Jury op motors zullen ook wel mogen blijven. Weet je toevallig hoeveel fotografen er op motors zitten gemiddeld? Lijkt me dat ze nu met 40'en vechten om dat ene plaatje?quote:Op maandag 28 maart 2016 10:38 schreef Sjoerd102 het volgende:
Minder fotografen ben ik wel voor. De rest van motoren heb je gewoon nodig.
Jury in auto's tussen het peloton is helemaal geen doen. Juist de behendigheid/wendbaarheid van een motor tov auto is groot voordeel in de koers.
probleem is dat iedereen zijn eigen opdrachtgever heeft..quote:Op maandag 28 maart 2016 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jury op motors zullen ook wel mogen blijven. Weet je toevallig hoeveel fotografen er op motors zitten gemiddeld? Lijkt me dat ze nu met 40'en vechten om dat ene plaatje?
Jups snap ik. Er zal iets op dat gebied geregeld moeten worden. Zo kan het niet verder natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2016 11:00 schreef franklop het volgende:
[..]
probleem is dat iedereen zijn eigen opdrachtgever heeft..
Buiten dat je dat soort motoren voor de veiligheid ook uit de koers moet halen, vind ik Renaat juist veel toevoegen. Hij ziet veel meer in de koers dan de commentatoren en de tv camera's kunnen vangen.quote:Op maandag 28 maart 2016 08:04 schreef Toby56 het volgende:
Wat een rotweek.
En onze zuiderburen krijgen het wel heel zwaar voor de kiezen.
Al in de jaren 80 en 90 nam de hoeveelheid motards veel te snel toe.
Ik denk dat er echt moet worden nagedacht over minder motoren en kleinere pelotons.
Hoe sneu dat ook is voor sommige wielerploegen, sportfotografen en wat niet al.
Of zoals bijvoorbeeld bij de Belgen die extra motor met (bijv.) Renaat: weg ermee.
Voegt niets toe, je hoeft niet op de hoogte te blijven van iedere scheet die Boonen laat.
(En dat-ie moest pissen, zagen we sowieso wel vanuit de heli.)
Ik wens de nabestaanden en het peloton veel sterkte toe.
Ook al ben ik het hiermee eens, toch vind ik dit een voorbeeld van wat weg kan. Camera's OK. Wedstrijdjury OK. Eventueel motoren met reservemateriaal of met een dokter achterop (geen idee of dat bestaat) OK.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Buiten dat je dat soort motoren voor de veiligheid ook uit de koers moet halen, vind ik Renaat juist veel toevoegen. Hij ziet veel meer in de koers dan de commentatoren en de tv camera's kunnen vangen.
Ik weet niet of ik dat met je eens ben. Al die renners hebben in de gaten dat dit hen even goed had kunnen overkomen. Het is weinig vreemd dat ze zich serieuze zorgen maken over de veiligheid in de koers.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verschrikkelijk dit.
Demoitie reed al jaren zo enorm goed op continentaal niveau, maar kreeg nooit een kans als prof. Op het moment dat hij die kans uiteindelijk wel krijgt overkomt hem dus dit. Echt heel zuur.
Het zijn slechte tijden om een Belgische renner te zijn. Daarnaast vind ik het wat misselijkmakend dat iedereen van dit ongeluk gebruik wil maken om z'n eigen punt te bevestigen. Dat zou toch niet je eerste reactie moeten zijn na het overlijden van een collega.
Veiligheid kan je niet garanderen.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat met je eens ben. Al die renners hebben in de gaten dat dit hen even goed had kunnen overkomen. Het is weinig vreemd dat ze zich serieuze zorgen maken over de veiligheid in de koers.
Dat klopt natuurlijk, maar je kunt wel blijven zoeken naar manieren om het zo veilig als mogelijk te houden. Je kunt je nu ook niet meer voorstellen dat het halve peloton zonder helm zou rijden, toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |