abonnement Unibet Coolblue
pi_161821767
Zondag 24 april zijn in een Rotterdamse tram een Turks-Nederlandse moslima van 51 jaar, haar 18-jarige nichtje en haar dochter van 16 jaar mishandeld door een groep van Feyenoord-supporters die op weg waren naar het voetbaltreffen tussen Feyenoord en Utrecht in stadion de Kuip. Het slachtoffer doet haar verhaal tegenover Dutchturks.nl.

De vrouw, een 51-jarige Rotterdamse, zat bij de deur van tramlijn 23 nummer 2009, die tussen 17.00 en 17.30 tussen het viaduct en de Kuip reed, toen een groep Feyenoord-supporters bestaande uit 1 vrouw en 7 į 8 mannen met bekers bier in hun handen instapten. De vrouw vroeg de man die naast haar stond of hij zijn bier aan de andere zijde wilde houden, nadat ze bij het vertrek van de tram bier over zich heen had gekregen. De man reageerde dat ze ‘haar bek moest houden’, waarop de vrouw antwoordde ‘Ik ben een mens, geen dier, ik heb een mond en geen bek’. De vrouw werd op dat moment vrijwel meteen overdonderd door de groep bestaande uit 1 vrouw en 7 į 8 mannen en fysiek aangevallen.

De supporters trokken de hoofddoek van mevrouw van haar hoofd en mishandelden haar en haar dochter (16) en nichtje (18) die ook meereisden. De 51-jarige vrouw kreeg, naar eigen zeggen, meerdere klappen in en op het gezicht, het hoofd, de nek en haar borstkas. De dochter van de vrouw die in het Turks om haar moeder riep met ‘Anne, Anne’, wat ‘moeder, moeder’ betekent in het Turks, kregen van de vermeende daders ‘Anne, Anne, Anne Frank, Anne Frank’ toegeschreeuwd.

De groep supporters stapte uit bij stadion de Kuip, terwijl het slachtoffer verwond achterbleef in de tram. Het incident werd via de trambestuurder doorgegeven aan de centrale. Volgens het slachtoffer reed de trambestuurder nog zeven haltes door, voordat mevrouw werd opgehaald met een ambulance en naar de spoedeisende hulp van het Maasstad Ziekenhuis werd gebracht. Daar werd zij bezocht door twee politieagenten die haar getuigenis opnamen en foto’s maakten van haar verwondingen, die ook in het doktersrapport staan vermeld, dat is ingezien door dutchturks.nl.

De dochter en het nichtje van de vrouw zijn geschrokken van de mishandeling en durven niet meer de straat op, vertelt de vrouw.

Een woordvoerder van het RET verklaart dat ze niet vooruit wil lopen op de zaak en eerst contact wil leggen met de vrouw in kwestie om uit te kunnen zoeken wat er precies is gebeurd en de beelden op te willen vragen. Bij de verkeerscentrale van de RET is niets geregistreerd van het incident voor zover bekend volgens RET.

Een woordvoerder van de politie verklaart vrijdag tegenover dutchturks.nl dat het slachtoffer is bezocht in het ziekenhuis door de politie om haar verklaring op te nemen, foto’s te maken van haar verwondingen en de beelden van het incident via het RET heeft veiliggesteld en zegt de feiten uit het politieonderzoek af te wachten en niet vooruit te willen lopen op dat onderzoek. Het slachtoffer van de mishandeling heeft een afspraak gemaakt bij de politie om aangifte te doen van mishandeling.

Of er sprake is van geweld in verband met alcoholmisbruik of dat het een specifiek incident van islamofobie betreft kan niet met zekerheid worden vastgesteld.

Zowel Sportclub Feyenoord als burgemeester Aboutaleb van Rotterdam hebben nog niet gereageerd op de gebeurtenis die zich rondom de bekerfinale in Rotterdam voltrok.

Verschillende politieke partijen, waaronder de landelijke afdeling van de PvdA en DENK, en NIDA in Rotterdam zijn gevraagd om een reactie.

Tunahan Kuzu van DENK geeft aan dat “Dit incident niet op zichzelf staat” en “Er een patroon zit in de toenemende aanvallen met een mogelijk islamofoob motief. Dit is een blinde vlek van de gevestigde politieke orde. Waar zijn de media, waar zijn de mondelinge vragen, waar zijn de talloze Kamervragen en de mediahype? Of is het nu zo dat een aanval op een moslima door hooligans, niet belangrijk genoeg is om aandacht aan te besteden?”, reageert Tunahan Kuzu op de mishandeling. Kuzu rekent erop dat burgemeester Aboutaleb en de autoriteiten in Rotterdam de daders opsporen en vervolgen.

http://dutchturks.nl/mosl(...)eyenoord-supporters/

Deel 2
pi_161821799
Hoho, laten we eerst even alle feiten afwachten en netjes nuanceren voordat we hier een conclusie aan verbinden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161821810
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:25 schreef Ludachrist het volgende:
Hoho, laten we eerst even alle feiten afwachten en netjes nuanceren voordat we hier een conclusie aan verbinden.
Dat lijk mij altijd verstandig.
pi_161821826
Dit kan natuurlijk niet.
pi_161821831
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 12:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder opschreef, had iemand anders zijn mond opengetrokken tegen die dronken supporters dan was degene wel het haasje geweest.

Grappig hoe snel weer de Tokkie- en de islamofoob kaart wordt getrokken.
Dat weet ik niet direct. Ik denk dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zijn buik wel vol heeft van huilende moslims met een grote bek die alleen maar kunnen zeiken op alles wat Nederlands is en de samenleving verpesten. Dan vind ik het niet raar dat een zatlap eens een keer uit z'n slof schiet als er weer gezeikt wordt door zo'n figuur.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:27:47 #6
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161821850
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Een aardappel is ook geen haat. Ik zei dat ik tegen moslimhaat ben.
Daar verstaat iedereen wat anders onder. Ik haat moslims zoals ik PvdA'ers haat. Of aardappels. Niet allemaal, wel heel veel. Maar daar heeft helemaal niemand last van.
  Beste debater 2022 zaterdag 30 april 2016 @ 13:28:48 #7
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161821867
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dat weet ik niet direct. Ik denk dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zijn buik wel vol heeft van huilende moslims met een grote bek die alleen maar kunnen zeiken op alles wat Nederlands is en de samenleving verpesten. Dan vind ik het niet raar dat een zatlap eens een keer uit z'n slof schiet als er weer gezeikt wordt door zo'n figuur.
Dan zouden die hooligans zich eerder moeten richten op de VVD, PvdA en D66. Medunkt. Maar goed, die zijn doorgaans gewoon wel blank, zoals het hoort.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_161821882
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:27 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Daar verstaat iedereen wat anders onder. Ik haat moslims zoals ik PvdA'ers haat. Of aardappels. Niet allemaal, wel heel veel.
Hm. 'Haat' gaat bij mij wel wat verder dan 'heb ik liever niet in de buurt'.
pi_161821884
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:25 schreef Ludachrist het volgende:
Hoho, laten we eerst even alle feiten afwachten en netjes nuanceren voordat we hier een conclusie aan verbinden.
De conclusie is eigenlijk heel simpel....ga nooit in discussie met een groep dronken voetbalsupporters, anders is de kans groot dat je klappen oploopt, of je nou een blonde boer uit Friesland bent, of een Turkse moslima, het is hen om het even.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_161821969

Ik ben benieuwd wat de Rotterdamse Denker van de hele situatie vindt.
standaarddrinker
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:33:18 #11
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161821983
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:29 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. 'Haat' gaat bij mij wel wat verder dan 'heb ik liever niet in de buurt'.
Zie het als "haram" voor mij. Ik raak ze niet aan, geef ze geen hand en houd gepaste afstand. Wederzijdse haat zeg maar.
  Beste debater 2022 zaterdag 30 april 2016 @ 13:34:51 #12
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161822032
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Zie het als "haram" voor mij. Ik raak ze niet aan, geef ze geen hand en houd gepaste afstand. Wederzijdse haat zeg maar.
Overdrijven is een vak.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:35:15 #13
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161822039
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:32 schreef DrDentz het volgende:

Ik ben benieuwd wat de Rotterdamse Denker van de hele situatie vindt.
Nou, goed vocabulaire heeft die "denker". Chapeau :')
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_161822061
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:32 schreef DrDentz het volgende:

Ik ben benieuwd wat de Rotterdamse Denker van de hele situatie vindt.
Zoiets?

"Als je een Nederturkse bent, ben je voor Galatasaray, k*****lul!!"

:')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_161822076
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zoiets?

"Als je een Nederturkse bent, ben je voor Galatasaray, k*****lul!!"

:')
Misschien heeft hij wel een heel genuanceerde mening over moslima's die geen bier in hun directe omgeving willen zien, je weet het niet.
standaarddrinker
pi_161822084
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Zie het als "haram" voor mij. Ik raak ze niet aan, geef ze geen hand en houd gepaste afstand. Wederzijdse haat zeg maar.
Je vind jezelf wel echt belangrijk he.
pi_161822100
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dat weet ik niet direct. Ik denk dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zijn buik wel vol heeft van huilende moslims met een grote bek die alleen maar kunnen zeiken op alles wat Nederlands is en de samenleving verpesten. Dan vind ik het niet raar dat een zatlap eens een keer uit z'n slof schiet als er weer gezeikt wordt door zo'n figuur.
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_161822117
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:33 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Zie het als "haram" voor mij. Ik raak ze niet aan, geef ze geen hand en houd gepaste afstand. Wederzijdse haat zeg maar.
Lijkt me lastig in het dagelijks leven.
  Beste debater 2022 zaterdag 30 april 2016 @ 13:39:41 #19
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161822139
Inderdaad. Het komt door de moslims dat de participatiewet is ingevoerd waar voornamelijk Jan Modaal de lul door is.

Echt, dit land verdient niet beter.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:39:50 #20
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161822142
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:38 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Lijkt me lastig in het dagelijks leven.
Niet lastiger dan vrouwen haten, of tokkies, of aardappels.
pi_161822156
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:39 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Niet lastiger dan vrouwen haten, of tokkies, of aardappels.
Of Wilders en zijn aanhangers om maar eens iets te noemen..
pi_161822170
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:39 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Niet lastiger dan vrouwen haten, of tokkies, of aardappels.
Ik haat alleen lelijke vrouwen.
standaarddrinker
pi_161822171
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dat weet ik niet direct. Ik denk dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zijn buik wel vol heeft van huilende moslims met een grote bek die alleen maar kunnen zeiken op alles wat Nederlands is en de samenleving verpesten. Dan vind ik het niet raar dat een zatlap eens een keer uit z'n slof schiet als er weer gezeikt wordt door zo'n figuur.
:D
wooblabalurg
pi_161822206
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:39 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Niet lastiger dan vrouwen haten, of tokkies, of aardappels.
Lijkt me ook lastig.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:43:44 #25
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161822216
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Lijkt me ook lastig.
Gluten dan.
pi_161822217
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:26 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dat weet ik niet direct. Ik denk dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zijn buik wel vol heeft van huilende moslims met een grote bek die alleen maar kunnen zeiken op alles wat Nederlands is en de samenleving verpesten. Dan vind ik het niet raar dat een zatlap eens een keer uit z'n slof schiet als er weer gezeikt wordt door zo'n figuur.
Dit laat wel zien dat het feit dat zij moslima is wel meespeelt. Als moslima mag je gewoon minder in Nederland, de tolerantie is lager, gebaseerd op beeldvorming door media en vooroordelen.
pi_161822221
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Gluten dan.
Ook.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:43:58 #28
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161822222
Ik vind het toch wel erg zorgwekkend dat de belachelijke term 'islamofobie' steeds meer gemeengoed wordt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161822233
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het toch wel erg zorgwekkend dat de belachelijke term 'islamofobie' steeds meer gemeengoed wordt.
Als je maar bang bent O-)
wooblabalurg
pi_161822235
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dit laat wel zien dat het feit dat zij moslima is wel meespeelt. Als moslima mag je gewoon minder in Nederland, de tolerantie is lager, gebaseerd op beeldvorming door media en vooroordelen.
Wat een onzin weer...
pi_161822246
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wat een onzin weer...
Nee, mensen hebben de buik er vol van! Tot hier en niet verder :(
wooblabalurg
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:45:42 #32
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_161822252
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dit laat wel zien dat het feit dat zij moslima is wel meespeelt. Als moslima mag je gewoon minder in Nederland, de tolerantie is lager, gebaseerd op beeldvorming door media en vooroordelen.
Nee, ik heb het al gezegd, het is een gebrek aan zelfreflectie en zelfreinigend vermogen, Kosmoproleet.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:46:14 #33
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_161822262
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het toch wel erg zorgwekkend dat de belachelijke term 'islamofobie' steeds meer gemeengoed wordt.
Islamofobiefoob gespot.
pi_161822333
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit laat wel zien dat het feit dat zij moslima is wel meespeelt. Als moslima mag je gewoon minder in Nederland, de tolerantie is lager, gebaseerd op beeldvorming door media en vooroordelen.
Wat denk je dat er gebeurt was als er een goth had gezeten?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_161822360
quote:
15s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind het toch wel erg zorgwekkend dat de belachelijke term 'islamofobie' steeds meer gemeengoed wordt.
Ik vind het wel makkelijk. Dan weet je namelijk gelijk dat diegene die de term gebruikt de plank compleet misslaat.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  zaterdag 30 april 2016 @ 13:53:01 #36
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161822385
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dit laat wel zien dat het feit dat zij moslima is wel meespeelt. Als moslima mag je gewoon minder in Nederland, de tolerantie is lager, gebaseerd op beeldvorming door media en vooroordelen.
Een moslima mag zelfs haar hoofddoek voor de klas ophouden waar kinderen niet eens een petje in de klas mogen dragen, terwijl de school om hun draait. Eigen zwem-uurtjes.. Eigen fitnessklassen.. Eigen winkels.. Eigen onderwijs.. WTF zou een moslima minder mogen :')
pi_161822403
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:53 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Een moslima mag zelfs haar hoofddoek voor de klas ophouden waar kinderen niet eens een petje in de klas mogen dragen, terwijl de school om hun draait. Eigen zwem-uurtjes.. Eigen fitnessklassen.. Eigen winkels.. Eigen onderwijs.. WTF zou een moslima minder mogen :')
Seks voor het huwelijk.
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:00:19 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161822548
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:51 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik vind het wel makkelijk. Dan weet je namelijk gelijk dat diegene die de term gebruikt de plank compleet misslaat.
Het probleem is dat steeds meer mensen het serieus nemen. Je kunt nu al bij de Amsterdamse politie aangifte doen van 'islamofobie'. Ronduit walgelijk.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161822603
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Het probleem is dat steeds meer mensen het serieus nemen. Je kunt nu al bij de Amsterdamse politie aangifte doen van 'islamofobie'. Ronduit walgelijk.
O echt? :D
Met voorgedrukte aangiftes in verschillende talen enzo?
pi_161822605
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:43 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Dit laat wel zien dat het feit dat zij moslima is wel meespeelt. Als moslima mag je gewoon minder in Nederland, de tolerantie is lager, gebaseerd op beeldvorming door media en vooroordelen.
Je mag helemaal niet minder als moslima. Het is alleen niet raar dat er veel mensen zijn die die lui spuugzat zijn.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  Beste debater 2022 zaterdag 30 april 2016 @ 14:03:41 #41
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_161822618
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Je mag helemaal niet minder als moslima. Het is alleen niet raar dat er veel mensen zijn die die lui spuugzat zijn.
beetje zoals ik dat heb met pvv'ers??
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_161822647
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

beetje zoals ik dat heb met pvv'ers??
Als die nog steeds dagelijks in je brievenbus plassen - ja.
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:06:25 #43
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_161822672
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:02 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

O echt? :D
Met voorgedrukte aangiftes in verschillende talen enzo?
Dat weet ik niet. Ik heb dit alleen uit een of ander juichbericht van zo'n lobbygroep dat ze dat voor elkaar hebben gekregen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_161822727
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

beetje zoals ik dat heb met pvv'ers??
Pvvfoob gespot :D
pi_161822809
Hopelijk sporen ze die Feyenoord-supporters op en krijgen ze een gepaste straf.

quote:
Tunahan Kuzu van DENK geeft aan dat “Dit incident niet op zichzelf staat” en “Er een patroon zit in de toenemende aanvallen met een mogelijk islamofoob motief. Dit is een blinde vlek van de gevestigde politieke orde. Waar zijn de media, waar zijn de mondelinge vragen, waar zijn de talloze Kamervragen en de mediahype? Of is het nu zo dat een aanval op een moslima door hooligans, niet belangrijk genoeg is om aandacht aan te besteden?”, reageert Tunahan Kuzu op de mishandeling. Kuzu rekent erop dat burgemeester Aboutaleb en de autoriteiten in Rotterdam de daders opsporen en vervolgen.
DENK :')
pi_161822875
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 13:32 schreef DrDentz het volgende:

Ik ben benieuwd wat de Rotterdamse Denker van de hele situatie vindt.
Gast heeft wel gewoon gelijk.
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:22:15 #47
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161822923
Ik wacht nog steeds op de beelden waaruit blijkt dat die vrouwen het gevecht zelf begonnen zijn.
pi_161822961
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het probleem is dat steeds meer mensen het serieus nemen. Je kunt nu al bij de Amsterdamse politie aangifte doen van 'islamofobie'. Ronduit walgelijk.
Dat geloof ik niet, dat zou echt bizar zijn. Hoe ga je dat definiėren?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_161822966
Ik vind dat ze alle andere fobieėn ook strafbaar moeten maken. Oprotten met je claustrofobie, acrofobie, arachnofobie, emetofobie en al die andere onredelijke angsten. Beboeten, taakstraffen en als dat niet werkt, dan de bak maar in.

Angst verbieden. Dat is de oplossing.
  zaterdag 30 april 2016 @ 14:31:10 #50
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161823084
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2016 14:24 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, dat zou echt bizar zijn. Hoe ga je dat definiėren?
quote:
Plicht als moslim
"De politiek doet niets, het is onze plicht als moslim om daarom zelf actie te ondernemen", aldus Bavelaar. Ze riep de aanwezigen op om aangifte te doen en er bij familie en vrienden op aan te dringen dat ook te doen. "Laat je niet aanpraten dat je bijdraagt aan een slachtoffercultuur."
http://www.advalvas.vu.nl(...)ifte-van-islamofobie

https://www.al-yaqeen.com/nieuws/nieuws.php?id=2660

https://www.meldislamofobie.org/


http://www.dagelijksestan(...)e-apart-registreren/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')