abonnement Unibet Coolblue
pi_162695041
quote:
'Johnny Depp en Amber Heard gaan scheiden'
BEWAAR ARTIKEL

Door: redactie
26-5-16 - 06:09 bron: ANP/BuzzE
© EPA.
Amber Heard heeft na nog geen anderhalf jaar huwelijk met Johnny Depp een scheiding aangevraagd. Volgens showbizzsite TMZ diende de actrice het verzoek maandag in bij een rechtbank in Los Angeles.
Het acteurskoppel was sinds 2012 samen en trad in februari 2015 in het huwelijk. Amber zou in de documenten 'onoverkomelijke verschillen' hebben aangekruist, de meest gebruikte van de in de VS verplicht in te vullen reden voor een scheiding. De breuk zou in een week komen die toch al zwaar was voor Johnny; vrijdag overleed zijn moeder.

De afgelopen maanden stond het stel vooral in de belangstelling wegens een dierensmokkelzaak in Australië. Amber nam de twee honden van het stel mee toen ze Johnny vorig jaar down under opzocht terwijl hij de vijfde Pirates of the Caribbean-film opnam. Ze bekende schuld aan vervalsing van papieren en de twee namen een excuusvideo op om verdere straf te ontlopen.

Woordvoerders van de 30-jarige actrice en haar 52-jarige echtgenoot reageerden woensdag niet op de scheidingsgeruchten.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-gaan-scheiden.dhtml

quote:
11s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:31 schreef Copycat het volgende:
ohnny Depp and Amber Heard's relationship was extremely bitter due to a full-blown feud between his family and Amber ... and this, we're told, is the backdrop for what is already an acrimonious divorce.
Multiple sources connected to the ex-couple tell us, Johnny's 2 teenage kids, his 2 sisters and his mom "hated" Amber, and openly discussed it. We're told they talked about how Amber would rail on Johnny and "treat him like crap."
Earlier this year, Johnny moved his mother, Betty Sue Palmer, into the L.A. compound where he and Amber lived ... and the tension was palpable. We're told mom often told friends she thought Amber was using Johnny for his money and fame, and to boost her own career.
We're also told before Betty Sue moved in, she only saw her son once from time he married Amber, and both Betty Sue and Johnny blame her for keeping them apart so she'd have full control.
Our sources say Amber had 2 closed door sit-downs with Johnny's mom after she moved in, and after both meetings Betty Sue railed on her daughter-in-law, calling her a "terrible person."
We broke the story ... Amber filed for divorce Monday ... 3 days after Betty Sue died. There was no prenup, and Amber wants spousal support.
pi_162695066
Sorry ben niet thuis, kan niet zoveel aanpassen. Maar was de laatste.. Wat was de gate naam?
Hierbij de lapo
quote:
Er was vorig jaar trouwens een Blind Gossip waarvan ze nu claimen dat het Johnny en Amber zijn:
http://blindgossip.com/?p=71098

Now that this actor/actress couple's relationship is falling apart, a new contest is about to begin. In it, each contestant will try to throw the other under the bus!

The contest will start soon. This will not be a nice game. Nor will it be a fair game. Even though he is more of a mess than she, he has more money, more fans, and more influence with the press and within the industry. We've heard that his team is planning to launch negative articles about her on a regular basis. They will paint him as the innocent, lovable guy who is just trying to make movies, and her as the (gold-digging/ promiscuous/ lying/ cheating/opportunistic/ uncaring/ nagging/ drinking/ dr*g using) woman who is trying to destroy him.

Most of it won't be true, but that doesn't matter! As long as YOU think that he is the good guy and she is bad guy, that's what matters! He wins.
  donderdag 2 juni 2016 @ 16:47:45 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162695648
Oe! Die Blind Gossip is wel erg sappig! En freaky.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162695743
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juni 2016 16:47 schreef Copycat het volgende:
Oe! Die Blind Gossip is wel erg sappig! En freaky.
En min of meer het tegenovergestelde van wat er nu gebeurt.
  donderdag 2 juni 2016 @ 16:52:51 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162695770
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 16:51 schreef mootie het volgende:

En min of meer het tegenovergestelde van wat er nu gebeurt.
Ja, of het is een soort gaslighting.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 2 juni 2016 @ 16:59:27 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162695953
Een term die trouwens ontleent is aan deze geweldige film:
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162696013
Een ander Blind Gossip.

This actress is debating whether to come forward and talk about her own experiences with an actor who is being accused of physical aggression towards another woman.

[Actress] had her own bad experiences with him years ago. [Actor] was physically abusive towards her, too. She was definitely scared of him back then. We would tell her to report him, but she would always chicken out and blame it on the drugs or alcohol and then he would say how sorry he was and promise it wouldn’t happen again. Of course it always did.

She made us promise to keep it a secret. She didn’t want to be known for ruining his career (or her own career). We just followed her lead. Even now she is scared of what would happen to her if she said anything.


http://blindgossip.com/?p=78766#more-78766
pi_162696903
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:01 schreef potjecreme het volgende:
Een ander Blind Gossip.

This actress is debating whether to come forward and talk about her own experiences with an actor who is being accused of physical aggression towards another woman.

[Actress] had her own bad experiences with him years ago. [Actor] was physically abusive towards her, too. She was definitely scared of him back then. We would tell her to report him, but she would always chicken out and blame it on the drugs or alcohol and then he would say how sorry he was and promise it wouldn’t happen again. Of course it always did.

She made us promise to keep it a secret. She didn’t want to be known for ruining his career (or her own career). We just followed her lead. Even now she is scared of what would happen to her if she said anything.


http://blindgossip.com/?p=78766#more-78766
Nah, het enige is toch dat gedoe met Kate Moss, 100 jaar geleden?
En ik geloof niet dat zij jaaaaaren geleden, in het Paradistijdperk, problemen met hem heeft gehad.
  donderdag 2 juni 2016 @ 17:37:09 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162696924
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Nah, het enige is toch dat gedoe met Kate Moss, 100 jaar geleden?
En ik geloof niet dat zij jaaaaaren geleden, in het Paradistijdperk, problemen met hem heeft gehad.
Dan zou het over Winona moeten gaan? Moss is geen actrice.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162696997
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan zou het over Winona moeten gaan? Moss is geen actrice.
Oh wacht, ik las te snel. Dat zou dan Winona moeten zijn. Meh, dat voelt dan toch weer als 'lekker, weer een keer in de picture, misschien houd ik er nog werk aan over'.
pi_162697495
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:41 schreef mootie het volgende:

[..]

Oh wacht, ik las te snel. Dat zou dan Winona moeten zijn. Meh, dat voelt dan toch weer als 'lekker, weer een keer in de picture, misschien houd ik er nog werk aan over'.
Toch wel erg dat dat de eerste reactie is op dit soort zaken...

Waarom is het zo dat vrouwen die praten over dit soort zaken eerst door een berg van vooroordelen heen moeten die de waarheid van wat ze zeggen betwijfelen?
Het is namelijk helemaal niet ondenkbaar dat iemand in eerste instantie de mond houdt, het is zelfs vrij veel voorkomend dat mensen die mishandeld worden de hand boven de dader zijn hoofd houden.
Veel daders zijn dan ook vol met spijt als ze wat geflikt hebben en menen dat oprecht, tot de volgende keer dat het gebeurd. Veel daders zijn geen inslechte mensen die er niets om geven, maar hebben een serieus probleem wat ze niet in de hand hebben. Het gaat meestal ook niet over dagelijkse shit, maar over een ok zijn de meeste tijd en elke paar maanden uit de bocht vliegen. Soms ook in bepaalde omstandigheden, dus bv alleen bij "ruzie", wat maakt dat de slachtoffers vaak zeggen ja maar het is ook mijn schuld... Vaak is het een samenloop van omstandigheden en is het veel voorkomend dat het slachtoffer de dader niet geheel en al omver wil werpen omdat ze zich bewust zijn van het feit dat de ander hulp nodig heeft, het niet om een in en inslecht persoon gaat.

Wat we tot nu toe weten is dat Depp onder invloed van drugs/drank al vaker grensoverschrijdend gedrag heeft vertoont. Het is dus niet ondenkbaar dat hij in deze periode met veel drank/drugs misbruik ook grensoverschrijdend gedrag heeft vertoont. Misschien wel alleen in ruzie's waar beide debet aan zijn geweest, maar dat is geen goede smoes.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 2 juni 2016 @ 18:04:15 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162697626
Moss hebben we ook al in de aanbieding:

http://blindgossip.com/?p=78705#more-78705
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162698789
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juni 2016 16:22 schreef Markeerstift het volgende:
Sorry ben niet thuis, kan niet zoveel aanpassen. Maar was de laatste.. Wat was de gate naam?
Hierbij de lapo

[..]

Ik vind dat maar een stom artikel om eerlijk te zijn. Het is zo "breed" dat er waarschijnlijk aardig wat koppels aan zouden kunnen voldoen, celebrity scheidingen verlopen immers nogal vaak niet zo soepel.
En het zijn toch vooral negatieve verhalen over Johnny? Ja, als reactie op de beschuldigingen heb je dan natuurlijk altijd weer mensen uit het andere kamp die haar een manipulatieve bitch noemen, maar dat is ook niet zo vreemd.
En volgens mij wordt zo ongeveer iedere vrouw die een hoop geld van haar celebrity ex wil hebben als golddigger weggezet.
En volgens mij staat Johnny nou ook weer niet echt bekend als lovable, volgens mij staat ie gewoon bekend als verslaafde.
pi_162698849
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:01 schreef potjecreme het volgende:
Een ander Blind Gossip.

This actress is debating whether to come forward and talk about her own experiences with an actor who is being accused of physical aggression towards another woman.

[Actress] had her own bad experiences with him years ago. [Actor] was physically abusive towards her, too. She was definitely scared of him back then. We would tell her to report him, but she would always chicken out and blame it on the drugs or alcohol and then he would say how sorry he was and promise it wouldn’t happen again. Of course it always did.

She made us promise to keep it a secret. She didn’t want to be known for ruining his career (or her own career). We just followed her lead. Even now she is scared of what would happen to her if she said anything.


http://blindgossip.com/?p=78766#more-78766
tja, ik kan ook wel zeggen dat iemand mij verteld heeft dat Johnny Depp haar in elkaar heeft geslagen, ik vind het een nogal vage site.
pi_162702630
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 18:49 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

tja, ik kan ook wel zeggen dat iemand mij verteld heeft dat Johnny Depp haar in elkaar heeft geslagen, ik vind het een nogal vage site.
Er staat nergens dat het om Johnny Depp gaat.
pi_162702845
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Er staat nergens dat het om Johnny Depp gaat.
nee, dat bedoel ik,wat is dat voor nietszeggende site. Maar ze weten natuurlijk dondersgoed dat iedereen die link wel legt ivm de timing. En als zo'n actrice dat daadwerkelijk tegen hen gezegd heeft en dat ze dat geheim moeten houden zou het wel heel misselijk zijn om het op die manier toch bekend te maken.
Maar de kans is natuurlijk veel groter dat niemand ooit wat tegen hen gezegd heeft en dat ze willen meeliften op de "hype", en dat ze opzettelijk in vaagheden lullen zodat ze ook niet kunnen worden aangeklaagd of zo wegens laster of iets dergelijks want hey "we hebben toch geen namen genoemd! Het is toch niet onze schuld dat mensen de verkeerde conclusies trekken"
pi_162702898
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch wel erg dat dat de eerste reactie is op dit soort zaken...


Niet op dit soort zaken, wat mij betreft. Deze zaak.
  donderdag 2 juni 2016 @ 21:45:25 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162702994
En ... Wéér een twist:

quote:
JOHNNY DEPP
ASSISTANT SAYS TEXTS WERE DOCTORED

Johnny Depp's assistant, Stephen Deuters, tells TMZ, the texts that were posted in which he allegedly apologized to Amber Heard for Johnny's violent behavior are heavily doctored ... and he never said Johnny attacked her.
Deuters says he knows of no acts of abuse toward Amber at the hands of Johnny and has never made such a claim to anyone. He adds, Johnny has never been violent toward anyone he knows.
Deuters says the texts themselves are suspicious because they don't even show a date.
Bottom line ... he says he will testify under oath he never had a conversation about alleged violence with Amber.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162703033
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:45 schreef Copycat het volgende:
En ... Wéér een twist:

[..]

Tja anders heeft hij geen werk meer....
  donderdag 2 juni 2016 @ 21:49:07 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162703097
Ze hebben het toch ook over berichtjes die Johnny verstuurd zou hebben?
Hoezo heeft ze wel een hele conversatie met zijn assistent bewaard, maar niet de conversatie met Johnny zelf over het incident?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162703148
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 21:46 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Tja anders heeft hij geen werk meer....
het zal niet de eerste keer zijn dat iemand valse sms'jes aanvoert als bewijs.
  donderdag 2 juni 2016 @ 22:01:21 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162703471
Niettedeppengate
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162706628
De scheiding van Vanessa P heeft hem weinig goed gedaan.
Deze scheiding zal hem waarschijnlijk tot de afgrond drijven.
´
  roze vrijdag 3 juni 2016 @ 00:26:08 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_162707527
Damn er blijven maar berichten verschijnen _O-
Your beauty never ever scared me.
pi_162709314
Schaamteloze TVP. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juni 2016 @ 13:38:39 #26
163650 Greys
pi_162714441
Kan iemand de topics even reeksen? :@
Ik moest zoeken en ben lui.

quote:
11s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:29 schreef Copycat het volgende:
Wat een bizarre twist weer. Dat mens is volgens mij zo gek als een klapdeur.
Amber lijkt me een leuke vriendin voor Sabia.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162714475
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:38 schreef Greys het volgende:
Kan iemand de topics even reeksen? :@
Ik moest zoeken en ben lui.

[..]

Amber lijkt me een leuke vriendin voor Sabia.
Oeh, en dat Amber zwanger is enzulks. :Y)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juni 2016 @ 14:04:51 #28
163650 Greys
pi_162715355
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Oeh, en dat Amber zwanger is enzulks. :Y)
Ja, ze kan op dat vlak nog veel leren van ons Saabje.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162724739
Hij rolt zijn mouwen alvast op. ~O>
  zaterdag 4 juni 2016 @ 13:09:34 #30
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_162737952
Kennelijk hield hij bij Vanessa Paradis zijn drank- en drugsgebruik dan beter onder controle?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_162738636
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch wel erg dat dat de eerste reactie is op dit soort zaken...

Waarom is het zo dat vrouwen die praten over dit soort zaken eerst door een berg van vooroordelen heen moeten die de waarheid van wat ze zeggen betwijfelen?
Het is namelijk helemaal niet ondenkbaar dat iemand in eerste instantie de mond houdt, het is zelfs vrij veel voorkomend dat mensen die mishandeld worden de hand boven de dader zijn hoofd houden.
Veel daders zijn dan ook vol met spijt als ze wat geflikt hebben en menen dat oprecht, tot de volgende keer dat het gebeurd. Veel daders zijn geen inslechte mensen die er niets om geven, maar hebben een serieus probleem wat ze niet in de hand hebben. Het gaat meestal ook niet over dagelijkse shit, maar over een ok zijn de meeste tijd en elke paar maanden uit de bocht vliegen. Soms ook in bepaalde omstandigheden, dus bv alleen bij "ruzie", wat maakt dat de slachtoffers vaak zeggen ja maar het is ook mijn schuld... Vaak is het een samenloop van omstandigheden en is het veel voorkomend dat het slachtoffer de dader niet geheel en al omver wil werpen omdat ze zich bewust zijn van het feit dat de ander hulp nodig heeft, het niet om een in en inslecht persoon gaat.

Wat we tot nu toe weten is dat Depp onder invloed van drugs/drank al vaker grensoverschrijdend gedrag heeft vertoont. Het is dus niet ondenkbaar dat hij in deze periode met veel drank/drugs misbruik ook grensoverschrijdend gedrag heeft vertoont. Misschien wel alleen in ruzie's waar beide debet aan zijn geweest, maar dat is geen goede smoes.
Eindelijk iemand die de psychologische dynamiek begrijpt van huiselijk geweld en/of emotionele en fysieke mishandeling.
Slachtoffers hopen op verbetering en doen veel tervergeefse pogingen om uit een relatie te stappen. Zodra ze dat hebben gedaan, is die periode het meest gevaarlijk. Daarom zijn er ook zoveel blijf-van-mijn-lijf-huizen. Hoop dat Amber goede support heeft.

Moet je nagaan dat ze het eerst ook niet publiek wilde spelen, omdat ze zijn carrierè niet wilde beschadigen (Johnny kickte alleen tijdens filmopnamens af) en ze wilde alleen dat hij hulp zou zoeken en beter zou worden. Gelukkig zat hij in Scandinavie te touren met zijn band en feest te vieren.

PR machine van Johhny draait op volle toeren en hij heeft natuurlijk veel macht en geld. Zou mij niets verbazen dat hij mensen heeft betaald om zulke statements af te geven, hij wilde Amber immers ook zwijggeld toegooien. Ben benieuwd of het ook zo ver gaat komen dat het gewelddadige filmpje in de media wordt gelekt.

En die Blind Gossip zou inderdaad dan over 'Wino Forever' moeten gaan. Echter is zij natuurlijk ook breekbaar qua carriere sinds haar shoplifting verhaal.

Toen die nachtclub van Johnny was geescaleerd (Viper Club, ook shady/interessant verhaal), besloten hij en Vanessa naar Frankrijk te verhuizen. Door de rust en uit de druk van Hollywood moet hij zijn verslaving inderdaad beter onder controle hebben gehad.

Denk dat het uiteindelijk neer gaat komen op rehab voor Johnny, vervolgens publiek wordt vergeven en is zijn carriere onbeschadigd. Kijk maar eens naar Sean Penn, Charlie Sheen (die Denise Richard had mishandeld) etc.

Valt mij ook op dat Johhny vrij vlot verloofd was in al zijn relaties en alleen met Vanessa daar geen behoefte aan had. Als kind was Depp ook toeschouwer van huiselijk geweld tussen zijn ouders...

Dus tja, ik neig telkens meer naar kamp Amber.

[ Bericht 3% gewijzigd door MidnightB00m op 04-06-2016 13:57:53 ]
  zaterdag 4 juni 2016 @ 14:53:48 #33
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_162740027
Ik neig ook naar kamp Amber. Volgens mij ontkent niemand dat Johnny een drugs- en drankprobleem heeft. En dat je onder invloed stomme (geweldadige) dingen doet is ook geen onbekend fenomeen.

Maar ja, of het zin heeft om dit zo uit te vechten vraag ik me wel af. Als Amber geen aangifte gaat doen, dan lijkt het me het beste dat ze zo snel mogelijk die scheiding afhandelen en elkaar nooit meer zien. En dan heeft Johnny hier hopelijk ook nog wat van geleerd.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_162740940
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 13:51 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die de psychologische dynamiek begrijpt van huiselijk geweld en/of emotionele en fysieke mishandeling.
Slachtoffers hopen op verbetering en doen veel tervergeefse pogingen om uit een relatie te stappen. Zodra ze dat hebben gedaan, is die periode het meest gevaarlijk. Daarom zijn er ook zoveel blijf-van-mijn-lijf-huizen. Hoop dat Amber goede support heeft.

Moet je nagaan dat ze het eerst ook niet publiek wilde spelen, omdat ze zijn carrierè niet wilde beschadigen (Johnny kickte alleen tijdens filmopnamens af) en ze wilde alleen dat hij hulp zou zoeken en beter zou worden. Gelukkig zat hij in Scandinavie te touren met zijn band en feest te vieren.

PR machine van Johhny draait op volle toeren en hij heeft natuurlijk veel macht en geld. Zou mij niets verbazen dat hij mensen heeft betaald om zulke statements af te geven, hij wilde Amber immers ook zwijggeld toegooien. Ben benieuwd of het ook zo ver gaat komen dat het gewelddadige filmpje in de media wordt gelekt.

En die Blind Gossip zou inderdaad dan over 'Wino Forever' moeten gaan. Echter is zij natuurlijk ook breekbaar qua carriere sinds haar shoplifting verhaal.

Toen die nachtclub van Johnny was geescaleerd (Viper Club, ook shady/interessant verhaal), besloten hij en Vanessa naar Frankrijk te verhuizen. Door de rust en uit de druk van Hollywood moet hij zijn verslaving inderdaad beter onder controle hebben gehad.

Denk dat het uiteindelijk neer gaat komen op rehab voor Johnny, vervolgens publiek wordt vergeven en is zijn carriere onbeschadigd. Kijk maar eens naar Sean Penn, Charlie Sheen (die Denise Richard had mishandeld) etc.

Valt mij ook op dat Johhny vrij vlot verloofd was in al zijn relaties en alleen met Vanessa daar geen behoefte aan had. Als kind was Depp ook toeschouwer van huiselijk geweld tussen zijn ouders...

Dus tja, ik neig telkens meer naar kamp Amber.
Je brengt dingen nu allemaal alsof het feiten zijn, zoals dat "ze wilde het eerst niet publiekelijk brengen om zijn carriere niet te schaden", ja, dat zegt haar advocaat nu, maakt dat het meteen waar? Johnny wilde haar zwijggeld toegooien. Ja, ook dat beweert kamp Amber nu, maar maakt dat het dan ook waar?

Volgens mij is er helemaal niemand die zegt dat huiselijk geweld niet erg is of die de psychische aspecten onderschat.
Maar wat voor keuze heeft Depp als het niet waar is dan? Kun je wel beginnen over pr machines, maar wat moet je anders? Gewoon negeren en vrolijk doorgaan met leven?
Het is nogal moeilijk te bewijzen dat je iets niet gedaan hebt Dat zal ook 1 van de redenen zijn dat je geacht wordt onschuldig te zijn tot het tegendeel bewezen is.

Amber kan net zo goed mensen betalen om statements af te leggen, waarom zouden statements uit haar kamp meer geloofwaardig zijn dan statements uit kamp Depp? Ik hecht aan beide weinig waarde.

En die blind gossip site kan ik niet serieus nemen, dat komt op mij meer over als meeliften op de ellende van een ander, een artikel zo neerzetten dat iedereen meteen denkt dat het over Depp gaat en er is eigenlijk maar 1 actrice over wie het kan gaan, maar dan wel zeggen dat de actrice het nog geheim wil houden en dat ze niks mogen zeggen, come on.

Juist door zijn alcohol en drankmisbruik is ie natuurlijk ook wel meteen een veel makkelijker doelwit voor dit soort aantijgingen, weliswaar zijn eigen schuld, maar dat maakt de aantijgingen niet meteen waar.

Begrijp me niet verkeerd, het zou me helemaal niks verbazen als het allemaal gewoon waar is, maar er valt nu eenmaal ook niet te ontkennen dat valse beschuldigingen gewoon vaak voorkomen.

En de politie vertelt een ander verhaal dan wat Amber vertelt, en nu besef ik me best dat er corrupte agenten zijn, maar ik vind het nog steeds wat vergezocht.
En in eerste instantie zou ze absoluut aangifte doen, maar later niet want "wil zijn carriere niet schaden" maar ondertussen wel allerlei details naar buiten brengen. Zij weet toch ook als geen ander dat je geen rechtszaak nodig hebt om iemands carriere te schaden, dat kan de publieke opinie/ de pers een stuk makkelijker.Dus ja, ik vind dat een nogal ongeloofwaardig argument.
pi_162743905
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 17:58 schreef erodome het volgende:

[..]

Toch wel erg dat dat de eerste reactie is op dit soort zaken...

Waarom is het zo dat vrouwen die praten over dit soort zaken eerst door een berg van vooroordelen heen moeten die de waarheid van wat ze zeggen betwijfelen?

Omdat je te maken hebt met personages daar wat maar al te graag geld af troggelen in die wereld. Het is een zeker een standaard dat het eerste doel van een vrouw daar is om een sugardaddy te hebben en dan pas eens te gaan kijken of ze ook een carriere beginnen. Meestal getuigd dat dan ook al van geen talent. Het is heel terecht dat dit dan ook de eerste reactie is.
pi_162744238
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 17:48 schreef Deckard het volgende:

[..]

Omdat je te maken hebt met personages daar wat maar al te graag geld af troggelen in die wereld. Het is een zeker een standaard dat het eerste doel van een vrouw daar is om een sugardaddy te hebben en dan pas eens te gaan kijken of ze ook een carriere beginnen. Meestal getuigd dat dan ook al van geen talent. Het is heel terecht dat dit dan ook de eerste reactie is.
Frustratie spat er vanaf. :P
pi_162744364
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 18:04 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Frustratie spat er vanaf. :P
Nee, ik beschrijf het nog summier.
pi_162744551
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 15:34 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Je brengt dingen nu allemaal alsof het feiten zijn, zoals dat "ze wilde het eerst niet publiekelijk brengen om zijn carriere niet te schaden", ja, dat zegt haar advocaat nu, maakt dat het meteen waar? Johnny wilde haar zwijggeld toegooien. Ja, ook dat beweert kamp Amber nu, maar maakt dat het dan ook waar?

Volgens mij is er helemaal niemand die zegt dat huiselijk geweld niet erg is of die de psychische aspecten onderschat.
Maar wat voor keuze heeft Depp als het niet waar is dan? Kun je wel beginnen over pr machines, maar wat moet je anders? Gewoon negeren en vrolijk doorgaan met leven?
Het is nogal moeilijk te bewijzen dat je iets niet gedaan hebt Dat zal ook 1 van de redenen zijn dat je geacht wordt onschuldig te zijn tot het tegendeel bewezen is.

Amber kan net zo goed mensen betalen om statements af te leggen, waarom zouden statements uit haar kamp meer geloofwaardig zijn dan statements uit kamp Depp? Ik hecht aan beide weinig waarde.

En die blind gossip site kan ik niet serieus nemen, dat komt op mij meer over als meeliften op de ellende van een ander, een artikel zo neerzetten dat iedereen meteen denkt dat het over Depp gaat en er is eigenlijk maar 1 actrice over wie het kan gaan, maar dan wel zeggen dat de actrice het nog geheim wil houden en dat ze niks mogen zeggen, come on.

Juist door zijn alcohol en drankmisbruik is ie natuurlijk ook wel meteen een veel makkelijker doelwit voor dit soort aantijgingen, weliswaar zijn eigen schuld, maar dat maakt de aantijgingen niet meteen waar.

Begrijp me niet verkeerd, het zou me helemaal niks verbazen als het allemaal gewoon waar is, maar er valt nu eenmaal ook niet te ontkennen dat valse beschuldigingen gewoon vaak voorkomen.

En de politie vertelt een ander verhaal dan wat Amber vertelt, en nu besef ik me best dat er corrupte agenten zijn, maar ik vind het nog steeds wat vergezocht.
En in eerste instantie zou ze absoluut aangifte doen, maar later niet want "wil zijn carriere niet schaden" maar ondertussen wel allerlei details naar buiten brengen. Zij weet toch ook als geen ander dat je geen rechtszaak nodig hebt om iemands carriere te schaden, dat kan de publieke opinie/ de pers een stuk makkelijker.Dus ja, ik vind dat een nogal ongeloofwaardig argument.
Daar maak je ook weer heel veel punten :D Misschien is het voor mij gevoelsmatig o.b.v. alle info die ik heb gelezen dan feitelijk (als het ooit echt bewezen gaat worden).

Het is echt twisted en een rare zaak.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 22:28:59 #39
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_162757244
Spraakmakende onthullingen
Heard doet verder nog een paar onthullingen in de rechtbankpapieren. Zo zegt de actrice dat ze meerdere keren is geslagen en geschopt door Depp en dat ze zelfs een keer is gewurgd door de 52-jarige Pirates of the Caribbean-acteur, waardoor ze vreesde voor haar leven.

"Depp is een alcohol- en drugsverslaafde. Deze gewelddadige incidenten gebeurden vaak nadat Depp terugviel in een vicieuze cirkel van drank- en drugsmisbruik. Zijn drank- en drugsmisbruik is de afgelopen jaren ernstig toegenomen, net als zijn gewelddadige gedrag."

Heard laat aan People weten dat ze de opbrengsten van de rechtszaak, mocht ze winnen, zal doneren aan een goed doel dat huiselijk geweld bestrijdt.
  zondag 5 juni 2016 @ 09:21:41 #41
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_162757557
wait whut? ze klaagt Stanhope aan voor defamation... maar haar so called abuser niet? maar doet in tussen wel ff zelf flink aan defamation van Depp.
Ik vind het maar een zeer aparte dame.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 5 juni 2016 @ 09:23:39 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162757571
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:21 schreef _evenstar_ het volgende:
wait whut? ze klaagt Stanhope aan voor defamation... maar haar so called abuser niet? maar doet in tussen wel ff zelf flink aan defamation van Depp.
Ik vind het maar een zeer aparte dame.
Maar ze houdt nog heel veel van Johnny en wil hem en zijn carriere op geen enkele wijze schaden! Of zo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 5 juni 2016 @ 09:27:37 #43
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_162757601
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar ze houdt nog heel veel van Johnny en wil hem en zijn carriere op geen enkele wijze schaden! Of zo.
Oh ja dat verklaart alles!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_162757689
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 07:40 schreef Wimperkruller het volgende:
Spraakmakende onthullingen
Heard doet verder nog een paar onthullingen in de rechtbankpapieren. Zo zegt de actrice dat ze meerdere keren is geslagen en geschopt door Depp en dat ze zelfs een keer is gewurgd door de 52-jarige Pirates of the Caribbean-acteur, waardoor ze vreesde voor haar leven.

"Depp is een alcohol- en drugsverslaafde. Deze gewelddadige incidenten gebeurden vaak nadat Depp terugviel in een vicieuze cirkel van drank- en drugsmisbruik. Zijn drank- en drugsmisbruik is de afgelopen jaren ernstig toegenomen, net als zijn gewelddadige gedrag."

Heard laat aan People weten dat ze de opbrengsten van de rechtszaak, mocht ze winnen, zal doneren aan een goed doel dat huiselijk geweld bestrijdt.
Maar ze heeft hem toch niet aangeklaagd? Dus welke rechtszaak en welke opbrengsten?
Of gaat ze haar maandelijkse spousal support van 50.000 dollar die ze wil hebben aan het goede doel geven? Want dat lijkt me dan toch weer sterk.
Of gaat dit alleen over de smaadzaak?
Want volgens mij help je slachtoffers van huiselijk geweld meer als je de zaak waar het echt om draait voor de rechter brengt.
  zondag 5 juni 2016 @ 10:35:22 #45
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_162758366
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 09:38 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar ze heeft hem toch niet aangeklaagd? Dus welke rechtszaak en welke opbrengsten?
Of gaat ze haar maandelijkse spousal support van 50.000 dollar die ze wil hebben aan het goede doel geven? Want dat lijkt me dan toch weer sterk.
Of gaat dit alleen over de smaadzaak?
Want volgens mij help je slachtoffers van huiselijk geweld meer als je de zaak waar het echt om draait voor de rechter brengt.
Mijn theorie is meer dat ze weet dat ze de boel liegt en daar door echte slachtoffers meer in problemen brengt etc.
En door een flinke smak geld neer te leggen op die manier kan ze haar schuld gevoel afkopen en zij staat er op bij het volk als een heilige sameritaan.
Want ze heeft het golddigger imago en wil ze vanaf.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_162758429
quote:
12s.gif Op zondag 5 juni 2016 10:35 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Mijn theorie is meer dat ze weet dat ze de boel liegt en daar door echte slachtoffers meer in problemen brengt etc.
En door een flinke smak geld neer te leggen op die manier kan ze haar schuld gevoel afkopen en zij staat er op bij het volk als een heilige sameritaan.
Want ze heeft het golddigger imago en wil ze vanaf.
Maar van dat golddigger imago kom je mijns inziens niet af als je de eventuele opbrengsten van een bijzaak, namelijk die smaadzaak, gaat doneren. Dat golddigger label kreeg ze door spousal support te willen, dus dan zou ze dat moeten gaan doneren.
pi_162759353
quote:
er is dan ook niemand die zegt dat hij geen alcohol probleem heeft. Alcohol drinken is echter niet strafbaar. Alcoholmisbruik is ook niet hetzelfde als iemand mishandelen. Dus ja, een beetje nutteloze bijdrages.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 juni 2016 @ 11:51:03 #49
163650 Greys
pi_162759491
Als iedereen die regelmatig dronken wordt tijdens het uitgaan of een biertje te veel pakt op de plaatselijke buurtBBQ vervolgens thuis zijn vrouw of haar man in elkaar zou slaan zou de helft van de wereldbevolking wekelijks bont en blauw over straat gaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 5 juni 2016 @ 12:07:48 #50
368283 ato
pi_162759737
Het heeft absoluut niets met de mishandeling te maken, maar wat is het toch fout dat je voor je werk op tv dronken bent.

Dat je lekker prive ben en uitga en zo'n vervelende journalist tegen komt, dat is wat anders.
Maar voor een speech dronken of stoned op tv te verschijnen is dom en gênant.
Heb ik het over alle artiesten hoor.

Maar goed daar gaat deze topic niet over :-)
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')