Dus? Foto gemaakt, bezwaartje getypt, geen gelijk gekregen, verhaal bij de kantonrechter gedaan, gelijk gekregen, teruggekoppeld naar het verbaliserende korps. Proces en onkostenvergoeding opgestreken.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:00 schreef Ridocar het volgende:
Ik ben ooit onterecht bekeurd voor het parkeren binnen vijf meter van een kruispunt, maar toen de agent niet zo goed is met het inschatten van vijf meter (zelf nagemeten, het was iets van 12 meter) had ik niet zo heel veel lol aan die bekeuring gehad.
Foto heb ik gemaakt, uitleg erbij gedaan. Strekking van de brief die ik terug kreeg: We hebben het nog eens nagevraagd aan de agent, en de agent zegt bij zijn verhaal te blijven. En omdat ik maar een nukubu ben en de agent een eed heeft afgelegd heeft de agent gelijk, ook al heeft hij dat niet. End of story.quote:Op woensdag 13 april 2016 14:04 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dus? Foto gemaakt, bezwaartje getypt, geen gelijk gekregen, verhaal bij de kantonrechter gedaan, gelijk gekregen, teruggekoppeld naar het verbaliserende korps. Proces en onkostenvergoeding opgestreken.
Nee dus. Waarom niet naar de rechtbank gegaan?quote:
Omdat ik daar geen zin in had. Nu kostte het me 70 Euro, ik vond de gok nogal groot als de proceskosten erbij kwamen. Gelijk hebben is niet hetzelfde als gelijk krijgen.quote:Op woensdag 13 april 2016 22:03 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Nee dus. Waarom niet naar de rechtbank gegaan?
en dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:05 schreef ambertje90 het volgende:
Dan is het wellicht handig om een printje van RVV artikel 5 bij je te hebben. Kan je lekker bijdehand doen tegen die boa's, dat vinden ze leuk!
Tja, dan heb je het dus aan jezelf te danken, en proceskosten bij mulder zijn er niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in had. Nu kostte het me 70 Euro, ik vond de gok nogal groot als de proceskosten erbij kwamen. Gelijk hebben is niet hetzelfde als gelijk krijgen.
Heb ik dan iemand anders de schuld gegeven?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:51 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Tja, dan heb je het dus aan jezelf te danken, en proceskosten bij mulder zijn er niet.
Dat snap ik, ik ook. Maar ik wil weten waar je verkeersfetisj vandaan komt. Ben je juridisch medewerker bij een verzekeringskantoor of een WAJONG-er met teveel vrije tijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
ja 25 te hard voor een fietspad ja?quote:Op zondag 17 april 2016 22:55 schreef Geelman het volgende:
Wel grappig, ik dacht juist dat die regel er was omdat snorfietsen te hard zouden gaan voor onverplichte fietspaden, maar het gaat schijnbaar om de herrie / uitstoot.
ja voor onverplicht fietspad soms wel jaquote:
gastquote:Op zondag 17 april 2016 23:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
ja voor onverplicht fietspad soms wel ja
Smalle paadjes hoor.quote:
Ja, dat snap ik hoor. Maar het alsnog best snel zijn op zo'n smal paadje.quote:
Waar ik woon is het echt onzin wat je zegt.quote:Op zondag 17 april 2016 23:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik hoor. Maar het alsnog best snel zijn op zo'n smal paadje.
Maar waar ik woon niet!quote:Op maandag 18 april 2016 06:00 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Waar ik woon is het echt onzin wat je zegt.
zou verboden moeten worden:quote:Op zondag 17 april 2016 23:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik hoor. Maar het alsnog best snel zijn op zo'n smal paadje.
Daar gaan de beslastingcenten van mijn vader weer...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:38 schreef Spaardertje het volgende:
Uw vraag is door Informatie Rijksoverheid ter beantwoording doorgestuurd naar het ministerie van IenM. Hierbij geef ik u een reactie op uw vraag.
...
Met vriendelijke groet,
HBJZ Burgerbrieven
Hoofddirectie Bestuurlijke en Juridische Zaken
Ministerie van Infrastructuur en Milieu [/spoiler]
Tijd dat je zelf eens wat nuttigs gaat doen voor de maatschappij, dan kun je je druk maken over je eigen beslastingcenten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:55 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Daar gaan de beslastingcenten van mijn vader weer...
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tijd dat je zelf eens wat nuttigs gaat doen voor de maatschappij, dan kun je je druk maken over je eigen beslastingcenten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |