abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 26 april 2016 @ 21:40:01 #201
155227 crew  Guppy
dus
pi_161737853
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:39 schreef GotC het volgende:

[..]

Mwah, toch niet helemaal. Zondag 6x4 min gelopen en toch nog veel pijn. Twijfelde zelfs of ik niet na 3x moest stoppen :{.
Had toch echt even niet verwacht zo lang niet écht te kunnen lopen (vanaf 7 februari..).
Wat Ontzettend Stom ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 26 april 2016 @ 21:41:23 #202
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_161737907
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2016 21:23 schreef wyccie het volgende:

[..]

Ik heb er eentje, op aanraden van de sportarts vanwege astma en slechte ademhaling. Ik durf niet met honderd procent zekerheid te zeggen dat het helpt, maar mijn ademhaling is wel iets rustiger dan voorheen. Maar dat kan ook aan meer training of het seizoen liggen. Met hooikoorts piep ik nogal.
Piepert :{w
ik ben er zelf ook 1 -O-
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_161743863
Strip, L_T en GotC... -O- Blijf nou eens bij die blessures vandaan, zo leuk zijn ze niet. Allemaal een heel snel herstel gewenst in ieder geval! :*

Mijn verslagje is ook weer gemaakt, kost wel een paar uurtjes en wat nachtrust, maar dan heb je ook wat. :+

http://naturailrunner.blo(...)anje-trail-2016.html

Hoop dat 'ie weer een beetje bevalt! :)
pi_161744966
quote:
1s.gif Op maandag 25 april 2016 21:44 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Meer rust nemen. Na (rustig) hardlopen kan je met 8 uur rust volstaan. Maar KT vereist 48 uur rust vanwege je CNS die je uitput.

[..]

:W
pi_161745050
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Strip, L_T en GotC... -O- Blijf nou eens bij die blessures vandaan, zo leuk zijn ze niet. Allemaal een heel snel herstel gewenst in ieder geval! :*

Mijn verslagje is ook weer gemaakt, kost wel een paar uurtjes en wat nachtrust, maar dan heb je ook wat. :+

http://naturailrunner.blo(...)anje-trail-2016.html

Hoop dat 'ie weer een beetje bevalt! :)
Tof verslag! Zoals gewoonlijk zorg je ervoor dat het net is of we erbij zijn. Goed geschreven ^O^ En die hond... :(. 'Hij doet niks hoor!' uh huh.
pi_161745146
Mooi verslag weer Jero ^O^
pi_161745370
Erg fijn verslag van alweer een topprestatie, Jero!
pi_161746328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Strip, L_T en GotC... -O- Blijf nou eens bij die blessures vandaan, zo leuk zijn ze niet. Allemaal een heel snel herstel gewenst in ieder geval! :*

Mijn verslagje is ook weer gemaakt, kost wel een paar uurtjes en wat nachtrust, maar dan heb je ook wat. :+

http://naturailrunner.blo(...)anje-trail-2016.html

Hoop dat 'ie weer een beetje bevalt! :)
Leuk om je verslag te lezen Jero!
pi_161747039
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Strip, L_T en GotC... -O- Blijf nou eens bij die blessures vandaan, zo leuk zijn ze niet. Allemaal een heel snel herstel gewenst in ieder geval! :*

Mijn verslagje is ook weer gemaakt, kost wel een paar uurtjes en wat nachtrust, maar dan heb je ook wat. :+

http://naturailrunner.blo(...)anje-trail-2016.html

Hoop dat 'ie weer een beetje bevalt! :)
Mooi verslag :)
  woensdag 27 april 2016 @ 11:22:05 #211
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_161747736
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 08:00 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

:W
:W :* (ook voor GotC). Ik heb een vijzel gekregen trouwens, uit de IKEA :)
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 27 april 2016 @ 11:24:07 #212
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_161747795
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Strip, L_T en GotC... -O- Blijf nou eens bij die blessures vandaan, zo leuk zijn ze niet. Allemaal een heel snel herstel gewenst in ieder geval! :*

Mijn verslagje is ook weer gemaakt, kost wel een paar uurtjes en wat nachtrust, maar dan heb je ook wat. :+

http://naturailrunner.blo(...)anje-trail-2016.html

Hoop dat 'ie weer een beetje bevalt! :)
Leuk stukkie weer!
Hoe zijn de hondenbeten nu? Geneest het goed?
Wie heeft dat beest op de foto gezet trouwens?
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_161749137
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 11:24 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Leuk stukkie weer!
Hoe zijn de hondenbeten nu? Geneest het goed?
Wie heeft dat beest op de foto gezet trouwens?
Ja gaat goed hoor, korsten zitten er nog op, maar geen ontstekingen ofzo, ziet er rustig uit.
Foto is genomen door 1 van de fotograven van Sportograf. Welke persoonlijke foto's een beetje tegenvallen trouwens. Dus dat scheelt weer 20 Euro ;).
pi_161749360
Bizar ook, tijdens een trail nog even aangevallen worden. 8)7 Al gaf het wel een adrenalineboost vast ja, wat ik in je verslag al las. :D

Gisteravond 6x800 meter gedaan met 90s pauze en dat ging heel lekker. Allemaal in een tempo van 4:00-4:10 / km zoiets, zonder al teveel moeite. *O*
Jack does it in real time...
  woensdag 27 april 2016 @ 13:13:24 #215
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_161751047
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 12:07 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ja gaat goed hoor, korsten zitten er nog op, maar geen ontstekingen ofzo, ziet er rustig uit.
Foto is genomen door 1 van de fotograven van Sportograf. Welke persoonlijke foto's een beetje tegenvallen trouwens. Dus dat scheelt weer 20 Euro ;).
Ok, mooi!
Ach en je hebt al genoeg foto's volgens mij :)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 27 april 2016 @ 13:20:37 #216
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_161751282
Net weer een 5k gedaan en goed gelet op m'n ademhaling. Eerst 2 stappen in en dan 2 stappen uit, maar na een tijdje deed ik 2 stappen in, dan een stap niks en dan in 1 stap uit. Ik moet zeggen dat die tweede manier veel beter werkt, misschien ook omdat je lichaam dan meer tijd heeft om zuurstof op te nemen.

Zeker een aanrader :)
leef de leven
  woensdag 27 april 2016 @ 14:09:32 #217
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_161752340
Sterkte met de blessures mensen :*

Mag ik weer in de OP met een loopje? O-) Vandaag echt ingeschreven... nu hoe-die-nie nog:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
 [b] 13-11-2016 - [url=http://www.runrocknroll.com/las-vegas/]Rock 'n' Roll Las Vegas (Las Vegas)[/url][/b]

[b] 12-11-2016 [/b]
[*] SEMTEX - 5km
[*] hoe-die-nie - 5km

[b] 13-11-2016 [/b]
[*] SEMTEX - HM
[*] hoe-die-nie - HM
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_161752475
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2016 01:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Strip, L_T en GotC... -O- Blijf nou eens bij die blessures vandaan, zo leuk zijn ze niet. Allemaal een heel snel herstel gewenst in ieder geval! :*

Mijn verslagje is ook weer gemaakt, kost wel een paar uurtjes en wat nachtrust, maar dan heb je ook wat. :+

http://naturailrunner.blo(...)anje-trail-2016.html

Hoop dat 'ie weer een beetje bevalt! :)
Wat een supergaaf verslag! En een heel mooie prestatie de 8e plek! ^O^

Ik heb vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen. Een Koningsdagwedstrijd van 6km in Katwijk. Ik had graag rond de 30 min. willen lopen, maar het af en toe iets hellende wegdek (want duingebied) en de vrij harde wind zorgden ervoor dat er echt niet meer in zat dan dit. Mijn tijd was 31.37, dus ik geloof dat ik op zich nog wel tevreden kan zijn als beginner. :Y

Pre-loop foto in spoiler. Met mijn eerste startnummer op mijn buik. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 27 april 2016 @ 14:17:59 #219
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_161752492
Je eerste? Super! Heel veel succes! niet goed gelezen, je hebt al gelopen :D

Smaakt het naar meer?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_161752536
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:17 schreef SEMTEX het volgende:
Je eerste? Super! Heel veel succes! niet goed gelezen, je hebt al gelopen :D

Smaakt het naar meer?
Zeker! Ik heb al een aantal lokale 10k loopjes op de planning staan. Komende maanden is er hier in de buurt elke maand wel 1. :)
pi_161752555
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:16 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Wat een supergaaf verslag! En een heel mooie prestatie de 8e plek! ^O^

Ik heb vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen. Een Koningsdagwedstrijd van 6km in Katwijk. Ik had graag rond de 30 min. willen lopen, maar het af en toe iets hellende wegdek (want duingebied) en de vrij harde wind zorgden ervoor dat er echt niet meer in zat dan dit. Mijn tijd was 31.37, dus ik geloof dat ik op zich nog wel tevreden kan zijn als beginner. :Y

Pre-loop foto in spoiler. Met mijn eerste startnummer op mijn buik. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is zeker een prima tijd voor een eerste loop! ^O^
pi_161752632
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:16 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Wat een supergaaf verslag! En een heel mooie prestatie de 8e plek! ^O^

Ik heb vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen. Een Koningsdagwedstrijd van 6km in Katwijk. Ik had graag rond de 30 min. willen lopen, maar het af en toe iets hellende wegdek (want duingebied) en de vrij harde wind zorgden ervoor dat er echt niet meer in zat dan dit. Mijn tijd was 31.37, dus ik geloof dat ik op zich nog wel tevreden kan zijn als beginner. :Y

Pre-loop foto in spoiler. Met mijn eerste startnummer op mijn buik. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes hoor!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator woensdag 27 april 2016 @ 14:47:13 #223
155227 crew  Guppy
dus
pi_161753005
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:16 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Wat een supergaaf verslag! En een heel mooie prestatie de 8e plek! ^O^

Ik heb vandaag mijn eerste wedstrijd gelopen. Een Koningsdagwedstrijd van 6km in Katwijk. Ik had graag rond de 30 min. willen lopen, maar het af en toe iets hellende wegdek (want duingebied) en de vrij harde wind zorgden ervoor dat er echt niet meer in zat dan dit. Mijn tijd was 31.37, dus ik geloof dat ik op zich nog wel tevreden kan zijn als beginner. :Y

Pre-loop foto in spoiler. Met mijn eerste startnummer op mijn buik. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw, wat een nette tijd! _O_

Ik heb net weer een rondje gelopen, door de sneeuw/hagel/regenbui door. Maar ook zon gehad. Het was een neus-op-de-feiten-loopje, ik moet echt weer consequenter gaan lopen :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_161753082
Vrije dag nuttig besteed, weer naar de terrils in Genk gegaan, samen met twee andere Brabantse Trailrunners. Eerste keer trainen met poles.
Niet echt ideaal weer, veel regen en wind, maar de terrils maken wel veel goed.
1 terril was zo steil, dat was in de afdeling gewoon naar beneden skiën op losliggende kiezels en zo, supergaaf!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_161753170
quote:
2s.gif Op woensdag 27 april 2016 14:09 schreef SEMTEX het volgende:
Sterkte met de blessures mensen :*

Mag ik weer in de OP met een loopje? O-) Vandaag echt ingeschreven... nu hoe-die-nie nog:
[ code verwijderd ]

_O_
Goeie keuze, de halve.
Die 13.1 extra miles die je loopt op de hele zijn allemaal achteraf in het donker, niet zo bijzonder.
En de 5 erbij is natuurlijk voor de extra bling ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')