Iets over 16:00.quote:
Voor één race? F1 kost hetzelfde!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige kwaliteit, betaal je dan 4¤ voor
En kwalificatie.quote:
Ik weet het, heb het twee jaar gehad.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:24 schreef sasquatsch het volgende:
Ziggo Sport Racing is geen HD. Select wel net zoals het gratis kanaal.
Je hebt in elk geval de posities in beeldquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige kwaliteit, betaal je dan 4¤ voor
Jij niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval de posities in beeld
Ja, dat is het.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En kwalificatie.
Denk dat ik binnenkort maar eens een abonnement ga afsluiten, eens kijken of het wat is
Nee, ik zie alleen het lijstje namen, omdat het beeld niet goed gecentreerd is ofzo. Alleen bij de posities met dubbele cijfers, dus vanaf 10, zie ik een klein deel van het tweede cijferquote:
Dan zou ik toch maar naar je scherm kijkenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen het lijstje namen, omdat het beeld niet goed gecentreerd is ofzo. Alleen bij de posities met dubbele cijfers, dus vanaf 10, zie ik een klein deel van het tweede cijfer
Ik zie alle cijfers op mijn TV, alhoewel de tientallen op de rand zitten.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen het lijstje namen, omdat het beeld niet goed gecentreerd is ofzo. Alleen bij de posities met dubbele cijfers, dus vanaf 10, zie ik een klein deel van het tweede cijfer
Wel vreemd, want bij de uitzendingen van Eurosport staat het hier wel goedquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zie alle cijfers op mijn TV, alhoewel de tientallen op de rand zitten.
Is het ook.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Blijf het achterlijk vinden, die fan boost.
hebben die nog samen gereden bij Torro Rosso?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:11 schreef heywoodu het volgende:
Briljante move van Buemi om de leiding te pakken van Vergne
Samen niet, Vergne zat naast ricciardo. Buemi naast bourdais en Vettelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 17:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hebben die nog samen gereden bij Torro Rosso?
Mooi om te lezenquote:Abt Schaeffler star wants to win title on pace and ability
FIA Formula E Championship points leader Lucas di Grassi says he didn’t expect team-mate Daniel Abt to let him through in the closing stage of last weekend’s BMW i Berlin ePrix.
The Abt Schaeffler Audi Sport team-mates were running second and third behind the Renault e.dams of Sebastien Buemi – di Grassi’s closest rival in the championship. The team radioed Abt to inform him that di Grassi was behind and was the faster car, which Abt acknowledged and slowed to wave the Brazilian through.
However, the message was not communicated to di Grassi. And with Nico Prost closing the pair down in his fourth-placed Renault e.dams, there was no subsequent opportunity for a switch to take place.
“To be honest I’m not a big fan of team orders, unless it’s the last race in the last event and really necessary for winning a title or something like this,” di Grassi stated. ”Daniel did a great qualifying, a great race, he deserved the second place and it’d be unfair to change place. I didn’t receive any call and I didn’t ask for any place change, I would never do that unless it was extremely necessary. That’s how I behave and how I think the teams should behave because until it is the last lap there should be no team orders. Everybody’s racing for themselves and that’s how it should be.”
Second place was Abt’s best result in the series to date, although he admitted he was prepared to give up the place as it would have given di Grassi an additional three points, which would have stretched his advantage to four.
“For me it doesn’t matter so much if I finish second or third,” he said. “Obviously second is the best ever result but we are a team and we want to win. It was clear to me that if Lucas is behind me and I get that call… they sent me this message and I wanted to let him pass with two laps to go. I slowed down on the back straight and waved but he was a bit far behind and I think unsure if he could do it. On the last lap I wasn’t keen to do it again as Prost wasn’t far from him and imagine if he got a podium on the last corner, it would have been even more ridiculous. It is what it is. Lucas has the tools to win it by himself as he is an amazing racing driver. Again he finished on the podium; I’m not sure how he does it! He knows how to race. In London he will come back and win it.”
Die chicane heeft nogal wat slachtoffers geëist ja Zal morgen ook wel een aardig pijnpuntje worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:42 schreef sasquatsch het volgende:
Frijns start vanmiddag als 4de na een chaotische kwalificatie waarin een regenbui zorgde voor de nodige auto's in de muur.
Het is gezellig en messyquote:
Nou, ik vind niet alleen het geluid van de auto's niks. Die achterlijke geluidjes bij een rode vlag bijvoorbeeld. Wat een kleutervoorstelling!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:45 schreef maniack28 het volgende:
Ok, ik heb het eens aangezet, maar dat geluid, mijn god
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook maar eens meepikken
Die bumpers achter de achterwielen zijn om te voorkomen dat een wagen de lucht in vliegt als een wagen er achter op rijdt omdat nu de banden niet geraakt worden, wat wel kan als ze niet beschermd zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 18:19 schreef twiFight het volgende:
Ligt het aan mij of is die render nogal vervormd. Bodywork lijkt scheef en bv. de assen zijn niet gelijk.
Wat is trouwens de aerodynamische functie van het bodywork rondom de achterwielen? Indycar heeft dat ook, maar ik vind de wagens er een tupperware uitstraling van krijgen.
Haha, ja dan is dat wel relevant voor Formula E ja. Daar komt met enige regelmaat wat 'ellebogenwerk' aan te pas. GP2 kan er ook wat van.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die bumpers achter de achterwielen zijn om te voorkomen dat een wagen de lucht in vliegt als een wagen er achter op rijdt omdat nu de banden niet geraakt worden, wat wel kan als ze niet beschermd zijn.
quote:Felix Rosenqvist will add the FIA Formula E Championship to his 2016 race commitments, having been confirmed by Mahindra Racing as its second driver for the third season of the championship.
Rosenqvist was confirmed as part of Mahindra’s overall program announcement on Monday. The talented 24-year-old Swede will join Nick Heidfeld, who has been in all three seasons of the championship.
“I’m thrilled to join Mahindra Racing at this exciting time. Racing in Formula E will be something genuinely brand new to me. It’s a step into the unknown, but I’ve had a very warm welcome by Mahindra Racing and I have a strong and experienced team-mate in Nick.
“I’ve tested the car already and I look forward to intensifying our preparations during the two pre-season tests at Donington. I love new challenges and this is going to be a massive one, for sure. I’m fully aware that it will take some time to learn the trade of electric racing, as the technology in Formula E is so different to what I’m accustomed.
“You need to be fast, as always, but you also have to be clever and energy-efficient. I also find the calendar highly exciting. We’ll be racing on street tracks in some incredible locations, and I can’t wait for Hong Kong.”
It’s been a busy season for Rosenqvist after winning last year’s FIA Formula 3 European Championship. He’s raced a partial season in the U.S. in the Indy Lights Presented by Cooper Tires, where he won three races, was meant to race the Rolex 24 at Daytona in a PC car, drove the Spa 24 Hours with AMG-Team AKKA ASP and finished second (co-drove with Renger van der Zande and Tristan Vautier), and most recently, made his DTM debut at Moscow. He also tested for Chip Ganassi Racing’s Verizon IndyCar Series team at the Mid-Ohio Sports Car Course.
quote:10:49 – German car manufacturer BMW has announced a tie-in with Andretti ahead of the 2016/17 Formula E season, in a move that could lead to a works partnership in the future.
BMW and Andretti will cooperate at an engineering level in an initial two-year deal, with the potential for factory involvement from 2018/19, depending on series development.
"The commitment in Formula E sees us forge new paths and demonstrate our expertise in the field of electric mobility," commented BMW Motorsport Director Jens Marquardt.
"Over the coming years, the cooperation with Andretti Formula E will primarily focus on familiarising ourselves with the procedures and processes, and on intensifying our knowledge.
"Our works driver António Félix da Costa (also active in DTM) will be in action behind the wheel.
"A works involvement is then conceivable as of the series' fifth season."
Marquardt summed up: "The premise for all these steps is the further positive development of the series, which includes increasing the capacity of the batteries, for example."
Robin Frijns will race alongside Félix da Costa in 2016/17.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 9 oktober 2016 Hong Kong 12 november 2016 Marrakech 18 februari 2017 Buenos Aires 1 april 2017 Mexico City 13 mei 2017 Monaco 20 mei 2017 Parijs 10 juni 2017 Berlijn 1 juli 2017 Brussel 15 juli 2017 New York 16 juli 2017 New York 29 juli 2017 Montreal 30 juli 2017 Montreal |
Deed Di Grassi na.quote:Op zondag 9 oktober 2016 06:37 schreef heywoodu het volgende:
Frijns volle bak de barrier in in de kwali
Nieuwe powertrain voor dit seizoen. Nog wel een van de weinigen met een twin engine systeem.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:28 schreef nils7 het volgende:
Hebben de NextEV's weer snelheid gevonden..
Reed Ma niet tegen hem aan?quote:
Omdat autosport niet alleen uit geluid bestaat.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:07 schreef icloud het volgende:
Waarom zou ik dit willen zien? De autos maken geen lawaai, geen v8
dat kan, maar op de een of andere manier is Abt altijd wel ergens bij betrokken. Daar doelde ik dan ook op...quote:
Nee, da costa. Ma werd geraakt door Di Grassi.quote:
Maar Di Grassi raakte Ma pas nadat Ma Da Costa aantikte (die blauwe althans, lijkt me Da Costa te zijn?) en dus langzamer ging, waardoor Di Grassi hem niet kon ontwijken.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, da costa. Ma werd geraakt door Di Grassi.
Dankquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet twee auto's gebruiken. Eentje kan de race niet uitrijden.
Ik vraag me af of Vergne de race wel uit kan rijden nuquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet twee auto's gebruiken. Eentje kan de race niet uitrijden.
Nopequote:Op zondag 9 oktober 2016 10:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Vergne de race wel uit kan rijden nu
Kan ie aan het einde van de rit vol gas. Want als je constant vol gas rijdt, ga je nooit de race uitrijden.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:15 schreef Rodawa het volgende:
Ander vraagje van een nieuwe Formule E-kijker: waarom zou Frijns batterij sparen? Wat heeft het voor hem voor nut om een ronde langer door te kunnen voor de wissel?
veredelde test...quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:15 schreef sasquatsch het volgende:
Vergne gaat de race niet uitrijden. Zo lang houdt die wagen het niet vol.
Daar hadden ze het eerder wel over dus ik geloof van wel. Wat houdt het in?quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:15 schreef heywoodu het volgende:
Hebben we dat domme Fan Boost nog trouwens of is dat eindelijk afgeschaft?
Ah, oké. Ik voegde het nog toe aan mijn post, maar je was me te vlug af.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan ie aan het einde van de rit vol gas. Want als je constant vol gas rijdt, ga je nooit de race uitrijden.
Fans kunnen stemmen op wie een extra boost krijgtquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Daar hadden ze het eerder wel over dus ik geloof van wel. Wat houdt het in?
WTFquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Fans kunnen stemmen op wie een extra boost krijgt
Dat is meestal wel duidelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:17 schreef Meike26 het volgende:
Waarom hebben ze in de graphics nou niet het verschil van 1e en 2e auto.. Nu zie je Vergne met 90% rijden, even ander kleurtje geven en je hebt veel meer duidelijkheid ? Wit, groen of paars ofzo
Het verschil is altijd groot genoeg om zo te kunnen zien of hij nog in de eerste auto zit of al in de tweede.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:17 schreef Meike26 het volgende:
Waarom hebben ze in de graphics nou niet het verschil van 1e en 2e auto.. Nu zie je Vergne met 90% rijden, even ander kleurtje geven en je hebt veel meer duidelijkheid ? Wit, groen of paars ofzo
2x 25 minuten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:20 schreef icloud het volgende:
Deze wagentjes gaan vast geen 2 uur meee.......
Op een circuit misschien wel.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:20 schreef icloud het volgende:
Deze wagentjes gaan vast geen 2 uur meee.......
Ja.quote:
Zouden we wel moeten doen ja.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we de volgende race met z'n allen op Frijns stemmen?
Doe ik elke race al.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:23 schreef Nattekat het volgende:
Zullen we de volgende race met z'n allen op Frijns stemmen?
2 rondjes zelfs, ten opzichte van sommigen voor hem.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:25 schreef nils7 het volgende:
Zou Robin een rondje langer door gaan zodat ie kan stampen in de tweede auto?
Inderdaad waarom je zelf in de problemen brengen aan het eind van de race als je nu een voordeel hebtquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:25 schreef Nattekat het volgende:
Die commentator
Frijns heeft nog de meeste energie van iedereen
wat dat betreft komt de sc hem niet slecht uit.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:25 schreef nils7 het volgende:
Zou Robin een rondje langer door gaan zodat ie kan stampen in de tweede auto?
Op dit pitstop gehannes na ziet ie nog best veel!quote:
Rotterdam bedoel je?quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:28 schreef nils7 het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat wij niet mee doen. Maar goed die miljoentjes (die ik hoor) kunnen op dit moment beter besteed worden.
de prijs, of omwille van de registratie?quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat even te kijken naar de tickets voor Brussel... maar volgens mij willen ze helemaal geen publiek hebben bij de races.
Ehm... het vinden van tickets in de eerste plaatsquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:30 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
de prijs, of omwille van de registratie?
Want...?quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zat even te kijken naar de tickets voor Brussel... maar volgens mij willen ze helemaal geen publiek hebben bij de races.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:32 schreef nils7 het volgende:
[..]
Want...?
Volgens mij valt t samen met de Oostenrijkse GP waar ik heen wil dus ik pas
quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ehm... het vinden van tickets in de eerste plaats
Alles is unavailable.
Nee m'n werkgever ;-)quote:
Tesla?quote:
Oh handig hahahquote:
Jaquote:
Hij heeft net de pech dat ie achter Engel zit. Die heeft ook nog de nodige energie.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:38 schreef nils7 het volgende:
Kom op Robin! Je kan extra energie gebruiken nu
Op één na laatste.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:40 schreef Sinister-D- het volgende:
Di grassi als laatste gestart, nondeju
opgelostquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft net de pech dat ie achter Engel zit. Die heeft ook nog de nodige energie.
Is ie nu voorbij.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft net de pech dat ie achter Engel zit. Die heeft ook nog de nodige energie.
Best wel, en het gebrek aan info tijdens de race ook. Laat de verschillen eens wat vaker zien bijvoorbeeld. En zet degelijke timing in elkaar.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best wel, en het gebrek aan info tijdens de race ook. Laat de verschillen eens wat vaker zien bijvoorbeeld. En zet degelijke timing in elkaar.
Eenschquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best wel, en het gebrek aan info tijdens de race ook. Laat de verschillen eens wat vaker zien bijvoorbeeld. En zet degelijke timing in elkaar.
eerste 2 seizoenen was dat anders toch meer dan prima.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Best wel, en het gebrek aan info tijdens de race ook. Laat de verschillen eens wat vaker zien bijvoorbeeld. En zet degelijke timing in elkaar.
Wat is het gat tussen Piquet en Frijns?quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:44 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja en online live timing die je zelf moet refreshen is ook niet handig
Was steeds 3-4 seconden, nu iets meer dan 2 nadat Frijns 1,5s pakte in de vorige ronde.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is het gat tussen Piquet en Frijns?
De top-15quote:
Rosenqvist weet ik niet hoor.quote:
Dat gaat niet gebeurenquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:48 schreef sasquatsch het volgende:
En dat is de volgende. Nu op weg naar Da Costa.
6 seconden goedmaken in een rondje of 6 terwijl je nog geen halve seconde per rondje pakt? Ok dan.quote:
Owquote:Op zondag 9 oktober 2016 10:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
6 seconden goedmaken in een rondje of 6 terwijl je nog geen halve seconde per rondje pakt? Ok dan.
met zijn jaloerse attitude richting Frijnsquote:
20e*quote:
Voor de geoefende kijkers als wij is dat inderdaad makkelijk te zien, voor een nieuwe klasse als Formula E is het toch handig om je toch al nieuwe publiek zo informatief mogelijk te benaderen.. Dat is ook wat er scheelde bij onder andere Superleague Formula en met de push-to-pass in de A1.. En ja.. F1 houdt ook een hoop kijkers buiten de deur door de regels zo onnodig ingewikkeld te maken en te houden. Zelfs als fan en 'kenner' snappen we er soms niet meer van.quote:Op zondag 9 oktober 2016 10:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het verschil is altijd groot genoeg om zo te kunnen zien of hij nog in de eerste auto zit of al in de tweede.
Dat ook ja.. Erg irritante regie... Gasten in de regie wagen zullen ook wel gezeten hebben ;quote:
Ik dacht dat bij Superleague Formula het probleem was dat het hele concept van voetbalclubs met raceteams gewoon totaal nergens op sloeg?quote:Op zondag 9 oktober 2016 14:43 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Voor de geoefende kijkers als wij is dat inderdaad makkelijk te zien, voor een nieuwe klasse als Formula E is het toch handig om je toch al nieuwe publiek zo informatief mogelijk te benaderen.. Dat is ook wat er scheelde bij onder andere Superleague Formula en met de push-to-pass in de A1.. En ja.. F1 houdt ook een hoop kijkers buiten de deur door de regels zo onnodig ingewikkeld te maken en te houden. Zelfs als fan en 'kenner' snappen we er soms niet meer van.
Meest bizarre was vandaag indd wel dat Michelin de banden wat stroever hebben gemaakt.. Ze piepen en krijsen wat meer in de bochten. Toch vind ik een single seater met zulke straatvelgjes niet echt een fijn gezicht. Het klopt gewoon niet.quote:Op zondag 9 oktober 2016 15:00 schreef heywoodu het volgende:
Dat hoef je met de Formule E dan weer niet te missen, mocht dat ooit stuklopen.
http://formulaspy.com/for(...)nutes-pit-stop-29703quote:Andretti have revealed that Robin Frijns’ second car was ready just four minutes before the Dutchman’s pit stop.
Knap gedaan!quote:Op woensdag 12 oktober 2016 00:04 schreef sasquatsch het volgende:
Las dat ze pas 4 minuten voor de pitstop van Frijns klaar waren met zijn auto.
[..]
http://formulaspy.com/for(...)nutes-pit-stop-29703
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu.nl
Daarbij moest ik gelijk aan de Formula E denken. Zou het niet enorm tof zijn voor Amsterdam en de Autosport in het algemeen om een internationale autorace (gedeeltelijk) indoor te houden ?
Formula E is sowieso een 100% straatrace gebeuren, maar met de Formula E en het gebrek aan geluid, kan je dat ook juist gebruiken om indoor te rijden, waardoor het geluid van banden en electro motoren word versterkt. Regrnt het buiten, dan hebben de coureurs met een deels buiten gelegen gedeelte van het circuit ook te maken met een bizar iets en nemen ze gedurende de race het water mee naar binnen, wat ook weer voor spektakel zorgt
quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:29 schreef heywoodu het volgende:
Gestemd
Verrassende namen weer bovenaan hoor
[ afbeelding ]
Echt, wat een bizar baggersysteem, die FanBoost.
Het is niet zoals formule 1 met het dotd systeemquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eens kijken of we daar verandering in kunnen brengen
Achquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:40 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Het is niet zoals formule 1 met het dotd systeem
Hoe bedoel je? Beiden is toch een kwestie van "meeste stemmen gelden"?quote:Op zaterdag 12 november 2016 16:40 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Het is niet zoals formule 1 met het dotd systeem
Wel op Eurosport.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:07 schreef sasquatsch het volgende:
Nog niet op Ziggo.
Wordt door de kwalificatie van de F1 later uitgezonden.
Ja godverdommequote:Op zaterdag 12 november 2016 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Abt, Buemi en Di Grassi krijgen de FanBoosts. Je verwacht het verdomme niet.
Die hele fanboost is een lachertje, om 2 redenen...quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Abt, Buemi en Di Grassi krijgen de FanBoosts. Je verwacht het verdomme niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 februari 2017 15:52 schreef tralalala het volgende:Volgens mij wel aangezien je in Nederland alleen via Ziggo Sport of Eurosport kan kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Ik heb ziggo racing niet in de mobiele app, hebben meer mensen dat?quote:Op zaterdag 18 februari 2017 16:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij wel aangezien je in Nederland alleen via Ziggo Sport of Eurosport kan kijken.
Beetje zoals vroeger in de F1, toen startte het seizoen soms op 31 december in Zuid Afrika En dan niks tot mei.quote:Op zaterdag 18 februari 2017 19:53 schreef heywoodu het volgende:
Het blijft apart, een race in oktober, november en dan half februari pas weer. Neem dan gewoon een seizoen 2016 en een seizoen 2017, dit voelt toch veel meer als race één van een nieuwe seizoen dan race drie van het huidige seizoen?
Enfin, we zijn live
Prima klasse inderdaad om gewoon naast de reguliere racerij groot te laten wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:02 schreef Jigzoz het volgende:
Lekker druk daar. Echt de klasse van de toekomst dit.
Dat was een erg leuk gevechtquote:Op zaterdag 18 februari 2017 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Teamgenoten Duval en D'Ambrosio gaan er nog ff flink met het mes tussen de tanden tegenaan
quote:The Federation Internationale de l’Automobile (FIA) has today released the names of the nine manufacturers that have been granted powertrain homologation from the 2018/19 season of the all-electric FIA Formula E Championship.
This round of powertrain homologations means the approved list of manufacturers falls into line with the new cycle of homologation for the chassis and battery, which will remain standard over the course of three seasons, starting from Season 5 - 2018/19 - 2020/21.
Therefore, any new manufacturer wishing to homologate its powertrain will be able to do so for Season 6 for a two-year period, or the following season for an annual duration.
The manufacturers are:
ABT Formel E
BMW AG
DS Automobiles
Jaguar Land Rover
Mahindra Racing
NextEV NIO
Penske Autosport
Renault
Venturi Automobiles
Penske?quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:22 schreef sasquatsch het volgende:
Weinig nieuws ten opzichte van dit jaar dus. Alleen dat BMW en Citroën (DS) dus officieel naamgever van de powertrain worden waar ze dit jaar al aan meewerken.
Ligt nu al in de Dragon wagen.quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2017 22:06 schreef sasquatsch het volgende:
Dubbele race in Berlijn vervangt race in Brussel.
http://m.gpupdate.net/nl/autosport-nieuws/350396/
Gutierrez vervangt Ma bij Techeetah.
https://nl.motorsport.com(...)in-formule-e-880642/
Dat is die Faraday Future toch?quote:
Team van Jay Penske, de zoon van Roger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |