abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:00:16 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_162889655
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:59 schreef Dizer het volgende:

[..]

No no no no... Jeoffrey moest na de eerste seconde dood. Bij Ramsey wil ik steeds meer dat ie langer in blijft.

God, gaat dit een discussie worden tijdens sushi?
Absoluut! Purple sushi wedding ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:06:00 #52
22273 Dizer
Save the beard!
pi_162889821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Absoluut! Purple sushi wedding ;)
_O- we moeten wel een nieuwe date regelen.. (door naar whatsapp)
Friends don't let friends remain beardless...
pi_162889825
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:07 schreef Slayage het volgende:
promo pics volgende ep

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder nog even door op wat Arya over kwam afgelopen aflevering.. Er gaan zes theoriën rond

SPOILER: Arya is The Waif
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Arya is Jaqen H’ghar
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Jaqen H’ghar is Syrio Forel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Who is the man in blue
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Keen fans have spotted a figure in blue during the final scenes of last week’s episode … who passes the wounded Arya, then doubles back to follow her.
The same figure is seen on a balcony in a future episode. He looks not a little like Olyvar, Littlefinger’s former brothel keeper from King’s Landing.
Is “Olyvar” scouting possible locations for lap dance clubs in Braavos – or has he been sent to spy on Arya for Littlefinger?
SPOILER: It’s exactly as it seems
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Joosie200 op 10-06-2016 15:19:37 ]
mag het weten
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:09:10 #54
299269 ems.
pi_162889913
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 13:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Passie zonder duidelijk drijfveer is echter saai om naar te kijken na een paar seizoenen.
Ik vond Joffrey echt veel leuker om te haten, veelzijdiger. Ramsey komt super eendimensionaal over. Ben 'm beu.
Dat ja.

Trouwens, ik heb niet zozeer iets tegen Ramsey of de acteur. Die leveren prima werk. Ik vind alleen dat hij veels te veel aandacht krijgt en nu een beetje de 'main antagonist' is terwijl hij veel beter tot z'n recht kwam als onderdeel van het geheel.
Conscience do cost.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:14:03 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162890032
Tof, er komt iemand terug in EP8 :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:24:43 #56
-1 #ANONIEM
pi_162890299
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:14 schreef Maanvis het volgende:
Tof, er komt iemand terug in EP8 :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan Woef z'n tanden in zetten })
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:24:55 #57
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_162890305
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:06 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder nog even door op wat Arya over kwam afgelopen aflevering.. Er gaan zes theoriën rond

SPOILER: Arya is The Waif
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Arya is Jaqen H’ghar
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Jaqen H’ghar is Syrio Forel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Who is the man in blue
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Keen fans have spotted a figure in blue during the final scenes of last week’s episode … who passes the wounded Arya, then doubles back to follow her.
The same figure is seen on a balcony in a future episode. He looks not a little like Olyvar, Littlefinger’s former brothel keeper from King’s Landing.
Is “Olyvar” scouting possible locations for lap dance clubs in Braavos – or has he been sent to spy on Arya for Littlefinger?
SPOILER: It’s exactly as it seems
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De blauwe man is wel interessant.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:28:52 #58
384886 Joosie200
pi_162890375
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:14 schreef Maanvis het volgende:
Tof, er komt iemand terug in EP8 :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarmee...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:30:19 #59
-1 #ANONIEM
pi_162890406
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En daarmee...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sandor C stond ook niet tussen de castmembers toch? Om het spannend te houden en zulks..
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:30:46 #60
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162890414
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En daarmee...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in de boeken doet dhr. B dat maar dhr. M kan dat ook? Als mevr. SH idd komt dan zou dat wel een leukheidsfactor kunnen hebben :). En dhr. F uit braavos komt mischien ook terug. (daarvoor was ik in de cast aan het kijken of dhr M die dhr F speelt terug kwam)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Zavvi - Fandom en GeekgearBetrouwbaar en snel - ExpressVPNVyprVPN - de snelle VPN
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:35:56 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_162890530
"the dead are coming" krijgt zo idd wel een andere betekenis als wat men eerst dacht
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:44:48 #62
440487 Djoetma
pi_162890714
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 10:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar het punt is dat van "een beetje origineel" bijna altijd wel gezegd kan worden dat het al eens gedaan is (of dat het belachelijk is).
Het maakt het voorspelbaar. Zeker iets als dit. Behalve dat 'wtf'-moment zoals we dat in Fight Club hadden, was al het andere gewoon afgezaagd en een slechte kopie.

Ik snap wel wat jij bedoelt, want feitelijk stel ik nu dat je nooit meer deze twist mag gebruiken. En eigenlijk is dat ook wel wat ik bedoel, en inderdaad is dat niet erg redelijk. Maar ik vind dat je er gewoon wat aan moet toevoegen.

quote:
En je lijkt jezelf een beetje tegen te spreken: eerst wil je originaliteit na zeven afleveringen aan ontwikkeling, maar in de volgende alinea geef je aan dat niet alles bij elkaar hoeft te komen met een briljante twist (waar ik het overigens wel mee eens ben).
Dat alles niet bij elkaar komt, betekent niet dat het niet origineel is. Het gaat om het complete verhaal en de ervaring naar een eind toe. Als het einde niet teleurstellend is, blijft die ervaring in tact. Je kan het vergelijken met die time-loop. Ik hoop dat ze dat niet te veel gaan gebruiken, want ondanks dat de weg ernaartoe tof was, zou dit erg teleurstellend werken voor mij en afdoen aan die ervaring.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:48:09 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162890783
vervelend dat plaatjes in spoilertags toch bovenaan gewoon weergegeven worden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:54:13 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162890924
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:35 schreef Re het volgende:
"the dead are coming" krijgt zo idd wel een andere betekenis als wat men eerst dacht
zolang het maar niet 'the dead are cumming' wordt want daar zit ik niet op te wachten (alhoewel Ava Hessington best sexy was)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 10 juni 2016 @ 14:57:35 #65
400532 Forbry
Tja ...
pi_162890998
quote:
99s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 01:19 schreef Slayage het volgende:

[..]

omdat ie zoiets zei als "met de sex hoeft de vrouw geen plezier te hebben maar vooral te incasseren" ? :P
yep, dat hele stuk vond ik nogal brrrrr...

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 07:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Grappig dat je Ian "Al" zegt, Deadwood fan dus. :+ :D
Grote Deadwood seizoen 1-fan en niet in de laatste plaats vanwege Al ;)
Seizoen 2 vond ik echter veel en veel minder en ben op een gegeven moment afgehaakt...

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 09:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Met het risico verwensingen naar mijn hoofd te krijgen, in een topic wat anti-boek is: Het boek hiervan is nog veel mooier. En uitgebreider. Na de (eerste) film zit je pas halverwege het boek. De avonturen daarna zijn minstens net zo mooi O+ En de schrijfstijl is schitterend (met 2 kleuren tekst: 1 voor de boekwereld en 1 voor Bastiaans wereld).
Ik geloof je meteen als je zegt dat het boek nóg leuker is. Het heeft hier overigens meerdere keren klaar gelegen om gelezen te worden (heb dat ook gezien van die 2 kleuren tekst :) ), maar heb mij er uiteindelijk nooit toe kunnen zetten. Zit dezelfde reden achter als waarom ik zelfs mijn meest favoriete games maar 1x speel, zelfs als die tig alternatieve mogelijkheden/verhaallijnen om te spelen bevatten. Als ik éénmaal een groot deel van een verhaal al ken, begin ik liever aan iets géheel nieuws. Grote kans dus ook dat mijn voornemen om na het einde van de serie een 'rewatch' van GoT te doen, uiteindelijk ook nooit zal plaatsvinden. :') Ténzij mijn O+ (die vooralsnog alleen wat flarden van de serie heeft gezien) of mijn vader (die tot nu toe alleen seizoen 1 heeft gezien, maar wel met veel plezier) dan meekijkt, want dat zou mijn enthousiasme voor een 'second run' wel flink doen toenemen...

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:54 schreef Maanvis het volgende:

[..]

zolang het maar niet 'the dead are cumming' wordt want daar zit ik niet op te wachten (alhoewel Ava Hessington best sexy was)
Oh, zoiets leek mij nou juist echt iets voor jou :P
Tails tell tales
  vrijdag 10 juni 2016 @ 15:01:52 #66
400532 Forbry
Tja ...
pi_162891080
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Absoluut! Purple sushi wedding ;)
'Purple' als in Djeez FP stijl? :D
Tails tell tales
  vrijdag 10 juni 2016 @ 15:03:14 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162891111
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:57 schreef Forbry het volgende:

Oh, zoiets leek mij nou juist echt iets voor jou :P
Dead girls are easy. Klopt. Neuken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 10 juni 2016 @ 15:05:51 #68
400532 Forbry
Tja ...
pi_162891173
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 15:03 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dead girls are easy. Klopt. Neuken?
Ask me again when I'm dead. :+
Tails tell tales
  vrijdag 10 juni 2016 @ 15:11:31 #69
400532 Forbry
Tja ...
pi_162891295
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:06 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder nog even door op wat Arya over kwam afgelopen aflevering.. Er gaan zes theoriën rond

SPOILER: Arya is The Waif
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Arya is Jaqen H’ghar
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Jaqen H’ghar is Syrio Forel
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Who is the man in blue
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Keen fans have spotted a figure in blue during the final scenes of last week’s episode … who passes the wounded Arya, then doubles back to follow her.
The same figure is seen on a balcony in a future episode. He looks not a little like Olyvar, Littlefinger’s former brothel keeper from King’s Landing.
Is “Olyvar” scouting possible locations for lap dance clubs in Braavos – or has he been sent to spy on Arya for Littlefinger?
SPOILER: It’s exactly as it seems
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers niet geopend, maar ik ga vooralsnog voor Arya is Jaqen of Arya is toch gewoon Arya.
Tails tell tales
  vrijdag 10 juni 2016 @ 15:11:33 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162891300
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 15:05 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ask me again when I'm dead. :+
Spoken zijn toch dood?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Surf prive met PureVPNBetrouwbaar en snel - ExpressVPNZavvi - Fandom en Geekgear
  vrijdag 10 juni 2016 @ 15:18:58 #71
384886 Joosie200
pi_162891472
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 15:11 schreef Forbry het volgende:

[..]

Spoilers niet geopend, maar ik ga vooralsnog voor Arya is Jaqen of Arya is toch gewoon Arya.
De onbenoemde spoiler is gespeculeer voor volgende afleveringen. Overige theorieën over wat Arya overkomen is afgelopen aflevering heb ik in spoiler geplaatst zodat je niet direct een lap tekst ziet. Zo kan je de theorie naar keuze lezen :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Joosie200 op 10-06-2016 16:04:21 ]
mag het weten
  vrijdag 10 juni 2016 @ 15:51:12 #72
29560 Young_David
INFP
pi_162892132
The first rule of the faceless men: "You do not talk about the faceless men"
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:10:07 #73
344536 Tchock
pi_162892566
Als Sergio eigenlijk Jaqen is, hoe is hij dan ontkomen zonder Meryl Trent te doden?
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:15:09 #74
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_162892661
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:10 schreef Tchock het volgende:
Als Sergio eigenlijk Jaqen is, hoe is hij dan ontkomen zonder Meryl Trent te doden?
Meryl Trent dood en Jaqen speelt d.m.v. masker Meryl in de seizoenen erop?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:18:42 #75
344536 Tchock
pi_162892724
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:15 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Meryl Trent dood en Jaqen speelt d.m.v. masker Meryl in de seizoenen erop?


En toen Arya Trent doodde, was dat dus eigenlijk Jaqen, en alle scenes met Jaqen daarna droeg Arya zijn gezicht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')