abonnement Unibet Coolblue
pi_164174004
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:29 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik denk dat je het meeste kans maakt hier: TV / Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 50
Top thanx.

Deed het hier omdat ik hem in de bios zag. :+
pi_164174219
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:26 schreef Typisch het volgende:
Help.

Ik zag gisteren een trailer over een boekverfilming van een fantasywereld waar de twee hoofdpersonen (?) eerst onder water gingen en daarna in deze wereld terecht kwamen. De mensen daar hadden allemaal een eigen superkracht. Een beetje X-men achtig qua idee maar dan meer kiddy. Iemand enig idee welke film ik bedoel?

Ik wil de boektitel. :+
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:26 schreef Typisch het volgende:
Help.

Ik zag gisteren een trailer over een boekverfilming van een fantasywereld waar de twee hoofdpersonen (?) eerst onder water gingen en daarna in deze wereld terecht kwamen. De mensen daar hadden allemaal een eigen superkracht. Een beetje X-men achtig qua idee maar dan meer kiddy. Iemand enig idee welke film ik bedoel?

Ik wil de boektitel. :+
Volgens mij bedoel je Miss Peregrine's Home for Peculiar Children.
pi_164174303
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 12:38 schreef Kansenjongere het volgende:
Miss Peregrine's Home for Peculiar Children
Top, dankjewel!
pi_164207839
Ben heel benieuwd hoe die boekverfilming gaat bevallen. Lijkt erop dat er weer eens veel word veranderd..

Ik ben trouwens eindelijk naar finding dory geweest O+ Super leuk weer.
pi_164465616
Hoe gaat het scannen van je digitale pas via de app in de praktijk bij een 3D film?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin vrijdag 12 augustus 2016 @ 16:48:23 #181
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_164466763
Je moet toch gewoon een kaartje halen? Daar betaal je je toeslag. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_164471795
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 16:48 schreef Breuls het volgende:
Je moet toch gewoon een kaartje halen? Daar betaal je je toeslag. :)
Als je een reservering hebt kunnen ze je digitale pas scannen. Alleen in De Munt hadden ze er nog nooit van gehoord en ook niet zo'n handheld als andere Pathés wel hebben :')
pi_164474470
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als je een reservering hebt kunnen ze je digitale pas scannen. Alleen in De Munt hadden ze er nog nooit van gehoord en ook niet zo'n handheld als andere Pathés wel hebben :')
Ik vind dat stom om geen kaartje te trekken :P

Ik haal altijd een papieren kaartje. Sentimentele ouwe lul die ik ben
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_164477576
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 20:53 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik vind dat stom om geen kaartje te trekken :P

Ik haal altijd een papieren kaartje. Sentimentele ouwe lul die ik ben
Ik moet wel, ben mijn pasje kwijtgeraakt. En als je dan na bijna 7 jaar trouwe dienst een keer naar de balie gaat voor een nieuw pasje kan dat er niet van af want ze mogen de 10 euro administratiekosten niet kwijtschelden want dan blijven ze bezig :') Maar hey, ik kon wel mijn huidige abo opzeggen en dan weer meteen lid worden, dan krijg ik wel een pasje erbij!! Lekker handig ook. Trouwens als je dat nu doet bij Tilburg, Breda krijg een Giftcard van 19/26 euro bij (ook voor eten geldig). Logica hé! Ze hebben de opzegboete kwijtgescholden, enige voorwaarde is nu 4 maanden lid blijven na nieuw abonnement. Kan dus beter opnieuw lid worden, krijg ik nog 19 euro cadeau ook :')

[ Bericht 5% gewijzigd door DatIsJammurZeg op 12-08-2016 22:10:45 ]
pi_164486743
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
En als je dan na bijna 7 jaar trouwe dienst een keer naar de balie gaat voor een nieuw pasje kan dat er niet van af want ze mogen de 10 euro administratiekosten niet kwijtschelden want dan blijven ze bezig :')
Ik was er niet mee bekend dat een vervangend pasje ¤10 kost :o

Gelukkig heb je de smartphone app dan nog. Die werkt ook prima met die QR code bij de ticket machines.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_164486835
Straks naar Jason Bourne, vanavond naar de GVR en morgen Suicide Squad!

#Zomervakantieinhaalextravaganza

Ik wil op zich ghostbusters ook nog zien maar dat wordt wat lastiger :{
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_164487054
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 09:45 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik was er niet mee bekend dat een vervangend pasje ¤10 kost :o

Gelukkig heb je de smartphone app dan nog. Die werkt ook prima met die QR code bij de ticket machines.
Ik heb gemaild. Beetje bizar om te moeten opzeggen en daarna meteen opnieuw lid te worden om zo geen 10 euro kosten te moeten betalen voor amper 2 seconde werk. Dit kost ze letterlijk meer tijd en geld dan even zo'n blanco geel pasje in de automaat stoppen :') Logica soms. Helemaal als je dus een giftcard krijgt is het wel verleidelijk om 't te doen als ze niet klantvriendelijk zijn. https://www.pathe.nl/unlimited-giftcard
  Admin zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:22:30 #188
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_164487136
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Als je een reservering hebt kunnen ze je digitale pas scannen.
Zonder dat je een papieren kaartje moet halen? Dat is nieuw voor mij; heb nooit ergens meegekregen dat dat kon...
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_164487164
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 10:22 schreef Breuls het volgende:

[..]

Zonder dat je een papieren kaartje moet halen? Dat is nieuw voor mij; heb nooit ergens meegekregen dat dat kon...
Ja maar ik vind het zelf niet ideaal, veel medewerkers weten ook niet hoe het werkt terwijl het al een paar maanden kan. Moet je dus zelf weer via de app kijken wat ook alweer je rij/stoel was. En gisteren bij De Munt keken ze me dus raar aan en moest ik per se een papieren kaartje uitdraaien eerst terwijl het bij Tuschiniski wel weer kon.
  Admin zaterdag 13 augustus 2016 @ 10:28:14 #190
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_164487217
Hm, dus het is misschien nog een beetje uitproberen voor Pathé? Ben wel blij dat er nog ontwikkeling zit in dit soort dingen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_164497304
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2016 10:28 schreef Breuls het volgende:
Hm, dus het is misschien nog een beetje uitproberen voor Pathé? Ben wel blij dat er nog ontwikkeling zit in dit soort dingen. :)
Stond een aantal maanden geleden in een nieuwsbrief dat je je PUC bij de kaart controle kan laten scannen.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_164550234
Na een lange maildiscussie wouden ze niet tegemoetkomen in de 10 euro voor een nieuw pasje. Pas toen ik het opzegformulier had ingevuld boden ze ineens aan dat ik gratis een nieuw pasje kon krijgen. Toen was voor mij echter al een flinke deuk opgelopen in de service (genoeg mogelijkheden geboden voor een oplossing maar ze bleven maar verwijzen naar de voorwaarden). Dit kost ze dus uiteindelijk meer geld en moeite dan gewoon een mailtje sturen met 'vervelend, gezien je vele jaren lidmaatschap, welke bios kunnen we een nieuw pasje klaarleggen?' als eerste reactie op mijn verzoek.

In de praktijk kan je dus je abonnement opzeggen en volgende maand opnieuw lid worden om een gratis nieuw pasje te krijgen als je die kwijt bent óf je voorkomt hiermee de downgrade kosten van Gold naar Normaal door simpelweg je Gold op te zeggen en volgende maand een regulier abonnement af te sluiten bij de balie... 8)7 Hopelijk doen ze wat met mijn gratis tips, triest dat het na zoveel jaar zo moet eindigen. Je zou zo eventueel ook nog gebruik kunnen maken van de gratis Giftcard actie die nu loopt bij afsluiten van een 'nieuw' PUC-abonnement.
  Public Relations / Redactie Film maandag 15 augustus 2016 @ 16:43:18 #193
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_164554583
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Na een lange maildiscussie wouden ze niet tegemoetkomen in de 10 euro voor een nieuw pasje. Pas toen ik het opzegformulier had ingevuld boden ze ineens aan dat ik gratis een nieuw pasje kon krijgen. Toen was voor mij echter al een flinke deuk opgelopen in de service (genoeg mogelijkheden geboden voor een oplossing maar ze bleven maar verwijzen naar de voorwaarden). Dit kost ze dus uiteindelijk meer geld en moeite dan gewoon een mailtje sturen met 'vervelend, gezien je vele jaren lidmaatschap, welke bios kunnen we een nieuw pasje klaarleggen?' als eerste reactie op mijn verzoek.

In de praktijk kan je dus je abonnement opzeggen en volgende maand opnieuw lid worden om een gratis nieuw pasje te krijgen als je die kwijt bent óf je voorkomt hiermee de downgrade kosten van Gold naar Normaal door simpelweg je Gold op te zeggen en volgende maand een regulier abonnement af te sluiten bij de balie... 8)7 Hopelijk doen ze wat met mijn gratis tips, triest dat het na zoveel jaar zo moet eindigen. Je zou zo eventueel ook nog gebruik kunnen maken van de gratis Giftcard actie die nu loopt bij afsluiten van een 'nieuw' PUC-abonnement.
Voorwaarden zijn de voorwaarden
pi_164555675
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Voorwaarden zijn de voorwaarden
Klopt, maar sinds de opzegboete is verdwenen kan je dus meteen na opzegging een nieuw abonnement aangaan en krijg je dus wel een nieuw pasje of kan je zo de downgrade kosten omzeilen, beetje krom dus.
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:02:03 #195
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_164577530
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Klopt, maar sinds de opzegboete is verdwenen kan je dus meteen na opzegging een nieuw abonnement aangaan en krijg je dus wel een nieuw pasje of kan je zo de downgrade kosten omzeilen, beetje krom dus.
Jup maar dat moet Pathé dan maar aanpassen. Als jij dit 'lek' vindt moet je het gewoon op die manier regelen. Geen probleem dan toch?
pi_164577560
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Klopt, maar sinds de opzegboete is verdwenen kan je dus meteen na opzegging een nieuw abonnement aangaan en krijg je dus wel een nieuw pasje of kan je zo de downgrade kosten omzeilen, beetje krom dus.
aangezien je ¤19 kado krijgt zie ik je issue langzamerhand niet meer
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_164577702
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Voorwaarden zijn de voorwaarden
en die voorwaarden zijn inmiddels zo krom als wat kennelijk :')
pi_164580705
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 09:15 schreef mschol het volgende:

[..]

en die voorwaarden zijn inmiddels zo krom als wat kennelijk :')
Ze stellen dat de digitale pas het niet meer nodig maakt om een fysieke pas te hebben. Echter vind ik de digitale pas maar niks, je moet ook zelf je stoelnummer/rij opzoeken via de app wat normaal op je kaartje staat en het werkt ook alleen met mobiel internet / wifi (meeste bioscopen hebben dit wel) en natuurlijk een volle batterij. Maar goed, je kunt zo dus ook de downgrade kosten voorkomen, dus die voorwaarden rammelen wel een beetje aan alle kanten. Het was voor mij ook gewoon een stukje service, jarenlang lid en niks gehad, dus je vraagt je dan af wat de 'Klantenservice' dan überhaupt doet.
pi_164582194
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 11:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ze stellen dat de digitale pas het niet meer nodig maakt om een fysieke pas te hebben. Echter vind ik de digitale pas maar niks, je moet ook zelf je stoelnummer/rij opzoeken via de app wat normaal op je kaartje staat en het werkt ook alleen met mobiel internet / wifi (meeste bioscopen hebben dit wel) en natuurlijk een volle batterij. Maar goed, je kunt zo dus ook de downgrade kosten voorkomen, dus die voorwaarden rammelen wel een beetje aan alle kanten. Het was voor mij ook gewoon een stukje service, jarenlang lid en niks gehad, dus je vraagt je dan af wat de 'Klantenservice' dan überhaupt doet.
jou aanmanen en je pas deactiveren als er niet geincasseerd kan worden (iets anders (op gift cards na) dan automatische incasso kunnen ze ook nog steeds niet :') )
pi_164664747
Ik had hetzelfde; toen die app kwam en ik zag m'n foto dacht ik; okeeee die wil ik aanpassen. Kon alleen maar door een nieuw pasje te laten maken a 10 euro. Joejoe, het gaat om de foto in de app, niet perse op m'n pasje.

Maar idd, ik had het idee ook al; opzeggen en weer nieuw lid worden. Maar dan ben ik ook m'n hele geschiedenis kwijt van de vorige 4 jaar.
Al heeft Pathé nog steeds een kut "historie-systeem" en heb ik geen idee meer welke films ik bezocht heb afgelopen jaren. Meh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')