abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:02:24 #276
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_163764062
quote:
Mooie bril heeft hij, zit wel een beetje scheef. Verder verbazingwekkend wat voor een onzin hij uitkraamt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_163764178
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 18:37 schreef Anton91 het volgende:
Zal wel in een auto hebben gereden zoals de Mercedes van nu :')
:Y
Het jaar waarin hij won, stond zijn teamgenoot 2e. Het jaar waarin hij 2e werd, was zijn teammate 1e..
pi_163764369
Zo zuur vind ik het niet.
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:24:45 #279
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_163764479
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:18 schreef potjecreme het volgende:
Zo zuur vind ik het niet.
Zuur niet misschien, maar het is wel complete onzin dat Max snelheid mist in de race. Hij is in vrijwel elke gereden race consequent sneller dan zijn teamgenoot.
pi_163764660
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:24 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Zuur niet misschien, maar het is wel complete onzin dat Max snelheid mist in de race. Hij is in vrijwel elke gereden race consequent sneller dan zijn teamgenoot.
Misschien is hij wel sneller omdat zijn teamgenoot sneller is en hierdoor sneller zijn banden verslijt en daardoor weer langzamer is. Het zou voor Max dus fijn zijn als hij met zijn bandenspaarrijden toch nog wat snelheid weet te winnen.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 15 juli 2016 @ 19:36:31 #281
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_163764710
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Misschien is hij wel sneller omdat zijn teamgenoot sneller is en hierdoor sneller zijn banden verslijt en daardoor weer langzamer is. Het zou voor Max dus fijn zijn als hij met zijn bandenspaarrijden toch nog wat snelheid weet te winnen.
mja, Max doet het al heel goed en is in races ruim sneller dan teamgenoot Ricciardo. Nog meer proberen te winnen is lastig
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 15 juli 2016 @ 19:37:43 #282
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_163764729
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Misschien is hij wel sneller omdat zijn teamgenoot sneller is en hierdoor sneller zijn banden verslijt en daardoor weer langzamer is. Het zou voor Max dus fijn zijn als hij met zijn bandenspaarrijden toch nog wat snelheid weet te winnen.
Nee de laatste paar races was hij continue sneller dan zijn teamgenoot op vergelijkbare banden. zijn teamgenoot rookte ook nog eens sneller zijn banden op. Pas als zijn teamgenoot op frisse banden reed en Max op oude banden was zijn teamgenoot sneller. Je zag ook in de laatste race dat Riciardo tijdelijk na zijn laatste pits iets sneller was terwijl de laatste 10 rondjes van de race weer allemaal voor max waren.
pi_163767850
:)
pi_163768004
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:33 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Misschien is hij wel sneller omdat zijn teamgenoot sneller is en hierdoor sneller zijn banden verslijt en daardoor weer langzamer is. Het zou voor Max dus fijn zijn als hij met zijn bandenspaarrijden toch nog wat snelheid weet te winnen.
Max is bewust langzamer op momenten dat zijn teamgenoot nog langzamer rijdt.

Dat is puur tactiek, als hij namelijk op die momenten nog langzamer rijdt dan verbruikt hij minder brandstof waardoor de wagen wat zwaarder blijft.

En dit is weer gunstig voor Max omdat ie daardoor langzamere rondetijden kan rijden en zo dus nog langer met zijn banden kan doen.
pi_163777336
quote:
Zo ferm stellen dat Max snelheid mist is wel heel debiel. Wat voor slakken zijn de rest dan?

En wat een irrationeel gejank over dat Max overal mee weg komt.
pi_163778529
Snap ook niet waar sjaak het overheeft dat max in de trainingen snelheid te kort komt? Hij roept volgens mij allemaal ongefundeerde dingen
pi_163779125
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 02:25 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Zo ferm stellen dat Max snelheid mist is wel heel debiel. Wat voor slakken zijn de rest dan?

En wat een irrationeel gejank over dat Max overal mee weg komt.
Is ook onzin.
Er kwam maar 1 auto in de buurt van Mercedes afgelopen race.
pi_163779260
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 09:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Is ook onzin.
Er kwam maar 1 auto in de buurt van Mercedes afgelopen race.
DUS LIGT HET AAN DE AUTO EN NIET AAN MAX!!!! :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 16 juli 2016 @ 09:58:48 #289
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_163779582
Villeneuve heeft een schijnbaar een antipathie tegen Max ontwikkeld, want als je hem zo hoort praten lijkt het bijna wel alsof hij het over iemand anders heeft. "Als de bandenstrategie niet werkt, eindigt hij achteraan", wanneer was dat dan, Jacques? Monaco had weinig met bandenstrategie te maken en zelfs in Bakoe werd hij nog achtste, slechts 1 plek achter Ricciardo. Verder heeft hij sinds z'n overstap naar RBR alleen maar top 4 gereden en is hij voor z'n teammaat gefinisht. Waar baseer je zo'n mening dan op?

Misschien is Villeneuve goede maatjes met Ricciardo en vindt hij dat Verstappen voorgetrokken wordt bij RBR ofzo? Moeilijk te zeggen, want gebaseerd op de 6 races die Max tot nu toe voor ze gereden heeft, klinken zijn opmerkingen vrij delusional. Maar we hebben RIC ook al een paar keer de teamtactiek als excuus horen gebruiken, dus wellicht dat Jacques gewoon *O* #TeamDaniel *O* is en zijn mening daarop baseert?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_163780533
Zwak interview...... Jack Plooij laat 'm maar wat roepen zonder ook maar ergens tegenin te gaan en de woorden van Villenuve te weerleggen met feiten of meningen van al die andere experts erbij te halen. Had veel meer ingezeten als Plooij een beetje ballen zou hebben......
pi_163780987
Aan de andere kant...
kan ik mij voorstellen dat Jack zó verbijsterd was over de onzinnige opmerkingen, dat hij het aan Jacques zelve overliet om zich volledig voor schut te zetten w/
  zaterdag 16 juli 2016 @ 11:49:47 #292
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_163781150
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:13 schreef edraket31 het volgende:
Zwak interview...... Jack Plooij laat 'm maar wat roepen zonder ook maar ergens tegenin te gaan en de woorden van Villenuve te weerleggen met feiten of meningen van al die andere experts erbij te halen. Had veel meer ingezeten als Plooij een beetje ballen zou hebben......
Jack weet ook wel dat hij dan geen interview gehad zou hebben. Oké, een hilarisch momentje met een zich omdraaiende Villeneuve, maar daarna nooit meer. Want geen enkele F1 celibrity heeft zin in kritische vragen nav zijn uitspraken. Zo werkt het daar nu eenmaal.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_163782229
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:49 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Jack weet ook wel dat hij dan geen interview gehad zou hebben. Oké, een hilarisch momentje met een zich omdraaiende Villeneuve, maar daarna nooit meer. Want geen enkele F1 celibrity heeft zin in kritische vragen nav zijn uitspraken. Zo werkt het daar nu eenmaal.
Een beetje handige interviewer weet die vragen wel zo te formuleren dat ze niet aanvallend overkomen.
En daarnaast: de gedachtengang van die Villeneuve geeft meer dan genoeg aan dat je weinig mist aan zijn uitspraken dus volgende interviews zou ik me niet zo druk om maken.....
pi_163785624
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:40 schreef AnneX het volgende:
Aan de andere kant...
kan ik mij voorstellen dat Jack zó verbijsterd was over de onzinnige opmerkingen, dat hij het aan Jacques zelve overliet om zich volledig voor schut te zetten w/
Ik denk eerder een gebrek aan kunde bij Plooij.
  dinsdag 19 juli 2016 @ 00:18:34 #295
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_163846213
Max heeft gisteren de Bandini-award uitgereikt gekregen.

Goeie foto voor een caption competition:


Max: "Oh, you mean THIS is the award?"

"It's definitely the heaviest" :')

Die van Schumacher was ook mooi:



En die van Ricciardo in vergelijking een beetje saai:



[ Bericht 16% gewijzigd door Jane op 19-07-2016 01:14:30 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_163848347
Kreeg RIC nou alleen maar het autootje, en Max de auto plus berg? :D
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  Redactie Sport dinsdag 19 juli 2016 @ 09:39:24 #297
274204 crew  Mexicanobakker
pi_163849622
quote:
99s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 19:08 schreef CrashO het volgende:

[..]

:Y
Het jaar waarin hij won, stond zijn teamgenoot 2e. Het jaar waarin hij 2e werd, was zijn teammate 1e..
Dat is vertekend door de diskwalificatie van Schumacher. Echter, door de latere prestaties van Villeneuve en Williams durf ik te zeggen dat de 97 bak mijlenver voor lag op de rest op circuits waar cornering enigszins belangrijk was. Behalve in de regen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 19 juli 2016 @ 09:54:55 #298
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_163849848
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 07:40 schreef Ener-G het volgende:
Kreeg RIC nou alleen maar het autootje, en Max de auto plus berg? :D
Volgens mij is het altijd een kunstwerk met daarin een ferrari verwerkt. De kunstenaar van Ricciardo had weinig inspiratie, denk ik. Alhoewel zijn award wel beter op de schoorsteenmantel past, natuurlijk. B-)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_163850309
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 09:54 schreef Jane het volgende:

[..]

Volgens mij is het altijd een kunstwerk met daarin een ferrari verwerkt. De kunstenaar van Ricciardo had weinig inspiratie, denk ik. Alhoewel zijn award wel beter op de schoorsteenmantel past, natuurlijk. B-)
En zo te zien nummer 18, het nummer waarmee Bandini reed toen hij omkwam in Monaco
pi_163857950
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2016 11:13 schreef edraket31 het volgende:
Zwak interview...... Jack Plooij laat 'm maar wat roepen zonder ook maar ergens tegenin te gaan en de woorden van Villenuve te weerleggen met feiten of meningen van al die andere experts erbij te halen. Had veel meer ingezeten als Plooij een beetje ballen zou hebben......
Jack is gewoon zwak. Laat hem maar zijn werk doen. Het was tenenkrommend wat hij een paar weken geleden tegen ROS zei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')