en dan?quote:Op dinsdag 12 april 2016 16:05 schreef ambertje90 het volgende:
Dan is het wellicht handig om een printje van RVV artikel 5 bij je te hebben. Kan je lekker bijdehand doen tegen die boa's, dat vinden ze leuk!
Tja, dan heb je het dus aan jezelf te danken, en proceskosten bij mulder zijn er niet.quote:Op woensdag 13 april 2016 23:41 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen zin in had. Nu kostte het me 70 Euro, ik vond de gok nogal groot als de proceskosten erbij kwamen. Gelijk hebben is niet hetzelfde als gelijk krijgen.
Heb ik dan iemand anders de schuld gegeven?quote:Op woensdag 13 april 2016 23:51 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Tja, dan heb je het dus aan jezelf te danken, en proceskosten bij mulder zijn er niet.
Dat snap ik, ik ook. Maar ik wil weten waar je verkeersfetisj vandaan komt. Ben je juridisch medewerker bij een verzekeringskantoor of een WAJONG-er met teveel vrije tijd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
ja 25 te hard voor een fietspad ja?quote:Op zondag 17 april 2016 22:55 schreef Geelman het volgende:
Wel grappig, ik dacht juist dat die regel er was omdat snorfietsen te hard zouden gaan voor onverplichte fietspaden, maar het gaat schijnbaar om de herrie / uitstoot.
ja voor onverplicht fietspad soms wel jaquote:
gastquote:Op zondag 17 april 2016 23:29 schreef Geelman het volgende:
[..]
ja voor onverplicht fietspad soms wel ja
Smalle paadjes hoor.quote:
Ja, dat snap ik hoor. Maar het alsnog best snel zijn op zo'n smal paadje.quote:
Waar ik woon is het echt onzin wat je zegt.quote:Op zondag 17 april 2016 23:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik hoor. Maar het alsnog best snel zijn op zo'n smal paadje.
Maar waar ik woon niet!quote:Op maandag 18 april 2016 06:00 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Waar ik woon is het echt onzin wat je zegt.
zou verboden moeten worden:quote:Op zondag 17 april 2016 23:35 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik hoor. Maar het alsnog best snel zijn op zo'n smal paadje.
Daar gaan de beslastingcenten van mijn vader weer...quote:Op vrijdag 15 april 2016 20:38 schreef Spaardertje het volgende:
Uw vraag is door Informatie Rijksoverheid ter beantwoording doorgestuurd naar het ministerie van IenM. Hierbij geef ik u een reactie op uw vraag.
...
Met vriendelijke groet,
HBJZ Burgerbrieven
Hoofddirectie Bestuurlijke en Juridische Zaken
Ministerie van Infrastructuur en Milieu [/spoiler]
Tijd dat je zelf eens wat nuttigs gaat doen voor de maatschappij, dan kun je je druk maken over je eigen beslastingcenten.quote:Op dinsdag 19 april 2016 16:55 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Daar gaan de beslastingcenten van mijn vader weer...
quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tijd dat je zelf eens wat nuttigs gaat doen voor de maatschappij, dan kun je je druk maken over je eigen beslastingcenten.
Dus jij maakt je geen zorgen over de belastingcenten van je vader (meer)?quote:Op dinsdag 19 april 2016 21:21 schreef Sounddragon het volgende:
Tijd dat je zelf eens wat nuttigs gaat doen voor de maatschappij, dan kun je je druk maken over je eigen beslastingcenten.
Die viel sort off deaud neer naast zijn auto toen hij ze aan het verdienen was, een kleine 29 jaar geleden, dus nee, dat is niet iets waar ik me mee bezig houd. Ik verdien ze al een jaartje of 30 zelf, daar is onder andere jouw studie mee betaald.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:06 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Dus jij maakt je geen zorgen over de belastingcenten van je vader (meer)?
Op grond van welke wetgeving heb je een bekeuring gekregen dan? Volgens de RVV1990 heb je namelijk gewoon gelijk en zal de agent aan moeten tonen dat jij binnen 5 meter van het kruispunt stond (ligt trouwens ook zwaar aan de situatie van het kruispunt, dat loopt van huis tot huis, niet vanaf het punt dat jij zegt "dit is het kruispunt") en voor de aanvulling: een agent is ook gewoon nukubu, dat is een term "van defensie".quote:Op woensdag 13 april 2016 15:25 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Foto heb ik gemaakt, uitleg erbij gedaan. Strekking van de brief die ik terug kreeg: We hebben het nog eens nagevraagd aan de agent, en de agent zegt bij zijn verhaal te blijven. En omdat ik maar een nukubu ben en de agent een eed heeft afgelegd heeft de agent gelijk, ook al heeft hij dat niet. End of story.
Mijn condoleances, maar dat jaartje overlap is voldoende voor mijn punt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:12 schreef Sounddragon het volgende:
een kleine 29 jaar geleden, dus nee, dat is niet iets waar ik me mee bezig houd. Ik verdien ze al een jaartje of 30 zelf
niet van huis tot huis maar van de randen van de rijbaan.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:17 schreef LompeHork het volgende:
(ligt trouwens ook zwaar aan de situatie van het kruispunt, dat loopt van huis tot huis, niet vanaf het punt dat jij zegt "dit is het kruispunt")
Nou, ik was toentertijd met heel andere dingen bezig als wat er gebeurde met het betaalde belastinggeld van mijn ouweheer als je het niet erg vindt.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:30 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Mijn condoleances, maar dat jaartje overlap is voldoende voor mijn punt.
Je kunt het ook anders bekijken.. die bureaujockeys doen normaliter alleen maar tijd vol maken op onze kosten van hen die belasting betalen.. Dit is dé kans om ze eens iets nuttigs te laten doen waar je letterlijk wijzer van wordt..quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:44 schreef ambertje90 het volgende:
Nee, vind ik niet erg.
Maar misschien dien ik die opmerking even uit te leggen? Ik vind het een overbodige vraag waar blijkbaar twee ambtenaren zich nu over hebben moeten buigen omdat de hier reeds gequote wetsteksten blijkbaar onvoldoende overtuigend waren.
Ik had gedacht dat dat evident was.
Ik heb gemeten van erf tot erf (of van huis tot huis in jouw geval), zo breed is normaal gesproken de weg.quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Op grond van welke wetgeving heb je een bekeuring gekregen dan? Volgens de RVV1990 heb je namelijk gewoon gelijk en zal de agent aan moeten tonen dat jij binnen 5 meter van het kruispunt stond (ligt trouwens ook zwaar aan de situatie van het kruispunt, dat loopt van huis tot huis, niet vanaf het punt dat jij zegt "dit is het kruispunt") en voor de aanvulling: een agent is ook gewoon nukubu, dat is een term "van defensie".
Wat TS betreft: dat is inderdaad artikel 5 uit het RVV1990 en dus gewoon volledig legaal. Maar dat was stiekem al beantwoord.
Grappig hoe jij je hier doorheen wurmt. Asperger?quote:Op dinsdag 19 april 2016 22:30 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Mijn condoleances, maar dat jaartje overlap is voldoende voor mijn punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |