abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 26 mei 2016 @ 09:35:02 #81
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_162508929
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:32 schreef LadyBlack het volgende:
En dat zal mijn peuter goed vinden? :X Ik heb er een hard hoofd in, maar ga zo wel even informeren of ze dat hebben.

Verbaast me wel dat de ha-assistente dat dan niet even tipt :{
Nou, die van mij dus wonder boven wonder wel :D. Ze vond het wel interessant eigenlijk. Die zakjes kosten bijna niks dus altijd de moeite waard om te proberen denk ik. Je wilt toch weten of ze idd een blaasontsteking heeft.

En dat is inderdaad slecht van de assistente!
pi_162520734
Aw, wel sneu. Blaasontsteking is zo vervelend.

Hier ook weer een vraag. I heeft ineens blaasjes aan de binnenkant van haar onderlip. Ze is ook een beetje verkouden, maar niet ziek. Ze heeft geen last van die blaasjes maar ik vraag me af wat het is en of ik er iets mee moet? Iemand bekend hiermee?

Edit: als ik dit google kom ik echt van alles en nog wat tegen wat het zou kunnen zijn. Aangezien ik toch naar HA wil voor haar eczeem maar even kijken of ik morgen of maandag terecht kan.

[ Bericht 24% gewijzigd door Franny_G op 26-05-2016 17:49:36 ]
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_162521752
LadyBlack Als je het plaszakje plakt even eerst poetsen met een bertje water om vervuiling te voorkomen

Dan schaamlipjes spreiden en dan eerst onder plakken dus stukje tussen de billen en vagina en dan naar boven plakken. Heb je het minste kans op lekkage.
Bij overschenken in het potje onderin een klein knipje en in het potje schenken. Minste geklieder

En tja assistentes van huisartsen denkeb vaak niet aan dat soort dingen... Komt voor hun te weinig voor bij kleine kinderen die niet zindelijk zijn.

Neem ook even haar temperatuur op voor de zekerheid ze kan ook koorts hebben van een blaasontsteking
pi_162523537
Lb 's morgens is urine geconcentreerder dus als het effe kan zou ik proberen ochtendurine op te vangen. Klinkt idd als een blaasontsteking :X
pi_162523863
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Lb 's morgens is urine geconcentreerder dus als het effe kan zou ik proberen ochtendurine op te vangen. Klinkt idd als een blaasontsteking :X
dat werkt bij die hele kleintjes niet omdat die snachts gewoon plassen en je een plaszakje moet plakken
pi_162523956
O ja vergeten :@
die van mij is 's nachts 9 op de 10 keer droog dus daar stond ik even niet zo bij stil.

Nou hopen dat ze de oorzaak toch kunnen achterhalen dan ^O^
pi_162529516
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:07 schreef Dot. het volgende:
Dat spookje van de Ikea is oplaadbaar en gaat vanzelf uit :)
Huh? Nee hoor. Beide meiden hebben een spookje en die branden dag en nacht (we vergeten ze vaak :@ ).
Maar die zitten dan ook altijd aan het snoer. Los geldt dat misschien wel?
pi_162529983
L heeft deze: http://www.babypark.nl/beaba-kabouternachtlampje.html?color=1555

Gaat niet vanzelf uit, maar geeft echt niet super veel licht, maar genoeg dat het niet 100% donker is.
Heeft 2 standen en blijft ook de hele nacht branden als het moet. Luc zet hem zelf vaak uit ergens...
Overdag kan je hem eenvoudig weer opladen en hij is veilig in bed enzo. Ik vind het een fijn ding.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_162530132
Zucht nachtdienst met dromende teun.... -O-

Sliep net -O-
pi_162531680
Hier hebben we ook een peuter met eczeem en een erg droge huid. Sinds 2 weken ben ik aan het smeren met lanette crème van fagron en dat is echt super spul! Bijna alle plekken zijn weg en zijn huidje wordt steeds zachter. Het smeert ook nog eens lekker.

Wat een super leuk nachtlampje silver.

Lb wat sneu voor E. Hopelijk lukt het om wat urine op te vangen.
pi_162531945
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 23:20 schreef danic het volgende:

[..]

Huh? Nee hoor. Beide meiden hebben een spookje en die branden dag en nacht (we vergeten ze vaak :@ ).
Maar die zitten dan ook altijd aan het snoer. Los geldt dat misschien wel?
Ik zie het idd. Los gaan ze wel uit na 4 uur als de batterij leeg is :+

Is het opvangen nog gelukt LB? Ik moest het laatst ook doen voor K. en toen wist de apotheek niet eens dat ze zulke zakjes hadden en hoe ze werkten :{ Vond het ook venijnig plakspul, want haar hele schaamlippen waren rood toen ik hem weg haalde en de randjes waren best scherp.
pi_162532004
Riley heeft een heel simpel lampje dat de hele nacht brand. Voor de camping ga ik denk ik zo'n oplaadbaarlampje aanschaffen. Daar is geen stroom op haar kamertje.

LB, hopelijk kan je een plasje opvangen. :*
Riley had blaasontsteking als baby en het heeft me echt een paar zakjes gekost voordat het lukte.
Maar ze hebben gelukkig aan een paar druppels genoeg om het te kunnen zien.
pi_162532015
Hmmm geen bollo en flappie hier maar echte namen... }:|
Hooray for boobies!
pi_162532108
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 07:19 schreef Spockjuh_ het volgende:
Hmmm geen bollo en flappie hier maar echte namen... }:|
gut spuit 11 komt ook om de hoek kijken
pi_162532317
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 07:37 schreef Goitske het volgende:

[..]

gut spuit 11 komt ook om de hoek kijken
buk eens? o|O
Hooray for boobies!
  vrijdag 27 mei 2016 @ 10:57:42 #96
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_162534839
Wat naar LB! Hopelijk kun je wat opvangen.

Hier gewoon nachtlampjes met zwakke spaarlamp die de hele nacht aanblijven.
pi_162538231
L heeft sinds kort ook een hele droge huid met wat eczeemachtige plekjes. Het jeukt ook erg, ik ben nog op zoek naar het ideale smeerseltje. Kokosolie ga ik proberen!

Wij hebben ook gewoon een (dimbaar) lampje branden de hele nacht.

LB is het al gelukt? Wat zielig zeg ;(
  vrijdag 27 mei 2016 @ 14:41:31 #98
171422 LadyBlack
paint it black
pi_162540230
Ja ze heeft blaasontsteking ;(

Zakje hebben we voor elkaar gekregen, maar ze vond t echt vervelend en zei dat ze op t potje wou. En daar pieste ze na een paar minuten mooi een bodempje vol :D

Zou wat zijn, als dit de zindelijkheid helpt :') Ook wel fijn, aangezien ik denk dat ze dit aan poepluiers te danken heeft.
pi_162540256
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 14:41 schreef LadyBlack het volgende:
Ja ze heeft blaasontsteking ;(

Zakje hebben we voor elkaar gekregen, maar ze vond t echt vervelend en zei dat ze op t potje wou. En daar pieste ze na een paar minuten mooi een bodempje vol :D

Zou wat zijn, als dit de zindelijkheid helpt :') Ook wel fijn, aangezien ik denk dat ze dit aan poepluiers te danken heeft.
ach jeetje beterschap -O-
pi_162541567
Ach gossie LB, nu AB of zo? Beterschap!

Vanochtend B maar eens gemeten aangezien hij voor ons gevoel echt de lucht inschiet. In 3 maanden tijd 3 cm gegroeid, mijnheer is nu 90,5 cm. (hij is net 27 maanden nu)

Zijn keuken van de woonkamer naar zijn slaapkamer verhuisd, hij keek er eigenlijk nooit naar om en nu willen we een 'tafel cq werkbank' daar hebben staan. Op speelhoogte zeg maar, kan hij staand met zijn auto's en garage etc spelen. Wat denk je dat ie vanochtend deed...uiteraard in zijn slaapkamer uitgebreid met zijn keuken spelen. Ben benieuwd, als hij er daar ook niet naar om gaat kijken verder, gaat ie naar zolder....
  vrijdag 27 mei 2016 @ 15:48:02 #101
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_162542020
Herkenbaar Exode. Elke keer als hier speelgoed verplaatst wordt, is het opeens weer super interessant. Op dit moment staat bij ons de keuken beneden, en de werkbank op de slaapkamer. Ik wissel dus ook regelmatig speelgoed tussen slaapkamer en woonkamer. Op dit moment staat de duplo beneden, en de toet toet auto's boven, maar misschien moeten we weer eens wisselen. Echt helemaal weg gaat er nog niets, kleine broer begint nu ook van alles interessant te vinden.

Ook hier een groeispurt trouwens:

17 maart - 95 cm
27 mei - 98 cm
:o Geen wonder dat er weer wat broeken te kort waren :+

[ Bericht 1% gewijzigd door mousemicky op 27-05-2016 21:41:25 ]
pi_162549964
Beterschap LB! Hopelijk voelt ze zich snel beter.

Hier ook een ikea spookje en hij moet ook altijd mee als we uit logeren gaan. En ook hier vergeet ik hem vaak uit te doen.

Die zindelijkheid is hier trouwens echt drama hoor. Poepen sowieso nog niet. Plassen gaat bijna altijd goed, totdat ik de luier uit doe. Ik begon langzaam wel een beetje kriebels te krijgen.., nog 6 maanden.....

Trouwens er is hier een wonder gebeurd! Gisteren was ik alleen thuis en ging js over de rooie, dus moest Ow ff alleen achterlaten in bed. (Hij wil altijd dat we bij hem blijven). Geen probleem zei hij, en hij ging zelf slapen. Vandaag zegt hij tegen me: mama, je mag wel bij Js gaan zitten, ik kan zelf gaan slapen :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Loj op 27-05-2016 21:54:20 ]
pi_162552284
Loj, dat klinkt geweldig!
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:38:33 #104
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_162552329
Beterschap voor E. LB.
Wat goed dat ze in het potje wilde, toch een stuk fijner dan zo'n zakje idd.

Grote jongens in aantocht - 1 cm per maand, dat gaat rap :)


Wow Loj! :o Wat goed!
En dat schept hoop voor de toekomst hier ;)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:53:32 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_162552776
Oh wauw Loj, soms is zoiets gewoon even nodig he! Ben benieuwd of t beklijft.

Mijn meiske heeft vanavond dr eerste dosis antibiotica gekregen, en ze deed t zo goed! We hadden er wat limonade bij gedaan en uitgelegd dat haar billen ziek waren (tsja, we gaan maar even mee in wat ze zelf zegt dat er zeer doet) en dat t medicijn zou helpen. En ze heeft t zo opgedronken! O+
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:01:55 #106
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_162553091
Oh Loj, wat fijn! Wat zijn ze dan ook ineens groot he O+

Wat goed LB. Hopelijk is het snel over! :*

Hier is er een zo goed als zindelijk. Zuslief heeft wat meer ongelukjes. Beetje jammer wel dat ze nu allebei weer op het potje willen ipv op de wc }:| Maar *O* voor minder luiers!
pi_162555059
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:06 schreef Fazzoletti het volgende:
He wat goed Nikki! Ga je nu thuis ook al oefenen? F heeft dit weekend 2x op het potje geplast, voor het eerst *O* , maar sindsdien is het niet meer gebeurd. Hij heeft wel een paar keer op het potje gezeten maar zonder resultaat. Ik push het niet maar wil wel de interesse warm houden...
Ja we oefenen nu thuis ook en er komt best vaak een plasje als ze op de wc zitten. Ik vind het wel bijzonder dat dat bij beide jongens zo is, want ze lijken verder in niets op elkaar.
pi_162576034
Komen we vanavond boven ligt Jan niet in zijn bed, dekbed weg, alle knuffels nog wel op zijn bed...
Dus kijken waar hij is, ligt hij in ons bed op mijn plek onder zijn eigen dekbed _O-
pi_162576678
Goitske wat schattig! O+

T en S hebben vandaag zo heerlijk buitengespeeld samen. Ze zijn echt de he-le dag in de weer geweest met de waterbaan. Ik heb hem wel 5 keer bij moeten vullen omdat hij leeg was. :D Ik heb voor het eerst sinds maanden weer eens kunnen lezen terwijl zij speelden. Ik moet toch wel toegeven dat ik het fijn vind dat ze zichzelf wat beter kunnen vermaken nu ze ouder worden. Voor mij nooit meer een baby, ik cben echt meer een grotere kindjes mama dan een babymama. ;)
pi_162577122
Komt bekend voor nikki! Ik bwn ook meer een grotere kinderen moeder al had ik niet te klagen over de jongens
Alhoewel 2 peuters ook een uitdaging zijn soms :o

Vandaag mocht spock met ze aan de slag ik had migraine. Dat kan dus niet mama ziek en zijn sowieso can slag de laatste tijd
  zaterdag 28 mei 2016 @ 22:35:16 #111
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_162577292
Aaah Goitske, wat schattig. Vooral dat hij zijn eigen dekbed mee heeft genomen O+
  zondag 29 mei 2016 @ 07:30:43 #112
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_162583447
Wat schattig Goitske O+

Wij hebben gisteren J de dag van zn leven bezorgd, we zijn naar Plopsa Indoor geweest in Hasselt. Hij heeft de hele dag geroepen: daar! Maya de Bij, Bumba, kijk mama, Kabouter, Piraat! De achtbaan was favoriet bij J, mijn maag was na een uur nog van streek :r

Dus mocht je nog een bestemming zoeken voor je Jumbo Dagje Uit kortingsmunten, dit is een aanrader. En doe als wij, ga als het supermooi weer is, dan is het namelijk rustig, en buiten zijn ook een paar leuke waterdingen te doen ;)
pi_162583463
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 07:30 schreef mousemicky het volgende:
Wat schattig Goitske O+

Wij hebben gisteren J de dag van zn leven bezorgd, we zijn naar Plopsa Indoor geweest in Hasselt. Hij heeft de hele dag geroepen: daar! Maya de Bij, Bumba, kijk mama, Kabouter, Piraat! De achtbaan was favoriet bij J, mijn maag was na een uur nog van streek :r

Dus mocht je nog een bestemming zoeken voor je Jumbo Dagje Uit kortingsmunten, dit is een aanrader. En doe als wij, ga als het supermooi weer is, dan is het namelijk rustig, en buiten zijn ook een paar leuke waterdingen te doen ;)
Wij wilden ze gaan gebruiken voor de Beekse Bergen, maar hebben ook een groot Bumba fan. Alleen de Beekse Bergen is met een baby toch wat handiger lijkt me.

Zo jammer dat er geen gewone Bumba show meer in het theater is!

Ach, wat lief goitske! Mocht hij blijven? :)

Wat goed van ze Nikki! Stip wil af en toe wel op een potje of de wc, maar er is tot op heden nog niks gebeurd helaas. Hij poepte laatst wel in bad en vond dat heel vies, dus hopelijk gaat hij het ook in zn luier vies vinden. Poep verschonen is namelijk echt een ramp. Meestal mag ik het wel doen na een overhaalsessie en een stapel speelgoed die hij dan vast wil houden, maar bij zn vader is het echt gillen krijsen en trappelen. Waar hij dan echt pissig van wordt, want alles komt onder de poep natuurlijk, hij Stip vast gaat houden, waardoor die nog paniekeriger wordt en zo is het cirkeltje rond :') Heel fijn in de wetenschap dat ik over drie weken weer moet werken....

Stip is inmiddels al drie filmpjes aan het doen over een beker Brinta. Ik snap niet hoe hij dat beton zo weg krijgt :X
  zondag 29 mei 2016 @ 07:43:55 #114
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_162583487
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 07:36 schreef Dot. het volgende:

[..]

Wij wilden ze gaan gebruiken voor de Beekse Bergen, maar hebben ook een groot Bumba fan. Alleen de Beekse Bergen is met een baby toch wat handiger lijkt me.

Zo jammer dat er geen gewone Bumba show meer in het theater is!
Beekse Bergen is ook tof, we hebben een abonnement ;) Je zou ook naar Speelland BB kunnen gaan, is ook superleuk voor peuters, lekker spelen in zand, speeltuin of op het springkussen, en tussendoor zwemmen of bootje varen ^O^ Of koop een combiticket en doe beide!

Voor baby's is Plopsa idd niet zo geschikt, al heeft F zich wel redelijk vermaakt met kijken naar van alles en nog wat.
pi_162583524
quote:
1s.gif Op zondag 29 mei 2016 07:43 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Beekse Bergen is ook tof, we hebben een abonnement ;) Je zou ook naar Speelland BB kunnen gaan, is ook superleuk voor peuters, lekker spelen in zand, speeltuin of op het springkussen, en tussendoor zwemmen of bootje varen ^O^ Of koop een combiticket en doe beide!

Voor baby's is Plopsa idd niet zo geschikt, al heeft F zich wel redelijk vermaakt met kijken naar van alles en nog wat.
Is dat alleen buiten? Vriend kan namelijk geen binnenspeeltuin in ivm z'n oren (hij heeft hyperaccusis waardoor teveel geluid pijn doet).

Wij waren gisteren trouwens bij Dordt in Stoom en dat is ook erg leuk! We wonen in de buurt dus we konden gelukkig voor alle drukte, maar Stip heeft zich kostelijk vermaakt in de Tula. Alles was een chuchu trein :D Maar er waren ook lattors (tractors) en er was een Duplo trein waar hij heel leuk mee speelde. En twee rondjes in de draaimolen, omdat ik twee kaartjes had gekocht omdat er stond dat begeleiding ook een kaartje moest hebben, maar dat bleek bij de paarden niet nodig te zijn.
pi_162583640
Dot: nee hij is wel terug gegaan naar zijn eigen bed anders doe ik geen ook dicht en om kwart over 6 stond hij weer bij mij ;) ;) Helaas had Teun vannacht weer last van de warmte dus ik mocht er vannacht ook weer uit. Lekker aangezien ik gisteren een migraine aanval heb gehad -O- Goede nacht was dus wel handig geweest....

Wat ook leuk is kinderparadijs Malkenschoten, volgens mij kunnen de jumbo munten daar niet voor maar is ook niet verschrikkelijk duur! Is kinderboederij maar ook speeltuin, waterspeelplaats, in de zomer hebben ze vaak ook van die opgeblazen stormbanen staan (megablubberpowerrace achtige banen ook voor de kleintjes Jan en Teun vliegen er ook door) springkussen, waterfietsen, klimdeel, fietsbaantje etc echt super leuk. Wij hebben al ruim 2 1/2 jaar een abonnement en de jongens vragen regelmatig of ze naar Binky mogen. Binky is de mascotte loopt daar rond, regelmatig is hij op het podium mogen de kinderen op de foto en knuffelen met binky
Leuk voor de kinderen tm een jaar of 8-9

Tzt wil ik een abonnement op de julianatoren aangezien ik er zo naar toe kan fietsen met de jongens, maar nu nog even Malkenschoten (dat ligt nog dichterbij woon daar 4 km fietsen vandaan ofzo)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162583878
Onderweg naar de HAP met Lego in neus. }:|
  zondag 29 mei 2016 @ 10:47:00 #118
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_162585373
Speelland is alleen buiten ja. Mooi weer is wel een pre dus!

Wij willen deze zomer nog een keer naar Irrland, in Kevelaer (Duitsland). Collega was er heel enthousiast over, en op de website ziet t er ook super uit, en niet duur. Iemand die daar wel eens is geweest?
  zondag 29 mei 2016 @ 10:53:13 #119
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_162585497
Ophelia, auch. Ik hoop dat t er makkelijk uit gaat?
pi_162585633
Nee MM maar Irrland staat bij ons ook nog hoog op het lijstje! En het kost idd geen drol. Vriendinnen van mij met kindjes in dezelfde leeftijdscategorie (3 jaar) vonden het in ieder geval super!

Oei Ophelia .. hopelijk komt het eruit!

Goitske dat ziet er ook gaaf uit zeg! Schrijven we even op :)
We zijn vorig jaar bij Koningin Julianatoren geweest maar dat was niet zo'n succes. Djenna durfde bijna nergens in. Maar goed, toen was ze ook nog geen 3 jaar. Als de muizen zich lieten zien van 100 meter afstand, dan schreeuwde ze al moord en brand :{ :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')