abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:52:59 #177
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_161387972
Tonnetje lappen voor de muren in ruil voor gebruik van het dak. Maar opa wil natuurlijk geen geld uitgeven..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:53:09 #178
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_161387982
Reidgod was weer in topvorm, echter de uitzending zelf was van matige kwaliteit.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 april 2016 @ 22:53:13 #179
39237 crew  H_T
2733
pi_161387985
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:52 schreef donald_dick het volgende:
Waarom staat de deur open?
Parkje ervoor ziet er leuk uit
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:53:15 #180
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_161387988
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:52 schreef OProg het volgende:
Feest op het dak nu.
Visje erbij
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:53:19 #181
2651 svann
night-hawk
pi_161387994
We dronken een glas, deden een plas en alles bleef zoals het was.
Toch?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:53:34 #182
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_161388008
Gooi maar omhoog die huur.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Eindredactie Games dinsdag 12 april 2016 @ 22:53:44 #183
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_161388012
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Parkje ervoor ziet er leuk uit
Reit is dus niet zo groen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 12 april 2016 @ 23:00:10 #184
39237 crew  H_T
2733
pi_161388250
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:53 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Reit is dus niet zo groen
Neuh. Ik vermoed dat ze aan de kant van de Koelaan staan. De andere kant op staat er namelijk een enorm hek, en die zie je niet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:12:48 #185
2651 svann
night-hawk
pi_161388792
Was die winkelier dan geen lid van de vereniging van eigenaren?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_161388848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:12 schreef svann het volgende:
Was die winkelier dan geen lid van de vereniging van eigenaren?
Jawel maar hij heeft een uitsluiting laten opnemen voor het dak, dus jarenlang geen penny daaraan betasld.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:44:11 #187
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_161390274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:14 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Jawel maar hij heeft een uitsluiting laten opnemen voor het dak, dus jarenlang geen penny daaraan betasld.
Toch raar dat hij niet wilde betalen aan het dak, omdat hij er niet op mocht. Hij maakte immers wel gebruik van het dak, dat hem immers beschutte tegen de elementen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 13 april 2016 @ 00:20:40 #188
2651 svann
night-hawk
pi_161391284
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

Toch raar dat hij niet wilde betalen aan het dak, omdat hij er niet op mocht. Hij maakte immers wel gebruik van het dak, dat hem immers beschutte tegen de elementen.
Inderdaad.
Lijkt me ongebruikelijk, maar men stemde er blijkbaar mee in.

Als de verhoudingen goed waren geweest, had er best een hekje om die lichtkoepels gekund. Ruimte genoeg.
Beetje eigen schuld, dikke bult.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_161392751
Logische uitspraak.

Raar inderdaad dat hij eerder niet mee heeft betaald als hij onder dat dak zit. Lijkt me logisch dat de goodwill bij de andere bewoners en de VVE dan ook weg is om hem iets te geven wat niet hoeft en ook nog ten koste gaat van hun dakterras.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_161393009
Als ik die Rispens was dan maakte ik er een shoarmazaak in ~O>
pi_161393020
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 05:28 schreef praadje het volgende:
Als ik die Rispens was dan maakte ik er een shoarmazaak in ~O>
Een Coffeeshop is de rel nog groter.
pi_161394627
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 05:28 schreef praadje het volgende:
Als ik die Rispens was dan maakte ik er een shoarmazaak in ~O>
Of een cafe, of iets met 300 kippen.
Onder deze lijn niet schrijven
  Redactie Frontpage woensdag 13 april 2016 @ 10:03:46 #193
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_161394750
Haha hij moet meebetalen maar mag geen koepels en gebruik maken van het dak
pi_161394765
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 23:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Toch raar dat hij niet wilde betalen aan het dak, omdat hij er niet op mocht. Hij maakte immers wel gebruik van het dak, dat hem immers beschutte tegen de elementen.
Die twee staan los van elkaar, in 94 heeft hij bedongen dathij niet aan het dak hoeft mee te betalen en daarom mocht hij ook geen gebruik ervan maken, wat toen prima was.

De constructie is niet heel vreemd, een dakterras zorgt voor een kortere levensduur van het dak, de vraag is of het redelijk is dat de hele vve meebetaald aan een dak wat exclusief wordt gebruikt door twee huizen.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_161394813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:04 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Die twee staan los van elkaar, in 94 heeft hij bedongen dathij niet aan het dak hoeft mee te betalen en daarom mocht hij ook geen gebruik ervan maken, wat toen prima was.

De constructie is niet heel vreemd, een dakterras zorgt voor een kortere levensduur van het dak, de vraag is of het redelijk is dat de hele vve meebetaald aan een dak wat exclusief wordt gebruikt door twee huizen.
Hij maakt wel degelijk gebruik van het dak, omdat het dak zich ook boven zijn hoofd bevindt, en hem dus beschut tegen wind en regen. Als je in een VVE van een appartementencomplex zit is het heel gebruikelijk dat iedereen (ook degenen op de begane grond) meebetalen aan het onderhoud van het dak.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_161398898
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hij maakt wel degelijk gebruik van het dak, omdat het dak zich ook boven zijn hoofd bevindt, en hem dus beschut tegen wind en regen. Als je in een VVE van een appartementencomplex zit is het heel gebruikelijk dat iedereen (ook degenen op de begane grond) meebetalen aan het onderhoud van het dak.
Luister de vve mag zelf beslissen wie meebetaald aan wat.

Het uitsluiten van het dak is in dit geval heel normaal, door het gebruik van het dak als dakterras ontstaat er schade en is de levensduur minder, het is onredelijk om daar de hele vve voor tr laten betalen, de twee bovenste appartementen moeten betalen voor de extra koste die het met zich meebrengt.
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_161399674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 13:51 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Luister de vve mag zelf beslissen wie meebetaald aan wat.

Het uitsluiten van het dak is in dit geval heel normaal, door het gebruik van het dak als dakterras ontstaat er schade en is de levensduur minder, het is onredelijk om daar de hele vve voor tr laten betalen, de twee bovenste appartementen moeten betalen voor de extra koste die het met zich meebrengt.
Ik weet dat men dit destijds zo heeft afgesproken, ik zeg alleen dat ik het een vreemde beslissing vind. Ik ben het in zoverre met je argumentatie eens dat ik wel zou kunnen begrijpen dat degenen die het dak niet als terras mogen gebruiken een wat kleinere bijdrage leveren aan het onderhoud, maar dat hij niets hoeft bij te dragen is overdreven: hij heeft dan een dak boven zijn hoofd, waar hij ook baat bij heeft (stel je voor dat dit dat er niet zou zijn, en wat voor gevolgen dit voor hem zou hebben), en wat in principe tot in de eeuwigheid gratis en voor niets voor hem zou worden onderhouden. Dat is toch niet redelijk?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_161399854
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 14:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik weet dat men dit destijds zo heeft afgesproken, ik zeg alleen dat ik het een vreemde beslissing vind. Ik ben het in zoverre met je argumentatie eens dat ik wel zou kunnen begrijpen dat degenen die het dak niet als terras mogen gebruiken een wat kleinere bijdrage leveren aan het onderhoud, maar dat hij niets hoeft bij te dragen is overdreven: hij heeft dan een dak boven zijn hoofd, waar hij ook baat bij heeft (stel je voor dat dit dat er niet zou zijn, en wat voor gevolgen dit voor hem zou hebben), en wat in principe tot in de eeuwigheid gratis en voor niets voor hem zou worden onderhouden. Dat is toch niet redelijk?
Je weet dat maar een heel klein gedeelte van het plat dak boven zijn winkels ligt?
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_161399973
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 10:08 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hij maakt wel degelijk gebruik van het dak, omdat het dak zich ook boven zijn hoofd bevindt, en hem dus beschut tegen wind en regen. Als je in een VVE van een appartementencomplex zit is het heel gebruikelijk dat iedereen (ook degenen op de begane grond) meebetalen aan het onderhoud van het dak.
Zoals ik het begreep was verreweg het grootste deel van het dak niet boven zijn winkels maar was er nog een appartement achter de winkel waarboven het dak dus ligt.

Ook daarom zouden de lichtkoepels zo dicht bij de deur van de bovenbewoners moeten komen.
pi_161400035
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 14:47 schreef -0- het volgende:

[..]

Zoals ik het begreep was verreweg het grootste deel van het dak niet boven zijn winkels maar was er nog een appartement achter de winkel waarboven het dak dus ligt.

Ook daarom zouden de lichtkoepels zo dicht bij de deur van de bovenbewoners moeten komen.
Klopt minder dan een kwart van het dak ligt boven de winkels, achter de winkels zit appartement 5(met de dakkapel) en boven de winkels appartement 3/4
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')