abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_161550078
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_161550091
Kennen jullie het youtube kanaal van dennis bunnik travel?
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:06:18 #3
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161550606
Waar gaat deze TT over als ik vragen mag?
pi_161550904
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:06 schreef Sunri5e het volgende:
Waar gaat deze TT over als ik vragen mag?
Grapjas
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:25:28 #5
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161551025
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:20 schreef Blistering het volgende:

[..]

Grapjas
Tuurlijk weet ik wie Emirates is. Maar ik vind de titel nou niet echt pakkend ;)
pi_161551054
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:25 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Tuurlijk weet ik wie Emirates is. Maar ik vind de titel nou niet echt pakkend ;)
Ik ben het er ook niet mee eens.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161551135
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:25 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Tuurlijk weet ik wie Emirates is. Maar ik vind de titel nou niet echt pakkend ;)
Als de allerbeste maatschappij die er nu rondvliegt mogen ze best een keer in de titel..
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_161551163
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:30 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Als de allerbeste maatschappij die er nu rondvliegt mogen ze best een keer in de titel..
Nogal subjectief, niet? Top 5 hooguit.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161551246
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:31 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nogal subjectief, niet? Top 5 hooguit.
No way, zelfs de door mij gehekelde economy klasse van emirates is beter dan de biz class van klm.

Samen met qantas en qatar airways de allerbeste.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:35:52 #10
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161551252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:30 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Als de allerbeste maatschappij die er nu rondvliegt mogen ze best een keer in de titel..
:') !
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:36:11 #11
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161551265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:35 schreef Merode32 het volgende:

[..]

No way, zelfs de door mij gehekelde economy klasse van emirates is beter dan de biz class van klm.

Samen met qantas en qatar airways de allerbeste.
:') !
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:37:35 #12
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161551310
Ik dacht dat in dit topic nog vrij waren van dit soort grapjassen.
  dinsdag 19 april 2016 @ 15:48:06 #13
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_161551581
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:35 schreef Merode32 het volgende:

[..]

No way, zelfs de door mij gehekelde economy klasse van emirates is beter dan de biz class van klm.

Samen met qantas en qatar airways de allerbeste.
:O

Hoewel ik de economy in de 777 van KLeM inderdaad ruk vind en liever met AirEuropa of zelfs Iberia vlieg omdat je daar veel ruimer zit
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:15:30 #14
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161552265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:48 schreef flipsen het volgende:

[..]

:O

Hoewel ik de economy in de 777 van KLeM inderdaad ruk vind en liever met AirEuropa of zelfs Iberia vlieg omdat je daar veel ruimer zit
KLM 777: Pitch 31, width: 17,5
Air Eurpa A330: Pitch 31, width: 17,0
Iberia A330: Pitch 31, width: 18,1
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:17:25 #15
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_161552317
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:48 schreef flipsen het volgende:

[..]

:O

Hoewel ik de economy in de 777 van KLeM inderdaad ruk vind en liever met AirEuropa of zelfs Iberia vlieg omdat je daar veel ruimer zit
Geen ervaring met 777 van KLM, maar de 773 van Turkish en Air China vind ik echt goed toeven!
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:23:51 #16
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161552477
Maar weer eens een vliegtuigje onder de loep nemen!

Vandaag is het de beurt aan een Airbus A343, in het bijzonder de 117e die is geproduceerd op 25 augustus 1995 en inmiddels bijna 21 jaar oud is. Op 26 oktober 1996 werd ze geleverd aan Singepore Airlines met als registratie: 9V-SJF.



Na bijna 6 jaar te hebben gevlogen onder de vlag van Singapore, verhuisde de dame naar Noord-Afrika. Khalifa Airways begon met het leasen van de inmiddels geregistreerde 7T-VKL, maar heel lang hebben de Algerijnen niet mogen genieten van dit toestel: in 2003 ging Khalifa Airways failliet en ondertussen had Air Algérie de 7T-VKL al overgenomen via een lease.



Ook Air Algérie heeft niet lang mogen genieten van deze dame. Op 4 maart 2003 werd ze opgeslagen op het vliegveld Berlin Schönefeld (binnenkort Flughafen Berlin Brandenburg!) zoals hier te zien is:




Lang hebben de vleugels niet stilgestaan. Etihad begon met de lease van de inmiddels gedoopte A6-EYC in maart 2004 en heeft ruim 5 jaar plezier gehad van de Airbus alvorens het vliegtuig voor de tweede maal op te slaan, dit maal op de thuishaven zelf: Abu Dhabi.




Na een rustperiode van dik 6 maanden mochten de motoren weer starten in september 2009. Ditmaal was het de beurt aan Hi Fly, de Portugese luchtvaartmaatschappij die bekend staat om het leasen van vliegtuigen en de registratie CS-TQM meegaf aan de inmiddels 14 jaar oude Airbus. Daarbij ook een schitterende livery, waar vele maatschappijen nog een voorbeeld aan kunnen nemen _O_



Hi Fly heeft het vliegtuig vele malen laten leasen door andere maatschappijen. Onder andere het Chileense Principal Airlines (1 jaar), Gabonese Gabon Airlines (~3 maanden) en weeral het Algerijnse Air Algérie (~3 maanden) hebben mogen genieten van deze A343.





Vandaag de dag vliegt deze dame nog altijd rond de aarde. Wél met een nieuwe registratie: 9H-TQM. Dit omdat inmiddels niet meer Hi Fly het vliegtuig least, maar Hi Fly Malta.

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:23:57 #17
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161552478
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:30 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Als de allerbeste maatschappij die er nu rondvliegt mogen ze best een keer in de titel..
Als je dat interieur ziet, dan moet je toch aan een woonwagen denken....




Geen wonder dat het er schijnbaar vol zit met aso Nederlanders. Die kicken daarop.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:31:33 #18
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161552685
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:23 schreef Blistering het volgende:
(binnenkort Flughafen Berlin Brandenburg!)
Moest hardop lachen!

Zoals Daniel Abbou (persvoorlichter) het communiceerde

quote:
Er äußerte sich auch zur geplanten Eröffnung des Flughafens in der zweiten Jahreshälfte 2017. "Mein Technikchef hält weiter daran fest, dass es eine Chance gibt, 2017 einzuhalten. Und wenn er das glaubt und mir das auch kommuniziert, dann ist es so." Aber kein Politiker, kein Flughafendirektor und kein Mensch, der nicht "medikamentenabhängig" sei, könne feste Garantien für diesen Flughafen geben.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:32:38 #19
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161552718
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:31 schreef XL het volgende:

[..]

Moest hardop lachen!

Zoals Daniel Abbou (persvoorlichter) het communiceerde

[..]

Tsja, het gaat zoals bij ieder grootschalig bouwproject hé :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161552772
Ik vind die A340's echt fascinerend. Commercieel een gigantische flop voor Airbus en de maatschappijen volgens mij, maar mateloos populair bij spotters en vliegtuigfanaten.

Ik heb er nog nooit met eentje gevlogen en ze worden al wat zeldzamer natuurlijk. Laatst heb ik er zelf nog eentje gespot, mooie telefoonspot veel te ver weg:



:D :')

In het echt was het een toffere take-off om te zien. ;)
Jack does it in real time...
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:37:23 #21
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161552848
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:32 schreef Blistering het volgende:

[..]

Tsja, het gaat zoals bij ieder grootschalig bouwproject hé :7
Midden Juli op vrijdagnamiddag moet je eens naar Berlin Tegel gaan. Daar is het dan zo druk als op de eerste rij bij een concert van Rolling Stones, alleen heeft iedereen ook nog eens 23kg bagage bij. Ik kan niet geloven dat BER onveiliger is dan TXL... maar de soap is fantastisch! Als je Duits kunt moet je dat echt volgen. Het is fantastisch. Ik denk dat iedere Nederlander bovenstaande quote wel kan lezen, laat het me weten als ik het moet vertalen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:40:03 #22
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_161552914
A340 _O_ Pracht van een vliegtuig. Blij dat ik er nog een paar keer mee heb kunnen vliegen de laatste jaren. Het is een slome klimmer. De één vindt dat vervelend, de ander geweldig. Vond het wel opvallend dat ook de -500 en -600 die eigenschap hebben.
diseased rhinoceros pizzle
  dinsdag 19 april 2016 @ 16:48:45 #23
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161553112
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:40 schreef Flylib het volgende:
A340 _O_ Pracht van een vliegtuig. Blij dat ik er nog een paar keer mee heb kunnen vliegen de laatste jaren. Het is een slome klimmer. De één vindt dat vervelend, de ander geweldig. Vond het wel opvallend dat ook de -500 en -600 die eigenschap hebben.
Ik ben ook fan :Y In juni weer naar Heathrow om de laatste paar Virgin A346's te spotten, nu al zin in :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 19 april 2016 @ 17:37:18 #24
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161554007
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:34 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind die A340's echt fascinerend. Commercieel een gigantische flop voor Airbus en de maatschappijen volgens mij, maar mateloos populair bij spotters en vliegtuigfanaten.

Ik heb er nog nooit met eentje gevlogen en ze worden al wat zeldzamer natuurlijk. Laatst heb ik er zelf nog eentje gespot, mooie telefoonspot veel te ver weg:

[ afbeelding ]

:D :')

In het echt was het een toffere take-off om te zien. ;)
Dan is de A380 ook een flop. Daarvan werden/worden er minder gebouwd gemiddeld per jaar.
  dinsdag 19 april 2016 @ 17:47:38 #25
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_161554198
A340, machtig ding idd. Hoop er ooit eens mee te vliegen.
Tics van je petten.
pi_161554457
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_161554548
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 17:37 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dan is de A380 ook een flop. Daarvan werden/worden er minder gebouwd gemiddeld per jaar.
Ik denk dat best veel mensen de A380 in die categorie zullen scharen. ;) Ik bedoel, Emirates heeft in z'n eentje het nog een beetje gered, maar het is verder niet heel super. En ze moeten echt aan de bak met een neo-versie of aanpassingen willen ze nog nieuwe orders binnen gaan harken vrees ik...

Ik vind het geen flop qua plan, ontwerp en engineering, want een machtig ding. Geeft alleen aan dat het ontzettend mazzel en geluk is wanneer je vliegtuig op de markt komt en je orders aanneemt. Succes van de 787/A350 orders komt ook alleen omdat er een tijdelijke downswing was / is op sommige markten / routes of omdat maatschappijen nu een paar jaar later nét toe zijn aan vervanging.

Heeft er iemand al met een 747-800 gevlogen? Daar hoorde ik laatst niet al te denderende verhalen over qua comfort in de cabine enzo en hier staan er alleen 2 op de airport die van de heersende familie zijn en helaas niet voor commercieel gebruik. :')
Jack does it in real time...
pi_161554758
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.

Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.


En iets meer dan 7000 euri voor amsterdam-sydney first class

[ Bericht 16% gewijzigd door Merode32 op 19-04-2016 18:28:45 ]
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 19 april 2016 @ 18:25:15 #29
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161554951
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Merode32 het volgende:
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.

Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.
Een cursus Nederlands is goedkoper.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161555038
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Merode32 het volgende:
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.

Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.
Volgens mij interesseert het hier niemand...
pi_161555056
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:28 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Volgens mij interesseert het hier niemand...
Dat intresseert mij dan weer niet.....
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:21:17 #32
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161556664
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Merode32 het volgende:
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.

Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.

En iets meer dan 7000 euri voor amsterdam-sydney first class
Gast. Donder aub op uit dit topic. Je voegt niets toe. Je wekt alleen maar ergernis hier.
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:25:54 #33
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161556806
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:07 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ik denk dat best veel mensen de A380 in die categorie zullen scharen. ;) Ik bedoel, Emirates heeft in z'n eentje het nog een beetje gered, maar het is verder niet heel super. En ze moeten echt aan de bak met een neo-versie of aanpassingen willen ze nog nieuwe orders binnen gaan harken vrees ik...

Ik vind het geen flop qua plan, ontwerp en engineering, want een machtig ding. Geeft alleen aan dat het ontzettend mazzel en geluk is wanneer je vliegtuig op de markt komt en je orders aanneemt. Succes van de 787/A350 orders komt ook alleen omdat er een tijdelijke downswing was / is op sommige markten / routes of omdat maatschappijen nu een paar jaar later nét toe zijn aan vervanging.

Heeft er iemand al met een 747-800 gevlogen? Daar hoorde ik laatst niet al te denderende verhalen over qua comfort in de cabine enzo en hier staan er alleen 2 op de airport die van de heersende familie zijn en helaas niet voor commercieel gebruik. :')
De 787 en de A350 scoren erg goed. Het aantal orders dat open staat is is voor beide types goed te noemen. Grappig detail is dat er momenteel 787 orders open staan voor de A350 :P. Tsja kun je de 747-800 een flop noemen? Qua orders wel maar het is geen volledig nieuw ontworpen vliegtuig maar iets wat door ontwikkeld is. Qua aantal orders doet hij niet veel onder voor de A380 wat wel een compleet nieuw toestel is.
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:26:15 #34
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_161556812
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:15 schreef Merode32 het volgende:
Ik zat zo even te zoeken en ik zie dat je een retourtje dubai-sydney al kan krijgen vanaf 7500 euro, first class.

Dat vindt ik niet duur, gezien je een complete private suite krijgt in de a380.


En iets meer dan 7000 euri voor amsterdam-sydney first class
Je kunt inderdaad beter in vragen over vliegen of het frequent flyer over de producten praten, daar zijn meer mensen met interesse daarin.

De foto's hierboven zijn de volledige "private suite". Beter boek je bij Etihad, die zijn daar wel vernieuwend. Beter boek je ook met miles en niet met geld, dan kan het veel goedkoper. Zelfs als je miles koopt in sommige gevallen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:34:18 #35
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_161557019
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:34 schreef DeeBee het volgende:
Ik vind die A340's echt fascinerend. Commercieel een gigantische flop voor Airbus
Gigantische flop? In de tijd voor de A330/A340 was Airbus een nikszeggende speler op de longhaul-markt. Ze hebben een commerciele meesterzet gedaan met de A330/A340 familie. Investeren via de A340 in de periode dat ETOPS nog geen gemeengoed was, key player worden in de longhaul markt, wachten totdat etops en twin-engines voldoende ontwikkeld is, en daarna enorm binnenlopen met de A330.
pi_161557181
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:26 schreef XL het volgende:

[..]

Je kunt inderdaad beter in vragen over vliegen of het frequent flyer over de producten praten, daar zijn meer mensen met interesse daarin.

De foto's hierboven zijn de volledige "private suite". Beter boek je bij Etihad, die zijn daar wel vernieuwend. Beter boek je ook met miles en niet met geld, dan kan het veel goedkoper. Zelfs als je miles koopt in sommige gevallen.
Ik vat algemeen op als algemeen en beslis zelf waar ik post.



Dit noem ik een private suite.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:47:15 #37
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_161557369
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:21 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Gast. Donder aub op uit dit topic. Je voegt niets toe. Je wekt alleen maar ergernis hier.
Hear hear. Het treinentopic heeft hem ook al uitgekotst, maar binnen 1 dag zijn we hem hier al zat :')
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:50:55 #38
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161557453
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:47 schreef OEM het volgende:

[..]

Hear hear. Het treinentopic heeft hem ook al uitgekotst, maar binnen 1 dag zijn we hem hier al zat :')
Iemand die 7000 euri voor amsterdam-sydney first class niet veel vindt reist toch niet met de trein?
pi_161557493
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:50 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Iemand die 7000 euri voor amsterdam-sydney first class niet veel vindt reist toch niet met de trein?
_O-
pi_161557580
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:50 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Iemand die 7000 euri voor amsterdam-sydney first class niet veel vindt reist toch niet met de trein?
Klopt, trein is ook geen serieus alternatief bij woon-werk verkeer.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:57:43 #41
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_161557615
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 16:15 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

KLM 777: Pitch 31, width: 17,5
Air Eurpa A330: Pitch 31, width: 17,0
Iberia A330: Pitch 31, width: 18,1
Is de width nóg smaller in de A330 van UX :? Hm, niet echt gemerkt, maar dat komt ook omdat je daar gewoon met zijn tweetjes zit en niet met een wildvreemde naast je. En ik boek bij UX altijd de nooduitgang stoelen, dus ik zit sowieso prima daar en die upgrade kost heel wat minder dan bij KLM. Iberia blijft lekker zitten, maar wel ouwe meuk (zowel interieur als personeel).
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:58:21 #42
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161557627
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:56 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Klopt, trein is ook geen serieus alternatief bij woon-werk verkeer.
Ben jij nog niet financieel onafhankelijk dan?

En nu opbokken idioot. Je bent de eerste in 29 topics over luchtvaart die mij hier zwaar irriteert.
  dinsdag 19 april 2016 @ 19:59:36 #43
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161557654
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:57 schreef flipsen het volgende:

[..]

Is de width nóg smaller in de A330 van UX :? Hm, niet echt gemerkt, maar dat komt ook omdat je daar gewoon met zijn tweetjes zit en niet met een wildvreemde naast je. En ik boek bij UX altijd de nooduitgang stoelen, dus ik zit sowieso prima daar en die upgrade kost heel wat minder dan bij KLM. Iberia blijft lekker zitten, maar wel ouwe meuk (zowel interieur als personeel).
Dat eerste zal idd wel de reden zijn gewoon voor een wat krapper gevoel. Met een onbekende hou je toch automatisch iets meer rekening.
pi_161557675
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:58 schreef Sunri5e het volgende:
En nu opbokken idioot. Je bent de eerste in 29 topics over luchtvaart die mij hier zwaar irriteert.
Die kerel is 12 ofzo :') Gewoon negeren.
Als je wilt facepalmen moet je zijn reacties in dit topic eens lezen _O- GC / business lounge

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2016 20:00:26 ]
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:00:22 #45
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161557680
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 19:34 schreef OEM het volgende:

[..]

Gigantische flop? In de tijd voor de A330/A340 was Airbus een nikszeggende speler op de longhaul-markt. Ze hebben een commerciele meesterzet gedaan met de A330/A340 familie. Investeren via de A340 in de periode dat ETOPS nog geen gemeengoed was, key player worden in de longhaul markt, wachten totdat etops en twin-engines voldoende ontwikkeld is, en daarna enorm binnenlopen met de A330.
De A330 is wel een groter succes dan de A340 toch? :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_161557703
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 18:07 schreef DeeBee het volgende:
Geeft alleen aan dat het ontzettend mazzel en geluk is wanneer je vliegtuig op de markt komt en je orders aanneemt.
Voordat er de eerste plannen van een type vliegtuig aangekondigd wordt in de pers; is er achter de schermen al jarenlang gesproken tussen de fabrikant en luchtvaartmaatschappijen.
Zo gaan er ongetwijfeld heel veel telefoontjes heen en weer tussen Boeing en Emirates (777X).
En Boeing heeft vast ook wel even een telefoontje naar Amstelveen gepleegd over de 747-8. ;)

Het zou natuurlijk wel een bijzonder grote gok zijn van een fabrikant om een type toestel op de markt brengen en dan maar hopen dat er bestellingen binnen zullen komen. :P
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:02:31 #47
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_161557739
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:01 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Voordat er de eerste plannen van een type vliegtuig aangekondigd wordt in de pers; is er achter de schermen al jarenlang gesproken tussen de fabrikant en luchtvaartmaatschappijen.
Zo gaan er ongetwijfeld heel veel telefoontjes heen en weer tussen Boeing en Emirates (777X).
En Boeing heeft vast ook wel even een telefoontje naar Amstelveen gepleegd over de 747-8. ;)

Het zou natuurlijk wel een bijzonder grote gok zijn van een fabrikant om een type toestel op de markt brengen en dan maar hopen dat er bestellingen binnen zullen komen. :P
Dan zal Dubai wel zijn platgebeld door Airbus voor de A380 werd aangekondigd :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:03:04 #48
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_161557747
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:00 schreef Blistering het volgende:

[..]

De A330 is wel een groter succes dan de A340 toch? :)
1261 vs. 377 (volgens Wikipedia)
Turkish heeft alleen al 53 A330's + een hoop low-cost in Azie lijkt ook met de A330 te vliegen
  dinsdag 19 april 2016 @ 20:03:31 #49
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_161557759
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:00 schreef CrashO het volgende:

[..]

Die kerel is 12 ofzo :') Gewoon negeren.
Als je wilt facepalmen moet je zijn reacties in dit topic eens lezen _O- GC / business lounge
Haha hij heeft net 1 tel geleden na jouw post al zijn reacties verwijderd _O- _O- _O- _O-
pi_161557782
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2016 20:03 schreef Sunri5e het volgende:
Haha hij heeft net 1 tel geleden na jouw post al zijn reacties verwijderd _O- _O- _O- _O-
:D
Gelukkig is hij overal al gequote, zo blijft het leedvermaak bewaard voor het nageslacht :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')