abonnement Unibet Coolblue
pi_162630393
Voor de twijfelaars: de vroegboekkorting van de marathon van Eindhoven is nog tot en met morgen.
Ik ga me zo maar inschrijven voor wat motivatie.

Guard, volgens mij passen al jouw Eigerspullen wel in mijn racevest, maar dan zie ik er wel uit als een schildpad. En dat is dan ook wel weer typerend. :)
pi_162630934
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2016 12:27 schreef SEMTEX het volgende:
McTwente, mogen we in de op?
[ code verwijderd ]

Ik was echt net op zoek naar een wedstrijdje op die datum. Mijn neefje wilt ook een keer meedoen en hij is dat weekend bij ons dus kan hij mooi mee. Hoop dat hij het leuk vind dan kan ik vaker met hem lopen O+ . Thanks iig Semtex, daar ga ik dus ook heen ! ( Dus McTwente wil je mij met 5 km erbij zetten?)

Verder, mijn knie heeft vandaag ontzettend vervelend gedaan. Maargoed dat is niet anders& ik moest ook ontzettend veel heen en weer lopen op het werk..
pi_162637376
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:33 schreef wyccie het volgende:
Voor de twijfelaars: de vroegboekkorting van de marathon van Eindhoven is nog tot en met morgen.
Ik ga me zo maar inschrijven voor wat motivatie.

Guard, volgens mij passen al jouw Eigerspullen wel in mijn racevest, maar dan zie ik er wel uit als een schildpad. En dat is dan ook wel weer typerend. :)
Inschrijven voor de hele?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 08:42:27 #179
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_162637519
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:32 schreef steffelonio het volgende:
Vandaag een klein uurtje door de regen gebaggerd. Met petje op een regenjas aan ging dat prima.

#noexcuses

:P
Ik ben gisteren wel binnen gebleven... van die moessonregens en onweer hielden me binnen. Dan vanavond maar weer hobbelen....
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  dinsdag 31 mei 2016 @ 09:11:57 #180
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162637844
Ik heb het gisteravond gewoon droog gehouden *O*
F means you're fucked
pi_162638179
Gewon vanochtend gegaan, beetje om de plassen heen gelopen...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_162639880
Heey leute,

Ik ben ondertussen ook lekker aan het lopen. Het gaat de laatste tijd waanzinnig goed. Gisteren een 10k gelopen in 43:40 wat een dik nieuw PR voor mij is. Daar wordt ik blij van!

Maar ik heb mezelf voorgenomen dit jaar nog een marathon te lopen, ergens in het buitenland. Nu is mijn oog geland op de Nottingham Marathon (25 september). Wat betreft de recensies ziet het er goed uit. Mensen vinden het een mooie marathon, 'relatief' vlak voor Engelse begrippen en goed georganiseerd. Heeft iemand hier deze marathon al eerder gelopen?

Wat planning betreft komt deze perfect uit tussen werk en vakanties. Dat geeft mij 4 maanden de tijd om weer afstanden op te bouwen. En als 'kers op de taart' kan ik dan op 4 september de Afsluitdijk-open lopen (33 km) als laatste lange duurloop, om daarna rustig aan te taperen.

Goed idee, of denken jullie hier anders over?
pi_162640072
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:16 schreef Doncamatic het volgende:
Heey leute,

Ik ben ondertussen ook lekker aan het lopen. Het gaat de laatste tijd waanzinnig goed. Gisteren een 10k gelopen in 43:40 wat een dik nieuw PR voor mij is. Daar wordt ik blij van!

Maar ik heb mezelf voorgenomen dit jaar nog een marathon te lopen, ergens in het buitenland. Nu is mijn oog geland op de Nottingham Marathon (25 september). Wat betreft de recensies ziet het er goed uit. Mensen vinden het een mooie marathon, 'relatief' vlak voor Engelse begrippen en goed georganiseerd. Heeft iemand hier deze marathon al eerder gelopen?

Wat planning betreft komt deze perfect uit tussen werk en vakanties. Dat geeft mij 4 maanden de tijd om weer afstanden op te bouwen. En als 'kers op de taart' kan ik dan op 4 september de Afsluitdijk-open lopen (33 km) als laatste lange duurloop, om daarna rustig aan te taperen.

Goed idee, of denken jullie hier anders over?
Klinkt als een weldoordacht plan hoor! Ik zou die afsluitdijk-loop dan wel echt als duurloop doen en niet op marathontempo, of eventueel alleen de laatste 5 of 10km op marathontempo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162640135
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:16 schreef Doncamatic het volgende:
Heey leute,

Ik ben ondertussen ook lekker aan het lopen. Het gaat de laatste tijd waanzinnig goed. Gisteren een 10k gelopen in 43:40 wat een dik nieuw PR voor mij is. Daar wordt ik blij van!

Maar ik heb mezelf voorgenomen dit jaar nog een marathon te lopen, ergens in het buitenland. Nu is mijn oog geland op de Nottingham Marathon (25 september). Wat betreft de recensies ziet het er goed uit. Mensen vinden het een mooie marathon, 'relatief' vlak voor Engelse begrippen en goed georganiseerd. Heeft iemand hier deze marathon al eerder gelopen?

Wat planning betreft komt deze perfect uit tussen werk en vakanties. Dat geeft mij 4 maanden de tijd om weer afstanden op te bouwen. En als 'kers op de taart' kan ik dan op 4 september de Afsluitdijk-open lopen (33 km) als laatste lange duurloop, om daarna rustig aan te taperen.

Goed idee, of denken jullie hier anders over?
Notthingham heb ik niet zoveel ervaringen mee/over gehoord, maar York Marathon schijnt ook erg leuk/mooi te zijn. Ook ergens rond die tijd :)
Ja doei.
pi_162640482
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Notthingham heb ik niet zoveel ervaringen mee/over gehoord, maar York Marathon schijnt ook erg leuk/mooi te zijn. Ook ergens rond die tijd :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Klinkt als een weldoordacht plan hoor! Ik zou die afsluitdijk-loop dan wel echt als duurloop doen en niet op marathontempo, of eventueel alleen de laatste 5 of 10km op marathontempo.
Mooi, ga me gewoon maar eens inschrijven voor beide evenementen dan binnenkort. Hopelijk kan ik in Notthingham eindelijk onder de 4:00:00 finishen. In Rotterdam is het anderhalve maand geleden namelijk niet gelukt in 4:07:00.

Ik zag in de reglementen van de Nottingham Marathon wel het volgende staan:

8. Can I wear earphones/listen to music during the race?
For health and safety reasons, earphones or any device which may impede hearing/listening to instructions both before and during the race are not allowed. Anyone seen wearing earphones will be asked to remove them and may be disqualified from the race.


Ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met dit soort regels. Geen idee wat de regels voor Rotterdam en Eindhoven hiervoor waren, maar ik heb altijd met muziek op gelopen. Zonder muziek zou voor mij de lol er af zijn om eerlijk te zijn. Het hoort voor mij gewoon bij het hardlopen. No way dat ik van zo'n marathon ga genieten zonder muziek begeleiding, dus als ze hier echt streng op controleren kan deze marathon alsnog een probleem worden voor mij... :(
pi_162640550
Er zijn hier in het VK heel veel events waar je niet met muziek mag lopen :) niet allemaal, maar wel best veel. Wij hebben het onlangs ook in de regelementen van onze clubloopjes op laten nemen.
Ja doei.
pi_162640569
Daar ging de discussie hier laatst nog over! Ik vind het eigenlijk wel logisch dat het bij evenementen verboden is, ik loop zelf evenementen ook nooit met muziek. Ik denk dat je te snel concludeert dat de lol er dan vanaf is, je loopt in een nieuwe en prachtige omgeving, vol met adrenaline en support en goede vibe van mededeelnemers en mensen langs de kant. Dat mis je juist allemaal als je met oordopjes in in je eigen wereld loopt. Ik zou het gewoon eens proberen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162640753
Zo goed als alle problemen die ik onderweg gehad heb, kwamen door mensen met muziek op.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_162640823
Het is ook hinderlijk als marshals niet tot mensen door kunnen dringen, je mensen niet hoort naderen en gewoon in je eigen wereldje loopt. Loop dan een marathon in je eigen vrije tijd ofzo, denk ik dan. Tijdens een evenement ook een tijdje terug, was er iemand met oordoppen in, die had 't moeilijk. Ik haalde hem bij, en wilde 'm aanmoedigen om door te lopen, zou desnoods wel een stukje meehobbelen, zo rol ik. Hij keek me geërgerd aan, boos bijna, wees naar z'n oordoppen en ging weer door met strompelen. Nou ja, dan niet. :')
Ja doei.
pi_162640879
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:55 schreef motorbloempje het volgende:
Het is ook hinderlijk als marshals niet tot mensen door kunnen dringen, je mensen niet hoort naderen en gewoon in je eigen wereldje loopt. Loop dan een marathon in je eigen vrije tijd ofzo, denk ik dan. Tijdens een evenement ook een tijdje terug, was er iemand met oordoppen in, die had 't moeilijk. Ik haalde hem bij, en wilde 'm aanmoedigen om door te lopen, zou desnoods wel een stukje meehobbelen, zo rol ik. Hij keek me geërgerd aan, boos bijna, wees naar z'n oordoppen en ging weer door met strompelen. Nou ja, dan niet. :')
Nouja ik weet ook niet of dat per se door die oordoppen komt, niet iedereen kan het waarderen als je bijgehaald wordt door iemand die duidelijk frisser loopt dan jij die dan jou wil pushen om meer te geven, al is het met goede bedoelingen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_162640940
Ach, het gebeurt vaker dat mensen zeggen 'nah, komt goed, loop maar door!', maar ook dat mensen net dat beetje vinden om te blijven hobbelen. Da's allemaal prima. Ik probeer het gewoon altijd, op een non-pushy manier. Maar het wijzen naar de oordoppen en ze er niet eens uithalen, dat vind ik gewoon stom.
Ja doei.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 12:25:26 #192
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_162641388
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:42 schreef Doncamatic het volgende:

[..]


[..]

Mooi, ga me gewoon maar eens inschrijven voor beide evenementen dan binnenkort. Hopelijk kan ik in Notthingham eindelijk onder de 4:00:00 finishen. In Rotterdam is het anderhalve maand geleden namelijk niet gelukt in 4:07:00.

Ik zag in de reglementen van de Nottingham Marathon wel het volgende staan:

8. Can I wear earphones/listen to music during the race?
For health and safety reasons, earphones or any device which may impede hearing/listening to instructions both before and during the race are not allowed. Anyone seen wearing earphones will be asked to remove them and may be disqualified from the race.


Ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met dit soort regels. Geen idee wat de regels voor Rotterdam en Eindhoven hiervoor waren, maar ik heb altijd met muziek op gelopen. Zonder muziek zou voor mij de lol er af zijn om eerlijk te zijn. Het hoort voor mij gewoon bij het hardlopen. No way dat ik van zo'n marathon ga genieten zonder muziek begeleiding, dus als ze hier echt streng op controleren kan deze marathon alsnog een probleem worden voor mij... :(
Voor mij is het heel simpel: Niet eens met de regels van de organisatie? Of je past je aan, of je kiest een marathon met regels die wel naar je zin zijn :)
F means you're fucked
pi_162641458
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Voor mij is het heel simpel: Niet eens met de regels van de organisatie? Of je past je aan, of je kiest een marathon met regels die wel naar je zin zijn :)
En dat. Je loopt ook nog eens het risico om gediskwalificeerd te worden, ookal word je er pas net voor de finish na 25.9 mijl uitgepikt.
Ja doei.
  Moderator dinsdag 31 mei 2016 @ 12:30:24 #194
155227 crew  Guppy
dus
pi_162641467
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Voor mij is het heel simpel: Niet eens met de regels van de organisatie? Of je past je aan, of je kiest een marathon met regels die wel naar je zin zijn :)
Dit ja. Ik zou me hier niet inschrijven, want ik wil graag met muziek lopen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_162641607
quote:
10s.gif Op maandag 30 mei 2016 12:27 schreef SEMTEX het volgende:
McTwente, mogen we in de op?
[ code verwijderd ]

Jullie staan erbij!

quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 17:20 schreef steffelonio het volgende:
McTwente,

als je de OP nog kan wijzigen, mag ik erbij op 26 juni, de HM van Roosendaal? (HM).
Ik heb me gisteravond ingeschreven.

Thanks!
Deze is ook toegevoegd.
  Redactie Sport dinsdag 31 mei 2016 @ 12:38:22 #196
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_162641625
Startnummer van de Zwolse HM binnen, 741 *O* Mooi op tijd ook :Y
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_162641631
quote:
1s.gif Op maandag 30 mei 2016 21:48 schreef xMissi het volgende:

[..]

Ik was echt net op zoek naar een wedstrijdje op die datum. Mijn neefje wilt ook een keer meedoen en hij is dat weekend bij ons dus kan hij mooi mee. Hoop dat hij het leuk vind dan kan ik vaker met hem lopen O+ . Thanks iig Semtex, daar ga ik dus ook heen ! ( Dus McTwente wil je mij met 5 km erbij zetten?)

Verder, mijn knie heeft vandaag ontzettend vervelend gedaan. Maargoed dat is niet anders& ik moest ook ontzettend veel heen en weer lopen op het werk..
Ik heb jou ook toegevoegd.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 12:47:21 #198
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_162641835
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef DeLuna het volgende:
Startnummer van de Zwolse HM binnen, 741 *O* Mooi op tijd ook :Y
Hier nog niet.. Ben benieuwd :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:42 schreef Doncamatic het volgende:

[..]


[..]

Mooi, ga me gewoon maar eens inschrijven voor beide evenementen dan binnenkort. Hopelijk kan ik in Notthingham eindelijk onder de 4:00:00 finishen. In Rotterdam is het anderhalve maand geleden namelijk niet gelukt in 4:07:00.

Ik zag in de reglementen van de Nottingham Marathon wel het volgende staan:

8. Can I wear earphones/listen to music during the race?
For health and safety reasons, earphones or any device which may impede hearing/listening to instructions both before and during the race are not allowed. Anyone seen wearing earphones will be asked to remove them and may be disqualified from the race.


Ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met dit soort regels. Geen idee wat de regels voor Rotterdam en Eindhoven hiervoor waren, maar ik heb altijd met muziek op gelopen. Zonder muziek zou voor mij de lol er af zijn om eerlijk te zijn. Het hoort voor mij gewoon bij het hardlopen. No way dat ik van zo'n marathon ga genieten zonder muziek begeleiding, dus als ze hier echt streng op controleren kan deze marathon alsnog een probleem worden voor mij... :(
Als je de 10 in 43 min loopt, dan moet de M zeker onder de 4 uur kunnen ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_162642006
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:42 schreef Doncamatic het volgende:
Ik ben benieuwd of jullie ervaring hebben met dit soort regels. Geen idee wat de regels voor Rotterdam en Eindhoven hiervoor waren, maar ik heb altijd met muziek op gelopen. Zonder muziek zou voor mij de lol er af zijn om eerlijk te zijn. Het hoort voor mij gewoon bij het hardlopen. No way dat ik van zo'n marathon ga genieten zonder muziek begeleiding, dus als ze hier echt streng op controleren kan deze marathon alsnog een probleem worden voor mij... :(
Het is een veel voorkomende regel in het VK, maar wordt slechts weinig gehandhaafd. En dus is het meteen groot nieuws als de organisatie opeens de regels strikt volgt: http://www.runnersworld.c(...)eadphones/14909.html

Misschien kan je hier in dit forum meer info vinden over hoe ze er in Nottingham mee omgaan: http://www.runnersworld.c(...)arphones/292272.html
pi_162644056
Thanks voor de reacties. Het wordt gewaardeerd! Ikzelf ben geen voorstander van de regel, zeker bij de lange afstanden zorgt een goed gekozen playlist voor rust in je hoofd, wat het makkelijker maakt om je tempo te bewaken.

Maar ik snap dat het afgeschaft wordt. Het gaat in zekere zin wel ten koste van veiligheid, wat natuurlijk het belangrijkste blijft. Ongeacht deze regel zal ik me wel in gaan schrijven. Had liever gelopen met muziek, maar zoals jullie al zeiden: het zal ook leuk zijn zonder. Zeker omdat het in het VK is geeft het een extra dimensie om lekker de omgeving te kunnen horen (kan niet wachten op al de 'fucks' en de 'bollocks' :) )

Die links zijn ook leuk om te lezen. Het diskwalificeren van mensen die met muziek lopen lijkt me wat ver gaan, maar goed. Nu weet ik in ieder geval dat het serieus genomen wordt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')