abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162685034
http://m.etonline.com/new(...)hnny_depp_exclusive/

Printscreens van een gesprek over de mishandelingen in 2014 al.
pi_162685081
Als de hele wereld er zich mee bemoeit en je bent onschuldig, gooi je er toch gewoon een statement uit dat je onschuldig bent? Lijkt me afschuwelijk om als teveel drugsgebruikende vrouwenmishandelaar weggezet te worden.
  donderdag 2 juni 2016 @ 08:39:51 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162685091
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:38 schreef Wimperkruller het volgende:
Als de hele wereld er zich mee bemoeit en je bent onschuldig, gooi je er toch gewoon een statement uit dat je onschuldig bent?
Dat heeft hij dan ook al in het begin gedaan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162685099
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:38 schreef Wimperkruller het volgende:
Als de hele wereld er zich mee bemoeit en je bent onschuldig, gooi je er toch gewoon een statement uit dat je onschuldig bent? Lijkt me afschuwelijk om als teveel drugsgebruikende vrouwenmishandelaar weggezet te worden.
en dan geloven ze je? Zijn woordvoerders hebben de berichten ontkend, dat lijkt me wel genoeg.
pi_162685100
Amber Heard is calling BS on the LAPD, claiming Johnny Depp has the department in his hip pocket ... and that's why she claims they're lying when they say she was injury-free.

Sources close to Amber say Johnny has a relationship with LAPD cops ... they say some have worked off-duty in his security detail.

We're told Amber is adamant ... she had obvious facial injuries when cops responded to the 911 call on May 21, and there is no reason for them to deny it other than to protect Johnny.

Amber says a witness was present when cops responded. Her name is Raquel Rose Pennington, and Amber says Raquel examined her face which she says had "a significant injury with redness and swelling."

Tja, nu wil ik niet beweren dat het onmogelijk is, maar ik blijf het wat vergezocht vinden, Leuk zo'n getuige, maar dat is wel een vriendin van het vermeende slachtoffer, dus daar hecht ik ook niet zoveel waarde aan
  donderdag 2 juni 2016 @ 08:41:28 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162685108
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:34 schreef Wimperkruller het volgende:
http://m.etonline.com/new(...)hnny_depp_exclusive/

Printscreens van een gesprek over de mishandelingen in 2014 al.
En dan trouwt ze er in 2015 toch mee?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_162685114
En zo'n kapotte hand van hem; zo 'val' je niet of zo. Ik hoop dat mensen zo fair kunnen zijn om dat te kunnen inzien.
pi_162685127
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dan trouwt ze er in 2015 toch mee?
Ja, bizar, maar het gebeurt alle dagen.
pi_162685131
Depp is natuurlijk een notaire dronkenlap en malloot de afgelopen jaren.
Dat geeft in elk geval te denken.
pi_162685138
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:41 schreef Wimperkruller het volgende:
En zo'n kapotte hand van hem; zo 'val' je niet of zo. Ik hoop dat mensen zo fair kunnen zijn om dat te kunnen inzien.
Die kapotte hand was toch omdat ie tegen een muur had geslagen? Niet omdat ie Amber in elkaar had gebeukt. Er zit nogal een verschil tussen tegen een muur slaan en je vrouw in elkaar meppen.
  donderdag 2 juni 2016 @ 08:44:20 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162685141
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:41 schreef Wimperkruller het volgende:
Whut? Ben je nou ook al deskundige op het gebied van verwondingen?
Hij heeft een wond aan z'n hand en jij sluit al even uit dat het van een vak kan zijn en impliceert gemakshalve gelijk even dat het wel het gevolg van toegebrachte mishandeling moet zijn?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162685161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:44 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Die kapotte hand was toch omdat ie tegen een muur had geslagen? Niet omdat ie Amber in elkaar had gebeukt. Er zit nogal een verschil tussen tegen een muur slaan en je vrouw in elkaar meppen.
Ja, en dat zegt ook genoeg over iemand z'n agressie. Bizar dat mensen daar zo luchtig over doen, vind ik.
  donderdag 2 juni 2016 @ 08:46:28 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162685166
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:43 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja, bizar, maar het gebeurt alle dagen.
Dat mensen een lulverhaal ophangen om ergens een slaatje uit te slaan ook.

Maar goed, het verwachte "hij heeft de politie in z'n zak" is inmiddels ook langsgekomen van kamp Heard, dus dat zal het volgende wel zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 2 juni 2016 @ 08:47:30 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162685172
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:46 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Ja, en dat zegt ook genoeg over iemand z'n agressie. Bizar dat mensen daar zo luchtig over doen, vind ik.
Weet je wat pas veel over iemand zegt? Dat mensen denken dat iemand bepaalde dingen niet zal doen omdat ze zo mooi is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162685191
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat mensen een lulverhaal ophangen om ergens een slaatje uit te slaan ook.

Maar goed, het verwachte "hij heeft de politie in z'n zak" is inmiddels ook langsgekomen van kamp Heard, dus dat zal het volgende wel zijn.
Dat zal wel ver gaan dan. Ik denk zelf dat ze met steeds meer bewijzen gaat komen. Misschien zelfs een filmpje zoals ze zei.
pi_162685197
En die smsjes zeggen ook niet zoveel he, ze zal niet de eerste zijn die iemand er op die manier in luist, er zijn gewoon bepaalde applicaties voor, fake a text of zo, om het te doen lijken alsof iemand jou die berichten gestuurd heeft terwijl je dat zelf gedaan hebt.
Sowieso denk ik dat je toch wel het nodige voorwerk zult verrichten als je iemand valselijk wilt beschuldigen van zoiets
pi_162685221
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Weet je wat pas veel over iemand zegt? Dat mensen denken dat iemand bepaalde dingen niet zal doen omdat ze zo mooi is.
Hahaha. Niet omdat ze zo mooi is, maar omdat ik Johnny als iemand vind overkomen met inderdaad (alcohol en drugs)problemen en haar bewijzen juist wel veelzeggend vind. Ik geloof niet dat iemand zichzelf zoiets aandoet in deze en ik geloof ook zo dat er binnenkort een filmpje verschijnt.
pi_162685307
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:51 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Hahaha. Niet omdat ze zo mooi is, maar omdat ik Johnny als iemand vind overkomen met inderdaad (alcohol en drugs)problemen en haar bewijzen juist wel veelzeggend vind. Ik geloof niet dat iemand zichzelf zoiets aandoet in deze en ik geloof ook zo dat er binnenkort een filmpje verschijnt.
Dat hij veel drugs en alcohol gebruikt is ook niet echt een geheim. Maar dat iemand zichzelf zoiets aandoet als je dat 50.000 per maand op kan leveren, ja, dat kan ik me best voorstellen. Hell, als ze tegen mij zeggen: als ik je een bloedlip mag slaan krijg je van mij maandelijks 50.000 euro dan zou ik daar niet heel lang over te hoeven nadenken :P
Het is gewoon een feit dat er bij scheidingen nogal vaak de "domestic violence" kaart getrokken wordt. Het is ook een feit dat sommige advocaten hun clienten zelfs aanraden om hun ex van domestic violence te beschuldigen, omdat dat hun kansen op spousal support vergroot.
Dit wil uiteraard niet zeggen dat al die beschuldigingen vals zijn, domestic violence is wel degelijk een groot probleem, valse beschuldigingen zijn dat echter ook.
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2016 @ 09:07:04 #269
43556 miss_dynastie
pi_162685459
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:46 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Jegens spullen, niet jegens mensen. Ik vind dat je daaruit alleen niet kan concluderen dat 'ie vrouwen slaat. Ik ken ook mensen die weleens uit frustratie tegen een muur hebben geschopt en een teen gebroken. Toch zouden ze nog geen vlieg kwaad doen.

Maar goed, ik denk dat kamp Johnny er goed aan doet om e.e.a. zo snel mogelijk zakelijk af te wikkelen. Zij de helft van zijn sinds 2015 verdiende fortuin, want daar heeft ze gewoon recht op- wie dat niet eerlijk vindt, trouwt niet in gemeenschap van goederen. Verbaast me dat kamp Disney dit allemaal zo laat ontwikkelen...
pi_162685523
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jegens spullen, niet jegens mensen. Ik vind dat je daaruit alleen niet kan concluderen dat 'ie vrouwen slaat. Ik ken ook mensen die weleens uit frustratie tegen een muur hebben geschopt en een teen gebroken. Toch zouden ze nog geen vlieg kwaad doen.

Maar goed, ik denk dat kamp Johnny er goed aan doet om e.e.a. zo snel mogelijk zakelijk af te wikkelen. Zij de helft van zijn sinds 2015 verdiende fortuin, want daar heeft ze gewoon recht op- wie dat niet eerlijk vindt, trouwt niet in gemeenschap van goederen. Verbaast me dat kamp Disney dit allemaal zo laat ontwikkelen...
Iki denk niet dat het nu nog zo makkelijk even zakelijk af te handelen is. Volgens mij is het daar nu wel te laat voor.
De helft van zijn opgebouwde fortuin sinds 2015 zal het probleem ook niet echt geweest zijn, daar heeft ze inderdaad recht op, volgens mij wilde hij geen spousal support betalen.
pi_162685612
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 08:49 schreef gelestipjes het volgende:
En die smsjes zeggen ook niet zoveel he, ze zal niet de eerste zijn die iemand er op die manier in luist, er zijn gewoon bepaalde applicaties voor, fake a text of zo, om het te doen lijken alsof iemand jou die berichten gestuurd heeft terwijl je dat zelf gedaan hebt.
Sowieso denk ik dat je toch wel het nodige voorwerk zult verrichten als je iemand valselijk wilt beschuldigen van zoiets
Als er straks een filmpje vrijkomt zegt dat ook niks zeker. :P
pi_162685687
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 09:16 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Als er straks een filmpje vrijkomt zegt dat ook niks zeker. :P
dat ligt eraan wat voor filmpje het is he, 1 of ander vaag filmpje waar je ziet dat Amber een klap krijgt uitgedeeld maar niet door wie zegt inderdaad niks, als je gewoon ziet dat Johnny haar klappen uitdeelt lijkt het me duidelijk.
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2016 @ 10:25:56 #273
240917 Mula
pi_162686943
quote:
Amber Heard is not going through with her promise to belatedly file a police report ... because she says she still loves Johnny Depp and "doesn't want to bury him" ... so say sources connected with Amber.
As we reported, Amber's lawyer, Samantha Spector, vowed Tuesday Amber would file a police report because she was being trashed in the media, thanks to Johnny and his team.
We're told Amber has now had a change of heart, saying she believes a police report would trigger an arrest and prosecution, and she doesn't want to set the wheels in motion for People vs. Depp.
Sources connected with Johnny scoff at Amber's sympathy, saying she timed the allegations to hurt his new movie, "Alice Through the Looking Glass," which tanked.
Heard claims she still loves the man she now says repeatedly brutalized her.
http://www.tmz.com/2016/0(...)lence-police-report/

Ik begin haar steeds minder te geloven. Ze doet er alles aan om haar gelijk te bewijzen in de media, maar weigert om aangifte te doen. Wel met je kop op de cover van People gaan staan, maar geen aangifte omdat je "dont want to bury him"? Begint er meer op te lijken dat ze haar kans om door hem afgekocht te worden niet wil verknallen en daarnaast zichzelf geen problemen op de hals wil halen met een onterechte aangifte.
  donderdag 2 juni 2016 @ 10:29:45 #274
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162687022
Wat een bizarre twist weer. Dat mens is volgens mij zo gek als een klapdeur.
pi_162687183
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:25 schreef Mula het volgende:

[..]

http://www.tmz.com/2016/0(...)lence-police-report/

Ik begin haar steeds minder te geloven. Ze doet er alles aan om haar gelijk te bewijzen in de media, maar weigert om aangifte te doen. Wel met je kop op de cover van People gaan staan, maar geen aangifte omdat je "dont want to bury him"? Begint er meer op te lijken dat ze haar kans om door hem afgekocht te worden niet wil verknallen en daarnaast zichzelf geen problemen op de hals wil halen met een onterechte aangifte.
klinkt inderdaad als een hoop bullshit. Ze zal waarschijnlijk niet het risico willen lopen van een rechtszaak en dat ze dan onder ede zou moeten liegen met de kans betrapt te worden.
Als je "don't want to bury him" ga je immers niet je verhaal verkopen aan people en er zo'n publiekelijk schouwspel van maken.
pi_162687201
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:29 schreef Copycat het volgende:
Match made in heaven! O+
Twee gekkies bij elkaar. Eentje met geld.
pi_162687714
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juni 2016 10:29 schreef Copycat het volgende:
Nee, beter geen klacht indienen, dat is zo slecht voor zijn reputatie _O-

Met je cover van People.
  donderdag 2 juni 2016 @ 11:13:04 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162687858
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:05 schreef mootie het volgende:

Nee, beter geen klacht indienen, dat is zo slecht voor zijn reputatie _O-

Met je cover van People.
Echt hè? De advocaat die haar bijstaat, doet haar meer kwaad dan goed met deze rare rollercoaster van tegenstrijdigheden. Ze heeft elke geloofwaardigheid inmiddels verloren. Als het allemaal wel waar is, is dat wel erg zuur. Maar ik geloof er nu echt niet meer in.
  donderdag 2 juni 2016 @ 11:17:18 #279
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_162687930
quote:
15s.gif Op donderdag 2 juni 2016 11:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt hè? De advocaat die haar bijstaat, doet haar meer kwaad dan goed met deze rare rollercoaster van tegenstrijdigheden. Ze heeft elke geloofwaardigheid inmiddels verloren. Als het allemaal wel waar is, is dat wel erg zuur. Maar ik geloof er nu echt niet meer in.
*aluhoedje* maar Depp heeft de advocaat van Heard net als de LAPD en en en en en en en en omgekocht! zelfs people magazine.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_162688798
Hoe het ook zit is dit geen goede zaak voor huiselijk geweld. Als ze liegt dan verpest ze het voor een hoop vrouwen die niet liegen maar ook niet worden geloofd en als ze niet liegt dan is het belachelijk dat ze niet wordt geloofd.
  donderdag 2 juni 2016 @ 12:11:21 #281
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_162688869
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 12:06 schreef Markeerstift het volgende:
als ze niet liegt dan is het belachelijk dat ze niet wordt geloofd.
Iemand die met zulk gedrag en zo'n vaag verhaal aankomt geloof je ook niet makkelijk. Mensen hadden geen probleem met het geloven van Rihanna bijv.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_162689086
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2016 12:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Iemand die met zulk gedrag en zo'n vaag verhaal aankomt geloof je ook niet makkelijk. Mensen hadden geen probleem met het geloven van Rihanna bijv.
nou was dat natuurlijk ook niet echt te vergelijken, aangezien Chris Brown het gewoon toegaf.
  donderdag 2 juni 2016 @ 12:33:18 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162689215
Wie heeft eigenlijk die foto's van "december" gemaakt?
Als dit werkelijk zo is dan moeten er toch een behoorlijke voorraad mensen zijn geweest die er van wisten? Niet alleen degene die de foto's gemaakt heeft, maar ook visagisten en dergelijke.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_162689342
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2016 12:11 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Dat is nou juist het probleem. Vaak wachten slachtoffers van huiselijk geweld met actie ondernemen. Want het komt vast goed en dat doet hij/zij nooit meer. Of ze zijn bang dat ze niet worden geloofd. Zeker als het om iets gaat dat lastig te bewijzen is. Of als de partner een persoon met aanzien is. Met verkrachtingen idemdito kijk maar naar Bill Cosby wat er allemaal over die slachtoffers wordt geroepen.
pi_162689505
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 12:39 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Dat is nou juist het probleem. Vaak wachten slachtoffers van huiselijk geweld met actie ondernemen. Want het komt vast goed en dat doet hij/zij nooit meer. Of ze zijn bang dat ze niet worden geloofd. Zeker als het om iets gaat dat lastig te bewijzen is. Of als de partner een persoon met aanzien is. Met verkrachtingen idemdito kijk maar naar Bill Cosby wat er allemaal over die slachtoffers wordt geroepen.
Tja, en andersom zijn er ook heel wat levens verwoest door valse beschuldigingen van verkrachting en mishandeling. Het 1 is mijns inziens niet erger dan het ander, het is als buitenstaander alleen lastig vast te stellen wie er liegt.
Maar wel je foto's verkopen aan people en vervolgens zeggen dat je geen aanklacht gaat indienen want "I don't want to bury him" , en daarnaast nog eens beweren dat de politie ook liegt, tja, dan maak je het wel erg moeilijk om nog geloofwaardig te zijn.
  donderdag 2 juni 2016 @ 13:08:12 #286
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_162690010
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 12:39 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Dat is nou juist het probleem.
Maar wat jij zegt is dat het belachelijk is dat ze niet wordt geloofd als ze niet liegt.
Maar dat weten we niet, dus om niet belachelijk te doen moeten wij haar al op voorhand geloven?
Terwijl gedrag en getuigen op z'n minst reden geven tot twijfel.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_162690922
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2016 13:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Maar wat jij zegt is dat het belachelijk is dat ze niet wordt geloofd als ze niet liegt.
Maar dat weten we niet, dus om niet belachelijk te doen moeten wij haar al op voorhand geloven?
Terwijl gedrag en getuigen op z'n minst reden geven tot twijfel.
Tsja, belachelijk is misschien een groot woord wat ook voorzichtiger geformuleerd kan worden. Ik bedoel niet dat je per se direct alles voor zoete koek aan moet nemen. Maar nog voor alle 'getuigenverhalen' en eigenlijk uberhaupt de verhalen van huiselijk geweld werd ze door sommigen al uitgemaakt voor golddigger. Dus bij sommige mensen stond ze sowieso al 1-0 achter. Net zoals er reden is om te twijfelen aan wat zij zegt vind ik ook dat er reden is om te twijfelen over wat kamp Johnny zegt.

Mijn punt was meer dat het hele gebeuren (echte) slachtoffers van huiselijk geweld niet zal helpen. Zij worden eerder gestimuleerd om er niks mee te doen dan wel. De backlash die ze krijgt omdat het verhaal vaag is niet (al dan niet gelogen). Want stel je zit in een situatie waarbij het lastig is te bewijzen zie je meteen hoe er over gedacht wordt en hoe mensen zich over je uit kunnen spreken puur omdat je 'vaag' bent of omdat de ander een tegenargument heeft. Als het een leugen is, is de bevestiging dat er mensen zijn die er over liegen ook niet gunstig. Dat zorgt er weer voor dat mensen nog minder snel iets geloven dat vaag is.

Ik kom er al typend niet helemaal lekker uit maar hoop het zo iets genuanceerder geplaatst te hebben ):O
pi_162691362
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 13:43 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Tsja, belachelijk is misschien een groot woord wat ook voorzichtiger geformuleerd kan worden. Ik bedoel niet dat je per se direct alles voor zoete koek aan moet nemen. Maar nog voor alle 'getuigenverhalen' en eigenlijk uberhaupt de verhalen van huiselijk geweld werd ze door sommigen al uitgemaakt voor golddigger. Dus bij sommige mensen stond ze sowieso al 1-0 achter. Net zoals er reden is om te twijfelen aan wat zij zegt vind ik ook dat er reden is om te twijfelen over wat kamp Johnny zegt.

Mijn punt was meer dat het hele gebeuren (echte) slachtoffers van huiselijk geweld niet zal helpen. Zij worden eerder gestimuleerd om er niks mee te doen dan wel. De backlash die ze krijgt omdat het verhaal vaag is niet (al dan niet gelogen). Want stel je zit in een situatie waarbij het lastig is te bewijzen zie je meteen hoe er over gedacht wordt en hoe mensen zich over je uit kunnen spreken puur omdat je 'vaag' bent of omdat de ander een tegenargument heeft. Als het een leugen is, is de bevestiging dat er mensen zijn die er over liegen ook niet gunstig. Dat zorgt er weer voor dat mensen nog minder snel iets geloven dat vaag is.

Ik kom er al typend niet helemaal lekker uit maar hoop het zo iets genuanceerder geplaatst te hebben ):O
Nou ja, het lijkt me niet zo heel erg vreemd dat mensen je als golddigger zien als je na een huwelijk van 15 maanden een enorme spousal support gaat eisen.
  roze donderdag 2 juni 2016 @ 14:14:32 #289
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_162691756
Dit gaat ook echt wel een deel 2 krijgen.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 2 juni 2016 @ 14:18:16 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_162691855
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:14 schreef Amarantha het volgende:
Dit gaat ook echt wel een deel 2 krijgen.
Misschien wel een gate...
* Leandra gaat vast over een gatename denken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  roze donderdag 2 juni 2016 @ 14:19:44 #291
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_162691900
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

^O^
pi_162691913
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hurtgate
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  † In Memoriam † donderdag 2 juni 2016 @ 14:39:07 #293
43556 miss_dynastie
pi_162692381
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2016 14:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hurtgate
Mepp-en Hurtgate :7
pi_162692466
Depp-slapped gate.
Of Slapped-by-Depp gate.
pi_162692649
DeppDoekjes
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 2 juni 2016 @ 15:07:59 #296
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162693030
Depp Heard it through the grapevine
I'm so Heard
  roze donderdag 2 juni 2016 @ 15:43:10 #297
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_162694050
Golddigger gate.

Hehe.
  donderdag 2 juni 2016 @ 15:53:44 #298
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162694349
quote:
RadarOnline.com has exclusively learned Johnny Depp is so desperate to silence his estranged wife Amber Heard that he’s offered her a bundle of cash to keep quiet.

“Johnny tried to pay her hush money in the days following the Saturday assault,” an insider told Radar.

“Basically, he sent someone over to where she was staying with a non-disclosure agreement and a blank check,” revealed the source.

While speculation has been rampant that Heard, 30, is trying to shake down 52-year-old Depp after the implosion of their short marriage, the insider denied the accusations.

“Amber refused any money,” said the source.
Aldus een bron :+ .
pi_162694531
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2016 15:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aldus een bron :+ .
En wat zegt dit? :P *smult*
  donderdag 2 juni 2016 @ 16:03:40 #300
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162694618
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juni 2016 16:00 schreef vencodark het volgende:

En wat zegt dit? :P *smult*
Dat het er alleen maar verwarrender op wordt. Met al die bronnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')