abonnement Unibet Coolblue
pi_162589247
Nu foto:



Foto van 4/5 jaar geleden op m'n slankst, hier hoef ik niet weer naar toe, maar in die richting zou mooi zijn:

pi_162589271
Ik zal over 12 weken nog een eind foto posten, hopelijk zien jullie, en ik, resultaat :)
pi_162589316
PP hou er rekening mee dat PT en diëtist en voedingsadviseur of whatevs, allemaal geen beschermde titels zijn he... Ik ben een beetje bang dat je je op een pad bevindt dat je misschien niet helemaal de juiste richting ophelpt....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162589543
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 13:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
PP hou er rekening mee dat PT en diëtist en voedingsadviseur of whatevs, allemaal geen beschermde titels zijn he... Ik ben een beetje bang dat je je op een pad bevindt dat je misschien niet helemaal de juiste richting ophelpt....
dat.
Ja doei.
pi_162590186
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 13:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik zal over 12 weken nog een eind foto posten, hopelijk zien jullie, en ik, resultaat :)
Een tussentijdse foto bedoel je? En ga alsjeblieft je eigen gezonde verstand gebruiken. Niet blind vertrouwen op wat een ander zegt. Als PT kan hij misschien sporten en misschien werkt dit om het vetpercentage van een meisje van 50 kilo snel wat omlaag te brengen, maar voor iemand met jouw figuur is dit echt complete onzin. Dat je ervoor hebt betaald, is echt een flut reden. Je lijstje van vandaag is ook gewoon weer ongezond.
  zondag 29 mei 2016 @ 14:07:57 #131
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_162590290
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 13:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
Even met pt gesproken, dat ik maar rond de 1000 kcal zit is omdat hij eerst mijn vet wat ik nog heb, wil laten opbranden (ofzoiets). 8 juni krijg ik nieuw schema met fruit, beetje brood en aardappelen.

Verder was de training met pt echt pittig, helemaal afgebeuld, maar voelde wel goed. Vrijdag avond ook nog 50 minuten gewandeld, wat dus nu resulteert in een dikke blaar op de achterkant van m'n voet. Heb hem maar doorgeprikt net. Voelt al stuk beter nu.

Vandaag:

O: 50 gr. raapsteeltjes, 1 tomaat, 2 eieren
L: 1 eetlepel pijnboompitten, 100 gr. sla, 2 plakjes 20 plus kaas (wat ik niet had moeten doen, ben lactose intolerant en zat daarna dus op het toilet haha)
D: 300 gr. kipreepjes, 75 gr sugarsnaps, halve ui, 50 gr. chinese kool.
Met dit schema verbrandt je vooral spierweefsel.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_162590352
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 13:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
PP hou er rekening mee dat PT en diëtist en voedingsadviseur of whatevs, allemaal geen beschermde titels zijn he... Ik ben een beetje bang dat je je op een pad bevindt dat je misschien niet helemaal de juiste richting ophelpt....
Hoho!! Dietist is wel degelijk een beschermde titel! :o 4 jaar HBO opleiding hoor. Voedingsconsulent (Sonja Bakker), dieetadviseurs, voedingsdeskundige, personal trainer etc zijn géén beschermde titels; zo mag iedereen zich noemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162590408
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 13:17 schreef Pizzapuntje het volgende:
Even met pt gesproken, dat ik maar rond de 1000 kcal zit is omdat hij eerst mijn vet wat ik nog heb, wil laten opbranden (ofzoiets). 8 juni krijg ik nieuw schema met fruit, beetje brood en aardappelen.
En dit slaat als een tang op een varken qua biochemie, natuurkunde, werking van je lichaam. Géén idee waar hij het over heeft. En ik denk dat ik wèl een beetje een idee heb hoe het werkt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162590453
Avondje pret met snacks en wijns.... Ik voel me nu een wobbelige fattie :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162590655
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Avondje pret met snacks en wijns.... Ik voel me nu een wobbelige fattie :')
Ga je sporten, dan voel je je weer fit *) Zo werkt dat bij mij :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162593903
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 14:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ga je sporten, dan voel je je weer fit *) Zo werkt dat bij mij :')
Done. And it dit *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162594627
Net heerlijk in de regen 'hard'gelopen O+
  zondag 29 mei 2016 @ 16:43:18 #138
248821 Rauw.
op je bord.
pi_162595290
Pizzatje + B&J's vandaag.
Alles binnen de 2500kcal :9

En al dat gehaat op Pizzapuntjes PT;
Ze zal vast niet doodgaan van 4 weken op 1000kcal en over voeding leren kan ze gaandeweg prima doen.

Succes met het behalen van je doelen, die negativiteit heb je niet nodig. ^O^
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_162595692
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 16:43 schreef Rauw. het volgende:
over voeding leren kan ze gaandeweg prima doen.
Moet ze wel een klein beetje interesse tonen en niet blind staren op een schemaatje.
pi_162595843
Even for the record PP ik bedoel het niet als een soort aanval op je he! Sorry als het zo over komt.

Het is alleen stiekem op de een of andere manier best makkelijk om af te vallen, maar op een andere manier juist weer super ingewikkeld en er is zoveel slecht advies out there. En er zijn zo schandalig veel mensen die hun geld verdienen met dat slechte advies. En het advies dat jij nu hebt gekregen klinkt niet echt als een heel solide advies :@

Ik ben zelf ook niet van de regeltjes, ik zoek steeds een manier die voor mij werkt en ik plaats hier bewust geen lijstjes, omdat ik weet dat die hier niet in goede aarde vallen. Ik zoek er ook geen advies op. Dus ik deel hier gewoon alleen de successen en de frustraties.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 29 mei 2016 @ 17:21:30 #141
382129 crew  Donna
pi_162596204
Eens met DP hierboven.

Gisteren een high tea gehad die wat tegen viel, dus niet heel buitensporig gedaan gelukkig. Ongesteld met verschrikkelijk buikpijn, nog nooit zo erg gehad en enorm veel zin in een Magnum double chocolate met van die caramel ertussen. Nee, dit is niet mijn weekend. :{w
pi_162596839
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:21 schreef DonnaRush het volgende: enorm veel zin in een Magnum double chocolate met van die caramel ertussen.
:9 die had ik gisteren.. ze waren me de kcal best waard :Y
pi_162596892
Vandaag een matig lijstje:
3 tosti's
2 crackers
30 min hobbelen
restje aardappelsalade van gisteren
roseetje
tomatengroentensoep met geitenkaas en brood.

Kan beter, kan slechter, het is zondag :s)
  zondag 29 mei 2016 @ 18:24:40 #144
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162597833
O Dubbele boterham met kaas
L Pijnboompittenbroodje pindakaas
T 4 bier
D 4 Sushis
B In totaal bijna anderhalf uur blazen
Prrrrr
pi_162597969
Blazen? Ballonnen opblazen :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 29 mei 2016 @ 18:29:48 #146
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_162597991
Haha, nee: toeteren. Muziek maken.
Prrrrr
pi_162598801
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2016 17:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Even for the record PP ik bedoel het niet als een soort aanval op je he! Sorry als het zo over komt.

Het is alleen stiekem op de een of andere manier best makkelijk om af te vallen, maar op een andere manier juist weer super ingewikkeld en er is zoveel slecht advies out there. En er zijn zo schandalig veel mensen die hun geld verdienen met dat slechte advies. En het advies dat jij nu hebt gekregen klinkt niet echt als een heel solide advies :@

Ik ben zelf ook niet van de regeltjes, ik zoek steeds een manier die voor mij werkt en ik plaats hier bewust geen lijstjes, omdat ik weet dat die hier niet in goede aarde vallen. Ik zoek er ook geen advies op. Dus ik deel hier gewoon alleen de successen en de frustraties.
Dat weet ik , ik vat het ook niet negatief op hoor :)

Ja ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet vinden, maar goed, vooral met mijn autisme, hou ik me nu maar vast aan zijn patroon. Na de 12 weken zal ik het voedingspatroon van de diëtist gaan volgen.
pi_162599322
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 18:29 schreef mrspoeZ het volgende:
Haha, nee: toeteren. Muziek maken.
Oh ja, leuker blazen *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_162599542
Vanochtend wel afgevallen ondanks dat ik gisteren iets teveel had gegeten. Altijd fijn. Vandaag een beetje een vreemd dagje. Morgen maar weer een normale planning maken. Ik heb vanochtend lekker uitgeslapen, dus mijn ontbijt schoot er een beetje bij in. Wel een redelijk zwaar ontbijt en een zwaar diner.

Verder vandaag zo'n 5 km gelopen heen en terug naar de toko. Maar voor de rest aan het werk.

O/L: Aubergine parmigiana
T: Een sapje met rode dadels en iets dat ik niet kende
T: Theelepel pindakaas
D: Martabak
T: Kokoswater met granaatappelsap
pi_162599600
Hardlopen verplaast naar morgen omdat andere dingen.

Zo wel maar even eten maken.

Lijst:

Brunch: 2 harde broodjes met beleg
T: restje sushi van gisteren (7 stukjes ofzo)
D: tomatensoep met wat stokbrood.
T: biertje om de overwinning van Barnsley te winnen! YOU REEEEEDS! Championship volgend seizoen! *O*
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')