abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 april 2016 @ 15:01:41 #176
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161522273
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:56 schreef Molurus het volgende:

[..]

Wat dus betekent dat je altijd kritisch moet zijn ten aanzien van alle wetenschap. Natuurlijk, dat is de kern van wetenschap!

Waar ik wel een beetje moeite mee heb zijn mensen die niet gehinderd door enig verstand van zaken kritisch zijn ten aanzien van heel specifieke zaken zoals evolutie en de leeftijd en de vorm van de aarde.

Die mensen worden vaak gemotiveerd door zaken die daar niets mee te maken hebben. Je kunt vast raden welke zaken dat zijn.

Niet helemaal, anders dat ik wel inzien dat filmpjes van rappers niet als bewijs kunnen dienen.

Persoonlijk ben ik wel kritisch en bekijk en bediscussieer ik deze zaken met een oog van de advocaat van de duivel. Ook ik heb absoluut niet de volledige wijsheid in pacht. Betekent het dan dat ik niet mag proberen vragen te stellen en voorbeelden aan te halen? Het blijft natuurlijk wel een discussieplatform. Alleen wordt het wel wat lastig als de tegenpartij niet ontvankelijk is voor een respons. :P

Of bedoel je dat niet?
quote:
[..]

Correct. Newton was in de veronderstelling dat licht en zwaartekracht instantaan werken over een afstand. Einstein liet zien dat dat niet waar is, en dat had consequenties voor onder meer die formule.

Laat niet weg dat F=MA in het alledaagse leven extreem nauwkeurig is. :)
Yup maar zit er ergens een knik in het lineaire. Maar goed het blijft natuurlijk maar een formule, je zou dit vast ook wel veel preciezer kunnen doen alleen valt er dan niet meer mee te rekenen zonder calculator. Of zit het zo raar in elkaar dat het niet puur een afrondingsfoutje is?
  maandag 18 april 2016 @ 15:02:12 #177
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_161522287
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 14:26 schreef illusions het volgende:

[..]

Wanneer dachten ze dan ooit dat de aarde plat was?
Is altijd geweten. Door de menselijke geschiedenis heen.
Staat beschreven in de kosmologie van alle culturen groot en klein.
In heilige geschriften en ieder religieus boek.

Het is pas sinds het ontstaan van het ruimtevaarttijdperk dat het heliocentrisch model een monopolie verwierf.

Dit monopolie wordt momenteel doorbroken.
Naarmate meer en meer duidelijk wordt dat ESA, NASA, JAXXA en consoorten bewezen leugenaars en fraudeurs zijn.

Daarom treedt het geocentrisch model weer naar voren.
pi_161522349
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef francorex het volgende:

Het is pas sinds het ontstaan van het ruimtevaarttijdperk dat het heliocentrisch model een monopolie verwierf.

En weer een leugen om jezelf maar als centrum van het universum te kunnen zien :')

Toon nu eens onomstotelijk vast dat de aarde plat is. Je hebt inmiddels genoeg bewijs gezien, en zonder enige vorm van kennis afgewezen, dat de aarde een bol is.

Je komt dus echt niet verder dan dat ruimteorganisaties leugenachtige organisaties zouden zijn meer "bewijs" voor een platte aarde heb je domweg niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2016 15:05:17 ]
  maandag 18 april 2016 @ 15:06:55 #179
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161522400
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Niet helemaal, anders dat ik wel inzien dat filmpjes van rappers niet als bewijs kunnen dienen.

Persoonlijk ben ik wel kritisch en bekijk en bediscussieer ik deze zaken met een oog van de advocaat van de duivel. Ook ik heb absoluut niet de volledige wijsheid in pacht. Betekent het dan dat ik niet mag proberen vragen te stellen en voorbeelden aan te halen? Het blijft natuurlijk wel een discussieplatform. Alleen wordt het wel wat lastig als de tegenpartij niet ontvankelijk is voor een respons. :P

Of bedoel je dat niet?
Nee, dat bedoel ik niet. :)

Ik bedoel daarmee religieuze motivatie. De Intelligent Design beweging is gewoon een poging om christelijk creationisme te vermommen als pseudowetenschap.

En in dit geval: de oprichter van de Flat Earth Society zag in de Bijbel een bewijs dat de aarde plat is:

http://www.theflatearthso(...)/history-and-mission

quote:
The modern age of the Flat Earth Society dates back to the early 1800s, when it was founded by Samuel Birley Rowbotham, an English inventor. Samuel Rowbotham's Flat Earth views were based largely on literal interpretation of Bible passages.
Hier speelt dus een sterke religieuze motivatie mee. Zoals ook in dit topic sporadisch doorschemert: het gaat niet om de waarheid, het gaat erom dat wij en de aarde waarop we leven kunnen worden gezien als het middelpunt van het bestaan.

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Yup maar zit er ergens een knik in het lineaire. Maar goed het blijft natuurlijk maar een formule, je zou dit vast ook wel veel preciezer kunnen doen alleen valt er dan niet meer mee te rekenen zonder calculator. Of zit het zo raar in elkaar dat het niet puur een afrondingsfoutje is?
De afwijkingen ontstaan slechts bij snelheden die een substantiele fractie zijn van de lichtsnelheid. Dat soort snelheden hebben we in de praktijk nooit mee te maken.

Bij lage snelheden zijn de afwijkingen volmaakt onmeetbaar.

PS: 1 toepassing waarbij relativistische verschijnselen een belangrijke rol spelen zijn GPS satellieten. Die zijn erg afhankelijk van klokken aan boord die net even anders lopen dan klokken op aarde. Als je daar niet voor corrigeert dan zit je zo 10 km naast je bedoelde eindbestemming.

[ Bericht 2% gewijzigd door Molurus op 18-04-2016 15:13:00 ]
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161522521
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:02 schreef francorex het volgende:

[..]

Is altijd geweten. Door de menselijke geschiedenis heen.
altijd geweten geeft aan dat men begon met een conclusie en van daaruit zoekt naar onderbouwing daarvoor.

quote:
Het is pas sinds het ontstaan van het ruimtevaarttijdperk dat het heliocentrisch model een monopolie verwierf.
Nee, eeuwen daarvoor zocht men al naar kortere routes naar de Oost door andere richtingen te varen.
En eeuwen daarvoor hebben wetenschappers aan de hand van observatie en berekeningen al aangetoond dat de aarde een globe was.

quote:
Daarom treedt het geocentrisch model weer naar voren.
Dat doet het niet, zoals ook al blijkt uit deze discussie.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 18 april 2016 @ 15:18:06 #181
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161522682
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:06 schreef Molurus het volgende:

[..]

Nee, dat bedoel ik niet. :)

Ik bedoel daarmee religieuze motivatie. De Intelligent Design beweging is gewoon een poging om christelijk creationisme te vermommen als pseudowetenschap.

En in dit geval: de oprichter van de Flat Earth Society zag in de Bijbel een bewijs dat de aarde plat is:

http://www.theflatearthso(...)/history-and-mission

[..]

Hier speelt dus een sterke religieuze motivatie mee. Zoals ook in dit topic sporadisch doorschemert: het gaat niet om de waarheid, het gaat erop dat wij en de aarde waarop we leven kunnen worden gezien als het middelpunt van het bestaan.

[..]

De afwijkingen ontstaan slechts bij snelheden die een substantiele fractie zijn van de lichtsnelheid. Dat soort snelheden hebben we in de praktijk nooit mee te maken.

Bij lage snelheden zijn de afwijkingen volmaakt onmeetbaar.

PS: 1 toepassing waarbij relativistische verschijnselen een belangrijke rol spelen zijn GPS satellieten. Die zijn erg afhankelijk van klokken aan boord die net even anders lopen dan klokken op aarde. Als je daar niet voor corrigeert dan zit je zo 10 km naast je bedoelde eindbestemming.
Klopt, religie maakt een wetenschappelijk topic wel redelijk onmogelijk ja.

Lastig, ik vind het wel te makkelijk om het helemaal te ontkennen maar in mijn ogen is het een andere discussie.

Toch ben ik wel van mening dat een geocentrisch bewijs wel aanwijzingen geeft om toch eens die kant op te gaan kijken.

Kijk; ik begrijp dat we heliocentrisch denken, dat doe ik ook en dat is ook mijn waarheid. Toch is de filosofische mogelijkheid bekijken dat het anders is wel interessant. Vind ik dan.

Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Religie en wetenschap passen niet bij elkaar behalve dan archeologisch gezien.

Toch blijft het in mijn ogen wel een fascinerend verschijnsel en de moeite tot onderzoeken waard. Argumenten als: "Het geeft mensen veiligheid" en "Het is om mensen te onderdrukken" zijn natuurlijk mogelijk maar ook geen bewijs.

Wellicht heb ik teveel vrije tijd, ben ik wel gestoord en besteed ik tijd aan dingen die gewoon dom en achterlijk zijn. Maar ergens fascineert het me en wil ik weten hoe en waarom zaken zijn zoals ze zijn.

Daarom zit ik ook in dit topic natuurlijk :D
  maandag 18 april 2016 @ 15:18:14 #182
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_161522685
Ik weiger de realiteit te aanvaarden die wordt voorgeschreven door aantoonbaar en bewezen frauduleuze instellingen.

(video=3.05min)

Ik weiger zintuiglijke observaties aan de kant te schuiven.
Ik weiger logica en gezond verstand aan de kant te schuiven.
ik weiger de kennis en wijsheid van onze culturele geschiedenis aan de kant te schuiven.

Om op te offeren aan het autoritair -heliocentrisch altaar van een bende Masonic-Jezuit-double-think-luciferiaanse-goochelaars.
  maandag 18 april 2016 @ 15:20:10 #183
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_161522749
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef francorex het volgende:
Ik weiger de realiteit te aanvaarden die wordt voorgeschreven door aantoonbaar en bewezen frauduleuze instellingen.

(video=3.05min)

Ik weiger zintuiglijke observaties aan de kant te schuiven.
Ik weiger logica en gezond verstand aan de kant te schuiven.
ik weiger de kennis en wijsheid van onze culturele geschiedenis aan de kant te schuiven.

Om op te offeren aan het autoritair -heliocentrisch altaar van een bende Masonic-Jezuit-double-think-luciferiaanse-goochelaars.
En daar komt de religekke aap weer uit de mouw *O*
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 18 april 2016 @ 15:21:07 #184
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161522783
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef francorex het volgende:
Ik weiger de realiteit te aanvaarden die wordt voorgeschreven door aantoonbaar en bewezen frauduleuze instellingen.

(video=3.05min)

Ik weiger zintuiglijke observaties aan de kant te schuiven.
Ik weiger logica en gezond verstand aan de kant te schuiven.
ik weiger de kennis en wijsheid van onze culturele geschiedenis aan de kant te schuiven.

Om op te offeren aan het autoritair -heliocentrisch altaar van een bende Masonic-Jezuit-double-think-luciferiaanse-goochelaars.
Karig filmpje, duidelijk gewoon codec problemen. Missing packets opgevuld door frames die wel normaal zijn.
  maandag 18 april 2016 @ 15:24:45 #185
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161522908
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Lastig, ik vind het wel te makkelijk om het helemaal te ontkennen maar in mijn ogen is het een andere discussie.

Toch ben ik wel van mening dat een geocentrisch bewijs wel aanwijzingen geeft om toch eens die kant op te gaan kijken.
Waar heb je het dan concreet over? Zijn er bepaalde waarnemingen die lastig te verklaren zijn in het heliocentrisch model, of die beter te verklaren zijn in een geocentrisch model?

Ik heb wel wat pogingen gezien in die richting in dit topic. Maar in mijn beleving zijn die stuk voor stuk afgeschoten. Er is niets over waar nog op geschoten zou kunnen worden.

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef BarryOSeven het volgende:

Kijk; ik begrijp dat we heliocentrisch denken, dat doe ik ook en dat is ook mijn waarheid. Toch is de filosofische mogelijkheid bekijken dat het anders is wel interessant. Vind ik dan.
Het is altijd goed om andere mogelijkheden te overwegen, natuurlijk. Maar er zitten ook wel grenzen aan hoe zinvol dat is. Als er bijvoorbeeld geen concrete waarnemingen zijn die aanleiding zijn om in die richting te denken dan ben je eigenlijk maar een beetje willekeurig aan het fantaseren. Ook leuk, maar niet bepaald een effectieve kennismethode.

quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef BarryOSeven het volgende:

Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen. Religie en wetenschap passen niet bij elkaar behalve dan archeologisch gezien.

Toch blijft het in mijn ogen wel een fascinerend verschijnsel en de moeite tot onderzoeken waard. Argumenten als: "Het geeft mensen veiligheid" en "Het is om mensen te onderdrukken" zijn natuurlijk mogelijk maar ook geen bewijs.

Wellicht heb ik teveel vrije tijd, ben ik wel gestoord en besteed ik tijd aan dingen die gewoon dom en achterlijk zijn. Maar ergens fascineert het me en wil ik weten hoe en waarom zaken zijn zoals ze zijn.

Daarom zit ik ook in dit topic natuurlijk :D
Ik vind de overtuiging dat de aarde plat is vooral interessant vanuit een sociaal-psychologisch perspectief. De wetenschap achter het heliocentrisch model en de geschiedenis daarvan zijn voor mij eigenlijk wel gesneden koek. Ik heb niet de indruk dat de FE'ers in dit topic interessante wetenschappelijke inzichten hebben. Verre van zelfs.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161523029
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef francorex het volgende:
Ik weiger de realiteit te aanvaarden die wordt voorgeschreven door aantoonbaar en bewezen frauduleuze instellingen.

Dat is helemaal prima ware het niet dat het niet de NASA (en andere ruimtevaartorganisaties) is die deze realiteit voorschrijft maar dat dit al enkele millennia voor de oprichting van de NASA bekend is geworden.

Maar het is in ieder geval een stap in de goede richting dat je voor jezelf al kunt aanvaarden dat je de realiteit niet erkend.
  maandag 18 april 2016 @ 15:31:03 #187
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_161523096
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef francorex het volgende:
Ik weiger de realiteit te aanvaarden die wordt voorgeschreven door aantoonbaar en bewezen frauduleuze instellingen.

(video=3.05min)

Ik weiger zintuiglijke observaties aan de kant te schuiven.
Ik weiger logica en gezond verstand aan de kant te schuiven.
ik weiger de kennis en wijsheid van onze culturele geschiedenis aan de kant te schuiven.

Om op te offeren aan het autoritair -heliocentrisch altaar van een bende Masonic-Jezuit-double-think-luciferiaanse-goochelaars.
zo werd ook keihard brwijs geleverd dat sommige mensen reptilians zijn, door digitale fouten en correctie.
  maandag 18 april 2016 @ 15:31:35 #188
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161523110
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:24 schreef Molurus het volgende:

[..]

Waar heb je het dan concreet over? Zijn er bepaalde waarnemingen die lastig te verklaren zijn in het heliocentrisch model, of die beter te verklaren zijn in een geocentrisch model?

Ik heb wel wat pogingen gezien in die richting in dit topic. Maar in mijn beleving zijn die stuk voor stuk afgeschoten. Er is niets over waar nog op geschoten zou kunnen worden.

[..]

Het is altijd goed om andere mogelijkheden te overwegen, natuurlijk. Maar er zitten ook wel grenzen aan hoe zinvol dat is. Als er bijvoorbeeld geen concrete waarnemingen zijn die aanleiding zijn om in die richting te denken dan ben je eigenlijk maar een beetje willekeurig aan het fantaseren. Ook leuk, maar niet bepaald een effectieve kennismethode.

[..]

Ik vind de overtuiging dat de aarde plat is vooral interessant vanuit een sociaal-psychologisch perspectief. De wetenschap achter het heliocentrisch model en de geschiedenis daarvan zijn voor mij eigenlijk wel gesneden koek. Ik heb niet de indruk dat de FE'ers in dit topic interessante wetenschappelijke inzichten hebben. Verre van zelfs.
Sorry, met "het" bedoelde ik niet het FE maar juist religie an sich. Een ontzettend moeilijk onderwerp om over te discussiëren.
pi_161523155
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef francorex het volgende:
Ik weiger de realiteit te aanvaarden die wordt voorgeschreven door aantoonbaar en bewezen frauduleuze instellingen.

Dat mag uiteraard, alleen wordt die realiteit helemaal niet voorgeschreven door die instellingen waarover je het hebt.
Ze worden er hooguit door onderschreven.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 18 april 2016 @ 15:35:58 #190
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161523240
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:31 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Sorry, met "het" bedoelde ik niet het FE maar juist religie an sich. Een ontzettend moeilijk onderwerp om over te discussiëren.
Dat is zeker een lastig onderwerp, aangezien het vooral in de psychologiehoek zit. Iets dat meer een beschrijvende dan een verklarende wetenschap is. :)

Het FE geloof vloeit volgens mij direct voort uit Christelijk creationisme. Los van verklaringen daarvoor is dat al een interessante constatering: men spreekt dit zelden hardop uit. Kennelijk heeft men ergens in het achterhoofd wel door dat je wetenschappelijk gezien niet serieus genomen wordt als je de religiekaart speelt, dus doet men dat niet.

Het doet mij wat dat betreft sterk denken aan de ID beweging.

Nog een overeenkomst trouwens: zowel de ID beweging als de FE beweging zijn vooral bezig met het leveren van (matig onderbouwde) kritiek op de theorie die hen niet bevalt. Men is nauwelijks bezig met het beargumenteren van de eigen ideeen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  maandag 18 april 2016 @ 15:36:19 #191
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161523253
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:32 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat mag uiteraard, alleen wordt die realiteit helemaal niet voorgeschreven door die instellingen waarover je het hebt.
Ze worden er hooguit door onderschreven.
Dat ligt eraan wie er aan die instelling onderwezen wordt.

Persoonlijk deed ik op de middelbare school niet veel aan wiskunde, het was vooral foefjes leren. Dat is wel klakkeloos aannemen dat iets zo is wat je verteld wordt.

Pas toen ik op de universiteit vast liep met deze methode begon ik het te willen snappen. Dat is toch een andere manier van kennis in mijn optiek.

De eerste is veel oppervlakkiger en gevoelig voor misleiding.
pi_161523282
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:36 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wie er aan die instelling onderwezen wordt.

Persoonlijk deed ik op de middelbare school niet veel aan wiskunde, het was vooral foefjes leren. Dat is wel klakkeloos aannemen dat iets zo is wat je verteld wordt.

Pas toen ik op de universiteit vast liep met deze methode begon ik het te willen snappen. Dat is toch een andere manier van kennis in mijn optiek.

De eerste is veel oppervlakkiger en gevoelig voor misleiding.
Het heliocentrisch model en de vaststelling dat de aarde rond is dateert van veel verder terug dan het bestaan van ruimtevaart.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 18 april 2016 @ 15:38:08 #193
28033 Pek
je moet wat
pi_161523299
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:18 schreef francorex het volgende:
Ik weiger de realiteit te aanvaarden die wordt voorgeschreven door aantoonbaar en bewezen frauduleuze instellingen.

(video=3.05min)

Ik weiger zintuiglijke observaties aan de kant te schuiven.
Ik weiger logica en gezond verstand aan de kant te schuiven.
ik weiger de kennis en wijsheid van onze culturele geschiedenis aan de kant te schuiven.

Om op te offeren aan het autoritair -heliocentrisch altaar van een bende Masonic-Jezuit-double-think-luciferiaanse-goochelaars.
Je weet dat smaad strafbaar is, hoop ik? :X
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 18 april 2016 @ 15:38:39 #194
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_161523307
En maar salto's uitvoeren voor de camera om "space " te bewijzen.
Langst verblijvende astro-not in het ISS
.
Na een jaar in "space" thuis komen en ontslag nemen.


Gebruik maken van "green screen" technologie.


En maar luchtbellen blazen in "space".

pi_161523382
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:36 schreef BarryOSeven het volgende:
Persoonlijk deed ik op de middelbare school niet veel aan wiskunde, het was vooral foefjes leren. Dat is wel klakkeloos aannemen dat iets zo is wat je verteld wordt.

Pas toen ik op de universiteit vast liep met deze methode begon ik het te willen snappen. Dat is toch een andere manier van kennis in mijn optiek.
Kijkend naar het heliocentrische model: behalve dat je verteld wordt dat het zo is krijg je ook handvatten waarmee je dat zelf kunt controleren.
Net als bij Wiskunde.
Dus ja, in het begin zul je het op school voor waar accepteren, maar als je later verder komt en er intelligent genoeg voor bent, dan ben je dus in staat om het gewoon zelf na te gaan of het klopt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 18 april 2016 @ 15:41:39 #196
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_161523392
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:37 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het heliocentrisch model en de vaststelling dat de aarde rond is dateert van veel verder terug dan het bestaan van ruimtevaart.
Copernicus inderdaad.

Maar wel nabij het begin van de ruimtevaart.

Het ligt eraan wat jij als ruimtevaart ziet. In mijn ogen is het niet hebben van een spaceshuttle maar puur en alleen astronomie en het berekenen hoe je die raket de lucht in gaat krijgen en wat daar voor nodig is wel het begin van de ruimtevaart.

Weet niet of dat meteen na Kepler begon eerlijk gezegd.
pi_161523405
Francorex wat snap je niet aan de opmerking dat de NASA niet de bedenker is van de bolle aarde maar dat dit al vele eeuwen voordat de nasa opgericht werd bekend was?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2016 15:42:20 ]
pi_161523423
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:38 schreef francorex het volgende:
En maar salto's uitvoeren voor de camera om "space " te bewijzen.
Langst verblijvende astro-not in het ISS
.
Na een jaar in "space" thuis komen en ontslag nemen.


Gebruik maken van "green screen" technologie.


En maar luchtbellen blazen in "space".

Tja, het enige wat je eigenlijk doet is gaten proberen te schieten in het heliocentrische model. Harde bewijzen dat de aarde plat is, die komen er niet.
Zelfs zoiets eenvoudigs als een kaart van de platte aarde is niet beschikbaar.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 18 april 2016 @ 15:43:35 #199
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_161523443
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Copernicus inderdaad.

Maar wel nabij het begin van de ruimtevaart.
Het heliocentrische model begon daar. Het inzicht dat de aarde een bol is is ouder. Veel ouder.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_161523447
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2016 15:41 schreef BarryOSeven het volgende:
Het ligt eraan wat jij als ruimtevaart ziet.
Het woord zegt het al: dat je de ruimte in gaat.
De aanvallen zijn ook tegen ruimtevaartorganisaties zoals NASA en ESA.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')