abonnement Unibet Coolblue
pi_163496026
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het is niet het gedeelte van die lange straat met supermarkt van Oostplein richting Meent he. Het deel van de Boezembrug naar de Albert Heijn op de hoek zal je nooit 1 blanke tegenkomen. :P
Fiets er regelmatig.
pi_163496969
quote:
15s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef Tem het volgende:

[..]

Fiets er regelmatig.
Nu niet meer. Of ga je echt om de bende heen met de fiets aan de hand over die planken? :P

Als je daar fietst richting Kralingen is rechts mijn Turkse kappertje trouwens. 8-)
pi_163497187
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:59 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nu niet meer. Of ga je echt om de bende heen met de fiets aan de hand over die planken? :P

Als je daar fietst richting Kralingen is rechts mijn Turkse kappertje trouwens. 8-)
Via de Gerdesiaweg. Wel goed dat die bende daar eindelijk eens wordt aangepakt.
pi_163497976
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:05 schreef Tem het volgende:

[..]

Via de Gerdesiaweg. Wel goed dat die bende daar eindelijk eens wordt aangepakt.
Ik zie aan de impressies alleen niet echt hoe het nou mooier gaat worden dan het eerst was. Al zijn die nieuwe flatjes wel geinig.
pi_163498084
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:23 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik zie aan de impressies alleen niet echt hoe het nou mooier gaat worden dan het eerst was. Al zijn die nieuwe flatjes wel geinig.
Dat is dat "De weg naar Kralingen" project toch? Zijn wel beter dan die gare flatjes die er eerst stonden.
pi_163498256
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 22:26 schreef Tem het volgende:

[..]

Dat is dat "De weg naar Kralingen" project toch? Zijn wel beter dan die gare flatjes die er eerst stonden.
Die ja. Door dat verbouwingsgedoetje liep ik er nu even tussendoor en vond het verrassend mooi.

Sowieso is dat water met grote bomen en dieren en zo allemaal in die wijken eigenlijk wel tof, alleen staat er nog zoveel lelijkheid omheen dat het het nog steeds niet echt helemaal is. :P
pi_163499270
Daar heb je echt zo veel tegenstellingen in 1 wijk. Het ene straat oeeeerlelijk en het volgende straatje weer supercharmant... Ik vind de weg naar kralingen volgens mij wel een mooi project. Ja nieuwbouw, maar nog wel een poging gedaan het een beetje in te blenden met de omgeving. Of nou ja de oude glorie van de omgeving.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_163528008
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 juli 2016 21:23 schreef Isegrim het volgende:

[..]

*op lijstje zet
Ik wilde echt precies hetzelfde posten. _O-

Overigens, Pellè. _O_ Echt jammer dat ze niet door zijn gegaan en dat hij ook nog een penalty miste. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_163528024
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 21:27 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het is niet het gedeelte van die lange straat met supermarkt van Oostplein richting Meent he. Het deel van de Boezembrug naar de Albert Heijn op de hoek zal je nooit 1 blanke tegenkomen. :P
Je bedoelt dat stukje waar deze voormalige kerk staat? :P

quote:
In Woongebouw De Kerk zijn 110 units aanwezig, waar 212 studenten en net afgestudeerden wonen. Het gebouw is een van de unieke studentencomplexen van Stadswonen Rotterdam. Om in aanmerking te komen voor een woning in Woongebouw De Kerk moet je studeren (aan de EUR, of een hogeschool in Rotterdam). In het gebouw zijn verschillende soorten woningen aanwezig. Zo zijn er 180 kamers in twee-, drie- of vierpersoonsunits, 36 studio’s en 6 samenwoonunits.
Is verder wel een enorme pauperbuurt hoor. Ik heb daar op de basisschool aan de Goudseweg gezeten (was dichtbij huis) en mijn ouders hebben me al snel naar een andere school gestuurd omdat deze school echt niet best was. Heel veel kinderen daar uit de buurt met allerlei problemen die ze mee naar school namen om het maar zo te zeggen. :P

Er is verder natuurlijk maar één echte Weg naar Kralingen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_163528037
Lijkt net of heel Kralingen verbouwd wordt, zo vervelend :')
pi_163530851
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 03:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat stukje waar deze voormalige kerk staat? :P

[..]

Is verder wel een enorme pauperbuurt hoor. Ik heb daar op de basisschool aan de Goudseweg gezeten (was dichtbij huis) en mijn ouders hebben me al snel naar een andere school gestuurd omdat deze school echt niet best was. Heel veel kinderen daar uit de buurt met allerlei problemen die ze mee naar school namen om het maar zo te zeggen. :P

Er is verder natuurlijk maar één echte Weg naar Kralingen.
Nee, ik had het over Goudsesingel zie ik, waar ook veel studenten zitten. In De Kerk heb ik nog wel eens gehospiteerd trouwens, cool gebouw joh!

's-Gravenweg kende ik eigenlijk niet. Zie nu dat ik er dagelijks langs loop van metrostation Kralingse Zoom naar campus Woudestein.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 11:18:48 #212
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_163530893
Ja, die kerk zou ik graag eens van binnen zien!
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_163530932
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 03:28 schreef Bolasie het volgende:
Lijkt net of heel Kralingen verbouwd wordt, zo vervelend :')
Hiervoor ook heel lang de Oudedijk, vond ik altijd een beetje vervelend. Maar dat was wel echt een vooruitgang. Overal fietspaden in plaats van zo gevaarlijk over die weg te moeten. O+
  dinsdag 5 juli 2016 @ 12:45:55 #214
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_163532643
Oudedijk was wel erg nodig ja. :Y
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_163533410
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hiervoor ook heel lang de Oudedijk, vond ik altijd een beetje vervelend. Maar dat was wel echt een vooruitgang. Overal fietspaden in plaats van zo gevaarlijk over die weg te moeten. O+
Voor fietsers is het chill geworden, maar ik moet zeggen dat als ik met de auto rijd ik de Oudedijk liever vermijd, wat een kutstraat met al die zijstraatjes/tram/voetgangers bij de Appie :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2016 13:18:40 ]
pi_163533466
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:18 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Voor fietsers is het chill geworden, maar ik moet zeggen dat als ik met de auto rijd ik de Oudedijk liever vermijd, wat een kutstraat met al die zijstraatjes/tram/voetgangers bij de Appie :')
Whehe. Klopt, maar ik vind het wel lekker dat de auto's de slechtste Rotterdam-beleving hebben. Zo hoort het. Fietsers, voetgangers en ov moet voor.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kaas- op 05-07-2016 13:30:08 ]
pi_163533810
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:20 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Whehe. Klopt, maar ik vind het wel lekker dat de auto's de slechtste Rotterdam-beleving hebben. Zo hoort het. Fietsers, voetgangers en ov moet voor.
Vind Rotterdam juist wel met de auto in vergelijking met de andere grote steden erg chill over het algemeen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2016 13:34:09 ]
pi_163533873
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 13:33 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Vind Rotterdam juist wel met de auto in vergelijking met de andere grote steden erg chill over het algemeen.
Dat motte we dus verandere!!
pi_163535027
Die kerk is van binnen best mooi, ik ken iemand die daar een tijdje gewoond heeft en ben er daarom een keer geweest. Zij vond het prima wonen daar, en het was toen ook niet duur (weet niet hoe dat nu is).
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_163535787
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 03:23 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat stukje waar deze voormalige kerk staat? :P

[..]

Is verder wel een enorme pauperbuurt hoor. Ik heb daar op de basisschool aan de Goudseweg gezeten (was dichtbij huis) en mijn ouders hebben me al snel naar een andere school gestuurd omdat deze school echt niet best was. Heel veel kinderen daar uit de buurt met allerlei problemen die ze mee naar school namen om het maar zo te zeggen. :P

Er is verder natuurlijk maar één echte Weg naar Kralingen.
Ja, dat is echt wel gribus daar.
pi_163536337
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:09 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, dat is echt wel gribus daar.
Blijf in Rotterdam wonen weet ik sinds vandaag.
pi_163536620
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 15:45 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Blijf in Rotterdam wonen weet ik sinds vandaag.
Nice, kunnen we weer eens naar Locus.
pi_163536799
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:02 schreef Tem het volgende:

[..]

Nice, kunnen we weer eens naar Locus.
Ja daar kom ik nu moeilijk onderuit.
pi_163537909
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:11 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ja daar kom ik nu moeilijk onderuit.
Gewoon nee zeggen.
pi_163538328
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 16:56 schreef Tem het volgende:

[..]

Gewoon nee zeggen.
Nee is ja, heb ik geleerd in the scene.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')