abonnement Unibet Coolblue
pi_161126298
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:22 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

Vervelend wow.

Hoeveel aan BTC was dat?
5-6 BTC aan AMP
1-2 BTC aan RBR
Sowieso kansloos, de hacker heeft er weinig aan kunnen verdienen omdat hij het via YBC heeft moeten wegsluizen.

En wat ik echt niet begrijp: heb voor iedere exchanges een wachtwoord in m'n hoofd, uniek en lang genoeg om niet even te kunnen raden. Het staat niet genoteerd en heb het al zeker een jaar niet ingetikt omdat het gecached stond.

Bij PoloniEx heb ik daarnaast nog 2-factor aan staan.

Ik zie in m'n tradehistory op Bittrex 14 pagina's aan trade-historie die niet van mij is. Blijkbaar is het via kopen-verkopen van coins met een grote spread weggevloeid.

[ Bericht 9% gewijzigd door TheFreshPrince op 02-04-2016 20:30:50 ]
pi_161126502
Kut... en zal je ook net zien dat net nu RBR omhoogschiet...
pi_161127543
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:12 schreef MaGNeT het volgende:
Oh lekker dan... M'n Bittrex account lijkt gehacked...

Had een uniek password, alleen in m'n hoofd...

Het lijkt erop dat m'n coins met een limit order verkocht zijn, toen omgezet in YBC en gedumpt zijn aan een koper voor een hele lage prijs omdat hij ze niet uit mijn account kon withdrawen... of wat dan ook...

70k AMP en heel veel RBR foetsie...
:o
Das wel even lelijk zeg :(
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 20:59:54 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161127614
Bittrex heeft toch ook 2FA?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 21:01:55 #255
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161127713
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:22 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Verwacht van niet.
Ik tik het nooit in, staat gecached in m'n browser.
Kan nog steeds een virussje zijn geweest :{
Sowieso Bittrex op de hoogte stellen, misschien kunnen zij nog wat doen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_161127885
ouch
pi_161127886
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:59 schreef Nattekat het volgende:
Bittrex heeft toch ook 2FA?
Toen ik nog in de altcoins zat, hadden ze t in ieder geval wel.....lijkt me niet dat ze hun beveiliging verslechteren
Heb zelf al 3x een melding gekregen in het afgelopen jaar dat iemand met IP uit Bulgarije probeerde in te loggen op een van mijn accounts op een andere Exchange. Weet niet eens meer welke exchange...BTER of BTC-e maar ze komen niet voorbij 2FA (daarnaast staat er geen saldo)
pi_161127919
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 20:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

5-6 BTC aan AMP
1-2 BTC aan RBR
Sowieso kansloos, de hacker heeft er weinig aan kunnen verdienen omdat hij het via YBC heeft moeten wegsluizen.

En wat ik echt niet begrijp: heb voor iedere exchanges een wachtwoord in m'n hoofd, uniek en lang genoeg om niet even te kunnen raden. Het staat niet genoteerd en heb het al zeker een jaar niet ingetikt omdat het gecached stond.

Bij PoloniEx heb ik daarnaast nog 2-factor aan staan.

Ik zie in m'n tradehistory op Bittrex 14 pagina's aan trade-historie die niet van mij is. Blijkbaar is het via kopen-verkopen van coins met een grote spread weggevloeid.
Je vriendin die ontdekt hebt dat je coins hebt en niet hoeft in te loggen? :P
Forcefield City Bewoner
pi_161127964
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kan nog steeds een virussje zijn geweest :{
Sowieso Bittrex op de hoogte stellen, misschien kunnen zij nog wat doen.
Wat moeten ze doen?
Herinner me uit het verleden gevallen van tientallen btc's waarbij hun reactie was: "wij bieden niet voor niets 2FA" of in andere woorden: eigen schuld dikke bult -O-
pi_161127980
Ik gebruik ook 2FA, maar daar zitten ook risico's aan. Ik heb al eens een defecte iPhone moeten omwisselen en je 2FA data kan je (begrijpelijkerwijs) niet backuppen. Dat betekent in praktijk dat je jezelf hebt buitengesloten als je je telefoon kwijt bent of als ie onbruikbaar is geworden.
pi_161127991
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik gebruik ook 2FA, maar daar zitten ook risico's aan. Ik heb al eens een defecte iPhone moeten omwisselen en je 2FA data kan je (begrijpelijkerwijs) niet backuppen. Dat betekent in praktijk dat je jezelf hebt buitengesloten als je je telefoon kwijt bent of als ie onbruikbaar is geworden.
Ik gebruik het ook niet... Vanwege dat dus.
Weg = weg.
Forcefield City Bewoner
pi_161128025
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik gebruik ook 2FA, maar daar zitten ook risico's aan. Ik heb al eens een defecte iPhone moeten omwisselen en je 2FA data kan je (begrijpelijkerwijs) niet backuppen. Dat betekent in praktijk dat je jezelf hebt buitengesloten als je je telefoon kwijt bent of als ie onbruikbaar is geworden.
Dan helpt Bittrex juist weer wel
pi_161128176
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik gebruik ook 2FA, maar daar zitten ook risico's aan. Ik heb al eens een defecte iPhone moeten omwisselen en je 2FA data kan je (begrijpelijkerwijs) niet backuppen. Dat betekent in praktijk dat je jezelf hebt buitengesloten als je je telefoon kwijt bent of als ie onbruikbaar is geworden.
Ik gebruik Google Authenticator en die kun je prima ontkoppelen van het ene toestel en koppen aan een nieuw toestel :)
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 21:17:37 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161128215
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:08 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Wat moeten ze doen?
Herinner me uit het verleden gevallen van tientallen btc's waarbij hun reactie was: "wij bieden niet voor niets 2FA" of in andere woorden: eigen schuld dikke bult -O-
Hun beveiliging checken of ze niet gehacked zijn, dat kan ook.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_161128226
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:16 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Ik gebruik Google Authenticator en die kun je prima ontkoppelen van het ene toestel en koppen aan een nieuw toestel :)
Als je je oude toestel nog kan bedienen. Als het leven er helemaal uit is, wat bij mij het geval was, dan lukt dat niet meer. En de data gaan niet mee in de backup, dus daar ben je ook niet mee geholpen.
pi_161128551
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je je oude toestel nog kan bedienen. Als het leven er helemaal uit is, wat bij mij het geval was, dan lukt dat niet meer. En de data gaan niet mee in de backup, dus daar ben je ook niet mee geholpen.
Dat kan gewoon via de website toch? :) http://www.howtogeek.com/(...)oid-phone-or-tablet/
[P]otverdorie
pi_161128742
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:26 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Dat kan gewoon via de website toch? :) http://www.howtogeek.com/(...)oid-phone-or-tablet/
Zoals ik het lees is dat alleen de 2FA authenticatie voor je Google account, niet voor alle authenticator data.
pi_161128844
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Zoals ik het lees is dat alleen de 2FA authenticatie voor je Google account, niet voor alle authenticator data.
Het gaat over de Google Authenticator app. Die kun je aan allerlei 2FA dingen linken. Ik gebruik dat voor bijna alles.
[P]otverdorie
pi_161128857
Meenemend dat ik ook nog 773 ETH vanuit PoloniEx naar m'n Mist wallet kwijt ben is het wel een lastige dag...

Ik zie de transactie in de blockexplorer maar hij telt ze niet op bij de balance in de blockexplorer (of in Mist).
pi_161128912
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
Meenemend dat ik ook nog 773 ETH vanuit PoloniEx naar m'n Mist wallet kwijt ben is het wel een lastige dag...

Ik zie de transactie in de blockexplorer maar hij telt ze niet op bij de balance in de blockexplorer (of in Mist).
Wat?? Helpt 'een dagje wachten en dan staat het er wel weer op' hierbij?
[P]otverdorie
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 april 2016 @ 21:37:58 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_161128914
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
Meenemend dat ik ook nog 773 ETH vanuit PoloniEx naar m'n Mist wallet kwijt ben is het wel een lastige dag...

Ik zie de transactie in de blockexplorer maar hij telt ze niet op bij de balance in de blockexplorer (of in Mist).
Je was toch op Bittrex gehacked? Hoe kan iemand in je wallet komen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_161129124
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je was toch op Bittrex gehacked? Hoe kan iemand in je wallet komen?
Nee, ik had zelf op PoloniEx m'n aangekochte ETH naar m'n Mist wallet gestuurd maar ik zie dat ze er niet bijkomen. Staat los van de Bittrex hack.
pi_161129198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:35 schreef NatteBever het volgende:

[..]

Het gaat over de Google Authenticator app. Die kun je aan allerlei 2FA dingen linken. Ik gebruik dat voor bijna alles.
Dat snap ik, maar het verhuizen naar een ander device gaat over de 2FA op het Google account:

quote:
Google now allows you to move your credentials to a different phone
...
Other services that use Google Authenticator may not offer this feature,
En dan moet je er ook nog eerst voor kunnen inloggen, wat met 2FA alleen lukt als je je oude device nog kunt gebruiken.
pi_161129250
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:46 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar het verhuizen naar een ander device gaat over de 2FA op het Google account:

[..]

En dan moet je er ook nog eerst voor kunnen inloggen, wat met 2FA alleen lukt als je je oude device nog kunt gebruiken.
Ohhh nu snap ik je. Excuus. Hmmm dat is idd wel behoorlijk kut. Wellicht dat ik het er dan ook af gooi...
[P]otverdorie
pi_161129339
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 21:36 schreef MaGNeT het volgende:
Meenemend dat ik ook nog 773 ETH vanuit PoloniEx naar m'n Mist wallet kwijt ben is het wel een lastige dag...

Ik zie de transactie in de blockexplorer maar hij telt ze niet op bij de balance in de blockexplorer (of in Mist).
Bah! Dat is een serieus aantal. Maar als de blockexplorer ze ziet dan zou dat wellicht nog goed moeten komen. En je Mist wallet ziet natuurlijk dezelfde blockchain dus dat ze daar ook niet verschijnen klinkt logisch.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')