Als je een reservering hebt kunnen ze je digitale pas scannen. Alleen in De Munt hadden ze er nog nooit van gehoord en ook niet zo'n handheld als andere Pathés wel hebbenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 16:48 schreef Breuls het volgende:
Je moet toch gewoon een kaartje halen? Daar betaal je je toeslag.
Ik vind dat stom om geen kaartje te trekkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Als je een reservering hebt kunnen ze je digitale pas scannen. Alleen in De Munt hadden ze er nog nooit van gehoord en ook niet zo'n handheld als andere Pathés wel hebben
Ik moet wel, ben mijn pasje kwijtgeraakt. En als je dan na bijna 7 jaar trouwe dienst een keer naar de balie gaat voor een nieuw pasje kan dat er niet van af want ze mogen de 10 euro administratiekosten niet kwijtschelden want dan blijven ze bezigquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vind dat stom om geen kaartje te trekken
Ik haal altijd een papieren kaartje. Sentimentele ouwe lul die ik ben
Ik was er niet mee bekend dat een vervangend pasje ¤10 kostquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:02 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
En als je dan na bijna 7 jaar trouwe dienst een keer naar de balie gaat voor een nieuw pasje kan dat er niet van af want ze mogen de 10 euro administratiekosten niet kwijtschelden want dan blijven ze bezig
Ik heb gemaild. Beetje bizar om te moeten opzeggen en daarna meteen opnieuw lid te worden om zo geen 10 euro kosten te moeten betalen voor amper 2 seconde werk. Dit kost ze letterlijk meer tijd en geld dan even zo'n blanco geel pasje in de automaat stoppenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 09:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik was er niet mee bekend dat een vervangend pasje ¤10 kost
Gelukkig heb je de smartphone app dan nog. Die werkt ook prima met die QR code bij de ticket machines.
Zonder dat je een papieren kaartje moet halen? Dat is nieuw voor mij; heb nooit ergens meegekregen dat dat kon...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 19:45 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Als je een reservering hebt kunnen ze je digitale pas scannen.
Ja maar ik vind het zelf niet ideaal, veel medewerkers weten ook niet hoe het werkt terwijl het al een paar maanden kan. Moet je dus zelf weer via de app kijken wat ook alweer je rij/stoel was. En gisteren bij De Munt keken ze me dus raar aan en moest ik per se een papieren kaartje uitdraaien eerst terwijl het bij Tuschiniski wel weer kon.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Zonder dat je een papieren kaartje moet halen? Dat is nieuw voor mij; heb nooit ergens meegekregen dat dat kon...
Stond een aantal maanden geleden in een nieuwsbrief dat je je PUC bij de kaart controle kan laten scannen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 10:28 schreef Breuls het volgende:
Hm, dus het is misschien nog een beetje uitproberen voor Pathé? Ben wel blij dat er nog ontwikkeling zit in dit soort dingen.
Voorwaarden zijn de voorwaardenquote:Op maandag 15 augustus 2016 14:46 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Na een lange maildiscussie wouden ze niet tegemoetkomen in de 10 euro voor een nieuw pasje. Pas toen ik het opzegformulier had ingevuld boden ze ineens aan dat ik gratis een nieuw pasje kon krijgen. Toen was voor mij echter al een flinke deuk opgelopen in de service (genoeg mogelijkheden geboden voor een oplossing maar ze bleven maar verwijzen naar de voorwaarden). Dit kost ze dus uiteindelijk meer geld en moeite dan gewoon een mailtje sturen met 'vervelend, gezien je vele jaren lidmaatschap, welke bios kunnen we een nieuw pasje klaarleggen?' als eerste reactie op mijn verzoek.
In de praktijk kan je dus je abonnement opzeggen en volgende maand opnieuw lid worden om een gratis nieuw pasje te krijgen als je die kwijt bent óf je voorkomt hiermee de downgrade kosten van Gold naar Normaal door simpelweg je Gold op te zeggen en volgende maand een regulier abonnement af te sluiten bij de balie...Hopelijk doen ze wat met mijn gratis tips, triest dat het na zoveel jaar zo moet eindigen. Je zou zo eventueel ook nog gebruik kunnen maken van de gratis Giftcard actie die nu loopt bij afsluiten van een 'nieuw' PUC-abonnement.
Klopt, maar sinds de opzegboete is verdwenen kan je dus meteen na opzegging een nieuw abonnement aangaan en krijg je dus wel een nieuw pasje of kan je zo de downgrade kosten omzeilen, beetje krom dus.quote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Voorwaarden zijn de voorwaarden
Jup maar dat moet Pathé dan maar aanpassen. Als jij dit 'lek' vindt moet je het gewoon op die manier regelen. Geen probleem dan toch?quote:Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Klopt, maar sinds de opzegboete is verdwenen kan je dus meteen na opzegging een nieuw abonnement aangaan en krijg je dus wel een nieuw pasje of kan je zo de downgrade kosten omzeilen, beetje krom dus.
aangezien je ¤19 kado krijgt zie ik je issue langzamerhand niet meerquote:Op maandag 15 augustus 2016 17:20 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Klopt, maar sinds de opzegboete is verdwenen kan je dus meteen na opzegging een nieuw abonnement aangaan en krijg je dus wel een nieuw pasje of kan je zo de downgrade kosten omzeilen, beetje krom dus.
en die voorwaarden zijn inmiddels zo krom als wat kennelijkquote:Op maandag 15 augustus 2016 16:43 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Voorwaarden zijn de voorwaarden
Ze stellen dat de digitale pas het niet meer nodig maakt om een fysieke pas te hebben. Echter vind ik de digitale pas maar niks, je moet ook zelf je stoelnummer/rij opzoeken via de app wat normaal op je kaartje staat en het werkt ook alleen met mobiel internet / wifi (meeste bioscopen hebben dit wel) en natuurlijk een volle batterij. Maar goed, je kunt zo dus ook de downgrade kosten voorkomen, dus die voorwaarden rammelen wel een beetje aan alle kanten. Het was voor mij ook gewoon een stukje service, jarenlang lid en niks gehad, dus je vraagt je dan af wat de 'Klantenservice' dan überhaupt doet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 09:15 schreef mschol het volgende:
[..]
en die voorwaarden zijn inmiddels zo krom als wat kennelijk
jou aanmanen en je pas deactiveren als er niet geincasseerd kan worden (iets anders (op gift cards na) dan automatische incasso kunnen ze ook nog steeds nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 11:58 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Ze stellen dat de digitale pas het niet meer nodig maakt om een fysieke pas te hebben. Echter vind ik de digitale pas maar niks, je moet ook zelf je stoelnummer/rij opzoeken via de app wat normaal op je kaartje staat en het werkt ook alleen met mobiel internet / wifi (meeste bioscopen hebben dit wel) en natuurlijk een volle batterij. Maar goed, je kunt zo dus ook de downgrade kosten voorkomen, dus die voorwaarden rammelen wel een beetje aan alle kanten. Het was voor mij ook gewoon een stukje service, jarenlang lid en niks gehad, dus je vraagt je dan af wat de 'Klantenservice' dan überhaupt doet.
Lekker belangrijk die foto.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:38 schreef roelvano het volgende:
Ik had hetzelfde; toen die app kwam en ik zag m'n foto dacht ik; okeeee die wil ik aanpassen. Kon alleen maar door een nieuw pasje te laten maken a 10 euro. Joejoe, het gaat om de foto in de app, niet perse op m'n pasje.
Maar idd, ik had het idee ook al; opzeggen en weer nieuw lid worden. Maar dan ben ik ook m'n hele geschiedenis kwijt van de vorige 4 jaar.
Al heeft Pathé nog steeds een kut "historie-systeem" en heb ik geen idee meer welke films ik bezocht heb afgelopen jaren. Meh.
Zeker, perfecte rol voor hem ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 20:43 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Alleen al voor die lach van hem de moeite waard
IMDB -> Check in.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 23:38 schreef roelvano het volgende:
Ik had hetzelfde; toen die app kwam en ik zag m'n foto dacht ik; okeeee die wil ik aanpassen. Kon alleen maar door een nieuw pasje te laten maken a 10 euro. Joejoe, het gaat om de foto in de app, niet perse op m'n pasje.
Maar idd, ik had het idee ook al; opzeggen en weer nieuw lid worden. Maar dan ben ik ook m'n hele geschiedenis kwijt van de vorige 4 jaar.
Al heeft Pathé nog steeds een kut "historie-systeem" en heb ik geen idee meer welke films ik bezocht heb afgelopen jaren. Meh.
Heerlijke acteur ja. Topfilmpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |