Nee, KLM geeft hier altijd expres onjuiste informatie over zodat jij zo meteen blij verrast bent.quote:Op maandag 18 april 2016 17:20 schreef icloud het volgende:
Nu lees ik op de site van klm dat hun business class lounge geld kost, klopt dat?
Voor economy plebs ja. Niet als je business vliegt. Ticket kost al 3 keer zoveel als Als Cattleclass, als je dan ook nog voor een wachtruimte met lauwe koffie moet betalen kunnen ze wel opdoeken.quote:Op maandag 18 april 2016 17:34 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Alleen gratis als je bepaalde status hebt in het loyalty programma neem ik aan?
Volgens mij is het vrij duidelijk:quote:Op maandag 18 april 2016 17:42 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De klm site is of niet duidelijk of je komt er alleen in als je gold of platina hebt.
quote:Toegangsvoorwaarden voor de lounges
Geniet van al onze loungevoorzieningen voor uw vertrek of transfer als u Business Class-passagier bent, Flying Blue Platinum- of Gold-deelnemer of SkyTeam Elite Plus-deelnemer.
Hoe is dit niet duidelijk...quote:Op maandag 18 april 2016 17:42 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De klm site is of niet duidelijk of je komt er alleen in als je gold of platina hebt.
quote:Toegangsvoorwaarden voor de lounges
Geniet van al onze loungevoorzieningen voor uw vertrek of transfer als u Business Class-passagier bent, Flying Blue Platinum- of Gold-deelnemer of SkyTeam Elite Plus-deelnemer.
...........quote:Op maandag 18 april 2016 17:46 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lounges per regio Toegangskosten lounges
Europa, Afrika and Azië-Pacific Tussen EUR 25 en 45
De Verenigde Staten en Zuid-Amerika Tussen USD 35 en 50
Canada Tussen CAD 30 en 50
Ts mag dus alsnog gaan dokken
Is lezen nou echt zo lastig?quote:Flying Blue Silver deelnemers kunnen tegen betaling gebruikmaken van de lounges op een groeiend aantal bestemmingen over de hele wereld.* Flying Blue Silver deelnemers mogen helaas geen gasten meenemen.
Economy plebs komen de lounge niet in lijkt mequote:Op maandag 18 april 2016 17:42 schreef Merode32 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |