen om cia propaganda te verspreiden om mensen te stigmatiseren die kritische vragen stellen .
In 2016 word daar nog steeds op voortgeborduurd .

[ afbeelding ].

[ afbeelding ]

Hier nog meer voorbeelden waarop de msm de afgelopen jaren complotters stigmatiseerd door staats ongunstige denkbeelden in de msm berichtgeving te linken aan terroristen en patsys .

Eh juist...

Ik zeg dat hij gewoon waarheden aansnijdt. Dat er binnen de groep van kritische denkers mensen zijn die aan het uitende van het spectrum zitten, zeg maar de extremistische complotdenkers.

Daarvan doet hij een terechte uiteenzetting van hun gedragingen.

Veel overeenkomsten die goed worden omschreven.

Wat dat met jouw verhaal te maken heeft? Geen idee.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 17:23:33 #257
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164180810
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 11:48 schreef Summers het volgende:

[..]

Jij maakt een scheiding maar ik zie overheden die scheiding niet maken en de msm tot nu toe ook niet terwijl ze vanaf 1967 wel het platform verschaffen om cia propaganda te verspreiden om mensen te stigmatiseren die kritische vragen stellen .
In 2016 word daar nog steeds op voortgeborduurd .

[ afbeelding ].

[ afbeelding ]

Hier nog meer voorbeelden waarop de msm de afgelopen jaren complotters stigmatiseerd door staats ongunstige denkbeelden in de msm berichtgeving te linken aan terroristen en patsys .

Iemand zei het al eens eerder, het zou me niks verbazen als ze straks met een verwarde complotdenker op de proppen komen. Wie weet ...
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_164180857
Die zijn er in ieder geval zat dus niet lastig om er eentje te vinden.
Conscience do cost.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 22:33:39 #259
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164188372
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 20:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wauw...
hoe zo wauw?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 22:36:54 #260
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164188454
quote:
EVERYTHING IS RIGGED: Medicine, science, elections, the media, money, education, search engines, social media... you are living in a fabricated fairy tale

Every institution in America is sold out, corrupted and politically rigged to favor Big Government and Big Business. "America is a lost country," explains Paul Craig Roberts. "The total corruption of every public and the private institution is complete. Nothing remains but tyranny. And lies. Endless lies."

CNN, Reuters and the Associated Press are all now shameless promoters of every big lie across every sector of society, from vaccines and GMOs to elections and politics. The federal government itself is incapable of doing anything other than lying, and it has totally corrupted the entire realm of science by pulling the strings of funding via the National Institutes of Health and the NSF.

The FDA is entirely corrupt, as is the USDA. Both function now as little more than marketing propaganda pushers for Big Pharma and Big Biotech. Similarly, Google, Facebook and Twitter are all rigged, too, censoring the voices they don't want anyone to hear while highlighting the establishment lies they wish to promote.

• All "official sources" are ordered to constantly lie about everything, weaving illusions to push a chosen narrative rooted in fiction (from "there are no Islamic terrorists" to "carbon dioxide is poison to the planet").

• All voices of reason and sanity are silenced. Only the most insane, irrational voices are allowed to be magnified through any media (including social media). This is also true across the sciences, where real science has been all but snuffed out by political agendas (biosludge, GMOs, glyphosate, mercury in dentistry, etc.).

• All facts are obliterated by propaganda. Facts have no place in any debate, and those who invoke facts are shamed and silenced (or even fired from their jobs, expelled from their schools or bullied into a state of suicide on social media). Anyone who invokes facts on things like the actual statistics of police shootings is told they are "part of the problem" because they have the "wrong attitude" about social justice.

• Every branch of government is weaponized against the people and used as an assault tool against political enemies who threaten the status quo. (IRS, FDA, FTC, DEA, EPA, USDA, etc.)

• All science is distorted into absurd, politically-motivated conclusions about everything the government wants to use to control the masses: Vaccines, climate change, GMOs, fluoride, flu shots, chemical agriculture, carbon dioxide and so on.

• Every branch of medicine is hijacked by globalist agendas to make sure medicine never makes anyone healthier, more alert or more cognitively capable of thinking for themselves.

• Every "news item" that's reported from any official source is deliberately distorted to the point of insanity, turning many facts on their heads while attacking anyone who might offer something truly constructive to the world. (Such as reporting that Clinton was "cleared" by the FBI when, in fact, she was indicted by the very facts the FBI presented!)

• All voices of truth are silenced, then replaced by meaningless, distracting babble (Kardashians) or meaningless, tribal sports competitions (the Rio Olympics). The point is to dumb down the entire population to the point of cultural lunacy.

• Any true reports that contradict any official narrative are immediately censored. For example, radio host Michael Savage just got blocked by Facebook for posting a true story about an illegal alien who committed murder in America.

• Emotions are used as weapons to manipulate the masses. For example, when the mom of a Benghazi victim shares her grief with the world, she is ridiculed and shamed. But when a radical Muslim father who's trying to bring Sharia Law to America attacks Trump by expressing his loss of his soldier son, the media turns him into an instant celebrity, praising his "courageous voice" for daring to speak out. The media hypocrisy is enough to make you vomit...

http://www.naturalnews.co(...)dia_fairy_tales.html
Welkom in de 21ste eeuw.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 22:42:15 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164188566
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hoe zo wauw?
Dat je dat nog moet vragen zegt wel genoeg denk ik.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 23:21:38 #262
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164189530
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat je dat nog moet vragen zegt wel genoeg denk ik.
gekeken?

Er wordt toch lacherig over gedaan. En mooi gemaakte docus blabla. Alex Jones verdient geld. bla bla.

Maar ze gaan compleet voorbij aan het feit dat de docus materiaal gebruiken waarbij overheids-figuren, presidenten, en hoge leger-piefen die uitspraken doen. Ze doen in het tv-programma net of dat 'men' zomaar wat verzint en er een mooi docu van maken.

Wel is het grappig dat ze constateren dat je nu niet meer kan wegwuiven als complotgekkie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 23:37:44 #263
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164189895
quote:

US Election Shocker: Is This How The Vote Will Be Rigged?


Votes are being counted as fractions instead of as whole numbers.

“This report summarizes the results of our review of the GEMS election management system, which counts approximately 25 percent of all votes in the United States. The results of this study demonstrate that a fractional vote feature is embedded in each GEMS application which can be used to invisibly, yet radically, alter election outcomes by pre-setting desired vote percentages to redistribute votes. This tampering is not visible to election observers, even if they are standing in the room and watching the computer. Use of the decimalized vote feature is unlikely to be detected by auditing or canvass procedures, and can be applied across large jurisdictions in less than 60 seconds.”

“The Fractional vote [rigging] portion traces directly to Jeffrey W. Dean, whose wife was primary stockholder of the company that developed GEMS. He ran the company but was prohibited from handling money or checks due to a criminal conviction for computer fraud, for which he spent 4 years in prison. Almost immediately after being released from prison he was granted intimate access to elections data and large government contracts for ballot printing and ballot processing.”
bron
Ongelooflijk dit verzin je niet.

Hoe dan ook Hillary moet aande macht. Nucleaire oorlog moet gestart worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 2 augustus 2016 @ 23:40:01 #264
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164189953
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 3 augustus 2016 @ 07:54:03 #265
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_164192477
quote:
...En prompt weer een aanslag, met die wapens
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_164192503
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 23:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ongelooflijk dit verzin je niet.

Hoe dan ook Hillary moet aande macht. Nucleaire oorlog moet gestart worden.
Nee dat verzinnen wij ook niet dat kun jij in je eentje wel.

Maar lambiekje als we jou als serieuze bron zouden zien dan had de nucleaire oorlog al gestart moeten worden tijdens de 4 vorige presidentstermijnen dus waarom gaat het dit keer wel gebeuren?

Of bevalt het angstzaaien wel?
  woensdag 3 augustus 2016 @ 08:51:46 #267
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164192915
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 23:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ongelooflijk dit verzin je niet.

Hoe dan ook Hillary moet aande macht. Nucleaire oorlog moet gestart worden.
Ik heb eens terug zitten neuzen in de geschiedenis van dit sub-forum en dit wordt al geroepen sinds het aantreden van obama.

Op een gegeven moment moet je toch denken: wie hou ik nog voor de gek? Want ook al die voorspellingen en angstbeelden zijn niet uitgekomen.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 11:07:48 #268
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164195050
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 07:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee dat verzinnen wij ook niet dat kun jij in je eentje wel.

Maar lambiekje als we jou als serieuze bron zouden zien dan had de nucleaire oorlog al gestart moeten worden tijdens de 4 vorige presidentstermijnen dus waarom gaat het dit keer wel gebeuren?

Of bevalt het angstzaaien wel?
Het is jammer van het bijgeleverde commentaar van lambiekje want het artikel is zelf wel erg interessant (en heeft het ook niet over enige nucleaire zaken).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 3 augustus 2016 @ 13:09:04 #269
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_164197608
quote:
1s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 08:51 schreef ChrisCarter het volgende:

al die voorspellingen en angstbeelden zijn niet uitgekomen.
Nog niet.
There is only one religion
  woensdag 3 augustus 2016 @ 13:10:16 #270
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164197640
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:09 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nog niet.
Maar het is gewoon lui en makkelijk vooruitschuiven. Wat jogy zei al, eerst waren de vorige 2 of 3 pausen de antichrist, toen was het bush die ons de afgrond in zou storten, toen toch zeker wel die obama en nu ineens hilary of trump?

Geloofwaardigheidsniveau ver beneden peil en ja dan begint het haast religieuze trekjes te krijgen.
pi_164197972
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 22:36 schreef Lambiekje het volgende:
EVERYTHING IS RIGGED: Medicine, science, elections, the media, money, education, search engines, social media... you are living in a fabricated fairy tale
Als dat echt waar is dan vind ik het geen mooi sprookje :(

:'(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_164198176
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:10 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Maar het is gewoon lui en makkelijk vooruitschuiven. Wat jogy zei al, eerst waren de vorige 2 of 3 pausen de antichrist, toen was het bush die ons de afgrond in zou storten, toen toch zeker wel die obama en nu ineens hilary of trump?

Geloofwaardigheidsniveau ver beneden peil en ja dan begint het haast religieuze trekjes te krijgen.
Genoeg "BNW" schrijvers die er goed hun brood mee verdienen. John Hogue bijvoorbeeld (zelf verklaard nostradamus, met zijn strakke groene broek, expert) heeft in elke druk van zijn boek een andere anti-christ, de vorige kandidaten gingen helaas vroegtijdig dood voordat zijn voorspelling uit kon komen dus ja dan wijs je maar een nieuwe aan. Het begon met Khomeini en de huidige kandidaat is Putin.

De "kritische" BNW'ers slikken het allemaal als zoete koek

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2016 13:32:13 ]
  woensdag 3 augustus 2016 @ 13:37:48 #273
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164198321
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Genoeg "BNW" schrijvers die er goed hun brood mee verdienen. John Hogue bijvoorbeeld (zelf verklaard nostradamus, met zijn strakke groene broek, expert) heeft in elke druk van zijn boek een andere anti-christ, de vorige kandidaten gingen helaas vroegtijdig dood voordat zijn voorspelling uit kon komen dus ja dan wijs je maar een nieuwe aan. Het begon met Khomeini en de huidige kandidaat is Putin.

De "kritische" BNW'ers slikken het allemaal als zoete koek
Daarom ook mijn vergelijking met bepaalde religieuze sektes. Die het einde der tijden steeds opnieuw verkondigen. Daar blijven aanhangers toch ook vaak heel erg trouw aan.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 13:39:45 #274
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164198365
quote:
9s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Als dat echt waar is dan vind ik het geen mooi sprookje :(

:'(
Veel mensen zijn al tot dat besef gekomen vandaar geen enkel vertrouwen meer in de msm of politiek of het systeem waar we in leven .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_164198424
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Veel mensen zijn al tot dat besef gekomen vandaar geen enkel vertrouwen meer in de msm of politiek of het systeem waar we in leven .

Mooi, dan is BNW dus ook niet meer nodig gezien de meningen aldaar mainstream zijn 8-)
Conscience do cost.
pi_164198460
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Veel mensen zijn al tot dat besef gekomen vandaar geen enkel vertrouwen meer in de msm of politiek of het systeem waar we in leven .

Dat is een ding maar om dan vervolgens de meest grote waanzin te geloven is dan weer heel wat anders
  woensdag 3 augustus 2016 @ 13:49:46 #277
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164198560
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Genoeg "BNW" schrijvers die er goed hun brood mee verdienen. John Hogue bijvoorbeeld (zelf verklaard nostradamus, met zijn strakke groene broek, expert) heeft in elke druk van zijn boek een andere anti-christ, de vorige kandidaten gingen helaas vroegtijdig dood voordat zijn voorspelling uit kon komen dus ja dan wijs je maar een nieuwe aan. Het begon met Khomeini en de huidige kandidaat is Putin.

De "kritische" BNW'ers slikken het allemaal als zoete koek
Alles behalve jouw wereldbeeld , jammer he ;)
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_164198639
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:49 schreef Summers het volgende:

[..]

Alles behalve jouw wereldbeeld , jammer he ;)
Oh ja dat is ook een prima reactie op wat ik stel :')

Maar jij vind het blijkbaar prima dat een zelfbenoemd profeet zijn voorspellingen aanpast omdat zijn vorige niet meer kan kloppen en dan durf je jezelf ook nog kritisch te noemen?
  woensdag 3 augustus 2016 @ 13:58:21 #279
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164198780
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:39 schreef Summers het volgende:

[..]

Veel mensen zijn al tot dat besef gekomen vandaar geen enkel vertrouwen meer in de msm of politiek of het systeem waar we in leven .

Jup je hebt helemaal gelijk.

Mij hoor je verder niet roepen dat het einde der tijden is aangebroken wat ons ook te wachten staat daar zal altijd iets nieuws door ontstaan. Complotters steeds met religieuze sektes vergelijken slaat nergens op en wordt een beetje saai, dit doen ze in de media ook graag. Het is alleen maar een manier om deze mensen weg te zetten als fantast terwijl de meeste complotters zich bezighouden met die rare taferelen anno nu, opgevoerde toneelstukjes door onze wereldleiders. Als je al over een sekte mag spreken zijn het de aanhangers van de msm die zo gehersenspoeld zijn inmiddels dat ze nog steeds ervan uitgaan dat wat ze zien door de media (oa al die aanslagen) dit daadwerkelijk de waarheid is. Oeh ISIS enzo lone wolves, hou op schei uit. Als ik iemand hoor beweren dat ie daadwerkelijk nog steeds gelooft dat OBL achter 9.11 zit, moet ik daar om lachen helaas, heb ik de hoop verloren en zoek dan liever niet de discussie op.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:06:10 #280
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164198971
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup je hebt helemaal gelijk.

Mij hoor je verder niet roepen dat het einde der tijden is aangebroken wat ons ook te wachten staat daar zal altijd iets nieuws door ontstaan. Complotters steeds met religieuze sektes vergelijken slaat nergens op en wordt een beetje saai, dit doen ze in de media ook graag
De die-hard complotters (ik zal geen namen noemen maar dat betreft echt lang niet iedereen) gedragen zich echter wel zo. Elke end-of-world event wordt geloofd. Oorlogen, uitroeiingen worden al jaren aangekondigd.

Waarom heeft dat geen effect op de geloofwaardigheid van dit soort figuren?

Dat gebeurt vervolgens niet maar men blijft wel hun onheilsprofeten geloven. Dat heeft teveel raakvlakken met religieuze sektes dus de vergelijking is weldegelijk accuraat.

quote:
. Het is alleen maar een manier om deze mensen weg te zetten als fantast terwijl de meeste complotters zich bezighouden met die rare taferelen anno nu, opgevoerde toneelstukjes door onze wereldleiders. Als je al over een sekte mag spreken zijn het de aanhangers van de msm die zo gehersenspoeld zijn inmiddels dat ze nog steeds ervan uitgaan dat wat ze zien door de media (oa al die aanslagen) dit daadwerkelijk de waarheid is. Oeh ISIS enzo lone wolves, hou op schei uit. Als ik iemand hoor beweren dat ie daadwerkelijk nog steeds gelooft dat OBL achter 9.11 zit, moet ik daar om lachen helaas, heb ik de hoop verloren en zoek dan liever niet de discussie op.
Wat een complete onzin. Vrij denken staat niet gelijk aan blind geloven wat een of andere zolderkamerdetective op youtube allemaal plaatst maar gewoon overal kritisch op zijn.

En juist dit extreme afzetten tegenover andersdenken maakt weer de vergelijking met een sekte, een afgesplitste groep, zichtbaar. "de makke schapen" als ongelovigen die niet de onheilsprofeet volgen.

90% van de mensheid is geen mak schaap. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:15:40 #281
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164199188
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:52 schreef Chewie het volgende:

[..]

Oh ja dat is ook een prima reactie op wat ik stel :')

Maar jij vind het blijkbaar prima dat een zelfbenoemd profeet zijn voorspellingen aanpast omdat zijn vorige niet meer kan kloppen en dan durf je jezelf ook nog kritisch te noemen?
yep maar kritisch zijn betekend ook een open mind hebben , het betekend niet alles maar als onzin bestempelen omdat iets voor jou persoonlijk " uit het niets " komt .
kritisch zijn is geen status om je ego een boost te geven of iets wat je populariteit verschaft maar iets wat je toepast bij alles wat je tegenkomt ook al heb je er nooit van gehoord .

Ga gerust door om bij elke post het woord kritisch denken te typen . Mensen die kritisch denken doen dat niet omdat het daadwerkeijk kritisch denken over het onderwerp gaat en niet over de users .
Je zal altijd gelijk hebben als de ander een scala aan gebreken heeft waardoor die op een bepaalde conclusie is gekomen .
Dat scheelt jou altijd weer een open mind hebben of iets serieus nemen .

En tadaa de wereld is niet veranderd en er is niks aan de hand . DAAR doen wij niet aan mee .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:26:59 #282
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164199440
Zolderkamerdetectives is ook een manier om YT-docu's af te wimpelen ja dan kun je beter Eén Vandaag kijken. Ik heb zo vaak aangegeven dat ik dit niet eens nodig heb, mijn gezonde verstand zegt me genoeg als ik beelden zie vanuit de reguliere media, de krant en het nieuws noem het op. Kun je inderdaad beter deze presstitutes blijven volgen want dan krijg je objectieve verslaggeving eerste rang voorgeschoteld (uche uche...). Oh aanschouw mensen weer een aanslag door ISIS wat een bruten zijn het, en die lone wolves doen het ook goed daar kunnen ze alle kanten mee op.
P R S :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_164199473
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:15 schreef Summers het volgende:

[..]

yep maar kritisch zijn betekend ook een open mind hebben , het betekend niet alles maar als onzin bestempelen omdat iets voor jou persoonlijk " uit het niets " komt .
kritisch zijn is geen status om je ego een boost te geven of iets wat je populariteit verschaft maar iets wat je toepast bij alles wat je tegenkomt ook al heb je er nooit van gehoord .

Ga gerust door om bij elke post het woord kritisch denken te typen . Mensen die kritisch denken doen dat niet omdat het daadwerkeijk kritisch denken over het onderwerp gaat en niet over de users .
Je zal altijd gelijk hebben als de ander een scala aan gebreken heeft waardoor die op een bepaalde conclusie is gekomen .
Dat scheelt jou altijd weer een open mind hebben of iets serieus nemen
.

En tadaa de wereld is niet veranderd en er is niks aan de hand . DAAR doen wij niet aan mee .
Sorry maar ik begrijp hier weer niets van :?

En wie zijn wij?
pi_164199497
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Zolderkamerdetectives is ook een manier om YT-docu's af te wimpelen ja dan kun je beter Eén Vandaag kijken. Ik heb zo vaak aangegeven dat ik dit niet eens nodig heb, mijn gezonde verstand zegt me genoeg als ik beelden zie vanuit de reguliere media, de krant en het nieuws noem het op. Kun je inderdaad beter deze presstitutes blijven volgen want dan krijg je objectieve verslaggeving eerste rang voorgeschoteld (uche uche...). Oh aanschouw mensen weer een aanslag door ISIS wat een bruten zijn het, en die lone wolves doen het ook goed daar kunnen ze alle kanten mee op.
P R S :W
Wat is PRS? En :W
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:32:15 #285
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164199563
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Zolderkamerdetectives is ook een manier om YT-docu's af te wimpelen ja dan kun je beter Eén Vandaag kijken. Ik heb zo vaak aangegeven dat ik dit niet eens nodig heb, mijn gezonde verstand zegt me genoeg als ik beelden zie vanuit de reguliere media, de krant en het nieuws noem het op.
Maar dat "gezonde verstand" moet je toch koppelen of op zijn minst toetsen aan actieve feiten rond iets? Ik snap niet goed wat je hier nou mee bedoelt. Krijg je dan beelden door, als je hard genoeg nadenkt? :?

Ook jouw eigen denkbeeld/referentiekader is namelijk ergens op gebaseerd, vandaar.

quote:
Kun je inderdaad beter deze presstitutes blijven volgen want dan krijg je objectieve verslaggeving eerste rang voorgeschoteld (uche uche...). Oh aanschouw mensen weer een aanslag door ISIS wat een bruten zijn het, en die lone wolves doen het ook goed daar kunnen ze alle kanten mee op.

"Presstitutes" .. met zo'n vooringenomenheid tegen media in het algemeen geloof ik er gewoon niet in dat mensen nog kritisch denken. Maar goed, even verder op de inhoud; Ja ik geloof nog steeds dat de aanslagen van afgelopen tijd echt zijn en door echte daders met echte motieven zijn gepleegd.

Waarom? Omdat er geen enkel geloofwaardig bewijs is dat het tegendeel bewijst. Geen enkel punt.

quote:
P R S :W
Geen idee wat dit betekent :)
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:32:49 #286
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164199567
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sorry maar ik begrijp hier weer niets van :?

En wie zijn wij?
Ik was al even bang dat het alleen aan mij lag :@

Ik snap ook niet goed hoe dat ingaat op de post waar op gereageerd wordt dus hopelijk komt er wat extra uitleg voor het begrip :)
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:36:53 #287
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_164199640
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Sorry maar ik begrijp hier weer niets van :?

En wie zijn wij?
quote:
10s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

De "kritische" BNW'ers slikken het allemaal als zoete koek
De groep die volgens hem alles voor zoete koek slikt
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_164199670
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:15 schreef Summers het volgende:

[..]

yep maar kritisch zijn betekend ook een open mind hebben , het betekend niet alles maar als onzin bestempelen omdat iets voor jou persoonlijk " uit het niets " komt .
kritisch zijn is geen status om je ego een boost te geven of iets wat je populariteit verschaft maar iets wat je toepast bij alles wat je tegenkomt ook al heb je er nooit van gehoord .
Ja en die open mind mis ik juist bij de zogenaamde die-hard BNW'ers waar ik jou ook toe reken. Als je totaal niet in staat bent om je gedachten te onderbouwen en de gebruikte "bronnen" ook totaal niet in staat zijn om aannemelijk te maken dat het zo is zoals jullie stellen is het niet vreemd dat alles wat jij (en lambiekje en cad en ga zo maar door) als onzin bestempelt word.

Met mijn ego heeft het helemaal niks te maken en ik zie bij jou eigenlijk ook helemaal geen open mind want anders zou je niet zo consequent en zonder onderbouwing de msm afwijzen want met een open mind zul je toch ook moeten erkennen dat de msm weleens gelijk zou kunnen hebben.

quote:
Ga gerust door om bij elke post het woord kritisch denken te typen . Mensen die kritisch denken doen dat niet omdat het daadwerkeijk kritisch denken over het onderwerp gaat en niet over de users .
Je zal altijd gelijk hebben als de ander een scala aan gebreken heeft waardoor die op een bepaalde conclusie is gekomen .
Dat scheelt jou altijd weer een open mind hebben of iets serieus nemen .
Wellicht zou je eens moeten leren kritisch te denken en wellicht zou je dan mijn vraag kunnen beantwoorden wat schrijvers als Hogue, die heel simpel een nieuw druk van zijn boek maakt als een eerdere voorspelling (weer) niet uitgekomen is, geloofwaardig maken?

quote:
En tadaa de wereld is niet veranderd en er is niks aan de hand . DAAR doen wij niet aan mee .
:') en wie stelt dat? Met dit soort simplistische reacties kom je niet al te kritisch en snugger over moet ik zeggen maafr blijf je vooral voorhouden dat je een open mind hebt zodat je weer snel je vingers in je oren kunt drukken, ogen dicht en heel hard gaan roepen dat jij gelijk hebt
pi_164199699
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:36 schreef Summers het volgende:

[..]

[..]

De groep die volgens hem alles voor zoete koek slikt
Als je de hele reactie niet begrepen hebt kun je dat ook gewoon vragen, het is wel heel erg closed minded om een enkele zin er uit te halen en je frustratie daarop te botvieren.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:42:40 #290
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_164199772
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 13:58 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup je hebt helemaal gelijk.

Mij hoor je verder niet roepen dat het einde der tijden is aangebroken wat ons ook te wachten staat daar zal altijd iets nieuws door ontstaan. Complotters steeds met religieuze sektes vergelijken slaat nergens op en wordt een beetje saai, dit doen ze in de media ook graag. Het is alleen maar een manier om deze mensen weg te zetten als fantast terwijl de meeste complotters zich bezighouden met die rare taferelen anno nu, opgevoerde toneelstukjes door onze wereldleiders. Als je al over een sekte mag spreken zijn het de aanhangers van de msm die zo gehersenspoeld zijn inmiddels dat ze nog steeds ervan uitgaan dat wat ze zien door de media (oa al die aanslagen) dit daadwerkelijk de waarheid is. Oeh ISIS enzo lone wolves, hou op schei uit. Als ik iemand hoor beweren dat ie daadwerkelijk nog steeds gelooft dat OBL achter 9.11 zit, moet ik daar om lachen helaas, heb ik de hoop verloren en zoek dan liever niet de discussie op.
Stel nou dat OBL inderdaad achter 911 zit, dat dit de waarheid is. Hoe zou je dan achter deze waarheid kunnen komen als je alles wat die kant op gaat bij voorbaat als onzin bestempeld en verder niet serieus naar kijkt?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_164199774
En nee summers ik zie jou absoluut niet als "open minded" en kritisch en dat komt voornamelijk door je onvermogen om ook maar iets te kunnen onderbouwen en het gemak waarmee je de meest bizarre claims onvoorwaardelijk voor waar aanneemt en bronnen die wat anders beweren dan zoals het in jouw hoofd moet zijn afwijst als propaganda.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:46:22 #292
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164199842
Zolang men/jij 'complotters' wegzet als religieus en sekte is er helemaal niets op tegen om de hedendaagse journalist een presstitute te noemen want dat zijn ze ook, voornamelijk het soort wat bij de grote stations werkt, daar is geen enkele te vinden die objectief het nieuws verslaat laat staan de waarheid vertelt. Of mag dit ook niet? Net zoals er geen kwaad woord gezegd mag worden over medici en wetenschappers. Ook zo'n groep waar de grote leugenaars zich bevinden. En dan maar blijven roepen dat we leven in grote vrijheid, wake up and smell the coffee. c_/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 14:51:26 #293
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164199934
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Zolang men/jij 'complotters' wegzet als religieus en sekte is er helemaal niets op tegen om de hedendaagse journalist een presstitute te noemen want dat zijn ze ook
Ja en als je gewoon leest zie je dat ik het niet over complotters in het algemeen heb (ik reken mezelf ook namelijk tot complotters) maar de die-hard complotters die achter elke steen iets zoeken en op alle slakken zout, zeezout en himalayazout leggen. Dus de hardcore-complotters. Die zijn te vergelijken met sekteleden.
quote:
voornamelijk het soort wat bij de grote stations werkt, daar is geen enkele te vinden die objectief het nieuws verslaat laat staan de waarheid vertelt. Of mag dit ook niet? Net zoals er geen kwaad woord gezegd mag worden over medici en wetenschappers. Ook zo'n groep waar de grote leugenaars zich bevinden.
Waar deze brainfart ineens vandaan komt geen idee maar volgens mij is er in de afgelopen jaren meer onderzoek en ook kritisch onderzoek gedaan naar o.a. de medische wereld dan ooit tevoren. En dat is alleen maar goed want alle misstanden, zeker in gevoelige zaken zoals gezondheid, moeten aangekaart worden en blijven worden.

Maar dan wel gefundeerd en niet met loos geroep. Anders bereikt men nog niets.

quote:
En dan maar blijven roepen dat we leven in grote vrijheid, wake up and smell the coffee. c_/
Ik heb geen gevoel van vrijheidsbeperking, zelfs niet ondanks mijn controversiele gedachtegang over bepaalde zaken en mijn toch wel niet-normale priveleven hoor ;)

Wat betekent die afkorting nou eigenlijk? :P
pi_164200031
O
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Zolang men/jij 'complotters' wegzet als religieus en sekte is er helemaal niets op tegen om de hedendaagse journalist een presstitute te noemen want dat zijn ze ook, voornamelijk het soort wat bij de grote stations werkt, daar is geen enkele te vinden die objectief het nieuws verslaat laat staan de waarheid vertelt. Of mag dit ook niet? Net zoals er geen kwaad woord gezegd mag worden over medici en wetenschappers. Ook zo'n groep waar de grote leugenaars zich bevinden. En dan maar blijven roepen dat we leven in grote vrijheid, wake up and smell the coffee. c_/
Nee daar is ook helemaal niks mis mee en dat word ook helemaal niet gesteld en als jij dat wel denkt te lezen dan zul je toch echt iets aan je vermogen tot lezen moeten doen.

Maar hou op met dat idiote "open minded" gedoe want als jij iets niet bent dan is het wel open minded.

En de wereld is niet zwart/wit, ja er zijn slechte wetenschappers en er zijn artsen die meer aan hun portemonnee denken dan aan hun patiënten en als je een beetje je best deed om die topics door te lezen had je dat ook gezien. Maar dat is ook niet waar over geklaagd word, er word geklaagd over het gebrek aan onderbouwing, je kunt niet stellen dat alle medici "fascistische (desnoods met ultra ervoor) criminelen" zijn en dat vervolgens niet onderbouwen.

Als al die zogenaamde "open-minded" BNW'ers daar nu eens aan zouden werken dan word het misschien nog wat hier.
pi_164200165
Is een gevolg van de internetmassamedia. De meeste mensen weten niet hoe ze met zo'n gigantische lading informatie om moeten gaan. En zo worden complotten verzonnen want er is immers vraag naar.
Conscience do cost.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:12:40 #296
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164200510
Persoonlijk heb ik soms wel het idee dat wat sommige mensen 'open minded' noemen niet meer is dan 'close minded' maar dan de andere kant op van wat de norm is. 'Open minded' zijn betekent dat je alle variabelen en mogelijkheden op gelijke hoogte schat. Zodra je een ingebouwde 'bias' hebt ben je al minder 'open minded' Dus ja, overtuigd zijn van [iets] zonder een goed objectieve basis en met de realisatie dat we sommige dingen gewoon niet kúnnen weten is al een teken van een 'closed mind'. Maakt niet uit welke afbakeningen je voor jezelf geïmplementeerd hebt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:13:02 #297
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_164200523
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 14:55 schreef Chewie het volgende:
O

[..]

Nee daar is ook helemaal niks mis mee en dat word ook helemaal niet gesteld en als jij dat wel denkt te lezen dan zul je toch echt iets aan je vermogen tot lezen moeten doen.

Maar hou op met dat idiote "open minded" gedoe want als jij iets niet bent dan is het wel open minded.

En de wereld is niet zwart/wit, ja er zijn slechte wetenschappers en er zijn artsen die meer aan hun portemonnee denken dan aan hun patiënten en als je een beetje je best deed om die topics door te lezen had je dat ook gezien. Maar dat is ook niet waar over geklaagd word, er word geklaagd over het gebrek aan onderbouwing, je kunt niet stellen dat alle medici "fascistische (desnoods met ultra ervoor) criminelen" zijn en dat vervolgens niet onderbouwen.

Als al die zogenaamde "open-minded" BNW'ers daar nu eens aan zouden werken dan word het misschien nog wat hier.

De meeste van al die open minded bnw'ers blijven niet lang hangen vanwege de open minded sfeer hier ;) Ik nu ook niet, Ajuus
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:43:17 #298
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_164201268
quote:
14s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef jogy het volgende:
Persoonlijk heb ik soms wel het idee dat wat sommige mensen 'open minded' noemen niet meer is dan 'close minded' maar dan de andere kant op van wat de norm is. 'Open minded' zijn betekent dat je alle variabelen en mogelijkheden op gelijke hoogte schat. Zodra je een ingebouwde 'bias' hebt ben je al minder 'open minded' Dus ja, overtuigd zijn van [iets] zonder een goed objectieve basis en met de realisatie dat we sommige dingen gewoon niet kúnnen weten is al een teken van een 'closed mind'. Maakt niet uit welke afbakeningen je voor jezelf geïmplementeerd hebt.
Daar heeft iedereen ook wel eens last van denk ik. Ik ook hoor, eerste die dat zal toegeven.

Echt echt echt open minded zijn is voor nagenoeg niemand weggelegd denk ik. Uiteindelijk bekijk je toch alles door een bepaalde bril. Dat geldt ook weer beide kanten op inderdaad.
pi_164201302
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:13 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

De meeste van al die open minded bnw'ers blijven niet lang hangen vanwege de open minded sfeer hier ;) Ik nu ook niet, Ajuus
Dat is jammer van die open minded bnw'ers maar daar reken je jezelf toch niet toe hopelijk?
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:48:05 #300
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164201390
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2016 15:43 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Daar heeft iedereen ook wel eens last van denk ik. Ik ook hoor, eerste die dat zal toegeven.

Echt echt echt open minded zijn is voor nagenoeg niemand weggelegd denk ik. Uiteindelijk bekijk je toch alles door een bepaalde bril. Dat geldt ook weer beide kanten op inderdaad.
Oh eens maar dan is het dus lastig om jezelf tot die mensen te tellen, zelf verklaard openminded zijn is dan een beetje onzin. Waarschijnlijk denken heel veel mensen dat ze open minded zijn terwijl ze gewoon relatief veel van die 'blokkades' hebben opgeworpen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 3 augustus 2016 @ 15:48:29 #301
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_164201400
lapohunt
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')