abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 mei 2016 @ 20:06:52 #1
436222 Japepk
Padvinder
pi_162252595


Na een zenuwslopende zoektocht hebben Karen, Kristel en Josje hun glitterstokje doorgegeven aan Hanne, Marthe en Alieke Kaboutertje. Hier mogen de die-hard K3(zoekt K3) fans zich verenigen!
Tijdens een grote afscheidstour zijn Karen, Kristel, Josje, Hanne, Marthe en Kloontje samen op tour.

De combinatie van personality, de vrolijke deuntjes, leuke teksten en algemene aanstekelijkheid maken K3 al 17 jaar een succes. De ontwikkeling van de nieuwe dames is vooralsnog afwachten, maar het verleden is indrukwekkend.

Ik ken K3 niet, wat nu?!
quote:
Wikipedia zegt het volgende:
K3 is van oorsprong een Belgische meidengroep met een Nederlandstalig pop repertoire voornamelijk gericht op een jeugdig publiek.

De naam van de groep verwijst naar de eerste letters van de voornamen van de oorspronkelijke bezetting. De Belgische zangeressen Karen Damen, Kristel Verbeke en Kathleen Aerts waren verantwoordelijk voor de doorbraak van K3. Aerts verliet in 2009 de groep en werd opgevolgd door de Nederlandse Josje Huisman.

Op 6 november 2015 zijn Karen, Kristel en Josje opgevolgd door Kaartje Meijer, Hanne Verbruggen en Marthe De Pillecyn. Deze opvolging is tot stand gebracht door K3 zoekt K3, een talentenshow op tv uitgezonden door SBS6 en VTM.
Maar natuurlijk ken je K3 wel, iedereen die Nederlands spreekt kent K3! Zo niet moet minimaal één van de onderstaande albums je op zijn minst bekend voorkomen:



Maar waarom praten jullie nog steeds over K3 in alle bezettingen, en die zoektocht?
Omdat K3 cultuur is, jeugdherinneringen, omdat Karen Damen amazing is, en omdat er prachtig beeldmateriaal en situaties zijn ontstaan.

--




In memoriam voor onze grootste fan: MUZ / Flikker maar op, K3 verdient een 3e topic. :)





't Echte en 't ware!
pi_162257259
Paar leuke fototjes van de troon opvolgsters van de queens of kleuterpop.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 16 mei 2016 @ 23:24:39 #3
436222 Japepk
Padvinder
pi_162259095
De typecast is wel goed gelukt in elk geval. De rode rockt, de zwarte weet hoe ze moet doen en de blonde weet zich niet goed houding te geven :P
't Echte en 't ware!
pi_162260572
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 mei 2016 19:24 schreef Riparius het volgende:
Een vraagje voor de kenners (Sisi?). Ik kwam deze foto tegen, gemaakt backstage bij het allereerste optreden van K3 in een sporthal in Ardooie:

[ afbeelding ]

Mijn probleem is dat het bijbehorende artikel beweert dat de foto is gemaakt in februari 1998. Maar als dit klopt, dan waren Karen en Kristel afgelopen februari dus al de volle 18 jaar (en niet slechts 17 jaar en een beetje) bij K3. Hoe zit dit?
Ja, K3 bestaat dit jaar 18 jaar. Ze hebben sinds de persconferentie alleen elke keer 17 jaar gezegd. Waarschijnlijk vanwege het script van de show, maar misschien vonden ze (of Studio 100) de originele K3 zelf al wel een soort afgerond project voordat K3 zoekt K3 begon. Ze hebben ruim een jaar gezegd 17 jaar te bestaan.

Dit gebeurde ook in 2008/2009. Vanaf begin 2008 tot het moment dat Josje werd gekozen in oktober 2009 hebben ze gezegd dat K3 10 jaar bestond.
pi_162261705
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 00:27 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ja, K3 bestaat dit jaar 18 jaar. Ze hebben sinds de persconferentie alleen elke keer 17 jaar gezegd. Waarschijnlijk vanwege het script van de show, maar misschien vonden ze (of Studio 100) de originele K3 zelf al wel een soort afgerond project voordat K3 zoekt K3 begon. Ze hebben ruim een jaar gezegd 17 jaar te bestaan.
Als de datering van dat eerste optreden in februari in Ardooie klopt dan hebben ze er best nog lang over gedaan voordat ze de eerste single konden opnemen en uitbrengen, want dat was dacht ik tegen het einde van dat jaar: op 13 november (of december ?) 1998 zaten ze met Wat ik wil in Tien Om Te Zien. Maar goed, in februari 1998 was Kathleen dus al bij de groep.

Ik zag trouwens je nieuwe artikel op Newsmonkey waar je schrijft dat Deborah Ostrega eerst kwam, en daarna Kelly Cobbaut en dan Kathleen, maar in Kroost vertelt Karen dat Kelly er eerst was en daarna Deborah (die op het laatste moment afhaakte) en tenslotte Kathleen, waarna ze ook definitief besloten voor de naam K3 te gaan omdat ze nu opnieuw drie namen met een K hadden (als je gevoelig bent voor dat soort toevalligheden zou je daarin een predestinatie kunnen zien). Zag afgelopen weekend ook dat het legendarische Bell's café in St. Niklaas waar Karen, Kristel en Kathleen elkaar voor het eerst hebben gezien en waar het direct klikte - en dat je dus een beetje als de geboorteplaats van K3 kunt beschouwen - dit voorjaar onder de sloophamer is gegaan. Het café was dan wel al vier jaar geleden failliet gegaan, maar het blijft toch jammer.
quote:
Dit gebeurde ook in 2008/2009. Vanaf begin 2008 tot het moment dat Josje werd gekozen in oktober 2009 hebben ze gezegd dat K3 10 jaar bestond.
Ja, nu je het zegt. Daar heb ik destijds niet zo bij stilgestaan.

De afgelopen dagen heb ik gezocht naar de opname van Jensen met K3, maar die heb ik tot nu toe niet boven water kunnen krijgen. De oude shows van Jensen schijnen jarenlang - compleet - op de site van RTL te hebben gestaan, maar ook de deep links die ik wel heb gevonden werken niet meer. Wel heb ik op een Amerikaans(!) blog een lokaal linkje gevonden, maar ook dat werkte niet meer omdat dat blog in het verleden een keer naar een andere server is verhuisd. Maar ik heb die blogger een uitvoerige mail gestuurd met onder meer de vraag of hij dat bestand nog heeft en aan mij ter beschikking wil stellen. Tot nu toe nog geen antwoord gehad, dus het blijft even afwachten of dit wat oplevert.
pi_162261782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 02:51 schreef Riparius het volgende:

[..]
Als de datering van dat eerste optreden in februari in Ardooie klopt dan hebben ze er best nog lang over gedaan voordat ze de eerste single konden opnemen en uitbrengen, want dat was dacht ik tegen het einde van dat jaar: op 13 november (of december ?) 1998 zaten ze met Wat ik wil in Tien Om Te Zien. Maar goed, in februari 1998 was Kathleen dus al bij de groep.
Voordat ze met hun eerste single kwamen traden ze voornamelijk op met covers, zowel Nederlands- als Engelstalig.
Ze beschouwen zelf 9 oktober 1998 als de officiële datum, al waren ze voor die tijd al een hele tijd bij elkaar. Ik denk dat ze misschien toen, op die datum, hebben besloten welke richting ze uit wilden gaan of wat de eerste single zou worden.
pi_162271432

Na een hele lange pauze staat er eindelijk weer een nieuw hoofdstuk van Klauren online. Niks spectaculairs. Het verhaal gaat gewoon verder waar het is gestopt. Binnenkort meer! Veel leesplezier. :)

Ik raad jullie wel aan om de eerste hoofdstukken nog een keer te lezen om terug in het verhaal te komen.


DE VORIGE HOOFDSTUKKEN:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIEUW HOOFDSTUK:

Hoofdstuk 8: Stop
pi_162279761
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 03:13 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Voordat ze met hun eerste single kwamen traden ze voornamelijk op met covers, zowel Nederlands- als Engelstalig.
Ze beschouwen zelf 9 oktober 1998 als de officiële datum, al waren ze voor die tijd al een hele tijd bij elkaar. Ik denk dat ze misschien toen, op die datum, hebben besloten welke richting ze uit wilden gaan of wat de eerste single zou worden.
Die 9de oktober 1998 zou heel goed de releasedatum van Wat ik wil kunnen zijn. In dit artikel stellen Karen en Kristel dat ze Kathleen voor het eerst hebben ontmoet in St. Niklaas in augustus 1998, maar dan zou de foto backstage bij het optreden in Ardooie dus niet in februari 1998 kunnen zijn genomen: een tegenstrijdigheid. Niet dat me dit verbaast, want ik heb vroeger veel fact checking gedaan voor een journaliste die werkte aan een biografie over een artieste, en daar bleken ook tegenstrijdigheden in de tijdlijn te zitten die we nooit op hebben kunnen helderen, ook niet na aanvullende gesprekken met de destijds betrokkenen.
pi_162281741
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 20:53 schreef Riparius het volgende:

[..]

Die 9de oktober 1998 zou heel goed de releasedatum van Wat ik wil kunnen zijn. In dit artikel stellen Karen en Kristel dat ze Kathleen voor het eerst hebben ontmoet in St. Niklaas in augustus 1998, maar dan zou de foto backstage bij het optreden in Ardooie dus niet in februari 1998 kunnen zijn genomen: een tegenstrijdigheid. Niet dat me dit verbaast, want ik heb vroeger veel fact checking gedaan voor een journaliste die werkte aan een biografie over een artieste, en daar bleken ook tegenstrijdigheden in de tijdlijn te zitten die we nooit op hebben kunnen helderen, ook niet na aanvullende gesprekken met de destijds betrokkenen.
Ik weet bijna zeker dat die februari 1998 wel klopt. Die datum is vaker opgedoken namelijk. Augustus 1998 heb ik dan weer nooit eerder gehoord. Volgens mij weten ze allemaal zelf niet meet hoe het eerste jaar is verlopen...
pi_162331722
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2016 @ 19:39:22 #12
240917 Mula
pi_162331849
quote:
Wat een lelijke pakjes.

Is Hanne aangekomen? Ik vind haar er hier beter uitzien.
pi_162332289
quote:
Wel gek dat deze video unlisted is. Zo maak je als Studio 100 geen promotie voor de nieuwe DVD. Video staat ook al een maand online.
pi_162332754
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 19:50 schreef Riparius het volgende:

[..]

Wel gek dat deze video unlisted is. Zo maak je als Studio 100 geen promotie voor de nieuwe DVD. Video staat ook al een maand online.
Hij is gedeeld via twitter, maar indd Studio is weird met promotie lol
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162340824

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162351344
quote:
Goed dat ze Hanne hiervoor hebben gekozen. Zij is toch wel het fijnst om naar te luisteren.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:13:52 #17
436222 Japepk
Padvinder
pi_162355906
quote:
Er wordt wel bezuinigd op de bloemetjes bij Studio 100 volgens mij :P

Overigens vind ik dat Kakeltje wel stappen maakt wat betreft haar stemgeluid. Ze komt nog lang niet altijd spontaan over, maar zeker tijdens het zingen raken de scherpe kantjes er gelukkig wat af.

Iemand had een duet gemaakt van de audities van Koekje en Lauren. Dat verschil :P

't Echte en 't ware!
pi_162355949
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:27 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Goed dat ze Hanne hiervoor hebben gekozen. Zij is toch wel het fijnst om naar te luisteren.
Inderdaad. Ze heeft de prettigste stem (en ook een mooie zangstem, hoewel het aan power en techniek nog wat ontbreekt) en ze spreekt ook een goed verstaanbaar Nederlands. Dat laatste kan niet echt gezegd worden van Marthe, die voor veel mensen van boven de grote rivieren waarschijnlijk moeilijk is te verstaan. Ik heb er zelf als ABN spreker geen moeite mee, maar dat is omdat ik al tientallen jaren gewend ben naar Vlaamse sprekers te luisteren. Wel grappig dat 'de rosse' en 'de zwarte' in dit opzicht stuivertje hebben gewisseld.
pi_162356184
Een toevallige vondst: hier een gesprek met Karen Damen, uitgezonden door ATV op 29 december j.l. Voor wie het wil bewaren: het staat inmiddels ook in mijn mapje K3 diversen.
pi_162358116
TV tip: RTL8 gaat morgenochtend vroeg (zaterdag) nog even op de nostalgische tour. Om 08:00 wordt de TV-special K3 in de Ardennen uitgezonden. Dit programma komt in de plaats van een ander programma en staat daarom niet in de gedrukte gidsen.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 18:19:22 #21
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_162359092
quote:
O+ Kusje van jou. O+
Schapen zijn relax.
pi_162368204
quote:
Voor wie hier meer van wil zien: VTMKZOOM zond aan het eind van de middag de eerste aflevering uit van K3 Dansstudio. Het programma is nog terug te kijken via Stievie.
pi_162383218
hier interview met Jindra als Fontys hoogeschool alumnus
pi_162398148
Ik kom er net achter dat de clip/filmversie van Prinses een heel ander stuk heeft dan de albumversie. Is die ooit ook ergens uitgebracht?
Ik heb zelfs de film met bonus-cd maar ook daarop staat volgens mij de gewone versie.
pi_162399047
Also Demi gaat een rol spelen in de Ghost Rockers bioscoop film! Aan de beschrijving te lezen hoop ik dat het om een soort you love to hate rock-Sharpay character gaat! Super leuk...

http://studio100.com/nl/n(...)n-eigen-bioscoopfilm

Hier is overigens een fucking irritant filmpje waarin ze het aankondigen lol

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zondag 22 mei 2016 @ 11:37:56 #26
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_162399814
Waar is mijn lolly-lolbroek IMAX 3D feature. -O-
Dat lolbroek gedoe werd echt irritant tijdens de wachttijden voor de concerten.
Schapen zijn relax.
  zondag 22 mei 2016 @ 13:30:01 #27
436222 Japepk
Padvinder
pi_162403164
JAAAA DEMIGOD *O* Fuck K3 en go rock 'em!
't Echte en 't ware!
pi_162407324
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 11:37 schreef DumpTruck het volgende:
Waar is mijn lolly-lolbroek IMAX 3D feature. -O-
Dat lolbroek gedoe werd echt irritant tijdens de wachttijden voor de concerten.
_O- _O- _O- _O-

quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 13:30 schreef Japepk het volgende:
JAAAA DEMIGOD *O* Fuck K3 en go rock 'em!
yassss
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162407470
Also de babys doen het niet zo slecht tijdens de plopsaland optredens. Kipfiletje klinkt nog wel wat ongemakkelijk soms maar wel beter dan eerst.

https://www.facebook.com/plopsapictures/videos/1108860379156273/
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162415543
Zoals eerder beloofd heb ik inmiddels ook seizoen 3 van Hallo K3 in MP4 formaat online gezet en daarmee zijn nu alle 39 afleveringen beschikbaar als MP4. Helaas niet helemaal in dezelfde goede kwaliteit als de eerste twee seizoenen omdat VTMKZOOM de afleveringen van seizoen 3 niet beschikbaar maakt op de website, zodat ik de uitzendingen via Stievie heb moeten overnemen. De eerste 8 nog van VTM, maar die is na 15 mei opgehouden met het uitzenden van de serie hoewel ze nog niet klaar waren met seizoen 3, zodat ik dus voor de laatste 6 afleveringen terug moest vallen op de uitzendingen via VTMKZOOM. Er is ook een nieuw overzichtje toegevoegd in PDF formaat met uitvoerige beschrijvingen van alle afleveringen, nu inclusief seizoen 3.
  maandag 23 mei 2016 @ 12:06:14 #31
436222 Japepk
Padvinder
pi_162430900
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 20:36 schreef Riparius het volgende:
Zoals eerder beloofd heb ik inmiddels ook seizoen 3 van Hallo K3 in MP4 formaat online gezet en daarmee zijn nu alle 39 afleveringen beschikbaar als MP4. Helaas niet helemaal in dezelfde goede kwaliteit als de eerste twee seizoenen omdat VTMKZOOM de afleveringen van seizoen 3 niet beschikbaar maakt op de website, zodat ik de uitzendingen via Stievie heb moeten overnemen. De eerste 8 nog van VTM, maar die is na 15 mei opgehouden met het uitzenden van de serie hoewel ze nog niet klaar waren met seizoen 3, zodat ik dus voor de laatste 6 afleveringen terug moest vallen op de uitzendingen via VTMKZOOM. Er is ook een nieuw overzichtje toegevoegd in PDF formaat met uitvoerige beschrijvingen van alle afleveringen, nu inclusief seizoen 3.
Wederom veel liefde voor jou!
't Echte en 't ware!
pi_162480316
Ik vind het heel raar dat niemand het er ooit over heeft gehad dat de bridge van Kusjesdag echt heel erg op de intro van The Village People lijkt...

Videos starten als het goed is op het juiste moment.

Kusjesdag:

In The Navy:
pi_162480506
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 01:10 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik vind het heel raar dat niemand het er ooit over heeft gehad dat de bridge van Kusjesdag echt heel erg op de intro van The Village People lijkt...

Videos starten als het goed is op het juiste moment.

Kusjesdag:

In The Navy:
Bij de politie is ook een soort van In The Navy lol
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162480535
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 01:31 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Bij de politie is ook een soort van In The Navy lol
Hoe bedoel je? Kusjesdag lijkt echt dit nummer te hebben gesampled. Daarom vind ik het raar dat niemander ooit wat over zegt.
pi_162482534
En dit dan? (Starten ook op juiste moment als het goed is.)



:P

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2016 09:30:38 ]
  woensdag 25 mei 2016 @ 12:48:57 #36
436222 Japepk
Padvinder
pi_162486970
Die vind ik toch minder treffend dan kusjesdag. Het was me daar ook al opgevallen. Zo is 'Borst vooruit' ook precies op de melodie van Indiana Jones (al kan dat zo de bedoeling zijn geweest)


't Echte en 't ware!
pi_162488532
Eigenlijk is alles gewoon gejat :')
Het ergste vind ik nog Eya Hoya. De hele melodie is gewoon gestolen _O-

Je hoeft hem niet op een bepaald moment te starten, eigenlijk is het de hele video ;(

pi_162488857
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:48 schreef Japepk het volgende:
Die vind ik toch minder treffend dan kusjesdag. Het was me daar ook al opgevallen. Zo is 'Borst vooruit' ook precies op de melodie van Indiana Jones (al kan dat zo de bedoeling zijn geweest)


Dat is de ergste, maar ik denk dat Miguel dit zo duidelijk heeft gedaan dat het meer een homage dan jatwerk is.

Nog een bekend voorbeeld: de melodie van Tele-Romeo is "gejat" van I Will Survive.
pi_162490833
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 14:14 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Dat is de ergste, maar ik denk dat Miguel dit zo duidelijk heeft gedaan dat het meer een homage dan jatwerk is.

Nog een bekend voorbeeld: de melodie van Tele-Romeo is "gejat" van I Will Survive.
Kathleen schrijft in haar boek dat Kristel Tele-Romeo om die reden eigenlijk niet wilde zingen in het begin :')
pi_162494281
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 12:06 schreef Japepk het volgende:

[..]

Wederom veel liefde voor jou!
Zeker! Het werk wordt enorm gewaardeerd Riparius
pi_162497091

Hoewel het een van mijn favoriete liedjes van K3 is, doet 'Kusje van jou' mij toch altijd wel denken aan
'Kiss you' van OneDirection.


Het is geen directe plagiaat in de melodie ofzo; maar het onderwerp van het liedje, gecombineerd met de stijl, een snel couplet met daarna een vertraagd refrein... 't is allemaal zeer toevallig :P
pi_162498204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 01:34 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Kusjesdag lijkt echt dit nummer te hebben gesampled. Daarom vind ik het raar dat niemander ooit wat over zegt.
Qua tekst, zo van hier heb je vrienden en al die bs
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162499029
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef Danawinter het volgende:

Hoewel het een van mijn favoriete liedjes van K3 is, doet 'Kusje van jou' mij toch altijd wel denken aan
'Kiss you' van OneDirection.


Het is geen directe plagiaat in de melodie ofzo; maar het onderwerp van het liedje, gecombineerd met de stijl, een snel couplet met daarna een vertraagd refrein... 't is allemaal zeer toevallig :P
Dit is hoogstwaarschijnlijk onbewust. De muziek van K3 zit goed in elkaar, maar in de basis volgt het bepaalde formules die in veel andere "laagdrempelige" pop terugkomt. Niet omdat Miguel Wiels lui is, maar omdat hij zijn doelgroep kent.
pi_162500489
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 21:10 schreef Cynicio het volgende:
Niet omdat Miguel Wiels lui is, maar omdat hij zijn doelgroep kent.
MIguel is lui tho
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162500601
Die K-Pop esque pose in het begin ook ahahahhaha, ik vind het nog steeds zo weird om Marthe's stem erboven uit te horen terwijl ik het oude kenmerkende (mede door Karen en Kristel) gewend ben.



[ Bericht 0% gewijzigd door Poedelpoes op 25-05-2016 22:14:17 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 26 mei 2016 @ 21:35:21 #46
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_162526538
TEAM TAFEL
pi_162528138
Hoewel ik tegenwoordig steeds meer K3 en Studio100 content ontdek die schaamteloos gejat is, toch nog wel even de credits voor Hallo K3, en dan vooral Josje. Wat een heerlijke serie is het toch, ik ben nu seizoen 3 aan het kijken (of zeg maar alle afleveringen die niet op youtube staan) en dat doet niet onder voor de gemiddelde sitcom hoor. Ook al is het natuurlijk een soort Friends rip-off. Josje zou echt weer in zo'n serie moeten proberen te komen. Of liever, haar eigen serie krijgen. Welke producent durft het aan om de eerste Nederlandse sitcom te maken, American style.
't Echte en 't ware!
pi_162530514
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 22:30 schreef Japepk het volgende:
Hoewel ik tegenwoordig steeds meer K3 en Studio100 content ontdek die schaamteloos gejat is, toch nog wel even de credits voor Hallo K3, en dan vooral Josje. Wat een heerlijke serie is het toch, ik ben nu seizoen 3 aan het kijken (of zeg maar alle afleveringen die niet op youtube staan) en dat doet niet onder voor de gemiddelde sitcom hoor. Ook al is het natuurlijk een soort Friends rip-off. Josje zou echt weer in zo'n serie moeten proberen te komen. Of liever, haar eigen serie krijgen. Welke producent durft het aan om de eerste Nederlandse sitcom te maken, American style.
Hallo K3 is helaas erg onderschat en had beter verdiend. VTM wilde de serie aanvankelijk niet eens op prime time uitzenden maar stopte deze weg op ongelukkige tijdstippen op de kinderzender VTMKZOOM hoewel ze donders goed wisten dat de serie voor alle leeftijden was bedoeld (zie dit artikel). In Nederland zond de TROS de serie aanvankelijk wel op prime time uit (zaterdagavond om 19:00) maar de TROS haakte al na één seizoen af, waarna het een hele tijd duurde voordat RTL de draad oppakte. En ook RTL zond de serie nooit in prime time uit en aanvankelijk uitsluitend op het digitale themakanaal RTL Telekids 24/7. VTM wilde destijds naar verluidt geen vierde seizoen bestellen waardoor er een ontijdig einde kwam aan de serie, maar intussen loopt de serie al wel jarenlang (!) dagelijks op zowel VTMKZOOM als RTL Telekids 24/7. Over boter op het hoofd gesproken ...

K3 zelf zag de serie destijds als onderdeel van een nieuwe aanpak om de doelgroep te verbreden. Uit een interview:

‘Door een nieuwe start te maken, hebben wij ook de kans gekregen om een aantal zaken te veranderen’, aldus Karen Damen. ‘We zijn nu nog meer betrokken’, zegt Kristel Verbeke. Voorlopig denken ze nog niet aan stoppen. 'K3 is niet meer alleen voor kleuters. Onlangs bij een optreden in Nederland zagen we hysterische pubers. Ik hoop in ieder geval dat we ons publiek ruim genoeg kunnen houden, zodat we dit nog tien, vijftien jaar kunnen doen', aldus Kristel.
pi_162534532

"Muziek uit de wens nar geld" ahahahah geweldige review lol
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 15:43:09 #50
436222 Japepk
Padvinder
pi_162541865
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 00:09 schreef Riparius het volgende:

[..]

Hallo K3 is helaas erg onderschat en had beter verdiend. VTM wilde de serie aanvankelijk niet eens op prime time uitzenden maar stopte deze weg op ongelukkige tijdstippen op de kinderzender VTMKZOOM hoewel ze donders goed wisten dat de serie voor alle leeftijden was bedoeld (zie dit artikel). In Nederland zond de TROS de serie aanvankelijk wel op prime time uit (zaterdagavond om 19:00) maar de TROS haakte al na één seizoen af, waarna het een hele tijd duurde voordat RTL de draad oppakte. En ook RTL zond de serie nooit in prime time uit en aanvankelijk uitsluitend op het digitale themakanaal RTL Telekids 24/7. VTM wilde destijds naar verluidt geen vierde seizoen bestellen waardoor er een ontijdig einde kwam aan de serie, maar intussen loopt de serie al wel jarenlang (!) dagelijks op zowel VTMKZOOM als RTL Telekids 24/7. Over boter op het hoofd gesproken ...

K3 zelf zag de serie destijds als onderdeel van een nieuwe aanpak om de doelgroep te verbreden. Uit een interview:

‘Door een nieuwe start te maken, hebben wij ook de kans gekregen om een aantal zaken te veranderen’, aldus Karen Damen. ‘We zijn nu nog meer betrokken’, zegt Kristel Verbeke. Voorlopig denken ze nog niet aan stoppen. 'K3 is niet meer alleen voor kleuters. Onlangs bij een optreden in Nederland zagen we hysterische pubers. Ik hoop in ieder geval dat we ons publiek ruim genoeg kunnen houden, zodat we dit nog tien, vijftien jaar kunnen doen', aldus Kristel.
Interesting. Ook gek dat het vanuit de oogpunt zo'n ding was vooraleer er volwassenenshows kwamen.
't Echte en 't ware!
  vrijdag 27 mei 2016 @ 19:33:25 #51
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_162548955
Ik ben absoluut geen K3-fan en volg het bandje ook nauwelijks, maar waarom wordt er hier zo snel en, in mijn opzicht ´rare´ kritiek geleverd op de nieuwe K3?

Die "rooie" mag dan misschien een grote mond hebben (letterlijk), maar ik vind haar juist een uitdagend bekkie hebben. Niet zo´n standaard ´barbie´, zoals ik die blonde een beetje zie. En die donkerharige is ook absoluut niet lelijk.

Het lachwekkende vind ik vooral dat er wordt gedaan alsof Kristel en Karen zo aantrekkelijk en bijzonder waren. In iedere Nederlandse galerijflat en Vinexbuurt zie je talloze buurvrouwen die er net zo uit zien als Kristel en Karen, en misschien nog wel beter :')

Over de ´muziek´ van K3 houdt ik overigens wijselijk mijn mond :P
Ook zonder tanden kan je best een mooi liedje zingen.
pi_162549062
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:33 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik ben absoluut geen K3-fan en volg het bandje ook nauwelijks, maar waarom wordt er hier zo snel en, in mijn opzicht ´rare´ kritiek geleverd op de nieuwe K3?

Die "rooie" mag dan misschien een grote mond hebben (letterlijk), maar ik vind haar juist een uitdagend bekkie hebben. Niet zo´n standaard ´barbie´, zoals ik die blonde een beetje zie. En die donkerharige is ook absoluut niet lelijk.

Het lachwekkende vind ik vooral dat er wordt gedaan alsof Kristel en Karen zo aantrekkelijk en bijzonder waren. In iedere Nederlandse galerijflat en Vinexbuurt zie je talloze buurvrouwen die er net zo uit zien als Kristel en Karen, en misschien nog wel beter :')

Over de ´muziek´ van K3 houdt ik overigens wijselijk mijn mond :P
Ik vind dat er niet zoveel kritiek wordt geleverd op ze. In tegendeel. We praten nog steeds over ze, ook al is de oude K3 al bijna een maand geleden gestopt. Een groot deel van de mensen uit dit topic heeft ze al live gezien en kan daarom dus ook oordelen over bepaalde dingen, zoals de mindere zangkwaliteiten van Klaasje. Maar ik heb nog nooit een "Hanne is lelijk" bericht gezien of zo.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 19:54:40 #53
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_162549474
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:37 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Ik vind dat er niet zoveel kritiek wordt geleverd op ze. In tegendeel. We praten nog steeds over ze, ook al is de oude K3 al bijna een maand geleden gestopt. Een groot deel van de mensen uit dit topic heeft ze al live gezien en kan daarom dus ook oordelen over bepaalde dingen, zoals de mindere zangkwaliteiten van Klaasje. Maar ik heb nog nooit een "Hanne is lelijk" bericht gezien of zo.
Ik vind de hele discussie over de ´muziek´ van K3 eerder onzinnig. Het is generieke, bubblegum, wegwerp-pop die alleen gemaakt wordt om zoveel mogelijk K3-merchandise te verkopen. Ik bedoel.. dat ken je toch niet serieus nemen :')

Over ´piratenmuziek´ ga je toch ook geen hele discussies houden over de ahum.. kwaliteit van de teksten en de arrangementen :')

En ik lees zeker wel veel commentaar op het uiterlijk van de nieuwe meiden, die er alle drie toch echt beter uitzien dan de ´gemiddelde huisvrouwen´ Karen en Kristel. :P
Ook zonder tanden kan je best een mooi liedje zingen.
pi_162549723
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:54 schreef Poolhond39 het volgende:

[..]

Ik vind de hele discussie over de ´muziek´ van K3 eerder onzinnig. Het is generieke, bubblegum, wegwerp-pop die alleen gemaakt wordt om zoveel mogelijk K3-merchandise te verkopen. Ik bedoel.. dat ken je toch niet serieus nemen :')
We discussieren amper over de muziek van K3. We praten erover maar niemand in dit topic is denk ik van mening dat de muziek van de allerhoogste standaard is. Wel vind ik het zelf leuke en vrolijke muziek, maar in de loop der tijd is de muziek nog maar een klein onderdeel van het hele K3 universe. Dat zeg je zelf ook. Daar is ook niks mis mee en ook zeker geen onbekend concept. Vooral niet in jeugdentertainment.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:54 schreef Poolhond39 het volgende:
En ik lees zeker wel veel commentaar op het uiterlijk van de nieuwe meiden, die er alle drie toch echt beter uitzien dan de ´gemiddelde huisvrouwen´ Karen en Kristel. :P
Nou ja, prima dat jij ze er beter vindt uitzien. Ze zijn natuurlijk ook bijna 20 jaar jonger en ik weet dat veel mannen Klaasje een heel aantrekkelijke meid vinden. Ik ben er zelf niet weg van, maar als bijvoorbeeld Demi en Lauren in K3 waren gekomen was dat ook weer een ander verhaal geweest O+ _O_
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:07:25 #55
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_162551371
Ik denk dat nostalgie zeker een factor is, maar het is gewoon een gelikt product waar ik persoonlijk best vrolijk van kan worden. Natuurlijk is het gefabriceerd, maar ze pretenderen niet dat het niet zo is; en ergens is het nog enorm koddig. De teksten zijn niet diepgaand, best kinderlijk meestal; maar ik stoor me daar niet aan. Niet al het werk van Carly Rae, Taylor etc is zo diepgaand, en die zijn ook populair.

De nieuwe dames doen het leuk, ik denk echt dat het gewoon kneejerk reacties waren (waar ik zelf ook schuldig aan ben) en verder geen binding juist door het ontrbeken van de nostalgie jegens hen. Verder ben ik qua uiterlijk best te spreken over Kristel qua looks, maar ik heb wel iets met dames die nog een girly accent in hun stijl houden. Ookal is/was dat hun "werk" stijl en niet prive stijl. Daarnaaast denk ik bij de gemiddelde huisvrouw toch echt aan een Joke met een kortpittig kapsel. :D

[ Bericht 19% gewijzigd door DumpTruck op 27-05-2016 21:12:35 ]
Schapen zijn relax.
pi_162551476
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:07 schreef DumpTruck het volgende:
Verder ben ik qua uiterlijk best te spreken over Kristel qua looks, maar ik denk bij de gemiddelde huisvrouw toch echt aan een Hennie met een kortpittig kapsel. :D
pi_162552188
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:33 schreef Poolhond39 het volgende:
Ik ben absoluut geen K3-fan en volg het bandje ook nauwelijks, maar waarom wordt er hier zo snel en, in mijn opzicht ´rare´ kritiek geleverd op de nieuwe K3?

Die "rooie" mag dan misschien een grote mond hebben (letterlijk), maar ik vind haar juist een uitdagend bekkie hebben. Niet zo´n standaard ´barbie´, zoals ik die blonde een beetje zie. En die donkerharige is ook absoluut niet lelijk.

Het lachwekkende vind ik vooral dat er wordt gedaan alsof Kristel en Karen zo aantrekkelijk en bijzonder waren. In iedere Nederlandse galerijflat en Vinexbuurt zie je talloze buurvrouwen die er net zo uit zien als Kristel en Karen, en misschien nog wel beter :')
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb de oude K3-garde nooit echt bijzonder aantrekkelijk gevonden, met Josje als uitzondering. Op dat gebied halen de nieuwe meiden het niveau wel omhoog.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:54 schreef Poolhond39 het volgende:

[..]

Ik vind de hele discussie over de ´muziek´ van K3 eerder onzinnig. Het is generieke, bubblegum, wegwerp-pop die alleen gemaakt wordt om zoveel mogelijk K3-merchandise te verkopen. Ik bedoel.. dat ken je toch niet serieus nemen :')

Over ´piratenmuziek´ ga je toch ook geen hele discussies houden over de ahum.. kwaliteit van de teksten en de arrangementen :')

Hier ben ik het alleen gedeeltelijk mee eens. Natuurlijk is de muziek gefabriceerd, maar het is een kunst op zich om hit na hit uit te brengen. Daar ben ik in geïnteresseerd. Ik vind het juist fascinerend om te bekijken hoe de liedjes in elkaar zitten en welke trucs er worden gebruikt om de luisteraar te "manipuleren". Hoe wordt de achtergrondzang gelaagd, welke wending gebruikt de schrijver hier, hoe zijn de arrangementen opgebouwd. Op dat gebied is het niet anders dan de muziek die in de top 40 staat, met als groot verschil dat K3 vaak een stuk plezanter is om naar te luisteren. Maar dat is mijn mening.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:38:41 #58
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_162552332
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:33 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb de oude K3-garde nooit echt bijzonder aantrekkelijk gevonden, met Josje als uitzondering. Op dat gebied halen de nieuwe meiden het niveau wel omhoog.

[..]

Hier ben ik het alleen gedeeltelijk mee eens. Natuurlijk is de muziek gefabriceerd, maar het is een kunst op zich om hit na hit uit te brengen. Daar ben ik in geïnteresseerd. Ik vind het juist fascinerend om te bekijken hoe de liedjes in elkaar zitten en welke trucs er worden gebruikt om de luisteraar te "manipuleren". Hoe wordt de achtergrondzang gelaagd, welke wending gebruikt de schrijver hier, hoe zijn de arrangementen opgebouwd. Op dat gebied is het niet anders dan de muziek die in de top 40 staat, met als groot verschil dat K3 vaak een stuk plezanter is om naar te luisteren. Maar dat is mijn mening.
Ach ik vind muziek die puur geproduceerd wordt om te ´scoren´ (en dat hoor je er ook snel aan af) meestal irritant. Of het nu de standaard top-40 meuk is of K3-muziek. Ik vind die muziek van K3 ook zo geforceerd en gemaakt vrolijk klinkend, dat ik nog geeneens zin heb om het nader te ´bestuderen´. Daarvoor roept het te veel irritatie op. ;)
Ook zonder tanden kan je best een mooi liedje zingen.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 21:40:48 #59
383464 Poolhond39
47.596100, 9.839513
pi_162552388
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:10 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat vind ik geen gemiddelde huisvrouw, eerder een semi-tokkie. :P
Ook zonder tanden kan je best een mooi liedje zingen.
pi_162554539
Meanwhile wat doen de baby's in 50's serveerster outfits met Kurt Rogiers....
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162557536
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Meanwhile wat doen de baby's in 50's serveerster outfits met Kurt Rogiers....
Ze zien er hier alle 3 zo schattig uit!!
En ben ook wel benieuwd waar dit voor was...
"Het is een schande!! Wij drinken toch enkel fristi!!"
pi_162564267
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162564933
Weer een niet erg slechte 10 k balloons remix gevonden
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162574595
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 19:33 schreef Poolhond39 het volgende:

Het lachwekkende vind ik vooral dat er wordt gedaan alsof Kristel en Karen zo aantrekkelijk en bijzonder waren. In iedere Nederlandse galerijflat en Vinexbuurt zie je talloze buurvrouwen die er net zo uit zien als Kristel en Karen, en misschien nog wel beter :')
Dat zal best waar wezen, maar dat zijn dan niet Karen en Kristel of vrouwen met ook maar enigszins vergelijkbare talenten en een vergelijkbare staat van dienst. En dat niet alleen, de synergie tussen Karen en Kristel is (om redenen die ik om niet in herhaling te vervallen hier niet nogmaals uit de doeken hoef te doen) heel bijzonder en m.i. ook tamelijk uniek.
quote:
Over de ´muziek´ van K3 houd ik overigens wijselijk mijn mond :P
Je spellingstalent is in ieder geval al minder dan dat van Karen Damen die (net als ik) een bloedhekel heeft aan dt-fouten. Verder is het jammer dat je je eigen belofte om je niet uit te laten over de muziek van K3 geen gestand doet.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 29 mei 2016 @ 12:28:46 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_162587658
Liza en Lauren ipv van Marthe en Hanne was voor de looks veel beter geweest dat was echt een verbetering geweest wat betreft de looks.

Marthe en Hanne hebben toch iets "aparts"
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_162619614
Nieuwe HKM tour aangekondigd. MARTHE IS ZO GROOT TBH lauren :"(



My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162627488
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 14:40 schreef Poedelpoes het volgende:
Nieuwe HKM tour aangekondigd.
Het blijkt - voorlopig - om 28 shows in Nederland te gaan en 22 in Vlaanderen. Bij elkaar dus 50 shows. Ik zie trouwens ook een avondshow staan in de Lotto Arena, maar dat is niet met staanplaatsen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Riparius op 01-06-2016 09:19:22 ]
pi_162628585
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:08 schreef Riparius het volgende:
Ik zie trouwens ook een avondshow staan in de Lotto Arena, maar dat is niet met staanplaatsen.
Ik zie ook niet wie naar een staanplaatsen show van HKM wilt gaan.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162628725
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:40 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik zie ook niet wie naar een staanplaatsen show van HKM wil gaan.
Nee, dat sowieso, maar waarom dan überhaupt nog een avondshow?
pi_162632965
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 20:44 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nee, dat sowieso, maar waarom dan überhaupt nog een avondshow?
Sinds K3 zoekt K3 zijn veel oudere K3 fans uit de kast. Het is minder ongemakkelijk om erover te praten en er zijn waarschijnlijk ook meer oudere fans die nu naar de shows gaan. Jammer dat dit niet eerder is gebeurd toen Karen, Kristel en Kathleen/Josje er nog waren, maar toch leuk dat Studio 100 hier wel op reageert.
  maandag 30 mei 2016 @ 23:30:09 #71
436222 Japepk
Padvinder
pi_162634278
Tof inderdaad. Jammer dat dit dus niet al is begonnen toen men Hallo K3 dus als 'familie-sitcom' wilde vermarkten. Overigens legt K3 zelf al de vergelijking met Friends, het viel me onlangs op dat Josje's liedje 'geurende kous' dezelfde melodie heeft als 'Smelly Cat' van Phoebe. Maar dat terzijde.

Omdat we hier blijkbaar alleen maar zeuren over HKM: Het studio gehalte stráált weer van de video af (je hoort het vooral goed), Marthe wordt écht de nieuwe Queen van de groep, en Hanne komt een stuk minder gemaakt over als ze niet elke zin begint met 'Ja..'. Sowieso staan ze telkens een beetje te wachten wanneer ze hun regeltje mogen zeggen. Afijn, dat er een nieuwe show zou komen in januari was natuurlijk al bekend (ergens in een interview voorbij gekomen vgm). Dan zullen ze het waar moeten gaan maken, spannend!
't Echte en 't ware!
pi_162636586
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2016 23:30 schreef Japepk het volgende:
Tof inderdaad. Jammer dat dit dus niet al is begonnen toen men Hallo K3 dus als 'familie-sitcom' wilde vermarkten. Overigens legt K3 zelf al de vergelijking met Friends, het viel me onlangs op dat Josje's liedje 'geurende kous' dezelfde melodie heeft als 'Smelly Cat' van Phoebe. Maar dat terzijde.
De vergelijking met Friends ligt wel erg voor de hand maar zelf hadden ze die vergelijking niet zo graag. Goede vondst trouwens, dat 'geurende kous' dezelfde melodie heeft als 'Smelly Cat'. Daar zou ik nooit op zijn gekomen, hoewel ik de eerste paar seizoenen de serie destijds wel heb gevolgd. Maar ik was dan ook nooit een echte fan en op een gegeven moment ben ik destijds afgehaakt. Ik las wel in de biografie van Marc Brillouet dat Miguel zich voor de titelsong van Hallo K3 heeft laten inspireren door de titelsong van Cheers, dat is Where everybody knows your name. En inderdaad, Hallo K3 begint met Waar kent iedereen je naam en waar ben je altijd saam.

K3 wilde denk ik al langer ook een ouder publiek bereiken maar kreeg daarvoor weinig of geen steun. In een interview zegt Kristel daarover Wij hebben echt altijd geprobeerd om te evolueren, onder meer door bij zenders aan te kloppen met voorstellen naar een breder familiepubliek toe, maar daar is niet op ingegaan.
quote:
Omdat we hier blijkbaar alleen maar zeuren over HKM: Het studio gehalte stráált weer van de video af (je hoort het vooral goed), Marthe wordt écht de nieuwe Queen van de groep, en Hanne komt een stuk minder gemaakt over als ze niet elke zin begint met 'Ja..'. Sowieso staan ze telkens een beetje te wachten wanneer ze hun regeltje mogen zeggen. Afijn, dat er een nieuwe show zou komen in januari was natuurlijk al bekend (ergens in een interview voorbij gekomen vgm). Dan zullen ze het waar moeten gaan maken, spannend!
Eerst moet de (traditionele) zomersingle nog verschijnen, als voorbode van een nieuw album dat dan in het najaar uit kan komen, want ze zullen toch echt ook wat nieuwe liedjes moeten hebben, en een origineel thema voor de nieuwe show, anders wordt het wat HKM betreft wel een herhaling van zetten.
pi_162643476
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 03:22 schreef Riparius het volgende:
Eerst moet de (traditionele) zomersingle nog verschijnen
Traditioneel? Enige zomersingle van KKJ was Eya Hoya..en die flopte. Maar er komt inderdaad een nieuwe 'dansbare' zomersingle lol.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  dinsdag 31 mei 2016 @ 14:05:03 #74
436222 Japepk
Padvinder
pi_162643690
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:55 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Traditioneel? Enige zomersingle van KKJ was Eya Hoya..en die flopte. Maar er komt inderdaad een nieuwe 'dansbare' zomersingle lol.
Volgens mij gaat Studio100 proberen de 'coming-out fans' ook HKM te laten volgen. Nu is K3 nog hip, en over die zomerplaat heb ik ze vaker gehoord. Wie weet wordt die leuker dan verwacht.
't Echte en 't ware!
pi_162644971
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 14:05 schreef Japepk het volgende:

[..]

Volgens mij gaat Studio100 proberen de 'coming-out fans' ook HKM te laten volgen. Nu is K3 nog hip, en over die zomerplaat heb ik ze vaker gehoord. Wie weet wordt die leuker dan verwacht.
Meestal gaat het fout als ze proberen iets te brengen dat "hip" of "cool" is :')
  dinsdag 31 mei 2016 @ 16:24:34 #76
436222 Japepk
Padvinder
pi_162646893
Zo bedoel ik het niet. Ze merken nu dat K3 weer even opleeft onder de oudere fans, dus misschien brengen ze een plaat uit die niet per sé kinderachtig is als het meeste materiaal op 10.000 luchtballonnen, maar waar legit op gedanst kan worden in de kroeg. Ik blijf erbij, de spaanstalige versie van Oya lélé mag HKM van mij zó maken.
't Echte en 't ware!
pi_162647456
Wel jammer dat ze in bijna elk interview zo aan hun rolletje vasthouden. Zou veel leuker zijn als ze eens wat vaker gewoon doen in interviews, en niet altijd vasthouden aan hun standaardverhaaltjes. Van wat ik gezien heb is dat nog maar 1 keer gebeurd.
pi_162650403
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 13:55 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Traditioneel? Enige zomersingle van KKJ was Eya Hoya..en die flopte. Maar er komt inderdaad een nieuwe 'dansbare' zomersingle lol.
Er zijn veel meer zomersingles geweest, ook al in de tijd met Kathleen. Dat is wat ik met traditioneel bedoelde. En inderdaad, Eya Hoya! flopte dramatisch en dat was ook volkomen voorspelbaar. Nauwelijks een melodie of tekst en ik krijg er beelden bij van joelende voetbalstadions terwijl ik echt helemaal niets heb met voetbal, net zomin als de meeste meisjes en vrouwen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 31-05-2016 20:28:09 ]
pi_162652671
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:47 schreef jen__ het volgende:
Wel jammer dat ze in bijna elk interview zo aan hun rolletje vasthouden. Zou veel leuker zijn als ze eens wat vaker gewoon doen in interviews, en niet altijd vasthouden aan hun standaardverhaaltjes. Van wat ik gezien heb is dat nog maar 1 keer gebeurd.
Misschien moeten ze wel een rolletje spelen. Studio 100 heeft K3 gereduceerd tot tekenfilmfiguurtjes met karakters die een sterk uitvergrote versie zijn van de echte karakters van Kristel, Karen en Kathleen/Josje. De zwarte is de bedachtzame, de rosse is een je m'en fous type en de blonde is een blij meisje-meisje. Wie die figuren uitbeelden op toneel of in pretparken voor (kleine) kinderen doet er dan niet zo heel veel meer toe, net zomin als het veel uitmaakt wie Kabouter Plop of Piet Piraat speelt. Zo passen ze naadloos in de Studio 100 stal. Het verschil is alleen dat niemand zich ooit afvraagt of kabouter Plop onderhand niet een beetje te oud is om kleine meisjes te vermaken terwijl de pers wel meer dan een decennium heeft gezeverd over de leeftijden van K3.
pi_162653169
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 20:27 schreef Riparius het volgende:

[..]

Misschien moeten ze wel een rolletje spelen. Studio 100 heeft K3 gereduceerd tot tekenfilmfiguurtjes met karakters die een sterk uitvergrote versie zijn van de echte karakters van Kristel, Karen en Kathleen/Josje. De zwarte is de bedachtzame, de rosse is een je m'en fous type en de blonde is een blij meisje-meisje. Wie die figuren uitbeelden op toneel of in pretparken voor (kleine) kinderen doet er dan niet zo heel veel meer toe, net zomin als het veel uitmaakt wie Kabouter Plop of Piet Piraat speelt. Zo passen ze naadloos in de Studio 100 stal. Het verschil is alleen dat niemand zich ooit afvraagt of kabouter Plop onderhand niet een beetje te oud is om kleine meisjes te vermaken terwijl de pers wel meer dan een decennium heeft gezeverd over de leeftijden van K3.
Ja ik begrijp ook wel dat dat allemaal gestuurd wordt, maar het is zo onnozel. Prima voor kazoom en ketnet maar gewoon onnozel dat ze ook in de normale programma's voor volwassenen als typetjes en bordkartonnen figuren worden neergezet.

Maarja dat zal ook wel veel te maken hebben met hun nieuwe manager die precies nog een beetje teveel moet zoeken naar de juiste toon. Misschien dat het voor haar allemaal wat snel gaat.
pi_162666703
Het is allemaal wel een beetje ongemakkelijk om te zien hoe ze altijd in dat rolletje zitten ja. Uiteindelijk wordt het vast natuurlijker zoals bij Karen en Kristel ook gebeurde en dan valt het niet meer op. Bij Josje voelde ik altijd nog wel een soort sarcastische ondertoon als ze in programma's als 'K3 Kan het' haar rol speelde.
pi_162668548
Vind dit toch wel leuke shirts, kan er ook uit opmaken dat het nieuwe programma van HKM "Iedereen K3 heet" aangezien iedereen daarmee tweet.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162672285
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 14:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Vind dit toch wel leuke shirts, kan er ook uit opmaken dat het nieuwe programma van HKM "Iedereen K3" heet aangezien iedereen daarmee tweet.
Ik vind dat niet evident, het lijkt me eerder een variant op de titel van het VRT programma Iedereen beroemd die iemand op Twitter spontaan heeft bedacht als titel bij de foto. Maar wie weet zijn ze bij Studio 100 inderdaad ook niet erg creatief in het bedenken van een naam voor het nieuwe programma. Overigens, gedurende de zomermaanden (die nu zijn ingegaan) wordt Iedereen beroemd vervangen door 1000 Zonnen.
pi_162679122
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 17:08 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik vind dat niet evident, het lijkt me eerder een variant op de titel van het VRT programma Iedereen beroemd die iemand op Twitter spontaan heeft bedacht als titel bij de foto. Maar wie weet zijn ze bij Studio 100 inderdaad ook niet erg creatief in het bedenken van een naam voor het nieuwe programma. Overigens, gedurende de zomermaanden (die nu zijn ingegaan) wordt Iedereen beroemd vervangen door 1000 Zonnen.
Haha ik dacht al dat jij zoiets zou zeggen. Overigens confirmde SIsi dat het echt de naam is van het nieuwe programma.

Laura was ook in een aflevering en tweette het zelfde.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162683983
Also queen Marthe has arrived.
Alhoewel ik denk dat Klaasje de slimste is maargoed...
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162703573
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 16:24 schreef Japepk het volgende:
Zo bedoel ik het niet. Ze merken nu dat K3 weer even opleeft onder de oudere fans, dus misschien brengen ze een plaat uit die niet per sé kinderachtig is als het meeste materiaal op 10.000 luchtballonnen, maar waar legit op gedanst kan worden in de kroeg. Ik blijf erbij, de spaanstalige versie van Oya lélé mag HKM van mij zó maken.
Ik hoop inderdaad dat de zomersingle meer doelgroepen aanspreekt. Over Oya Lélé gesproken... ik vind het toch echt jammer dat ik dat nummer niet meer hoor tussen de "foute" muziek in het uitgaansleven. Dat is gewoon een topnummer, of je K3 nu iets vindt of niet.
pi_162708716
De complete TV special 5 jaar K3 staat nu online als MP4.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:53:03 #88
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_162713068
nieuwe single op spotify

TEAM TAFEL
  vrijdag 3 juni 2016 @ 12:53:16 #89
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_162713080
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 07:10 schreef Riparius het volgende:
De complete TV special 5 jaar K3 staat nu online als MP4.
yessss dankjewel _O_ _O_ *O*
TEAM TAFEL
pi_162715124
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 12:53 schreef rowan634 het volgende:
nieuwe single op spotify

[ afbeelding ]
Ik vind hem echt onwijs lekker klinken. Wow Miguel! Goed geproduceerd! Geen trompetjes het klinkt zowaar 2016! Jammer dat Karbonkeltje wel weer in het midden moet staan.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162716385


De nieuwe zomersingle van HKM verscheen vandaag onverwacht!
Iemand benieuwd of het de zomersingles van K3 en KKJ kan overtreffen?

DOWNLOAD HIER
Link geldig tot 10 juni
  vrijdag 3 juni 2016 @ 15:58:47 #92
436222 Japepk
Padvinder
pi_162718482
Kan nu even niet luisteren, want op school, maar het klinkt wel ongelooflijk kamp-achtig :P Doet me denken aan Shenaya (of hoe je het schrijft) van de Pfaffs haha.
't Echte en 't ware!
pi_162718546
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:58 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik vind hem echt onwijs lekker klinken. Wow Miguel! Goed geproduceerd! Geen trompetjes het klinkt zowaar 2016! Jammer dat Karbonkeltje wel weer in het midden moet staan.
Alles voor het plaatje: de HKM opstelling (v.l.n.r.) is de enige waarbij je een raaklijn kunt trekken langs hun kruinen die parallel is met de basislijn van het logo.
pi_162718595
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 16:01 schreef Riparius het volgende:

[..]

Alles voor het plaatje: de HKM opstelling (v.l.n.r.) is de enige waarbij je een raaklijn kunt trekken langs hun kruinen die parallel is met de basislijn van het logo.
Dan doen ze het logo toch recht.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 16:53:07 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162719666
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 13:58 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik vind hem echt onwijs lekker klinken. Wow Miguel! Goed geproduceerd! Geen trompetjes het klinkt zowaar 2016! Jammer dat Karbonkeltje wel weer in het midden moet staan.
Dat hoor je toch niet :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162720167
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 16:53 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat hoor je toch niet :D
Hangt van de productie af. Je kunt het zo maken dat je precies hoort wie er in het midden staat (en wie links en wie rechts) maar dat wordt tegenwoordig nauwelijks meer gedaan behalve misschien bij akoestische (unplugged) opnamen zonder overdubs.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 18:14:32 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_162721044
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 17:21 schreef Riparius het volgende:

[..]

Hangt van de productie af. Je kunt het zo maken dat je precies hoort wie er in het midden staat (en wie links en wie rechts) maar dat wordt tegenwoordig nauwelijks meer gedaan behalve misschien bij akoestische (unplugged) opnamen zonder overdubs.
iedereen adviseert altijd om vocals mono op te nemen iig ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_162723606
Geef mij maar lekker wel trompetjes op een zomersingle, als dit t alternatief is.
pi_162738863
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 17:21 schreef Riparius het volgende:

[..]

Hangt van de productie af. Je kunt het zo maken dat je precies hoort wie er in het midden staat (en wie links en wie rechts) maar dat wordt tegenwoordig nauwelijks meer gedaan behalve misschien bij akoestische (unplugged) opnamen zonder overdubs.
Lol ik had t over de cd hoes...

Bij de HKM liedjes hoor je Marthe hoor je altijd er boven uit in de singles omdat zij de dunne stemmen van Hanne en Koelboxje moet samen trekken. Bij Ushuaia hoor je de standaard Afrikaanse zangeres er nog overheen + andere mensen.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162743526
Ik dacht even, WTF, ayahuasca?! :') Maar Ushuaïa dus. Da's is gewoon een hippe club op Ibiza :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2016 17:31:22 ]
pi_162743760
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 20:22 schreef Maartel het volgende:
Geef mij maar lekker wel trompetjes op een zomersingle, als dit t alternatief is.
Mee eens. Het ietwat droge muzikale arrangement zou acceptabel zijn als er een leuke melodie onder zat met een groot refrein (Eyo) maar die dingen mis ik hier. Teleurstelling. Ik kan me niet voorstellen dat dit erg gaat aanslaan, maar misschien projecteer ik dan mijn mening op de massa.
pi_162744013
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 17:40 schreef Cynicio het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit erg gaat aanslaan, maar misschien projecteer ik dan mijn mening op de massa.
Ik denk het ook lol
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162749581
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 17:30 schreef Toeps het volgende:
Ik dacht even, WTF, ayahuasca?! :') Maar Ushuaïa dus. Da's is gewoon een hippe club op Ibiza :P
Dat inderdaad. Hier is de website van de club. Maar het is een vreemde naam en dat komt omdat de club weer is vernoemd naar de stad Ushuaia (zonder trema), dat is de meest zuidelijke stad op aarde in Vuurland (Argentinië). Het is geen Spaans maar Yagán en het schijnt oorspronkelijk iets te betekenen als 'baai met uitzicht op de zonsondergang' (Sunset Bay) en inderdaad ligt de stad Ushuaia aan zo'n baai. Maar Miguel & Co. bedoelen ongetwijfeld de Ushuaïa club op Ibiza. Alleen had er dan wel een trema op de i moeten staan.
pi_162753565
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 21:28 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Hier is de website van de club. Maar het is een vreemde naam en dat komt omdat de club weer is vernoemd naar de stad Ushuaia (zonder trema), dat is de meest zuidelijke stad op aarde in Vuurland (Argentinië). Het is geen Spaans maar Yagán en het schijnt oorspronkelijk iets te betekenen als 'baai met uitzicht op de zonsondergang' (Sunset Bay) en inderdaad ligt de stad Ushuaia aan zo'n baai. Maar Miguel & Co. bedoelen ongetwijfeld de Ushuaïa club op Ibiza. Alleen had er dan wel een trema op de i moeten staan.
De videoclip komt vrijdag uit (10 juni). Zou wel grappig zijn als de video daar is opgenomen, denk het niet, wordt vast een studio in Studio 100 headquarters.

[ Bericht 0% gewijzigd door Poedelpoes op 04-06-2016 23:59:28 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162754856
Téveel druk om de meisjes definitief op de kaart te zetten, en dat hoor je. Misschien ook wel teveel druk om het als iets uit 2016 te laten klinken. Totaal kapotgeproduceerd. Sommige oudere nummers zijn guilty pleasures, maar ik kan hier maar weinig 'pleasure' aan beleven.

En mogelijk heeft het Studio 100-team zich teveel aangetrokken van opmerkingen als 'Klaasje zingt vals'. Maar dan heb ik nog liever een valse noot hier en daar dan een anonieme autotune-stem.

Edit: afgaande op de iTunes-lijst lijk ik niet de enige die er maar weinig in hoort. --> https://www.hotmusiccharts.com/nl/itunes/100

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2016 00:50:35 ]
pi_162758967
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 00:43 schreef female81 het volgende:

En mogelijk heeft het Studio 100-team zich teveel aangetrokken van opmerkingen als 'Klaasje zingt vals'. Maar dan heb ik nog liever een valse noot hier en daar dan een anonieme autotune-stem.
Tja had dan gekozen voor de betere zangeressen met de 'kut persoonlijkheid' (of de talloze meiden dei niet in t plaatje pasten' Demi <3'
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162759175
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 00:43 schreef female81 het volgende:
Misschien ook wel teveel druk om het als iets uit 2016 te laten klinken. Totaal kapotgeproduceerd.
Ik hoop niet dat K3 deze trend voort gaat zetten. Ik snap dat er ontwikkelingen zijn in de muziekwereld, maar Miguel moet niet buiten zijn mogelijkheden gaan opereren. Qua productie en arrangementen viel 10.000 Luchtballonnen al zwaar tegen vergeleken met de laatste paar KKJ albums. Erg droog, erg "gemaakt" en eentonig. Geen opbouw qua instrumenten (ik vraag me af of er wel 1 instrument is dat niet uit een synth kwam). Een nummer als Woef (ja, Woef) grijpt nog een beetje terug naar die oude stijl met de leuke harmonieën en de doo-wop sound die Miguel meerdere malen heeft gebruikt.

Zonde, want er staan best leuke nummers op die CD. Kusjessoldaten heeft een erg goed refrein, maar er zit totaal geen variatie in het nummer. Drums + bas + fluit + trompet voor de coupletten en het refrein. Dan een standaard K3 bridge. Dan een toontje omhoog voor het laatste refrein. Beetje van de lopende band.
pi_162759675
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 00:43 schreef female81 het volgende:
Edit: afgaande op de iTunes-lijst lijk ik niet de enige die er maar weinig in hoort. --> https://www.hotmusiccharts.com/nl/itunes/100

K3 moet het ook van de (tv) marketing hebben single's als MaMaSe! en 10k balloons zijn alleen op nr 1 gekomen door de talentenjacht en omdat iedereen erover heeft gepraat. Alles wat pre MaMaSe! kon op nr 1 of hoge posities komen doordat er nog geen itunes was en K3 nog gewoon in de top 40 mocht komen, nu mogen ze dat niet meer. Jammer dat Ushuaia niet gehyped is, volgende week komt overigens de video uit, dus hoop dat ie dan in inmiddels in de itunes top 10 mag staan.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162759684
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:29 schreef Cynicio het volgende:
Beetje van de lopende band.
Achja productie van muziek gaat misschien lijken op de lopende band bezetting van de groep lol
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162765287
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 12:02 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

K3 moet het ook van de (tv) marketing hebben single's als MaMaSe! en 10k balloons zijn alleen op nr 1 gekomen door de talentenjacht en omdat iedereen erover heeft gepraat. Alles wat pre MaMaSe! kon op nr 1 of hoge posities komen doordat er nog geen itunes was en K3 nog gewoon in de top 40 mocht komen, nu mogen ze dat niet meer. Jammer dat Ushuaia niet gehyped is, volgende week komt overigens de video uit, dus hoop dat ie dan in inmiddels in de itunes top 10 mag staan.
Zoals K3 altijd zei: alles begint met een goed liedje. Toen ik tijdens K2 zoekt K3 de eerste keer MaMaSé hoorde, vond ik het direct een topnummer en na al die jaren staat het voor mij nog steeds als een huis. En het nummer is voor mij (en talloze anderen) voor altijd verbonden aan de komst van Josje. Met 10k luchtballonnen had ik geen wow gevoel, en nu met Ushuaia ook niet, en dat heeft verder niets met hitnoteringen te maken.

Het is overigens niet zo dat HKM niet meer in de Top 40 zou kunnen komen. Sinds 2014 tellen downloads niet meer mee maar streaming wel. Dat moet ook wel, want als je geen fysieke CD singles meer uitbrengt en downloads ook al niet meer meetelt dan blijft er niets anders over als je überhaupt nog een Top 40 wil samenstellen. Maar ja, zolang Miguel zich blijft verzetten tegen het beschikbaar maken van K3 / HKM nummers via streaming zal er dus inderdaad geen Top 40 notering meer kunnen komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 05-06-2016 17:47:49 ]
pi_162765814
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:16 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Tja had dan gekozen voor de betere zangeressen met de 'k*t persoonlijkheid' (of de talloze meiden die niet in 't plaatje pasten' Demi <3'
In dit interview afgenomen tijdens K3 zoekt K3 kreeg Miguel de volgende vraag voorgelegd:

Met wie werk jij 't liefst samen straks: supertalenten met een licht arrogant trekje, of iets minder begiftigde meisjes die wel makkelijker kneedbaar zijn?

En zijn antwoord:

Daar hoef ik niet lang over na te denken: supertalenten!

Lijkt me duidelijk dat Miguel dus niet zo blij is met HKM. Hij doet trouwens wel meer opmerkelijke uitspraken in ditzelfde interview. Zo zegt hij dat hij al tijdens de audities van K2 zoekt K3 bij Josje direct wist dat zij het moest worden en dat Kristel, Karen en Josje er alle drie spijt van zullen hebben als zij stoppen met K3.
pi_162772184
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:47 schreef Riparius het volgende:

[..]

In dit interview afgenomen tijdens K3 zoekt K3 kreeg Miguel de volgende vraag voorgelegd:

Met wie werk jij 't liefst samen straks: supertalenten met een licht arrogant trekje, of iets minder begiftigde meisjes die wel makkelijker kneedbaar zijn?

En zijn antwoord:

Daar hoef ik niet lang over na te denken: supertalenten!

Lijkt me duidelijk dat Miguel dus niet zo blij is met HKM. Hij doet trouwens wel meer opmerkelijke uitspraken in ditzelfde interview. Zo zegt hij dat hij al tijdens de audities van K2 zoekt K3 bij Josje direct wist dat zij het moest worden en dat Kristel, Karen en Josje er alle drie spijt van zullen hebben als zij stoppen met K3.
Bewijsstuk 1

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162774099
Marthe wow en Hanne omg no

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162774535
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 17:21 schreef Riparius het volgende:

[..]

Zoals K3 altijd zei: alles begint met een goed liedje. Toen ik tijdens K2 zoekt K3 de eerste keer MaMaSé hoorde, vond ik het direct een topnummer en na al die jaren staat het voor mij nog steeds als een huis. En het nummer is voor mij (en talloze anderen) voor altijd verbonden aan de komst van Josje. Met 10k luchtballonnen had ik geen wow gevoel, en nu met Ushuaia ook niet, en dat heeft verder niets met hitnoteringen te maken.

Het is overigens niet zo dat HKM niet meer in de Top 40 zou kunnen komen. Sinds 2014 tellen downloads niet meer mee maar streaming wel. Dat moet ook wel, want als je geen fysieke CD singles meer uitbrengt en downloads ook al niet meer meetelt dan blijft er niets anders over als je überhaupt nog een Top 40 wil samenstellen. Maar ja, zolang Miguel zich blijft verzetten tegen het beschikbaar maken van K3 / HKM nummers via streaming zal er dus inderdaad geen Top 40 notering meer kunnen komen.
Mee eens over MaMaSé. Sterk nummer met veel meer power dan 10.000 Luchtballonnen.

Ik kan me een verhaal herinneren waarin stond dat de organisatie achter de Top 40 moe werd van de K3 hits en de groep daardoor "verbannen" was van de lijst. Het staat me heel helder bij maar ik kan het artikel niet terugvinden. Ik zie dat MaMaSé wel de top 40 heeft gehaald destijds, dus ik begin een beetje te twijfelen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cynicio op 05-06-2016 22:39:49 ]
pi_162774623
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:23 schreef Poedelpoes het volgende:
Marthe wow en Hanne omg no

Dat hevig ingestudeerde K3-showtje verliest toch een beetje haar glans bij concerten als deze. Er is totaal geen ruimte voor variatie of interactie met het publiek omdat het dansje strak gevolgd moet worden.
pi_162774881
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:34 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Dat hevig ingestudeerde K3-showtje verliest toch een beetje haar glans bij concerten als deze. Er is totaal geen ruimte voor variatie of interactie met het publiek omdat het dansje strak gevolgd moet worden.
Dan was dit toch leuker

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zondag 5 juni 2016 @ 22:45:07 #117
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_162775100
quote:
Dat is wel leuker, maar bij de eerste optredens van KKJ, zal het ook wel nog niet allemaal vrij en blij geïmproviseerd en los geweest zijn. Ik weet niet of ze al zo ver zijn dat ze zich dan echt een houding weten te geven, zonder de dansjes erbij...
  zondag 5 juni 2016 @ 22:45:34 #118
436222 Japepk
Padvinder
pi_162775118
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 11:29 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat K3 deze trend voort gaat zetten. Ik snap dat er ontwikkelingen zijn in de muziekwereld, maar Miguel moet niet buiten zijn mogelijkheden gaan opereren. Qua productie en arrangementen viel 10.000 Luchtballonnen al zwaar tegen vergeleken met de laatste paar KKJ albums. Erg droog, erg "gemaakt" en eentonig. Geen opbouw qua instrumenten (ik vraag me af of er wel 1 instrument is dat niet uit een synth kwam). Een nummer als Woef (ja, Woef) grijpt nog een beetje terug naar die oude stijl met de leuke harmonieën en de doo-wop sound die Miguel meerdere malen heeft gebruikt.

Zonde, want er staan best leuke nummers op die CD. Kusjessoldaten heeft een erg goed refrein, maar er zit totaal geen variatie in het nummer. Drums + bas + fluit + trompet voor de coupletten en het refrein. Dan een standaard K3 bridge. Dan een toontje omhoog voor het laatste refrein. Beetje van de lopende band.
Zeker waar, de nummers voelen erg plat, zonder sound. Het valt me altijd erg op als je het verschil hoort tussen 'Jij bent de bom' in de liveshows en op het album:



Wég vette gitaren, weg flow.
't Echte en 't ware!
pi_162775174
quote:
Het zal nog een aantal jaar duren voordat HKM dit kunnen doen. Op zich wel begrijpelijk, maar het steekt toch een beetje om van drie ervaren vrouwen naar drie nog redelijk onzekere te gaan.
  zondag 5 juni 2016 @ 22:49:17 #120
451157 MarieAlice
MarieAlice
pi_162775268
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:45 schreef Japepk het volgende:

[..]

Zeker waar, de nummers voelen erg plat, zonder sound. Het valt me altijd erg op als je het verschil hoort tussen 'Jij bent de bom' in de liveshows en op het album:



Wég vette gitaren, weg flow.
True!
pi_162775512
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:45 schreef Japepk het volgende:

[..]

Zeker waar, de nummers voelen erg plat, zonder sound. Het valt me altijd erg op als je het verschil hoort tussen 'Jij bent de bom' in de liveshows en op het album:



Wég vette gitaren, weg flow.
De band brengt een bepaalde warmte en onvoorspelbaarheid. Een echt drumstel zal altijd een warmer geluid hebben dan de drums die Miguel in Pro Tools bij elkaar raapt en het geluid wordt inderdaad mooi opgevuld door de gitaren. Hierom blijf ik een voorstander van K3 mét band. De "specifiekere" synth melodietjes kunnen van een tape komen, maar de drums, gitaren en blazers mogen van mij live zijn.
pi_162786546
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:55 schreef Cynicio het volgende:
Hierom blijf ik een voorstander van K3 mét band.
Zou ik ook zijn als ze dan een synth-achtige backing nemen. Ik kan de MaMaSe! intro met trompetten echt niet aan.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 6 juni 2016 @ 14:30:46 #123
436222 Japepk
Padvinder
pi_162788248
Op
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 13:13 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Zou ik ook zijn als ze dan een synth-achtige backing nemen. Ik kan de MaMaSe! intro met trompetten echt niet aan.
Op zich is er niets mis met de sythesizer, als hij maar gebruikt wordt om 'elektrisch' geluid te maken. Bij bijvoorbeeld Mama Sé doet de synth geen instrumenten na, bij 'Jij bent de bom' wel, en dan klinkt het vaak al snel goedkoop. Bij Ushuaïa vind ik de synth ook niet echt storend, maar verder voelt het nummer wel een beetje kaal.
't Echte en 't ware!
pi_162798176
Josje is weer veilig thuis van haar rondreis door Latijns-Amerika.
pi_162806185
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 23:41 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

De videoclip komt vrijdag uit (10 juni). Zou wel grappig zijn als de video daar is opgenomen, denk het niet, wordt vast een studio in Studio 100 headquarters.
Inmiddels is bekend dat de clip wel buiten is opgenomen (vanwege brandende fakkels met gekleurde rook) maar dan in Boom, op een paar kilometer van Schelle.
pi_162812379
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162812622
En als ik het goed begrepen heb zit er ook een soort festival/clamping verhaaltje tussen de shots waarin ze met vuurwerk/rook spelen en de altijd leuke dansstukjes en close ups. Ben benieuwd ;o
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162812701
Ziet er tot nog toe goed uit. Ik verwachtte een soort 1 op 1 kopie van Eya Hoya.
pi_162813113
Vind het toch allemaal helemaal geen leuk liedje. Fake drums, dat maakt het zo goedkoop geluidje. Stemmen een en al autotune. En geen idee waar het refreintje over gaat, dus ik kom daar ook al niet verder dan de naam van douchegel/shampoo. Voor mij klinkt het alsof ze nog ergens iets in de kast hadden liggen (dat gebeurt al eens met shampoo), en daar dan maar een single van hebben gemaakt op een vrij weekend.

Wel een prima idee dat niet meer alles van albums komt.
pi_162813978
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:08 schreef jen__ het volgende:
Vind het toch allemaal helemaal geen leuk liedje. Fake drums, dat maakt het zo goedkoop geluidje. Stemmen een en al autotune. En geen idee waar het refreintje over gaat, dus ik kom daar ook al niet verder dan de naam van douchegel/shampoo. Voor mij klinkt het alsof ze nog ergens iets in de kast hadden liggen (dat gebeurt al eens met shampoo), en daar dan maar een single van hebben gemaakt op een vrij weekend.

Wel een prima idee dat niet meer alles van albums komt.
Ik vermoed dat deze gewoon op het volgende album zal staan..
pi_162822487
Hier nog een nieuwsitem van ATV over de opname van de nieuwe clip.
pi_162832089
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:36 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik vermoed dat deze gewoon op het volgende album zal staan..
Yup, maar hopelijk niet als de leadsingle.
pi_162833015
TV tip: vandaag (woensdag) Karen Damen bij Van Gils & gasten. Ze komt onder meer praten over de tekenfilm Dory waarvoor ze de stem van Destiny heeft ingesproken. Het programma begint rond 22:15 op één.
pi_162836676
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 01:20 schreef Riparius het volgende:
TV tip: vandaag (woensdag) Karen Damen bij Van Gils & gasten. Ze komt onder meer praten over de tekenfilm Dory waarvoor ze de stem van Destiny heeft ingesproken. Het programma begint rond 22:15 op één.
Zo jammer dat ze ook niet in de Nederlandse versie zit, wij krijgen fucking Nicolette van Dam :l
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162836955
Het is bijna alsof Marthe een nose job heeft gehad, of is dit gewoon goeie contouring?



[ Bericht 72% gewijzigd door Poedelpoes op 08-06-2016 16:17:36 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162836993
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162841546
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:04 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Zo jammer dat ze ook niet in de Nederlandse versie zit, wij krijgen fucking Nicolette van Dam :l
Op de DVD (en Blu-ray) zullen zowel de Nederlandse als de Vlaamse nasynchronisatie staan, naast uiteraard het originele Engelse geluid. We hoeven Karen dus uiteindelijk niet te missen en je hoeft er ook niet speciaal voor naar een Vlaamse bioscoop tenzij je echt niet kunt wachten.

Overigens, in mijn EPG zie ik nu dat Van Gils & Gasten wat eerder begint dan gisteren was aangegeven, er staat nu dat het programma al begint om 22:05.
pi_162867961
Tijd voor een beetje K3 nostalgie dat ik hier of elders nog niet voorbij heb zien komen. In de hoogtijdagen met Kathleen zijn er heel wat stripboeken van K3 verschenen onder de titel De avonturen van K3 en deze zijn toch heel wat leuker en ook interessanter (door alle refs) dan de huidige gelijknamige animatieserie.

Na het vertrek van Kathleen en de komst van Josje is er nog gestart met een nieuwe reeks die dan ook De nieuwe avonturen van K3 heette, maar hiervan zijn slechts twee deeltjes verschenen, in 2009 en 2010. Dat laatste is wel vreemd, want in aflevering 2.12 van K3 kan het! (opgenomen in de zomer van 2014) is te zien dat striptekenaar Charel Cambré de laatste hand legt aan een nieuw K3 album. Kennelijk wilde men dus de reeks na een pauze van vier jaar weer nieuw leven inblazen, maar het nieuwe album is nooit uitgebracht door het opdoeken van K3 waardoor Cambré dus maandenlang voor joker heeft gewerkt.

Alle 19 gepubliceerde strips staan nu in digitale vorm online als .cbr bestanden. Om deze te kunnen lezen heb je een geschikte viewer nodig. In het mapje Viewer staat een portable versie van Gonvisor (geen installatie nodig), dat is een viewer voor Windows. Gebruik je een ander systeem dan moet je zelf maar even een (kosteloze) viewer downloaden. Hier vind je wat suggesties.
pi_162868980
Overigens komt de avond show op VTM, volgende week ofzo dacht ik.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162869063
Eyo in HD, dat is eventjes raar lol. Zouden ze MaMaSe! ook in Hd hebben?

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162870453

Buitenshots zien er tof uit. Dat voor die vlag kennen we nu wel.
pi_162871677
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:08:52 #143
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_162876000
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:11 schreef Riparius het volgende:
Tijd voor een beetje K3 nostalgie dat ik hier of elders nog niet voorbij heb zien komen. In de hoogtijdagen met Kathleen zijn er heel wat stripboeken van K3 verschenen onder de titel De avonturen van K3 en deze zijn toch heel wat leuker en ook interessanter (door alle refs) dan de huidige gelijknamige animatieserie.

Na het vertrek van Kathleen en de komst van Josje is er nog gestart met een nieuwe reeks die dan ook De nieuwe avonturen van K3 heette, maar hiervan zijn slechts twee deeltjes verschenen, in 2009 en 2010. Dat laatste is wel vreemd, want in aflevering 2.12 van K3 kan het! (opgenomen in de zomer van 2014) is te zien dat striptekenaar Charel Cambré de laatste hand legt aan een nieuw K3 album. Kennelijk wilde men dus de reeks na een pauze van vier jaar weer nieuw leven inblazen, maar het nieuwe album is nooit uitgebracht door het opdoeken van K3 waardoor Cambré dus maandenlang voor joker heeft gewerkt.

Alle 19 gepubliceerde strips staan nu in digitale vorm online als .cbr bestanden. Om deze te kunnen lezen heb je een geschikte viewer nodig. In het mapje Viewer staat een portable versie van Gonvisor (geen installatie nodig), dat is een viewer voor Windows. Gebruik je een ander systeem dan moet je zelf maar even een (kosteloze) viewer downloaden. Hier vind je wat suggesties.
hier ben ik het echt helemaal mee eens :Y die strips waren/zijn zo leuk geschreven :Y was echt een veel betere serie geweest als ze de strips of in ieder geval die stijl hadden vertaald naar een tekenfilm, in plaats van die totally spies kopie wat het nu is.

en echt geweldig dat je dit post, superbedankt! _O_ _O_ heb ze zelf maar tot de kletskousclub thuis liggen. heel benieuwd naar de strips die daarop volgen.
TEAM TAFEL
pi_162876582
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 17:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Eyo in HD, dat is eventjes raar lol. Zouden ze MaMaSe! ook in HD hebben?

Dit kan ook opgeschaald zijn naar 1080p vanaf standaard PAL (576i) dan ziet het er sowieso al beter uit dan een standaard YouTube video met 480p.

Studio 100 is op een gegeven moment (2010 ?) wel in HD gaan werken maar ik denk niet dat ze meteen alles in HD zijn gaan draaien. De K3 kan het! show hebben ze in ieder geval wel in HD gedraaid en ook in HD op YouTube gezet, vergelijk bijvoorbeeld dit:


Als je dit full screen in 1080p bekijkt dan zie je toch echt veel meer detaillering dan bij de studioclip van Eyo!.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 09-06-2016 23:43:30 ]
pi_162877853
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:22 schreef Poedelpoes het volgende:
Wat kut gezongen en kut gefilmed lol

Geluid is niet veel beter, maar hier zie je de dames wel r3delijk goed.

pi_162879888
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:55 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Geluid is niet veel beter, maar hier zie je de dames wel r3delijk goed.

Marthe redt dit van de ondergang.
pi_162880844
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 17:11 schreef Poedelpoes het volgende:
Overigens komt de avond show op VTM, volgende week ofzo dacht ik.
De uitzending is op vrijdag 24 juni tussen 21:00 en 23:00. En volgens deze site gaat het om de show van 8 mei, dus niet één van de avondshows.
pi_162882088
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:40 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Marthe redt dit van de ondergang.
Godmeja die overslaande stemmen van Hanne en Klaasje wat erg dit. Best wel leuk dansje eigenlijk, veel meer meidengroep. Jammer ook at ze het einde niet hoger zingen. Denk overigens dat ze voor de tv uitzending gewoon de studio versie erover heen gooien of een ingezongen versie die doet lijken alsof het live goed is. Deze disaster zou ik niet uit hebben gezonden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Poedelpoes op 10-06-2016 02:37:36 ]
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162882172
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162884275
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:55 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Geluid is niet veel beter, maar hier zie je de dames wel r3delijk goed.

Teeeheeering. Gooien ze nou op 2:12 maar van ellende de band-versie erop? Je hoort Marthe nog als ze haar micro al omlaag heeft gedaan?

En Hanne grijpt in het begin naar haar oortje lijkt het?
pi_162886027
Ik vrees voor de meisjes dat de overgang van samenwerking met de vorige K3 (bij de recent beëindigde concertreeks konden de oude leden de nieuwe nog een zetje geven) naar het volledig zélf behalen van succes weleens moeilijker zou kunnen zijn dan dat ze bij Studio 100 gehoopt hadden.

Of zouden kinderen dat nog niet horen, dat er maar eentje van de drie goed genoeg zingt?
  vrijdag 10 juni 2016 @ 16:16:59 #152
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_162892687
ze zouden meer met een backing track of pre-recorded vocals moeten werken totdat hun stemmen wat meer zijn getraind. K3 is geen beginnend groepje maar een merk van een bepaalde kwaliteit.
of misschien dat mensen het aandoenlijk vinden ofzo als er een valse kreet tussen zit :+ :+
TEAM TAFEL
pi_162892700
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 10:07 schreef Toeps het volgende:
Teeeheeering. Gooien ze nou op 2:12 maar van ellende de band-versie erop? Je hoort Marthe nog als ze haar micro al omlaag heeft gedaan?

En Hanne grijpt in het begin naar haar oortje lijkt het?
jaa *huilt*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162892708
Zijn stem is zo vervelend lol maar wel grappige cover

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162892954
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:16 schreef rowan634 het volgende:
ze zouden meer met een backing track of pre-recorded vocals moeten werken totdat hun stemmen wat meer zijn getraind. K3 is geen beginnend groepje maar een merk van een bepaalde kwaliteit.
of misschien dat mensen het aandoenlijk vinden ofzo als er een valse kreet tussen zit :+ :+
Blijkbaar lukt het ook bij duizenden kandidaten (keus genoeg, zou je zeggen) niet om een drietal bij elkaar te krijgen waarvan de leden niet alleen bij elkaar passen, maar óók nog het complete pakket hebben. Dus het juiste voorkomen + spontaan + danstechnisch geen volslagen stijve hark zijn + béétje kunnen acteren + zang minimaal een 7 (Adele-niveau hoeft bij zo'n groep niet, maar het moet wel lekker in het gehoor liggen). :{
pi_162893249
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:29 schreef female81 het volgende:

[..]

Blijkbaar lukt het ook bij duizenden kandidaten (keus genoeg, zou je zeggen) niet om een drietal bij elkaar te krijgen waarvan de leden niet alleen bij elkaar passen, maar óók nog het complete pakket hebben. Dus het juiste voorkomen + spontaan + danstechnisch geen volslagen stijve hark zijn + béétje kunnen acteren + zang minimaal een 7 (Adele-niveau hoeft bij zo'n groep niet, maar het moet wel lekker in het gehoor liggen). :{
Achja in a perfect world



*Pakt schamteloos deze kans om fanart te tonen*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162893820
Die hadden elkaars ogen op de duur nog net niet uitgekrabt, vermoed ik.

De drie die het geworden zijn passen iig wel bij elkaar.
pi_162893884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:04 schreef female81 het volgende:
Die hadden elkaars ogen op de duur nog net niet uitgekrabt, vermoed ik.

De drie die het geworden zijn passen iig wel bij elkaar.
Ik heb zo'n gevoel dat Klaasje en Marthe ook elkaars ogen gaan uitkrabben lol
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162893988
Over iets meer dan 45 minuten komt Ushuaia uit! :)

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162894174
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162895198
Jammer dat 't nummer nog steeds wat matig is want de clip is prima.
pi_162895784
Echt wow dries

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 19:17:06 #163
436222 Japepk
Padvinder
pi_162896787
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:06 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Ik heb zo'n gevoel dat Klaasje en Marthe ook elkaars ogen gaan uitkrabben lol
Ik krijg wel steeds meer het gevoel dat Klaasje toch de zwak(st)e schakel is uiteindelijk. Zowel qua perormance/zang als persoonlijkheid.

De clip van Ushuaia is wel aardig inderdaad, beter dan al die studio-meuk. Het liedje is op zich niet heel slecht, maar een zomerhit wil ik het niet noemen. Dan hadden ze beter Mami Bisou of Meisjesdag in de etalage kunnen zetten.
't Echte en 't ware!
pi_162897071
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:17 schreef Japepk het volgende:
Ik krijg wel steeds meer het gevoel dat Klaasje toch de zwak(st)e schakel is uiteindelijk. Zowel qua perormance/zang als persoonlijkheid.
True, just there cause she's pretty doesn't work anymore lol
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 19:50:09 #165
436222 Japepk
Padvinder
pi_162897900
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:25 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

True, just there cause she's pretty doesn't work anymore lol
Indeed. Denk je eens in wat voor groep er had gestaan met Jindra... Maar die had Gertje de nek al omgedraaid. Jammer dat Studio100 daar zo gevoelig voor is geweest, wie goed bij het publiek lag. Marthe is er het beste voorbeeld van, die is Hanne in K3-heid keihard voorbij gesjeesd.
't Echte en 't ware!
pi_162909637
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:17 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik krijg wel steeds meer het gevoel dat Klaasje toch de zwak(st)e schakel is uiteindelijk. Zowel qua perormance/zang als persoonlijkheid.

De clip van Ushuaia is wel aardig inderdaad, beter dan al die studio-meuk. Het liedje is op zich niet heel slecht, maar een zomerhit wil ik het niet noemen. Dan hadden ze beter Mami Bisou of Meisjesdag in de etalage kunnen zetten.
Ja waarom ze niet gewoon Mami Bisou hebben uitgebracht, snap ik ook niet.
pi_162926604
Offtopic

Demi is eigenlijk heel slecht in interviews hahahah

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 21:25:00 #168
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_162927532
Isn't it ironic, don't you think
pi_162933327
quote:
Echt idioten lol
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162933945
Meanwhile

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  zondag 12 juni 2016 @ 21:08:26 #171
436222 Japepk
Padvinder
pi_162957111
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 21:02 schreef Poedelpoes het volgende:
Offtopic

Demi is eigenlijk heel slecht in interviews hahahah

Valt wel mee toch? Ik zou het wel leuk vinden als zij zo nu en dan op blijft duiken in de media. Leuker dan die hyperactieve vlogs van Lisa.

Ik heb Mami Bisou trouwens echt opnieuw ontdekt. Eerst liet ik dat nummer (met eigenlijk het hele ''rechterrijtje'' van 10k luchtballonen) links liggen, maar het klinkt echt lekker! Club/kroeg potentie.

Voor iedereen een kus en een knuffel, Mami Mami, jij wordt het lachen nooit moe!

Ook een van de weinige nummers waarbij de bridge er goed in past. Ik heb gisteren bij 'Als het binnenregent' de bridge eruit geknipt en wat bekomt dat nummer daarvan zeg!
't Echte en 't ware!
pi_162969726
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 16:42 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Achja in a perfect world

[ afbeelding ]

*Pakt schamteloos deze kans om fanart te tonen*
Liever Jindra, Lisa en Marthe
pi_162972036
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2016 10:28 schreef Unites het volgende:

[..]

Liever Jindra, Lisa en Marthe
Dat was ook best leuk geweest ^^
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 13 juni 2016 @ 12:03:58 #174
436222 Japepk
Padvinder
pi_162972167
Nah, ik blijf Lisa erg gemaakt vinden. Definetely not K3.
't Echte en 't ware!
pi_162978210
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef Japepk het volgende:
Nah, ik blijf Lisa erg gemaakt vinden. Definetely not K3.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  maandag 13 juni 2016 @ 18:04:40 #176
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_162980769
dat heb ik dus bij Jindra. zo fake :X en dat vreselijke musicalstemmetje
ze kan goed zingen, maar voor k3 was het niks imo

[ Bericht 10% gewijzigd door rowan634 op 13-06-2016 18:12:06 ]
TEAM TAFEL
  maandag 13 juni 2016 @ 22:36:24 #177
436222 Japepk
Padvinder
pi_162992342
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:04 schreef rowan634 het volgende:
dat heb ik dus bij Jindra. zo fake :X en dat vreselijke musicalstemmetje
ze kan goed zingen, maar voor k3 was het niks imo
Maar voor 'het blondje' was Jindra wel de betere keus van de twee. Ach, het grote nadeel aan die hele talentenshow, 'wat als..'
't Echte en 't ware!
pi_162994979
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_162995514
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 12:03 schreef Japepk het volgende:
Nah, ik blijf Lisa erg gemaakt vinden. Definetely not K3.
Oh? Waarom zit Klaasje er dan wel in? :')
pi_162995541
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2016 18:04 schreef rowan634 het volgende:
dat heb ik dus bij Jindra. zo fake :X en dat vreselijke musicalstemmetje
ze kan goed zingen, maar voor k3 was het niks imo
Ze is gewoon een prima mediapersoonlijkheid die zich uitstekend kan profileren en goed in de markt neer kan zetten. Ze toont ervaring, wilskracht en professionaliteit.
  dinsdag 14 juni 2016 @ 10:12:04 #181
436222 Japepk
Padvinder
pi_162998998
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 00:13 schreef Unites het volgende:

[..]

Oh? Waarom zit Klaasje er dan wel in? :')
Ik kan wel volgen hoe Studio 100 voor Klaasje heeft gekozen. Zij heeft een vrij typisch/herkenbaar uiterlijk. Lisa vond ik te 13-in-een-dozijn.
't Echte en 't ware!
pi_162999252
Bovendien was er een gebrek aan geschikte blondjes (of mensen waarbij dat goed had kunnen staan; dat was bij Lisa nogal twijfelachtig), en het publiek vond zowel Suzan als Jindra een beetje mwoah. En daarbij was Klaasje de enige blonde die goed bij de Belgische meisjes paste. Dus ze konden eigenlijk geen kant op.

T'is een plaatje om te zien en qua type precies goed voor die groep (en inderdaad ook herkenbaar), maar ik kan me voorstellen dat Miguel & co er ooit slapeloze nachten van hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2016 10:26:06 ]
pi_163001592
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 10:22 schreef female81 het volgende:
T'is een plaatje om te zien en qua type precies goed voor die groep (en inderdaad ook herkenbaar), maar ik kan me voorstellen dat Miguel & co er ooit slapeloze nachten van hebben.
Miguel vooral, hij werkte het liefst met meisjes als Lauren, Jindra en Demi maarja
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163048137
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:12 schreef Sisiorange94 het volgende:

Het is zo jammer. Deze DVD had zo mooi kunnen zijn als ze hem tegen het einde van de tour hadden opgenomen. Of zelfs de allerlaatste show. Dan was het een mooie opname geweest, een echt afscheid van KKJ, waarbij HKM had kunnen laten zien dat ze waardige opvolgsters zijn. Ik begrijp echt niet waarom ze hier niet voor gekozen hebben.

Sisi hield het enkele maanden geleden nog voor onmogelijk, maar het schijnt er dan toch van te komen: Aaron weet te melden dat de avondshow van K3 die op zaterdag 7 mei j.l. in Antwerpen werd gespeeld dan toch op DVD zal worden uitgebracht. De DVD zou vanaf 2 september a.s. verkrijgbaar moeten zijn.

En, laten we niet vergeten dat VTM op vrijdag 24 juni a.s. tussen 21:00 en 23:00 een integrale registratie uitzendt van de laatste K3 show van de voorbije tour van zondag 8 mei j.l.

Blijf geloven in je dromen, want op een dag komen ze uit!

--- Kristel Verbeke
pi_163049755
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:17 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik krijg wel steeds meer het gevoel dat Klaasje toch de zwak(st)e schakel is uiteindelijk. Zowel qua perormance/zang als persoonlijkheid.


Dit valt mij ook op. Hanne is duidelijk het meest gegroeid en zingt nu ook goed. Marthe was altijd al goed maar die zat al in het K3 koor. Klaasje zingt duidelijk een stuk minder goed dan de andere twee, ondanks dat ze in het koor zat van de kerk. Ik weet niet of dat komt doordat zij meer tijd nodig heeft om te groeien of niet.
  woensdag 15 juni 2016 @ 23:18:51 #186
436222 Japepk
Padvinder
pi_163049973
Het viel me bij de liveshow op 5 mei wel op dat Klaasje ietwat vooruit gegaan was in vergelijking met maart, maar haar stem blijft zo instabiel.
't Echte en 't ware!
  donderdag 16 juni 2016 @ 08:34:48 #187
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163053602
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:18 schreef Japepk het volgende:
Het viel me bij de liveshow op 5 mei wel op dat Klaasje ietwat vooruit gegaan was in vergelijking met maart, maar haar stem blijft zo instabiel.
vooruit qua wat? Uiterlijk dansjes zang?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 16 juni 2016 @ 08:35:57 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_163053622
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2016 23:13 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

Dit valt mij ook op. Hanne is duidelijk het meest gegroeid en zingt nu ook goed. Marthe was altijd al goed maar die zat al in het K3 koor. Klaasje zingt duidelijk een stuk minder goed dan de andere twee, ondanks dat ze in het koor zat van de kerk. Ik weet niet of dat komt doordat zij meer tijd nodig heeft om te groeien of niet.
Als in een kerkkoor zingen een garantie is voor talent dan ben ik ook een topzanger O-)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_163054347
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 08:35 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als in een kerkkoor zingen een garantie is voor talent dan ben ik ook een topzanger O-)
ze heeft wel meer ervaring dan hanne. :P

Het valt me nu pas op dat Lauren, jindra en Lisa alledrie veel meer ervaring hebben (opleidingen en Lauren haar geschiedenis) en dat vervolgens de uiteindelijke K3 alleen marthe als ervaren meid heeft :')
pi_163063798
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 09:27 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

ze heeft wel meer ervaring dan hanne. :P

Het valt me nu pas op dat Lauren, jindra en Lisa alledrie veel meer ervaring hebben (opleidingen en Lauren haar geschiedenis) en dat vervolgens de uiteindelijke K3 alleen marthe als ervaren meid heeft :')
Jaa hahaha. omdat Marthe waarschijnlijk meer mold-able is dan de andere meiden met meer ervaring. Maargoed ;'( Ik denk nu we weten dat Koelboxje de zwakste schakel is qua zang, was er toch beter voor Lauren gekozen, die toch wel t beste in elkaar naar boven leken te halen. Alleen zou Hanne dan soms een beetje een derde wieltje zijn, maar goed dat was Josje/Kathleen soms ook.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163064049
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:41 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Jaa hahaha. omdat Marthe waarschijnlijk meer mold-able is dan de andere meiden met meer ervaring. Maargoed ;'( Ik denk nu we weten dat Koelboxje de zwakste schakel is qua zang, was er toch beter voor Lauren gekozen, die toch wel t beste in elkaar naar boven leken te halen. Alleen zou Hanne dan soms een beetje een derde wieltje zijn, maar goed dat was Josje/Kathleen soms ook.
ja idd alleen moet her zo nodig blond/zwart/rood zijn :')
pi_163064133
HKM nu op Marathon radio, en Klaasje heeft een stabiele stem vandaag wow. Ze doen nu Ushuaia akoestisch.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163064238
quote:
1s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:50 schreef PaarseStabilo het volgende:

[..]

ja idd alleen moet her zo nodig blond/zwart/rood zijn :')
Bedoel meer van Lauren ipv Klaasje ahha, maar K3 zonder Koolhydraatje was sws mooi geweest.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163075807
Wereldnieuws in Vlaanderen: de nieuwe haarkleur van Karen is het meest gelezen bericht op deredactie.be.
  donderdag 16 juni 2016 @ 23:29:01 #195
436222 Japepk
Padvinder
pi_163076080
Hoewel het niet wereldschokkend ander is, is het toch apart. Volgens mij voor haarzelf ook iets van symbolische waarde.
't Echte en 't ware!
pi_163076703

Jammer dat t nummer zo mwah is, maar ze doen 't best netjes inmiddels.
  vrijdag 17 juni 2016 @ 00:34:50 #197
436222 Japepk
Padvinder
pi_163077139
Klappertje lijkt het er wel uit te moeten persen. Ze staat ook heel de tijd met haar koptelefoon te klooien. Wel leuke outfits zo.
't Echte en 't ware!
pi_163080231
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 00:34 schreef Japepk het volgende:
Klappertje lijkt het er wel uit te moeten persen.
Misschien leest ze dit topic wel, en doet ze extra haar best. :+
pi_163087149
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 00:34 schreef Japepk het volgende:
Klappertje lijkt het er wel uit te moeten persen. Ze staat ook heel de tijd met haar koptelefoon te klooien. Wel leuke outfits zo.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163092052
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 16:57 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Bedoel meer van Lauren ipv Klaasje ahha, maar K3 zonder Koolhydraatje was sws mooi geweest.
klopt zeker. Ik denk dat het trio marthe/Lauren/hanne ook wel leuker zou zijn geweest. Marja studio 100 met hun blondjes :')
  vrijdag 17 juni 2016 @ 20:09:18 #201
436222 Japepk
Padvinder
pi_163095734
Plus voor de marketing moest er een Hollandse bij eh!
't Echte en 't ware!
pi_163099678
Jaaah, ze kunnen het wel! Die MNM-filmpjes zijn toch top! Dan lag het vast toch aan dramatische techniek bij dat slechte optreden op het plein...?
pi_163105490
TV tip: dit weekend weer K3 nostalgie. RTL Telekids 24/7 zendt zondag K3 de wereld rond uit (de registratie van de tour uit 2004-2005). Het begint rond 12:00.
pi_163166974
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163167269
'3 teenage girls'. _O-

Leuk hè, Photoshop. :')
pi_163186131
quote:
Ik heb altijd de indruk dat als Klaasje een choreo moet doen en tegelijk moet zingen, ze zich veel te druk maakt om alle leuke effectjes van de choreo en daardoor constant buiten adem klinkt. Hanne (en Marthe in mindere mate) zwakken eerder de choreo wat af om te zingen. En dat het daarom is dat ze in settings als deze meestal wat evenwichtiger klinkt.

Maar soit, mijn idee maar tuurlijk. :s)
pi_163186865
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 13:43 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Ik heb altijd de indruk dat als Klaasje een choreo moet doen en tegelijk moet zingen, ze zich veel te druk maakt om alle leuke effectjes van de choreo en daardoor constant buiten adem klinkt. Hanne (en Marthe in mindere mate) zwakken eerder de choreo wat af om te zingen. En dat het daarom is dat ze in settings als deze meestal wat evenwichtiger klinkt.

Maar soit, mijn idee maar tuurlijk. :s)
Dat lijkt me ook, Josje kan namelijk zingen en dansen tegelijk lol.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163187006
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 14:22 schreef Poedelpoes het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook, Josje kan namelijk zingen en dansen tegelijk lol.
Eh?
pi_163212520
wow, lekkere beat
Vooral de intro is zo'n moment dat je hersenen het even zwaar hebben door tegenstrijdige verwachtingen.
pi_163234453
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 13:01 schreef Banaanhangwagen het volgende:
wow, lekkere beat
Vooral de intro is zo'n moment dat je hersenen het even zwaar hebben door tegenstrijdige verwachtingen.
De coupletten klinken best goed, maar vanaf de pre-chorus gaat het mis omdat Loko Le en Zwaai als je Verliefd Bent in een hele andere toonsoort zitten.
pi_163235468
Je bent hip
Je bent cool
En je voeten staan niet stihil

Heeft iemand de .midi van dit lied?
pi_163239490
En ze brengen hun allergrootste hits


*drums gaan boem spelt*
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163240632
Wow Jindra! Wel goed geschreven refrain.



Klinkt ineens veel meer Regina Spektor ipv Musicalster/Maria op een berg
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163241320
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2016 14:33 schreef Poedelpoes het volgende:
Wow Jindra! Wel goed geschreven refrain.



Klinkt ineens veel meer Regina Spektor ipv Musicalster/Maria op een berg
Wow idd! :o

(alleen klinkt het voor mij wel nog steeds meer 'Let it go'/'A whole new world' dan Regina Spector)
pi_163244758
Oproep: is er iemand in Vlaanderen die morgen, vrijdag 24 juni, tussen 21:00 en 23:00 het afscheidsconcert van K3 op VTM zou kunnen opnemen in HD (liefst native 1080i) en dit ter beschikking zou kunnen stellen? Ik kan het programma wel rippen van de Medialaan sites, maar dan is het geen HD terwijl ik dit historische concert toch graag in HD zou willen hebben als aandenken. Met alleen een Digicorder van Telenet is het niet mogelijk opnamen in digitale vorm en verliesvrij uit het apparaat te krijgen, dus ik zoek echt iemand die over de juiste apparatuur beschikt. Reageren kan in dit topic of desgewenst per PM, in dat laatste geval is discretie verzekerd.
pi_163271348
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2016 22:20 schreef Toeps het volgende:
Jaaah, ze kunnen het wel! Die MNM-filmpjes zijn toch top! Dan lag het vast toch aan dramatische techniek bij dat slechte optreden op het plein...?
Reken maar dat er aardig wat postproductie aan te pas komt om het optreden in Groningen toonbaar en luisterbaar te maken. Vanavond om 21:25 op NPO1 kun je het resultaat zien.
pi_163271387
TV tip: voor wie de DVD niet heeft of deze nog niet heeft gezien: morgenochtend vroeg om 08:00 op RTL8 de TV special Het wensspel met Karen, Kristel en Josje.
pi_163276090
Het K3 afscheidsconcert, nu hier live te zien (inloggen met je gegevens van Stievie).
pi_163276107
Vanavond k3 in muziek op het plein
pi_163289639
Het afscheidsconcert van K3 dat VTM gisteravond uitzond bleek het avondconcert van 7 mei j.l. te zijn, hoewel verschillende Vlaamse websites hadden aangekondigd dat het allerlaatste concert van de voorbij tour van 8 mei zou worden uitgezonden (waarvan ook opnamen zijn gemaakt). Van het avondconcert van 7 mei zal in september een DVD verschijnen, maar wie de registratie nu al wil zien kan hier de uitzending van gisteren downloaden als MP4. Niet al te beste kwaliteit door de (te) lage bitrate van de stream maar het is beter dan niets. Als iemand een kwalitatief betere opname heeft dan houd ik mij aanbevolen.
pi_163292928
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2016 16:23 schreef Riparius het volgende:
Het afscheidsconcert van K3 dat VTM gisteravond uitzond bleek het avondconcert van 7 mei j.l. te zijn, hoewel verschillende Vlaamse websites hadden aangekondigd dat het allerlaatste concert van de voorbij tour van 8 mei zou worden uitgezonden (waarvan ook opnamen zijn gemaakt). Van het avondconcert van 7 mei zal in september een DVD verschijnen, maar wie de registratie nu al wil zien kan hier de uitzending van gisteren downloaden als MP4. Niet al te beste kwaliteit door de (te) lage bitrate van de stream maar het is beter dan niets. Als iemand een kwalitatief betere opname heeft dan houd ik mij aanbevolen.
Thanks!
pi_163342036
Wie heeft dit verhaal geschreven over Lauren en Klaasje? _O- https://www.wattpad.com/1(...)-rainbow-uit-de-kast

Iemand enig idee wat de afkomst is van Lauren? Marthe heeft duidelijk indo(?) roots, ik snap niet waarom iedereen denkt dat alleen nora zou zorgen voor een "buitenlandse mengeling"
pi_163342229
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:22 schreef PaarseStabilo het volgende:
Wie heeft dit verhaal geschreven over Lauren en Klaasje? _O- https://www.wattpad.com/1(...)-rainbow-uit-de-kast

Iemand enig idee wat de afkomst is van Lauren? Marthe heeft duidelijk indo(?) roots, ik snap niet waarom iedereen denkt dat alleen nora zou zorgen voor een "buitenlandse mengeling"
Sisiorange94

Belg gewoon?
pi_163342793
De videos staan op VTM youtub van de avond show. Rettetet is helaas eruit geknipt..wat jammer.

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163359378
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:53 schreef Poedelpoes het volgende:
De video's staan op VTM youtube van de avond show. Rettetet is helaas eruit geknipt..wat jammer.

Zat ook niet in de uitzending, en eerlijk gezegd heb ik het niet gemist. Wat ik pas echt frustrerend vind is dat VTM je lekker maakt met een paar clips in 1080p en dat Studio 100 ons straks weer gaat afschepen met alleen een DVD (576i) van de show. Maar dat doen ze al enkele jaren zo. Wel lekker alles in HD opnemen maar uitbrengen in HD ho maar.
pi_163364001
Ik dacht dat ze het over belangrijke dingen als racisme en homofobie ging hebben..maar goed.

https://www.ketnet.be/doen/kristel-wil-jouw-mening
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163369081
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 11:17 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik dacht dat ze het over belangrijke dingen als racisme en homofobie ging hebben..maar goed.

Dat weet je niet. Er staat Elke maandag vuurt ze enkele vragen op jullie af. Beantwoord ze hier. Daaruit is op te maken dat er nog veel meer vragen zullen komen, en in elke aflevering een aantal nieuwe vragen.
pi_163369548
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 15:29 schreef Riparius het volgende:

[..]

Dat weet je niet. Er staat Elke maandag vuurt ze enkele vragen op jullie af. Beantwoord ze hier. Daaruit is op te maken dat er nog veel meer vragen zullen komen, en in elke aflevering een aantal nieuwe vragen.
Ziet er voor nu alvast heel braaf uit.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163714791
TV tips: komende zaterdagochtend 16 juli om 08:00 uur bij RTL8 de TV-special K3 in Nederland. De uitzending is (op RTL8 HD) ook in HD, dus betere kwaliteit dan je via de DVD te zien kunt krijgen. Ook komende zaterdag vanaf 10:15 een Hallo K3 marathon, eveneens op RTL8. En nog een tip voor wie het digitale themakanaal RTL Telekids 24/7 niet kan ontvangen: vanaf komend weekend is Hallo K3 bij RTL8 niet alleen op zaterdag en zondag maar elke dag te zien rond 16:30.
  donderdag 14 juli 2016 @ 00:00:37 #230
436222 Japepk
Padvinder
pi_163724444
Jeej, er is geschopt! Kwam vanmiddag deze foto tegen waarin ze de Rode Duivels aanmoedigden tijdens het EK. Leuke fotoshop, die jurkjes, maar onder de foto komt het commentaar dat ze dus niet op haarkleur staan 8)7 Concept, tot zover haha.

't Echte en 't ware!
pi_163812296

Nou hier klinken ze tenminste niet zo slecht en geautotuned.

Meanwhile dit

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163812398
Also hahaha is dit niet die vriendin van Lauren

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_163812682
Klaasje doet niet meer de zachte "g"
Heeft ze ook snel afgeleerd :7

Wanneer komt er iets nieuws van ze?
Trotse mama van 2 :)
pi_163836461
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2016 19:29 schreef Davientje_ het volgende:
Klaasje doet niet meer de zachte "g"
Heeft ze ook snel afgeleerd :7

Wanneer komt er iets nieuws van ze?
In het najaar komt er een nieuwe full CD die tevens de basis zal vormen voor de nieuwe tour die begin 2017 van start zal gaan.
  maandag 18 juli 2016 @ 20:09:44 #235
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_163837323
Ik vind de instrumentale versie van Filmster best wel oké!
Heyah Mama heeft trouwens het record voor 'lied met de meeste varianten:

-Origineel met ander middenstuk (Songfestival)
-Origineel dat uitgebracht is
-Origineel Engels
-Versie die gebruikt werd verschillende musicals/live optredens (ik refereer naar Het Toverhart en -de Heyah Mama/Yeke Yeke-medley)
-Wir3 Duits
-X4 Zuid-Afrikaans
-X4 Engels
-UK3 Engels (gebruikten zij dezelfde tekst als X4 Engels?)
-KKJ origineel
-KKJ 2015 remix
-MHK origineel

[ Bericht 1% gewijzigd door G-Pier op 19-07-2016 12:12:19 ]
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_163860327
Ik vind Filmster sowieso erg leuk! "Nieuwe" ontdekking voor mij :P
  dinsdag 19 juli 2016 @ 19:34:06 #237
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_163862313
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2016 18:02 schreef Toeps het volgende:
Ik vind Filmster sowieso erg leuk! "Nieuwe" ontdekking voor mij :P
Filmster is Godleen tier. :Y
Schapen zijn relax.
pi_163875301
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:09 schreef G-Pier het volgende:
-MHK origineel
HKM*


en jaaaa <3 Filmster is awesome!

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 10:36:50 #239
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_164084685
Als je de videoclip van Ushuaia bekijkt hoor je de eerste seconden een apart sound effect, dat geluid doet mij denken aan de Droomvlucht van de Efteling.
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 12:03:52 #240
436222 Japepk
Padvinder
pi_164086506
Hoe is het met K3? Ik vind het maar stil. Ik zie ze wel regelmatig voorbij komen op muziekfestivals en dingen als Muziekfeest op het Plein, maar verder is er weinig buzz meer volgens mij. Ushuaia is denk ik ook niet de zomerhit geworden die men beoogd had.
't Echte en 't ware!
pi_164089498
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:03 schreef Japepk het volgende:
Hoe is het met K3? Ik vind het maar stil. Ik zie ze wel regelmatig voorbij komen op muziekfestivals en dingen als Muziekfeest op het Plein, maar verder is er weinig buzz meer volgens mij. Ushuaia is denk ik ook niet de zomerhit geworden die men beoogd had.
HKM doet momenteel optredens in het feesttenten en braderieën circuit, maar dat is vooral een Vlaams gebeuren, dus dat zal de reden zijn dat je er in Nederland nauwelijks iets over hoort. Overal waar de meisjes verschijnen ontstaat een ware stormloop, zoals pas nog bij de Gentse feesten waar de politie het Sint-Baafsplein moest afsluiten om te voorkomen dat mensen platgedrukt zouden worden. Overigens opmerkelijk dat er vooral pubers en volwassenen op afkomen.

Of Ushuaia nu wel of niet een succes is geworden is moeilijk te beoordelen. Radiostations (ook in Vlaanderen) negeren K3 al jaren maar ondertussen verkopen ze toch meer CD's dan welke andere artiest dan ook, dus kennelijk bereiken ze hun doelgroepen via andere kanalen dan de traditionele airplay op radio en TV. Omdat singles tegenwoordig niet meer fysiek worden uitgebracht zijn verkoopcijfers voor buitenstaanders moeilijk te achterhalen. Ook heeft Wiels zich jarenlang verzet tegen het beschikbaar maken van zijn composities via streaming diensten als Spotify zodat singles van bijvoorbeeld K3 ook niet meer in de Top 40 konden komen (betaalde downloads tellen niet meer mee voor de samenstelling, streaming wel). Tegenwoordig zijn Studio 100 producties wel te beluisteren op Spotify, maar waarschijnlijk is dat voor de doelgroep volkomen irrelevant: op YouTube kun je de nummers immers beluisteren zonder betaald account en dan krijg je er ook nog beeld bij. De videoclip van Ushuaia op YouTube is sinds de release op 10 juni al zo'n 2,3 miljoen keer bekeken, en dat is zeker niet slecht.
  vrijdag 29 juli 2016 @ 14:36:11 #242
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_164089660
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:30 schreef Riparius het volgende:

[..]

Overigens opmerkelijk dat er vooral pubers en volwassenen op afkomen.
Ik vind het niet gek. :@
Isn't it ironic, don't you think
pi_164089900
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 14:36 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Ik vind het niet gek. :@
Aan de ene kant is het niet gek, want veel volwassenen die van K3 houden zijn sinds K3 zoekt K3 uit de kast, maar aan de andere kant is het weer wel gek, want juist die volwassenen (en pubers) vinden HKM over het algemeen maar zozo en houden veel meer van de 'oude' K3 (met Josje en/of met Kathleen).

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 30-07-2016 01:11:59 ]
pi_164102837
TV tips: vandaag, zaterdag vanaf 10:15 een K3 kan het! marathon op RTL8. En voor wie het enkele weken geleden gemist heeft: komende maandag nog een keer K3 de wereld rond, deze keer op RTL8 rond 12:45.

Update: RTL8 zendt de komende week elke dag steeds rond 12:45 uur een oude K3 show uit.

Maandag: K3 de wereld rond
Dinsdag: K3 en het heksenexamen
Woensdag: K3 in Wonderland
Donderdag: K3 Toveren Tour
Vrijdag: K3 en het Toverhart

[ Bericht 42% gewijzigd door Riparius op 31-07-2016 20:08:10 ]
  maandag 1 augustus 2016 @ 00:12:21 #245
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_164145293
Als ik naar Ushuaia luister als gereleasede nummer en als lied tijdens live-optredens komen er twee vragen in mij op:
- Wat is eigenlijk de reden dat K3 het laatste refrein van Ushuaia niet in een hogere pitch zingt tijdens optredens? Heeft het te maken met het feit dat zij de hogere noten niet aankunnen ofso?
- Wat is volgens jullie de reden dat ze Klaasje hadden ge-autotuned tijdens Muziekfeest op het Plein?
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
  maandag 1 augustus 2016 @ 00:25:14 #246
458965 G-Pier
Bekend als G-P of Gay-P
pi_164145560
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2016 20:09 schreef G-Pier het volgende:
Heyah Mama heeft trouwens het record voor 'lied met de meeste varianten:

-Origineel met ander middenstuk (Songfestival)
-Origineel dat uitgebracht is
-Origineel Engels
-Versie die gebruikt werd verschillende musicals/live optredens (ik refereer naar Het Toverhart en -de Heyah Mama/Yeke Yeke-medley)
-Wir3 Duits
-X4 Zuid-Afrikaans
-X4 Engels
-UK3 Engels (gebruikten zij dezelfde tekst als X4 Engels?)
-KKJ origineel
-KKJ 2015 remix
-MHK origineel
Blijkbaar is er ook een 'originele Zuid-Afrikaanse' versie van Heyah Mama. Nog meer versies waar ik vanaf moet weten? :O
Engelse versie begint meteen, ZF-versie begint op 30:30


[ Bericht 72% gewijzigd door G-Pier op 01-08-2016 00:33:27 ]
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
pi_164159327
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 12:03 schreef Japepk het volgende:
Hoe is het met K3?
K3 is 8 mei gestopt ;(
pi_164221126
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 00:12 schreef G-Pier het volgende:
Als ik naar Ushuaia luister als gereleasede nummer en als lied tijdens live-optredens komen er twee vragen in mij op:
- Wat is eigenlijk de reden dat K3 het laatste refrein van Ushuaia niet in een hogere pitch zingt tijdens optredens? Heeft het te maken met het feit dat zij de hogere noten niet aankunnen ofso?

Het is bij K3 nummers, en bij de popwereld in z'n geheel, gebruikelijk om voor het laatste refrein de toonladder een stapje omhoog te gooien. Op deze manier kan de schrijver het liedje een climax geven zonder het saai te laten worden. Vaak wordt dit refrein live weer een stapje omlaag gegooid. De artiest kan het meestal wel aan (in de studio lukt het gewoon) maar het kan best heftig zijn voor de stembanden als dit elke dag gedaan moet worden.
pi_164230886
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_164245365
quote:


Te cute dit, vlak na die Lauren foto's.
We weten natuurlijk allemaal wat Klaasje hier bedoelt.
pi_164245390


#nonames
pi_164245396
Oh haha hoi.
pi_164245398
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:05 schreef Toeps het volgende:
[ afbeelding ]

#nonames
pi_164245464
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 15:05 schreef Toeps het volgende:
Oh haha hoi.
Hoi Toeps

klik om te spelen
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 18:24:24 #256
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164248710
marketingtrucje van S100? Jindra en Hanne hebben bijna precies hetzelfde erop gezet.
With love :*
pi_164250269
HAHAHAHA DIT IS DE CD USHUAIA COVER

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_164257112
Dat kan niet serieus een album cover zijn... toch?
Foto is tot daar aan toe, maar dat slecht uitgeknipte haar :'(

Meanwhile..
'lekker op de foto met Gertje' :')

https://www.facebook.com/K3fan/posts/10155136843623357
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 00:50:16 #259
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_164257902
Arme hanne zit wel heel erg onder de plamuur, en het lijkt wel alsof klaasje's schouder met photoshop verplaatst is.
Schapen zijn relax.
pi_164299038
TV tips: RTL8 gaat de komende week nog even door met K3 nostalgie, telkens weer rond 12:45 uur.

Maandag: Studio 100 Zomerfestival 2009 (Ahoy, 27 en 28 juni 2009)
Dinsdag: Studio 100 Zomerfestival 2010 (Amsterdam Arena, 26 en 27 juni 2010)
Woensdag: K3 in Ahoy (Ahoy, oktober 2005)
Donderdag: K3 verjaardagsfeest 15 jaar (2013)

Tijdens het Studio 100 Zomerfestival 2009 stond Kathleen voor de laatste keer samen met Karen en Kristel op het podium. Hiervan bestaat een DVD, die echter exclusief verkrijgbaar was bij een actie van supermarktketen Hoogvliet en die daarom moeilijk is te vinden. Het Studio 100 Zomerfestival 2010 was het eerste zomerfestival met Josje. Dit is voor zover mij bekend nooit op DVD uitgebracht. Opnemen dus! De show in Ahoy uit 2005 is, zoals bekend, wel uitgebracht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Riparius op 08-08-2016 17:45:28 ]
pi_164299602
Arme Marthe hebben ze op die foto een dusdanige make-over gegeven dat ik haar amper nog herken. ;(
pi_164332403
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 15:55 schreef Riparius het volgende:
Maandag: Studio 100 Zomerfestival 2009 (Ahoy, 27 en 28 juni 2009)
Oh nee, gemist! ;(
Heeft iemand deze opgenomen?
pi_164332565
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:06 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Oh nee, gemist! ;(
Heeft iemand deze opgenomen?
Rustig adem blijven halen. Uiteraard heb ik het (digitaal) opgenomen (zowel SD als HD, maar veel verschil zit daar niet in aangezien de bron SD is). Ik kan het op Mega zetten (compleet of alleen het laatste stuk met K3), maar daar heb ik wel even tijd voor nodig.
pi_164359865
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:06 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Oh nee, gemist! ;(
Heeft iemand deze opgenomen?
Het stuk met K3 van het Zomerfestival 2009 kun je nu hier downloaden.

Zo meteen rond 12:45 op RTL8 het Studio 100 Zomerfestival 2010 met Karen, Kristel en Josje. En in het koor een piepjonge Marthe De Pillecyn ...
pi_164366547
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 12:23 schreef Riparius het volgende:

[..]

Het stuk met K3 van het Zomerfestival 2009 kun je nu hier downloaden.
Wat fijn, dank je! Het lijkt me leuk om de rest ook te hebben. Het was een bijzondere dag, het allerlaatste optreden met Kathleen. Maar er is geen haast bij hoor. Alleen stom dat ik het zelf vergeten was ;(
pi_164377214
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2016 16:20 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

Wat fijn, dank je! Het lijkt me leuk om de rest ook te hebben. Het was een bijzondere dag, het allerlaatste optreden met Kathleen. Maar er is geen haast bij hoor. Alleen stom dat ik het zelf vergeten was ;(
De oorspronkelijke uitgave van het Zomerfestival 2009 blijkt uit 2 DVD's te bestaan (klik op de plaatjes voor meer info):





Ik heb deze DVD's zowaar gevonden op Usenet en de kwaliteit blijkt toch wel duidelijk beter te zijn dan van mijn opnamen (dat ligt aan RTL, niet aan mijn apparatuur). Ik kan deze op Mega zetten maar dan moet je ze zelf even branden (het zijn .iso bestanden en exacte 1:1 duplicaten). Het is ook mogelijk ze te combineren tot één (enkellaags) schijf. Dat is gemakkelijker, maar dan wordt de kwaliteit ook een tikkeltje minder. Zeg maar wat je wil.
pi_164415578
Lauren yas

My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_164425267
De Studio 100 Zomerfestivals van 2009 en 2010 zoals die afgelopen maandag en dinsdag werden uitgezonden door RTL8 kun je nu hier downloaden als MP4.
pi_164461853
Lauren heeft broers noch zussen, dus het zal haar BF zijn
op zoek naar iemand die handig is met proxies voor een kleine opdracht
pi_164474221


Lmfao Hanne zoent bijna met Kurt Rogiers lol

En die eerste tonen klinken verdacht veel als de intro van K3 zoekt K3 he? ;')
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_164681669
TV tip: morgen (zaterdag) rond 08:00 uur op RTL8 de TV-special K3 en het Droombed. Ook beschikbaar in HD.
pi_164716597
Vanaf 31 augustus is het elke woensdag om 21.15 op VIJF 'Nieuwe Buren' met Karen Damen.

quote:
Karen Damen en haar beste vriend James Cooke hebben het goed voor elkaar. Ze hebben het gemaakt en genieten van alle luxe. Een prachtig huis, een mooie wagen, hippe kleren, ze leven alsof elke dag hun laatste is. Maar voor het nieuwe VIJF-programma zegden Karen en James hun luxeleven voor 30 dagen vaarwel . Ze verhuisden naar een bescheiden woning en moesten 30 dagen lang zien rond te komen met een leefloon van 768 euro. Ze willen aan de lijve ondervinden wat voor meer dan 100.000 Belgen een keiharde realiteit is. Maar daar stopt de opdracht van het olijke duo niet: Karen en James zetten zich in die 30 dagen ook in als vrijwilligers voor bejaarden.
Daarnaast is er op maandag 29 augustus om 21.40 op VIER 'Kroost', met Kathleen Aerts, waarbij Erik Goens in Zuid-Afrika op bezoek gaat bij haar en haar gezin.
pi_164716979
Oh haha da's precies dat Geer en Goor-concept! Maar dan zonder die twee nare lui, hehe.
pi_164717135
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:42 schreef Toeps het volgende:
Oh haha da's precies dat Geer en Goor-concept! Maar dan zonder die twee nare lui, hehe.
Ow, nooit gezien. Was het wat?
Weet nog niet of ik ga kijken.
pi_164719001
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:30 schreef MarieAlice het volgende:
Vanaf 31 augustus is het elke woensdag om 21.15 op VIJF 'Nieuwe Buren' met Karen Damen.

[..]

Daarnaast is er op maandag 29 augustus om 21.40 op VIER 'Kroost', met Kathleen Aerts, waarbij Erik Goens in Zuid-Afrika op bezoek gaat bij haar en haar gezin.
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:42 schreef Toeps het volgende:
Oh haha da's precies dat Geer en Goor-concept! Maar dan zonder die twee nare lui, hehe.
Ik had liever Karen en Kristel; Geen cent te makken gezien
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_164720601


De albumhoes wordt aangepast..
(waardoor eigenlijk alleen maar meer opvalt hoe gephotoshopt ie was!)
pi_164726996
Ik begrijp sowieso die slechte photoshop van K3/Studio100 nooit. Mijn handen jeuken echt als ik dat zie. Het is gewoon mogelijk iemand mooi te shoppen, zónder dat het plastic wordt...
pi_164728177
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:38 schreef Toeps het volgende:
Ik begrijp sowieso die slechte photoshop van K3/Studio100 nooit. Mijn handen jeuken echt als ik dat zie. Het is gewoon mogelijk iemand mooi te shoppen, zónder dat het plastic wordt...
Of gewoon met de juiste make-up en belichting een fotoshoot insturen... gewoon al op hun eigen instagram zie ik foto's waar ze beter op staan..
pi_164746678
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2016 10:36 schreef G-Pier het volgende:
Als je de videoclip van Ushuaia bekijkt hoor je de eerste seconden een apart sound effect, dat geluid doet mij denken aan de Droomvlucht van de Efteling.
Ze hebben net de Radio2 zomerhit geworden en er is blijkbaar nog veel werk aan hun live zangprestaties. Het was lang geleden dat ik ze nog gehoord had maar veel progressie is er blijkbaar niet gemaakt.
pi_164763394
Ik zie net een foto op hun Facebook.
Heeft Klaasje een boob job gehad? :o
Kan mobiel geen foto's hierin plakken
Trotse mama van 2 :)
pi_164787462
TV tip: voor wie het destijds gemist heeft vanavond rond 21:10 uur op één de herhaling van de aflevering van Het Huis met Karen en Kristel.

Voor het eerst sinds het afscheid van K3 praat Karen Damen open en bloot over de voorbije twee decennia als lid van de populaire meidengroep, maar ook en vooral over het leven na K3. Het wordt een erg breekbaar portret, niet in het minst als Karen bezoek krijgt van haar vaste partner in crime, Kristel Verbeke. Vooral de confrontatie met hun nakend afscheid levert beklijvende televisie op. "Ik heb er eigenlijk nog nooit bij stilgestaan, maar ook wij zullen elkaar moeten loslaten," zegt Kristel in de boomhut. En daarna volgde nog een heerlijke duik in het zwembad, een heus onderwaterconcert en een hele lange nacht. Karen, en ook een beetje Kristel, zoals je haar/hen nog nooit gezien hebt.

(Dit programma is eerder uitgezonden op 1 december j.l.)
pi_164791747
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 15:24 schreef Riparius het volgende:

Voor het eerst sinds het afscheid van K3
Maar het is daarvoor opgenomen..?
pi_164791796
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 18:18 schreef Maartel het volgende:

[..]

Maar het is daarvoor opgenomen..?
Het is in ieder geval eerder opgenomen dan 6 november 2015, omdat uit het programma blijkt dat nog niet duidelijk was wie de opvolgers zouden zijn.
pi_164804068
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:58 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]

De albumhoes wordt aangepast..
(waardoor eigenlijk alleen maar meer opvalt hoe gephotoshopt ie was!)
Ziet er meer uit alsof ze de press foto van Marthe uit de K3 zoekt K3 live shows' hoofd erop hebben geplakt.
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_164804083
Also hahah was een kleine rel vandaag omdat Josje de mensen die die tickets naar haar Book Launch Party wonnen bekend maakte, en grootendeel waren dat sekte leden...lmfao
My life is a joke and i'm not laughing anymore.
pi_164852345
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 22:58 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]

De albumhoes wordt aangepast..
(waardoor eigenlijk alleen maar meer opvalt hoe gephotoshopt ie was!)
Die fotoshop was toch omdat Marthe "lelijk" zou zijn? :') Dat is zij echt niet. Ze heeft een leuk uiterlijk en ik snap niet waarom ze haar willen veranderen.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 00:39:01 #288
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_164857392
mja die nieuwe foto slaat ook nergens op. klaasje en hanne vol in de make up. en dan marthe als lelijk eendje ernaast
TEAM TAFEL
pi_164857408
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 00:39 schreef rowan634 het volgende:
mja die nieuwe foto slaat ook nergens op. klaasje en hanne vol in de make up. en dan marthe als lelijk eendje ernaast
Goed voorbeeld voor die kinderen, lekker vanaf jonge leeftijd ze kennis laten maken met make-updozen op pootjes.
pi_164869164
Ze hebben een nieuwe single.

"Ben je blank of zwart" en dan Marthe en een figurante als enige buitenlandse meisjes LOL _O-
pi_164954378
Is er iemand in Vlaanderen die hier voor mij de aflevering van Kroost met Kathleen Aerts zou willen downloaden? Het downloaden gaat met dit tooltje maar ik krijg het niet voor elkaar omdat de site van VIER kennelijk mijn VPN kan detecteren en zo kan zien dat ik niet in België zit.
pi_164957207
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 23:31 schreef Riparius het volgende:
Is er iemand in Vlaanderen die hier voor mij de aflevering van Kroost met Kathleen Aerts zou willen downloaden? Het downloaden gaat met dit tooltje maar ik krijg het niet voor elkaar omdat de site van VIER kennelijk mijn VPN kan detecteren en zo kan zien dat ik niet in België zit.
Dat werkt niet via tablet? Wil het wel doen, maar heb even een gevalletje dode laptop.
pi_164961971
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 23:31 schreef Riparius het volgende:
Is er iemand in Vlaanderen die hier voor mij de aflevering van Kroost met Kathleen Aerts zou willen downloaden? Het downloaden gaat met dit tooltje maar ik krijg het niet voor elkaar omdat de site van VIER kennelijk mijn VPN kan detecteren en zo kan zien dat ik niet in België zit.
For the time being: Download van Aaron.
pi_164962687
Lol

pi_164963480
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 02:01 schreef Poedelpoes het volgende:
Also hahah was een kleine rel vandaag omdat Josje de mensen die die tickets naar haar Book Launch Party wonnen bekend maakte, en grootendeel waren dat sekte leden...lmfao
Ik vind jou eigenlijk meer sektelid dan mezelf, maar ik heb er zin in! *O*.
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_164967119
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 06:51 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dat werkt niet via tablet? Wil het wel doen, maar heb even een gevalletje dode laptop.
Nee, je hebt Windows nodig, of anders Linux (maar dan heb je ook een hoop know how nodig).
pi_164967421
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:09 schreef Sisiorange94 het volgende:

[..]

For the time being: Download van Aaron.
Mijn dank is groot! Had net nog gekeken maar ik kan de download bij Aaron zelf niet vinden. Misschien is dat omdat ik geen facebook account heb, maar ik heb dan ook een hekel aan facebook. Jammer genoeg blijft Aaron maar opnemen in 4:3 letterbox zodat je van die enorme rouwranden krijgt en een piepklein plaatje, maar het is beter dan niets.

Moet toch nog eens wat experimenteren met een andere VPN of zo, want nu Karen een exclusief contract heeft met Vier en Vijf gaan we haar niet vaak meer zien op de VRT of de VTM kanalen.
pi_164967482
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:21 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nee, je hebt Windows nodig, of anders Linux (maar dan heb je ook een hoop know how nodig).
Dan wil ik het wel proberen als d elaptop terug is volgende week?
pi_164967713
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:45 schreef MarieAlice het volgende:

[..]

Dan wil ik het wel proberen als de laptop terug is volgende week?
Super dat je dit wil doen. Maar ik houd ondertussen ook Usenet in de gaten, er zijn Vlamingen die daar regelmatig TV-programma's posten (zoek op trefwoord Flemish).

Update: het is me inmiddels gelukt om de stream van de aflevering van Kroost te pakken te krijgen. Je wil niet weten in wat voor bochten ik me hiervoor heb moeten wringen. Ik zal de MP4 vanavond uploaden naar mijn mapje K3 diversen bij Mega. Ik heb trouwens ook de eerste aflevering van Iedereen K3 (not) die afgelopen zondag werd uitgezonden door VTMKzoom. Een waterig aftreksel van De Wereld van K3, maar als iemand hierin is geïnteresseerd laat het dan maar even weten.

[ Bericht 31% gewijzigd door Riparius op 30-08-2016 20:21:56 ]
pi_164976918
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:59 schreef Riparius het volgende:

[..]
Ik heb trouwens ook de eerste aflevering van Iedereen K3 (not) die afgelopen zondag werd uitgezonden door VTMKzoom. Een waterig aftreksel van De Wereld van K3, maar als iemand hierin is geïnteresseerd laat het dan maar even weten.
Ik wil het wel zien zodat ik dan echt weet hoe erg het is :')
pi_164976943
Trouwens, we hebben weer een topic vol!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')